Showing content with the highest reputation on 26. 08. 2012 v vseh kategorijah

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Današnja zasedba - MiDge in jaz, destinacija - seveda - zahod Miting v Ljubljani, od koder sva po AC šibala na Gorenjsko z vmesni postankom na bencinski, potem čez Rateče in naprej čez mejo - seveda do Tolmeča (Tolmezza), tam sva jo ubrala na sever čez Arte Terme, saj je bil prvotni plan prelaz Monte Croce Carnico, a sva malo pred Rivo naletela na stoječo kolono. Sva predvidevaa da zna bit kašna kolesarska dirka, zato sva raje spremenila smer. Pogled na karto je utrnil idejo - spet sem našla cesto po kateri še nisem šla Nova destinacija je bila zahod - hehe in spet sa imela srečo in naletela na kolesarsko dirko No se nama je uspelo prebiti mimo, zgoraj sva naredila prvo pavzo in fotosešn... Od Ravascietta in Comegliansa sva nadaljevala na sever do Sappade... Malo naprej sva si privoščla kafe, potem nadaljevala pot - v San Stefano di Cadore sva za zavila na severozahod mimo Lacune... in naprej. Tukaj se je vedno bolj oblačilo (jah tudi napovedi nisem pogledala včeraj MiDge jo je in zato je bil opremljen z dežjakom in brez skrbi)... Po Val Comelico sva se ob reki... povzpela do... Od tam sva se spustila do San Candido Innichen-a, kjer sva najprej zavila desno in šla čez mejo v Avstrijo - tankat. Od tam nazaj in do Dobbiaca, od tam pa na jug čez... Čudovita pokrajina - seveda :yes: Od tam še vedno na jug Do jezera Misurina... od tam pa na jugovzhod do Auronzo di Cadore... od tam na jug in tudi danes čez prelaz Mauria, kjer sva imela sendvič pavzo. Vmes je začel rositi dež, zato sva se hitro spravla nazaj na motorja in proti Ampezzu. He mi je celo uspelo dobro napovedat da dol nižje ne bo dežja - je bil celo sonček in spet vroooče in soparno, ma ker je bilo že pozno popoldne je med vožnjo prav prijetno hladilo. Malo pred Tolmečem sva dorekla še pot domov. Za Klužami (Chiusaforte) sva zavila desno in se ob reki Reklanici (Raccolana)... povzpela mimo hribov preluknjanih kot ementaler... po serpentinah čez tunele navzgor... do Na žlebeh (Sella Nevea) in potem navzdol mimo Rabeljskega jezera (Lago di Predil)... Od tam pa čez Mrzlo vodo (Riofreddo) do meje in čez, čez Kranjsko Goro do Jesenic, tam pa na AC do Radovljice, kjer sva nardila še zadnjo pavzo, potem pa že po temi šibala vsak na svoj konec domov. Dobrih 600 lepih in suhih kilometrov s prijetnimi temperaturami v višje ležečih delih - se je splačalo spet it v hribe
  2. blazius

Pa še moja lubezen ...
  3. reno99

To je to,še sveže prvih 400 km včeraj preživel bp.
  4. nejcgs

dami je bil :grim , pa BMWRIDERka :grim (edina z motorjem kot se zagre) pa simple men pa anja37 z možem .... danes ni da ni bilo :grim (prekmalu si jo stisnil domov; sicer pa vemo ko pade komanda ni drugega kot ubogat in it :xx: )
  5. blu

