Showing content with the highest reputation on 15. 06. 2012 v vseh kategorijah

1. hector

Sem malo "ojačal" floto: Shot at 2012-06-15 Shot at 2012-06-14 Shot at 2012-06-14
  2. Sinki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Tukaj so slike iz Toskane. Center Ferrare Tole so policaji v Ferrari, najprej sem mislil da majo kakšen ulični teater. Steza v Imoli Passo del Giogo Pavza na prelazu, ostalo je še 45 km do kampa v Firencah Firence David v Firencah Prašiček v San Giminianu Stolpi v San Giminjanu Trg v mestu Lucca The Boos 41.500 prodanih kart Je bil odaljen od naju približno 15m.

fočk..Krucija vidu, Bajkerja77 vidu, Hypejacka vidu....hwala bogu dokler kej vidim...pa eno u mini krilu vidu pod Rakitno ))
  4. Sinki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Nekaj slik sva res naredila in jih bom danes naložil, sem jih moral še malo urediti. Zgodbo sem napisal zato da boste ostali bolj previdni in da se tudi vam ne zgodi taka ali podobna zgodba. Vsem vam želim prijetno in brez stresno dnevna ali pa večdnevno potovanje.
  5. Sinki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ne vem pod kaj točno naj uvrstim opis mojega oziroma najinega potovanja po Toskani. Pa je priletela ta zgodba v to temo, upam da ni nič narobe 1. Dan pred odhodom: Pred odhodom v Firence se je polomila plastika na kablu za polnjenje navigacije, seveda hitro na motor in v trgovino kupit novega imeli so ga v akciji za 7€ ampak našel sem še cenejšega za dobre 3€. Seveda zelo navdušen nad dobrim nakupom saj so vsi drugi bili dosti dražji okoli 14 – 20 € ( toliko pa že ne dam). Ko prinesem vtikač domov ga takoj testiram in ugotovim, da stvar odlično funkcionira. 2. Dan odhoda: Planiran čas odhoda ob 6h zjutraj, dejansko sva sedela na motorju pol ure kasneje. Ni važno izlet se je začel, saj sva bila oba vsa nervozna in živčna ker je to najin prvi motoristični izlet. Živčno sva komplicirala kaj in kako vzeti stvari s sabo, spraševal druge izkušrnr motoriste kako se obnašati ko prideš v kakšno mesto, kam dati čelado, jakno itd. In seveda se je vse začelo z vožnjo po avtocesti do Ferrare, ko sva prispela v mesto sva rekla no si greva seveda malo ogledat kakšno je mesto in kaj se zgodi. Prvi dež, vedriva pod nekem napuščem k sreči samo 20 minut. Po ogledu mesta, greva naprej po lokalnih cestah, ki so bile kar zanimive in lepo vijugaste. Prispeva do Argente, kjer popijeva en švoh kafe, mesto nič posebnega, tu se spopadeva z prvo »self service« bencinsko pumpo, najino tankanje je trajalo dobrih 15 minut za 10€. Nadaljujeva pot proti Imoli kjer si ogledava samo dirkalno stezo »Avtodrom Enzo e Dino Ferrari« in znani ovinek kjer se je ponesrečil Sena. Nadaljujeva pot čez res čudovite Apenine preko prelaza »Paso del Giogo« 882 mnm, cesta čudovita, res super panoramski pogledi, vzhičen in fasciniran. Tako voziva proti Firencam, nakar se zgodi neprijetno presenečenje, cerka 10 km pred Firencami crkne za 3€ kupljeni vtikač za polnjenje navigacije, seveda sva brez zemljevida (KAJ GA PA RABIŠ!). Zaradi tega sigurno izgubiva kakšno uro dodatne vožnje čez Firence, saj tudi približno nisva vedela kje se nahajava in kako morava priti do avtokampa, seveda sva spraševala kok prideš do kampa ampak Italijani kot Italijani malokdo zna Angleško, malo z rokami in nogami odgovarjajo kako prideva do kampa, končno najdeva kamp, se prijaviva in takoj malo v mesto. Lepo mesto, malo po Italijansko ne urejeno toda zanimivo, znameniti most Ponte di Vecchio in še polno drugih zanimivih stvari, ker sva prišla v mesto tam nekje ob 9h zvečer je bilo že večino trgovinic zaprtih in okoli Dume se ni dogajalo nič zanimivega, kod da mesto postaja »mesto duhov« nikjer nobenega. Končno se lahko prijetno utrujena odpraviva spat. V Italiji zgleda nimajo zakona, da rešilci, policaji in ostali po 10 uri zvečer ne smejo prižigati siren, mislim da so tulili celo noč. Spala sva kolikor sva lahko spala med tuljenjem siren. 