Showing content with the highest reputation on 02. 08. 2012 v vseh kategorijah

1. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

niti ne vem kam naj tole objavim - če ni ok, pa na admin prestavi na bolj primerno mesto: torej, tale me je danes prepričala da sem obrnil avto in šel za njo: njo in njeno kolegico sem dohitel šele na parkingu: torej na kratko: dve mladi luštni dečvi sta se 7.8.2011 iz južne koreje odpravili na pot s skuterjem (125ccm - honda pcx) in se sedaj vračata proti domu. Iz SLO gresta proti jugu, čez grčijo, turčijo, irak, iran.... (prilagam zemljevid kolikor sta mi opisali pot - pot je narisana zelo na grobo): do sedaj sta naredili 29000km. Motorja sta še kar ok, eden pa že mal štrajka in se neki upira. Kot sem ju zastopil bosta 1 teden v Domžalah da porihtata motor, pol pa naprej. no, to pa je en pošten moto izlet oz. potovanje. :grim
  2. frischfleisch

Ni glih na motoru, je pa avanturistično in omembe vredno...
  3. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

V ponedeljek sem po nočni službi šel za uro in pol mižat, nato pa sem se ob 9h odpravil do banke, kjer sem zamenjal € v HRK. Odpeljal sem se proti Ribnici, zavil na Kočevsko reko, da sem se izognil vsem naseljem med tem odcepom in Kočevjem do Štalcerjev, kjer sem se zopet pojavil na glavni cesti. Po opravljenih mejnih formalnostih me je čakalo trpljenje do Delnic, od koder se je tempo vožnje lahko zopet povečal. Na Gornjem jelenju sem prvič zagledal morje in se nato spustil do Jadranovega. Na jadranki je bilo čuda prometa, ki pa se ponavadi razkadi do Novega vinodolskega. To pot je bila gneča do Senja, šele po Senju je postalo znosno . Odkotalil sem se do Sukošana, kjer sem šel najprej na pošto kupit znamke, da sem lahko poslal razglednice, ki jih sestra ni poslala pred 14 dnevi, ko smo bili tam na dopustu . Nato sem se odpeljal še do kafiča na kapučin in pol litra vode z ledom, da nisem zakuhal :surrender: . Ker sem se hotel še malo namočit v morju, sem šel do mestne plaže, a je bila tam precejšna gneča in precej motno morje od vse mivke, ki se je dvignila zaradi valov, zato sem namero opustil in šel raje nazaj proti Paklenici, kjer je bila voda čistejša. Po obilnem namakanju in hlajenju v vodi sem se zopet pregrel, ko sem se pakiral nazaj na moped . Počasi sem se odpeljal proti domu in se vmes ustavljal, ko je bilo kaj zanimivega za videti. Vsi ti postanki so botrovali temu, da sem uspel priti domov že ob polnoči, saj sem se od Delnic, ko se je popolnoma stemnilo vozil tam okoli 80-90 km/h, ker nisem hotel delati divjačinskega golaža . Do Sukošana in nazaj se je po števcu nabralo cca 700 km, natančno ne vem, ker mi je izgleda garmin crknil zaradi nenormalne vročine v tank torbi. LP Robert
  4. Ruf

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

V družbi KTM-omv iz Medvod čez Jezersko do Železne kaple pa nazaj do jezera, kjer je bila huda debata o motorjih, ker je boljši, pa zakaj, pa dej nehi no, nimaš pojma itd..sem pa ugotovil, da bi imel KTM, ampak sam za doma, ker ima dva rezervoarja bi imel v enemu vino, v drugmu radensko in je idealno za delat špricar. Drugače je bilo pa super
  5. nejcgs