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Končno malo predaha in časa za lenarjenje. Ob tako lepem vremenu ni časa, da bi človek sedel za računalnikom in tapkal opise zadnje poti. Tole deževno nedeljo izkoristim, da opišem kje sem se potikala z bivšima sodelavcema. Mislim pa, da počasi "zastrupljam" že moje nove sodelavce in nekateri že hitijo delat izpit za motor :naughty: . V petek zjutraj smo se dobili na OMW-jevi črpali v Lescah in krenili proti Salzburgu. No seveda... prej smo mogli naredit še ovinek do Bischoshofna in si ob vznožju ogledat skakalnico in se je tako izpolnila želja moških dveh predstavnikov poti. V Hallein smo si šli ogledat rudnik soli. Kaj naj rečem o tem rudniku ... turistična atrakcija, kaj pa drugega. V rudnik se zapelješ na vlakcu podobni zadevi, v globino se spustiš po dveh drčah in po slani vodi se zapelješ s splavom in prikažejo tri ali štiri krajše filmčke. O samem pridobivanju ali prikazu pridobivanja soli pa nič. Na koncu sicer dobiš manjšo dozico soli in za vse to odšteješ 18,00 EUR , je bil pa sicer zabaven spust po drči. Od Halleina smo se potem zapeljali proti Königssee in si potem v okolici poiskali prenočišče. Drugo jutro smo se "dajali" okoli tega ali si gremo ogledat Orlovo gnezdo ali ne. Na glasovanju "dva za in ena proti" smo si šli ogledat še to turistično atrakcijo, čeprav bi jaz rajši naredila 300 - 400 km več tisti dan in prihranila 15,50 EUR na vstopnini. Predno se nam je uspelo zopet vrnit v dolino se je ura nagibala že čez eno popoldan. Potem pa hitro po zamišljeni in mnogo skrajšani poti do Wallgava. Čas nas je tako preganjal, da ni bilo časa za postanke in dokumentirat poti s fotkami, pri tem sem (priznam) stalno vihala nos in se jezila na fanta, ker sedaj zaradi ogleda Orlovega gnezda ni bilo časa za postanke. Peljali pa smo se ob prelepem Achenskem jezeru, zanimiva mi je bila tudi Nemška alpska cesta, ki teče ob reki Isar, na tej pa je bilo zaradi vročine polno kopalcev. Dolina ob reki Isar me je pritegnila, zaradi same narave in tekoče reke med tistimi hribi, polna je nanosa belega proda in v tisti vročini bi mi res sedlo, da bi se tam malo ohladila. Pod večer smo prispeli v Wallgau, ki je idiličen turistični kraj z značilnimi hišami v tirolskem stilu. V nedeljo zjutraj smo si najprej šli ogledat sotesko, ki je v bližini kraja Mittenwald. Sotesko sem odkrila, ko sem "guglala" po zemljevidu in pripravljala plan tega potovanja. Za ogled soteske smo porabili skoraj dve uri pa smo si ogledali krajšo varianto. Je pa zanimiva, ker so visoko nad sotesko sprehajaš po kovinskih mostičkih in je bilo vredno ogleda. Od tu smo pot nadaljevali proti Walchensee in Kochelsee in ker je bila nedelja so bile kolone avtomobilov, ki so hiteli proti jezeroma, ob jezeru pa je bilo že tudi polno kopalcev. Od Kochelsee smo potem zavili proti Garmisch-Partenkirchru čez Fernpass proti Inssbrucu. Ustavili smo se v Watenssu pri tovarni Swarovski in naslednjič ko bom šla v tiste konce si bom planirala ogled muzeja kristalov Swarovski. Prenočili smo že na znanem kraju v Hotelu Sonnwend v Neudorfu, ki je idilični letoviški kraj s smučišči in z manjšim jezercem ter vse v tirolskem stilu, veliko lesnih gankov, veliko rož, veliko lesa in vse lepo urejeno. V ponedeljek zjutraj smo zopet dali na glasovanje ali si gremo ogledat muzej starodobnih motorjev, ki smo ga po naključno odkrili na poti od Watensa do Neudorfa. Fanta sta bila seveda za starodobne motorje jaz pa sem se odločila, da jo nazaj proti domu mahnem sama. Mikal me je tudi Glokner, fantoma pa ni dišal ta predlog. In tako sem jo pičila po Gerlosstrasse, vendar ne mimo Krimmlskih slapov, temveč po eni obvozni cesti in se tako izognila cestnini, ki jo pobirajo na tej cesti. Na Gloknerju pa mi je čas ušel iz rok, saj se kar nisem mogla nehat potikat tam gor, ko sem pa že enkrat plačala 22,00 EUR :wacko: za to cesto. Bilo je luštno čeprav je bilo celo pot vroče in nič ni pomagalo, da sem imela odprte vse zračnike na obleki. Na nekaterih odsekih so bile ceste polne avtomobilov, kar je pomenilo, da nismo mogli potovat s tako hitrostjo. Junija če je lepo vreme je bol prijetno flankirat z motorjem, pa še hitreje prideš na želeni cilj. Bi bila pa velika škoda če se nebi izkoristilo tega vremena, pa kaj če je celo pot curljalo in kapljalo od nas.
  6. Arriba

