Showing content with the highest reputation on 24. 07. 2012 v vseh kategorijah

1. Rokxy

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Od petka pa do včeraj izredno dobra tura. Za začetek sem takoj po šihtu z rodne šajerske krenil za kranjsko goro. Pot me je vodila po tuhinjski dolini, skozi kranj in jesenice do KG. Začuda se nisem niti enkrat zmotil na poti, tako da sem prilezel v solidnih treh urah. V soboto sem bil stacionar zaradi dežja, ampak je blo vseen fino, sploh mešano na žaru v zelencih . V nedeljo opoldne pa sem krenil proti dolomitom. Malo za Tolmezzom se pred mano začnejo zbirati temni oblaki, zato krenem proti jugu (SS552) in mi ni žal. Lepa okolica in zelo lepa ovinkasta cesta potem. Fiume Tagliamento Fiume Meduna Pot me je vodila skoraj do Pordenoneja in potem Vittoria Veneta, kjer sem se ustavil in razmislil, ali odpovem turo in grem domov ali pa nadaljujem. Časa je blo še ravno dovolj, da preko Vidma in Gorice pridem po svetlem domov. Proti severu je blo namreč vse črno in lilo je ko iz škafa. Ene trikrat sem se peljal gor in dol po VV, nakar sem nekje natankal (kar ni tako enostavno, če nimaš gotovine v nedeljo ), pojedel malico in še našel bankomat. Vmes se je pokazala razpoka v nevihti in sem se pognal na sever. Po ekspresni vožnji sem prispel do Cortine (vmes seveda še stisnil pravo taljansko pico) kjer sem uočil en B&B ter se hitro stacioniral - sicer je bil dokaj drag, 40€ - in stuširal s kropom. Ura je bla 8, zato sm pogledal še poročila in počasi zalegnil. Raketa parkirana Napoved za pondelk je bla sončno in bergfex je bil spet točen . Plačam, se nažrem (je treba narest škode za 40€) in krenem. Tura po dolomitih je bla: Cortina, P. Falzarego, P. Valparola, Corvara, Colfosco, P. Gardena, P. Sella, P. Pordoi in spet na vrh P. Falzarego. Tu obrnem in nazaj na P. Pordoi, Canazei, P. Fedaia, Selva, P. Giau in Cortina. V Cortini pojem štrudl in kavo za 7€ ter malo počijem. Neki slik: Pogled s Pordoia je na tak sončen dan fenomenalen. Pa še malce snega se najde v senci. Na vrhu mi je v 20 minutah uspelo zapravit povratno kartico. Ko sem šel do bifeja da kupim enosmerno za nazaj, me je čudno pogledala in povedala, da karta velja tudi za nazaj (je sklepala, da sm se tud gor pelu, ker v tej opremi zihr nism prpešakal gor ). K povem, da sm uspel zgubit karto mi jo čudežno vrne. Očitno mi je padla iz tošla na šank, ko sm plačaval ne tako svinjsko drag kapučin - glej sliko. Uglavnem ovinki so bli zakon, sm spet potešen za neki časa. Vozniki kulturni, vsi se umikajo, ko ga prpičiš. Naletel sm le na dva pacienta na vijola motorjih. Mislim, da je blo to na vzponu na Giau. Čisto pr vrhu ju dohitim - mislim da babnca in tip - pa sta mela mal počasnej tempo k jaz. Ker sem na teh ovinkih "on a mission" sem seveda nestrpno iskal možnost it mem, kar pa je težko, ker si ovinki kar sledijo nisem pa spet tok hitrejši. In seveda tako sem jima za ritjo in babnco prehitim na eni krajši ravnini, tipa pa v enem malo bolj odprtem dolgem desnem ovinku po zunanji strani. Ko pridem na vrh ustavim, kot vedno in tipo mimo mene počasi in neki gleda inu zmajuje z glavo. Sm si mislu svoje. Vsi avtomobilisti se umikajo, ko vidijo da si hitrejši, a gospodu bi krona padla z glave, če ga nekdo z enduro prehiti, on ma pa močnejš moped. Od Cortine sem hotel po najhitrejši poti domov, pa sem se uspel tako zgubit, da sem names na P. Mauria prišel do Belluna - jebenti talijanske oznake in mojo nesposobnost . Kot pravi tip še neki časa lutam in potem se le vdam, vklopim nokia maps (kak bo kej račun za GSM ) in le najdem P Mauria ter pot preko Tolmezza, Celovca in Dravograda do doma. Vse skupaj nekaj čez 1000 km. LEPO!!!!
  2. cedevita

