Showing content with the highest reputation on 29. 07. 2012 v vseh kategorijah

1. AleksG

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes popoldanska vožnja... Predil, Sella Nevea, Učka...
  2. BIZIXXX

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj je padla ena quickie vožnja: z kolegom sva začela v Ljubljani do Logatca od tam do Godoviča, preko Cola do Ajdovščine od tam čez Štanjel do Divače, mimo Kozine do Črnega Kala no od tu naprej vsak po svoje, jest nazaj proti Ljubljani, mimo Postojne do Kačjih Rid in od tam v laganem ritmu do Ljubljane Mega hudo dobrih 250 kilometrov
  3. nejcgs

danes (ko sem imel pavzo med lopatanjem in krampanjem) skočil do rid, naredil kako slikco (če se je kdo vozil mimo med 14.30 in 15.30) ..... eni so prijazno pomahali eni so kolenčkali na vso moč bile je tudi nekaj testni voženj: rumeni na triumphu cikadina na yamahi lajbn pa cikadina sta zrihtala frišen kofe, za lepšo družbo pa so poskrbele (po abecedi ) cikadina, prebacevka in sharpninja
  4. Ninč

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Med tednom pade ideja, da bi šla k svojim v Lendavo. Ker so bili pred kratkim pri meni, ta program odpade. Zmenim se z riderrgirl. Zmejenu v soboto po šihtu gas po motor, domou se zrihtat in gremo. Ker mam trojanske ovinke malo čez glavo, uberem pot po zasavki. Tja je letel normalno. Tam kofe, gor dol in je bla ura hitr osem. Se oblečem, pozdravim punce in grem. Se peljem po isti poti nazaj. Počasi se že temni, ampak ni bilo neke krize. Potem pa gledam cesto, nekam čudno temna je… a meni mogoče luč ne sveti? Stegnem roko kolikor lahko, neki sveti. Ok, peljem naprej. Ampak mi še kar ni bilo čisto jasno na poti srečala za celo hordo policajev, noben nič. vmes se je že obrnilo 40k km. No in Ninč pelje proti Vinjam (oz mal pred rondojem pri Senožetih)… okoli 110 v riti, naenkrat se mi samo srna na cesti pokaže. Fak, skočim na prvo bremzo, kolo je zablokiralo, spustim, še enkrat naglo zaviram. Že pri srni. Ne vem če je bila en meter stran. Odskoči, peljem naprej. Mislim da so bile to najhujše in najdaljše 3 sekunde v življenju. Pripeljem do Črnuč, na semaforju par avtov pred mano, se približam… in vidim da mi ČIST ZARES luč ne sveti :wacko: Ful dobr. Hitr spravit motor v garažo in ob prvi priliki poklicat serviserja da se to in ostale zadeve pošlihtajo. sve u svemu... dobr je blo :grim
  5. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj je padla tura.....jah spet sem si zaželel en malo prelazov...morda zato ker je bilo po dolinah preveč vroče. No,...ker sem bil malo pozen....štart ob uri kosila sem jo ucvrl na AC do Tolmezza. Nato do Villa santina, kjer sem si privoščil "kosilo" (pizzatajm). No... popolnitvi sem nadaljeval čez prelaz Mauria v Auronzo di Cadore. Tu sem zavil desno in nadaljeval čez prelaz San Antonio. Po prijetnem spustu sem zavil levo čez prelaz Monte Croce. Po prihodu v San Candido sem nadaljeval v Avstrijo in zavil na cesto št. 111 (lokalna lušna podeželska cesta) do Kotschach-Mauthen. Tu sem moral napojit konja (1,444 Eurov za liter....pri 'taljanih je med 1,80-1,82 eur)...in po kratki pavzi nadaljeval čez prelaz Monte Croce "Carnico" v Tolmezzo. Tu sem nato nadaljeval do Chiusaforte, kjer sem šel čez Sella Neveo do Predela in nato proti domu. Vsega skupaj je naneslo 558 km. Vreme je bilo v redu, samo po dolinah je blo vroče....nad 1100 m n.v. je bilo pa super. še par utrinkov:
  6. SharpNinja

