Showing content with the highest reputation on 03. 09. 2012 v vseh kategorijah

Balkan 4 dni = 2300 km

BALKAN TUR 6.)DAN......ZADNJI No v Neumu smo ga sral do 2h zjutraj potem spat za 4 ure in počas prot domu.Ker je Binam bila malce hendikepirana telesno in tehnično... prav tako jaz in IgorKr ki nas je med vožnjo napadala tamkajšnja aviacija.... in Igorjeva nabildana roka.....ja fant ma res rad rokomet in po 4h spanja je bila še zmerom koma strica Toma in prav zaradi vseh teh anomalij smo se odločl za AC do doma Končno po zajtrku odrinemo... Vmes mal slikamo..... Prelep pogled Vstop na AC Ko v Ameriki ^_^ In še zadnja slika Jadranskega morja,potem AC zavije v notranjost Da si boste predstavljal,zunaj blizu 40 stopinj,AC zabita do amena...straaašnooooo.... 700km v dnevu in 70% takšne zabite ceste...da te kap.Proti domu smo krenli ob 7h zjutraj ,dospeli pa v večernih urah srečno in varno kljub poškodbam tehnike in pikajoče avijacije Skupaj smo naklepal 2500km in pri tem porabili okrog 4l šljive :lol: varčni ni kaj .) Za spet kakšen Balkanski potopis pa čakamo drugo leto lp in hvala ker ste me bral in prenašal. ^_^
  2. BMWRIDER

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Potep se je zgodil,ko so temp. kazale v naših krajih nekak tako,pa tudi na motorju ni bla dost nižja,čeprav je v garaži bil. Ker so se nama začel topit že notranji organi,sva z bavarcem sklenila,da greva najine duše stabilizirat nekam,kjer so temperature znosne in narava malo manj skurjena. Iz tega pekla naju je zabrisal kt ventil iz ekonoma lonca na 700mnv.. Že po prvih km sva lažje zadihala ker naju je tretjino poti hladila reka Kanomljica Pot naju je v senci peljala dokaj hitro in strmo proti vrhu in se nama odprla v tako lepoto,da sva se za nekaj časa dala na off in normalno zadihala.. Jebela,nekak se nama ni šlo domov po isti poti in ko na karto pogledam ,kam peljejo poti..hm..makadam naprej,makadam desno..bavarc pa gume kot GPjevci na konc dirke..Seznanjena o makadamu pa tudi nisva bila...In sva šla na teorijo počasi se daleč pride.. Narava pa tolk lepa,temperature božanske,da je začelo že lepo hladit (med 25 in 30),in makadam tko lep,da je bil že kičast.. Po 9ih km vijugastega makadama prispeva v Dolenjo Trebušo,kjer se odločim,da pot nadaljujem po istem terenu proti Čepovanu..Že v prvih km opazim,da je teren grdo odnesla voda in ustvarila struge na poti v katero sem se nehote ujela,ko sem si čelado reševala pred visečo pečino in hkrati umikala pred neurejeno bankino,ki se je lepo nadaljevala v ornk prepad.Zašumelo mi je nekje v malih možganih,ampak ne zarad strahu,temveč zarad slabe vesti,ker nobenemu nisem omenila,kam jo pičim in na kterih koordinatah se bom ta dan nahajala..Če zgrmim,me noben bog,angel in hudič ne najdejo...Nč,nazaj ne grem,globoko zadiham,pobožam bavarca in z občutkom po gasu...OOOOOOO!! Kok je to lepo zarital,da se mi je prav zasmejalo!!! Še Severina v mini krilu in svojih štiklih neb znala tko.. :) ..In sva se zvlekla iz te struge ter počas pricaplala zopet na lepo pot... Adrenalina pa zmer več...Za seboj sva mela cc 20km makadama,mir,tišino,čudovito okolico in znosne temperature tako,da sva zahtevala še...V Novo Gorico in njen ''ekonom lonc'' naju ni mikalo,zato sva zavila proti Lokvam..17 % klanc je bil pa tko lepo porihtan,da naju je mel,da se parkrat gor pa dol zapeljeva..No,pa sva se vseeno sam lepo ozrla in pičla dalje.. Čakal naju je še nama zlo poznan del poti Lokve- Predmeja in 13km lepega in širokega terena..Brez postanka se zaženeva v senco gozdnih poti,ko iz firbca pogledam na termometer ... 20 stopin!! O ti šment,!! Tu se pa da dihat,!! Pošteno povedano,sem že pozabla kakšen je občutek,če te zazebe..Na Mali Lazni zagledam veliko tablo ''BIKERS WELLCOME'' in se mi je prav prijetno zdelo,ko sem pred kočo zagledala en kup profi endurašev z gumami kot gosence na ratraku..O mater!!! Iz sramu,ker sva bla midva v primerjavi z njimi zlo boso obuta,pičiva dalje proti vročemu domu, za spremembo z notranjimi organi v zopet normalnem stanju. Doma jih slišim,kje sem lazla,da sem vsa tok '' oprasana'' in ''usvenana''..Pa,kje sem pamet mela,da kar sama okrog lutam po takih terenih s takimi gumami... @F/ ..#%&!!!!!!!! itd.. Jst pa ornk na off in čist na izi ter z nasmehom!!!!!!!! Hudiča,je pasal!!!! No in kot naročen drugi dan v poznih večernih urah srečam v Postojni na OMVju spet te enduraše,usrane in usvenane,da sem bla jaz v primerjavi z njimi pravi biser...Pa mi ni dalo miru,da jih nebi vprašala od kod jim vsa ta svinjarija na sebi... Pa se izkaže,da so res bli oni na Mali Lazni ter se spraševali kdo vozi tistega bosega bavarca!! No,sedaj so vidli.. :) ..Zaupajo mi,da so po trnovskem gozdu nardili cc 270km lepih makadamskih poti in da se odpravljajo na nočno offroad furo po kočevskem...U,hudiča kolk sem jim zavidala....Ups , pa pozabla sem jim povedat,pa mislim,da tud niso bili seznanjeni,da tam medvedje domujejo!! Bi bil čas,da grem bavarca preobut...No,kljub temu sva uživala!!