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Eeeeee, bom tudi jaz napisal in narisal dvodnevno turo ob koncu tedna. Naredili pa smo kakih 100km. Bom refren ponovil z besedo, sto kilometrov. Skoraj kot vedno sem štartal izpred domače garaže motor se pa za dolge fure naloži tako. Zbrali smo se klubskih prostorih in ne v nekakšnih "club hause", ter skupaj odšli do neveste in ženina, aha, vam je že bolj jasno. Seveda se je horda že zbirala, dež nam je grozil že dopoldan, vendar nam je burja, jugo in ne vem kaj še vse pomagalo, da smo našteli vsega 53 kapelj dežja, o 54. pa ne duha ne sluha. Po vseh ceremonijah, smo se odpravili iz Dobrovega (v Goriških Brdih), na Kromberški grad, kjer so na goriškem civilne poroke. Tako, bilo nas je 70 na motorjih, pa kakšnih 15 avtomobilov. Kdo je bil glavni ob prihodu, ni potrebno razlagat. Skoraj ju nismo pustili pred matičarja, pa jima je vseeno uspelo in to po devetih letih. Po dejanju smo jima bučno in zamegljeno čestitali, tu sem želel pripeti film, manjši od 200MB, pa žal ni šlo. Seveda smo tudi nazdravili z Briško poročno zlato penino Pa še nekaj za vtise a niso luštni pa s staršiTisti desno od mladoporočencev k sedi, sem pa jaz. Oh ja! Napočil je čas odhoda in ni mi potrebno ponovno razlagati, kdo je bil t`glawn. Pot nas je iz Kromberka, skozi Gorico, Solkan, po sabotinski vodila na Hum, Kojsko do idiličnega Šmartnega, na cerkveno poroko, nevesta Vesna na tem ženin Tadej pa s Tudi tu je bilo nekaj pripetljajev, vendar je skrb ob black out BMW elektroniki pregnalo okrepčilo. No, po opravljenih obveznostih, smo se dali v kolono in prek Vrhovelj po plavski cesti prispeli na Plavje nad Plavmi takoj smo postavili črne gradnje kajti že kar kmalu je sledil otvoritveni ples mladoporočencev, ki je bil vse prej kot to, bil je cela gledališka predstava. Vesna in Tadej, to je bilo odlično seveda smo imeli kulturni program in obiskali so nas svetovno znani kulturni delavci Po najrazličnejših pripetljajih sta jo le razrezala, za sladko prihodnjost za spomin smo dobili tradicionalne konfete z posebno vinjeto nalednji dan smo še vse počistili, pospravili in se še malo razelektrili se poslovili in ob 17.oo domov prispeli Vesni in Tadeju se iz dna srca, tudi v imenu vseh vpletenih, lepo zahvaljujem za prelepo ŽIWJO WHCT.
  3. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes so me poklicali iz KMC-ja, da so dobili naročene zavorne ploščice za mojo lubico. Popoldne sem se odpravil ponje in nato domov. Ko sem se vračal proti domu sem se dobil še z Bino Bano. Skupaj sva hotela na kavo v Postojno, kjer smo se dogovorili za srečanje z Baykerco. Ker pa je v tistih koncih rahlo pihljalo sva spremenila načrt, ker je tudi Bayki odpovedala prihod. Odpravila sva se v Ribčev Laz polizat enega in spiti enega :grim . Po obvoznici in nato po AC sva se odpeljala do Šmartnega in nato proti Vodicam. Nadaljevala sva mimo Brnika do Šenčurja, kjer sva zopet šla na AC do Naklega. Od tam naprej pa sva po lokalnih cestah prišla do Bleda in naprej do cilja ob Bohinjskem jezeru. Po opravljenih "obveznostih" sva se po odpravila proti domu, seveda okoli riti v žep :yes: . Po stari cesti do Kranja, mimo Brda, skozi Šenčur, Moste, Mengeš, Trzin in nazaj v Ljubljano. Pri bavarcu je Bina zavila desno, jaz pa mimo avtobusne postaje proti domu. Na kratko: od doma LJ-Center do KMC na dolenjki in nazaj je ravno 205 kilometrov . LP Robert
  4. SharpNinja

