Showing content with the highest reputation on 01. 07. 2012 v vseh kategorijah

1. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes skok na kofe in tarimisu v Piso. štart ob 6.20 od doma; najprej 450km ravne avtoceste, potem cca 70km skodrana in zavite ceste, ki so jo bile sami počasni, zaprti ovinki. Prehitevanje avtomobilov na tej cesti skoraj nemogoče (ker so ovinki zaprti, zaraščeni in nepregledni in si sledijo tik en za drugim - vmes je ravnega dela cca 50 do 100m), no za temi ovinki pa pride še ene 100km mešane ceste (mal ovinakste počasne, mal ovinkaste hitre ceste in še en mal AC). Nazaj grede pa po AC do doma Najprej 3 urno kuhanje na temperaturi 38-40°C , potem je temp. padla na zmernih 35-36°C in na koncu kake 100km pred mejo pa na frišnih 30°C. na našem koncu pa že hladnih 24°C (ja zdaj zaspim našo drago K, ki včasih mal potarna, da je po vožnji mal premražena v taki usnjeni perforirani jakni). Pa še hvala skrbni ....... :xx: ....... za opozorilo, da bom ja dovolj pil med vožnjo (ja tisti, ki znate kuhat veste, da je treba med kuho mal zalivat z vodo). Števec je na koncu pokazal slabih 1300 prevoženih km. Ene 50 preveč, ker sem namesto na garmina in na table zjal naokoli in tako zgrešil odcep na AC. pa še par slik (kolikor je bilo cajt) iz današnjega potepanja: del bolj zanimive poti: pogled na okoliške hribe (1600mnv): en luštna vasica ob vodi: kamnolomi (vse bele lise v ozadju so tudi kamnolomi): cesta zanimiva za vozit: in na koncu cilj: še dokaz da sem se kuhal na 40°C:
  2. Nikii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes jutranja vožnjica po AC do Jesenic, skozi KG, nato čez Korensko sedlo do Beljaka, tam pa na Villacher Alpenstrasse. Gor je bilo tako hladno, da sploh nisem hotela dol . Nazaj grede po isti poti, samo AC sem po dooooolgem času zamenjala za staro cesto, ki je prav prijetna, pa še gneče ni. Kolona je bila samo v krožišču proti Bledu, stali so že z AC dol. Mmmmm, lepo je bilo, samo prekratko. Ko pa prideš v naš kotel, te pa vse mine. Vroče za crknit. Skakalnica s spodnje in z zgornje strani: On the top of the hill : Slovenske gore v meglici:
  3. Rokxy

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

včeri je blo tako pasje vroče, da je blo treba nekam. tehtam dve opciji : grem že kot po navadi v fieso, sam tam ne bo nč hladnej, pa tud morje bo mlaka, al raje v alpe, kjer bo samo 30. Pokličem kolega in pravi da so v Tolminu odprli novo kavarno Kasarno. Odgovor kam it je na dlani in odrinem na pot. Pot je standardna po regionalkah do celja, trojan, vrhnike, logatca in godoviča. Tam sem zavil proti colu, kjer so lepi ovinki zame. V ajdovščini pade odločitev da grem po cesti, ki vodi čez lokavec in čepovan do mosta na soči (če je na karti označen z rumeno pomeni da je asvalt ). No cesta je sprva obetavna: lokalna, ozka in zavita, ampak brez prometa. Potem pa frišen asvalt zelo zavitih ovinkov par km . No potlej pa trikoten znak in štirikotna tabla: konec asvalta ... rumena oznaka - asvalt . kurc, obračal ne bomo in če ma človek GS, res ne bo zbežal pred makadamom. In je šlo gor pa dol, levo desno, kakih 10 km. Pravilnost odločitve se je potrdila ko sem srečal tudi en par na motorju (edini na vsej cesti) in vozila sta seveda kaj drugega kot BMW GS . Od čepovana sem hitro odbrzel do Tolmina, kjer sem parkiral prašen stroj in se najedel (hladna pašta po domače in pohane cukete :notworthy: ) in preoblekel v kopalno opremo. Skočili smo do nadiže in se ohladili v prijetnih 20 stopinjah in malo poležavali. Kolega mi je tud razložil nov strokovni termin "Tminske pi.ke". To so pi.ke, ki posedajo v kavarni v centru Tmina in srkajo eno kavo cel dan in mrbiti še deci soka deci vode. Pridejo tudi k nadiži namočit svojo rit, kjer se seveda tudi slikajo k da so na obali Monte Carla in skušajo tudi govoriti po ljubljansko. Izlet je bil torej ne samo osvežilen ampak tudi poučen :yes: . No potlej smo šli v Kasarno na gelati. Res dober, tudi ni bla slaba. Kot bi mignil, je bla ura 7 in je bil čas za odhod damu. Pot domov je bla po najhitrejši varianti regionalk, brez kakih obvozov po makadamu. Ker m e je ujela noč sem spet nardil genocid nad mrčesom, na kocu nisem več videl skozi vizir, še dobr da poznam cesto na pamet. :evilgrin: Sem pa skor prepričan, da sm srečal črno strelo pr vrhniki al pa logatcu (nvem točno, kraji so vsi isti tam ) . Vidim skuter in potem opremo, pa mi nekaj ni štimalo kdo hudiča je tok nor da drajsa skuter v taki bojni opremi...in potem posveti lučka v glavi
  4. črna strela