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Začela sem v petek zvečer, solo.....standard od doma, Trebnje, Ivančna Gorica, Grosuplje, Lj, Domžale.....nadaljevanje v soboto zjutraj, ko sva jo (en na A pa en na B ) mahnila iz Domžal, čez Toško čelo do Brezovice, Logatec, Godovič, Idrija, Most na Soči, Tolmin.....mal je blo vroče okol 12ih pa sva se tam mal v Sočo vrgla :xx: :xx: :xx: mrzla, da boli .....do 2eh sva se že podhladila tko da sva letele do Nove Gorice in potem po luškanih cesticah med borovci čez Kras do Divače potem pa po stari cesti proti morju, v Portorožu je blo spet vroče, torej......sladoleeeeed ....potem pa nazaj proti domu.....v Postojni sva se mal ločila zarad tehničnih težav na B-ju, jaz pa sem šla pogledat ali je na Ridah kdo znan, ker jih je nakej blo (NejcGS, cika, lajbn, hp2, kewo, pregacevka.. .) kratek postanek potem pa nazaj proti vikendrezidenci (Domžalam).....danes popoldne malo pred predvidenim sicer, ker je ratal neki hudo črno, gas domov proti Dolenjski po standardni trasi.
  7. yamaha2025

Moja pridobitev.
  8. capomiha

9. capomiha

Še nekaj detajlev ;-)

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla - nabijanje

Ne da se mi z tabo prerekat o egotih in definitivno ne bom 2013 kupil BMW-ja zato ,da bi mel kaj boljšega oz. da bi bil boljši kot drugi saj mi moj motor zadustuje zaenkrat in res ti ni treba od Fritza ponavljat o egotripih in podobno,ker če bi prebral bolj pozorno moj post in ti snel rozasta očala,bi enostavno skontal,da sem oporekal tvoji trditvi o segmentih...itd....in jaz preberem veliko motorističnih revij,tako zaradi dolgčasa včasih in v nobeni dragi Hilton nisem zasledil,da bi bil Explorer boljši v vseh segmentih tako,da čakam,da mi poveš točno v kateri reviji si to prebral na kateri strani ,no bilo bi lepo. Pa če boš v svojih naštevanjih ponovil še enkrat navor bo to že 3x :grim Glede cena .....oba sta predraga!!! Pa Hilton želim ti veliko lepih in varnih kilometrov z novim angležem,kupil si dober motor,upam ,da ne bodo imeli preveč poporodnih težav.

Triumph Explorer 1200

V vseh segmentih sam sem vozil Explorerja in imam ..........ne bom napisal,da ne zadanem v občutljiv Triumphov ego in ja Explorer je res dober stroj in če bi se odločal zdaj bi defenitivno vzel Explorerja,sam ne mi prosim nabijat ,ker govorim iz tega ker sem probal oba motorja lahko trdim,da je vzmetenje od..........veliko bolje kot od Explorerja,da ima........več dometa kot Explorer ,manjšo porabo,pa lahko bi še našteval ne veliko a bi se najdlo,skratka ne mlatit prazne slame in kot bi zahteval argumente Kec jih lahko priložiš tudi ti Hilton....resnično me zanima ta test in kdo ga je naredil ,da je Triumph boljši v vseh segmentih......in ne mi prosim spet razni Fritzi o občutljivih egotih,ki jih imate sami najbolj občutljive -_- Še enkrat pa napišem,za telebane ,ki ne razumejo,če bi se zdaj odločal bibil moj motor Explorer,sam tok o egotu in podobnih bučah ^_^

Moje izkušnje - Arhiv

V enem mesecu in štirih dneh sem naredil in dokončal še eno Janez123-jevo darilo ... Vsak čas bo kosilo, po kosilu F!, popoldne z nitro razredčilom pranje airbrush "flašk" v katerih so bile vse potrebne barve, zvečer kakšen film in ob 2.20 na KANAL a ogled prenosa "Mopod" GP, katerega si eden od vseh mojih "cimrov" na Soči sigurno ne bo ogledal, ker mi je rekel, da o mopedih noče niti slišati več ...
  13. Fritz

