Showing content with the highest reputation on 21. 08. 2012 v vseh kategorijah

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

BALKAN TUR 2.)DAN ŠE VEDNO SPLJOH Počas smo krenli prot izhodu in kjer so Slovenci tam je dost sranja,v ozadju se vidijo Wc-ji,neskonjčno njih.... :grim Sam mal za pogled ko pravim 500000ljudi Zdej šele vidm zakaj nism mel mira Odpravil smo se na zaslužen počitek,kilometrov ni blo dost od Zrenjanina do Beograda in potem kroženje gore dole,levo desno je naneslo cca250 km zato pa jih je blo tolk več pijanskih,ma vam povem tej Srbi so ludi,že večkrat sem bil tu a me vedno preseneti njihova dobrosrčnost,radodarnost in čut za ljudi.Tako kot pri Binini žlahti je blo prav tako pri Igorjevih prijateljih straaašnoooo,plačali so nam prenočišče,nas nahranili in animirali pa so nas dva z kmetico prvič videli....ma do jaja bi rekli pri njih :OK: Tu smo prespali,zjutraj pozajtrkovali in odhiteli proti nacionalnem parku Zlatibor. Maus nadalevanka sledi......jutri,ne zamudite,blo bo napeto in na šesto :grim
  2. aders

Po Balkanu

12. DAN: vživava na plaži za zadnjo večer prvega motorističnega popotovanja greva po priporočilu lastnika kampa na večerjo v Trpanj..postrežejo z vrhunskimi lignji! po sliki sodeč so bili dobri 13. DAN: Zadnji dan, se odločiva, da greva domov, zato sledimo garminu po najkrajši ruti. S trajektom iz Trpanja v Ploče Prideva do Korenice, pred Plitvičkimi jezeri, ko motor med vožnjo ugasne. Bajs! Iz zadnjega konca prihaja nek čuden zvok, šklebetanje + motor med vožnjo nekaj zaduši in ugasne. Zalaufa in nadaljujeva...spet isto. Šklebetanje je še močnejše. Nič, pozovem kombi in zadnjih 130km naredimo s kombijem. Za šklebetanje je bil kriv zadnji ležaj, zakaj je pa motor ugasnil pa ne vem. Na servisu ni javil nobene napake, bencinska pumpa dela normalno. Mogoče je vzrok v bencinu? Saj je vseeno, glavno, da sedaj dela! še pot zadnjega dne: Vse skupaj sva bila na poti 13 dni in naredila 3.007 kilometrov z motorjem in zadnjih 130 s kombijem S policisti nisva imela nikjer problemov, nikjer naju niso niti ustavili. Ljudje so bili povsod prijazni...priporočava!

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

BALKAN TUR 2.)DAN še vedno :grim iz Avale smo krenli na obisk k Igorjevi sodelavki in sodelavcem,saj je v Beogradu preživel par mesecev in sklenil kar nekaj prijateljstev in dodobra spoznal Beograjški utrip.Tako nas je IgorKr vodil po mestu in spoznaval z prijatelji in pristnimi mestnimi restavracijami z goslači to je ena od njih..... Po okrepčilu pa smo šli v Boštansko drago k Igorjevim prijateljem,ki so nas toplo sprejeli.......lahko ugibate z kom.....šljiva je spet zapela in sin od Igorjevga prijatelja je zapel za BinoBano,da smo ga komaj odpel...mali se je čist zaljubil :yes: se je pa opazilo da smo bogu za nogu :lol: in še domači maček v akciji.....ja tam ni briketu,futr si je treba ujet,edin problem je bil,da je to golob pismonoša od soseda no hujšga ni blo Šljiva je dodobra prijela in odločli smo se da gremo na beerfest v središče mesta kjer se je gnetlo baje 500000 ljudi...noro in Kmet je odplavu Kmetica je zabredla še bolj :lol: Še ena skupna z Bino in Draganom,bolj mu je Bina trobezljala ne bolj je Dragan razumel ja...luda kuča Na koncu ko je šljiva naredila škodo,tud kmet in Igor nista bila dovolj,punce so se obrnile na pomoč k specialcom Sej ni čudn da se jim meša,Bina pa je mela čisto svoj oder,obesil bom samo reklamo,saj vem da forum pregledujejo tudi mlajši od 16let .) in še oder