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes sem štartala že malo pred 7h od doma in nafutrala mojitota na omwju na Zaloški.... Potem pa proti Viču - Vrhnika - Logatec... in čez slavnostne ride, ki so zjutraj ob 8h samevale pot sem nadaljevala do Postojne - Razdrtega in prispela v Vipavo, kjer sem si privoščila ledeno kavo pri Marjanci obrnila sem se nazaj, zopet čez Rebernice do Razdrtega nato proti Senožečam... pot sem nadaljevala mimo Divaškega letališča (vsaj mislim :xx: ) čez Vremsko dolino... kar naenkrat tabla Ribnica nč jasn ... no od danes naprej vem, da sta v Sloveniji vsaj dve Ribnici :lol: Potem pa proti Pivki (Mojito je bil že spet pošteno žejen :grim ) - Postojna... malo počitka in razmigavanja na Kalcah potem pa švuuuuuuuus nazaj... sm tko letela čez Vrhniški klanec... da sm števc prebila... se je kazalc kr na lučko za gorivo premaknu :xx: :lol: in po isti poti nazj.... cca 245 km sem pa danes bolj malo slikala, ker sem tooooook letela... sm še žulje dobila "od gasa" :lol: sm hotla slikco prlimat, pa težko z levo roko desno slikam... je vse spackan
  5. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj sem je padla turca: Malta in Nockalmstrasse. Odhod že ob 06.30 in skok na AC do Gemone del Friuli, tam pa po stari mimo Tolmezza in naprej proti prelazu Monte Croce Carnico in nato nadaljeval po regionalkah do Malte (9 eur ticket), kjer so nastale tele zanimive fotke..., po spustu sem zavil v Gmundu levo proti Krembrucke. Tu me je napadla neizmerna lakota in sem si v eni oštariji privošču "biker's menu", ki je zajemal juho+cordonbleu s krompirčkom+solata+desert za 13 eur. Na koncu spil še eno kofe in napad na nockalmstrasse (8 eur ticket) in naredu spet en par fotk. Nato pa nadaljeval proti Celovcu skozi Feldkirchen. Nato pa čaz Ljubelj proti domu. Na AC med Ljubljano in Vrhniko je vozni pas bil bolj tekoč od prehitevalnega zaradi "idiotskih" avtomobilistov, ker vozijo po prehitevalnem med 95 in 105 Km/h. Zaradi takih nastane zgoščen promet na AC. Drugače se je nabralo 641km. Vreme je bilo čudovito, razen okolica Celovca je bila vročina za crknt. Najpomembneje pa je, da ni bilo nobene gužve po prelazih.
  6. nejcgs

