Showing content with the highest reputation on 07. 07. 2012 v vseh kategorijah

1. rposed

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No, pa sva jo z ženo prvič ucvrla v nepozabne Dolomite. Prelepa narava, čudovite ceste, ter zelo prijazni ljudje. Sicer pa slike povedo vse!!! Fereku pa hvala, za odlične in natančne napotke!!!!
  2. Nikii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes najprej malo v hribe na Villacher Alpenstrasse - temperature prijetne :yes: . Konji uživajo, krave v daljavi tudi: Kavke malicajo: Razgled na jezera: Potem pa še v dolino na Faaker See - temperature malo manj prijetne . Žejni konjički: Lepo je bilo
  3. MiDge

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Zato ker JE očitno kriv voznik avtomobila in je za medije nezanimivo, ker potem ne morejo prikazovat kakšni divjaki so motoristi in ustvarjat nestrpnost.
  4. Ruf

Korzika

No pa sem doma, Korzika mi bo ostala v lepem spominu in se sigurno še vrnem, folk je prijazen in nevsiljiv, ceste so raj za motoriste, asfalt je vrhunski, da o hrani ne govorim, sedaj pa še kratka foto reportaža: prevozno sredstvo, ki je zanesljivo opravilo z ca 2500 km če nimaš karte jo v Livornu, kjer se krcaš na trajekt, kupiš v tej stavbi, v prvem nadstropju štiri urce pa si na Korziki, za varnost je poskrbljeno prideš v Bastio potem se pa začne uživanje, ceste, kjer uživaš v vožnji in ceste, kjer imaš prekrasne razglede, pazljivost ni odveč ni pa lepšega, kot osvežitev na krasnih gozdnih cestah kjer moraš biti pazljiv predvsem na presenečenja, ki te čakajo, včasih tudi za ovinkom prekrasnih razgledov ni in ni konca vse cseta pa vodijo v prijetne vasice in prekrasna mesta, npr Calvi, kjer je rojen tudi Kolumb domačini pa si dajo duška na svoj način prestreljeni prometni znaki barvanje francoskih napisov na znakih in ko se naveličajo, se odpeljejo eni na balinanje po celodnevnem potepanju paše osvežitev in lakota je neizmerna vreme izvrstno, sem in tja kakšen oblak