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

pač folk nima okusa in ne ve kaj bi in kupi najbolše :xx: pa še mal črednega nagona (če je za soseda ok, pol bo tudi zame)....., pa folk bi se vozil in ne šraufal ..... pa servis skoraj v vsaki vasi...... ja, je kar nekaj razlogov za vozit bavarca....
  6. biker77

na uni ta velki tabli lepo piše..50 za ženske..za nas nč ne piše tko da ga tišimo na polno
  7. Itaq. Če bi imeli T. Rex in njegova žlahta količkaj sposobne odvetnike, bi bili zdaj oni nosilci globalizacije.
  8. boych

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

Zanimivo, da srečujemo na cestah res veliko BMW-jev in potem folk na forumih razglablja kako ma vsaki drugi GS-a, da motor nima karizme, originalnosti, etc ... Potem pa prideš na nek motozbor pa vidiš tam parkiranih 20 CBR-k, pa 15 Z-jev, pa 14 VN-ov ... pa mogoče 3-5 GS-ov. Zgleda, da je GS res za vozit, za kazat itak ni, ker je grd k' svina ... :evilgrin:

Kawasaki Ninja ZX 7 R

Morda ninja 7 niti ni tako legendarna. Definitivno pa je legendaren njen predhodnik, ZXR 750. Zakaj? Ta motor je u bistvu definiral Japonski super športni motor. 4 bati. vodno hlajenje aluminijast box okvir in 17 inčna kolesa. že enga 1987 je imej anti-hoping sklopko. Mr. Daytona Scott Russel je bil z njim WSBK prvak. Forumaš RHonda je imel in uspešno uničil redek primerek ZXR750RR meni še vedno zgleda 1 000 000$
  10. hp2

bol d mam sam kolen trd,kt pa d dobim hemeroide od vibracij od bmw-ja ti kr ulet,sam morš našo ninđo ujet nč bat...tud dobra volja j dost 90 je tm za klopco podret sta dost 2..žensko in muško aja pa kdor jezika špara piškotov strada
  11. Whitee

Ture 125-kubičniki

No danes sem se pa brez raznih študiranj na hitro odločil, da grem malo proti Novemu mestu. Relacija je bila Kozje-Krško-Drnovo-Bela Cerkev in nazaj, s tem da ko sem se vračal nazaj, za trenutek nisem bil pozoren in sem takoj zgrešil tablo za Krško, potem sem pa šel skoraj do Brežic Drgač je pa cesta res super, tam nekje od Kostanjevice naprej, nekje vmes pa približno 7 km res super ceste, večina na novo asfaltirane, samo kaj ko se jo še delal, pa sem se cel čas vozil za kiperji :S
  12. basbas

Domači ljubljenčki (živali) :)

Ko sem na ranču me opazujejo z vseh strani.
  13. ELO

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

ob merjenju ne more biti 4cm razlike, halo?!? prej bi rekel, da je odvisno od tega, kako kvalitetno te je tisti dan kdo nategnil... pa brez zamere prosim :)
  14. Ruf

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

Mi se raj vozmo, kot pa da bi vikende na motozborih preživljali, tko da še dobr da tri vidiš
  15. BelaStrela

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Rosse, tudi meni se je zgodila podobna štorija s tem, da mi kdo ni hotel prodat motorja. Nekoč sem klicala za enga R1150R enga ata na Bled. Ko sem rekla "Dober dan, tukaj Pavlina, na avtnetu sem videla da prodajate motor..." ... nazaj je blo samo še "tu tu tu tu tu". Pa kliče moja hitrejša pol, se predstavi, padeta v debato, se zmenimo, da greva motor pogledat (seveda ni niti črhnil, da pridem tudi jaz). Ko smo bli tam, se je dotični še pohvalil, da ga je danes "ena baba klicava, ja kva pa misle, sm ji kr telefon zapru". :glare:
  16. BelaStrela

