Showing content with the highest reputation on 12. 08. 2012 v vseh kategorijah

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj sva se z Danielo77 dopoldne dobili v Kranju. Cilj je bil spet zahod – Italija. Po AC do Jesenic, nato do Rateč, tam tankat , potem čez mejo in standardno čez Trbiž (Tarvisio)do Tolmeča (Tolmezzo), tam najprej na jugovzhod mimo teh zverinic… pogledat Lago di Cavazzo Od tam en del poti nazaj na sever, potem pa na jugozahod po lepi cesti do Lago di Verzegnis.. Od tam gor po serpentinah (po katerih so meli dirke domačini) navzgor… Do… Potem po serpetninah navzdol… Ob reki Arzino V dolino… Čez San Francesco in potem ob noro lepem kanjonu reke Arzino naprej na jug. Vmes sva naredili pavzo za malco in klepet. Očitno je tista cesta všeč tudi domačinom, saj je šlo mimo ogromno motoristov Nato še naprej na jug do mesta Spilimbergo… kjer sva si zaradi silne žeje privoščili še eno pavzo in pijačo… motorja pa sta naju čakala čez cesto Od tam pa na severozahod čez Maniago (spet pogledat tisti vojaški helikopter) in naprej do Lago di Barcis… In ob reki Cellina na severozahod… Čez mestece Cimolais in naprej čez V dolino in spust po še enih lepih serpetinah do Longaroneja, od tam na pa sever ob reki Plave (Piave) na sever mimo jezera Lago di Pieve di Cadore… Od tam pa na vzhod čez prelaz Mauria - kako sva uživali čez ovinke proti Ampezzu Tam sva šli tankat ravno toliko da sva imeli dovolj do meje, od tam naprej do Tolmeča, kjer naju je ujel mrak zato sva se čez Trbiž in čez mejo vračali že čisto zmrznjeni V Kranjski Gori še tankat (v Ratečah je bila bencinska že zaprta), potem pa po AC vsaka na svoj konec domov. Nabralo se je lepih cca 600 km, polnih mož v plavem na italijanski in naši strani, ma kljub vsemu sva jo k sreči odnesli brez kontrol....
  2. suzuki

Hola, danes je blo pa res luštno na ridah; ogromna udeležba, poleg redne ekipe pohvala in zahvala tistim, ki so se potrudili, prinesli ćevapke, kose mrtvih kur, hrenovke in potem še vse spekli (ne vem sicer zakaj so prinesli tud kruh, k redi, ampak OK ) zgledal je pa tkole PS posebna zahvala dečvam, k so prav umetniško narezljale hrenovke

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Sej bi napisal vtise,pa mi je tašča motor ukradla.... :lol:
  4. Tedybear

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes padlo 530 km. Mimo Rateč do Tolmezza, pa v Lozzo di Cadore na jug skozi Pieve , passo Cibiana, passo Duran, Agordo, na sever do Alleghea, pa čez Giau do Cortine. Nazaj pa na Dobiacco in po Avstrijski strani do Korena...pa domov. Idejo za pot sem pa dobil pri Keiko. Hvala.
  5. igorkr