3. Drugi dan: Sobota, vstaneva ob 7h zjutraj, greva po zajtrk (suhi dnevni obrok -SDO), pojeva in se počasi odpraviva novim dogodivščinam naproti po prelepih zopet vijugastih cestah proti San Gimignano, prej pa še v trgovino kupiti vtikač za navigacijo. V trgovini na info točki povprašam kje bi lahko dobil vtikač za navigacijo in prodajalec mi odgovori v njegovi angloitaljanščini »next to kaca« izzval je salve smeha vseh prodajalcev in naključnih kupcev, ki so spremljali potek dogodka. Vtikač je koštal borih 19€ ( prejšnjih 3€ + 19€ = 22€, pri nas bi bil verjetno isti ceneje). Navigacija sedaj dela in drugi dan se začne. Pot naju vodi preko San Gimignana , do Siena zelo lepo mesto tako eno kod drugo, sta me oba mesta tako fasciniral če naju čas ne bi preganjal bi ostal v vsakem mestu vsaj po en dan in si ga res do podrobnosti ogledala. Navigacija, ki je sedaj delal brezhibno, naju je vodila preko Castellina in Chianti do Radda in Chianti, kje se je nadaljevala najin »izlet«. Ustavit sem moral ker mi je pri čeladi popustila plastika katera drži vizir, ker je nisem mogel kar tako popraviti na motorju sem mojo sopotnico prosil, da sestopi z motorja dol in ko gre okoli motorja opazi da na desni strani motorja nekaj pušča, pogledava malo bolje in opazim, da se je predrla cev ki povezuje hladilnik z motorjem, seveda hladilne tekočine v ekspanzijski posodi ni bilo nič več. Premišljujem kaj narediti, sredi ničesar sva ostal z okvaro na motorju. Poskusim ustaviti en avto in za čuda mi res ustavi, povprašava za kakšnega mehanika ki bi nama lahko to okvaro saniral, seveda je ura že toliko da so vse delavnice že zaprte. Kaj narediti ? Italijan nama ponudi pomoč, (on ne zna nič Angleškega, njegova žena pa za silo) ampak zmenili smo se, povabila sta naju v njihov dom kjer sta on in njegov sosed popravila motor, odšravfala objemko, odrezala centimeter cevi, nataknila cev, privila objemko in natočila antifriz. Njuna hiša je bila kot iz pravljice na lepem gričku kje je prekrasen razgled in okoli vinogradi. Se seveda lepo zahvaliva (niso hoteli povedati kolik sva jima dolžna) in se odpraviva proti Firencam, ker je že pozna ura malo bolj pohitiva, prideva v kamp in zaradi dogodivščine ki se nama je pripetila sva zopet obsojena na SDO. Malo še poklepetava, narediva plan za naslednji dan. To noč spiva malo bolje ni bilo toliko siren. 4. Tretji dan: Ker je bil najin plan odhoda v Toskano v tem času koncert Bruca Springstina sva moral najti nekje karte, seveda jih nisva prej kupila ker sva malo špekulirala glede vremena, saj ne moreš en mesec prej vedeti kakšno bo vreme. Seveda koncert je »SOLD OUT«, greva vseeno malo pogledati okoli stadion in poglej dva Italijana prodajata kart za koncert, vprašava po koliko prodajata karte in one dva odgovorita da za 60€ (redna cena kart 57€), preveriva če so karte prave in jih kupiva. Vsa vesela se odpraviva še malo naokoli, greva do mesta Lucca, kjer sva ugotovila da so si mesta me seboj dokaj podobna, visoki stolpi, rdeča opeka in tlakovane ulice. So pa določeni detajli zelo zanimivi. Ker naju zopet začne preganjati čas, saj morava na koncert, se počasi odpraviva proti Firencam. Prideva v Firence, pobereva stvari z motorja in se odpraviva na koncert, motor parkiram pod ulično svetilko med druge motorje, ga dobro zaklenem in greva na koncert. Koncert se začne z pol urno zamudo, 15 minut kasneje začne padati dež in ne poneha do konca koncerta, ki je trajal dobrih tri ure in pol brez premora. Na nama ni bilo tudi 1cm2 suhega kosa oblačila tudi spodnje hlače so bile mokre toliko da je ves kapljalo od njih. Po končanem koncertu se odpraviva proti motorju, med potjo opazujem, da se okoli vozi kar veliko število avtov za vleko vozil, najprej sem pomislil, da so to pajki, kaj kmalu mi je postalo jasno, da so to nič drugega kot eni navadni lopovi, ki kradejo denar nič hudega slutečim turistom ko pridejo v težave in so primorani plačati ceno kakršno jo postavijo oni. Namreč uničilo so nama ključavnice za vžig motorja in ključavnico za odpiranje tanka plus tega da so ukradli še pokrovček kjer se naliva olje ( fejst je padal dež, pa še kej je lahko vrgu