ko ride zavzamejo vespaši se nekater umaknejo na varno - dol s ceste ;-P

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes sem prvi dan doma po enem mesecu,se pravi bil sem mesec brez bajsa :grim Takoj sem dopoldne zakuril Jonija46,dobila sva se v logatcu,jo vsekala preko Idrije proti mostu na Soči,pred tem pa zavila za Bohinj,kjer sva naredila postanek v restavraciji Slap,se okrepčala in napojila,mam srečo da imam ritnici kot kamela grbi in not shranjujem vlago :lol: drugače bi bil bled ko Joni46 ja dehidracija je k..... Ja gostilnica leži v prelepi naravi z pogledom na Cerkno Od tuki naprej pa sva jo mahnila do slovenske vasice,ki je bila pred nekaj leti proglašena za najlepšo ^_^ ......ker mam možgane še zmerom na off mislim da je Joni46 reku Sorica In Joni46 v pozerski pozi ob vznožju Sorice... Iz lepega panoramskega pogleda pa direkt v Bohinj,kjer sva se dobila še z Thamperjem,ki je prletu iz Gorice z svojo klasiko(lep motorček ) Naprej nas je pot vodila do Bleda,kjer je bila nepregledna kolona vozil vse do AC.........si človek misli od kje zavraga taka kolona no pri AC pa na koncu zagledam policista,ki namest semaforja ureja promet,res ne vem če ne bi blo bolje da bi semaforju prepustil delo Spet se skupaj dobimo pri Vaških,nekaj popijemo za žejo ostalo spravim v grbi :lol: Od tam se poslovim od Thamperja in Jonija46,ki sta res fajn družba in krenem domov na pizzo mnjam .)
  8. nejcgs

pa smo ga našli - tisteg ki brca s......lce s ceste - kdo pozna?
  9. gsxf750

ha, tamal fotkič je uspel ujet nekaj dogajanja
  10. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Franc js uporabljam shrani.si, tam shranim slike, pol pa samo linke za forum sem prenašam in gre hitro. Ta podaljšan vikend je bil enduraško obarvan... Od tule prišel Sem dol naprej Po vzhodnem delu proti Čepovanu: Opuščeni zaselki... Po 5 urah makadama prispel v smaragdno dolino Hudičev most Fearless mouse came to visit... Tik pred sončnim zahodom... ...sir iz Čadrga za likuf prvega dne.
  11. Zajcica600

ja pa kaj je to tazga ce mam kuzija zadej vsi ste se zapicl v moj nahrbtnik
  12. suzuki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Hola, pišuka, že dolgo nisem nič napisal semle; ampak ja, priznam, velik bolj luštno se je vozit, kot nakladat o vožnji! ampak včerajšnja furca je bla res neki posebnega, po dolgem času sem se šel kmečki turizem... začelo se je že pred nekaj tedni, na parkirišču na ridah, ko nas je en kmet (ja, ime mu je blo kmet, pisal se je pa 2, al neki tacga ) povabil na obisk njegove Njivice ;-) in ker sem bil tale teden frej, sem imel ljubi čas da se grem kmečki turizem tako sva z Lubico štartala takoj po zajtrku, v še znosni vročini, in v elegantnem LS tempu odpeketala proti Njivici, na Krku; za dol sva izbrala zahodno smer, torej skozi ride (kjer nisem videl Gandija čeprav trdi da je bil tam ), Postojno, Ilirsko Bistrico, Reko in čez most na Krk - vožnja je bla en sam užitek, saj je Lubica glih nekaj dni nazaj dobila nove čeveljce ki so držale ko ps ježa in moje preluknjano dirkalno usnje (v katerem me že zvečer zebe) se je tokrat izkazalo, nič mi ni blo vroče, tko da je edino na trenutke zgoščen promet kvaril idilo popolnosti na rampi pred kmetijo (ki se ji reče kamp - ej, ne sprašuj, jst se ne spoznam na kmetijske zadeve ) sem SMSknil kmetu da sem tle, in po nekaj nejevernih odgovorih (a ti to resno?!?!) se je rampa daljinsko dvignila (ja res, noro, kolk avtomatizacije maš zdej na kmetijah, ni za verjet!!) in na drugi strani se mi je že režal kmet po le nekaj sto metrih vijuganja med kmetijskimi poslopji sva parkirala pred njegovo ljubko hišico, kjer naju je pričakala njegova žena (najbrž kmetica2, če lahko ugibam ) Lubico sem parkiral v senčko, se preoblekel v civilko in pol se je začelo... no ja, vsaj jst sem tako mislil . a preden sem smel na plažo, sem mu moral še popraviti računalnik, kar sem naredil tako zelo uspešno, da (skoraj) nič več ne dela no, potem pa smo se odpeljali na samotno plažico in se začeli nastavljati, sončku seveda to smo počeli tako zelo uspešno, da sem prišel domov take barve kot čist nov dojenček ampak med veselim čebljanjem o gospodarskih strojih, traktorjih in dodatkih zanje, čofotanju v morčku in prehranjevanju, nam je čas (pre)hitro mineval no, še tole moram povedat: ko takole potujem po svetu, velikokrat opazim grozote današnje izrojene potrošniške družbe, in tudi tokrat je bilo tako - namreč kmalu za nami sta prišli dve hudo revni deklici, na uč malo pod 20 let, najbrž siroti, ker sta bili čist sami... da sta bili zelo revni se je videlo že po njunih oblekcah, oz v pomanjkanju le-teh, saj sta imeli na sebi le po eno krpico, pa še to sta dali dol, najbrž sta ju prišli oprat, ker nista imeli nič drugega ja, revščina je hudič... in tale današnja družba, bes jo plentaj!! potem se je začel bližat večer, odpravili smo se nazaj na kmetijo, kjer nam je kmetica2 zrihtala odlično večerjico, potem pa še pod tuš, skok v motocote in gasa proti domu - po drugi, vzhodni poti, čez Delnice, Kočevje in Ribnico, kjer naju je, zaradi (pre)poznega odhoda s kmetije, začela lovit tema... potem naju je, mislim da pri Velikih Laščah, prehitel nadobudem dirkač v neki Alfi - bil sem vesel, ker sem mislil da bo zdaj pokazal kako hudo športno potezo, pa je blo vse neki mlačno in na pol, edino omembe vredno je blo sekanje levih ovinkov pa še to mu ni pomagalo... no ja, midva z Lubico se nisva dala motit in sva se lepo pravilno vozila za njim, dokler nama ni na Lavrici ušel, kajti Lubica ne zmore tako hitro voziti skozi naselje... in točno ob 22:00 sem Lubico pobožal pred garažo za nama je bilo nekaj čez 300 uživaških kmjčkov, čudovit dan na kmetiji, kjer sem se v prijetni in zabavni družbi (kot sem že povedal) ne samo sveže prebarval, ampak tudi veliko naučil (npr nisem vedel da majo kmetije morje, pa školjke za večerjo - ja res, ne morš verjet, pišuka!!), pa nasmejal in načvekal hvala vama za res prijeten dan!! PS slikce je pa že kmet objavil, bv da jih še jst
  13. SLVR