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Malo morja sem si tudi jst privoščil. Plan štartat čim bolj zgodaj, tako da sem v ponedeljek 6.8.2012 že ob 5ih budil sosede z Akrapovič Simfonijo Prvi postenek Jelšane Sledila je klasična varianta čez Reko, Bakar, Novi Vinodolski ter hiter postanek malo pred Senjem Potem pa se ti ob teh dveh tablah nariše nasmeh na ustnicah Edino gužva je malo pokvarila vožnjo, ma nič hudega. Sledil obvezen postanek v Karlobagu na enem Biker Point kafiču. Toplo priporočam vsem ki se tam vozite (takoj po unem klančku ko se spustiš v Karlobagu do morja na desni strani. Z lepo teraso in pogledom na morje. Kjer te še preden karkoli naročiš postrežejo s PRVO POMOČJO !!!! POHVALNO!!!! Sledila pot na rezervi čez Paklenico. Naprej je pa že tolko kuhalo, da mi še na karj pameti ni prišlo, da bi se vstavljal in slikal. Sem se pa v Sokušanih spomnil na Treborja in Moniko600. Skratka v Splitu je že kar precej žgalo, v Omišu pa šel na drugo take away pomoč v obliki dveh Ožujskih 13,6% gratis hladnih piv. Tudi teh nisem slikal. Sledilo so 4 lepi dnevi na morju ter povratek nazaj domov. Pot nazaj načrtoval malo bolj modernistično - beri po avto cesti. Po nasvetu svaka sem iz Omiša zavil na Blato na Cetinji po lepi gorski cesti, kjer sem uspel narediti te fotografije. Reka Cetinja in njen izliv v Omišu. V ozadju otok Brač Brez te ni šlo. Za rešetkami Otok Brač Ker je na Maslenici preveč pihala burja in je bila cela magistrala za motorje zaprta sem jo kar po Avto cesti cel čas mahnil do Bosiljevega, kjer sem prečkal mejo pri Vinici-gradu. Sledilo je okusno kosilo v Ogulinu in prijetni za spremembo ne motoristični družbi ter prijetno preživet popoldan tudi s kopanjem na slovenskem delu Kolpe. V glavnem Vinica poleg tega da je rojstni kraj Otona Župančiča je tudi (in to malo ljudi ve) znana tudi po tem, da je navdihnila Smajlija (tako da ni bil to Forest Gump) Prilagam dokaz Sledil še zadnji del poti čez Črnomel, Semič, Dvor, Žužemberk, Ivančna Gorica, Ljubljana, Nova Gorica V Ljubljani pa še večerja in prijeten klepet v sončku z dvema sončkoma, pa ne zato ker sta bili svetlolaski Hvala !!! Lih tolko prav malo malo za poskušino ker ostalo in tega ni malo ostaja kot lep spomin na dopust 2012 Igor
  6. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes bil kar dolg dan; mal čez 7 zjutraj kava na omw , ob 9 kofe v domžalah, ob 13 povabljen na domače kosilo, ob 16.45 mahal na AC še dvema korejcema (en na čoperju drug seveda na GS-u) - imam občutek da je ena majhna invazija korejcev na SLO - pač danes videl že 3 par motorjev iz tistega konca sveta) popoldne piknik na ridah (ja hvala BiniBani za sklic in organizacijo piknika ter glavnemu na žaru Jožexj6, ki je dobr speku kar mu je bilo spečt). Naslednjič morajo še primoci prinest in skuhat kaffe (da ne bi slučajno kdo nosil kafe v termovski!! ;-))) tako, zdaj pa še garmina zbudim, da mu naložim jutrišnjo traso, pa bo dan pri kraju
  7. Ruf

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pa še oblekco je zbirala, da se je ujela z obrobo na feltnah

Dons pazte,pa ne v ovinku ampak na parkirišču :grim je vse masten od odojka :lol: Ja družba je bla Maus je pobiral za WC,Jure je mel polna usta,da tud dihat ni mogu,Suzuki je bil ljubusumen na suzukija,Basbas je snemal v ozadju,z Nejcomgs sva pluvala po BMW-jih,BinaBana je bla skoz na kolenih,Kmetica 2 je pa zlatga Mausa gledala,Hp2 se je ukvarjal z frizuro,Lojz se je čudu nad današnjo mladino,XRV rider je mladenke zdvigoval..itd...če sem koga pozabil in spustil ker se pač ni predstavil naj pa aneks napiše :lol: skratka na kupu Adams familija..... blo luštn
  9. gasperX

Ma dobr smo se spomnl... in spelal tole. Vsem hvala za udeležbo in odlično družbo. Bo treba ponovit ker hrane je še kar nekaj ostalo. ČE koga zanimajo slike https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4349128524282.178558.1169644898&type=3
  10. MoTo G_P

MotoGP 2012

Dej človek mal se pomer pa nehi s temi osebnimi, k si že dosadan ceumu forumu človek, govoriš kok maš kosntrutkivne objave, a padeš na vsako provokacijo in stavk se ti začne vedno:" As nabasan", "ti si moten itd..." Dej skuliri se a si mogoč ugotovu, če se folk proti teb orbača da ni problem v folku ampak MOGOČE v tebi? On Topic: Đabe govort kaj bo Rossi naredu, nasledna sezona za njega je zelo zelo nepredvidljiva. Za Ducatija se je nekak vedl, da bo težko kej naredu sam za yamaho kaj pa veš, on je ta motocikl že vozu in biu prvak z njem . res pa je škoda da gre kamenko v pokoj, če pa že bi blo pa fajn da gre z naslovom
  11. rumenicestak

Loh ga bi šu en na čevape povabit
  12. hp2

zih mu razlagal kk se more vozt d nau ovirau prometa :lol1:

fočk ..... piknik uspeu :lol:
  14. Andrej.d

Meteorski dež

Danes pozabite na vsa poli... in ostalo in uživajte v nočni predstavi. In glejte , da ne greste majhni pod zvezdami .
  15. SharpNinja