Triumph Explorer 1200

Če je zate toliko vreden in si pripravljen dati, potem kapo dol. Upoštevaje, da so motorji luksuz pa vseeno menim, da so cene šle izven razumnih okvirjev. Za 15k€ dobiš dober avto. Saj vem, da motor ni avto pa vendar...v tistem avtomobilu bo precej več sodobne tehnologije, materiala in dela kot v motorju. Ampak, dokler so kupci, je tudi trg. Glede na to, da si oba stestiral, GS-a sicer bistveno bolj, a nisi BMW-jevega para-lever, telelever vzmetenja nič pogrešal? Pa še glede kopiranja..kopirali so marsikaj, kar postaja standard za velike endure, le tako grdega motorja jim ni ratalo narediti kot bavarcem :grrr
  14. Fritz

Triumph Explorer 1200

Oh, koliko božanja je potrebno za občutljive BMW dušice :yawn: Triumpha bi rad probal, GS-a pa sem in vem, da gre za zelo dober motor. Nista pa vredna niti 3umph Ex 15k€ niti GS 16-17 ali kolikor že k€ pride z malce več opreme. In če se že primerja, potem se primerja tisto kar je na trgu in se da primerjat, ne pa tisto kar vozi Mr. Spock v Star Treku. Tole je tema o Triumphu Explorerju 1200. Nekatere zanimajo mnenja o tem motorju brez, da na vsako omembo GS-a pade stran replik. Za opravičevat precenjen izdelek pa res ni treba jokcat v vsaki temi, prosim. Upoštevajte tudi, da so mnenja posameznikov le njihova mnenja in da to verjetno večina bralcev tudi dojema.
  15. wix

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ooo ti Qrac! Če pa mene ne bi blo bi pa žejni bli! A sm loh pol jst vsaj teta?

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj so plani in želje po vožnji pri zahodnih sosedih padli v vodo zaradi deževne napovedi -_- Pogrešam že tiste lepe ovinke in odkrivanje novih krajev... Pa sem se odločla da grem malo po Sloveniji - do LJ, čez Šentjakob, Litijo, Bogenšperk do Trebnjega, tam pa mimo Novega mesta čez Vahto, kjer je tako žgalo sonce da sem ratala žejna. OK gledam kje lahko ustavim - povsod ali preprozna, ali je bilo zasedeno. No potem na desni vidim eno makadam počivališče - zavijem, bremzam, hočem zavit v senčko, očitno premočno stisnem bremzo in ker hkrati zavijam... je šel - spet v maline. Pa to ni res :grrr Saj vem, da sem štor, ma tole je že preveč. Kot da ne bi bilo dovolj tisto zadnjič, ma zdaj bojne rane in to hude še na desni strani - tokrat res po neumnosti! Me je minila vsa volja do nadaljnje vožnje. Za mano spet ustavil en prijazni fant, tudi motorist, ki mi je pomagal pobrati motor. Če si tu na forumu - še enkrat hvala! Škoda, da ni bilo časa za pijačo potem... jaaah nisem bila edina s težavami včeraj - takimi in drugačnimi. Ne rabim govort da je preostali del fure potekal v ne ravno najboljšem razpoloženju Od tam namesto na Hrvaško le do Črnomlja in malo naprej ena krajša pavza pri... Od tam do Kočevja, čez Bloke, do Planinskega polja, čez Logatec do Vrhnike, tam pa v Mantovo na pijačo in sladoled z Bizixxx-om. Dobrih 320 km. ........ Danes pa zbor v Postojni, kjer sva se z Igorkr zmenila da bo današnja fura z daljšim postankom na severovzhodu. Po kafetu sva šla nazaj čez Ride do Vrhnike, tam na AC do Kranja, ven in tankat, tam ugotovila da je cesta do Jezerskega zaprta, zato sva morala nazaj in po obvozu - čez Cerklje, potem pa ob Kokri (kjer je že prijetno hladilo) čez Jezerski vrh in na avstrijsko stran, potem pa desno proti Pavličevem sedlu z vmesnim postankom za malco... Od tam naprej čez ... in Luče ob Savinji do Malih Braslovč, kjer sva ustavla in poklicala Umetnico51 da sva preverla kakšno je vremensko stanje v Mariboru, saj je proti severu zgledalo vse čisto črno. No - po njenih besedah je tam sijalo sonce zato sva se seveda odločla nadaljevat. V Šentrupertu sva zavila na AC in bolj ko sva se bližala severu, bolj črno je bilo, malo pred Mariborom sva nardila še eno pavzo na bencinski in potem hitro naprej. Ko sva končno pripeljala v center je začelo padat, ma ta hujšemu sva pobegnila motorja pa sta imela brezplačno pranje pred blokom. Pričakala naju je nasmejana Umetnica in polna miza dobrot (Zadaj za nutelo se skriva svež domač kruh.) Po porciji sladoleda in kafetu sva dobila še čisto frišno pečene palačinke Ob luštni debati ob kafetku in dobrotah je čas seveda (pre)hitro minil, zunaj pa se je tudi že dobro zlilo, zato sva se mogla počasi vrnit nazaj proti domu. Dobila še popotnico za domov in šla. Na srečo se je povsod na poti že zlilo, tako da sva šla domov brez "tuširanja". Po AC do Šentruperta, tam ven in čez Vransko in Trojane do Krtine, tam pa spet na AC do Vrhnike, kjer sva zavila vsak na svoj konec. Luštnih cca 460 km-jev v fajn družbi
  17. pikolo

