Showing content with the highest reputation on 28. 07. 2012 v vseh kategorijah

1. BIZIXXX

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj je padla ena quickie vožnja: z kolegom sva začela v Ljubljani do Logatca od tam do Godoviča, preko Cola do Ajdovščine od tam čez Štanjel do Divače, mimo Kozine do Črnega Kala no od tu naprej vsak po svoje, jest nazaj proti Ljubljani, mimo Postojne do Kačjih Rid in od tam v laganem ritmu do Ljubljane Mega hudo dobrih 250 kilometrov
  2. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj je padla tura.....jah spet sem si zaželel en malo prelazov...morda zato ker je bilo po dolinah preveč vroče. No,...ker sem bil malo pozen....štart ob uri kosila sem jo ucvrl na AC do Tolmezza. Nato do Villa santina, kjer sem si privoščil "kosilo" (pizzatajm). No... popolnitvi sem nadaljeval čez prelaz Mauria v Auronzo di Cadore. Tu sem zavil desno in nadaljeval čez prelaz San Antonio. Po prijetnem spustu sem zavil levo čez prelaz Monte Croce. Po prihodu v San Candido sem nadaljeval v Avstrijo in zavil na cesto št. 111 (lokalna lušna podeželska cesta) do Kotschach-Mauthen. Tu sem moral napojit konja (1,444 Eurov za liter....pri 'taljanih je med 1,80-1,82 eur)...in po kratki pavzi nadaljeval čez prelaz Monte Croce "Carnico" v Tolmezzo. Tu sem nato nadaljeval do Chiusaforte, kjer sem šel čez Sella Neveo do Predela in nato proti domu. Vsega skupaj je naneslo 558 km. Vreme je bilo v redu, samo po dolinah je blo vroče....nad 1100 m n.v. je bilo pa super. še par utrinkov:
  3. cikadina

danes na ridah cel kup znanih, lajbn, hp2, joni, nejc, thumper, prebči in kewo, šarpi, bizxxx, jure, rumenko, krucymuci za ostale pa ne vem kdo so bli
  4. nejcgs

danes (ko sem imel pavzo med lopatanjem in krampanjem) skočil do rid, naredil kako slikco (če se je kdo vozil mimo med 14.30 in 15.30) ..... eni so prijazno pomahali eni so kolenčkali na vso moč bile je tudi nekaj testni voženj: rumeni na triumphu cikadina na yamahi lajbn pa cikadina sta zrihtala frišen kofe, za lepšo družbo pa so poskrbele (po abecedi ) cikadina, prebacevka in sharpninja
  5. cikadina

in pit postano kavo? nema! v kafe cika prisegamo na kvaliteto
  6. cikadina

Še slikovni dokaz
  7. hp2

evo našo kuharco ...pridno cikadino ...pa jamrouc zravn...em joni mislem ...dobr j blo dns,še en ps je pršu kolenčkat
  8. maxi gašper

Kje smo se vozili 2012

Živjo Evo danes smo bili malo na Hrvaškem in sicer v Hrvaškem Zagorju... Malo nostalgije po starih časih in sicer ogled muzeja na prostem Staro Selo - Kumrovec in ogled rojstne hiše Josipa B. Tita in ogled muzeja v Krapini (muzej neandertalca.. .), bilo je ODLIČNO... Priporočam vsem, glede na kraje sem bil res pozitivno presenečen nad muzejem in Kumrovcem, bij je spet en prijeten enodnevni izlet...
  9. KeC

Mater eni pa res znate s tujim kurcem po koprivah opletat.
  10. osa rider

hmmmmmm . . . . . dobra ideja! Sam kwa k jo bom mogu spet dresirat . . . . . da bo taka k prejšna! Bom finu razmislu . . . .če se splača!
  11. hp2

a s ti slučajn gorenka?? se je pomatrala cika,pa zažgala u nulo ,pa ne kufeta
  12. wix

Dons pa viden motozajebant na novem motorju, igorkr in pa tudi trebor s šmerastimi rokami!
  13. rumenicestak

Pa dobr je bil
  14. krucymucy

Hvala za kofe cikadina
  15. Irencko

mat kurja, dva dni se bl vozm in nism tle gor, pa morm ž skor zakamperat tle pred kompom d preberem vse kar ste naložl hehe... jutr pop bo pa š fočk dns ni zneslu...
  16. gusar

Domobranci so slavili nad Horjulom

Tisti,ki ima večjo praznino! :kva2:
  17. Robertjur

Huh u LJ na celovški pa tri hude mačke kt račke
  18. ludiluka

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..