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

jebe se mi kar si mislite ... rad imam čist motor :yawn:
  4. solorider

Odvzem prednosti

Najraje bi pokazal film, vendar je to prevečkrat tisti končni kader, kjer se vse konča ... malodušno, z obžalovanjem in grenkim izgovorom: "Motorist je bil prehiter!" Ob cesti je že preveč takšnih opominov, ki polnijo solze in osvetlujejo sveče v opomin mimovozečim! Bilo je takole ... in verjamem, da to ni izjema! S kolegom sva pred kratkim opravila eno daljših službenih poti. Seveda z avtomobilom. Tako, kot sopotnik sedim v avtu, nekje, kje sploh ni pomembno, in čakam, da bova zavila iz stranske ceste na glavno! Promet je tako nekako zmeren. Počakava 2 avtomobila in iz desne se nama še približuje motorist ... ob tem pa avto začne lezti na cesto ... Moja normalna reakcija aktivnega sovoznika je bila: "Počakaj, na desni imaš še motorista!" Kar je sledilo, mi je nagnalo v kosti strah, jezo in nelagodje ... "Eh, je še daleč ..." in kolega zapelje direktno pred njega ... Po drži motorista sem videl, da je situacijo rešila zgolj njegova hitra reakcija in zavedanje nepredvidljivega! In naj poudarim, da ni šlo za enega tistih motoristov, ki prebijajo zvočni zid, temveč povprečnega, zmernega, ki mu po vsej verjetnosti motor pomeni način življenja, kot večini nas. Globoko v sebi me je še huje zmrazilo! Še danes čutim to ledenico v sebi, kajti ta motorist sem lahko naslednjič tudi jaz! Ali ti! Nekdo, ki ga poznam ... In morda se vse skupaj ne bo izšlo zgolj z zažgano gumo agresivnega zaviranja ter ogorčenimi besedami motorista, ki jih izpod odkimajoče čelade tako nihče ne sliši ... Naj poudarim! Motorist ni nikoli daleč. Naj bo hiter ali počasen! Kriv ali ne! Ni potrebe po črni statistiki, če počakamo sekundo dlje in pustimo promet varno mimo preden presekamo pot ... p.s. dobro napisano...
  5. BIZKIT