notr). Cena za prevoz motorja od stadiona do kampa borih 5 km so računali 100€. Jaz temu pravim, da me je okradel na pošten način. Ko sva se vsa premočena in premražena peljal v šlep službi, sva šoferja malo povprašala s kje je, saj se je takoj videlo da ni Evropejec, povedal je da je iz Filipinov. Povprašal sem ga zakaj je prišel sem v Italijo, na Filipinih ima vse, malo bi lovil ribe in se nebi nič sekiral, tukaj je pa tako vse napeto. Odgovor je bil, da se tukaj v Italiji lažje živi in je potrebno manj delati za isti zaslužek. Ko sva prišla v kamp je bila ura že krepko čez 2 uro ponči in nam varnostnik kampa ni pustil, da bi motor zapeljali v kamp, ga pa tudi nisem mogel zapeljati skozi manjša vrata ker, ko sem zapuščal motor pred stadionom sem zaklenil tudi balanco in je moral motor celo noč stati pred rampo kampa, tudi ta noč je bila krepko prikrajšana z spanjem. Zeblo naju je tako da so nama zobje škrtali od tresenja, oblečena sva bila v motoristično spodnjo perilo, tudi prešvicane majice so prišle prav, pokrita sva bila z tremi dekami in še fejst sva se stiskala, pa je vseeno fejst tresl. 5. Četrti dan: Zjutraj sem vstala ob 6h in šel takoj gleda, če je motor še pred rampo in bil je. Kaj sedaj? Kaj narediti? Kdo bo popravil motor? Koliko bo to koštalo? Začne se živčna vojna, ves nemiren in še vedno tresoč se zaradi mraza začnem premišljevati kaj bi bilo najbolje narediti. Kličem mojega mehanika, mu razložim problem in povprašam če lahko polomim ključavnico in potem na kable vžgem motor, seveda mi odsvetuje tako početje saj ker ni bilo pokrovčka za olje je zelo velika verjetnost, da je kakšna stvar priletela noter. Premišljevanje se nadaljuje, servis v Italiji na pooblaščenem bi bil mogoč, toda kdaj bo narejeno? Možakar iz avto vleke mi je povedal, da ima dobrega prijatelja ki je mehanik in zna take stvari dobro popravit. Grem povprašat na recepcijo kampa, če mi oni lahko pomagajo na kakšen način in seveda dajo mi telefon serviserja ki je samo 10 minut hoje oddaljen od kampa, v isti sapi mi receptorka pove da ima informacijo, da so med sabo vsi povezani tako policija, da se stran obrne, kot vlečna služba in na koncu tudi mehanik in rekla je da na koncu ni izključeno niti osebje kampa. Seveda dalje premišljujem kaj narediti, če grem k 10 minut oddaljenem mehaniku mi bo na kakšen način popravil motor, verjetno še na pol ne, računal mi bo pa astronomsko. In odločitev pade, pokliči prijatelja in res eden imam čas in voljo, takoj se odpravi po prikolico in proti Firencam. Tukaj se pa za naju začne mučno čakanje, tako sva bila oba vsa živčna in nervozna, da nama ni bilo ne do hrane ne do pijače kaj šele da bi se vsaj malo skregala (mogoče bi bilo potem lažje). Ob 13h sva moral zapustiti kamp in čakati izven kampa dolge in mučne 4 ur. Ura se ni in ni hotela premakniti nikamor, poskusila sva iti še malo pogledati po mestu, pa mi ni dalo miru in sva se po slabih pol ure sprehoda moral vrniti do motorja. Končno minejo tiste dolge minute in pride prijatelj, ves vesel se mi vsaj malo povrne veselje, malo tudi zgine nervoza, postanem med drugimi tudi lačen. S prijateljem naloživa motor na prikolico, ga močno in dobro priveževa, napokamo stvari v avto in se hočemo veselo odpeljati proti domu in kot strela z jasnega avto noče več vžgat, akumulator je star in iztrošen, on je pa pozabil ugasniti luči in je bil akumulator v pol ure prazen. On je imel k sreči sklenjeno asistenco za svoj avto (jaz jo grem danes) in so prišli v roku dveh ur z rezervnim akumulatorjem in vžgali avto. Problem je bil tudi to da je bil avto tako postavljen med dva zidova da ni mogel priti nobeden avto blizu, da bi lahko avto vžgali na kable. Pot domov je potem potekala brez zapletov. 6. Zaključek: Danes povprašal koliko koštajo ključavnice (tri ključavnice) 400€ + 50€ olje in olnifilter + delo min 50 €; skupaj cca. 500€ samo za servis. Prikazala se je kanček sreče, da je serviser našel rabljene ključavnice za 120€ in bo zato poravilo motorja koštala cca 250€ z vsem materialom in delom.
  6. a79