Ja ja ... res je kr fajn drsel. Sem šel peš pogledat in videl da gre za poledico. Smo posolil ovinek in proti večeru bi že moralo bit odtajano
  18. BIZIXXX

Ducati 1199 Panigale

No končno sem uspel dobit tole živalco v roke.Pri slovenskem uvozniku so mi jo prijazno odstopili za eno popoldne. Za povrh sem povabil zraven še dobrega prijatelja da gre zraven z mojim 1098, da bi lahko direktno primerjala razlike med modeloma 1098 in 1199. Ma je ratau iz tega cel štos, Žabnčan (tako ga kličem) mi je reku da pride z avtom do uvoznika, se preobleče in greva z mojim 1098 in testnim 1199 naredit čimveč kilometrov. In ga čakam pred salonom Ducati, z prodajalcem in mehanikom mal čvekamo, neki se hihitata in smejeta, ko okol salona uleti tip z 1199 Panigalejem, nov Ducati Tricolore kombinezon, nova Arai čelada, novi Diadora škornji, ah si mislim še en lucky bastard. Ko tip pelje direkt vame, v zadnjem momentu odvije in parkira. Men nič jasno, gledam mal čudno, ko dvigne vizir in ajgaa Žabnčan. Nafoooku me je kukr sem dolg pa širok. :lol: Ko sem bil 14 nazaj na dopustu, si ga je nabavu in nič povedu, ker sem jest tko vneto planiral tole testiranje in se me je mal prvošču. Dobr me je. :grim No k motorčku. Ta prvo mal navodil iz strani serviserja, ne smeš čez 6 tisoč obratov, motor je še nov, potem mi je razložil vse funkcije gumbov na krmilu ( DTC, ABS, DQS, EBC in pa power mode, Rain, Sport in pa Race). Ok to smo na brzino osvojil, pol pa gasa na probo. Itak da sm dal v Race mode Furco sva probala naredit čim bolj pestro, čim manj ravnic in čimveč ovinkov tko da je padla furca v smeri Ljubljana-Logatec-Godovič-Col- Ajdovščina-Štanjel- Sežana-Divača-Črni kal-Postojna-Logatec- Ljubljana. Ma vtisi, motor je kot igračka, ko sediš na njem, se mi je zdelo kot da bi sedel na enmu 125 kubičnem mopedu. Zelo všečno mi je krmilo ki je precej visoko in precej odprto. Kot kakšen Streetfighter. Tudi pozicija nog je ok, stopalke niso prav visoko nasajene. Sedež je precej trd in rit ni najbolj zadovoljna, plus tega ima sedež precej drsečo podlago, in se stalno voziš po sedežu gor dol. Zelo hitro sem se ujel z motorjem, in do Logatca sm mel že filing da motor že furam dalj časa, motor je neverjetno lahkoten in oddaja zelo dober filing v ovinkih. Quickshifter in menjalnik sta poezija, zelo lepo laufa vse skupaj. Adijo stari trdi Ducati menjalniki. Aja pa vsakič ko prešaltaš useka ko hudič že to je vredno tega denarja. Podajanje moči ni tako brutalno kot na prejšnjem modelu, se vidi da so mal umiril koncept brutalnih dvovaljnikov, tko da je spodaj kar malce luknje tam od 2500 do 4000 obratov, no potem naprej ni več težav z luknjami :grrr Zelo moteča stvar je tud vročina izpuha in motorja, ker Panigale