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Heh, luštna tema. Moj motor je kar velika uganka "starim jarcem" mimo katerih se peljem: kako za vraga damica na taki kravi uspeva? Jah, zadnje čase kar dobro. Skozi leta ogledovanja stoječih raket (v dobrih starih časih še ob sobotah na Prešercu... bila sem mlada deklca, starši mi niso pustil met motorja, js pa sem si skoraj oči spahnla, da sem držala glavo naravnost in obenem vidla tiste gore zloščene plastike, kroma in drugih kovin), sem ugotovila, kaj mi na motorjih NI všeč. Najprej vizualno. Ko sem začela vozit pa še, kaj mi tehnično ne ustreza. Ker me privlačijo vse "čudne", nerazumljene, čudaške, retro in fosilne zadeve, sem najprej hotla met oldtimerja. Ker na nekem Guzziju 1974 nisem mogla niti 2x stisnit ročice sklopke, sem to misel opustila. Kot sem že omenila, najprej vizualne lastnosti: -mora met okroglo veliko luč (no tisti 2 Triumphovi bi se dalo zdržat) -brez plastike (kasneje so mi povedali, da se temu reče "naked") -zadaj se mora kolo držat samo na eni strani (to se mi je zdelo kot mladenki tako strašansko kul, da sem imela na prvi Nokii, ki je omogočala dodajanje fotk za ozadje, kar en paralever, ki sem ga zasledila na parkingu v portorožu za ozadje ) - to je bil najstrožji kriterij, ki je čez 10 let odnesel vse ostale znamke. Ne me prašat zakaj. Pač zdel se mi je cool. -centralni štender - tudi zarad oldiejev in Vesp To so bili bolj površinski razlogi za nakup moje krave. Ko sem začela vozit, sem kot nadebuden mladi inženir preučila razne krivulje navora, razporeditve moči, preprašala razne izkušene moto-mačke, ki je vsak zagovarjal drugo razporeditev in število cilindrov. Čeprav so mi vsi vztrajno solili pamet s prijaznimi 4 cilindri, se nisem dala prepričat. Matematika in fizika sta govorili drugače in hvalabogu se nisem pustila zmest. Ker sem hotela motor s podobno razporeditvijo obratov in načinom šaltanja, kot ga ima avto, sem iskanje omejila na 2 cilindra. Poleg tega mi je po neljubem dogodku ob paničnem grabljenju vseh ročic v avtošoli inštruktor prijazno namignil, naj si kot instant motoristka, ki ni nikol s BMXom bremzala na črto in padala z ATXom, omislim motor z elektronskimi pomagali. Če dobro pomislim, je bilo na tem mestu že vse določeno, pa sem vseeno gledala še nekaj drugih motorjev: Yamaha MT03 (odpadel, ker mi je bil zelo premajhen in, ker ni imel ABSa), en Suzuki, menda Suzuki SV650 (tudi premajhen), pa menda neka Transalp, ki je imela okroglo luč, potem so me šuntali za Monstra... no na koncu sem pristala kar na domačem Yamaha Bulldogu, ki je bil sicer lep in cool ampak ni imel paralevra in ABSa (no pustmo zdej štender). Prvič je po katastrofi zasmrdelo, ko sem na netu našla BMW R850R. Gabry18 mi ga je posodila za en krog in bila je ljubezen na prvi gas. OooOoOOOOooo kakšna rožica od motorja. Lahko si ga nagibal po mili volji, pa ni zdrsnil preko "u šit padu mi bo" točke. Zavijal je kot kolo. Na mestu se je prijazno pozibaval in bil je obupno grd. Ja, to je zame! Ustrezal je vsem zgoraj navedenim kriterijem in iskanje se je začelo. Slovenski net, nč. Nemški net, kar visoke cene za stare krače. :wacko: Z ABSom so bili strašno redki in zelo daleč. V Italiji se mi ni dalo še enkrat jajcat z uvozom, ker imajo tako zmedo s papirji. Enkrat sem na Cosmosu slučajno sedla na R1200R. Ravno toliko, da mi ni bilo dolgčas, ko je moja hitrejša polovica krilila z nogami v zraku viseč z GSA. Prevelik mu je bil. Meni je šlo na smeh, pa sem se malo razgledala tam okoli. Velika napaka. Pa sem se odločila, da bom gulila domačega Bulldoga še naprej. Moram reči, da mi jo zaradi čudnih kotov vilic ni nikoli zagodel pri bremzanju. Kupila sem mu nove gume in sva šla. Bavarca sem si iztepla iz glave. Mogoče drugo leto. Deževnega oktobrskega dopoldneva, ko se je v Maleziji smrtno ponesrečil Simoncelli (Bog mu daj pokoja), sem spet brskala. Paralever mi ni dal miru. Neukročena duša pirovska se je zažrla v moje srce. In tisti kašljajoč start, pa ZVOK! Jezus, tak klasičen zvok, pa ventili pa potresavanje, jutranji kašel in zadah po zaugu. O:-) Hočem met svoj motor... kaj bo, če razbijem tujega? Rada bi se peljala brez skrbi. Spet sem iskala 850. Ni. Samo en 100 let star, ki ima vsak teden višjo ceno. Spomnila sem se na sivčka iz Cosmosa - predrag je, prevelik in premočan. Pretežak. Pre pre pre. Ne nakoplji si te oslarije. Pa napišem R1200 v iskalnik. Sam peklenšček me je gnal Ven vrže vse sorte podrtij. Med njimi je bil eden sumljivo lep in poceni. Eh, to so sigurno stare slike. Ni mi dalo miru. Pa sva ga šla pogledat. V Uggicah in jopi sem ga peljala in obračala na nemogočem mestu. Zlezel mi je v srce. Res je bil lep. In izkazal se je za izjemno vodljivega, ukročenega in prijaznega. Seveda ima svoje muhe, sicer ne bi bil Pukec. In Fukec, kadar mi rita skozi ovinke. Izven Slovenije srečam kar nekaj žensk na tem motorju. To je ženski motor. To je res ŽENSKI motor, samo pri nas tega še niso dojeli, ker se ga drži sloves starega R1100R, ki je po Gustinčičevo "preveč razgrajal, pil in kadil". Takoj za GSom, ki ni nikoli Fukec. Vso divjino mu požre tist dolg hod vilic. :xx: :xx: Vesela sem, da sem se tako odločila. In žalostna, ker se zračno-oljno hlajeni poslavljajo. To so bili pravi živi fosili in Freude am fahren. Ženske gremo torej zgleda najprej na izgled, potem na butaste kriterije tipa "centralni štender, ABS" in največje možače še na agregat in ostalo navlako. Verjetno ravno obratno kot moški. Če pa še koga kaj zanima, pa rade volje odgovorim. Še slikca, da se vidi, da sva v razmerju
  17. Pervy