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Prvi je bil en zjajcan er-5 v avtošoli, pač razmeram primerno. Prvi moj moj je bila fz-6, zelo hvaležna zadeva, ki me je kljubtemu, da sem jo vztrajno metala po tleh, prevažala tri leta....zakaj, ker je bila mojemu študentskemu proračunu primerna in ker sem se (sicer težko) odpovedala cestaku kot prvemu motorju, za začetnike so pač neokretni in krampasti. Potem sem na hitro, sredi sezone presedlala na litraša (CBR 1000rr), ker je pač tako naneslo......ni bil švoh, celo dovolj velik za moje dolge krake, in začuda niti ni bil tako neroden kot je zgledal, se je dalo celo kako spretnostno vožnjo čisto spodobno odpeljat.... sledila je ena brca v temo....gsx-r 750, bogpomagej ampak sem se eno leto mučla na njem preden sem se ga uspela znebit in ugotovila, da cestaki niso zame in da se mi res ni treba mučit na premajhnih motorjih..... potem pa vprašanje kaj bi si kupila, konfekcije nisem hotela, nekaj z dušo, nekaj lepega, nekaj na dva cilindra, ker baje je bolj zahteven za vožnjo, nekaj za kar je večina govorila, da je jajc od motorja, da se kvari blablabla, nekaj zarečenega kruha bi se reklo (se še dobro spomnim, ko je sosed dve leti prej pripeljal domov tuonota....jajc taljanski ).....ker pač ni bilo financ za dučeta je padel tuono factory....do nadaljnega, dokler v prašičku ne bo za streetfighterja.
  5. Ruf

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

jest sem imel dons bolj hribovsko furco, so si otroc zaželeli kremšnite in sem jih šel iskat na Bled, ampak po makadamu čez Jelovico, krasno je bilo
  6. biker77

Vas "tuširajo" avtomobilisti?

za avti se vozim v avtu..tko da ste sami krivi za to
  7. Kölm

Domobranci so slavili nad Horjulom

Sem za odpravo teh krivic. Čas je pokazal, da je res krivično koliko so jih pustili živeti. Dragi domofuckerji začnite uporabljati medušesni organ ker nasledjič bo boljše. Izdajstvo je nekaj najgnusnejšega kar lahko človek stori. In ja Nemci in Špagetarji s katerimi so takrat tovrstni sodelovali so bili v celem svetu obsojeni kot "the bad guys" tudi s strani super duper zahodne države kot je ZDA. In če bi bil jaz vladar Slovenije bi dobili tudi ulico izdajalcev. Seveda z izdajalci pobešenimi na drogovih. Med izdajalce pa bi štel tudi mnoge naše politike (ne samo desne) in "uspešne" menedžerje, ki so v bistvu tudi izdali lasten narod, nam zafurali lepšo prihodnost in poteptali sanje o blaginji v samostojni Sloveniji. Fak of.
  8. Kölm

Ustavite Janšo!

Jajo car. Najboljš slovensk politik. Nafukal je 30 % državljanov in nategnil ostalih 70. Iz dneva v dan se njegove laži dokazujejo, Slovenija se milo rečeno ruši, privrženci pa ga čedalje bolj goreče podpirajo in za vse slabo krivijo neki komunizem za katerega edino kar vedo je to, da je bil rdeče barve. Izjemen alfa majmun.

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Rada mam tale svoj babji motor in ga uporabljam za to čemur je namenjen - torej vožnji. In raje kot da teoretiziram in sem navdse pametna v teoriji nabiram kilometre in izkušnje na cesti .) Sicer pa - ja tudi za štedilnikom si je fajn nabrat malo kilometrine - vsaka izkušnja šteje k boljšemu končnemu rezultatu
  10. Kawasaki81

ČASI NA PANONIA RING-u ;)

2.04 včeraj na dirki, je kar letelo, do konca sezone pa upam da bo čas padel še za 1-2 sekundi, gre pa za serijsko ZX6R,.. Lp
  11. TBoxer

Vas "tuširajo" avtomobilisti?

Po mojem je bolj naključje/nevednost.. 1. Če te spregledajo, ko peljejo proti tebi si zamisli, da bi te opazil v ogledalu. 2. Sploh ne pomislijo (vsaj takoj, ne), da bodo s tem tudi tebe oprali. Se mi je že ene parkrat zgodilo, da sem bil kot potnik v avtu, šoferji pa so bili tisti, ki niso nikoli vozil motorja. Stoječa kolona in on je hotel kar na slepo polkrožno obrnit (180°) iz kolone in zapeljat v drugo smer. Sem primu za volan, ga ustavil in vprašal kaj ne boš pogledal če gre kdo? On pa meni odvrne, kdo pa bo prišel, če vse stoji... Jaz mu zabrusim, kakšen motor npr... Pa je samo gledal kot en čuk. Ljudem, ki je svet motorizma nepoznan, se sploh ne zavedajo svojih dejanj in njihovih morebitnih posledc.
  12. SharpNinja

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Niti ne tko zelo, 178, ampak skor ene 3/4 tega so me noge in pol zna bit problem se zakrivit na cestaka (sploh te miniature, ki jih delajo zadnje čase) in zdržat na njem 500, 600 km in hodit domov s krvavimi in otiščanimi koleni.
  13. mkosir

STOP Policija !

