Showing content with the highest reputation on 05. 07. 2012 v vseh kategorijah

1. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj je padla turca v dolomite. Štart je bil v zgodnjih jutranjih urah....se pravi ob 05.30. Da bi prihranil na času sem jo ucvrl do Pordenone-ja po AC. Tu sem nadaljeval v Montereale in nato smer Barcis, kjer sem naredu 15 minutno pavzo in malo slikic. Po čikpavzi sem odpeketal naprej čez prelazek Osvaldo mimo jeza Vajont v Longarone. Od tu pa v Dont, kjer sem zavil levo čez prelaz Duran v Agordo. Tu sem na koncu mesteca zavil levo in nadaljeval čez prelazek Aurine v Gosaldo in nato čez prelaz Cereda v Siror, kjer sem napojil konja (draga ta taljanska krma...1,749 za liter). Po rifornimentu sem nadaljeval čez prelaz Rolle, kjer sem dohitel ene štiri Pantanije, ki so rabli celo cesto....ker sem malo prnoru sem zabremzu, da je zadnja guma malo zacvilila in trobu...v sekundi so bli postrojeni v koloni po ena in rabli samo 0,5 m pasa....mamico jim jexxx. Eden je malo žugal in pizdil, samo sem mu odgovoru lepo diplomatsko z mednarodno gesto (sredinski prst). So kmalu nehali pizdit, ker jim je sape zmanjkalo, ker so rinli v klanc. Med vzponom sem naredu nato en par slikic... Po spustu sem nadaljeval levo čez prelaz Valles, kjer sem prebil mejo 2000 m n.v. Nato pa nadaljeva čez prelaz San Pellegrino v Moeno in nato v Canazei, kjer sem napadel prelaz Sella Po osvojitvi Selle sem nadaljeval še čez prelaz Gardena v Corvaro. Ker je bla ura od kosila sem si prvošču eno pizzo in jo zalil s coca colo...na koncu še en kofe. Po 30 minutni pavzi sem ponovno osedlal konja in jo mahnil preko prelaza Valparola na prelaz Falzarego in sledil je spust proti Cortini d'Ampezzo. Da ne bi šel čez prelaz Tre Croci sem nadaljeval po regionalki proti Misurini. Tu je sledil samo fotoseššon in že sem pičil dalje. Po spustu sem se ustavil na jezu v Auronzo di Cadore, kjer sem v senci si privoščil enih 15 minut razmisleka, po kateri poti nadaljujem. Al naj grem levo čez Sappada ali desno čez prelaz Mauria....ker nisem se hotu politično usmert (al levi ali desni), sem jo udaril vmes čez sedla Ciampigotto, Razzo in Rioda, ter se spustil k jezeru Sauris. Za finiš sem si omislil še prelaz Pura in po lepi gozdni cesti jo mahnil do Auronza, nato pa do Tolmezza, kjer sem ponovno moral napojit konja in potem pa skok na AC in domov. Statistika: osvojenih 12 prelazov in 3 sedla, vreme super, malo prometa....razen en par smotanih Pantanijev, vsega skupaj je naneslo enih 703 km.
  2. črna strela

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

mokra ČS :xx: ja, seveda sm gledala učer vremensko napoved :grim ... zato sem tudi vzela usnjeno jakno danes za v službo, če bo kaka plohca/ nevhita... ...kar naenkrat se stemni... strele so švigale... sem tko hitr pobrala šila in kopita iz službe... in pripujsala 100 metrov po suhem, ko se je kar usulo iz neba... hitr pod en nadstrešek... čakaaam mine 5 minut... 10.... pol ure! ... hja nč... js sm lačna... sicer pa... po dežju se še nisem pelala :grrr no da vidmo kako to gre pa je še črna strela švignlaaa.... ene 15 minut me je tko dobr pral, sm bla mokra do kosti :lol: ma morm rečt da mi je blo kr všeč čofotat... ps: pussye z burgmanom more je mogla it pa žena z avtom iskat v službo, ob tem pršenju

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

Dobrih 16.000. Skoraj vsa plača gre v motor, ves prosti čas tudi, še vedno nepopisno uživam v tem ^_^