nima okvirja, praktično skoraj z nogami stiskaš glavo motorja, pa še krivina izpuha je napeljana pod voznikovim sedežom. Zdej ko se pelješ 100 plus stvar ni moteča, ko sem se pa prebijal po Lj obvoznici z cca 30 km/h me je pa kar fajn kuhal Vmes sva z kolegom mal zamenjala motorje, da sem sprobal ves razpon obratov, saj testnega nisem vrtel čez 6 tisoč obratov. No, kolegov je bil že ulafan, in ko sva prišal na primeren del ceste, sem ga stisnil v 2 in 3 prestavi. Tam od 7 tisoč začne trgat, warp speed pa se uklopi pr 9 tisoč obratih. Whooooooooa hudo hudo Plus tega ima že zamenjan sedež, originalni kot že rečeno prej,precej drsi, tale je pa od Ducati performance, race zic. Matr kakšna razlika, malenkost je višji, mehkejši, podlaga na sedežu pa drži kot nora. Tud pri najostrejših zaviranjih se ne premakneš iz pozicije. Tole je obvezno prva stvar ki se jo kupi za Panigaleja. Napram 1098 ima Panigale 2 litra večji rezervoar (17 litrov), tko da mi je blo prov čudno ko sem po 200 kilometrih zapeljal na pumpo pa še ni svetila lučka za rezervo. Vse skupaj sem naredil cca 250 kilometrov, tok za vsaj mal filinga dobiš kako se stvar pelje in obnaša. Plusi: Moč Navor Lahkotnost vožnje Pozicija za krmilom Stalen nasmeh pod čelado Zaupanje ki ga daje motor v ovinkih Minusi: Ogledala so precej neuporabna Vizir nudi premalo vetne zaščite Drseč in zelo trd sedež Vročina od motorja in izpuha V glavnem, zdej še počakam na test na pisti, v vmesnem času moram pa malo bankirje obiskat J Upam da bo nekak tkole zgledal na progi
  19. gandi

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Soča pri Tolminu je že "mlakuža", če se hočeš ofrišat je treba že pri Lepeni skočit vanjo... :grrr (dons skočil v Tolminko mal pod izvirom)
  20. hp2

a j kdo vidu d me ni vidu?? ..2x sm se obleku u kombinezon..pa sleku nazaj..slab občutk sm mel...kt bi reku en fuzbaler..ovaj dan,nije bila naša noč
  21. Pervy

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

no ne se zakačit zdaj za to. jaz pač na nobeni veliki enduri (GS, adventura 990, varadero, caponord, tiger,...) ne sežem z obema dol in me niti najmanj ni nikoli motilo. Tudi na cestakih jih nimam z celo nogo na podu. Pač tako parkiraš, da je čim manj rikverc rinjenja pa je, drugače pa stopiš dol in potegneš. rabiš vajo pa je. hočem povedat da je kupovanje motorja da gledaš na višino pač zelo omejeno za marsikaterega moškega in ogrono punc zato se je na to brezveze ozirat ko imaš že enkrat par km za sabo. kmet2 - motorji ki imajo 260 in več kg pa imajo ponavadi najnižje sedeže, na vseh čoperjih in potovalnik nimam problemov z višino ajde nazaj k temi - punce kupujejo motorje ki so jim všeč ali boljše kot ga ima bivši tip
  22. krucymucy