Tole kar je Koci objavu bi pršl v prav na variantah kjer se razni domači Cipollinii pa Pantaniji, Armstrongi vštric peljejo po cesti. Ni problem če se biciklisti peljejo tako lepo kot so se v videu. Ali pa tudi ,če so 1m od črte. Še par mojih cvetk: - Vršič iz gorenjske smeri nekaj serpentin pod vrhom. Desni ovinek zelo lepo zaraščen, hitrost več kot primerna. Takoj ko se je ovinek prevesil v drugo polovico in seveda ne vidiš na vstopu kaj je na koncu se dva v lepih dresih s še bolj lepimima bicikloma stojita in se pogovarjata. Šlo je na centimetre. - Črna vas. 3je se vštric peljejo. Ne ,da bi se kdo umaknu. Pridem vzporedno z grupco in jih prašam ,če so sami na cest. Odgovor: Pa kaj težiš mulc sej je dost placa. Na poti do Rakitne tudi par takih primerov. Res ,da niso vsi enaki. Moje opažanje je to da so najhujši in najbol gobcavo pametni razni kvazi biciklisti z hudo dobro opremo in premalo kilometrov za sabo. So enaki ,kot ostali ,ki imajo prepolhno denarnico ,premajhen kurac, ter še manjšo srce za hobi ki ga imajo.
  14. Matori Hanzo

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Hoče rečt, da Aladin za pecanje dobrih mačk ne bi nucal tiste ofucane petrolejke, če bi bil vodovodar.
  15. rookiee

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Cez Ljubelj do Louisa, mal okol fakerjevega see-ja in do naslednjega see-ja pa spotoma se mal do Celovca in nazaj! Vreme fajn, mogoce kaksno stopinjo vec bi lahko bilo ampak perfekten dan, sosedje pa zelo kulturni vsaj do mene! Zmigavc in ob rob ali pa celo na avtobusno da te spustijo mimo, ce mi pametnih punktov za prehitevanje! Ah ja, balkanci na drugi strani!
  16. že tipkovnica te zafrkava, a si predstavljaš da bi imel na motorju še sklopko pa menjalnik, to bi blo smeha :grim
  17. SharpNinja

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Bi prej rekla, kako gre pir skup z motorjem, ts,ts trebor ......vtis z dnevne vožnje....sta ga veter in dežek odpihnla in odplaknla
  18. Ruf

Orodje na poti, Tool Tube...

končno sem najdu čas, lokacijo in kako ponovno zmontirati tool tube, prilagam fotke, mogoče bodo komu prav prišle
  19. 3cavalli3

Moj novi/stari Z750 letnik 2006, prepeljanih 32k km, par dodatkov gor, nič posebnega...nove gume, čaka pa se odstranitev stock "dimnika".
  20. brojedan

Domobranci so slavili nad Horjulom

Očitno je zadeva tako daleč, da vse več ljudi ne zaupa in ne verjame nikomur več. V državi, kjer je laganje dovoljeno in podprto z zakonodajo, resnica preganjana ter zaničevana - pa to seveda ni nič čudnega. Pred par desetletji smo še vedeli kaj je spoštovanje, resnica, ponos, poštenje in druge za delovanje normalne družbe pomembne zadeve. In jih učili v pionirski organizaciji, pri verouku, tabornikih, športnih društvih ... Danes pa temu ni več tako. Vsak, ki ima 3 razrede OŠ prodaja svoja prepričanja in dokaze za svojo sveto resnico, zaničuje izobražene ljudi, ki so garali leta, da so zaključili to, o čemer se taistemu niti sanja ne, zaničuje znanstvene dokaze na katerih so desetine doktorjev in magistrov "spičkali" desetletje ali več svojega življenja, zaničujejo zgodovinarje, ki dokumentirano dokazujejo preteklost, zaničujejo lasten jezik in z vejicami delajo slabše kot kmet s semenom med setvijo, zaničuje vljudnost in prijaznost "stare dunajske šole", "gentlemanski" odnos do soljudi, zaničuje svoj narod katerega plenijo barabe ... itd. Saj se ve kaj mislim. Svet katerega sem imel rad, svet, ki je bil MOJ SVET - je mrtev. Brezupno mrtev. Tega novega sveta v katerem boste živeli vi, tega ne maram. Gabi se mi. In ob enem sem srečen, da sem preživel, intenzivno preživel najlepše obdobje tega planeta po WW2. Flower-power&sex-revolution-press :inlove: :inlove: :inlove: tisti z rožički je brojedan

STOP Policija !