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Končno padla spet ena furca . Ker so vremenarji rekli da bo vroče sva s kolegom sklenla da dans malo više. Torej v Lipnici levo proti Deutchlandsbergu in se povzpela na Wienebene. Spodaj sva sicer videla neko tablo na kateri je pisalo da je cesta gešpert fur ale farcojg, pa se nama to ni zdelo preveč pomembno, sva mislila da bova z motorji že kako prišla skozi. Ampak kakih 10 km pred Wolfsbergom je bla cesta res popolnoma zaprta in so naju delavci nagnali nazaj. Hočeš, nočeš sva obrnila in nazaj v Deutschlandsberg. Ker se nama še ni bilo za domov in ker je bilo v dolini peklensko, sva se povzpela še na Hebalpe in se priključila na cesto čez Packsattel proti Twimbergu, pa potem onih par kilometrov sanjske ceste med Twimbergom in Wolfsbergom... WAU. Pa dalje do Sv. Andraža in Lavaminda na Golico, Radlpass pa domov. Blo je super, ampak za nekaj časa imam bregov dovolj . Aja, fotka je iz Wienebene
  7. Kej naj pole šele jst rečem ka nimam avta :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
  8. igorkr

Balkan 4 dni = 2300 km

Zgodba iz Avala malo drugače ... (2. dan) ... nato Kmetica2 poda Kmet2 brošuro z napotki kako varno skozi Beograd brez, da ti zakuha. Kmet2 še vedno vidno pregret, zato ka ni vodno hlajen, od izleta po Beograjskih ulicah in cestnih gradbiščih vzame brošuro v roke. A glej ti to. Navdila, ki bi preprečla tako nezaželeno pregrevanje napisana v švajsani, izvenzemeljski pisavi tudi poznani pod imenom grabljice. Misli so se začele vrtet nazaj v tista otroška leta osnovne šole. Začel se je spominjat, klopi in sošolcev tistega 5. razreda ko se je učil in se seznanjal z grabeljščino. Vendar stric Čas in EMŠO sta naredila svoje. Vse kar je ostalo je samo spomin na zeleno tablo in obrabljen parket položen na ribjo kost, ki se je v vogalu razreda tam nekeje pri zadnjih klopeh že začel dvigovati. Vsi napori, da bi razvozlal skrivna navodila so se izjalovila. Poskušal je še enkrat, pa dvakrat. In ta poskušanja so se zavrtela že v večmestna števila dokler se mu ni čisto zmešalo. Kmetica2 pa... Neč jst kriva .... Pa še ena slikca naših kwjnčkow ...
  9. wix

Včasih je fajn kako sliko vidt. Zdej vem, da se s Kmetom ne bom norca delal, ker je fant k ameriški hladilnik :S
  10. igorkr

Evo danes fočk 4 x tolko da izenačim z Damijem, ka se je na koncu pršu pokazat in zakwakat. Kmet2 prnesu biftek in stiropor ... Evo konec fočka pa tako... Od leve okrog mize na desno Damjana, Kmet2, Anja 27, Anđo37, Kmetica2, Mark II a.k.a. T-55 in Igorkr
  11. osa rider

Dons biu fočk! Lepo vas je bilo videti na kupu . . . . znani in neznani! Kmet2 je bil pa dons na ridah zlo zaželena oseba :grim vsi so nestrpno čakal Kmetovo dostavo bifteka in fafaronov! Aja . . . . Damija . . . . ups KWAKIJA spet ni blo na ridah! :grrr
  12. lajbn

Kawasaki Z 750

V bistvu je zelo enostavno.
  13. crusty

Časi motosvetovcev na Grobniku

hahaha čase na Grobniku ter ribiške vice o velikosti rib lahko daš k v en predal ........je že kr praksa (kakor sm vidu), da eni hudičevo letijo k so sami dol ali sami sebe merjo............k je pa uradna meritev (če se seveda udeležijo kakšne gasilske dirke).........je pa itak nekaj narobe z njo
  14. BenX