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

OK to zlobno misel še napišem potem pa zginem iz teme! Večkrat gledam motoristke IN motoriste kako klamoterijo z motorji pri čisto preprostih manevrih. rikverc na parkirišču je včasih na nonstop meji padca, do 30 na uro še zraven laufajo z nogami in lovijo ravnotežje, pri manjših premikih se kuri kuplunga, nesigurnost pa se vidi na kilometer itd. Vse to niso samo začetniki ampak taki, ki jim vidiš da vozijo že več let ampak so enostavno preštorasti ali preleni, da bi osvojili še kakšno tehniko zraven. Skratka če bi kdo kdaj potreniral samo tehniko vožnje, parkiranja in obračanja bi mu bilo lažje in nebi bilo NUJNO da ima vse noge 100% na podu. Tako bi lahko imel širši izbor motorjev za kupit. Koliko vas zna stopit iz motorja, prijet za belanco in rit in ga na roke par metrov premaknit (ni potrebna moč če znaš)? Koliko vas pogleda kako parkira če teren visi in rajše včasih parkira rikverc namesto da parkira z noson navzdol potem pa je cel cirkus kako rikverc odparkirat? itd. Bi kdo to kakšno začetnico ali začetnika naučil namesto da mu svetuje naj rajše kupi nizek motor? skratka samo to je bil moj point, vse se da če se hoče!
  18. BIZIXXX