Wella. . . občasno sem biciklist, mal bol pogosto motorist, in na žalost precej pogosto avtomobilist. pa mi gredo biciklisti v veliki večini primerov najbolj na qurac. Oni se ne gredo prometa, pač pa neki šport. Neko "resno" zadevo. predvsem so taki pozerji s pobritimi nogami in replica kombinezončki, al dresi no, tisti z enakimi pajkicami. Svojo furo resno jemlejo, in sebe še bol. Ostali smo jim v napoto. Jaz se ne spomnim, da bi sred klanca zaglavili biciklisti s kufri. da bi bli butasto postavljeni v križišča, Da bi vštric gnali po serpentinah. prehitevali avte ki se ustavijo na prehodu za pešce. ali padali v krožišče ko padalci, čeprav si ti že s pol avta not. Če jih oblečeš v enake majčke, so vsi Armstrongi na Touru. Bciklisti imajo vso pravico šibat po cestah. Ampak ker je common sense našo deželico popolnoma zapustil. so biciklisti "ogrožena manjšina" ki si podreja marsikatero podeželsko cesto. po moje bi morala policija proti njim nastopit vsaj tako ostro, kot počne z pijanimi biciklisti po LJ. Meni se zdi, da se je objestnost motoristov iz devetdesetih preselila v bicikliste.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

......in še nekaj lepih panoramskih slik.... ..in pa še čisto prava pastirica,ko sva jo ogovorila nama je povedala da je tu do 3 mesecev,ja lepo je videt,kot da se je čas ustavil,saj delo pastirja poteka isto kot pred 50 ali več letmi.Edina razlika je v tem ,da so si pastirji krajšali čas takrat z piščalkami in petjem ,danes pa z iPhoni :lol: Čas je bil da se odpraviva prot dolini (Bovec) tu se pripravljava na pisti za vzlet po poti v dolino pa spet veliko domačin intervencijiskih vozil ..priviligirana pa imajo klimo... :lol: Lepo je a moraš bit previdn na ovinkih,saj ob morebitnem zdrsu iz ovinka še kar nekaj časa letiš z tamkajšnjo aviacijo(kragulj...)preden pristaneš Ko prideva v dolino nas še zadnjič pozdravi šefica tamkajšnega okrožja in nama zaželi varno pot domov .) Vrnema se čez Most na Soči,Idrijo,Postojno in v Logatcu na AC prot domu Naklofala sva dobrih 400km .Ta naša mala Slovenija je res lepa ,treba se je potrudit,da taka tudi ostane Lp
  23. ImenitnaPriložnost

STOP Policija !

Vožnja vštric in po sredini seveda ni korektna. Se pa ne strinjam, da je večina takih - tako, kot večina motoristov ni divjakov. Idiot!
  24. dotem

Cesta

LJ - horjul - gorenja vas - cerkno - tolmin
  25. Fritz

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Tole zna biti precej nerodno, če se ti pogosto dogaja :grim