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes mi ni dal miru moj raziskovalni duh in je blo treba it spet malo prevozit nove ceste. Že včeraj zvečer sem na hitro določla državo in smer - Hrvaška, smer jugovzhod. Začela spet kasneje kot načrtovano Standardno čez Postojno, pa čez AC do Slivic, Cerknice, Sodražice, Ribnice, Kočevja, v Livoldu levo in do Črnomlja ter navsezadnje do Vinice, tam še tankat in skok čez mejo. Takoj za mejo levo, v smeri proti Dugi Resi, tam sem malo plužla naokrog po mestu ker sem probala najt cesto za Cerovac Vukmanićki - no navsezadnje sem čez neke vasi le prišla do ta prave ceste od tam na jug po bolj ali manj dolgočasni cesti, s polno tovornjaki čez Nikšić (tovarne piva nisem vidla ^_^ ) ob opazovanju vedno bolj temnih oblakov na nebu, mimo ta miljavžnte modre kontrole do... Tam sem si od daleč ogledala Rastoke ob reki Slunjčici in Korani... Tu je začel tudi rositi dež, ma v tisti obupni sopari je v bistvu prav pasalo da me je potem ko sem se odpeljala naprej zaradi tega malo hladilo Po par kilometrih je nehalo. Od tam sem nadaljevala na jug proti Plitvičkim jezerom - ena slikca s ceste blizu prvega vhoda v park... Potem sem obrnila in pri Korani zavila na cesto čez Poljanak - ki je najprej zgledala bolj boga... a že čez par kilometrov višje gor je cesta veliko boljša. Najbolj je pasalo ker sem se cel čas vozila po gozdu... Zgoraj je res lepo - se kar naenkrat vse odpre, ob cesti pa so le majhne vasice... ime je kar pravo... Sicer je pa predel od Plitvičkih gor kar precej uničen - 3/4 hiš je še vedno prerešetanih, ogromno porušenih in propadajočih... prav morbidno vzdušje je v tistih koncih. Tudi tistih par ljudi, ki sem jih celo vidla sedet pred hišami zgleda čisto apatičnih. Še vedno se vidi in čuti posledice vojne... Žalostno. Pot tukaj je bila ves čas proti severu - proti Ogulinu - edino kar mi je uspelo slikat v mestu je tale grad... Od tam pa na severozahod in čez... Tam na zahod in čez Ravno Goro (najdaljša vas skozi katero sem se vozila - ji kar ni in ni konca .) ) in naprej čez dva prelaza Malo pred ta drugim sem si končno privoščla eno pavzo in malco - je bil že čas. Vse do tu mi je ratalo ubežat dežju (danes sem bila seveda spet brez dežne podloge - ker po napovedi sodeč na Hrvaškem ni kazalo da bi lahko bilo kaj dosti dežja - heh), večji del poti od Slunja sem vozila po mokri cesti, kar pomeni da se je povsod zlilo ravno malo preden sem prišla tja Z zalogo novih moči sem se spustila do... Tam sem šibala kar na AC - sem končno našla kje se pride gor (za cestinsko) iz te smeri. V Jurdanih ven in po ta stari in čez mejo do Staroda, sem šla še tankat in si kupla sladoled, se odpeljala po sončku... proti enem počivališču malo naprej zmazat sladoled. In potem nazaj čez Kozino in Senožeče do mojih. Dobrih 520 km-jev.
  6. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj je padla turca v dolomite. Štart je bil v zgodnjih jutranjih urah....se pravi ob 05.30. Da bi prihranil na času sem jo ucvrl do Pordenone-ja po AC. Tu sem nadaljeval v Montereale in nato smer Barcis, kjer sem naredu 15 minutno pavzo in malo slikic. Po čikpavzi sem odpeketal naprej čez prelazek Osvaldo mimo jeza Vajont v Longarone. Od tu pa v Dont, kjer sem zavil levo čez prelaz Duran v Agordo. Tu sem na koncu mesteca zavil levo in nadaljeval čez prelazek Aurine v Gosaldo in nato čez prelaz Cereda v Siror, kjer sem napojil konja (draga ta taljanska krma...1,749 za liter). Po rifornimentu sem nadaljeval čez prelaz Rolle, kjer sem dohitel ene štiri Pantanije, ki so rabli celo cesto....ker sem malo prnoru sem zabremzu, da je zadnja guma malo zacvilila in trobu...v sekundi so bli postrojeni v koloni po ena in rabli samo 0,5 m pasa....mamico jim jexxx. Eden je malo žugal in pizdil, samo sem mu odgovoru lepo diplomatsko z mednarodno gesto (sredinski prst). So kmalu nehali pizdit, ker jim je sape zmanjkalo, ker so rinli v klanc. Med vzponom sem naredu nato en par slikic... Po spustu sem nadaljeval levo čez prelaz Valles, kjer sem prebil mejo 2000 m n.v. Nato pa nadaljeva čez prelaz San Pellegrino v Moeno in nato v Canazei, kjer sem napadel prelaz Sella Po osvojitvi Selle sem nadaljeval še čez prelaz Gardena v Corvaro. Ker je bla ura od kosila sem si prvošču eno pizzo in jo zalil s coca colo...na koncu še en kofe. Po 30 minutni pavzi sem ponovno osedlal konja in jo mahnil preko prelaza Valparola na prelaz Falzarego in sledil je spust proti Cortini d'Ampezzo. Da ne bi šel čez prelaz Tre Croci sem nadaljeval po regionalki proti Misurini. Tu je sledil samo fotoseššon in že sem pičil dalje. Po spustu sem se ustavil na jezu v Auronzo di Cadore, kjer sem v senci si privoščil enih 15 minut razmisleka, po kateri poti nadaljujem. Al naj grem levo čez Sappada ali desno čez prelaz Mauria....ker nisem se hotu politično usmert (al levi ali desni), sem jo udaril vmes čez sedla Ciampigotto, Razzo in Rioda, ter se spustil k jezeru Sauris. Za finiš sem si omislil še prelaz Pura in po lepi gozdni cesti jo mahnil do Auronza, nato pa do Tolmezza, kjer sem ponovno moral napojit konja in potem pa skok na AC in domov. Statistika: osvojenih 12 prelazov in 3 sedla, vreme super, malo prometa....razen en par smotanih Pantanijev, vsega skupaj je naneslo enih 703 km.
  7. suzuki

