Showing content with the highest reputation on 23. 06. 2012 v vseh kategorijah

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pa se spet oglašam z Hrvaških Maldivov Po parih dneh sem fasal abstinenčno krizo,ženi pravim jaz grem na motor,ona pa kam ura je poldne in 34stopinj a maš vročino,pa spet se bogu zahvalim,da ni Norca z mano,bi mel že toplomer med ritnicami :lol: Se zapeljem v Njivice,kjer me takoj trofi policaj še dobr,da je Ameriško-Hrvaški pa sva z vse poglihala ^_^ Grem še do pomola,kjer sta privezana čolna,od moje žene je manjši,moj pa večji .........................ja,ja če bi bil Donald Kmet Sam seb pravim grem še na Krčki most eno panoramsko poslikat,se prpeljem do kučice kjer želim parkirat motor,ma ne boste vrjel sem mel takoj opravka z policajem,ki je iz kučice tok prletu,da sem mislu da se bo zlomu spet vklopim kmečki šarm ma ni nič pomagal,ker je bil policaj čist Hrvaški in nič Ameriški in nisem z perom nič rešu,obrnem parkiram na za to določenem parkirišču in zanalašč odpešačim mim njega ^_^ no zdej se ni več prkazu iz klimatizirane kamre Poslikam Hamec in Rudine Ker se mi je od vročine že mal kisal so temu primerne tudi slike Ko se vrnem nazaj na parkirišče....še ena panoramska in krenem proti Hamecu in Rudinam In na poti še en lip pogled na njihovo lipo Hrvatsko Pripeljem se v Hamec,čas za vodo in postanek,kratko kopanje saj je žena bila z močmi na koncu,ja vročina je bla res peklenska -_- Ženko pustim v senčki ,sam pa krenem iskat skrite kotičke lipe naše,saj nism najbolj družaben tip,pa saj to zdaj že veste a ne Pridm v Rudine kjer najdem čoln preklan na pol na plaži kaj majo Hrvati tud kakšnega Martina Krpana Kot,da ne bi bilo dovolj vročine se grem še mal brezpotja,spet se slečem,da če padm ne raztrgam kombinezona,ker so kamni zelo ostri :surrender: Vmes najdem še zapuščen peskokop,seveda je bilo tudi tam mal treba Sem se vmes vgreznu v ta pesek sem se komaj skopal ven .) Ker je blo že vse dodobra pregreto z mano na čelu se odpravim nazaj,poberem ženko in ob vračanju na začetno točko naredim še eno panoramsko Prideva domov,žena leti pod mrzel tuš,ker je morje pretoplo in obleži z glavobolom(ja dobra je ,da prenaša moje avanturistično-extremne izpade)zato pa jo imam tako :wub: Jaz pa odprem pir,pa še enga,pa še enga...... pa ko zaključim z reportažo bom še enga,pa enga pol bom pa kar dva naenkratm in spet bo jutri.... Se še kej oglasim z novimi izpadi :lol: Lp
  2. rumenicestak

Fočk, se mi zdi da 8x pa nove gume sm si nabavu
  3. blazku

A pol vi sploh kej spite?? P.S. prej so me neki slike hecale. LP Blaž
  4. Cofko Cof

Kawasaki Z750 l.2008 Dodano oz. zamenjano: - K&N filter - karbonska blatnika - karbonske ploščice za pete - bug spoiler - žmigavci - nosilec za tablico - avspuh SC-Project GP M2 - Rizomini crash padi - crash padi na vilicah - Rizomini posodici za zavorno tekočino - zatemnjena zadnja luč - bele LED diode in podlaga v števcu - Alpinestars nalepke za feltne - Alpinestars nalepke po celem motorju - 0,5m2 karbon folije Lp, Cofko!
  5. SharpNinja