Ride so že tok razdevičene,da boš vrjetn ceu not padu.... :lol:
  27. thumper

Slabost na motorju

ker proti žeji itak pomaga samo pir ...sem pač zmeraj full žejen na motorju .... lakota ?? peljite si nekaj maščobe s sabo ... če ne v flamu pa vsaj slikco od pečenga odojka z ocvirki ... če se ustavljate na kavi , ki je močan diuretik - potem pač izgledate kot maus ... ok - dovolj heca ... resno : meni se po vodi in izotoničnih pijačah dviga kislina / zgaga ... predvsem se držim tega , da imam minimalno poln želodec - kot že omenjeno podobno kot pri "morski bolezni" prazen želodec ni zmagovalna izbira ... prepoln pa še manj ... vsak bi moral sčasoma sam zase ugotoviti koliko tekočine in hrane potrebuje v določenih vremenskih pogojih ... tole kar bom sedaj napisal se bo mogoče zdelo komu vsaj smešno če ne celo čudno .. a če spiješ preveč te preveč tišči scat ( tudi izločanje skozi kožo - po domač švicanje - se poveča ) in se pač ne moreš ustaviti tisti trenutek , da bi takoj odlil - ejga tudi takrat ko imaš pol mehur se zmanjša koncentracija za vožnjo ( kot omenjeno tudi švic , ki teče v oči ni dobrodošel) ... ko se počutiš zmatranega in ni več pravega užitka v vožnji se ustavi ... če te malce boli glava lahko mazneš eno lahko tabletko prot bolečinam z 2-3 deci vode ... počakaš 15 min ali pa več - do takrat ko se ti vrne želja po balanci.. ( če se komu ne vrne želja naj proda motor ali pa je močno pretiral) ...
  28. ImenitnaPriložnost

STOP Policija !

Vsakič, ko berem poročila o hudobnih kolesarjih, zločestih avtomobilistih in vseh drugih udeležencih, se samo sprašujem: pizda, kje vi živite oziroma po kateri Sloveniji vozite? Al pa - a ste vsi res tolk napeti, da vas moti že vsak mišji kurac na cesti? Dejte no mal chillaxajte pa globoko vdihnite ... ne pa sam iskat, kdo kaj narobe dela kje ... Aja, pomaga pa, če začnete tudi sami bolj umirjeno voziti - v tem primeru bo stopnja adrenalina v krvi manjša in bo tudi dojemljivost za "moteče elemente" manjša ...
  29. ImenitnaPriložnost

Vas "tuširajo" avtomobilisti?

Ja, krivice se dogajajo motoristom na cesti ... A ni življenje grozno?!
  30. Fritz

Vas "tuširajo" avtomobilisti?

Motorist, ki vozi za mano dalj časa z dolgo lučjo dobi 'tuš', ki mu je, upam, vsaj tako neprijeten kot so meni njegove dolge luči. Prav tako avtomobilist, ki vozi prilepljen na mojo reg. tablico saj jim je potem tečno, ko morajo še sami vklopit pomivanje stekel. Ker z motorjem vozim dokaj umirjeno in pogosto za avtomobili, ne bi rekel, da je to nek pogost pojav. Se tu pa tam zgodi a ni v tem nobene drame.
  31. Fadil

Ovčja koža na sedežu

Vprašaj tele stare maherje,ki se vozijo malo dlje, kot pa da delajo kroge okoli Celja, pa razna zimska rajanja itd...
  32. Dr_Jakob

Vas "tuširajo" avtomobilisti?

to folk ziher dela zanalašč. potem pa jih mal strah rata ko se par minut vzporedno z njimi furaš.. kr ne vejo kam bi se dali...
  33. Fadil

Ovčja koža na sedežu

Ja če bi ti prdnil, bi verjetno kožo lahko vrgel samo še stran. Pri nas se pa hitro zlufta.
  34. Dr_Jakob

Ovčja koža na sedežu

Ka pa če prdneš vanjo? Smrdi še dolg časa?
  35. kaca1

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Oooo, pi....ija, tam pa sploh nisem pogledal Ampak zihr jih ni na zadnji strani "piskra", ker pol bi ble tudi na tablci! Ampak tam jih tudi ni :grrr.....sem šel preverit :kva2: :lol1:
  36. KeC

Domobranci so slavili nad Horjulom

Jokcav argument osebka, ki raje ne verjame v nič, kot pa da bi se moral za kaj postaviti in narediti tisto, kar je prav, nekoga, ki išče krivdo v vseh ostalih ter se tolaži, da tak pač je ta svet in da so krivi itak vsi drugi. Na srečo je nemalo ljudi, ki so se sposobni dvigniti nad takšen pritlehen način razmišljanja in narediti kaj v dobrobit tudi drugih.
  37. hp2

fočk z mojo lepotico..čaku 1 uro d pride kšn kwak d ga prešimfam,pa se je sam en 3x mim pelu,k je vidu d sm nevarn se ni upau ustavt ..
  38. mixxx

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

vmes je tudi nekaj jasnega: Slovenija potrebuje dirkališče dostopno normalnemu človeku, tako bi se nekaj procentov dirkačev zmanjšalo na cestah in se bodo po cesti zapeljali le "turistično". zgolj moje mnenje.
  39. Mam podaljške, saj so bili gor ob nakupu motorja, pa niso fensy! Lepota pred uporabnostjo, ata naj pa špegle z daljšimi peclji najde. Pa da neb slučajn preveč Češk zgledal!
  40. MihaJ

Priprava motocikla za dirke

Ti jih kar normalno za cesto napumpaj. Doli se vsedi na en sok in urihtaj plačilo steze, ta čas se bodo gume ohladile, potem ti bo pa lokalni vulkanizer posodil manometer, da boš gume spustil in kasneje pravilno nazaj napolnil.