Danes probu menjat brez sklopke Moja ugotovitev : če nebi rabil sklopke za speljevanje bi jo odšravfal dol z motorja ker je nepotrebna
  19. matthew1

do Istanbula in nazaj

Tako, Balkan roadtrip je minil v času 11.-26.julij 2012 Start sreda 11.julija zjutraj ob 6h s Ptuja, čez mejni prehod Gruškovje in mimo Zagreba vse do Beograda. Tam sma imela že rezervirano prenočevanje z zajtrkom, zvečer kratek ogled Beograda na hitro z motorjem. četrtek 12.julij - vožnja na relaciji Beograd - Pirot. Tam prenočevanje. Ko sma se peljala po AC iz Beograda proti Nišu se mi je Istanbul zdel še neznansko daleč. Najdema majhen motel in se nastanima v mesto Pirot cca. 30 km pred srbsko-bolgarsko mejo. petek 13.julij - iz Pirota v Bolgarijo, mimo Sofije, Plovdiva, vse do Svilengrada ki leži 5 km pred bolgarsko-turško mejo. Prenočevanje v majhnem motelu. Za motorje ni cestnine po Bolgarskih avtocestah. sobota 14.julij - prihod na turško mejo, kjer je bila 3x kontrola in kot so že predhodniki napisali, skrbno preverijo potne liste, prometno dovoljenje in zeleno karto. V moj potni list vpišejo nekaj, nakar sem se še jaz moral podpisati, kot neka viza zame in za moj motor. Ne vem točno, nisem razumel, oni pa angleško čisto nič. Plačati ni bilo potrebno niti €. Vstop na AC kjer mortaš kupiti neko kartico s katero se potem odštemplaš pri izhodu iz AC. vVožnja skozi mesto Edirrne in še cca. 250km do Istanbula. Sama AC, vsakih 50 km bencinski servis in izvoz. Po treh dneh in pol ter 1600 km prihod v Istanbul. Je ogormno mesto, veliko vpadnic, .... Najdema majhen hotelček in se namestima za 4 dneve/ noči ter raziskujema to ogromno svetovno prestolnico. Cene moćno evropske. 4 dni je premalo za ogled celotnega mesta. 18.julij - premik iz Istanbula proti Grčiji. Sama AC, se odločima da prenočima v mestecu Karvala. Naslednje jutro me pred hotelom pričaka listek redarstva za napačno parkiranje, a napisan v njihovem jeziku, jaz pa žal ne razumem teh geometrijskih znakov. Plačal nisem nič, listek je pa šel z mano za spominček. 19.julij- premik iz mesta Karvala, preko Soluna in vse do mesta Florina blizu grške-makedonske meje. Prestop meje v Bitoli in prenočevanje tam. Takoj ob vstopu v Makedonijo sma se počutila zelo domače. Vsi cenijo Slovenijo in so zelo prijazni do Slovencev. 20.julij- premik iz Bitole do Ohrida in tam postanek 3 dni/noči. Malo kopanja, razgledovanja, en krog okrog Ohridskega jezera z motorjem,.... 23.julij- premik iz Ohrida, čez albanske gore, preko Tirane in gor v Črnogor vse do Budve. Albanija je bila edina država katero sem hotel čim hitreje prevoziti, ker mi niti malo ni bila všeč. Sama ciganija, dobesedno. Na poti iz Tirane proti Skadru, srečama dva popotnika na motorju iz Grčije, takoj se spoprijateljimo in se skupaj odpravimo v Budvo oz. dve vasi severno, kjer prenočujemo. Midva ostanema v Budvi 2 dni/noči. Vmes obiščemo Ulcinj in se srečama še z enimi prijatelji. Grška popotnika pa se odločita za dvotedensko raziskovanje Črnegore. 25.julij - premik iz Budve v Črno goro. Vožnja skozi Kotorski zaliv, preko Herceg Novi do Trebinj. Kakih 20km pred mejo naletima na radarsko kontrolo na ravnem delu magistrale, nobene hiše nikjer , kjer mi črnogorski policaj izmeri hitrost 125km/h, baje je bila omejitev 60 km/h, a znaka nikjer. Po nekem dogovarjanju se zmenimo za simbolično kazen (beri: prispevek), brez papirjev. :yes: Prihod v Bosno, čez mesto Trebinje in vse do Mostarja, kjer si ogledama Stari most, in v tem mestu tudi prenočima. 26.julij- premik iz Mostarja proti SLO. Spet naletima na ravnem delu na radarsko kontrolo, kjer je bila omejitev 70 km/h, jaz pa 101 km/h. Predvidena kazen 50 KM, a je en policaj bil popustljiv, ker je ravno iz Ptuja imel enega sovojaka v JNA, davnega leta 1991 in sma jo tako odnesla brez posledic. Vožnja v smeri mesta Jajce, Banjaluka, Nova Gradiška in tam na AC proti Zagreba in slovenski meji. Okrog 20h prihod v domači Ptuj. 16 dni, 4.100km, 9 držav, 8 denarnih valut, 3 verstva, 2 popotnika, 1 motor in mnogo dogodivščin, novih poznanstev itd.... Velik del JV Evrope sma prevozila in lahko rečem, da po vsem videnem, se premalo zavedamo v kako lepi in urejeni deželici živimo. Motor, Honda CBF 600 SA, je šel vseskozi brezhibno. Le tankat in verigo mazat, to je bilo potrebno. Vse ostalo OK. Naslednje leto pa novim izzivom naproti, morda kaj v smeri proti Španiji. Bomo videli, če bo zdravje, čas in predvsem €€€. Letos pa še malo Grossglokner, itd....
  20. cikadina