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

BALKAN TUR 2.)DAN Iz Zrenjanina smo krenli prot Beogradu preko vode do svobode :grim Padli smo v tako gužvo v Beogradu,da je GS-sa skoraj kap(vročinska),zdaj lahko mirno trdim,da ima varnostno termično stikalo,ki izklopi agregat in ga obvaruje pred pregretjem iz slikce ni razvidna gostota prometa a so ble v mestu prekopane in zaprte najbolj prometne žile sredi najbolj prometne sezone se mi zdi,da je cestnoprometno podjetje Beograd v žlahti z našim DARS-om Iz mesta smo pihnili prot Avali,še slikca Beograda od daleč in cene goriv v dinarjih.Svetujem,da imate za plačilo njihov denar drugače je provizija kar visoka. Avala je dobila ime po rudi ki so jo izkopavali Rimljani(avalit),sli smo obiskat grob neznanega junaka In kjer je Kmet tam so pičke :lol: in še naravni Srbski solarij......38" in marmor segret na 50"....sej ne vem mogoče je umru,ker ko smo ga prestopal ni niti trznu Zraven groba neznanega junaka pa stoji največji komunikacijski stolp v Srbiji,ki ga je med vojno porušil NATO a so ga oni po končani vojni tudi obnovili ^_^ Pod stolpom pa je Kmetica2 našla tudi ljubezenski zapis neznanega junaka :lol: Pogled iz stolpa in poziranje .)
  5. aders

Po Balkanu

11. DAN: Odpraviva se naprej, proti Pelješacu. Čez Herceg Novi proti meji s Hrvaško Črnogorski carinik nas izpraša od kod prihajava in išče narkotike v glavnem, hitro opraviva in greva naprej. Na Hrvaški strani gneča, čakava na soncu z motorističnim parom iz Poljske. Uradniki nas hitro odpravijo in že šibava proti Dubrovniku en krog in sladoled v centru pod Tuđmanovim mostom proti Pelješacu Uvala Divna...krasno! večerni sprehod... ...je ob vračanju pokvarila tale tabla Tu je tako lepo, da ostaneva še en dan! pot 11. dne:
  6. aders

Po Balkanu

10. DAN: Nadaljujeva proti Podgorici, želiva priti do Žabljaka. Ob Skadarskem jezeru Lepa, ozka in ovinkasta, neprometna cesta V Virpazarju naju Slovenca opozorita, da je cesta proti Žabljaku čez Mojkovac zaradi požarov zaprta in da nobena tabla v Podgorici te zapore ne označuje... V Podgorici ustavim pri policijski kontroli in jih povprašam...prijazen policist pove, da "su tamo veliki požari i da ne možejo gasiti" zato je cesta zaprta..usmeri naju proti Nikšiču, od koder bova lahko nadaljevala pot proti Žabljaku. Ob cesti srečujeva ogromno tabel za "manastire", zato zavijeva proti samostanu Ostrog kup avtobusov na ozki, nezaščiteni cesti do samega samostana se nam ni dalo hoditi, zato ga poslikava le od daleč Zgleda, da bi morala iti do samostana, kajti takoj, ko sva se odpravila od tam, so se na nebu začeli nabirati težki, temno modri oblaki. Dežjake gor in gremo. Drugi dan v Črni gori in drugi dan naju opere dež. V Nikšiču se ustaviva v gostilni in počakava, da dež poneha. Odločiva se, da ne greva v Žabljak (očitno gre dež tam), ampak proti Boki Kotorski. Nad Nikšičem Tudi na poti proti morju sva gledala, če bo kaj dežja Kotorski zaliv...prispela sva ravno po hudem nalivu Šotor postaviva v kampu Naluka, lastnik je poročen s slovenko; izredno prijazen!
  7. aders