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No, ker se noben ni javu, sm pa sam vsekal na Gorenjsko in S Primorsko. Od doma - Bic - Vrhnika (AC) - Logatec - Idrija - MnS - Kobarid - Ucja - nazaj v dolino - Bovec - Predel - L. di Fuzine - KG - Jesenice - Sencur - Menges - Domzale - Litija - Gabrovka - domu.. Nabralo se je 400 lustnih km, vidu kar veliko tujcev po nasih cestah. Ocitno ze motorirajo po nasih cestah in ne znajo pozdravit!! 1. slika - MnS itak 2. slika - tkole se je obrnilo na vzponu na Ucjo 3. slika - malo pred prelazom Predel
  7. suzuki

Globoke misli & misel dneva & stuff

5 modrosti za življenje 1. Denar ne kupi sreče, ampak mnogo bolj udobno je jokati v BMW-ju kot na kolesu. 2. Odpusti svojim sovražnikom, ampak dobro si zapomni imena vseh teh pizd. 3. Če pomagaš komu v težavah, se te bo zagotovo spomnil ko bo spet v težavah. 4. Veliko ljudi je živih samo zato, ker je ubijati nezakonito. 5. Alkohol ne reši nobenih težav - je pa res, da jih mleko tudi ne.
  8. blazius

Moje izkušnje - Arhiv

Hej zdravo Robi , v bistvu sem šele danes našel tvoje pisanje na forumu ... moram biti odkrit in ti povedati da sem prišel le do 16. strani nato pa skočil na konec iz čistega firbca , da vidim kaj se ti dogaja. Res , vsaka čast za vse , za tvojo voljo , trmo in pogum , tega manjka , še posebej vsem ki jim nič ne manjka pa ne znajo najti sreče v tem kar imajo. Vidim da si se podal na fotografska pota in glede na to da rad slikaš ptiče , mogoče ne bi bilo slabo pogledati za kakšnim zrcalno - refleksnim aparatrom (DSLR) na katerem lahko izmenjuješ objektive. Sam sem direktor fotografije na POP-u in kanalu A in povem ti , da fotografiranje z DSLR aparatom odpre čisto nov svet - lep ... in da je občutek ko dejansko vplivaš na izgled celotne fotografije fenomenalen. Če te bo karkoli zanimalo iz sveta fotografije oz. kamere pa me le kontaktiraj ... za malo preganjanje dolgčasa pa ti prilimam link do mojih fotografij na portalu e- fotografija. Sam v zadnjem času bolj malo slikam , ker imam kompozicije , ostrine , zaslonke že v službi dovolj . V glavnem , da ne pleteničim preveč , lepo se ga imej in kontaktiraj me če te bo karkoli zanimalo v fotografski smeri. pa še link ... http://www.e-fotografija.com/galerija/gallery_search.php?s_avtor=BO&s_userid=3431