kafe na ridah ob 17h
  21. T

Aprilia RSV Tuono

Ocistil in naoljil sem filter zraka, za katerega je med rednim servisom zmanjkalo časa... SRAM me je kaj je bilo not ene packarije in muh, jutri prav komaj čakam da vžgem (dans otroci že pančkajo:) ) Res priznam da tako zanemarjenega filtra se nisem videl... Men se zdi da ga prej niso kaj dosti cistili aja pa se slika Amann kita
  22. Rock-46

Grobnik

Sušnik, nehi vabt že tko bo preveč konkurence haha
  23. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ti bom povedal, ko bom peljal tiste gare :grim :yes: . LP Robert P.S.: Čestitam za nakup in ti želim veliko lepih trenutkov z njim.
  24. motozajebant

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

zdaj lahko pa tut jaz dodam kakšen kometar v tej temi...končno.. skratka, moji prvi kilometri na lastnem motorju, sicer jih je blo bolj manj, od rudnika do Interservisa in potem še malo po btc-ju, na koncu pa k Treborju na pivo zelo malo vse skupaj, sam občutek je pa vseeno fenomenalen po tej poti se zahvalim še Treborju za vso pomoč, sicer pa Trebor, povej kako je brez vloženega ficka biti uporabnik vozila? :) lp,mz
  25. nxyz