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Moja ženka me je pooblastila ,da lohk napišem v njenem imenu Vozi F650GS.....zakaj....... bemtiš pozabu sem vprašat
  42. ImenitnaPriložnost

STOP Policija !

Ej, že 15 let se pretežno po Ljubljani gibljem, pa teh strašnih znakov, kako kolesarji vozijo čez dojenčke in skačejo čez otroške vozičke, strašijo stare mamke in podobno, še nisem videl. Daj mi povej, katere droge jemlješ, da ti na paranojo sekajo? BTW, le toliko, da se ve - sem pa doolga leta nazaj sodeloval pri soustanovitvi Ljubljanske kolesarske mreže, zagovarjal sem izgon motorjev s Tromostovja (A sploh še kdo ve, da se je to dogajalo? :-) ) in zagovarjam mobilnost s kolesi in peš po mestu. In da ne bo pomote - moti me vožnja na vštric po cesti in take stvari. Dejstvo - malo več strpnosti v prometu in malo manj živciranja bi vsem le koristilo!
  43. thumper

Domobranci so slavili nad Horjulom

samo tisti ki se pa upre okupaciji ter izdajalcem lastnega naroda ter povrhu vsega še zmaga je pa vseeno car , ane ?
  44. thumper

STOP Policija !

kaj si pa ti sedaj čisto ven padel ? zakaj bi pa ravno kolesarje na miru pustili ? a zato ker so "šibkejši" udeleženci v prometu ? proti motornim vozilom so res ,,, samo ali si kdaj pogledal kako se oni obnašako proti šibkejšim od sebe ? pojdi malo v ljlubljano pa kakega majhnega otroka ali dva vzemi s sabo na sprehod - boš prišel po parih prehodih za pešce siv in posran domov .... že hoja po pločniku je izziv svoje sorte ... zakaj ? ker jih večina ne ve , da tam kjer je križišče in prehod za pešce preko kolesarske steze imajo PREDNOST PEŠCI in ne kolesarji ter MORAJO obvezno ustaviti pred prehodom za pešce tako kot ostali "močnejši" udeleženci v prometu .. in ravno zato ker si jemljejo prednost - ko zatulijo kolesarske zavore pred prehodom za pešce se mladi in stari v strahu mečejo v stran učinek je torej enak kot če z avtom zablokiraš kolesa ko ima kolesar prednost - tam kjer je nimajo, mi gredo na jetra .. ne vsi seveda a tisti ki gonijo prek zakonsko omejenih 25km/h in skačejo s kolesarske steze na pločnik in potem nazaj pa mi potegnejo živec... in ko iz avta vidiš , kako nesramno se obnaša nek kolesar proti šibkejšim pešcem na površinah po katerih NIMA KAJ DELATI "" in ga na križišču , ko zapelje s kolesarske steze pred avto in zavija ali levo ali desno ali naravnost ali pa se ti kar ustavi in postavi tam kjer ne bi smel biti sploh - seveda brez kakršnega koli nakazovanja smeri ali vsaj površnega pogleda levo / desno ( da bi pač drugi mogoče lahko vsaj kaj opazili njegove namere - seveda kaj jih pa briga kakšne so ) - "malce ignoriram" je pa ogenj v strehi in sem že morilec , idiot , kreten in vse ostalo ... se mi zdi , da motoristi ko naredimo : napako / prekršek / neumnost/ namensko objestnost - ponavadi vsaj malce poklapano sklonimo glavo v znak sramote in ponižnosti ... kolesarji pa odreagirajo ravno nasprotno ... in to me zelo zelo moti .. v primer ti bom napisal pripetljaj , ki se mi je izšel v veliki meri samo zaradi sreče - in ja da najprej priznam vozil sem nekaj preko 110km/h po števcu , ki ima polža za 19 col kolo , a je na motorju montirano in homologirano 18 col kolo - v majhni meri pa zaradi rizika z moje strani , s katerim sem dejansko ogrozil varnost potencialno nasproti vozečih udeležencev - ki jih na prej omenjeno srečo ni bilo ... veliko tukaj vas pozna staro cesto proti morju ... ko zapelješ iz senožeč se zvrsti nekaj lepih in dokaj preglednih ovinkov ... zadnji desni , ki zavija v klanec pa je z