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Za vikend moja prva daljša furca - Črnomelj - Krk, po stari cesti na Bosance, Delnice in potem dol do Krka. Prijetnih 26° za vožnjo v senci, res uživancija! slabih 850 m.n.m. in res lep razgled Malce naprej še Lokvarsko jezero Krčka zračna flota! (letališče Rijeka) Potem je pa zacvrčalo, ko sem se namočil v morje, še razgled iz "dvorišča"
  14. GSdreamer

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

včerajšnje napovedi upošteval, vstal ob 6.30 in ob 7.00 štartu iz LJ, biu ob 8.00 skozi Cerknico(čez Rakitno) naprej proti Ložu potem pride 20km makedama okoli Snežnika :glare: in smo ob 9.00 v Knežaku na Agipu (se mal okrepčamo in osvežimo) pičimo naprej čez Ilirsko Bistrico na Divačo in smo ob 10.00 v Štanjelu grem naprej na Novo Gorico(čez Kras občutimo prvo vročino) in se ohladimo skozi dolino Soče do Mosta na Soči(11.00) pičim naprej na Idrijo pol pa še skočim na ride mal pogledat (nikjer nobenga) za finiš se pa skuham na avtocesti do LJ skupi nanesl 350 km
  15. MCMLXXVI

zajčica ima konkurenco
  16. motofrik

Pripadnost znamki?

Saj verjetno je kaj boljšega, kot trenuten, ampak... ne menjaj konja ki zmaguje (beri: motorja, s katerim si zadovoljen in ti dobro služi).
  17. Zajcica600

Galerija avtomobilov

18. suzuki

Hola, danes pa sladek fočk PS pa dejte si zapomnit za zmeri - srobot je za kadit, žlička je pa obvezna (moto)oprema
  19. SLVR

Nema više ljubavi ... Pivo smo čez vikend popili in se danes odpujsali domov. Kmet se je res narisal na obisk in žena mu je celo motor posodila. Danes sem šel nazaj zopet po stari cesti čez Delnice, Bosiljevo in Vinico ... srečal mnogo motoristov, preveč za naštevat. Pomahal tudi enemu maksi skuterisu, takoj zatem sem parkiral in si roko vtaknil med fejst vroče rore, da se je razkužila! Še dobro, da sem bil tako hiter, saj bi si jo drugače moral odsekat!
  20. maxi gašper

Izlet po Avstriji ali Italiji...???