Ducati 1199 Panigale

No končno sem uspel dobit tole živalco v roke.Pri slovenskem uvozniku so mi jo prijazno odstopili za eno popoldne. Za povrh sem povabil zraven še dobrega prijatelja da gre zraven z mojim 1098, da bi lahko direktno primerjala razlike med modeloma 1098 in 1199. Ma je ratau iz tega cel štos, Žabnčan (tako ga kličem) mi je reku da pride z avtom do uvoznika, se preobleče in greva z mojim 1098 in testnim 1199 naredit čimveč kilometrov. In ga čakam pred salonom Ducati, z prodajalcem in mehanikom mal čvekamo, neki se hihitata in smejeta, ko okol salona uleti tip z 1199 Panigalejem, nov Ducati Tricolore kombinezon, nova Arai čelada, novi Diadora škornji, ah si mislim še en lucky bastard. Ko tip pelje direkt vame, v zadnjem momentu odvije in parkira. Men nič jasno, gledam mal čudno, ko dvigne vizir in ajgaa Žabnčan. Nafoooku me je kukr sem dolg pa širok. :lol: Ko sem bil 14 nazaj na dopustu, si ga je nabavu in nič povedu, ker sem jest tko vneto planiral tole testiranje in se me je mal prvošču. Dobr me je. :grim No k motorčku. Ta prvo mal navodil iz strani serviserja, ne smeš čez 6 tisoč obratov, motor je še nov, potem mi je razložil vse funkcije gumbov na krmilu ( DTC, ABS, DQS, EBC in pa power mode, Rain, Sport in pa Race). Ok to smo na brzino osvojil, pol pa gasa na probo. Itak da sm dal v Race mode Furco sva probala naredit čim bolj pestro, čim manj ravnic in čimveč ovinkov tko da je padla furca v smeri Ljubljana-Logatec-Godovič-Col- Ajdovščina-Štanjel- Sežana-Divača-Črni kal-Postojna-Logatec- Ljubljana. Ma vtisi, motor je kot igračka, ko sediš na njem, se mi je zdelo kot da bi sedel na enmu 125 kubičnem mopedu. Zelo všečno mi je krmilo ki je precej visoko in precej odprto. Kot kakšen Streetfighter. Tudi pozicija nog je ok, stopalke niso prav visoko nasajene. Sedež je precej trd in rit ni najbolj zadovoljna, plus tega ima sedež precej drsečo podlago, in se stalno voziš po sedežu gor dol. Zelo hitro sem se ujel z motorjem, in do Logatca sm mel že filing da motor že furam dalj časa, motor je neverjetno lahkoten in oddaja zelo dober filing v ovinkih. Quickshifter in menjalnik sta poezija, zelo lepo laufa vse skupaj. Adijo stari trdi Ducati menjalniki. Aja pa vsakič ko prešaltaš useka ko hudič že to je vredno tega denarja. Podajanje moči ni tako brutalno kot na prejšnjem modelu, se vidi da so mal umiril koncept brutalnih dvovaljnikov, tko da je spodaj kar malce luknje tam od 2500 do 4000 obratov, no potem naprej ni več težav z luknjami :grrr Zelo moteča stvar je tud vročina izpuha in motorja, ker Panigale nima okvirja, praktično skoraj z nogami stiskaš glavo motorja, pa še krivina izpuha je napeljana pod voznikovim sedežom. Zdej ko se pelješ 100 plus stvar ni moteča, ko sem se pa prebijal po Lj obvoznici z cca 30 km/h me je pa kar fajn kuhal Vmes sva z kolegom mal zamenjala motorje, da sem sprobal ves razpon obratov, saj testnega nisem vrtel čez 6 tisoč obratov. No, kolegov je bil že ulafan, in ko sva prišal na primeren del ceste, sem ga stisnil v 2 in 3 prestavi. Tam od 7 tisoč začne trgat, warp speed pa se uklopi pr 9 tisoč obratih. Whooooooooa hudo hudo Plus tega ima že zamenjan sedež, originalni kot že rečeno prej,precej drsi, tale je pa od Ducati performance, race zic. Matr kakšna razlika, malenkost je višji, mehkejši, podlaga na sedežu pa drži kot nora. Tud pri najostrejših zaviranjih se ne premakneš iz pozicije. Tole je obvezno prva stvar ki se jo kupi za Panigaleja. Napram 1098 ima Panigale 2 litra večji rezervoar (17 litrov), tko da mi je blo prov čudno ko sem po 200 kilometrih zapeljal na pumpo pa še ni svetila lučka za rezervo. Vse skupaj sem naredil cca 250 kilometrov, tok za vsaj mal filinga dobiš kako se stvar pelje in obnaša. Plusi: Moč Navor Lahkotnost vožnje Pozicija za krmilom Stalen nasmeh pod čelado Zaupanje ki ga daje motor v ovinkih Minusi: Ogledala so precej neuporabna Vizir nudi premalo vetne zaščite Drseč in zelo trd sedež Vročina od motorja in izpuha V glavnem, zdej še počakam na test na pisti, v vmesnem času moram pa malo bankirje obiskat J Upam da bo nekak tkole zgledal na progi
  19. SharpNinja