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes mi ni dal miru moj raziskovalni duh in je blo treba it spet malo prevozit nove ceste. Že včeraj zvečer sem na hitro določla državo in smer - Hrvaška, smer jugovzhod. Začela spet kasneje kot načrtovano Standardno čez Postojno, pa čez AC do Slivic, Cerknice, Sodražice, Ribnice, Kočevja, v Livoldu levo in do Črnomlja ter navsezadnje do Vinice, tam še tankat in skok čez mejo. Takoj za mejo levo, v smeri proti Dugi Resi, tam sem malo plužla naokrog po mestu ker sem probala najt cesto za Cerovac Vukmanićki - no navsezadnje sem čez neke vasi le prišla do ta prave ceste od tam na jug po bolj ali manj dolgočasni cesti, s polno tovornjaki čez Nikšić (tovarne piva nisem vidla ^_^ ) ob opazovanju vedno bolj temnih oblakov na nebu, mimo ta miljavžnte modre kontrole do... Tam sem si od daleč ogledala Rastoke ob reki Slunjčici in Korani... Tu je začel tudi rositi dež, ma v tisti obupni sopari je v bistvu prav pasalo da me je potem ko sem se odpeljala naprej zaradi tega malo hladilo Po par kilometrih je nehalo. Od tam sem nadaljevala na jug proti Plitvičkim jezerom - ena slikca s ceste blizu prvega vhoda v park... Potem sem obrnila in pri Korani zavila na cesto čez Poljanak - ki je najprej zgledala bolj boga... a že čez par kilometrov višje gor je cesta veliko boljša. Najbolj je pasalo ker sem se cel čas vozila po gozdu... Zgoraj je res lepo - se kar naenkrat vse odpre, ob cesti pa so le majhne vasice... ime je kar pravo... Sicer je pa predel od Plitvičkih gor kar precej uničen - 3/4 hiš je še vedno prerešetanih, ogromno porušenih in propadajočih... prav morbidno vzdušje je v tistih koncih. Tudi tistih par ljudi, ki sem jih celo vidla sedet pred hišami zgleda čisto apatičnih. Še vedno se vidi in čuti posledice vojne... Žalostno. Pot tukaj je bila ves čas proti severu - proti Ogulinu - edino kar mi je uspelo slikat v mestu je tale grad... Od tam pa na severozahod in čez... Tam na zahod in čez Ravno Goro (najdaljša vas skozi katero sem se vozila - ji kar ni in ni konca .) ) in naprej čez dva prelaza Malo pred ta drugim sem si končno privoščla eno pavzo in malco - je bil že čas. Vse do tu mi je ratalo ubežat dežju (danes sem bila seveda spet brez dežne podloge - ker po napovedi sodeč na Hrvaškem ni kazalo da bi lahko bilo kaj dosti dežja - heh), večji del poti od Slunja sem vozila po mokri cesti, kar pomeni da se je povsod zlilo ravno malo preden sem prišla tja Z zalogo novih moči sem se spustila do... Tam sem šibala kar na AC - sem končno našla kje se pride gor (za cestinsko) iz te smeri. V Jurdanih ven in po ta stari in čez mejo do Staroda, sem šla še tankat in si kupla sladoled, se odpeljala po sončku... proti enem počivališču malo naprej zmazat sladoled. In potem nazaj čez Kozino in Senožeče do mojih. Dobrih 520 km-jev.
  5. Snečer

Kam na morje za en dan?

Plaža Vrbnik na Krku. N45 03.882 E14 42.092 Še opis http://www.crobeaches.com/hr/plaza-uvala-zgribnica-vrbnik/

Moje izkušnje - Arhiv

Trenutno je Roberto kar dobre volje, ker mu je hčerka povedala, da nima samo izpolnjenih pogojev za vpis v tretji letnik, ampak tudi narejene vse izpite za drugega, izmed katerih je rezultat zadnjih dveh dobila danes ... Dopoldne sem med svojim "delom" opazoval tudi nebo v smeri proti severu in se ves čas spraševal, če bo vreme danes zdržalo ... ... na kar pa sem odgovor dobil takoj, ko sem peljal oba flokija na wc in "si ogledal" tudi "nebo proti jugu" ... ..., ki nam je dobrih deset minut za tem že "serviralo plohe" ... .)
  7. jakATV

Francoske alpe in Švica

Še nekaj gasilskih. Žal ni pa mi uspel skok na Bondatini lift 3302 m /nm. Ustavil me je sneg
  8. Fritz

Neki čudni, čudni časi

Z odgovornostjo, ki jo imajo managerji danes, z lahkoto. In to ob sedanji službi in študiju, tako mimogrede...
  9. Dr_Jakob

Slabost na motorju

Čist možno je okvara centra za ravnotežje. Pejt se mal prečekirat. p.s. Še vedno me stisne slabost, k vidm kakega maksiskuterista k se vali po cesti.
  10. jakATV