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Zjutraj štart iz Domžal proti Radljam ob Dravi preobut Groma....ker je bila stara guma še za znucat sva jo mahnila čez Črnivec, Šoštanj, Velenje.....pri Širniku je bilo kljub zgodnji uri precej zaparkirano, tako da sem se lepo postavila v vrsto in čakala ter si zmišljevala ktere gume bi sploh dala gor.......in se je prikazal Gody (kot da bi se zmenili) in Alka.....in smo čakali skup, da pridemo na vrsto. Ker je blo treba gume ulaufat in se je Gody (hvala za novopokazane cestice) javil za vodiča po avstrijskih hribovskih cesticah smo šli čez Golico (zapuščena bl kt ne) in potem po enih krasnih ovinkastih cestah..... (čeprav sovražim ovinke na dol je blo fajn), edino malo me je zeblo, ponekod je blo samo 13 stopinj :xx: .No midva sva jo potem po ene 100 km užgala proti Pliberku, do Železne kaple in čez Pavliča, Gody pa v drugo stran......avstrijskih motoriziranih policajev kt toče, vsak tadrug motorist.....na Jezerskem sva se mal ustavla in se je prlepu name en avstrijski oboževalec ....kokr mi ga je uspel zastopit s tisto njegovo avstrijsko nemščino je blo v stilu schone Frau und schone Motorad . POl je bla pa ura cajt in sva se odkotalila v dolino pa v Kamnik na kebab in še tistih par kilometrčkov do doma......mal mn kt 400 km, gumice so pa tud ulaufane za torkov Grobnik . Edin čudno je blo, da je blo motoristov dns bore malo na cestah .
  6. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Trenutno v Zagori. Zaradi hude vročine in peščenega viharja je pišlo po preplezanem masivu Siroue dob spremembe poti. Iz Alnifa smo krenili proti zahodu namesto proti M' Harecu. Tako bosta odpadli trasi po dolini Draa. Basbas jutri odpeljemo proti Foum Zgouidu :-)