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Uh ja izbira motorja. V aš so me 2leti nazaj posedli za prvi 2uri vožnje na ybr125ccm, katastrofa. Še dobro, da sem bila že naslednjo uro na blokirani fz6n. Kot bi šel s fičota na merđota. Takrat je bil to super motor, ker nisem ozila ničesar drugega prej. Potem sem se odločila, da kupim rabljeno 250r, pred nakupom me je samo skrbelo, da se ne bo peljala kot tista ybr v aš, na srečo se ni hehe :closedeyes: Zakaj 250r, ker druge izbire skorajda ni bilo, ker sem imela izpit do 35kw. 2 taktne aprilie nisem hotela, ybr250 ne, ker sem obupala v aš na 125, er5 mi je deloval preveč retro,...povsod me je kaj motilo, z blokadami se mi ni dalo ukvarjati. Ker sem še študent je imel velik vpliv na izbiro tudi denar, za 2leti starega 250r sem dala takrat toliko kot bi dala za 10 let starega 600ccm in blokado. 250r mi je všeč, ker nima pretirano športne drže ampak lepo potovalno, z njim potujem in potujem, malo porabi kljub priganjanju, gume zdržijo in niso drage, če je treba potegne, da prehitim, ne bi bilo slabo, če bi bolj ampak če je treba pač počakam do trenutka, ko si lahko vzamem malo več časa in prostora za prehitevanje. Letos ga imam drugo sezono, z njim sem naredila do sedaj okrog 15.000km. Priznam, da če bi imela že na začetku 600ccm motor, bi me kam vrglo, ker ta je le odpuščal malo več napak pri afnanju, ker nima take moči. Izpit za neomejeno je, motor bo pa še kar ta ostal dokler ne bo rednih prihodkov za kakšno drugo mašinco. Iščem in gledam kaj bi imela, cestaki, res so lepi ampak zame neuporabni. Potem nakedi, navdušena sem bila nad njimi dokler nisem šla delati izpita za neomejeno in iz moje mini ninje presedla na fz6n, obupen veter, ne hvala. Na motorju nočem biti omejena na asfalt...zato se nagibam k enduro motorjem. Vem, da se da tudi z drugimi ampak ni to to, sem šla že z mojo na planino in... je bilo pestro :closedeyes: Mislim, da bo naslednji enduro ala tenerejka in podobni, vozim se skoraj celo leto, nočem se vozit samo po asfaltu in zvok eno valjnika Navežem šotor in spalko na motor in gasa v tri krasne hehe
  26. matej22

Ma ja sej maš prou, res bl za en kurc pelem. Za ride pa itak vsak ve da so pr velenju a ne?..

Diujaki
  28. cikadina

slabs kot v vrtcu sploh biker in cufa...

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

ma de ne bom kozlal : Normalnemu človeku je jasno, da se po cesti ne prebija zvočnega zidu. normalnemu človeku je jasno, da "imet rezervo" ne pomeni "tu grem lahko hitreje", ampak "če se zgodi nekaj težko predvidljivega lahko situacijo rešim" to pomeni met rezervo hebo vas. . . dostopno normalnemu človeku. . . dej to mal zdefiniraj. . .a bi mogli subvencionirat gume al kako? pa tik ob izvozi iz AC, in če greš na dirkališe, ne rabiš vinjete. . . . Dirkanje ni poceni, in it na dirkališče ni poceni. Ne finančno, predvsem pa ni časovno poceni. GLede na to da Madžarska nima evra, in Hrvaška sploh še ni v EU. sem skoraj 100% da bo ko bo če bo dirkališče v Slovenijo krepko dražje kot je zdej pri sosedih. Zdej a moraš predrgnit 100 al 300Km je precej isti qurac. Će vam lenoba preprečuje obisk Grobnika, Marofa ali Panonije, ne blodit, da bi pa šli, če bi blo dirkališče u SLO. Na "posvečenih cestah" bi se dogajalo točno isto kot se zdej. Na rakitni je en kreten lovu druzga kretena in naredu pizdarijo, ki ima srečn konec. Pa ni nujno, da sta akterja zadnjega idijotizma o katerem se govori res bedaka. V tistem trnutku in s takim početjem pa sta nedvomno bila. To da je Zivnorc zdej videl Boga in možne posledice, pa začel pridigat in delit dobronamerne nasvete je najlepši dokaz, da se je gonu ko kreten tam, kjer za to ni mesta. Strašno sm vesel, da je najbolj potolčen njegov ego, kosti pa so OK. Pizda ste eni ko moja 3 leta stara nečakinja. To rabim, nujno to rabim. . . ja dragi otrok, nujno rabiš, ker brez šmiraste matice m12 ti res živeti ni. . .
  30. hp2

sj sm ji pomagal no......................sm ji posodu vžigalnik d je kuhalnik zalaufala
  31. biker77