Po Balkanu

8. DAN: počitek...z motorjem greva samo v trgovino in nazaj kamp z otočkom: en krog z gliserjem Malo naprej od kampa so imeli lokalni ribiči pospravljene stvari in iz bunkerjev narejen pomol... tega dela nihče ne čisti 9. DAN: greva naprej - proti Črni gori! Najprej v mesto Durres (Drač) vsako jutro z lopatami nad smetje Drač Na momente se vozijo kakor se jim zazdi, semaforji so tudi redkost Podjeten možakar, poleg avtopralnice prodaja tudi ribo pred mestom Shkoder nas je garmin peljal namesto čez glavni most kar čez lokalnega... tukaj so nas prijazni domačini kar sami usmerili v pravo smer Kmalu prideva do Črnogorske meje...hitro sva čez, policist naju vpraša kam rineva, kajti pogled proti nebu ni obetal nič lepega..še nisva dobro zapeljala čez carino, je začelo počasi deževati. Ustaviva se ob mini marketu, kjer nam lastnik ponudi garažo za motor in streho nad glavo. Pove, da ni deževalo že več kot 2 meseca; super, ravno danes, ko sva midva prispela jih je osrečil dež! Čakava, upava, da je samo ploha. po dveh urah kramljanja se oblečeva v dežna oblačila in mahneva naprej, je gospod povedal, da je blizu motel. In res, 10km naprej najdeva motel Panorama, najameva sobo...še preden sem se uspel preobleči v kratke hlače je zunaj nehalo deževati. Prijazen lastnik nama je častil predjed ob večerji ter nato še lubenico pred spanjem. Pot devetega dne:

Kako veš, da NejcGS ni pazu na svojga konja? #bavarcješuulajf
  9. aders

Po Balkanu

3. DAN: Za zajtrk nama g.Car pripravi posebnost okolice mesta Užice - lepinjo s pretopom. Spodnja polovica lepinje je namazana s kajmakom in jajcem, zgornja polovica pa pokapljana s sokom od pečenke. Dobro in zelo nasitno! Pot nadaljujeva čez "mondeno" središče Zlatibor.. obkrožajo nas planine in pašniki... prideva do Zlatarskega jezera, kjer imava kratek postanek... nadaljujeva proti mestu Nova Varoš, kjer zavijeva proti Specialnemu rezervatu prirode reke Uvac..najprej zagledava jez: Zanimivo je ob reki Uvac Vrneva se nazaj v Nova Varoš in nadaljujeva proti Sjenici...ob cesti je veliko urejenih "izvirov" pitne vode; veliko domačinov jih uporablja... Prideva v Novi Pazar, kjer so baje sešite skorajda vse obleke, ki so na balkanskih tržnicah (kladuša ipd.). Tako zgleda njihova "Ljubljanica" in terase ob njej... Iz Novega Pazarja kreneva proti Raški in Kopaoniku. Tik pred mejo s Kosovom zavijeva v hrib, iz katerega je spodnja slika. Na levi strani spodaj je Kosovo... Smučarsko središče Kopaonik...prijetnih 15 stopinj na cca. 1800m.n.v. Iz Kopaonika se spustimo proti mestu Brus, nadaljujemo čez Prokuplje do Leskovca, kjer se nastaniva v hostlu Mimi. Super lastniki oz. lastnica. Priporoči nam leskovački žar v gostilni CapCap.. Pot tretjega dne (cca. 370 km):
  10. aders