Globoke misli & misel dneva & stuff

še dobro, da ne pada sneg, ker kera mona bi v tej vročini kidal

če pa men plača velja 2xratno

Vsakič ko daš za kavo na OMW :grim
  10. tomorist

11. gorazd

Kje smo se vozili 2012

Kratko poročilo našega potepanja po Dolomitih. 1. dan Štartali smo ob 7.15 iz Lenarta, v MB pobrali tretjega motorista in po Dravski doloni do Dravograda. Med tem smo že imeli manjši defekt z nosilcem kovčka na Z750, smo popravili in je držalo do konca ture. V Miklauzhofu nas je čakal Gašper. Nadaljevali smo pot s smeri Hermagor, Kreutzberg, Lienz, Felber, Tauern, Mittersil, Gerlospass, innsbruck, Imst, Tarrenz. Spali smo v http://www.tiscover....echl-gaestehaus Super sobe in zajtrk, zelo ustrežna in prijazna lastnica, motorji v garaži. 2. dan Po obilnem zajtrku smo se odpravili v smeri Landeck, St. Moritz, Maloja pass, Splungen pass, Thusis, Tinizong, Bivio. Ceste na Švicarski strani so mogoče malo slabše kot v Avstriji, ampak še vedno lepe, velikopa jih tudi popravljajo in je na cesti kar nekaj semaforjev. V St. Moritzu se nismo kaj dosti ustavljali, se nam je mudilo naprej na čudovite prelaze. Ta dan smo prespali v Bivio, v apartmaju za 6 ljudi. Apartrma je super opremljen, v dveh nadstropjih, z dvema kopalnicama, veliko TV in kaminom, skratka 1A Motorji so prenočevali zunaj. http://www.booking.c...oking_confemail 3. dan Spustili smo se v dolino, poiskali pekarnico in si privoščili zajtrk. Pot smo nadaljevali v smeri Albula pass, Davos, Fluela pass, Livigno, Foscango pass, Bormio, Stelvio, Reschen. Vreme nam je služilo maksimalno, tako da smo vseskozi uživali na razglednih prelazih. Čeprav je na cestah veliko motorjev, kolesarjev in avtomobilov, še ni bilo gužve in se je dalo lepo voziti, braz kakšnih zastojev. Temperature v dolinah so se gibale okoli 30 stopinj, na prelazih pa okoli 18-20 stopinj. Ta dan smo presali tukaj http://www.garni-ver...t/Index_dt.html Sobe so čiste, zajtrk nič posebnega, motorji na parkirišču za hišo. Je za prespat, za ta denar se dobi tudi kaj boljšega. 4. dan Štartali smo v smeri Meran, Gampenjoch, Mendel pass, Cavalese, Canazei, passo di Pordoi, passo Sella, passso Gardena, Badia. Sella ronda je meni najlepši del celotnega potepanja po Dolomitih... Spali smo v La Villi, http://www.tamarindo...&img=02&lang=EN Super lepe sobe in ambient. Za zajtrk vse kar ti lačen trebušček zaželi. Malo je bilo potrebnega predhodnega dogovarjanja za ceno, na spleni strani v ceniku 28€/osebo, zahteval je 35€, plačali smo 30€/osebo. Če sem odkrit, je vredno tudi 35€ 5. dan Po OBIIIILNEM zajtrku smo se odpravili v smeri passo Valparole, Passo Falzarego, Cortida d Ampezo, passo Tre Croci, Auronzo, Ovara, passo Zoncolan, Tolmezzo, Trbiž, Krajnska gora in počasi po stari cesti proti domu. Ta dan je peipekalo kot noro, med 30 in 33 stopinj. Skupaj se je nabralo točno 1888,8 km Spanje smo imeli rezervirana naprej, rezerviral sem cca 5 dni pred odhodom, saj sem čakal na vremensko napoved. Vreme je bilo skozi odlično, v dolinah že kar vroče. Linki do strani, kjer sem rezerviral spanje: http://www.altabadia.org/ http://www.tiscover.com/ http://www.booking.com/ G -
  12. danci1973

MotoGP 2012

Jaz pa upam, da bo Vale ostal pri Ducatiju in da 'mu' bo uspelo naredit dober motor, na katerem bi lahko bil hiter še kdo drug. Nekako tako, kot je to naredil z Yamaho - še zdaj je niso pokvarili... D.
  13. ferek

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Evo ga: NOVE: DIRKALIŠČE: NA MOKREM: OBRABA PO 4000: SKUPNO:
  14. krucymucy

@Mic0: Si se ustrašil uradne osebe na mopedu? Jst sem pa Zlatkota srečal v ridah in izkoristil trenutek ko je šel scat za naredit eno špijunsko fotko ninđe!
  15. MilanAndonovski

Moje izkušnje - Arhiv

Če govoriš o motoGP, je dirka naslednji vikend. Pa da ti še omenim to, da je v Assnu dirka v soboto, torej so kvalifikacije že v petek. Če pa govoriš o WSBK pa je dirka tudi naslednji vikend
  16. Tomyboy

Blokade motorjev - razne

Za 35kw samo za letnike mlajše od 2009. Lahko ga pa blokiraš na 25kw, ker ima izvorno moč manjšo od 50kw.Teh blokad je pa dovolj.

Moje izkušnje - Arhiv

Danes sem se zbudil točno ob osmi uri in najprej ... Po "telovadbi" sem zase in za mojo mamo pripravil zajtrk ... Po zajtrku in ...... pogled skozi okno ... ... in tudi na termometer ... Sledil je odhod od doma in prihod nazaj čez dobro uro in pol, pri čemer povprečne hitrosti niti ni treba računati, ker sem "pedala vrtel" točno eno uro in v tem času prevozil dobrih 22 km ... Tudi ob prihodu domov je bila temperatura še vedno "pisana Robertotu na kožo" ... Pravkar je na Radio Express ... [media=]

Idrijska Bela by Roberto

PLANICA 2012 = v Idrijski Beli se bostelahko pohldili tudi s kornetom ali lučko ...