Triumph Explorer 1200

mogoče ga bi moral včeraj primerjat z bmw-jem ki pride ven drugo leto..če pride..ali pa mogoče s tistim ki pride ven čez 7 let.. seveda, za vsakogar ki je navezan na bmw-ja je bolje da počaka na novega..kako pa drugače? no, če bi danes kupoval bi bil to triumph..če bi naslednje leto ko pride nov bmw ven bi kupil..hmm..kaj le?
  32. alen1

Čiščenje čelade

Jaz sem opral. Vse ok. Sem pa zavil v brisačo zaradi plastičnih delov. Imam pa N103.
  33. dromomaniac

Triumph Explorer 1200

to si samo tako bleknil, ker je to trenutno v modi..al si bmwja dejansko preizkusil?
  34. Robertjur

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Tipično povzdigovanje zafrustriranega zavaljenega izmečka sodobne kao izobražene družbe!! Znana stvar, ane đastin?? A znaš še kako tako metafizično da ne rečem pametno?? Lej sej mogoč se boš pa na konc še dobr počutu?? Pa če se greš k zokiju mal podojit bo tud pomagal veš. Še najhbolj pa zadane ko kardelo psov na čelu z alfa samico skupaj laja u luno!! Brrrr ka strese ej!! Knede kolk to paše takmu učenmu a sicer skisanmu mozgu!?
  35. cedevita

Ma sej mene tudi nobedn ne vidi, bi znalo bit, da sm prehiter. Bom buč piva na mopija montiru, bom takoj viden pa vsi bojo za mano leteli. Resno mislim!!!
  36. Ruf

hp2, a vidiš, mal sva pojamrala pa sva bla takoj videna , skregat se pa še nisva uspela, ker se morva najprej spoznat, pol se lažje skregaš
  37. pajkica

babo zameni
  38. Jure

Ne pohvalu, sam probal dat moji izjavi, da ride fajn držijo, mal kredibilnosti. Res je, da po cesti nikoli ne vozim na polno, nikoli ne odpiram tako zgodaj, kot bi sicer lahko, nikoli ne bremzam zadnji trenutek pred ovinkom, ampak vedno prej ker je pač potrebno imet rezervo. Ampak vseeno se pa čez ride vozim že 10 let, velik del tega je bilo športne vožnje in vem, da asfalt tam super drži. Če kdo trdi drugače in mu ride drsijo so samo 3 možnosti 1. Ima v kurcu gume oziroma popolnoma neprimerne za športno vožnjo 2. Na cesti močno pretirava in misli, da je na GP dirki. Taka vožnja pa na ride ne sodi. 3. Nima filinga za motor in bo slej ko prej usekal (to sicer lahko vsak izmed nas, da se razumemo, noben ni nezmotljiv)
  39. gandi

A zdej boš pa še ti na ogn dajala? :grim
  40. biker77

bom pršu enkrat k boš ti tam da najprej vidim kako to ta prav dec nardi..
  41. Robertjur

Oooo lejga tebe!!(NorcDesign) Kdaj te loh na PizzoPeerPeleem?? Mam že slabo vest!!
  42. osa rider

Sej ne rabiš čakat, da daš za pijačo . . . . ti kr ceu plato bula prnes, pa potali . . . . . in stvar rešena pa še čakanja se boš rešu!
  43. hp2

fočk z mojo lepotico..čaku 1 uro d pride kšn kwak d ga prešimfam,pa se je sam en 3x mim pelu,k je vidu d sm nevarn se ni upau ustavt ..
  44. thumper

STOP Policija !