Hola, tkole je blo dans zvečer na ridah
  8. cikadina

Triumph Daytona 675

Daytonca je dobila nov gel sedež ^_^
  9. biker77

a to si zanalašč šla tok počas? da se te vidi ne?
  10. Fritz

Domobranci so slavili nad Horjulom

Moj stari oče se je na ruski fronti, kot mobiliziranec s štajerskega, boril v nemški uniformi. Ali potomci mobilizirancev v vse zvrsti vojske nemškega rajha lahko organiziramo proslavo v spomin na pogumen boj naših dedov proti komunistom? cinizem on Prav vidim se v uniformi Waffen SS-a na Prešercu Machen Sie mir dieses Land wieder kommunistenfrei. Und Deutsch, aber das ist so wie so selbstvearstendlich, in potem začnemo tole sklavenrasse mal v red spravljat. Domobrančki bodo pomagal, tako kot kapoti v lagerju, na koncu pa tudi oni za kaj boljšega kot žajfa itaq niso. cinizem off
  11. Ruf

Domobranci so slavili nad Horjulom

Vidim, da boš jutri tam, ampak očitno bova vsak na svoji strani
  12. gsb

Honda cb 750 four K2

Halo ! Odločil sem se ,da napišem nekaj,ker sem v bistvu že začel na starodobniku ,vendar neke prave resonance ni, ker je tam večina teži po orginalnosti ,kar pa mene ne zanima in ne mislim dat gor še 40 let starih gum ..... Začelo se je z željo po Hondi cb 750 four vendar prej nekako ni bilo časa zaradi nešteto drugih stvari.Ker sem bil dolga leta zunaj sem v Nemčiji nabavil okvir od K2 LETNIK 1972,potem se je začel lov na dele ,pri nas je tega zelo malo in sem večino nabavil zgoraj .Problem je bil najti dober motor vendar sem pred kratkim imel srečo in sem nabavil kar celo Hondo F iz leta 1976 z holandskimi papirji .Na zunaj bo več ali manj stock ,par stvari ,ki so skrite očesu pa bodo spremenjene.Potipal sem na RTI -uf ,ker sem bil vajen TUV me je skoraj kap ... Vilica bo od F ker bom dal gor zavore od F (v resnici Boldor 82 z dvema batoma ) sedaj sem jo spoliral potem gre v Graz ,kjer mi bo tip naredil catridge da lahko vse štelaš ,kot pri modernih zadevah le da se nič ne vid -adijo RTI .....Felne bodo MORAD z V2A špici .Razdrl sem števec ,da obnovim številčnico ,pesto spolirat -ležaje smo že menjali .Motor bo komplet obnovljen (Wiseco 836 kit ,AP cam ,Titan teller,..... elektronski vžig Acent .....)Okvir gre na peskanje potem pa na prašno lakiranje ,ležaj vilice www.emilschwarz.de ,kar odpravi nemirnost .Krmilo bo Tomasselli pa še nek hudi sedež bo treba gor dat in to je to .Sedaj imam vpisan Marving vendar bom dal gor 4x4 ,ker mi je bolj všeč (replika HM 430 .-skoraj čist odprti ) Podoben motor na drugi sliki ima soforumaš na nemškem forumu.Barva bo verjetno Candy apple od House of Kolor z belimi črtami .Za vsako izmenjavo nasvete se zahvaljujem .Obnovo bom poskušal ves čas dokumentirat .Imam tudi Service manual če kdo dela kaj podobnega .Za konec pa še par slik lp gsb
  13. ImenitnaPriložnost