Idrijska Bela by Roberto

Te "kupčke peska" bodo sigurno še "poravnali", ker niso tam samo slučajno ...

Idrijska Bela by Roberto

Tudi kopališče je končno le zajezeno (?) , vodi pa verjetno manjka še kakšna stopinja, pet ali celo deset ... :yes:

Idrijska Bela by Roberto

Danes je bilo tukaj tako ... ... vendar ga je Robeto kar "lastnoročno odstranul" s ceste, da je lahko svojo začrtano (?) pot nadaljeval ...
  22. suzuki

Dolomiti

Hola mojster, ko sem bil nazadnje tu je blo vmes par kmjčkov makadama, ampak nič hudega PS sicer pa spremljam vreme, tudi mene mika naslednji teden spet mal v tele konce
  23. mojamiska

Poljubček za tisto/tistega...

poljubčki za vse , še posebej za ....... , pa za .......... , joj saj res, pa še za .......... :naughty:
  24. CeneR

Korzika

po nekaj letih ponovno
  25. Sash958

Miss Motosvet

Lahko pomagam glede mandarinc..sem končal tečaj masaže pri Saski Lendero..
  26. GregaSLO

TC Motoshop

Tudi tja sem poklical... Se popravljajo, definitivno
  27. basbas

z motorjem do moskve

Moja mama mi je dejala , ne pogovarjaj se z neznanci
  28. Fritz

TC Motoshop

Lej, če so telefonske in če nekdo obljubi, da bo zagotovil informacijo, potem se pokliče. V nasprotnem pa naj ne objavljajo številk in naj opozorijo kupce, da informacij ne dajejo po telefonu. Nimamo vsi čas in voljo letat od trgovine do trgovine, če že vemo, kaj hočemo kupiti. Vsekakor bi jaz še enkrat poklical, potem pa definitivno ne več. S tistimi sem imel težave prejšnje leto. Očitno se popravljajo, kar pomeni, da kritike le zaležejo. Vprašanje je le, ali si tudi njih klical in dobil odgovor za razliko od TC-ja, ali si se kar tja zapeljal? Sicer sem pa ravno danes v TC-ju kupoval letno modularno jet čelado. Prijazna postrežba, dobil za probat vse kar sem hotel, nobene vsiljivosti, popust na ceno in usluga pri hranjenju embalaže, saj sem bil z motorjem - zelo zadovoljen.
  29. yamaha2025

tudi danes fočk ob cca 18h..bili trije..., pa potem še trije...
  30. ataIBA

Stranski kovčki ali torbe za maxiscooterja

No, in pol se ti kdo čudi, če skuteraša popolnoma normalno pozdraviš ...

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju

a ,da si bil kot mulc še bolj pameten kot zdaj,mislim skor nemogoče

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Iskreno upam,da zdej ne bomo pametovali kaj se sme in kaj se ne sme,ker to se ve!! Kdor se vozi z motorjem za kolono 50kmh kjer je omejitev npr.90kmh je kratkomalo butast za mene,sam kolono ki je stoječa ali v vožnji pod omejitvami vedno a poudarjam varno in previdno prehitim :closedeyes: pa tudi jaz še zmerom tlačim to zemljico :grim No Bela Strela zdej se pa naj vsuje plaz kritik,me prav nič ne briga če se komu v tej vročini v kombinezonu kuha za avtomobiliostičnimi strici z klobuki in tetami z rutami ker se to ne sme...itd...je pa res če si motorično trd tega ne počni,še rajši.......hodi raje peš ^_^
  33. biker77

Pripadnost znamki?

kaj je to znamka? če je kul je kul..pa neglede na to kaj je..
  34. thumper

MZ, ČZ, JAWA

za scooter že mogoče ...al pa za tampon ... tomosa pa ne bo dobil v zamenjavo razen če bo kaj doplačal ... imej pa si jo zrihtaj - izkoristi ponudbo by "trojan" !!!! aja ... jawa je imela dvojno cev od glave okvirja pod motor , cz pa enojno ...