21. črna strela

pa men je učer en pr postojni tkole "pomahu" ... UUUUU pozdravu me je (js optimistka ) pol sm razmišlala da si je mogoče nogo pretegnu... ampak... da bi pa to pomenil da morm s ceste z mojim supr dupr sesalčkom pa tut pomisnla nism... kdo je to bil?! :xx: da takoj razčistmo! :lol:
  22. črna strela

fočk :xx: 2x :xx:
  23. thumper

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

podatki s strani proizvajalca pravijo , da je sredina pretrda za kolenčkat ... :grim 3700 km ? samo ? trebor pa z r1 čez 10... tkm .. tukaj mi nekaj ne gre skupaj ....
  24. Schultz

Pripadnost znamki?

Hm... imam že drugega Kawasakija. S prvim (zr7) naredu 30kkm in s tem imam že 64kkm. Z obema sem bil in sem zelo zadovoljen. Res da sem tudi izvajal enodnevne teste konkurence: npr. nove Supertenere, Varadero, GS1200, nove vfr. Sej te po testu prime tista euforija, da bi menjal, ker te privlači malo drugačnosti...samo potem se vsedeš nazaj na tvoje preverjeno kljuse in greš en giro...pa se vprašaš...zakaj že?. Tako da po osmih letih Kwakov...bo verjetno še naprej tako.
  25. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ker je bila včeraj garaža, v kateri je bila Thumperjeva strgana usnjena jakna, zaklenjena, ključ pa v mojem žepu, ki se je potepal po Logarski dolini (na žalost z avtobusom), sem moral danes odpeljati prej omenjeno jakno v Logatec k prijateljevi svakinji, da usnje setavi nazaj v prvotno podobo :grim . Kot je že moja navada, se v tej vročini nerad peljem, zato sem jo po oddaji jakne na servis odkuril domov. Seveda sem se že v krožišču pri MOL-u v Logatcu izgubil in jo ubral proti AC. Tudi drugo krožišče mi je delalo preglavice, zato sem ga zapustil že na prvem izvozu, iz katerega je vodila cesta proti Rakeku. Od tam sem šel mimo Cerkniškega jezera do Bloške police in Nove vasi, od Sodražice in Žlebiča naprej proti Ribnici, kjer sem imel malo daljši postanek pri prijateljici (lubenica, ledena kava, sok). Zanimalo me je, kakšna je cesta od Kočevja do Dvora pri Žužemberku, zato sem naredil še inšpekcijo te ceste. Nadaljeval sem skozi Novo mesto do Cerkelj, kjer sem se izgubil, ko sem iskal Gabry. Tudi, ko sem jo poklical, mi je komaj znala povedati, kje je doma. Nazadnje sem za smer povprašal kar domorodko v eni izmed vasi. Gospa me je bolj natančno napotila v parih besedah, kot prej Gabry v dooooolgem telefonskem pogovoru . Vesela je bila, ko sem prišel, najbrž pa še bolj, ko sem odhajal, hehe. Še ko sem bil na Dolenjskem, me je klical kolega, če grem k njemu na pivo. Seveda je pivo nemogoče zavrniti, zato sem ob 20:20 krenil od tam, se mimogrede ustavil še na črpalki v Kostanjevici na Krki in jo po stranskih cestah mahnil do Mirne peči, kjer sem izkoristil pred enim mesecem kupljeno vinjeto. Ob 21:30 sem že sedel za mizo na vrtu v Sostrem s steklenico hladnega pred seboj. Da ne pozabim, relacija Ljubljana, Logatec, Ljubljana je nanesla ravno 225 kilometrov. LP Robert

morau je slikat... takrat smo pa navalili :lol:
  27. maxi gašper

Kje smo se vozili 2012

Zdravo Spet je padla skupaj z Bojanom ena lepa dnevna tura po Avstriji, ogled 2 rudniških rovov - Terra Mystica in Terra Montana... Stopinj zunaj krepko čez 30, notri v rovih pa odličnih 8 stopinj, za shladiti se, pa še najboljša restavracija daleč daleč naokoli v kraju Bleiberg - restaurant Holder, katero toplo priporočam..., (odlična res odlična hrana - vonj in kvaliteta domačnosti.. .) Skratka odlična tura Kranj - Hrušica - Kranjska Gora - Trbiž ( Italija ) - proti Avstriji - Bad Bleiberg... Še malo slik
  28. krucymucy