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Nima veze al je umazan al pa čist. Če je tako umazan, da me moti ga bom šel spucat drugač pa ne. Sej nism zarad "vas" kupil motor sem ga zase, pa če je čist al pa umazan, važn da je men najjači Tko, da pozer ni tist k ma zglancan motor ampak tist, ki si ga je nabavu s tem razlogom, da bo v očeh drugih izpadel car, kul or whatever!
  6. BREITNER

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Nič pretiranega ... lepo vreme, idealno za skok do gradu, kjer še nisem bil. To je Štatenberg. Naredil par fotografij, si ogledal tudi lepo urejeno notranje dvorišče. Bilo je kar nekaj obiskovalcev z avtomobili in sicer Nizozemci, Avstrijci .... Moralo se je čez vikend nekaj dogajat, saj so bolj počasni podirali šotore na travniku pred gradom. Srečal tudi (samo mopede), moped kluba Čmrlji. Kratko, ampak za dušo.
  7. Dolenc™

Grobnik

Velja za vse steze. Gledaš tisto, katere napoved ti bolj ustreza
  8. nxyz

Odvzem prednosti

In primeri, ko moraš izpred hiše zapeljati na glavno cesto...pogledaš na obe strani nikogar, odpreš šipo in poslušaš, če kaj ropota, nič, še enkrat pogledaš, cesta prazna in hitro spelješ. Pogledaš v vzvratno ogledalo in motorist zadaj vedno bližje, zavira na polno, da se ti ne razlepi po avtu. Pripelješ do semaforja, ti potrka na okno in reče a si me izsilila, hm, ga vprašam nazaj, si peljal 50km/h? Itak, tišina z njegove strani, samo stran pogleda. Nič novega. Se dogaja, vsakodnevno, zakaj je treba po naseljih, kjer je polno stranskih cest divjati. Omejitev pri nas je 50km/h, kup stranskih cest, semafor za pešce, vse nepregledno in se najde vsak dan kup ljudi na motorjih in v avtih-teh je manj, ki pičijo kot izven naselja in potem se čudijo, če morajo kdaj na polno zavirati in so kao izsiljeni. Ko se vključujem na cesto pričakujem, da bo človek peljal po omejitvah, ne 2xomejitev. Vedno bodo krivi ljudje v avtih motoristi pa angelčki, vedno vsi po omejitvah vozijo...samo čudno se mi zdi, ko grem kam proti morju, peljem po omejittvah v naseljih, izven kdaj do 120km/h in ostali motoristi pičijo mimo mene kot da se niti ne premikam. No, to so najbrž tisti, ki vedno vozijo po omejitvah.
  9. trojan69

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Eh sej to je vse kar povprečen slovensko motorist zna-glancanje plastik, kaj je spod se 99% niti sanja ne- sej zna gospod mehanik,... aja sory-zna zamenat žmigovce (zarad kterih se potem tresejo hlače na tehničnem) pa montirat top-case Jebi ga mal mi vre pod klobukom, ko prebiram že ta 10-to glupo temo na motosvetu Skratka Vsak nej dela kar hoče, eni glancajo eni ne glancajo eni ga drkajo na najnovejšo elektronko eni se postavljajo z številom prevoženih kilometrov na svoji starini... nima veze. Vsak nej dela kar ga veseli, druge pa pr mer pusti.
  10. rumenicestak

Fočk
  11. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes bil en počasen (zaradi viharja v glavi) krog do vikija in nazaj (mal po asfaltu mal po makadamu). Glede na to, da cager hitrosti ni nikoli zašel v trištevilčno območje, je bilo mal več časa gledat naokoli - tako da sem videl tudi pokrajino kjer se vozim in ne samo cesto. Tako sem videl "žive kosilnice" pod nanosem (verjetno so tam vedno, samo videl nikoli); Zaradi zmerne hitrosti opazil celo tri policistke (a danes delajo samo punce?), ki so name merile z radarsko pištolo - sem jim samo pomahal in šel naprej (začuda so vse odzdravile). Namesto zajtrka in kosila pa sem konec dneva skočil do trojan na marelčni krof. Naslednjič na zadnji zic še eno da hrbet masira, pa bo izlet še boljši :-))) (če ne bo preveč huda)
  12. crusty

Odlično zmontiran posnetek z zadnje AA dirke stock 600, nora borba za 1.mesto
  13. motofrik

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Hm... a zdaj je pa taka moda, da je čist motor nekaj sramotnega? No, ja... nikoli nisem sledil modi. Nas so v vojski (mladina ne ve, kaj zamuja...) naučili reda in čistoče. Smo pač stara šola. In -ne, ni me sram, da imam čist motor. Nekdo je veleumno zapisal, da voda škodi motorju. Verjetno dežja niti povohal ni... Hm, so ture, ko te po par dni skupaj pere dež in šiba veter. Pa.. začuda, nam motorji še kar delajo.