Po Balkanu

6. DAN: Zdaj gre zares - gremo v "neznano" deželo - Albanijo. V Sv. Naum prečkamo mejo in pridemo v Pogradec. Na meji brez zapletov, poleg dokumentov so želeli videti še zeleno karto..10min, pa sva bila čez. Prvi vtis je bil bolj tako tako, sploh, ker sva se ustavila na bencinski in možak ni znal govoriti angleško in ni hotel sprejeti kartice, lekijev pa še nisva imela. Na naslednji bencinski ista pesem. No, v Pogradcu sva našla bankomat in dvignila "domačo" valuto ter v miru natankala... S spomeniki res niso šparali (in vojaškimi bunkerji:D) Ob cesti polno stojnic Čez Albansko hribovje šibava proti morju V notranjosti je očitno kar bedno...ni vse tako slabo, je pa dosti Osnovna šola... Malo je živali, ki imajo takšno srečo, da lahko čez dan počivajo v senci...v glavnem smo videvali kravo ali oslička privezanega sredi polja, na 40 stopinjah in brez vode Veliko ljudi me je opozorilo na katastrofalno slabe ceste...resda niso super, ampak zgleda, da imamo v Beli krajini tako slabe, da so se mi Albanske zdele čisto ok Res pa je tudi, da če jim kje plaz odnese cesto, se ne sekirajo...tudi table ne postavijo Mesto Leskovik na jugu Albanije ima 2000 prebivalcev, je blizu grške meje tu sva si privoščila kosilo - pečen piščanec nadaljujeva proti obali...vroče je! izredno lepa reka...očitno je topla, ker sva videvala tudi kopalce tipično mestece v notranjosti južne Albanije prideva v Gjirokaster...avtopralnice na vsakem koraku (po celotni Albaniji) še čez ta hrib in bova ob Jonskem morju Spust v Sarande, kjer si poiščeva hotel. v centru so nama ga ponujali za 50eur na noč...malenkost naprej sva našla nov hotel, Mucobega, s privatno plažo in apartmajčkom za 30eur na noč (za oba). Super! Pot šestega dne (mislim, da tudi okoli 370 km):
  11. svobodnaptica01

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju

1. kako lahko trdiš, da se vožnje po pisti navečičaš, če se nikoli v lajfu tudi enega kroga nisi gor peljal? Aja, ti pač veš. Ubermensch. 2. Veselo razkantavanje na cesti, pa če se da, nobenega ne odnesi s sabo. Boš pol poročal kako fin in nemonoton je razgled z britofa al pa intenzive UKCja.
  12. aders

Po Balkanu

4. DAN: Zjutraj kreneva iz Leskovca proti Makedoniji. Pravijo "što južnije to tužnije"...do neke mere res: na sliki taxi Nekaj časa sva šibala po lokalnih cestah... nato pa zavila na hitro cesto, kjer sva prečkala mejo z Makedonijo in šibala proti Skopju. Povzpneva se na razgledno točko "Millenium Cross" nad Skopjem Naprej se odpraviva v smeri Tetovega proti Ohridu Tudi tukaj sva nekaj časa vozila po lokalnih cestah... počivala ob hitri cesti proti Ohridu Nastanila sva se v apartmaju vile Kristina, malo naprej od mesta Ohrid, v Lagadinu. Cena smešno nizka - 7eur na osebo! Pot 4. dne: 5. DAN: Pavza. Dan izkoristiva za ogled Ohrida in vožnjo s čolničkom okoli mesta... Za večerjo je postrv na ohridski način. moram rečt, da nič posebnega, v Beli krajini jih pripravimo boljše
  13. Whiskey

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Da ne bi bil familiarni dopust samo popivanje in ležanje ob plaži, sva jo z boljšo polovico mahnila za dva dni na Plitvice. Zvečer prvega dne sva pred trgovino srečala simpatičnega "Sebo". Kot smo kasneje ugotovili je bil s sopotnico nastanjen v sosednji hišici. Seveda debata je tekla pozno v noč. Sledi nekaj fotk poletnih Plitvic žal z bolj slabim vodnim pretokom.
  14. vencel

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Po 16 dneh Grčije in Albanije še mal po Dolomitih sem računal da bo kaj hladneje v hribih v avgustu preveč gužve za spanje ni problem prevoženih nekaj čez 900km
  15. Kmetica2

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

e pa mi smo kmeti, mi smo povsod doma. vsak dan štartamo od doma in se domov vrnemo
  16. kijan