MotoGP 2012

uf... prehitevanje lorenza v zadnjem krogu je pa bilo noro!!! čestitke tudi pedrosi, ampak potezo tekme je vseeno naredil lorenzo.
  15. 1. Staremu atu se malo jebe, kdaj bo stari prišlo, važno, da on opravi svoje pa pusti babnco na miru....tko da nevem, kje tebi te ugotovitve 2. Kot že 100x premleto, dolžina ni važna, važna je tehnika....čeprav na koncu spoznaš, da boljš, da je malj daljši kot pa prekratek :grim 3. Pr tamladih nima cajta gledat riti, ker če hoče sledit tempu mlade krvi, bo gledala in se ukvarjala s čim drugim....mislim na tisto zadevo k pri mladih letih sama gor stoji, ne pa pr atih, k morajo počakat na delovanje modre tabletke, dokler ne prime itak nima kaj počet, jo lahko sam naspenka po riti! Evo smo zaklučl zdej stare pa mlade? Vsi v letih k berete moj post...kar lepo počasi, da si kater/a ne bo kaj naredu ali naredila. :grim
  16. Hmm... da se slučajno fosilom ni začel kolcat po mozolih
  17. Če je v milimetrih pol ni problema sem prec v tej kategoriji. Itak ga pa tale naša U51 mal sračka. išče stare dedce namest, da bi si mlado meso najdla...
  18. strajnarR

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Vtis iz dvodnevnega potepanja še v video verziji:
  19. Jurexy

Še moj z750
  20. wabb

Ljubezen na prvi pogled, Honda CB1000R
  21. Shogun

Suzuki bo vedno Suzuki, ima pa tudi Honda svoje atribute .)
  22. escape

Časi motosvetovcev na Grobniku

Saj zato pa veljajo samo uradno merjeni časi, vse ostalo pa so samo zgodbice. Tudi na tem forumu je kar nekaj takih ,ki predvsem nakladajo. Drugače pa se popolnoma strinjam s teboj
  23. RVT

Časi motosvetovcev na Grobniku

Sej k boš mal več začel tkole po dirkališčih hodt pa mal spraševat pa opazovat boš vidu, da je kr nekaj šoferjev k majo takšna odstopanja
  24. BinaBana

ja, k ameriski hladilnik po zunanjosti, pa tut srce ma tak dobr je k biftek!! oba s kmetico sta aja, pa in uceri in preducerisnjem fock!
  25. Uff... še dobr da mam mali avto...

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeri Kmetica2,Anja37 in njena močnejša polovica,zbor na OMW in napad na Cerknica,Ribnica.Kočevje,Kolpska dolina(Stari trg,Dol,Žaga,Fara,Osilnica) pa čez Medvedje ride na Kočevje,Jurjevica,Nova štifta,Cerknica.Ride in pizza v Postojni,pa nazaj v Lj. Prijetna družba in uživaških panoramskih 400km slikc pa ne bo......zakaj?...zanalašč!!
  27. 1.)No pa si si sm odgovoril....pri teh letih še zmerom ne razumeš bistvo partnerstva,no sej vem,mogoče je v tvoji okolici takšen odnos in je za tebe postal stereotip,no pubec ne boj se starcev ni vse tako črno,eni se mamo šele v zrelih letih zares lepo.... :grim 2.)Se tolažijo uni z mejhnim in si kupijo veeeelik avto 3.)Lej pubec pr tem je pa tako,ja skoz stoji po konci pr vas tamladih in skoz bruha,pa se še dobr akcija ni začela,mi tastar smo pa ko star panj,težko ga vžgeš a ko vžge noče in noče ugasnt...
  28. Se zaveda, da je že v letih in da ne bi zdržala mlade mašine....muahhaha
  29. SharpNinja