Fočk, cikadina pa lajbn sta mi pa ušla. Umirjanje prometa. In zaleglo je.
  23. cikadina

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes sva jo pa tudi midva mahnila na eno daljšo furco. Najprej do Logatca po novo gumo za Lajbna, potem pa proti Kranjski Gori in se pofočkat na Vršič, ampak glej ga zlomka že prosti jezeru Jasna ful gužva, pole se je pa vse ustavlo (neka prslava pr ruski kapalici), tako sva obrnila in čez Predel jo mahnila na našo stran proti Mostu na Soči, ter naprej v Dolenjo trebušo na zasluženo kosilo. Od tam pa čez idrijo proti domu s postankom na ridah, kje sva zvedela kako sva se včerja vozila proti morju, to pripovedovanje si bom pa res zapomnila še dolgo
  24. capomiha

Moški del Ženski del Naložimo mapo... Gremo naprej
  25. capomiha

Vikend z Italianskimi caponordisti po Sloveniji Priprava na današnji PIT STOP

Ej prjatu,ne drsi če se držiš cestnoprometnih predpisov,tako kot jaz z 18 merkatorjevimi pikami
  27. Shinobi70

Ob 14:00 samo Pikolo stražil plac. Ne duha ne sluha o kakšnem kofe aparatu...žalost res P.S. Matej22 ima prav: ovinek pred parkplacem v (če se pelješ gor) res drsi.
  28. trebor

Kaj ne bom imel zamazanih rok, če moram pa tisto rajnglo od cucukija šraufat, ker ne znaš ketne namazat in naštelat . MZ, hvala za radlerja in pizzo, res ga je bilo malo premalo, da sem moral potem svojo zalogo trošit . Igorkr je bil pa najbolj skromen, zaželel si je in dobil samo vodo :notworthy: . LP Robert LP Robert
  29. TOMCAT

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

.....današnji vtisi zelo dobri :OK: , prevoženih 564 km, kje pa ne vem, če bi pisal, da se ne bo kdo najdu zakaj se nisem ustavil in dal za kavo .........aja, pa neki me kolena bolijo
  30. KeC

Domobranci so slavili nad Horjulom

Epic fail!
  31. exclan

mislim da se ti najbolj kurčiš tukaj pa nimaš se š čim pokaži pa se pejt kurčit na kak drug del foruma kjer je namenjeno takim kurčežem kot si ti!!!!
  32. maxi gašper

Kje smo se vozili 2012

Živjo Evo danes smo bili malo na Hrvaškem in sicer v Hrvaškem Zagorju... Malo nostalgije po starih časih in sicer ogled muzeja na prostem Staro Selo - Kumrovec in ogled rojstne hiše Josipa B. Tita in ogled muzeja v Krapini (muzej neandertalca.. .), bilo je ODLIČNO... Priporočam vsem, glede na kraje sem bil res pozitivno presenečen nad muzejem in Kumrovcem, bij je spet en prijeten enodnevni izlet...
  33. pRUNGL

Grobnik

mal slik iz grobnika... :closedeyes: (26.7.2012)
  34. halls

STOP Policija !

Sem bil danes na vaših koncih. Ne zagovarjam več kolesarjev...... :closedeyes:
  35. cedevita