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pa dj Kmet ka se sekiraš...Ne se dret na bogo pajkico... si ja ne bo upala več na forum. Mogoče ji gre pa v nos ko una še nikjer ni bla letos...Ti kr piš...še posebi opiš fajn dogodke proti Zlatiboru,pa nalimi velik slikic. Dobro turo ste meli...res dobro. Škoda,ko nism bil zraven...A ja...pa da me ne bo Pajkica kurcala, da sem off topic.... Danes naredil 11,4 m (en krog okol garaže)bilo je noro in neponovljivo!!!! Slike sledijo. :mellow:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Dej ne vibriri,da se ti ne bo petka zlomla,a ne vidš ,da vsak dan napišm dnevni vtis lahko ti pa napišem in danes sem bil......če ti bo lažje -_- Drgač pa vzam za živce kej pa ti bo čist vseen kam kej napišm,napišm pa vsak dan dnevni vtis in ne tedenski,če nis opazla!!! Tud tema je o Dolomitih pa se napiše tukaj če si bil v Dolomitih,največkrat -_- tok,da napiš kej lepga ne pa kurcat če si nezadovoljna z sabo Nism pisal nič off topic in res ne vem kaj ima to z dogovarjanjem kam greš na kavo :surrender:
  18. basbas

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

jaz mam tud take navade ..v desni balanca v levi fotoaparat.. [media=]
  19. svobodnaptica01

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju

Glede na to, da tu gor sprašuješ kako se naredi burn out med vožnjo, če imaš lahko probleme s policijo če posnameš in objaviš vožnjo po zadnjem, prehitevanja itd. maš namen po cesti delat bedarije. In ko potem zraven še pripišeš, da sicer veš, da obstajajo primerna mesta za to početje, napišeš da je tebi to bolj kul delat na cesti v prometu, ker je bolj adrenalinsko, potem žal človek ravno ne more trditi, da imaš neko racionalno zavedanje in spoštovanje lastnega in tujega življenja. In IMHO tudi zdrave pameti ne. Nimam nič proti sproščanju adrenalina na tak ali drugačen način, moti me pa, ko to sproščanje hkrati ogroža tudi ostale. Tako kot me ne moti, da si nekdo kupi pištolo in hodi streljat na strelišče, hudo me pa moti, ko si bo tarče postavil na ulici začel streljati, ko mimo hodijo drugi ljudje, ker mu je to ful bolj adrenalinsko. In glede na to, da se na cesti še prehitro zgodi kaka traparija, se mi zdi brezveze še ekstra izzivat, če imaš možnost to početi kje drugje. Če ti je všeč vožnja, ki je daleč od CPPja, zakaj ne bi svoj čas, denar in energijo vložil v to, da postaneš npr. odličen stunt driver, dirkač itd.? Nikomur nikoli ne privoščim, da bi se mu na motorju kaj zgodilo. Dejstvo pa je, da če imaš zgoraj omenjene stvari namen početi dlje časa, je samo vprašanje kdaj in s kakšnimi posledicami se boš valjal po tleh. Ali bo to prvič, petič, stotič ali pa dvatisočpetnajstič. Razlika je pa, ali bo na tvoji poti avto, kandelaber al samo asfalt na parkingu, dirkališču itd. Kar se pa meni osebno zdi še huje in je trenutno tema debate pa, a boš zraven poškodoval še koga ki je bil slučajno ničhudega sluteč tam, ali ne. Vedno pride en dan ko nekaj ne znese, tudi če si profesionalec. Ti pa želim, če boš pri svojem vztrajal, da bo ta šola zelo poceni in lekcija čimprej naučena. Ker alternativa ni luštna, prej ali slej vstopi v igro g. Darwin.
  20. aders

Po Balkanu

7. DAN: Zjutraj zajtrkujeva v Sarandeju... ob obali nadaljujeva proti severu države... škoda je tako lepega koščka obale za vojaško oporišče plaža v mestu Himare v glavnem imajo normalne bencinske, ene pa res izgledajo malo na "ho ruk" prelaz proti mestu Vlore Vlore ob cesti lahko kupiš skorajda vse ob dvopasovnici pečejo tudi koruzo prideva v mesto Kavaje pred Dračem (Durres), kjer naj bi prespala v kampu..zgleda kot ghost city vseeno pa imajo lepšo bolnišnico, kot mi v Novem mestu (in verjetno še marsikje drugje) najdeva kamp, presenetljivo lepo urejen...gosti so v glavnem nemci, švicarji, poljaki, ... ker je plaža mivkasta in morje ni globoko, so naredili umetni polotoček in ga v sredini poglobili... Albanija je polna bunkerjev, očitno jih je bilo izredno strah..na severu so jih v glavnem že počistili ali pa jih uporabljajo za druge namene gremo počivat Pot 7. dne:
  21. nejcgs