Hribolazenje

Ker so bile v dolini danes spet napovedane za kuhanje v usnju neprimerne temperature sva že zgodaj zjutraj zbežala višje, tokrat na Kamniško sedlo, ki ga iz doline gledava že kaki dve leti. Luškana turca, sveže temperature, na vrhu je pihalo že kar hladno kljub soncu, ljudi relativno malo (glavnina je lezla gor, ko sva se že vračala), stestirala nove gojzarje, ki so mi skoraj odžrli pete , ampak naslednjič bo že boljš (upam).
  30. nxyz imam fobijo pred pudrom...me je mati pri 15 tako prišvasala okol obraza, ko me je videla napudrano...da mi na kraj pameti ne pride več, da se še kdaj nafarbam na fris..... :lol: Gasper junc si in pika.... Jest sm pa po duši res stara kot zemlja... .......drugače pa mora imeti moški več kot 35 let za prijavo na tekmovanje za rit.....zato ker taki imajo šarm, junci pa veljajo še za zajce....
  31. Pozdravljeni lastniki MP3-jev. Odločil sem se, da opišem modifikacijo zadnjih luči pri omenjenem maxiscooterju, saj je v originalnem fokusu samo ena žarnica drug prostor pa je prazen in neizkoriščen. Pridobi se na vidnosti v prometu, posledično varnost in seveda tudi boljši izgled (stvar okusa). Zaradi dodelave ni potrebna dodatna homologacija! No pa začnimo: Material in vrednost le tega: 2 x bočni smerniki Fiat Punto - cena 2 € - avtoodpad Pinterič MB, 2 X žarnica 12v-5W in 0,50m tanke žice. Čas modifikacije 2 uri (sedaj ko vem kako gre zaporedje 1 ura) Najprej odstranimo zgornjo plastiko nad tablico ter spodnji del kjer sta lučki za osvetlitev tablice. V notranjosti prtljažnega prostora sta 2 vijaka katera pritrjujeta luči, ju odvijemo in luči izvlečemo iz ležišča. Odstranimo edino ležišče z žarnico in na delu kjer ni nič vgrajeno, je pa predvideno izvrtamo najprej luknjo z manjšim svedrom (v mojem primeru 3 mm) in nato s svedrom za povrtanje lukenj 12,4 mm ( le v primeru da uporabimo že omenjene smernike, drugače prilagodimo). Smerniki Fiat Punto - bočni Ker ima ležišče žarnice bajonetni zaklep, z majhno ploščato pilo izpilimo utore in vstavimo ležišče žarnice. Posebno tesnenje ni potrebno saj ima ležišče tesnilno gumico in popolnoma zatesni odprtino. Pripravimo si 2 kosa cca. 20 cm dvožilne žice, katero opremimo z kabeljskimi čeveljčki, da jih kasneje priklopimo na ležišče žarnice.Kontakte na katere pridejo nataknjeni kabeljski čeveljčki pa lahko zalijemo z parafinom, da izboljšamo zaščito proti koroziji kontaktov ali uporabimo silikonski spray. Pri inštalaciji obstoječe tovarniško vgrajene žarnice poiščemo prave kontakte ter priklopimo že pripravljene žice. Po želji lahko priklopimo nove žarnice ali na stop luč ali na pozicijske stalne luči (v mojem primeru). Po uspešnem priklopu vstavimo ležišče z žarnico v predhodno izvrtano odprtino in kompletno luč vstavimo ter pritrdimo. Uporabimo lahko tudi LED žarnice sam pa sem uporabil klasične iz razloga da ne pride do razlike v barvi svetlobe (LED - bela hladna svetloba). Na priloženih fotografijah pa je razvidno kakšna je razlika pred in po modifikaciji. Pred modifikacijo: Po modifikaciji: In to je to. Osvetlitev je občutno boljša. Stroški zelo majhni 4 € za 2 ležišči z žarnico in 1-2 uri prostega časa. Upam da se kdo odloči za modifikacijo, če pa potrebujete pomoč pa kar na ZS. ali FB
  32. Tiger

xt 1200 z
  33. 3cavalli3

Moj novi/stari Z750 letnik 2006, prepeljanih 32k km, par dodatkov gor, nič posebnega...nove gume, čaka pa se odstranitev stock "dimnika".
  34. GDII

še jaz ruknem par slik moje lubice:) čist mi je k srcu prirastla in po prvih 200km vem da sem izbral pravi mops! drža, lega, vse mi ustreza...
  35. fasttrack

CBR update: rdeč trak na kolesih. Brings out the character ... Na tej sliki gume še nove, p.s. : ignore the cat
  36. paris2

Radar, laser, detektor, motilci radarjev...