K sm jz pršla je blo placa kokr čš in sem se lepo parknla tko, d je pol k greš najbl komot za odpelat....aja če ga tko po dolgm parkiram je tud bl opazn hahahah Hp niso bli vsi zate, čeprav si bil najbl pridn pr praznenju posodice, sm spet nis povedal kar mi maš za povedat, najbrž zato k s mel polna usta skoz a :lol: Lohk bi bil vljuden pa se pršu predstavt a ne, k jz še zmer ne vem kter si, pa bi dobu tud piškotka .) .....come to the dark side, we have cookies. Drugač je blo pa faj se mal usest po uri in pol drajsanja do tja, pa enih par novih spoznat(rocco, stric z bmwjem...) in neki starih vidt...hp, wix, jure z avtobusom. Sm d se naute prehit razvadl, to ne pomen zdj, d bom vsakič piškote gor vozila

Popoldansko kofetkanje s HyperJackom in Cofko Cof-om Dobila v dar dve zeleni kwakici Ko smo se počasi odpravljali me je nasmejal wix - si se tko luštno pripeljal pozdravt, da te res nisem mogla spregledat hehe

Ja sej kej druzga na Yamahi ne morš med trdga......
  22. osa rider

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ja polna luna je bla . . . Sej ne sam da so mačke norele . . . kot da so vse žvali znorele . . . . tisto noč nism očesa zapru! Oplazu sm jo kr konkretno, sam sm mu srečo da sm žlajfu takoj k sm jo vidu in ne da bi šla v gozd, ampak z jase kr naenkrat na cesto! mal je falil, da bi pogrnu . . . a nism, hvala bogu! tko da golaža ne bo . . . motor je ceu in inštruktor ceu!
  23. eltrinajst

Aprilia 1000 ETV Caponord

Naletel sem na zanimiv test RR verzije - [media=] Capomiha že ve zakaj ga ima :naughty:
  24. biker77