@kmet2 to ti kar med vožnjo fotkaš? so mi všeč take fotke :grim
  22. aders

Po Balkanu

Sicer je že dobre tri tedne kar smo zaključili poletno turo..pa vseeno..en potopis, mogoče bo komu prav prišlo Začelo se je v nedeljo, 15. julija 2012, ko sva s punco pripravljala vse potrebno za prvo motoristično turo in basala v kovčke ter roll-bag. V pomoč nam je bil seznam od Lord&Lady, ki zajema vse potrebno za na pot. Natankamo motor, preverimo tekočine in pnevmatike...we're ready for tomorrow! 1. DAN: Zjutraj se zbudiva ob 07h in vidiva, da zunaj dežuje oz. rosi. Bajs pa tak začetek popotovanja. Na srečo hitro neha, tako da ob 08.30 že šibava iz Črnomlja proti mejnemu prehodu Vinica. Od tam nadaljujeva po lokalnih cestah čez Karlovac proti Sisku, čez Kutino, mimo Osijeka do Vukovara. Sama ravnica, ogromno ljudji se vozi s kolesi, bencin je očitno predrag. Vukovarski vodni stolp Iz Vukovarja krenemo proti meji s Srbijo, čez Šid do Sremske Mitrovice, kjer prečkamo Savo in se nastanimo v novem, res odličnem kampu Zasavica. Za nami je čez 500km, motorističnega zica imava dovolj. V kampu nas sprejmeta direktor g. Jovan in g. Zdravko. Ponudijo nama rakije in svetujeta glede nadaljevanja poti. Pot prvega dne: 2. DAN: Zjutraj malo poleživa, saj je bil prejšnji dan naporen. Zraven kampa je tudi Specialni rezervat prirode Zasavica, v sklopu katerega je tudi kamp. Dopoldan preživiva kar v rezervatu, direktorjev sin naju vodi in nam pove par zanimivosti glede rezervata..presenečena sva nad urejenostjo! V rezervatu imajo en kup (avtohtonih) živali, nekatere se prosto gibajo in greš lahko k njim... Ob poldanu kreneva naprej, napotijo nas proti reki Drini, ki teče na meji z Bosno in Hercegovino. Ravnica in prostrana polja koruze - se mi zdi, da tukaj obdelajo nekajkrat več zemlje, kot pri nas, a vendar njihovi traktorji skupaj niso vredni toliko, kot ga ima pri nas kmet s tremi njivami... V mestu Banja Koviljača se vzpneva na razgledno točko oz. k spomeniku padlim v 1.svetovni vojni - Gučevo. Pogled na Drino in mesto... Ob spustu se vstaviva v etno gostilni in si privoščiva kosilo - Karadjordjev zrezek Nato nadaljujeva ob Drini proti Zvorniku in naprej.. Etno selo, ki so ga okupirali Slovenci... Šibava čez planino Tara proti naselju Kremna, kjer bova prespala v kampu Viljamovka... Zakaj se kampu reče viljamovka verjetno ni potrebno razlagati Prijazni lastnik g. "Car" nama postreže s svojim pridelkom in se pohvali, da je zanj prejel že več nagrad! Drugi dan je mimo...tako je zgledala pot (približno 220 km):
  23. cikadina

Triumph Daytona 675

To je res ena bolj dolgočasnih tem na motosvetu Za popestritev ena posrečena slikca

nevela
  25. aders

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Vtisi iz 13 - dnevnega popotovanja po Balkanu (Hrvaška, Srbija, Makedonija, Albanija, Črna Gora) so zabeleženi tukaj - KLIK
  26. frischfleisch

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Kaj se zdaj kregate, meni pa je blo prav lušno kmetove slike pogledat. Saj pa to so vse dnevne fure al keri vidi, da se vozijo ponoči???