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Eeeeee, bom tudi jaz napisal in narisal dvodnevno turo ob koncu tedna. Naredili pa smo kakih 100km. Bom refren ponovil z besedo, sto kilometrov. Skoraj kot vedno sem štartal izpred domače garaže motor se pa za dolge fure naloži tako. Zbrali smo se klubskih prostorih in ne v nekakšnih "club hause", ter skupaj odšli do neveste in ženina, aha, vam je že bolj jasno. Seveda se je horda že zbirala, dež nam je grozil že dopoldan, vendar nam je burja, jugo in ne vem kaj še vse pomagalo, da smo našteli vsega 53 kapelj dežja, o 54. pa ne duha ne sluha. Po vseh ceremonijah, smo se odpravili iz Dobrovega (v Goriških Brdih), na Kromberški grad, kjer so na goriškem civilne poroke. Tako, bilo nas je 70 na motorjih, pa kakšnih 15 avtomobilov. Kdo je bil glavni ob prihodu, ni potrebno razlagat. Skoraj ju nismo pustili pred matičarja, pa jima je vseeno uspelo in to po devetih letih. Po dejanju smo jima bučno in zamegljeno čestitali, tu sem želel pripeti film, manjši od 200MB, pa žal ni šlo. Seveda smo tudi nazdravili z Briško poročno zlato penino Pa še nekaj za vtise a niso luštni pa s staršiTisti desno od mladoporočencev k sedi, sem pa jaz. Oh ja! Napočil je čas odhoda in ni mi potrebno ponovno razlagati, kdo je bil t`glawn. Pot nas je iz Kromberka, skozi Gorico, Solkan, po sabotinski vodila na Hum, Kojsko do idiličnega Šmartnega, na cerkveno poroko, nevesta Vesna na tem ženin Tadej pa s Tudi tu je bilo nekaj pripetljajev, vendar je skrb ob black out BMW elektroniki pregnalo okrepčilo. No, po opravljenih obveznostih, smo se dali v kolono in prek Vrhovelj po plavski cesti prispeli na Plavje nad Plavmi takoj smo postavili črne gradnje kajti že kar kmalu je sledil otvoritveni ples mladoporočencev, ki je bil vse prej kot to, bil je cela gledališka predstava. Vesna in Tadej, to je bilo odlično seveda smo imeli kulturni program in obiskali so nas svetovno znani kulturni delavci Po najrazličnejših pripetljajih sta jo le razrezala, za sladko prihodnjost za spomin smo dobili tradicionalne konfete z posebno vinjeto nalednji dan smo še vse počistili, pospravili in se še malo razelektrili se poslovili in ob 17.oo domov prispeli Vesni in Tadeju se iz dna srca, tudi v imenu vseh vpletenih, lepo zahvaljujem za prelepo ŽIWJO WHCT.
  36. uuuuuuuu matr naš kmet se je poboljšal...kapo dol
  37. suzuki

MotoGP 2012

Hola, prenos zna bit tlele
  38. kewo

Učer fočk z "raketo" pa same znane face gor
  39. GTo

Stranski kovčki ali torbe za maxiscooterja

Pokazala se je tudi prednost v tem, da torbo če je ne napolniš do konca lahko z dvema trakoma stisneš in tako zmanjšaš volumen, sicer pa ima zadrgo da jo lahko tudi razširiš po potrebi in tako vanjo spraviš več stvari .Kovčki pa imajo volumen in neglede na to koliko daš notri je vedno enako širok.Res da so kovčki če so lepo nameščeni in primerne velikosti tudi okras še posebej če so v barvi motorja, vendar pri meni je prevladala uporabnost in enostavnost namestitve, saj jih bom uporabljal samo za dopuste, to pa je dva do trikrat na leto ko greva na morje, sicer pa prostor v motorju zadostuje za kratke izlete.
  40. KeC

Triumph Explorer 1200

Ojoj spet te kopije. Hmmm upam, da novi GS ne bo kopija DR800 - aja to je itak že od ... hja bolj kot ne od začetka ali pa vsaj od takrat ko so mu nadeli kljun. Sezona naj bi se za to vrsto motociklov nikoli ne končala. Golf5 pa horšč iz 60-ih? A bejž no a tko je treba nategovat, da kao nastane argument? Seveda lahko počaka, da pride novi gs, pa potem še par mesecev za novo SuperTenere, pa mogoče še malce za novega Guzzija? Hmmm a ne bi še kakšen mesec za preoblečenega Crossturerja? In tako dalje. Kje se konča? Ajaaaa pri GSu seveda Malo majavi so tile tvoji argumenti. Pa nič hudega vsakemu svoje, nekaterim novi vodno hlajeni motor naslednje leto (hmm vodno hlajeni? da ne kopirajo mogoče angležev?) enim pa pač odličen trivaljnik.
  41. dromomaniac