Domobranci so slavili nad Horjulom

Jaz grem mogoce pogledat zal pa nimam majice z rdeco zvezdo ...
  14. GKeko

opažen Maus v družbi z mlajšo (v primerjavi z njim) punco pri Vikiju.

tut jest sm neki pinki gledu dns, najprej v Postojni pol pa na ridah. Upam da ni to zrad vročine
  16. Snečer

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)

http://www.tyretotravel.com/ Gornji program uporablja Google maps in omogoča direkten uvoz v Garmina... če si že tako navajen google mapsa..
  17. ČMRLJ

Varadero srečanje

Zdravo družba, tudi nama je po eni strani žal, da se vožnje in piknika na Pohorju nisva mogla udeležiti. Bila sva namreč na 5 dnevni vožnji po Dolomitih. Relacija je bila LJ-Trbiž-Nassfeld-Grossglockner-Kaprun-Mittersill-Giovo-Merano-Stelvio-Zernez-St. Mortiz-Bernina-Edolo-Vermiglio-Mendola-Bolzano-Costalunga-Pordoi-Arraba-Falzarego-Cortina d' Ampezzo-Tolmezzo-Trbiž-Belopeška jezera-Kranjska Gora-Lj. Z vremenom smo imeli srečo saj smo imeli večinoma sončno vreme, le drugo jutro nas je škropil dež nekaj kilometrov. Narava čudovita, ceste odlične, v gorskih področjih nekje malo ozke. Tiste prave motoristične gužve na prelazih še ni, obeta pa se v juliju in predvsem v avgustu. Zato sva jo tudi midva mahnila raje v juniju, pa še hude vročine ni bilo in problemov s prenočišči. Skratka fantastičen izlet, katerega svetujem vsem, ki še nisti bili v teh krajih. Cene so bolj evropske kot so pri nas. Dražji je becnin, hrana in pijača, a se da preživeti. Policajev na cestah je zelo malo. S širino kovčkov v Italiji nisem imel nobenih problemov, je pa res da se jih večina motoristov na prelaze odpelje brez njih. Ker sva bila popotnika sva jih morala voziti na motorju, a zaradi širine nisem imel problemov. Malo več previdnosti na kakšnem ovinku ni odveč. Skupaj sva naredila cca. 1400km. Vara se je dobro odrezala, predvsem pa sem bil zadovoljen z gumami, katere sem menjal pred tik pred odhodom-stare za nove Bridgestone. Razlika je očitna! Ker večina jamra, da nikoli ni priloženih fotografij sem se tokrat potrudil in dodal dnevne utrinke iz potovanja v priponke. Se kje srečamo, konec julija namreravava za tri dni na Madržarsko (LJ-Szombathely-Balaton-LJ). Ima kdo kakšna priporočila? Srečno vožnjo Andrej in Mojca
  18. krucymucy

Zajcica600 ravnokar cez ride. Sem tolk mahu pa nc ne vidi.
  19. maxi gašper

Dnevne "maksi" fure

Živjo Kam kej šibate v nedeljo oz. jutri?? Kak plan, ideja?? Maxi pozdrav...
  20. Buzdovan

Domobranci so slavili nad Horjulom

Ej ti dohtar, si pa res debil prve vrste. Komentar ni potreben.
  21. Ruf

Domobranci so slavili nad Horjulom

mislim, da se je pod po vaše #rdečkarji# v bivši jugi bolje živelo kod sedaj ali pa se motim
  22. suzuki

MotoGP 2012

Hola, pišuka, tole so pa ble kvalifikacije!!! če bo jutri sam pol tolk zanimivo, bo po dolgem času spet huda dirka
  23. Dr_Jakob