Bukarešta med nalivom ob 15,00 ... čista zmaga

A ne kolk človek mal rabi,da se mu polepša jutro
  29. T1cK0

Moj prvi motor, stara pošast od Ducatija

MotoGP 2012

Glede na vlogo ki jo igrajo Ducatiji, bi lahk oba ostala še mal na počitncah,......
  31. osa rider

O.K . . . . če ne wula . . . . . pol ti pa kupončk za OMV-jevo kufe NE DAM!!!! :evilgrin: .)
  32. MARJA

Triumph Daytona 675

Seveda je dolgošasna, saj Triumphatorji ne sedijo za računalniki ampak se vozijo
  33. pajkica

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

ahm... a tut tale tema je šla u k**** ? menda obstaja kr neki tem Balkan ipd...kjer bi lahk tele vtise tam pisal.. a niso tlele dnevni vtisi? če se za kavo ne smeš zment, pa dejte se še vsebine držat a ne .... pa obstajajo tut albumi, pa potopis napište pa naj vam ga Cufa objav .... sej bom vse prebrala sam dejte u drugo temo pisat no..... :glare:
  34. osa rider

Dons naredu en fočk . . . . .sam z autom, če vela!? Je videt da je pondelk . . . . . ride samevale!
  35. basbas

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Potovanja v "cudne" dežele V tej hudi temi smo imeli danes dopoldan .. " blitz krieg" izbris ....se dobimo na kavi .No da vidmo kaj bo zdej ? (cufa)
  36. jakATV

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Zgleda, da vsi radi slikamo tole

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

s hotla napisati "cigoti"?
  38. GregaSLO

1. Na ta dolgi ravnini v Planini je en Clio včasih parkiran. To je radar in ne lokalni pijanček, ki zasede pol parkir placa. (Foto material: ) 2. Proti koncu planine, tam kjer je šola in omejitev 40 km/h radi mal ciljajo 3. Čist ta zgornje počivališče na ridah, tam ko so smetnjaki pa klopce ponavadi kak letečman preverja če mam dost profila pa prvo pomoč, pa kok gre kej motor 4. Provide peljejo gor pa dol pa nas peglajo če gremo čez polno črto ali prehitro 5. Enkrat celo helikopter vidu, ko je gledal kdo je šel čez polno črto, policija je spodaj in zgoraj pa ustavljala... Bilo je to davnega 2010... To je kar jst vem, pa me ni tko dost gor, bodo ostali dodali, I`m sure da se bo marsikaj še najdlo

Zippo

sej ne dab se hvalu

wela wela

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

če si ga cel dan delal (krog namreč), pa velik rakije popil, pa zraun vse zemote pozdravu..ti kr prlimej, bomo z veseljem brali. Je pa res da Pajkica po celi Evropi ne nardi tok fotk kot jih je Kmet sam do Zagreba ps. dnevna fura pomeni da si štartal doma in se vrnil domov, za ostalo so pa bolj specializirane teme, kjer marsikdo od nas kaj išče (predvsem podatke o spanju, obisku zanimivih lokacij. .) pss: da ne bo pomote: potopis al pa slikice in doživljaji so mi všeč, le tema je zgrešena

Triumph Daytona 675

Začni se družit z nami Kwakarji, mi smo fajn druščina , pa znamo tud druge motorje pohvalit, napram BMW.jašem in sintisajzerjašem smo čisto nasprotje! Drugač pa fajna slikca, direkt za na profil!
  43. ELO

Mamutovanje 2013

ejga, a je to kolesarko al motoristično srečanje? a vohka prpelem še agregat pa lajtšou, pa da bo obvezn wlan. pa no-evidence zone bi vohka ukinal, pa dal vse na onlajn. a? oberkul, knede?
  44. thumper

vela..pod pogojem če ...
  45. MARJA

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

KMET2 hočem nadaljevanje. Če hočeš izkusiti gužvo je ni v Beogradu nič proti Bukarešti. To moraš enkrat izkusit.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