Francoske alpe in Švica

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Norc! ........... ........... Z malce zamude objavljam včerajšnje vtise. MiDge me je povabil da mu delam družbo na furi, ki jo je splaniral pri severnih sosedih. Seveda se v tej vročini tako dobri ponudbi nisem mogla upreti Dobila sva se že zjutraj, v Ljubljani z namenom da čim prej prideva čim višje in se tako izgoneva vročini. Ha. Sva se malo uštela :grrr Od LJ sva šibala kar po AC do Kranja, tam ven in že malo pred Predvorom naletela na zaporo. Ob čakanju na vročini nisva mogla ugotoviti zakaj pravzaprav stojimo. Čez nekaj časa smo odpeljali naprej, a kmalu za tem sva ugotovila, da gre ravno tisti dan tam trasa kolesarskega Maratona Alpe. Po kar nekaj kilometrih vozakanja v koloni sva se odločla da narediva eno pavzo ob cesti. Sva nekaj popila, malo čvekala in šla naprej v upanju, da je mogoče cilj že kje v bližini - seveda ni bi Vmes se je večina najinih sotrpinov motoristov vračala nazaj. Eden od njih se je celo ustavil in nama povedal, da nadaljujejo gor čez Jezersko in potem nazaj čez Pavličevo sedlo - hvala! Zato sva se odločla da narediva en krajši postanek še pri Planšarskem jezeru zgoraj... Potem se je nekako dalo priti do vrha, sicer pa so že kmalu zavili s ceste dol, tako da sva lahko spet malo pospešila tempo. Od tam na severozahod in čez Celovec ob Vrbskem jezeru (Klagenfurt am Wörthersee) in še naprej na severozahod do Himmelberga, kjer sva (če se prav spomnim) pomalicala, od tam na sever in po plačilu polovične cene - 8 EUR za oba na Nockalmstrasse... V dolini sva spet nardila eno pavzo za pit ker je bilo čisto preveč vroče. Potem sva šibala na jug in v Sovodnji (Gmünd) nazaj na sever, osvojit cesto, po kateri konec aprila s puncami nismo prišle do konca (ker je bila še zaprta)... Včeraj tudi na drugo stran tunela Zgoraj je bilo prav prijetno hladno - se je pasalo shladit! Kako se mi je vrtelo tam gor Nazaj grede sva se ravno malo uštela in sva mogla spet čakat... Ma tudi teh 20 min v fajn družbi hitro mine ^_^ Vračala sva se seveda čez Sovodenj in mimo Miljskega jezera (Millstätter See) kjer sva si privoščla še eno pavzo in osvežitev. Od tam pa mimo Afritzer See... do Beljaka (Villach) pogledat če je Korensko že odprto - seveda ni. Zato sva jo ubrala proti vzhodu mimo Borovelj (Ferlach) in čez Ljubelj nazaj v Slovenijo, za Tržičem pa kar na AC. MiDge se je poslovil v LJ, jaz pa sem nadaljevala do Logatca, tam ven in čez Ride nazaj do mojih. Vsega skupaj dobrih 570 km. Luštna fura :yes: In nisva kopirala od Schultza je naredil pot preden je prebral uni potopis... ^_^
  12. tosemjaz

Garancija vozila pri CarGarantie

Na forumu nisem našel tematike v zvezi s CarGarantie, zato sem se odločil da napišem kaj v zvezi s tem. CarGarantie je garancija (oz. podaljšanje garancije) za kupljeno (rabljeno) vozilo avto/motor, ki jo lahko dobite pri nakupu vozila (v Nemčiji je tovrstna garancija že kar ustaljena praksa), in sicer za 1 leto (ali tudi 2 leti). Vozilo mora biti kupljeno pri dealerju in to garancijo vam le-ta izpolni (stane pa cca 200 eur za 1 oz. cca 400 eur za 2 leti). Krito je bolj ali manj vse, razen potrošnega materiala (tudi dodatna oprema, ki je že vgradil proizvajalec - dodatna oprema, ki se naknadno vgrajuje NI všteta. (Meni se je npr. na motorju pokvaril radio, ki je bil sicer dodatna oprema, a vgrajen že pri proizvajalcu ob nakupu motorja, pa dobim novega. Enako velja tudi za navigacijo.) Pozor: naša podružnica tega ni vedela, zato sem v svojem konkretnem primeru kontaktiral direkt v Nemčijo in so mi vse uredili. Ko/če pride do kakšnih težav, pridete le z dokumentacijo, ki ste jo prejeli, k uradnemu serviserju in mora le-ta vse urediti v zvezi z garancijskim zahtevkom. Če slučajno kaj "ne gre" pa kar brez strahu - v tem primeru je najbolje poklicati kar direkt v Nemčijo, in se pač z njimi pogovoriti - potem pa se oni dalje s servisom dogovorijo. In še en dodaten plus - garancija velja za cel EU (in to ne glede na to, v kateri državi ste vozilo kupili). Za več informacij: www.cargarantie.com. Glede na to, da premija ni posebej visoka, stroški na motorju so pa hitro lahko 500 in več eur, je to zelo dobra zadeva. Sicer zveni kot PR sporočilo, a ni. Brez tega bi namreč sam ostal na stroških več kot 2.000 eur, tako pa sem plačal NIČ.
  13. Janez123