ko tole prebiram ugotavljam, da se po novem motoristi delijo ne na une, ki so padli in une, ki še bodo, temveč na une, ki so plačali in une, ki še bodo! :evilgrin: ...so jih ali jih pa še bodo! ...so jih ali jih pa še bodo! ...
  37. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 6: Zjutraj je bilo še vedno precej peska v zraku. Vidljivost nikakva. Spremenjeni načrt je bil po puščavskih pistah do Zagore. Osnovni iz M' Hareca do M' Hamida je iz tehtnih razlogov odpadel. Malo pred Taghbalte zavijemo na prvo pisto. Po nekaj km presenečenje. Asfaltna prečka. Wtf? Neki mimovozeči mopedist razloži, da delajo novo cestno povezavo z Zagoro. N-12 bodo asfaltirali! Manjkajo samo še nadvozi preko river badov. Z Maretom sva nameravala nadaljevati ali po pisti ali naprej po asfaltu/pesku. Samo tretji ni hotel. Potem je bilo treba obrnit nazaj za Tazzarine in preko Nekoba zaviti na turistično opevano, meni pa nezanimivo "kazbah valley". Nazaj grede srečamo še dva španca katera sta sfalila odcep za Nekob. Do Zagore se je nabralo 215 km kjer se je zvečer razvil pravi peščeni vihar. Filmček sem že pripopal na stran 12. Poleg vsestransko "pestrega" večera so bili obeti za naslednji dan bolj slabi. Če bi prejšnji dan zavili na M' Harec, poskušali odvozit MS-6, bi bila cela štala. Vozit v takem naprej po Draa na MS-8 pa samomor. Trasa dneva Zjutraj za tankanje vode v camel-backe se ustavimo pred lokalnim soukom v Tazzarinu Pogled na Tazzarine z distance. Še zjutraj je bilo veliko peska v luftu Z nasipa nove asfaltirane N-12 nazaj na pisto Vaško pokopališče v Taghbalte. Ene pričaka Alah, druge On, tretje ... Down town Nekob Pesek si je potrebno vsake kvatre sprati z zob Modreci se posvetujejo ob kozarčku vode Sosednja restavracija. Ne južneje v Merzougi ampak Nekobu Popoldne se je veter okrepil in "zadimil" še najbližnje razvaline kazb

BMW F 700 GS

Popolnoma isti motor z 1 ali 2-ma lepotnima popravkoma....brez veze,samo reklamna poteza BMW,,,
  39. MARE 65

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

spet spustil lepo furo, a jebi ga.
  40. TakeALookAround

MotoGP 2012

Ja cist hudo...Rossi style. :grim
  41. straza

Rakitna

mislm da je nebi mogu gledat k bi sam na začetk vidu pa konc umes bi se prehit odvijala za ws :hooray: .)
  42. reno99

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Odličen izbor,Lopar je moj drugi dom,z veseljem bi se vam z ženko pridružila na tej avanturi,sploh ko berem,da niste "kamikaze"...................
  43. GDII

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pot je bila iz: Velenje,Gaberke,Plešivec,Slovenj Gradec,Dravograd, Volkermarkt,Worthersee,willach,Spittal en Drau,Lienz,Sillan,Cortina d Ampezzo,La Villa,Corvara In Badia,Passo Pordoi,Alba-Penia.Santa Fosca,Conegliano,Udine,Tolmezzo,Tarvisio,Kranjska Gora, Jezersko
  44. Mislim, da se umetnica pa res nima kaj za staro počutiti, za razliko od katere druge se lahko ona mirne duše pogleda v ogledalo brez pudra
  45. kotzi

Varadero srečanje

To se bo zgodilo konec septembra ali pa začetek oktobra - odvisno od vremena. Je še dost cajta!! Lp! Iztok
  46. Bremzer

MOTO oprema - dežna

Jaz sem dolgo vztrajal na kombinezonu,in sem bil večkrat moker med nogami neglede na znamko kombinezona imel sem celo original od HD mi ga je dal en kolega iz Nemčije kot darilo, oblekel sem ga samo enkrat in bil takoj moker ! ca 2 leti uporabljam DVODELNEGA podloženega res,da je malo dražji in od takrat nisem bil še moker,vem samo eno nikoli več enodelni-kombi ! ! Pa še dosti bolj uporaben saj kot je bilo že rečeno veliko enostavnejši za obleč in pri majnšen dežju oblečeš samo gornji del ali,ko poneha deževati slečeš gornji del spodnjega pa pustiš,da ti nešprica od ceste!
  47. maratonac

v akciji

Zjale

agejn ... :yawn:

Prepoved pridelave lastne hrane

... jest sem s svojim semenom naredil totalno drugačno gensko zasnovo svojih potomcev..... obe sta punci.. ... ( pa nista podobni poštarju, da ne bo kej narobe napisano....)