Danes se je pred mano v enem izmed spodnjih ovinkov fočkala srna. Majhna sicer, a oči so bile vseeno izbuljene do vizirja.
  29. nordkap

1000ccm + od danes naprej "luksuz"

Saj si ne lažem, trenutna dejstva govorijo, da zaenkrat še lahko uživam v manjših kubiturah, je pa res, da kako gnila in birokratska "balkanska" država smo, bodo uvedli davek na stvar, ki še sploh ne obstaja. Se spomnil Aland forda, ko je nosonja rekel, da citiram"stojimo na avtobuskoj stanici svi, jadniki sa treče smene i ja, ali svi moramo plačati porez na disanje", torej pričakujte, da bo še davek, koliko boš dihal, koliko boš nasral in kaj vse se bodo še spomnili, band je banda. Bomo pač tako kot bogataši, ki jahte registrirajo v tujini, tudi mi motorje drugje, vsaj mislim, da se da. Mi ja pa čisto vseeno, če se prevažam z bantu črnskim tablicam. Kaj dobrega in prijaznega do nas navadnih smrtnikov od teh jajcpajklov itak ne moremo pričakovati. Vprašanje je do kdaj bomo še mirno to gledali in prenašali. Sicerp a justin dokler še lahko, bom užival, potem bom pač iskal luknjo v zakonu, saj jo pišejo bedaki, in bedaki naredijo tudi kakšno oviro, a ne. Pa fajn se mejte in se vozte.
  30. MiNa

Triumph Explorer 1200

"Ein vorhersehbarer Test? Nicht ganz. So knapp wars noch nie. Die BMW beeindruckt noch immer durch die Summe ihrer Qualitäten. Aber sie gewinnt kein Einzelkapitel mehr!" Ko prebereš tole ti je vse jasno. Tudi jaz vozim to znamko pa me nič ne moti, če se kdo bolje počuti na kakšnem drugem motorju. Sicer pa iz 14 strani dolgega zapisa enostavno zaključiti ta ali ta je najboljši je malo mimo, res pa "benko" je dobil je največ točk. "Offerte - damit ist die Versys das beste Angebot fürs Geld." Šparovni _vabi lepo priznajo kje dobiš največ za svoj denar. Zanimivo zakaj se potem teh motorjev ne proda največ? Očitno je, da smo pač pripravljeni precej plačat tudi znamko (tema o pripadnosti) prav je tako drugače bi vsi vozili enake motorje, pa avte pa nosil enake obleke..... ajd boljš, da se grem vozit. ps, sajo ne se tolk razburjat maš ja fajn motor.
  31. Andro82

Včeraj smo se pa prou fletno podružil...pa tud predstava je bla dobra :notworthy:
  32. BREITNER

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Varnost je na prvem mestu!
  33. črna strela

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

ja noooo... za te moje bojne podvige... že rabm opremo ne morm čez ride pa rebernice u kratkih hlačah :xx:
  34. Shinobi70

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Fasttrack je svojo bivšo XJ6 na sportsmartkah konstantno nažigal po kočevskih ridah, pa ni bilo niti v sanjah take obrabe... :blink: 78 uglajenih konjičev ne more bit tako lačnih.
  35. thumper

shujšal u rit ..kaj čm tko je če dam vse za gume , fedre in bencin ...
  36. rumenicestak

Fočk
  37. suzuki

Hola, evo, večerni fočk - večkraten
  38. maxi gašper

Izlet po Avstriji ali Italiji...???