BMW K 1200 R

Položaj sednja je na K1200R in K1200R Sport enak, tudi na K1200S ni precej drugačen. Kljub temu, da se po prvem občutku zdi nekoliko preveč ležeč, ni utrudljiv tudi na celodnevnih vožnjah. Okretnost: FZ1S nisem vozil, zato okretnosti ne morem primerjati, verjamem pa da je bolj okretea pri zelo počasni vožnji skozi ozke ovinke in da z Yamaho lažje odpelješ osmico na poligonu. K1200 je zelo stabilen tudi v velikih nagibih pri majhnih hitrostih, zato je hitrost vožnje skozi ostre ovinke odvisna predvsem od spretnosti voznika in ne od tipa motorja. Motor se zaradi odličnega vzmetenja in nastavitve ESA odlično obnaša na vseh vrstah cestišča. Prvi letniki K1200R so imeli serijsko 5,5" platišče, 6" je billo na voljo kot opcija. Glede na to, da so tudi rabljena platišča precej draga, pa še različnih barv, boš verjetno obdržal tisto, ki bo na motorju. Nižje sedeže občasno lahko za pošteno ceno dobiš na nemškem ebayu, kjer najdeš ugodno tudi večino ostalih delov. Če si pripravljen plačati nekoliko več, je na voljo kar nekaj proizvajalcev dodatnih sedežev. Meni je najbolj všeč tale: http://www.sargentcy...nfo_WS_554.html Glede na to, da si iz Ljubljane se lahko oglasiš na pivo, pa boš izvedel še kaj o motorju.

pofočk after rejn
  15. Sash958

Miss Motosvet

tema ni o riti..je že v njej..
  16. Fritz

Neki čudni, čudni časi

Managerje iz gospodarstva še nekako razumem, če sami niso kradli, ker je sistem res v krču... Potem imamo primere raznih finančnih parazitov (in ti res ustrezajo definiciji pojma) ala Darko Horvat (Aktiva Group), ki so preko certifikatov prišli do ogromnega premoženja v obliki podjetij, oskubili ta podjetja (izvlekli kar se je dalo) in prodali vse kar je bilo možno prodati (nepremičnine, zemljišča in drugo) ter jo popihali v davčne oaze. Tako oskubljena podjetja, ki so potem menjala lastnike in managerje, danes nimajo nobenih rezerv in podlegajo krizi kot po tekočem traku. Ampak najhujši so pa ravno finančniki in tajkuni (ter politika, ki je stala za njimi). Dokler je šlo so grabili z veliko žlico, ko se je vse skupaj zlomilo pa njihove dolgove plačuje država, ki je vsak dan bolj obubožana in sedaj nam bodo ti isti kerlci, ki so pobasali denar, lepo razložili, da je edina rešitev v tem, da mora večina stradati in naj država vse razproda (privatizira) ravno njim in njihovim 'prijateljem' iz tujine.
  17. umetnica51

Nadaljuj poved

....en spodoben kufe z umetnico ...pa z anči.... mimazo.... mojomiško.... pa še z vsemi ostalimi v šopku najbolj zaželjenih motosvetovk.... :grrr
  18. MARE 65

Slabost na motorju

Dober nasvet, odličen doktor. Vsekekor se čuvaj, če se že voziš preden ti ugotovijo kaj ti je. Ne daj se odgnati od doktarjev z izjavo pač nisi za na motor, ker s tako izjavo in načinom pregleda tud on ni za dohtarja.
  19. Cofko Cof

Zjale

Po dolgem času en četrtkou: :yawn:

Miss Motosvet

če je pa tko, pa nj se prijavi za miss motosveta
  21. Sash958

Peskovnik umetnice51

Lopatko, grabljice in modelčke imam..bemu..ta peskovnik ..hmmmmm..pesek je suh kot v Sahari....
  22. biker77

Status opozoril

no, pol ji dejte pa še eno da bo simetrično..
  23. Sash958

Miss Motosvet

Na žalost..samo nečak je arheolog..