kaj si pa ti sedaj čisto ven padel ? zakaj bi pa ravno kolesarje na miru pustili ? a zato ker so "šibkejši" udeleženci v prometu ? proti motornim vozilom so res ,,, samo ali si kdaj pogledal kako se oni obnašako proti šibkejšim od sebe ? pojdi malo v ljlubljano pa kakega majhnega otroka ali dva vzemi s sabo na sprehod - boš prišel po parih prehodih za pešce siv in posran domov .... že hoja po pločniku je izziv svoje sorte ... zakaj ? ker jih večina ne ve , da tam kjer je križišče in prehod za pešce preko kolesarske steze imajo PREDNOST PEŠCI in ne kolesarji ter MORAJO obvezno ustaviti pred prehodom za pešce tako kot ostali "močnejši" udeleženci v prometu .. in ravno zato ker si jemljejo prednost - ko zatulijo kolesarske zavore pred prehodom za pešce se mladi in stari v strahu mečejo v stran učinek je torej enak kot če z avtom zablokiraš kolesa ko ima kolesar prednost - tam kjer je nimajo, mi gredo na jetra .. ne vsi seveda a tisti ki gonijo prek zakonsko omejenih 25km/h in skačejo s kolesarske steze na pločnik in potem nazaj pa mi potegnejo živec... in ko iz avta vidiš , kako nesramno se obnaša nek kolesar proti šibkejšim pešcem na površinah po katerih NIMA KAJ DELATI "" in ga na križišču , ko zapelje s kolesarske steze pred avto in zavija ali levo ali desno ali naravnost ali pa se ti kar ustavi in postavi tam kjer ne bi smel biti sploh - seveda brez kakršnega koli nakazovanja smeri ali vsaj površnega pogleda levo / desno ( da bi pač drugi mogoče lahko vsaj kaj opazili njegove namere - seveda kaj jih pa briga kakšne so ) - "malce ignoriram" je pa ogenj v strehi in sem že morilec , idiot , kreten in vse ostalo ... se mi zdi , da motoristi ko naredimo : napako / prekršek / neumnost/ namensko objestnost - ponavadi vsaj malce poklapano sklonimo glavo v znak sramote in ponižnosti ... kolesarji pa odreagirajo ravno nasprotno ... in to me zelo zelo moti .. v primer ti bom napisal pripetljaj , ki se mi je izšel v veliki meri samo zaradi sreče - in ja da najprej priznam vozil sem nekaj preko 110km/h po števcu , ki ima polža za 19 col kolo , a je na motorju montirano in homologirano 18 col kolo - v majhni meri pa zaradi rizika z moje strani , s katerim sem dejansko ogrozil varnost potencialno nasproti vozečih udeležencev - ki jih na prej omenjeno srečo ni bilo ... veliko tukaj vas pozna staro cesto proti morju ... ko zapelješ iz senožeč se zvrsti nekaj lepih in dokaj preglednih ovinkov ... zadnji desni , ki zavija v klanec pa je z desne strani malce zaraščen - v višino pogleda - z grmovjem ... s sopotnico se lepo - seveda za nekatere ubijalsko prekitro - skomolčkava v ovinek .. boni lepo prede , temperatura je še kar znosna in v ter na asfaltu ni lukenj , flik ali mreže zalivk ... ko naenkrat zagledam kolesarja .. vozi se s skakanjem po pedalih malce sem-ter-tja po desni strani ...O.K. ve se koliko prostora mu gre zakonsko a naj mu bo revežu saj je klanec navzgor - si znam predstavljat da mu je vroče pri 30stC tako kot meni v usnju pri sedemnajstem rdečem semaforju ko jaz stojim potem ko sem naredil "prekršek prerivanja med avti na pol position" in po desni čez taisto rdečo porine en s specialko zato , ker se mu ne da iztakniti noge iz pedala ... do tu je vse v redu ...malce bom na kratko potrobnil - prej ,,, ne čisto za ritji ,,, gre tudi meno hudo na živce - da bo vedel da sem tu ter da bom pazil nanj .... a sem napisal DVA kolesarja ? no sem pa sedaj ... e to je pa srž te moje izkušnje ! drugi sedi na sedežu ter slalomira 1,2m ( po moji laični šlosarski presoji ) ... tudi to ne bi bilo načeloma nič sporno , če ne bi slalomiral OB SREDINSKI ČRTI VŠTRIC KOLEGA !!!! navkljub hupanju ne trzne , on slalomira dalje ,metri pa hitijo ... lahko bi kdo tudi pripomnil - kaj pa če bi bil traktor ??? tudi res .. le da je kolesar malce ožji od traktorja - celo ožji je od motorista ( sej veste uno k se prpele en motor izza svinčnika - no isto je , če se motorist od zadaj bliža kolesarju ) - in traktorji vozijo ob čisto ob desni strani pasu sploh na cestah , ki so izven naselja - glede na širino pasu tam ob traktorju ostane kak meter širine do polovice , ki pa ga je ta levi kolesar"posvojil"... nič...navzgor ne vidim prav daleč ... in si rečem : !eh ne da se mi delat čežane iz našega mesa !" in spustim gas da me zanese prek črte na levo stran ter ga privijem nazaj na polno ... in ko sem peljal mimo je še zmeraj slalomiral ob črti - jaz pa z bolečino v danki mimo njega s čelado nekih 0,5m .... ko sem vštric se mi odpre pogled na - ????? ja nebeško prazno cesto po obeh straneh prav do vrha klanca .... in v tem trenutku skoraj dobim v vizir roko stisnjeno v pest " j***m ti vse po spisku preklet kreten na roke delan motorističen dej paz kje vozš butl nedonošen a ne vidš kok sm jst ogroženo šibkejši !!!!!!!!!" no še dobro da je bila njegova roka še krajša od njegove pameti , ker bi se lahko zame - močnejšega - in mojo sopotnico slabo končalo , če bi se mi kila mesa in kosti razmazala skozi vizir ... toliko o tem , kako šibkejši so kolesarji ... če ga nabašeš -pa čeprav nisi kriv - se motoristu veliko slabše piše kot avtomobilistu če nabaše motorista .... in ja ...zeloooo se strinjam , da se vse udeležence obravnava enako ter po istih zakonih ....tudi "najšibkejše" kolesarje ...
  45. tintin