desne strani malce zaraščen - v višino pogleda - z grmovjem ... s sopotnico se lepo - seveda za nekatere ubijalsko prekitro - skomolčkava v ovinek .. boni lepo prede , temperatura je še kar znosna in v ter na asfaltu ni lukenj , flik ali mreže zalivk ... ko naenkrat zagledam kolesarja .. vozi se s skakanjem po pedalih malce sem-ter-tja po desni strani ...O.K. ve se koliko prostora mu gre zakonsko a naj mu bo revežu saj je klanec navzgor - si znam predstavljat da mu je vroče pri 30stC tako kot meni v usnju pri sedemnajstem rdečem semaforju ko jaz stojim potem ko sem naredil "prekršek prerivanja med avti na pol position" in po desni čez taisto rdečo porine en s specialko zato , ker se mu ne da iztakniti noge iz pedala ... do tu je vse v redu ...malce bom na kratko potrobnil - prej ,,, ne čisto za ritji ,,, gre tudi meno hudo na živce - da bo vedel da sem tu ter da bom pazil nanj .... a sem napisal DVA kolesarja ? no sem pa sedaj ... e to je pa srž te moje izkušnje ! drugi sedi na sedežu ter slalomira 1,2m ( po moji laični šlosarski presoji ) ... tudi to ne bi bilo načeloma nič sporno , če ne bi slalomiral OB SREDINSKI ČRTI VŠTRIC KOLEGA !!!! navkljub hupanju ne trzne , on slalomira dalje ,metri pa hitijo ... lahko bi kdo tudi pripomnil - kaj pa če bi bil traktor ??? tudi res .. le da je kolesar malce ožji od traktorja - celo ožji je od motorista ( sej veste uno k se prpele en motor izza svinčnika - no isto je , če se motorist od zadaj bliža kolesarju ) - in traktorji vozijo ob čisto ob desni strani pasu sploh na cestah , ki so izven naselja - glede na širino pasu tam ob traktorju ostane kak meter širine do polovice , ki pa ga je ta levi kolesar"posvojil"... nič...navzgor ne vidim prav daleč ... in si rečem : !eh ne da se mi delat čežane iz našega mesa !" in spustim gas da me zanese prek črte na levo stran ter ga privijem nazaj na polno ... in ko sem peljal mimo je še zmeraj slalomiral ob črti - jaz pa z bolečino v danki mimo njega s čelado nekih 0,5m .... ko sem vštric se mi odpre pogled na - ????? ja nebeško prazno cesto po obeh straneh prav do vrha klanca .... in v tem trenutku skoraj dobim v vizir roko stisnjeno v pest " j***m ti vse po spisku preklet kreten na roke delan motorističen dej paz kje vozš butl nedonošen a ne vidš kok sm jst ogroženo šibkejši !!!!!!!!!" no še dobro da je bila njegova roka še krajša od njegove pameti , ker bi se lahko zame - močnejšega - in mojo sopotnico slabo končalo , če bi se mi kila mesa in kosti razmazala skozi vizir ... toliko o tem , kako šibkejši so kolesarji ... če ga nabašeš -pa čeprav nisi kriv - se motoristu veliko slabše piše kot avtomobilistu če nabaše motorista .... in ja ...zeloooo se strinjam , da se vse udeležence obravnava enako ter po istih zakonih ....tudi "najšibkejše" kolesarje ...
  45. thumper

Mamutovanje 2013

večja je zajebancija več je resnice v njej ...
  46. miklavc

Grand enduro Slovenija

Nevem če je že kdo videl te modele iz kanade, se mi je zdelo zanimivo za pogledat in delit z vami: Lp!
  47. , evo rešitev za tebe, nadgradnja za tvoj skuter, sploh ne rabiš več vizirja :grim
  48. NejcN

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Še dobr da je obstaja rakitna, planina ter črni kal. Na teh placih se lahko varno zdivjamo in si damo duška kot da smo na dirkališču, pa še frajerji izpademo!!! Sami plusi!
  49. marcc

Mamutovanje 2013

Men še ni nikoli zmrznil jezik pred,pod,nad,.....nobeno da nebo pomote . LP
  50. rumenicestak

Katerega vulkanizerja izbrati?

Jaz se pa na tele tri mašince mal poigram