:yawn: sredou :yawn:
  25. ELO

Nolan, X-Lite, Grex čelade

ja, dosti bolj nazorno bi bilo, če bi slike v brošuri bile nekako v temle stilu:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj sem se na motor spravla šele dopoldne - smer proti severovzhodu. Najprej čez Postojno in Ride do Logatca in Vrhnike, tam na AC do LJ, ven za Trzin in čez Mengeš do Kamnika - na obisk. Po prijetnem klepetu in odličnem kosilu seveda nisem mogla še domov, zaradi vročine se mi je zahotelo malo ohladitve in sem se spomnila na Rakitno - tja s svojim motorjem še nisem šla. Iz Kamnika sem čez Mengeš in LJ šibala do Vrhnike, potem pa čez Bistro in Borovnico. Vmes sem pogledala karto - me je matral firbec ali je una cesta, označena z rumeno dejansko asfaltirana v celoti, ali je še vedno makadam, ko imam v spominu iz otroštva. Seveda je zmagal ženski firbec, zato sem nadaljevala čez Jezero in Ig do Iške vasi, na koncu pa desno gor v hrib. No cesta se konča v Gornjem Igu... od tam naprej je še vedno makadam. Sem raje obrnila in se z veseljem šla še enkrat hladit po cesti skozi gozd - mmm kako je pasalo Potem pa nazaj čez Jezero in čez Preserje gor na Rakitno, mimo jezera - ker je bila gužva se mi ni dalo ustavljat - naprej na jug... spet po gozdu in hladu po lepo zaviti cesti čez Gorenje Otave do Cerknice in Unca, od tam pa čez Planinsko polje... in Postojno nazaj do mojih. Ležernih 260 km-jev. Danes pa spet šele dopoldanski štart (v tej vročini me daje huda jutranja lenoba ) in ker se nikakor nisem mogla odločit v katero smer it da se izognem nevihtam. In sem šla - do Postojne in potem desno čez AC in vzporedno z njo do Slivic, potem pa čez Sodražico in Ribnico, pred Kočevjem levo in čez Smuko in naprej mimo teh lepotcev... čez Dvor mimo zidanic... čez Novo mesto in Ratež z manjšim ovinkom do Otočca... nato čez Šentjernej in Kostanjevico na Krki do Brežic in Krškega. Tukaj sem že začela opazovat črne oblake, ki so se bližali z juga. Sem upala da mi bo uspelo ubežat - ob Savi mimo Brestaniškega gradu (grad Rajhenburg)... čez Sevnico in Zidani Most. Kmalu za tem, ko sem prečkala Savo v Podkraju je začelo padat. Ker sem upala da bo samo par kapljic in ker se mi ni dalo oblačit zgornjega dela dežne podloge, ki sem jo celo imela s seboj, sem se še nekaj časa vozila. Pri odcepu za Savo in mostu sem se ustavla ker nisem skoraj nič več vidla :grrr Tam je že vedril en motorist iz tistih krajev. Počakala sva da se je zlilo, jaz sem si končno navlekla nase dežno podlogo, si privoščla malco, malo sva čvekala in ko je bilo ta hujše mimo sva štartala vsak v svojo smer. No - po cca 2 kilometrih se je spet uscalo kot iz škafa sem lahko čofotala z nogami v škornjih Ker se mi ni dalo vedrit pod kakšno streho in ker sem bila že od prej tako ali tako čisto premočena, sem pač nadaljevala bolj počasi - do Litije, kjer sem se "prilepla" na en avto in za njim potem vozila do uvoza na obvoznico, tam je tudi končno nehalo padat Po AC do Vrhnike, tam ven in čez Logatec in Planino nazaj do mojih. Dobrih 350 km.

:inlove: :inlove: :inlove:

Moje izkušnje - Arhiv

Kaj sem počel ker "košnja" še ni bila potrebna ??? Rešil sem cel Ugankar za mlade ... Na začetku moje "kariere" pri delovni terapiji na Soči "pobarvanke" (?) sigurno ne bi bil sposoben pobarvati, vsaj tam kjer je treba ne, saj me je še briti hodila moj hčerka enkrat sredi tedna ...