Hribolazenje

Sodelavka dala idejo za nedeljski izlet (da ne bomo samo po ravnem pešačili) in sva šla.....čez Vršič je trajalo, ker so ravno imeli neke ceremonije pri Ruski kapelici, potem sva falila odcep in namesto v dolino Lepene zarinila v en hrib . V drugem poskusu sva le prišla do doma v Lepeni in jo mahnila v hrib, vreme je bilo idealno, rahlo oblačno in ne prevroče, no ko sva prilezla do koče pri Krnskem jezeru se je sumljivo pooblačilo in začelo pihat ko pr norcih, tko da sva pri jezeru med opazovanjem hrvaškega para srednjih let, kjer je tip vpil nad ženo, da jo že cel dan samo čaka, da samo sedi, naj se že premakne.... (kaj bi ga nagarbala, d bi mene tkole maltretira l) na hitro vrgla vase malico, naredila kratek fotošuting in oddrvela v dolino, gede na to da so tudi ovce v kolonah hodile z vrha v svoje staje. Timing je bil v piko, saj je začelo deževat ravno ko sva prišla do avta. Lušten izletek in taka v izi pot, sva srečala ogromno družin s čist malimi froci, ko so hodili gor.
  16. bna

17. wix

Mamutovanje 2013

Evo, sem že prijavljen, dopust je zrihtan, pot prestavljena,... PRIDEM!!!
  18. gusar

Odganjalec divjadi

Jest pa čakam,da bodo pogruntal odganjalec kretenov,ki izsiljujejo motoriste!!!
  19. mimaza

Nadaljuj poved

[media=] Še mal žive predstave, kaj je blo potem....
  20. hp2

fočk...prnesu piškote,pa ni blo kofeta...ti,ti cikadina :closedeyes: ..maus bil žalostn čist..vidu nism nobenga,ker je blo tolk čevapov,pa sploh vse hrane,de nism mu časa gledat okol :grim ..uglavnem zakon...družba,hrana, :OK: vreme nam j biu pa tud naklonjen..

Črni Kal

sori nism vidu knjiga je odprta pri vikiju .. cikadina in lajbn sta se že vpisala :lol: .. eno sm že spiu knjiga se nahaja pri vhodu desno aja .. počk

Moje izkušnje - Arhiv

Še eno "rožico" za "rožico od tuki" .) je moja hčerka nesla danes na pošto, ko mi je tudi nekdo "od tuki" predlagal, naj jo za njeno ime in priimek, ter naslov, vprašam na Facebooku ... Rečeno / storjeno... Ker "paket" že "potuje" proti Kopru, lahko tudi sliki že objavim ... Nekje "nazaj" sem objavil ????? in TO je TO ... .)
  23. Ruf

Sem slišal, da rada palačinke pečeš, tko da bi nam jih enkrat na ridah lahko spekla, bomo vse pojedl, nič ne bo ostalo
  24. Motorist76

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Varianta je kot ze receno vrtanje, druga varianta je da vzameš malo tolčkalo, ki ima špic in počasi probaš odvit, ker ponavadi ti vijaki vseeno niso tako močno priviti, da se ne bi dali odvit, tako da se ponavadi da odvit. Če pa boš vrtal, pa probaj samo tlko odvrtat, da bo glava šla stran in boš potem vijak malo potolko in ga boš lahko odvil s kakimi kleščami ali čim podobnim Lep pozdrav D.
  25. david764

SLOVENSKI MOTO ŠPORT

Jaz osebno sem imel tudi težave z AMZS- z določenimi osebami, ki so zaposleni tam . Na žalost je tako v tej SLO, da če si pošten hitro dobiš po hrbtu in gledajo kako bi zajebali poštene in nagradili pokvarjene , zahrbtne ,...,ki bi te utopili v žlici vode . Če bi kdaj dirkal je nekaj sigurno ,da nebi vozil pod slovensko zastavo .Želim ti veliko sreče Jure S. in vrjamem, da ti bo uspelo.

Ne ne to napišem zanalašč,da se mal vžgete
  27. MihaJ

MotoGP 2012

Ja, vozil je wild-card na španskih dirkah, od sedaj pa bo redno, ker je dopolnil 15 let kolikor je meja za svetovno(ali pa 16, ne vem zdajle iz glave). Trenutno tudi vodi špansko prvenstvo in kaže da ga bo osvojil. Dovija čaka ista usoda kot Melandrija( in Rossija in nebroj ostalih), ker je rod voznikov, ki so prišli skozi 125 in 250 2-taktne motorje, ki se vozijo s preciznostjo in ne divjim slogom, ki edini ustreza Ducatiju. Razen seveda, če ne bo Ducati radikalno spremenil motorja.
  28. Fabo