SXom se umika..a te niso nič v avto šoli naučili?
  10. gandi

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Štartal sem okrog 10h iz Paklenice, smer Karlobag... Postanek za kavo in osvežilno pijačo in nadaljevanje proti Gospiću. V Gospiću se mi je spet zahotelo Jadranke pa sem zavil levo proti Otočac-u in dalje za Senj (oznaka ceste 85) Joj kere ceste, kerih ovinkov, d best! Senj, opoldanska kava in Cocacola pa nadaljevanje proti Rijeki in Opatiji pa naprej do Plomina, kjer je bil malo daljši postanek za kosilo... Po kosilu pa nadaljevanje mimo Učke skozi Buzet in k Vikiju na obvezni sladoled... Vso pot je bilo vreme lepo, sončno in suhe ceste, z izjemo odseka od Postojne do Vrhnike, kjer je bila mokra cesta. Me je pa dež ujel dva kilometra pred domom, ampak, le naj pada... :grrr Danes prevoženih približno 700 prekrasnih, ovinkastih kilometrov, kakršnih želim tudi vsem vam, motorističnim zagretežem! :grim :grim
  11. orcus

12. trebor

Malo predelav na moji lubici. Danes sem zamenjal ročici zavore in sklopke. LP Robert
  13. Grut

Zjale

:yawn:

Moje izkušnje - Arhiv

"Sadna zelenica" v obupnem stanju, toda Roberto se ne da ... ... dokler ne izprazni še drugaga accuja, ki ga je naročil "po svojem navdihu" ... Ob 16-ti uri sem dal en accu polnit in če bi bilo tako, kakor mi "je povedal" moj (zgrešeni) spomin, bi že čez pol ure "strigel travo" naprej, tako jo bom pa čez dve uri, ker polnjenje traja 3 ure ... V navodilih piše tudi to, da je primerna višina trave "za striženje" 10 cm ali manj in ker je bila danes približno 3 x "večja" nič čudnega da accuja nista "zdržala cele košnje" ...

Nadaljuj poved

...a se ni dal. Stoji mu kip, posran od golobov. voda teče, a ga ne opere. dež se zliva, a ga ne stopi. Pesem ostaja, dokler jo ne poje Murko. On to zna, a mi tega ne vemo. Tudi drugi ne. V bistvu tudi sam ne. A noben mu ne pove, da to boli, dokler nekdo ga ne brcne v koleno. V rit se ne pusti, je občutljiv, ker boli. Prešeren pa še vedno stoji. Od golobov posran? NE! takega so naredili. Kamnoseki. Zmotil jih je hrup lastnih kladiv. Useka se po prstu. AUČ... ostane mu še 6 prstov, ker druge je zbil že prej. A mu ni mar. ker vedel je da himno bo Murko nekoč odpel....

Se pravi lahko zvečer že sledimo novim reportažam iz njene popoldanske furce Čez kočevje ob 11.00 en na pinki suzukiju...grem stavit, da se ne upaš javit ..haha

Rakitna

...včeraj se dolgočasil po Rakitni ...ene 3x gor pa dol.... srečal samo tri ... eno bjondo na Monsterju, pa njenga prrjatla, pa enga na RS Aprilii, pa na CBR600... ...pol sem se pa nazaj grede pri klopcah ustavil, pa sem skoraj zaspal....
  18. 3cavalli3

vaš sanjski avtomobil

Al pa če usako jutro zamujaš na šiht
  19. I30

Ustavite Janšo!

Prosim vse moje znance, da me nehajo zasipati z enormnim številom vicev/resnic o Janši. Danes spet iz več koncev sicer simpatična "šala": Kakšna je razlika med otroškim vrtcem in Janšo? Vrtec je živ žau, Janša pa žau živ.
  20. Fakin