A se je pokvarla ?
  36. zmilan

Globoke misli & misel dneva & stuff

Težava je v tem, da je dal Bog moškemu možgane in penis in toliko krvi, da lahko dela samo eno hkrati. Robin Williams

MOTO škornji - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Zanimivo, kako človeka zmede podplat. imel sem enake težave. Rešil sem jih z menjavo stopalk-tačk. Slučajno sem zlomil eno taco, in v sili originalne z gumi tamponi menjal za aluminijaste. To mi je dalo tistih manjkajočih 5mm, in predvsem so bolj gladke, premikanje čevlja je lažje. . tisto drugo pa. . . človek naj bi stal na prstih, in ne imel tačke na pol podplata.
  38. Ruf

Dolomiti

pol pa ni panike, šlaufk, pa boste prečrpavali
  39. vencel

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Mal po prelazih do Liechtenstaina Prvi dan : Radovljica - Podkoren - Hermagor - Lienz - Hohe Tauern - Krimml - Gerlos - Zillertal - Innsbruck - Imst - Mils Drugi dan: Mils - Mittelberg - Kaunertal - Landec -Silvretta - Feldkirch - Vaduz - Chur - Arosa - Julier pass - St. Moiz - Bernina pass - Livigno Tretji dan: Livigno - Bormio - Stelvio - Merano - Bolzano - Tires - Canazei - passo Pordoi - Arraba - passo Falzarego - Cortina - Auronzo - passo Mauria - Tolmezzo - Rateče in domov Uživaških in vročih 1450km
  40. Kaj ,da boš še ti lohk tv pa muzko iz Afganistana gledala pa poslušala.... brez naročnine ne bo nič

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No za Kmete se ve da so dobrodušni ljudje in takšen sem tudi jaz,Zivnorc je odšel domov in tako mi ni bilo več treba držat antene med ritnicami da je on lahko poslušal glasbo in gledal naše programe na TV :lol: zato sva se z ženo odpravila na potep po Krku Odpravila sva se v Vrbnik,ki je na otoku znan po vinorodnosti in dobrem sirčku ^_^ sem bil presenečen ,da je dolina polna trte,res ogromni nasadi trte...... Sam Vrbnik pa nič kaj posebnega,mala marina in kopališče skrito med skalami..... Iz Vrbnika sva lepo lagano sportski krenla po Krčkih ridah,cesta fenomenalna,razgibana...... In ugledala Punat z marino ,ki je neprimerno večja od Vrbnikove....... :yes: Spustila sva se po cesti do Punata.... Ker pa nam je Zivnorc pojedu v dveh dneh zalihe za cel mesec sem mogu v Punatu plesat hiphop ,žena pa je pobirala prispevke,da sva imela za sladoled,ja takole je zgledal..... In po težko prigaranih kunah še zaslužen sladoled... Bil dober mnjami To je blo za danes,kratkih slatkih in prigaranih cca 100km,se še kej oglasim z drugih Krčkih lepih krajev
  42. RSTDRIVER

MZ, ČZ, JAWA

čz = java? nak. prow deleč pa tud ne... http://cybermotorcycle.com/euro/brands/cz_jawa.htm
  43. Fakin