Moje izkušnje - Arhiv

Ob vodi nič novega ... ... razen ... da se od Bele do ranča verjetno preeecej shladi ... :blush:

Moje izkušnje - Arhiv

Včeraj smo bili vabljeni "na ranč" na kosilo, vendar sva šla sam midva z mojo drago in Bilom, ker sta hčerka in njen fant šla s Tačko v Belo ...
  31. nejcgs

Obvezna oprema (ne samo v Slo)

ja jo pa vsaj lahko ponucaš za kafeđijo, pa da hrbet greje med vožnjo, pa bencin ti natanko ko ti v miru klepetaš s kolegi,....., spotoma ti še čelado spuca ,.... ni slaba taka oprema, samo interkoma ne smeš imeti, da imaš mir med vožnjo :xx:
  32. danci1973

Ebay

Eggzektli. Tebi bo pisalo, da si najvišji ponudnik - dokler pač boš... Drugi pa ne vidijo, koliko si ti nastavil svojo max. ponudbo - vidijo lahko le, da pač niso oni 'najvišji'. D.
  33. dvormak

Moto Touring Party- Makedonija, Skopje/Katlanovo

Konacni program Moto Touring Eventa u Katlanovo/Skopje 31.07 - 4.08.2012 molim vas samo da imate u obziru da smo poceli malo pre-entuzijasticno, ali s tokom vremena, mogucnostima i konsultacijama sa clanovima ovog i drugih foruma, sadržaj tura je malo promenjen u smislu skracene i relaksiranije rute. Znaci idemo ovako: 31.07.2012 (utorak) Dolazak ucesnika vec od ranih jutarnih sati. (kamp ce vec 2 dana prije toga biti postavljen, tako da tko poželi može i prije) Tokom dana u kampu je i prezentacija i degustacija jedinog makedonskog brandy-a "Traikovsky" (verujte odlican je, i ne boli glava kad se pretera... ovo iz iskustva) 16 - 18 sati - zajednicki rucak za dobrodošlicu u manastiru Sv. Nedelja, u blizini kampa (cobanac i grafce) 20 sati - svecano otvaranje eventa i pocetak muzickog programa 1.08.2012 (sreda) Tura 1 (oko 280 km.) Katlanovo-Sveti Nikole-Štip-Negotino-Krnjevo-Katlanovo u Krnjevo je predvidjen piknik, gosti smo vinarije "Traikovsky" (www.traikovsky.com.mk) sa zakuskom i degustacijom vina... Tamo se malo opustimo na svežem vazduhu planine Kožuf, i vracamo se natrag u kampu u Katlanovo najkracim putem- autoputem od 20 sati- moto igre od 22 sati- muzicki program 2.08.2012 (cetvrtak) Tura 2 (oko 250 km.) Katlanovo-Kuklica-Kriva Palanka- Katlanovo Posetit cemo prirodnu retkost Kuklica- stenovite lutke u obliku svadbe. U Krivoj Palanci idemo do manastira Sv. Joakima Osogovskog iznad grada, gde cemo malo kulirati u svežini na izletnickom mestu. Vracamo se u kampu najkracim putem. Naglašavam da je ovaj dan kod nas praznik i da su moguce gužve na mestama gde idemo, pa treba posebno paziti. od 20 sati- nagradna igra od 22 sati- muzicki program 3.08.2012 (petak) Tura 3 (oko 330 km.) Katlanovo-Jasen-Makedonski Brod-Kicevo-Mavrovo-Katlanovo Posetit cemo prirodni rezervat Jasen, mesto inace zatvoreno za javnost, a bogato izuzetnom vegetacijom i životinskom svetu. Malo cemo uživati u ljepote ove regije, pa onda tokom reke Treska, idemo gore obici Mavrovsko jezero i vracamo se opet natrag u kampu. od 20 sati- iznenadjenje od 22 sati- muzicki program 4.08.2012 (subota) kraj eventa, pozdrav ucesnika uz motivaciju za ponovni susret sledece godine... To je to otprilike... nešto smo izostavili iz programa, ali treba nešto ostaviti i za sledecih godina... Ucestvovanje, ture i kampovanje su slobodni, ne trebate se najavljivati, samo jednostavno dodjite i prepustite se uživanju... Dobro nam došli na I-vi internacionalni Moto-Touring Event...
  34. IvoMojca