Globoke misli & misel dneva & stuff

Globoke ženske misli V meni živi vitka ženska, ki bi rada prišla na površje. Običajno lahko utišam to kozo s piškoti. (Neznana avtorica) **** Ne bom sesala, dokler ne bodo izumili sesalnika, na katerem se lahko pelješ. (Roseanne Barr) **** Ena izmed življenjskih ugank: kako je mogoče, da dobimo 2 kilograma več, če pa pojemo bonboniero, težko le 200 gramov? **** Lepa stran življenja v majhnem kraju je, da če sama ne veš, kaj počneš, to zagotovo vedo drugi. **** Starejša, kot si, težje je shujšati, ker tvoje telo in maščoba v tem času postaneta že res dobra prijatelja. **** Nehala sem teči zaradi zdravstvenih težav. Stegna so se mi nenehno drgnila eno ob drugo in povzročila vžig mojih pajkic. **** Neverjetno! Če obesiš oblačilo v svojo omaro in ga tam pustiš nekaj časa, se bo skrčilo za dve številki! **** Moja prijateljica je pomotoma zamenjala svoje kontracepcijske tabletke z apaurinom. Ima 14 otrok, ampak je pa >čist flegma<. **** Prebrala sem članek, kjer je pisalo, da so tipični znaki stresa prenajedanje, impulzivno nakupovanje in prehitra vožnja. Pa saj niso resni?! Tako izgleda moj idealen dan. **** Poznam skrivnost podjetja Victoria's Secret. Njihova skrivnost je, da se v njihovo perilo ne more spraviti nobena, ki je starejša od 30 let. **** Če lahko moški vodijo svet, zakaj ne morejo nehati nositi kravat? Kako brihtno pa je to, da si že za začetek dneva okoli vratu zavežejo zanko? **** Če nisi dober zgled, bodi vsaj grozno opozorilo! (nn)
  21. TOMCAT

Nosilec registrske tablice

......ENI PA IMATE CAJT PA DNAR

hahahahahah!

Moje izkušnje - Arhiv

Kdor išče ta najde na .............................................................. Žirovskem modelarskem forumu ... Koga najde ??? Robertota v zraku "na Sensorju" ...
  24. Demon

No, to pa je moja lubica, tudi obložena. Letnik 2009, 25000 krasno prevoženih km! :hooray: Dodatna oprema: - predelan nosilec tablice (moje delo) - Rizoma zadnji smerokazi - Rizoma crash padi - Taylormade izpuh - polepljen rob platišča (moje delo) To je to, druga nebom spreminjal!
  25. motofrik

Manjše kazni ?

Ja, jajcajo že sedaj... Gledam večkrat skozi okno, ko polismeni stojijo za cesto. Omejitev je 90, rulja vidi modre, seveda ne vedo, koliko je omejitev (če je, ali pa je ni) in za ziher peljejo malo pod 50...
  26. lajbn

Hyperjack in Glavic danes okrog 17h skozi Podnanos?
  27. anja37

Kaj si mislite ženske o moških

Kmet
  28. damci66

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

probaj pireli roso corsa
  29. m@dness

..že postano pa vseeno.. jutri ponovitev vaje http://vimeo.com/28942617
  30. m@dness

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

sej pravi da še ni izkušen... glede na to pa verjetno take gume ne potrebuje in bi lahko probal rang nižje.. conti sport 2 , športno pametne dunlopke ali kaj podobnega..

Moje izkušnje - Arhiv

Kmalu po mosilo je "mujo zapiskal" in v SMS-u je pod sliko pisalo: Lep pozdrav iz Tivolija. Hčerka je šla v Ljubljano šele danes, ker ima v petek izpit in je "študirala" doma, tako da ji sprostitev v Tivoliju, prav gotovo ne škoduje ...

Slikovna dežela!

Moje izkušnje - Arhiv

Ali bo vreme danes "zdržalo" ??? Upam da bo, ker mi je moja povedala, da za "košnjo" ni dovolj, da se posuši samo trava, ampak tudi njena podlaga - zemlja. Upam, da bom v soboto dopoldne ... ;-)
  34. halls

Kje se moski SE brijejo?!

Zakaj bi se brili??? Pravi ded mora bit kosmat!!!!!

36. TBoxer

ne, bedak...
  37. mojamiska

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Vidva "fanta" pa o dveh različnih stvareh pišeta :yes" . Dajta mal uskladit in v odgovor mausu, upam, da nisi naletel samo na "ožete limone" .
  38. Robertjur

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Pa sej če jo daviš med sexom ful dobr stiska ej!!
  39. Fakin

Globoke misli & misel dneva & stuff

Izjava dneva Jožef Horvat (NSi) na seji DZ: "Stojimo na robu propada, toda mi bomo naredili korak naprej."

Globoke misli & misel dneva & stuff

Izjava moje žene......idealen partner je tisti ki začuti in ujame tvoj utrip srca......
  41. I30

Ustavite Janšo!

Ja, prišel je čas, da se narodu še malo drobtinic pusti, ker je kritika prerasla sprejemljivo mero. Bistvo se je itak že doseglo s prevzemom oblasti in rošado na pomembnih mestih. Sedaj se bo v senci nadaljevalo ropanje. Seveda pa bo še nakaj iger, da se ne bo preveč pogrešalo kruha.