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Rad mam čist motor,stanovanje pa še marsikaj drugega in če me kdo označi za pozerja na motorju z letno prevoženimi 10-15kkm,mislim da nima čistega podstrešja in mu mal glancanja neb škodl
  15. suntrace14

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Ma pesda mi gre tole na k*** - kakšen pokazatelj neki! To je še ena slovesnka kmečka pametna fora, k nima veze z realnostjo. Koliko motorjev sem že videl, da so bili zglancani do amena, ko daš dol oklep in zamenjaš olje, pa groza in vidiš, da je tip šparal na servisu al servis na tipu, da je lastnik sam pretegoval vijak in glodal z njih glave ali pa navoje, da so bremze na limitu ali pa so notri cenene ploščice, ki so bolj primerne za otroški tricikel, itd, itd. Japonci imajo povsem drugačen odnos do vozil, pri njih je zunanjost pogosto na drugem mestu, vsa obšlesana in zguncana, ampak tehnično pa so vozila v top stanju. Tukaj pa se fura en površinski videz, pod videzom pa sam bog ve, kaj se skriva. Sam resno, to je bolezen Slovenije, sklepanje dejstev na prvo žogo, še posebno na zunanji videz. Brigite se zase in uživajte zase, ne za druge pa bo vse OK. Pa brez zamere speedfighttuning... sam moje mnenje.

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Bravo in to tudi odraža človeka,vrjetno če bi bil miljarder tud jaz ne bi zabijal časa z čiščenjem,ko bi se umazal bi si kupil drugega :grim ker pa to nisem,probam motor kljub veliko vožnje držat v prvotnem stanju,negovanje plastike,kroma...itd..saj bom le tako pri prodaji motorja iztržil kakšen evro več,če pa že ne to pa ga bom lahko hitro prodal,saj se na motorju vidi in to dobro,kako si ga negoval in skrbel.....no vidijo vsaj tisti nekateri,ki vejo za kaj se gre in jim ni očka tajkun
  17. DRVOWP

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Jaz mojega nisem dobil zastojn...zato je vedno ČIST....
  18. gusar

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Rad bi poznov tizdga,ki bi raje kupu usran motor?

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla - nabijanje

Dej zdej pa vi Triumphatorji nehte bluzit.....dejstvo je ,da je res Triumph v Sloveniji zelo slabo zastopan in tudi dejstvo je Marja ,da motorji crkujejo pa naj bo to Honda ali pa kej drugega in spet je dejstvo če imaš v naši državi en pooblaščen servis zna bit problem z čakanjem rezervnih delov in ne bi bil prvi primer ,prav tako je problem isti znamke Ducati,poznam prijatelja motorista,ki so mu na ta način zjebal skoraj celo sezono. Vse kar sem pa naštel niso slabe lastnosti motorja Triumph temveč njihovih distributerjev in slabe logistike! Pa dej Kec prosm te ,oba motorja sta primerna za poti po Afriki in Aziji ...itd.....in res ne vem katera opcija bi bila pa zdej res ne vem koliko primernejša....a mogoče kakšna Afrika twin ali predpotopna super tenere.....res ne vem zakaj si kupujete drage avte,kateri imajo prav vse opcije elektronsko podprte,rajši si kupte potem fičota pa greste z njim na konec sveta,ne morš zajebat...4 bati,vplinjač in frtajler,vse napake lahko odpraviš sam. Čas gre naprej ,prav tako tehnologija in temu se hočmo,nočmo treba privadit. Za kakšne resne off roade se pa itak ve ,da te enduro krave niso primerne,pa ne zaradi motorja ampak zaradi voznika,saj ni noben od nas supermen,da lahko 260 kilski motor pobira po tleh cel dan in ga obvladuje po tehnično zahtevnem terenu.....no sam se najdejo mojstri. Skratka Kec,a mi poveš eno opcijo motorja za potovanje po Afriki,Aziji brez podporne ekipe z vso potrebno prtljago za preživetje,popravila ,pnevmatike...itd,,,ki je veliko bolj primern kot Gs,Triumph Explorer...pa še jih lahko naštejem.? pa prosim motorje današnjih časov ne časov Jugoslavije. In kot je že nekdo omenil z podporno skupino in ščetko za zobe na motorju se gre lahko čisto vsak off road po bilo kateri deželi sveta a ko te podpore ni in je treba na motor naložit vso potrebno opremo za preživetje ,ki nanese kar precej teže......ja tuki me pa res zanima kateri motorji so bolj primerni za potovanje po teh odmaknjenih deželah.
  20. Prjatu, teb pa biologija pa anatomija nista glih najljubša predmeta a?
  21. sesir