Globoke misli & misel dneva & stuff

Globoke ženske misli V meni živi vitka ženska, ki bi rada prišla na površje. Običajno lahko utišam to kozo s piškoti. (Neznana avtorica) **** Ne bom sesala, dokler ne bodo izumili sesalnika, na katerem se lahko pelješ. (Roseanne Barr) **** Ena izmed življenjskih ugank: kako je mogoče, da dobimo 2 kilograma več, če pa pojemo bonboniero, težko le 200 gramov? **** Lepa stran življenja v majhnem kraju je, da če sama ne veš, kaj počneš, to zagotovo vedo drugi. **** Starejša, kot si, težje je shujšati, ker tvoje telo in maščoba v tem času postaneta že res dobra prijatelja. **** Nehala sem teči zaradi zdravstvenih težav. Stegna so se mi nenehno drgnila eno ob drugo in povzročila vžig mojih pajkic. **** Neverjetno! Če obesiš oblačilo v svojo omaro in ga tam pustiš nekaj časa, se bo skrčilo za dve številki! **** Moja prijateljica je pomotoma zamenjala svoje kontracepcijske tabletke z apaurinom. Ima 14 otrok, ampak je pa >čist flegma<. **** Prebrala sem članek, kjer je pisalo, da so tipični znaki stresa prenajedanje, impulzivno nakupovanje in prehitra vožnja. Pa saj niso resni?! Tako izgleda moj idealen dan. **** Poznam skrivnost podjetja Victoria's Secret. Njihova skrivnost je, da se v njihovo perilo ne more spraviti nobena, ki je starejša od 30 let. **** Če lahko moški vodijo svet, zakaj ne morejo nehati nositi kravat? Kako brihtno pa je to, da si že za začetek dneva okoli vratu zavežejo zanko? **** Če nisi dober zgled, bodi vsaj grozno opozorilo! (nn)
  44. trojan69

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636

Eh za oldtimerja mu manka še ene 16 let po tanovem Drugač je pa pri tok starih SSmašinah posebi nižjih kubatur treba bit izjemno pazljiv-so lahko dost tiščane in slabo vzdrževane. Naj te ne premami cena, ker se zna zgodit,da boš dal še enkrat tolk za popravila...po drugi strani maš pa lahko srečo pa kupš odličn motor za male pare. Posluši mašino, če karkol tolče, pretirano rožla itd. samo stran-tud če prodajalec trdi da so samo ventili za naštelat, preizkusi sklopko-dej v peto pa po klančku navzgor z nizko hitrostjo oz. dej v drugo oz. tretjo stisn spredno bremzo pa probi narest brnout, prečekiri semeringe na vilcah, bremz ploščice-če so enake debeline (ne vidm dobr-ampak če ma tale zadeva Tokico 6 batne čeljusti rade zaribajo), če so kolektorji kej modrikasti na nižjih delih zna bit da je bil teran na mestu-čist pri cilindrih je še ok + obične stvari (ketna, gume, polomljeni nosilci itd.),...
  45. nejcgs

Pripadnost znamki?

no bom še jaz direktno povedal, motor je samo BMW vse ostalo so wanabe motorji (dokler ne zamenjam znamke - pol bo pa druga pesem)
  46. ImenitnaPriložnost

Pripadnost znamki?

Previdno pri izbiri imen ... Kaj pomeni joni po indijsko :-)
  47. Snečer

Pripadnost znamki?

Opazil sem, da so najbolj občutljivi vozniki bmwjev pa tudi najhitreje pri njih pride do transformacije v super fahrerja.
  48. budacki

Cross 125-250 2T

Iz izkušenj Na katerih je motor deloval dobro, katera olja so pacala motor, kajenje, smrad...vsaj jst...^^ Laik ti je mama TTS me je razočaral, na ostalih nisem videl minusov. Je to pač tako čudno? Tako kot...nevem...kupiš 5 jogurtov in ti je Jogobela najboljši...al moraš met laboratorij, da vidiš kaj vse je noter ? Hondo HM 125 ( CR 125 mašina ) so izdeloval do 2007. American Honda recently advised dealers that its current line of two-stroke motocross machines will be discontinued after the 2007 model year. “This decision reflects Honda’s commitment to environmental leadership in the markets in which we compete,” stated Honda Motorcycle Division Senior Vice President, Ray Blank. “U.S. market trends and the success of Honda’s revolutionary Unicam™ four stroke motocross and off-road machines, bolstered by the 2007 CRF150R, make this a logical evolution of our product line.” Žal je res...sicer maš pa še YZ 125, RM 125, KX 125....^^ Evo enega hudega RMa... http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4631673