Živjo maxiscooteristi... Prevozil nekaj čez 340 km po avstrijskih gorskih cestah in sicer Villacher alpen strasse in Goldeck panoramma strasse... - kjer sva ujela še relly starodobnih vozil, zanimiva izkušnja... Vreme v hribih prijetno in odlično, v dolini pa malo manj zaradi 35 stopinj... @pelikan hvala za družbo, bilo je prijetno... Še malo skomin po ODLIČNIH Avstrijskih cestah :kva2: :OK:
  39. basbas

Evo opazne motosvetovke. http://www.najdi.si/novica/Slovenske-novice/Slovenija/Po-Celovški-se-je-podila-s-psom-na-hrbtu/9c8edc8170ec49d5e6a865d67e5b24b2
  40. svobodnaptica01

ČASI NA PANONIA RING-u ;)

Dans sva z Backom pri vrtoglavih 36 stopinj takoj po padcu v prvi dirki dobesedno pridričala 2:04.128 z rabljeni KR/D211 medium. Čista stock CBR 600 RR 2007(tud brez PCja in QS, ker je crknil : :glare: ) To, da ne držijo gume, ko je mraz sem vedla, da pri 56 sptopinj asfalta tud ne, sem se pa dans naučila
  41. XTR

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Naj ti pošlje števiko prometnega dovoljenja in registrsko oznako. Na strani, https://e-uprava.gov...a/emrvl.euprava preveri kdaj je bil motor prvič registriran v Slo. lp

A je bil ,ja bil je Suzuki na obisku pr men,sm ga mal namoču v morje,prijeten klepet,sploh bilo je fajn
  43. FLY

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ne zavajaj svojega bližnjega (ne vem katera že zapoved).Jedla sta par ovinkov nad Podbrdom proti Petrovemu brdu in imela lep razgled na Črno prst. Luštno je po Baški grapi.LP
  44. Martin86

Danes šow parkrat gor pa dol okrog 16 ure. Pa je kar neki mladih v senci gledalo in navijalo na zgornih ovinkih. Lepo bi blo ce bi kaksen od njih tud kamne s ceste zbrcal, da se jim nebi blo treba umikat ...
  45. mimaza

Nadaljuj poved

a zdej mate pa vsi dost, kur, petelinov, mojih mišk...pa ne vem česa še, ma tud jaz...ampak najbolj pa pašejo bučke, tko, mal poppoprane, začesnane, s sirčkom...fino zapečene...
  46. Tu si se pa opekel , ko to pošljem hrvaškim policistom bo to glavni dokaz na sodišču,nekaj let ti ne uide pa ženi kot pomočnici pri dejanju tudi ne :grim .Še dobro da so Hrvati porihtali sodišče , pri nas bi se mogoče še izmazal tam doli si pa naj..al Pa smo enega izločili iz prometa
  47. s ćeulom u skuter, naprej :krneki:
  48. BIZIXXX

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Že prejšnji večer smo dorekli da zgodaj vstanemo, da ne bomo spet v časovni stiski kot v nedeljo. Ob 8ih smo že jedli zajtrk, ob 9ih smo bili že pred hotelom, pripravljeni za vožnjo. Iz Verone smo štartali proti Roveretu, kjer smo skrenili levo na kavo do Riva Del Garda (Gardsko jezero) Po kavici smo krenili proti Trentu, od tam proti Predazzu do Canazei-ja, čez prelaz Pordoi Naprej do prelaza Falzarego In potem naprej do Cortine d Ampezzo, kjer pa so se že začeli nabirat oblaki. Kmalu so nas ujele prve dežne kaplje, zato smo se ustavili v eni gostilnici ob cesti in počakali da se nevihta zlije. Mal smo pogledali radarsko sliko padavin ,in videli da moramo počakati kakšno urico, da bomo lahko nadaljevali, sicer po mokri cesti, ampak vsaj mi bomo dokaj suhi. Čez kakšno urco smo krenili prelazu Mauria do Tolmezza, potem pa po delno mokrih cestah, v kar spodobnem tempu, do Trbiža, čez Rateče pa smo vstopili v Slovenijo. Zadnji postanek v Kranjski gori, kjer smo zadnjič natočili motorje, in se razšli na svoje konce. Do Ljubljane sem šel po avtocesti, saj je cel čas vreme grozilo da bom moker, dežni kombinezon pa doma. No, imel sem srečo, do doma me dež ni ujel. Pospravil motor v garažo, in šel spat J Števec dnevnih kilometrov je kazal 550 kilometrov. Za zaključek, vsega skupaj je naneslo dobrih 2100 kilometrov, odličnih cest, dobre družbe in odlične zabave. Temu se reče TO JE ŽIVLJENJE! :notworthy:
  49. Kolen

Galerija avtomobilov

Pol pa še moji
  50. Yankee64

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)