indikator hitrosti

R1 2004 mi je ššla 299 po števcu-na navigaciji pokazalo 285kmh zx 10r 2005 po števcu 299 navigacija pokazala 307kmh
  22. Dr_Jakob

Odvzem prednosti

Pozabla si na une, ki svoje življenjske inferiornosti probajo rešit na cesti. In teh ni malo. Malo se samo spomni, kolikokrat se zgodi, da bi kdo z avtom rad tekmoval z motoristom... Pa tistih, ki zanalašč nagajajo, izzivajo itd.
  23. vanucci

:grim :grim :grim
  24. ELO

Mamutovanje 2013

kaj se delate norca iz budale, saj veste da nisem lep ampak zabit... zgoraj brez oblačil, vse ostalo pod oblačili mora biti! fajn žmahtno z aromo ledra, prešvicano od vožnje v vročini... ne takole da je zakrito ampak takole, odkrito!!!
  25. FLY

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Drage kolegice/kolegi ne izkoristit vsake teme za se spričkat.Pojtite se raje vozit z kristalno čistim ali pokozlano usranim mopedom. PEACE IN HEART AND MIND. Čas me malo prehiteva,pa me zanima:ali nekdo ki ima čiste gate velja za šminkerja?
  26. KeC

Evo si povedal vse.
  27. MiNa

Bajkal - Rusija z motorjem

Nekaterim se avantura začne že doma....
  28. Bremzer

BMW R1200 GS a do 2013

Vsaj pri mojem je tako,da moraš alarm vklopiti takoj, ko vgasneš motor,namreč že po parih minutah se ga več neda vklopiti! Lahko ga pa programiraš tako,da se sam vsakič,ko vgasneš motor vklopi samodejno in predno daš kontakt ga moraš deblokirat.
  29. Dr_Jakob

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Nejc: Ko se boš mogoče kdaj zapeljal kaj dalj od slavnih postonjskih rid in to recimo vsak dan oz. več dni zapored, boš videl, da nekako ne znese pucat motorja. Lej, če pridem ob 01:00 domov s fure in če naslednji dan spet štartam ob recimo 8h naprej, ma... ga ni človeka, da bi me prepričal, da grem vmes spucat bajk. Poleg tega pa tist čas, ki ga bi zapravil za glancanje motorja rajši zapravim za to, da mulce na sladoled peljem. Prioritete, dragi moj, prioritete.
  30. igorkr

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ni vtis dnevne vožnje je pa vtis dneva, upam da tudi to šteje OBISK DUCATI DNEVA V ŠEMPETRU PRI GORICI
  31. nejcgs

a je šel naprej po nabavni ceni?
  32. sivi

BMW R1200 GS a do 2013

Če je preteklo nekaj minut preveč, za vklop alarma daj samo kontakt, ni potrebno motor vžigat. Enako za izklop alarma dovolj da daš kontakt
  33. thumper

Mamutovanje 2013

zato ker če bi bila spodaj "brez" ga ti ne bi mel kam vtaknit ...