Triumph Explorer 1200

Seveda, saj je celih 7 let novejši. Kot bi primerjali starega BMW x5 z novim MB ML.. IMO bi v tem trenutku bilo smotrno počakat s kakršnim koli nakupom, ker sezona gre proti koncu in prihaja novi GS (ni nujno, da bo boljši od Triumpha), vsaj za bolj pošteno primerjavo. No v nekaj sem prepričan..novi GS ne bo kopija Triumpha.
  42. cikadina

kafe na ridah ob 17h
  43. solorider

44. ciciban

45. rosse20

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Prvi motor, katerega sem kdaj peljala, je bil Kawasaki ER-5 v avtošoli. Takrat pa je v garaži stal že tudi moj prvi motor in sicer Suzuki SV650s, letnik 2000. Kupila sem ga zato, ker se mi je najbolj dopadel od vseh tistih, ki so bili takrat v ožjem izboru za denarce, ki so bili na voljo. Potem je bilo potrebno menjat za nekaj novejšega in tako je prišla k hiši Yamaha FZ6n, letnik 2006. Ker sem res bila nezadovoljna z vožnjo (čeprav so mi že ob menjavi mnogi to povedali), predvsem me je motila drža, hkrati pa je prišla prilika za menjavo, sem si kupila Yamaha YZF-R6, letnik 2008. Čeprav so vsi rekli, da bom s tem še bolj nezadovoljna (predvsem zaradi trdote in drže), pa sem jaz zelo navdušena in menim, da je to to!

Moje izkušnje - Arhiv

V Vtisih iz dnevnih voženj 2.008 nisem našel ničesar, s pomočjo mojega prijatelja in družabnika (?) na vožnji do Maltatala sem pa vsseno ugotovil, da "mečem v skupni koš" stvari, ki ne sodijo skupaj ... Na maltat(l)smo šli en petek 12,9,2008 mi trije mušketiri in sem našel par slik ki ti jih tle pošiljam.Je pa bla to ena "draga" gorska cesta gor k enem jezeru in muzeju raznih kamnov.Šli smo pa idrija,Bovec,trbiž in potem "gor nekje"vrnili pa smo se čez korensko sedlo še isti dan,ne me vprašat kolk km je blo......

Moje izkušnje - Arhiv

Dopoldne sem bil kar "priden", saj sem se "zaposlil" za maketo, med kosilom mi je pa "jermen dol padu" in mama mi je rekla, da se približuje mlaj ... Popoldne sem že kar ves čas za računalnikom in pred pol ure sem le vstal s kavča in dal kužkoma jesti in ker sta bila kužka "zaposlena" sem šel na balkon pogledat, če se je odprla kašna ????? in res se je, po kosilu, ker dopoldne je bila še zaprta ... Cvetovi bojo še ...
  48. KennyJR

MotoGP 2012

jst bi predpostavil samo še nekaj... vsi pravite... ja rossi na kvalifikacijah dela za dirko, pa je na kvalifikacijah slab, potem na dirki pa pokaže zobe... meni se zdi največji manko (sploh na današnji dirki) ravno kvalifikacijski položaj... preden se je prebil naprej so bili vodilni že 5 sekund spredaj... če bi rossi štartal iz haydnove pozicije in bil ves čas zraven, tako kot nicky, mu tretje mesto niti pod razno nebi ušlo... za dobre rezultate bo nujno moral štartati iz prvih dveh vrst, ne pa iz četrte... potrebno bo nekaj ukreniti tudi za kvalifikacije, ne samo za dirko...
  49. Ruf

Domobranci so slavili nad Horjulom

Ti sploh ne razumeš tistih cajtov, takrat so skrbeli za zdravje, ker so vse stvari, ki si jih naštel zdravju škodljive in so jih prepovedali ali dali v trgovine v omejenih količinah, petarde so itak nevarne, par - nepar je bil ukrep, da smo več kolesarili, :Dno in ker je bil folk v kondiciji :bounce:je lohk žuru pa bajte zidu, šmarnca je pa res u glavo udarla