Varadero srečanje

Pozdravljena, Čestitke za Mangart. Si pa res korajžna punca. Kakšna škoda motorjev neki? Mangart je pisan na kožo za vožnjo z motorjem. Seveda previdno in počasi z "ANDRHTJO in občutkom", kot praviš Še ena slkca z Mangarta, je pa res stara več kot mesec dni. Naprej se ni dalo. IvoMojca
  35. Kremenčkovi

nima časa odpisat mora še veliko videti !
  36. BelaStrela

Status opozoril

ne ne, nč brisat. to so virtualne bajkerske brazgotine. :grim
  37. BelaStrela

Status opozoril

Hvala, se spomnim točno kaj sem napisala. Ne me več jezit, ker ni bilo nič nabijanja. Ampak moderatorjevi avtoriteti ne mislim ugovarjat. Lepo je, če se stvari v življenju rešujejo "po smislu" in ne "po črki".
  38. TBoxer

Neki čudni, čudni časi

Po mojem se je v podčrtanem JB zmotil, verjetno je imel v mislih pokojnino. lp
  39. sergini

Miss Motosvet

Zeh zeh, samo govorjenje brez slikic...
  40. Robertjur

41. shibby

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No da še jest napišem prvič kej o mojih vtisih od petkovi furi. Po šihtu se odločim da grem nekam en trip, ko se že odločim da grem proti Rogli na obisk, preverim kakšno je stanje tam gor, in toča, ja super, grem gledat na radrsko sliko padavin in res edini konec z padavinam je bila prav Rogla. Smola, ok izberem drugo furo...grem proti osilnici čez medvedje ride... Hitr se oblečem, malo razmisleka posvetim ---> vendar ostanem pri takem stanju kot je vidno na sliki,sem rekel zavoljo varnosti,če ne druzga, nej pa poka proti dolenjski hihiihi Evo štartam,se peljem čez Muljavo-ŽuŽemberg-Dvor-Kočevje, kjer še dotočm in se odpravim naprej proti kočevski reki, ko bi moral zavit proti Borovcu se peljem kar mimo, malo zaidem, vendar je bila cesta fenomenalna,hitra,lepi ovinki,dobra podlaga pol ko pa pridem že v Gotenico se obrem pa gasa nazaj,ker končno zavijem na pravo pot proti Osilnici.Tam se pa začne raj ovinkom,mir,nobenega prometa,lep razgled tok sm padu notr da sm tud slikat pozabu, no na koncu pa prispem v : Ker me je že preganjal čas, sem moral nazaj čez serpentine,moram rečt da kdor še ni bil še, obvezno mora it,fenomenalno res! Za nazaj je bila pot še toliko bolj lepša,lepa pokrajina,sončni zahod, ozračje se je malo ohladilo, super! Ko v kočevju zavijem proti Dvor-Žužemberg in ko pridem do znamenitih Dvor-skih ovinkov me izza ravnine že čaka in poskakuje z loparčkom policist. Pa sem si sam pri sebi no, toliko o lepem dnevu. Ok si rečem, vidm da nimata , kar sm si mal oddahnil, ker me je brez dušilca slišal že na 500m me je to mal skrbel. Ampak čim bolj potiho zapeljem pred niju in hitro ugasnem . Me pozdravi, od vsega andrenalina si počas dam rokavice dol, odprem torbo da dam dokumente mlademu policistu,med tem me ogovarja starejši policist ker ga nisem slišal, namreč vsake tolk časa sem mu rekel kaj??? in da ne bo mislil da se norčujem z njega dam čelado dol, dam dol tudi podkapo in nato vidi da imam v ušesih čepke opa je reku a to tok ropota da moraš met to notri, pa rečem ja se kr naslišš tega ropotanja v uri ali dveh,pa začne gledat izpuh to pa ni original, ok prec sm vedu da se ne spozna lih dost,naslednje vprašanje, zakaj ni akrapovič,še naslednje kolk konjeva ma motor, naslednje kok si šel največ in kaj dejansko takrat vidš, ja po 15 min debatiranja o motorjih itd… sm sam še čakov da ni reku da mi daš za en krog, tastar je bil tok navdušen nad motorjem, da ga je tamlad policist vprašov,ja kaj al boš kupu al kaj? Jest pa sm u smeh No na konc sta pregledala še moj kombinezon nevem zakaj jima je bil tok fascinanten ampak ok…zaželela sta mi srečno in sem šel brez problemov glede dušilca, brez problemov predelanga zadka itd. itd.. no sm reku res super dan. Domov sem prišel že ko je bila že noč, se preoblečem in zrihtam, ker sem dan zakluču na moto zboru FIRE GROUP. Popoln dan !!! Srečno Lp Luka