:yawn:
  35. frischfleisch

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Dans sem videl enga ful lepo zglancanega intruderja. Pa res se je svetil v temi. To mu ni pomagalo zvozit ovinka na dvopasovnici in se je gladko zapeljal na moj pas meter pred mene sredi križišča. Še dobro, da ko sem v avtu pazim na motoriste, da se ne zabijejo v mene. Pol sem pa še za zahvalo dobo dolge luči od vzadi. Mogoče bi pa sam moral še glancat avto, da bi se ta odsev njemu odbil nazaj v oči. Zgleda, da je več vrst ljudi. Eni se bolj vozijo, eni pa bolj glancajo. Vsakemu svoje bi rekel. No to mi je padlo na pamet, ko sem naletel na to temo. Kaj hočem s tem povedat bo pa mogoče tud kdo porajto. Pa fajn si ga glancajte
  36. NejcN

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Trojan ne vzemi tega osebno, ampak če bereš že 10glupo temo in ti zaradi tega vre pod klobukom, bi bilo mogoče pametno, da bolje izbiraš teme katere bereš. Naj te vprašam, kaj bi po tvoje moral povprečen slovenski motorist poleg glancanja motorja znati? Ali je to menjava olja, ali pa more njegovo znanje obsegati tudi menjavo sklopke,svečk, nastavitve ventilov, zamenjavo semeringov v vzmetenju? Jaz ne vidim ničesar slabega, če delo zaupamo strokovnjaku ki ima znanje in orodje za opravilo. Prej smo debatirali da folk nima ne prostora ne miru že za čiščenje, kaj šele za servise?!?! Hvala bogu da obvladaš vse kar se tiče od motorja in z veselje bi sprejel kakšen tvoj nasvet kako se kaj postori, ampak da se pizdiš na folk ker nekaj ne znajo ti pa obvladaš, to se mi zdi pa res krneki...
  37. Zajcica600

Kaj pa glasba ?

38. gusar

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

In zakaj ti tega ne delaš?
  39. NejcN

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Ajoj kje si zdej najdu pucanje na furi. To je vsakmu bedaku jasno da se to ne dela.... HAha ob 8h naprej? Zakaj nebi ustal cca 20 min prej, vzameš mikrofibro u roke in spucaš vse plastike, z jelenom čez, potem pa wd 40 zadnja nihajka ter felga. Vzame ti malo časa motor pa je čist. Kot sem dejal vsakomur svoje... Sami izgovori dragi moj, sami izgovori Še raje kot na ride grem na rakitno, ki je čisto blizu :D :D (po vsej verjetnosti vseeno naredim več km letno kot ti, ampak sej nima veze) Za vse ki živite v bloku je seveda težje predvsem ker za pucanje rabiš plac in mir. Da ne bo pomote.... če se voziš bo motor seveda umazan, ampak ko imaš pa čas, pa je vseeno lepo da ga malce oglancaš! Moje mnenje...
  40. otko

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Jaz v poletnem času motor uporabljam skoraj vsak dan, da bi ga čistil po vsaki vožnji mi tudi na misel ne pride. Velikokrat pridem pozno domov, zjutraj pa "jovo na novo". Ponavadi ga z vapom očistim na začetku in na koncu sezone, med letom ga pa samo od časa do časa malo obrišem. Nazadnje sem ga očistil prejšnji teden v dveh minutah, ker ga je med službo pral dež, sem ga, ko je dež ponehal samo obrisal s krpo in to je to. Dan kasneje sem opazil, da je celo precej mušic spralo dol. Ne vem zakaj nekatere umazan motor moti med vožnjo, saj takrat itak ne moreš videt motorja, mene motijo preveč umazaništevci, zato tisti predel vsake toliko obrišem in imam občutek, kot da vozim zglancan motor , kako ga vidijo drugi se pa ne sekiram. Če bi pa želel, imeti čist motor tudi za "občinstvo" bi ga pa moral itak vsak dan pucat že zaradi belih platišč, ki so takoj črna od zavor, ampak ko so enkrat črna so skoz enako črna (bolj kot umazana pač ne morejo bit) Je pa res, da opažam precej motorjev, ki so ščiščeni v nulo, tam se vprašam če so ti motorji sploh v voznem stanju. Zgledajo namreč kirurško čisti, masti ni niti tam kjer bi morala biti...nikjer nobenih mušic itd. Sicer pa za motor lepo skrbim, redno menjavam olje, preverjam tlak v gumah itd...
  41. sayo

S katerimi ŠPORTI se ukvarjate

Z drkanjem
  42. macak333

Suzuki GSXR 600

Nastaviti moraš uno loputo ko pride v izpuhu pred katalizatorjem t.i. SET valve.
  43. Bojanv