BALKAN TUR 1.)DAN Dobili smo se pri BiniBani,uskladili še zadnje podrobnosti in krenli proti Zrenjaninu,nastopajoči so..... Kmetica2 BinaBana IgorKr in Kmet2,slike ni ker je moj kozolc prevelik za tako majhen fotkič :surrender: pihnili smo jo kar po AC ,da nam več časa ostane za pohajkovanje na cilju. Vmes postanki za naše rezervoarje in rezervoarje mopiju. Pred Zrenjaninom pa zanimiv most z človeško avtomatiko :blink: Pa še slikca Vojvodinskih polj,do kamor ti seže pogled ni enga hribčka,sama ravnina,prav tako ceste,kot piste za pristajanje letal.Se pa opazi očitna razlika v cestah,ko smo prehajali iz Hrvaške v Srbijo Po približno 700km smo prišli v Zrenjanin k Bininim svojcem,ki so nas sprejeli res dobrosrčno,na sliki sta poleg nas Binin bratranec in žena,prav tako motorista. Večer se je sprevrgel v noč mi pa še kar po šljivi Bratranec vozi BMW-ja in ko smo se ga mi dotolkli,sej nas poznate BMW-jaše je bila debata.....ma da skrajšam BMW je bil tanajtabulšejši :lol: Pa še Binin stric....ja Srbi majo radi Slovenke ...pa da ne bo pomote in mi Srbkinje .) Ko smo popili zalogo šljive smo se odpravl počas na hrbet.Noč je minila kot bi mignil,zjutraj sva bla z IgorKR v šoku,šljiva je pustila posledice,a ker sva deca sva se pogumno spoprijela z slabostjo.Teta od Bine nam je pripravila zajtrk in popotnico,lepo smo se zahvalili in poslovili,šli še na kavo z bratrancom in ženo... Se zmenli,da se naslednjič dobimo v Sloveniji in jih peljemo po naših koncih pa seveda ,da jim vrnemo z cvičkom za šljivo ^_^ in pot pod kolesa po ravnici do Beograda Se nadaljuje.....Srbija do jaja

automobilisti na ridah sicer pa u soboto en fočk .. u nedeljo pa drug .. policajev nism vidu, upam, da oni niso mene :lol:
  48. SharpNinja

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ker naj bi blo v dolini dns peklensko sva jo mahnila mal višje, kjer je zrak bl mrzu in bl redek, pa da se ne bi sam po kuri drsala sva šla malo v Jodlland gume znucat; Domžale-Mengeš-Kranj-Jezersko (srečala tri kamikaze oziroma oni naju, ki majo več sreče kot pameti, ker d grem jz tkole v nepregleden ovink prehitevat mi bo zihr nekdo nasprot prpelu , ampak če jim paše pa nj a ne)-Železna Kapla-Eberndorf-čez en ful hud most-Volkermarkt-Griffen (ful hudi ostanki trdnjave na hribčku, sm se mi ni dal fotlca vn vlačit)-Sant Andra-Wolfsberg-Deutschlandsberg-Eibiswald (ful huda gorska cestica tam nek okrog, postanek in cookie tajm )-potem pa seveda route 69 (samo tokrat v obratni smeri)-Lavamund-Dravograd-Velenje-Mozirje-na obisk k enmu bmwjašu-Gornji Grad-Črnivec-Kamnik (najprej je Grom dobu za jest potem pa po celem dnevu tud pilota)-Domžale-Lj-Ivančna Gorica-Trebnje-garaža......468km, ni švoh, počas jih bom pa clo nekaj naklepala letos .
  49. Nikii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pet dni prijetnega vijuganja po The magistrali do Trogirja in nazaj. Morje prijetno toplo, v kolonah na poti proti domu pa prevroče ... Lukovo "Makini" pred Makino v Vodicah Trogir in Primošten Hacienda Jadrija Na poti proti domu je Honda malo umrla, sva delali gnečo v gneči (po posegu je oživela in me pripeljala do Ljubljane ;-))