Danes med 10 in 12 na ridah prevladovali kwaki sicer sam eden no.. ma bolš kot nič. Umes pa sem srečal usega 5 motorjev.. da vas ni sram :closedeyes: Na hrvaško pa ni za hodit.. s prijateljem sva šla do senja in naju je skor odneslo
  46. miklavc

Grand enduro Slovenija

Nevem če je že kdo videl te modele iz kanade, se mi je zdelo zanimivo za pogledat in delit z vami: Lp!

Nasmeh...

raje stara mama...
  48. casper7

MotoGP 2011 - samo za Rossi fane !

Ta čelada je pa tok nora, da jo hočem met
  49. nejcgs

ja sej, pol ko so taplavi odšli si je pa upal:

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Ne vem, kaj točno iščeš, ampak če misliš da boš s to raziskavo razumela moške in obratno se verjetno motiš. In ravno v tem je čar. Dejansko se vas ne da kar tako enostavno vkalupit, da bi lahko rekli "takšne so ženske". Ravno tako ne moreš za geje reči takšni so, pa čeprav obstajajo indici ki so skupni tej skupini. SE pravi, bolje bi bilo če bi vprašala" kaj na ženskah(brez zunanjega izgleda-itak), vam je všeč. Ja tukaj se mogoče lahko bolj razpišemo. Definitivno pa kaj si mislimo nasplošno, boš dobila bolj malo resnih odgovorov, ker človek od človeka se razlikuje. In prav vsak od nas nosi v sebi del ženske in moškega. Dejansko smo mešanica tistega primarnega stvarstva, ki se mu reče ženska-moški. Kako se bomo obnašali, in kateri del moški-ženska bo bolj prevladoval, je pa zelo odvisno od situacije in trenutnega počutja osebe.