Ducati 1199 Panigale

prpel se tja s tuno pa reč da bi rad zamenjal ta sekret
  25. ImenitnaPriložnost

OI London 2012

26. Rocco

pot do ohrida

mi smo bli za 1.maj dol...Ljubljana - Rijeka..skoz po jadranki do Albanije. Prek Albanije šli na Skadar - Tirana - Elbasan - Ohrid. Ceste so super, sem šel s cestakom tko da ni panike. Tirana je sicer mal zoprna ker je res ful guzva...polno folka ti fehta med avti, prodaja svega i svašta...zabil kr ene 2h da smo čez prišli...baje je bolše it prek Durres-a, da se izogneš Tirani. Kar se spanja tiče smo šli na blef in preden sploh prideš do Ohrida, ti že lokalni ''meneđerji'' na skuterjih ponujajo prenošiča po Ohridu..kje smo spal točn ne vem, blo je kul, pocen, bliz jezera..za spanje mislm da te ne rabi skrbet. Kar se osebne tiče, kot so že omenil...problem je samo Kosovo...edin iz Grčije ko smo se vračal nazaj v Makedonijo (smer Bitola) je makedonc zatežil da sta mogla dva kolega izpolnit nek formular ker sta imela osebne...da velja kot potni list in ga morš pokazat potem na mejah...kr neki vglavnem Ful huda cesta je pa če se pelješ iz Kukes (blizu Kosova) proti Milot (smer Tirana)...nova hitra cesta oz. avtocesta..noro dobr..edin mal morš pazit ker ti občasno ob odstavnem pasu peljejo čredo krav na pašnik ja prov piše... ali prodajajo sadje...be careful Srečno pot .)
  27. Včasih je bolje biti tiho in ljudi pustiti v dvomu, če si morda omejen. Ko se oglasiš, dvoma več ni.
  28. Kmetica2

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

tut za kazat je, kar kliče da ga na cesto postaviš in se zapelješ okoli!! Moj modri žrebec (GS) ... ni lepšega. Vsako jutro me v službo odpelje. Pašem gor v službeni odpravi al pa v motoristični, vedno se ujameva. pa od kmeta kozolc (enkrat je tako ime dobil he he), ko se ti nalima zadaj in ga zagledaš v ogledalu, UF.... hudoooo :yes:
  29. Kmetica2

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

ojla (uglavnem nobena ni premajhna sam dizajnerji motorjev še niso dojel da je vsak dan več žensk motoristk)!!!! tudi jaz imam mal pod 170 cm. Vozim F 650 GS z znižanim sedežem, in veliko veterno zaščito. ZAKON ! no kaki stranski sunki burje me še včas mal premetavajo ampak se mal naprej sklonim in gasa. Motorje ti pa tut znižajo tako da če si pripravljen plačat in še mal počakat....dobiš kar hočeš (tut 1200GS) pa še kaj druzga, da se ne bo kdo užgal in bil užaljen.
  30. ,,,fetiš danes je,,,,,obrekuj vse okoli sebe, zato da sam sebe ne vidiš......in potem ti je lažje al kako'??......zato pa je tud država v krizi :mellow:
  31. hp2

fočk...dns u tanovmu kombinezonu...če me slučajn ni kdo vidu
  32. krucymucy

Fočk, v živo viden "največji" motor. Osa si je najdu novo dream (nightmare) machine ...
  33. SharpNinja

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?

Prvi je bil en zjajcan er-5 v avtošoli, pač razmeram primerno. Prvi moj moj je bila fz-6, zelo hvaležna zadeva, ki me je kljubtemu, da sem jo vztrajno metala po tleh, prevažala tri leta....zakaj, ker je bila mojemu študentskemu proračunu primerna in ker sem se (sicer težko) odpovedala cestaku kot prvemu motorju, za začetnike so pač neokretni in krampasti. Potem sem na hitro, sredi sezone presedlala na litraša (CBR 1000rr), ker je pač tako naneslo......ni bil švoh, celo dovolj velik za moje dolge krake, in začuda niti ni bil tako neroden kot je zgledal, se je dalo celo kako spretnostno vožnjo čisto spodobno odpeljat.... sledila je ena brca v temo....gsx-r 750, bogpomagej ampak sem se eno leto mučla na njem preden sem se ga uspela znebit in ugotovila, da cestaki niso zame in da se mi res ni treba mučit na premajhnih motorjih..... potem pa vprašanje kaj bi si kupila, konfekcije nisem hotela, nekaj z dušo, nekaj lepega, nekaj na dva cilindra, ker baje je bolj zahteven za vožnjo, nekaj za kar je večina govorila, da je jajc od motorja, da se kvari blablabla, nekaj zarečenega kruha bi se reklo (se še dobro spomnim, ko je sosed dve leti prej pripeljal domov tuonota....jajc taljanski ).....ker pač ni bilo financ za dučeta je padel tuono factory....do nadaljnega, dokler v prašičku ne bo za streetfighterja.
  34. nejcgs