Vibracije delajo svoje haha....pa leta.. Bom jutr dons je NEdelja če sta opazila...
  29. hp2

zj po moje išče žmigavce,k so mu baje stran popadal
  30. basbas

Ja fejst ste , fajn blo, sploh pa BB
  31. thumper

Mamutovanje 2013

elo lohk si tolk vesel da tega ni naredu de daš za pir...vsaj...
  32. Fabo

Se pridružujem izjavam, res luštna in prijetna družba včer na ridah...
  33. jozexj6

Bo zrihtu zvecer. Lohk ga pa dodate za frenda pa bo. Ime je pa Gašper Zore.
  34. tintin

zdej mi je pa žou da se nism ustavu...
  35. TakeALookAround

Letecmu se ni dal poloznic pisat, je samo opozarjal. :grim
  36. rookiee

A to je bil piknik? cela armada vas je bila! Modri dvokolesnik pa malo visje patruljiral in pojahal enega na chopperju, mozno da samo kontrola!
  37. yamaha2025

Kateri rabljen avto..?

2,0 20V Hgt bo požrešen od 9 -13 litrov. Če imaš namen kupiti motor, potem glej najvarčnejo stvar. Ker eno in drugo skupaj kar lepo nanese, sploh, če delaš več kilometrov.
  38. KennyJR

MotoGP 2012

najprej čestitam za kar nekaj stavkov, ki ti jih je uspelo spravit skupaj... ampak še vedno nisi nič repliciral, samo neko klamfanje naj si pogledam kaj pišem... ja luba duša, sej sm sam napisal, bom pa že vedel, kaj sem napisal... če se ti neda prepirat, nevem kaj pol drekaš sploh... sploh pa se tle noben ne prepira, ampak razglabljla, debatira in diskutira... čeprav včasih zgleda kot kak kreg
  39. Robertjur

Nateg ali smola ?

To je tko kt bi punci pod kiklco gredu predn bi se odloču he he!!
  40. boki2

Odganjalec divjadi

Ves vražji si. Postaja vedno bolj napeto, komaj čakam da vidim kaj vse še bo. Lp
  41. svobodnaptica01

Včeraj 2x fočk, pa obakrat ride čist prazne
  42. suzuki

Hola, evo tkole je blo dans na ridah kr pisana druščina, pa sva šla z Juretom po sladoled in sok, sam pol je bla pa cela panika, eni niso mel žlice (halo, žlica je obvezna oprema motorista, tko kot je nož za bajkerja ) mausi je kr nekam šel, k smo začel jest... cela reč, ampak na koncu smo ga vseeno pospravl

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ni bilo nekih blaznih kilometrov, zato pa veliko zabave, dobre družbe in njami hrane natovorjena kravca že manj natovorjena pri Ninu brez dobrot ne gre še vedno ne gre....in ne gre mimo Novigrada pri Paškem most sem reku, da ne gre...

Goršek odstopil

zgolj naključje....še isti dan!! http://www.rtvslo.si...i-mafiji/289133
  45. branko1

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Ma ja, glede frišnega servisa. Sem precej zbil ceno in servis naredil kar sam. "Ne verujem več nikome" je moj moto. Sem se vse sam uredil in zdaj vem na čem sem.
  46. zviki

Isle of Man TT 2012. Noroooo. http://www.youtube.com/watch?v=Ph0SjLC_lqk&feature=player_embedded
  47. Efendi

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Prav z užitkom berem tvoje "potopise", to pa zato, ker skoraj vse kraje poimenuješ s slovenskimi imeni... kapo dol, punca!
  48. GHOST RIDER 46

SLOVENSKI MOTO ŠPORT

ja AMZS je AMZS- z njimi so v vseh panogah težave, pa kaj čmo, upajmo da JURETU rata rešit težavo!!!!!!!!!!!!
  49. Darko3g

Ovčja koža na sedežu

Gotovo, pravi asi sedijo na kaktusih. Močno razmišljam, da bi postal pusi. Te slikce so prav navdihujoče.
  50. Bremzer

Honda NT 700 V Deauville

Sklopko preveriš tako,da pri popolnoma normalni vožnji z najvišjo prestavo( 5-to ali 6-to) pri hitrosti ca 100+ Km/h z ca 1/3 plina ,brez da spustiš plin NAHITRO stisneš sklopko in jo TAKOJ spustiš,če motor cukne je sklopka še zelo dobra,če pa takrat začutiš,da malo zadrsi bo potrebno kmalu zamenjat, bolj zadrsi prej bo potrebna menjava ! !