Domobranci so slavili nad Horjulom

In zakaj to spet povezujete z Janšo? Ta proslava je, vsaj kolikor je meni znano, tradicionalna in se dogaja vsako leto. Če vi niste na tekočem, ni treba vsakega sranja podtikat trenutni oblasti. Sploh pa; če imajo lahko komunajzerji in alahovci in budovci in bogsigavedi kdo še svoje proslave, zakaj jih pa domobranci nebi smeli imeti? Pa ne mi zdaj s tem kdo je bil na kateri strani, partizani in njihovi nasledniki so pobili precej večje število slovencev kot domobranci. p.s. Bieber, a se nimaš ti za na koncert soimenjaka pripravljat?
  24. Ruf

Domobranci so slavili nad Horjulom

jest tudi pridem, ker bi rad videl ta folk, ki bo tam, pa kasetar bom prnesu, da bomo kakšno partizansko zavrteli
  25. kianalvane

Dolomiti

Sem že našel, Kalterer See blizu Bolzana:
  26. perzo

bo treba na ride tud kkšnga tacga povabt za snemat
  27. rposed

Kam na morje za en dan?

Jst bi priporoču Dolomite! Res da je do plaže mal daleč, ampak luft je pa v nulo!!!!! Drgač pa, kr v Koper!!! :grim LP
  28. Ruf

Korzika

takole je pa izgledalo potovanje po otoku
  29. Agostini

Nadaljuj poved

ti prste od dreka v oči
  30. pajkica

Romunija, dežela Drakule

vrata so odprta.... snega je še malo.... je pa res da greš čez prelaz enkrat pa ga maš dost Drakule ni blo doma..... soli pa za izvoz..... in vse ostalo super.... sploh s cenami.....
  31. tintin

Dilema

Sošolec je imel nekaj časa nazaj yzf 125 in se motorček vozi zelo lepo. Dalše ture kar se tiče mašine niso ble problem, (če seveda ne misliš it na avtocesto hehe) o udobju pa ne morem reči prav veliko, saj ga nisem vozil toliko časa, da bi lahko rekel ali je udoben ali ne. Končno ima za 125ccm kar lepo, pije skoraj da nič, kot so ti že povedali Kar se tiče wr pa nimam pojma LP
  32. pajkica

MK ERE, Užice 7. mednarodni motozbor 2012

hvala za odojka še ena fotka.... pa Ata ibo sva zgrešila
  33. Calmo

Varadero srečanje

Malo panorame
  34. Sinki

Samo slikce.
  35. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

no...ja sem bil malo zmatran....samo sem vajen teh vzdržljivostnih tur. ...sama hvala me je.

Kawasaki Z 750

Tko se pa jaz mal igram in rata: .. Bullet proof full carbon obesek ... Sem zadevo zrisal, plata je bla že doma, potem pa samo še CNC in ratal je za moje pojme ličen izdelek, samo za odtenek prevelik, naslednja serija bo po velikosti zagovoto taprava
  37. Sash958

Peskovnik umetnice51

hmmmm...
  38. Demon

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Glede na to, da si napisal, da je obrabljena v trikotnik, torej je na skrajnem robu še dobra, potem obrabljena, po obodu pa spet dobra mislim, da ti ne zdrsne, ampak da samo zaradi oblike obrabe, ful neenakomerno pade v ovinek, torej ko ga nagneš, se spredaj kar sesede v ovinek, to pa daje občutek kot da ti je zdrsnila, kar pa v bistvu ni. Nimaš kaj druga narediti, kot da jo menjaš, ker je žal hin. In zakaj misliš po 6000 km uveljavljati reklamacijo?
  39. ludiluka

40. Schultz

Peio dolomiti

...in zato ker si nov moraš bit frajer in si odpirat novo "osebno" temo "dolomiti" al kaj!?
  41. Če mu pa prineseš samo kolesa pa računa 5€ po komadu in prišparaš en kestl bencina... :grrr (gorenci smo šparovni)
  42. suntrace14

Slabost na motorju

Probaj tablete Dramina http://www.lekarnar.com/izdelki/dramina-tablete Sicer pa ja, mene tudi stisne slabost, samo ob pogledu na maksi-skuter :wacko:
  43. GregaSLO

Še moja Kawa
  44. Zok

Tomos APN 6 Alpino....