Potovanja v "cudne" dežele

Prevozil Iran, večkrat Turčijo po dolgem in počez. Mislim da se nimaš česa bati. Tam je zdaj kar nekaj slovencev in "slovencev", delajo. Informacije o bombah in podobnem, so, kolikor vem, relativno stare, oziroma vezane na točno določena območja. Drugače je kar mir. Jaz sem vozil z 650 GS, zadeva je delala čisto OK, še psoebej, ker sem (bil) totalen aberveznik okrog motorjev. Brez menjave gum sem naredil 22.000 km, pa razen zgražanja in posmehovanja ob vrnitvi domov ni bilo nič hujšega. KAJ PA MOREM, ČE MI MEHANIKNI POVEDAL, DA SE MORA MENJAT GUME!!! Z bencinom (baje) v Iraku ni težav, infrastruktura se postavlja, tako da... GAAAAAAAASSSSSSSSSSSAAAAAAAA Pa javi se ob vrnitvi lp bv
  44. MihaJ

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Zanimivo, da tisti ki jim je to neka brezvezna reč, pišejo poste v stilu češ ''kakšen frajer sem, ker motorja ne pucam''... ali nekaj v tem stilu. Večina motorjev, ki sem jih šravfal, in so bili pripeljani umazani, so bili tudi mehansko bolj zanemarjeni.
  45. Mavti

:yawn:
  46. TOMCAT

Zjale

:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :surrender: :yawn: :zzz: ........pa konc petka

Rode odhaja v Vatikan

No, to ne drži. In kot po navadi, drži kvečjemu vsaka tretja ki jo tvoja histerija skozla na ta forum. Čist za hec, kolk škode je naredu? Vidiš, to pa je nekaj kar jaz res ne dojamem. Ne razumem, kako se lahko kogarkoli povprek obtožuje, zaničuje in blati. Velja za vse enako. Ti si res tipičen primer najhujšega jurišnika. Pred leti, v času 1 janševe vlade, sem nekam pelal frenda, zagriženga janšista. Pa debata teče, in pride do Jankovićeve razrešitve. Jasno povem, da se mi to ne zdi normalno, Model pa v točno tem tvojem histerično-gorečem tonu HA!! SI VIDU KAKO SMO GA ZJEBALI!!! Slučajno sva bla pred ciljem, če ne bi ga fuknu z avta. Za vračila imamo sodišča. Slaba, ampak so. Tole kar se dogaja škodi prav vsem. če Rode ne bo ata, si sploh ne znam predstavlat, kaj vse bo Delo nakazalo v Vatikan. Pa me morda niti ne skrbi nakazilo, Če je prvi in največji slovenski cajtung padu na nivo obrekovanj in žalitev samo za to "ker lahko in si pizda kretenska to po moje zasluži" smo res in dip šit. kaj si mislimo o RKC in o Vatikanu NI pomembno. Rode ni slovenski županček. Rode ni poslanček za 4 leta. Bit Kardinal ni 5 minut fafanja pravega tiča, kot je pr nas pogoj za bit minister. Možalk ima ugled, ki je resno napaden. Na osnovi enga nosa? RKC ima svoje gnusne skrivnosti. Vseeno, ima za sabo tudi precej dobrote. Zasluži si enake vatle. tud pri davkih. ampak kompenzirat neplačevanje davkov z vsepoprečnim blatenjem in lapanjem brez enega samega dokaza.....
  48. BoKY

Kawasaki Z 750

V soboto bil na grossglocknerju (veliki klek ), sepravi en dan in cca 800km...brez težav....samo tankaj (pa dobre gume) pa vozi... izredno zadovoljen....letos naredil 9000 km pa še kak tisočak se bo nabral ... LP
  49. crusty

Grobnik

GROBNIK SUMMER WEEKEND končan, je blo res vse precej na "summer"......lubenic polno, mokri pa vsi na podelitvi do gat drugače pa vse na 2 in na 3 -2 dneva, 3 dirke -3 x 2. mesto.........3x 1.33......
  50. boys

Suzuki GSR 600

Plastike so pač stvar okusa, bočni auspuh na GSR-ju pa je za mene bogoskrunstvo, jaz sem si GSR-ja kupil ravno zaradi auspuha ispod sedeža, tako je pač moje skromno mnenje.