BMW Biker Days Rovinj 28.-30.09.

sem na hitro prebral pa se je bralo... sexsaštvo..... :xx:
  35. TICI

ahahah ma kdo pa koga ki kaj prepozna nooo me boš drugič drengu pa je hhahahah ja kaj čmo .. ko pa je debata o dobrem športu pa fotografiji pa motorjih hahhaha

Fajn te je blo spoznat...družba prva liga :grim
  37. dromomaniac

še dve sliki..
  38. Sam ne povedat kje je to blo!!! Bo postala priljubljena turistična točka!!! :krneki:

Izbor za najbolj ohranjeno moško motosvetovo rit 2012....:)

...GY.... men ni treba riti depilirat.... no ja vsaj ne cele.... ...enkrat sem se na frišn smrekov štor z nago ritjo usedu, pol sem se pa neki ustrašu , pa nahitr ustal.... tko da mi tam še vedno ne rastejo kocine v velikosti tistega štora....
  40. sayo

Domobranci so slavili nad Horjulom

Pol bodo vsi zbežal, k bodo mislili da so PARTIZANI SPET ŠARCA ZAKURBLAL
  41. anja37

Izbor za najbolj ohranjeno moško motosvetovo rit 2012....:)

minca rekla,da okrog RITI ne brba,tko da kr ti u51 s.p.in začni depilirat :grim če bo gužva pridemo ti roko dat.....
  42. It ain't over till the fat lady sings!
  43. Hudoba

44. Arriba

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Moral sem se pelat enga dokrajčit, ni blo druge....
  45. anja37

Kaj si mislite ženske o moških

Uf cedevita,se kr potim od.... :grim
  46. KeC

Tegale pa mislim da še ni bilo:
  47. Ruf

Domači ljubljenčki (živali) :)

tkole zgleda naš sprehod, najpej pregledamo vse luže IMG_1240.MOV potem se pa umivamo IMG_1241.MOV
  48. slovan

MotoGP Brno 2012 (24.08. - 26.08.)

Komaj čakam! Lansko leto je bil pravi raztur, tako na dirki kot tudi v kampu Tranzit. Res pravi žur 3 dni ali več. Glede kart po moje niti ni neke sile. Folk jih kupuje kar na licu mesta. Sicer jaz z družbo pravtako kupim karte v predprodaji in pičimo v lastni režiji, se bolj splača in nisi vezan na ostale.
  49. Matori Hanzo

Homeopatska zdravila / homeopatija

Zanimivo sklepanje. Mene so pa glih zadnjič eni frendi spraševali, če mislim, da je nek član motosveta prav posebno posrečen križanec med taužntrožo in kaktusom. Menda zaradi prodorne ostrine, s katero se odlikuje takorekoč v vsaki temi. Pa sem po pravici povedal, da nimam pojma, o kom govorijo. Pa še na flance se bolj slabo spoznam.
  50. T

Poraba goriva

O fina tema Alfa 1.9 JTD 5.3 realno pa je 5.7 pa ne šparam prav dosti. Vozim se pa na relaciji Vrhnika Idrija Vrhnika vsak dan. Mogoče bolj trpijo gume kot tank :naughty: S tankom naredim 1000+ drobiž...