Pa povej se v katerem jeziku govoris, morda si bo lahko kdo z google translatorjem prevedel tale tvoj nerazumljiv skupek znakov.
  45. kx450f

46. vrho1679

Kočevska reka - Osilnica

Evo je šlo. Lep konc Slovenije. Lepa panoramska cesta. Samo kdor bo tja hodil iskat užitke ala Planinske ride itd bo razočaran. 1. cesta(ovinki) je prepočasna, 2. ozka, 3. ni gledalcev. Se pa splača zapelat, če imate pot kje mimo ali razlog za izlet. Nama z mojo je popestrila furco do Pule. Ni pa to nekaj da bi se hodil tja z 200 konjskim mopedom gor in dol vozit. Srečno!
  47. TBoxer

Triumph Daytona 675

Ja res, kot peska jih je.
  48. nordkap

Planirana potovanja v 2012

Tako kot je napisal gusar, je to šele v povojih. Plan je drzen in prijeten in zakaj ne izvedljiv. Nekako sva se z gusarjem domenila, da bi si pač ogledali čimveč znamenitosti, tudi na račun kakega dneva več. Vse skupaj pa mislim, da tisti, ki bomo resni, se moramo tako vsaj 2x prej dobiti in kot je dejal gusar določiti idejnega vodjo itd.. Mislim, da bi morali se dobiti že v začetku Marca, ap pol za finiš nekako 14 dni pred pokretom. Drugače pa vsi predlogi zeloooooo dobrodošli. Kar se pa tiče skupine je pa tako. Kar se zmenimo na sestanku in določimo vodjo ter traso, potem je to to (mogoče gre za malenkost odstopanj). Seveda lahko pride do kakšnih nepredvidenih težav. Če pa kateremu vmes ne paše in začne težiti, se mu pač zahvalimo za prijetno družbo in naj gre po svoje.Mislim, da je tako prav, da ne ovira še druge. še enkrat povdarjam, da gre zgolj za prijetno furo, druženje, v prvi vrsti za motoristične užitke, če vse to skupaj povežemo še z kaj koristnim, pa je to terna.
  49. schani_

Planirana potovanja v 2012

Kot je Ferek napisal..3 - 4 ..pa še ti se lahko v 6 dneh med sabo pobijejo, če so karatkerno različni..pa če zanemarimo karakter...pa pride do tega, da bi eden šel na kavico, enga med vožnjo lulat, en ma hemeroide in ne gre več kot 50km na 1x, en bi kadiv za vsakim ovinkom, en bi gledal to edn ono..skratka razlogov je miljon. Se pa da to omilit s tem da se naredi pred odhodom fiksn plan..torej tolk pa tolk km na dan, stojimo tam pa tam, ogledamo to pa to, tolk da se ne po poti potem lovite.. drugače pa zanimva tura..imam tud sam namen letos prevozit nekaj podobnega, vendar vrjetno v času letnega dopusta... Bdw. zakaj googlov zemljevid ne izriše poti po Bosni ?
  50. sava

Ture 125-kubičniki

Še moja turca po obali, šel sem v petek, prišel včeraj (5dni). Planiru sem it do Dubrovnika, ampak mi je yamahca protestirala, tko da sm mal skrajšu pot, sm pa zato bol uživu na morju. Uglavnem prišel sem do Šibenika in nazaj, naredil 1000km, spal v šotoru 1.dan, v naslednjih dneh pa sem si raje omislil apartma, pa še ceneje je bil od campa (pa brez škorpijonov v šotoru:D). Ugotovil sem da je jadranska magistrala TOP SHIT za motoriste, še bolj sem pa biv navdušen nad vožnjo po pagu. Definitivno bo treba drugo leto ponoviti z bolšim motorjem in malo daljšo turco, vsaj do Dubrovnika