Kaj si mislite ženske o moških

Pa kaj ti jo mal pomagam vznemirt...

Zakaj ste padli

Enkrat sva se z mojo vračala od (iz ???) in na poti proti domu (Idrija) naju je zajel dež (neurje ???), tako da sva na bencinski črpalki v Godoviču malo vedrila in ko se je vreme nekoliko umirilo nadaljevala vožnjo po Zali proti Idriji, doker nisem zapeljal na odtrgano (?) drevesno vejo, ki je v polmraku (?) nisem zagledal in ker je bilo ravno v ovinku, sva padla ... Še vedno se spomnim tega, da ko sva drsela po asfaltu, sem jo prijel za roko (?), da me ne bi "prehitela" proti zaŠčitni obcestni ograji ...
  44. pajkica

se ne spomnim za vsakič
  45. benny0104

Zakaj ste padli

Ampak na poligonu se prej pripraviš preden zaviraš tako, da ni nobenih presenečenj.

Zakaj ste padli

Če ne voziš po predpisih,kar nas večina ne,pač predvidevej in bodi previden,sploh v nepreglednih ovinkih itd,,,po tvojih izjavah zgleda,da voziš nevarno......saj ne rabijo bit na cesti traktor,kolesarji...itd...dosti je malo peska,ki ga po dežju na cesto prinesejo hudourniki....zato ti kar lepo premlevaj,predviduj in bodi previden v meji zdravega razuma seveda.....če tega ne počneš in te obremenjuje ti svetujem,da se raje ne vozi,ker si nevaren sebi in ostalim.
  47. MilanAndonovski

Zakaj ste padli

Torej po tvoje bi moral pred vsakim nepreglednim ovinkom zmanjšati hitrost na cca 30km/h, ker lahko v sredini ovinka srečam gručo kolesarjev, ki na sredini pasa nimajo kaj iskat? So pa vseeno tam, ker nimajo nobene kulture na cesti. Moje mnenje je, da so "športni" kolesarji največja nadloga na cesti in so nevarni za vse udeležence v prometu. Kot dodatno pa bi jim dal kot obvezno uporabo motoristično čelado in obvezno motoristično opremo, ker dosegajo velike hitrosti in je možnost padca in poškodb.

Zakaj ste padli

Tomos A3S, kratke hlače kratka majica, čelada za okras, nepregleden ovinek, pes se je ustrašil traktorja na stranski cesti in direkt meni pod kolo, sem lepo nastavljal kožo asfaltu, nakar čez 2leti začnem motoristično sezono z 125ccm (Yamaha TDR) prevozim 7000km , vendar zadnji počitniški dan nisem imel sreče, pripeljem, za avtodom, cesto sem že pred prehitevanjem pogledal, a sem spregledal črn avto, vklopim žmigavec, zapeljem na drug vozni pas, da bi prehitel avtodom, vendar nekaj metrov pred mano avto, neizkušenost me je naredila otopelega, brez kakršnega koli pritiska bremze sem zapeljal v jarek, bum glava v balanco, čez 5sekund se zbudim na glavi, gledam kje je motor, motor 10m stran od mene v travi popolnoma razbit, vilice zabite, plastika vsa zdrobljena, ga dvignem pritisnem zaganjač v tistem trenutku se pa odlomi batni obroček in zariba motor. Poškodbe predvidevam, da je bila desna roka malo počena, zakaj? Ker po 4letih še vedno čutim posledice, zdravnika nisem obiskal, ker pač nevem zakaj, doma sem se vlegel na mrzla tla v garaži, ker nisem mogel več stat. Potem sem še naredil totalko z avtom, prevračanje ene trikrat po cesti, in pristanek na strehi v grabnu... Od takrat naprej previden kolikor se da, raje vozim po pameti kot da se nekaj silim, vendar pač nekateri tega ne razujemo, in nisi car, če čez ride ne pelješ 130 po zadnji. Moja malenkost... Po pameti pa po desni, srečno!

Zakaj ste padli

sej ne vem kaj je huje. da se snemaš in svoje idiotizme obešaš na net, da maš svojo temo v kateri precej natančno opisuješ poskus samomora in uboj umora naključnih udeležencev, al to, da se popolnoma nič ne naučiš iz pizdarije ki je popolnoma nepotrebna, in se je zgodila izključno zarad tvoje objestnosti. Pzdumater Life ni 365days of LeMans.