Moje izkušnje - Arhiv

Na IDRIJSKO - CERKLJANSKI "specialki" sem si najprej iz trakov izrezanih iz navadnega A4 papirja naredil "okvir" okrog Idrije, Idrijske Bele, brez Čekovnila seveda ne gre in tudi vseh Klavž ... Potem sem "obrobljeno območje slikal ... ZAKAJ = ZATO ker me je zanimalo kam bi se pripeljal, če me ne bi srečani (?) moj negdanji tehnolog povedal, da sem že "spodaj" napačno zavil. Odgovor je: VSE POTI VODIJO V ČEKOVNIK ... :-), Z zeleno barvo sem "sledil" pravi poti (cesti), z rdečo barvo mojemu "falerju" (???) in s črno še razliki med "namišljeno" in dejansko potjo ...
  43. Stef

Yamaha TDM 900

Ah ja, pozabil dodatni, da imam gor nov set gum (prevoženih 1.500km), servis in zadnji kovček GIVI za 2 celadi. Vsi bralci foruma, tudi jaz imam na razpolago lepo ohranjeno, rabljeno TDM900 letnik 2004, črno, z 26.500 km. Imam žal premalo časa in trenutno tudi denarja, da bi ga imel parkiranega v garaži. Čez nekaj dni bom naredil fotke in jih objavil na avtonetu. Lakho pa me dobite na 051 313 777.
  44. TOMCAT

Zjale

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
  45. pajkica

MK ERE, Užice 7. mednarodni motozbor 2012

uauu tati da za odojka, jaz tut pridem pa da se ne bi skrila
  46. Ruf

pa še moj BMW R1200 GSA
  47. moto rider

Izposoja motorjev

Ja. Ampak ga moraš plačat (celega)... S tem izposojanjem je tako. Tisti (turisti) ki si izposodijo motor na raznih otokih ipd. ponavadi vzamejo motor zato, da ležerno lažje vidijo tisto, kar jim organizirana zadeva ne omogoča. Kdor pa si (v večini) sposodi težak motocikel "doma" v Slo, ga hoče sprobati, kako se odziva na gas, na bremze, kako se založi itd. itd... Hudič pa je, ko je treba zadevo ustaviti, odviti, založiti (& zvoziti)..... Meni je že veliko tipov reklo - na motor, pa pejt na džiro. O.K. Če ga daš do morja in nazaj. Za par kilometrov.... Hvala! Zakaj? Zato, ker rabiš nekaj časa, da ga osvojiš. (Pa ne mi reč't, da to ni res.) Pa tudi, če bi šel, bi zadevo postopoma sprobal v mejah "tolerance". Kdor ga pa zarenta, da okusi slast motociklizma - to je druga pesem... V negativnem smislu! No, pa smo pri tistem, o katerem sem malo prej govoril; "Ustaviti, odviti, založiti ipd......" In vsak, ki nima motorja in hoče motorizem doživeti v enem dnevu, se mu slabo piše! Vzemite(mo) to na znanje.

Status opozoril

Sam res, še država briše prej pike (tralalala)
  49. Fazer03

Moto-Hit Krško

Jebe**i, te spakedravščine pa še google trenslation ne zmore prevesti v neko pametno vsebino - v drugi temi berem o tvojih naporih okoli nakupa ER 6n - ne vem kako si prišel do A izpita ob taki slovnici? Pa malo se "ohladi" s svojimi "Rossi" popadki - ER ni stroj za dirkanje ne po pisti in še manj po slavni cesti Kočevje-Dvor. LP in dober nakup.
  50. marko55

Moto-Hit Krško

To je isto, kot bi rekli, da smo mi iz balkana in da ne znamo drugega kot uničevati in da so naši avtomobili in motorji poden od podna. Nekateri so res, nekateri pa so ohranjeni. Sam sem leta 2007 pripeljal iz Italije CBR 600 F letnik 2004, s prevoženimi 4.700 km. Motor bi lahko z lahkoto spucal, ga postavil v salon in ga prodajal kot novega (izdali bi ga le papirji). Slovenski trg rabljenih motorjev je relativno majhen in zato se iz Italije uvažajo motorji, ki jih je pri nas malo. Ne verjamem, da se komu splača uvažati recimo FZ6. Pri trgovcih (Moto Hit, R Moto...) pa gre itak za uvoz večjih količin in zato imejo verjetno le-ti določen rabat. Vsekakor pa je zatrjevanje, da so Italijanski motorji vsi zgonjeni, eno navadno nakladanje.