Showing content with the highest reputation on 04. 09. 2012 v vseh kategorijah

1. otko

Odvzem prednosti

Sam poleg avta, motorja , kolesa vozim tudi traktor. Zato mogoče še malo s perspektive "traktorista". Kak kilometer od mene je precej prometna, ovinkasta cesta, in motoristi tam radi nažigajo...nekateri tudi povsem brezglavo in ko to poslušam imam čuden občutek. Kajti večinoma se sploh ne zavedajo, da so ovinki nepregledni, na cesto pa vodi vse polno gozdnih in poljskih poti in to na nepreglednih mestih, ti motoristi jih verjetno niti ne opazijo. In kadar se s traktorjam in recimo polno nakladalko sena vključujem na glavno cesto me je včasih kar strah, kaj bo priletelo izza ovinka. Ne samo to, da s traktorjem rabiš vsaj 10 ali več sekund, da sploh zapelješ na cesto, tudi ko dosežeš "končno hitrost" je to samo samo kakih 25 km/h. In kaj bo model, ki skozi ovinek pri 150 km/h vozi skoraj po ušesih naredil, ko bo naenkrat pred sabo zagledal fergusona...tu niti v traktorju nisi varen. Sam se zmeraj prepričam, če je cesta prazna tudi poslušam, če je slišati žvižganje motorja, kolikor pač slišiš zaradi hrupa traktorja, ampak če je preglednost cca 50m, izza ovinka pa nekdo prileti na polno se lahko kaj kmalu zadeva slabo konča. Je pa zadeva zelo preprosta, če voziš po omejitvi ali malenkost čez, tudi če pred sabo zagledaš traktor imaš čas lepo zmanjšati hitrost, po potrebi celo ustaviti, če pa ti "zmanjkuje" ceste že ko si na njej sam pa je situacija malo bolj zaletena...
  2. Kmetica2

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

ojla Tole si pa tako lepo opisala, da sem šla kar 2x prebrat. Sploh tisti del, ko sta se zakopala v strugo sem se čist uživela v dogajanje. (tut mene moj bavarček lepo "rešuje" sam če ga iz rok ne spustim ) BMWRIDERKa ampak gume pa le zameni!!
  3. BMWRIDER

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Potep se je zgodil,ko so temp. kazale v naših krajih nekak tako,pa tudi na motorju ni bla dost nižja,čeprav je v garaži bil. Ker so se nama začel topit že notranji organi,sva z bavarcem sklenila,da greva najine duše stabilizirat nekam,kjer so temperature znosne in narava malo manj skurjena. Iz tega pekla naju je zabrisal kt ventil iz ekonoma lonca na 700mnv.. Že po prvih km sva lažje zadihala ker naju je tretjino poti hladila reka Kanomljica Pot naju je v senci peljala dokaj hitro in strmo proti vrhu in se nama odprla v tako lepoto,da sva se za nekaj časa dala na off in normalno zadihala.. Jebela,nekak se nama ni šlo domov po isti poti in ko na karto pogledam ,kam peljejo poti..hm..makadam naprej,makadam desno..bavarc pa gume kot GPjevci na konc dirke..Seznanjena o makadamu pa tudi nisva bila...In sva šla na teorijo počasi se daleč pride.. Narava pa tolk lepa,temperature božanske,da je začelo že lepo hladit (med 25 in 30),in makadam tko lep,da je bil že kičast.. Po 9ih km vijugastega makadama prispeva v Dolenjo Trebušo,kjer se odločim,da pot nadaljujem po istem terenu proti Čepovanu..Že v prvih km opazim,da je teren grdo odnesla voda in ustvarila struge na poti v katero sem se nehote ujela,ko sem si čelado reševala pred visečo pečino in hkrati umikala pred neurejeno bankino,ki se je lepo nadaljevala v ornk prepad.Zašumelo mi je nekje v malih možganih,ampak ne zarad strahu,temveč zarad slabe vesti,ker nobenemu nisem omenila,kam jo pičim in na kterih koordinatah se bom ta dan nahajala..Če zgrmim,me noben bog,angel in hudič ne najdejo...Nč,nazaj ne grem,globoko zadiham,pobožam bavarca in z občutkom po gasu...OOOOOOO!! Kok je to lepo zarital,da se mi je prav zasmejalo!!! Še Severina v mini krilu in svojih štiklih neb znala tko.. :) ..In sva se zvlekla iz te struge ter počas pricaplala zopet na lepo pot... Adrenalina pa zmer več...Za seboj sva mela cc 20km makadama,mir,tišino,čudovito okolico in znosne temperature tako,da sva zahtevala še...V Novo Gorico in njen ''ekonom lonc'' naju ni mikalo,zato sva zavila proti Lokvam..17 % klanc je bil pa tko lepo porihtan,da naju je mel,da se parkrat gor pa dol zapeljeva..No,pa sva se vseeno sam lepo ozrla in pičla dalje.. Čakal naju je še nama zlo poznan del poti Lokve- Predmeja in 13km lepega in širokega terena..Brez postanka se zaženeva v senco gozdnih poti,ko iz firbca pogledam na termometer ... 20 stopin!! O ti šment,!! Tu se pa da dihat,!! Pošteno povedano,sem že pozabla kakšen je občutek,če te zazebe..Na Mali Lazni zagledam veliko tablo ''BIKERS WELLCOME'' in se mi je prav prijetno zdelo,ko sem pred kočo zagledala en kup profi endurašev z gumami kot gosence na ratraku..O mater!!! Iz sramu,ker sva bla midva v primerjavi z njimi zlo boso obuta,pičiva dalje proti vročemu domu, za spremembo z notranjimi organi v zopet normalnem stanju. Doma jih slišim,kje sem lazla,da sem vsa tok '' oprasana'' in ''usvenana''..Pa,kje sem pamet mela,da kar sama okrog lutam po takih terenih s takimi gumami... @F/ ..#%&!!!!!!!! itd.. Jst pa ornk na off in čist na izi ter z nasmehom!!!!!!!! Hudiča,je pasal!!!! No in kot naročen drugi dan v poznih večernih urah srečam v Postojni na OMVju spet te enduraše,usrane in usvenane,da sem bla jaz v primerjavi z njimi pravi biser...Pa mi ni dalo miru,da jih nebi vprašala od kod jim vsa ta svinjarija na sebi... Pa se izkaže,da so res bli oni na Mali Lazni ter se spraševali kdo vozi tistega bosega bavarca!! No,sedaj so vidli.. :) ..Zaupajo mi,da so po trnovskem gozdu nardili cc 270km lepih makadamskih poti in da se odpravljajo na nočno offroad furo po kočevskem...U,hudiča kolk sem jim zavidala....Ups , pa pozabla sem jim povedat,pa mislim,da tud niso bili seznanjeni,da tam medvedje domujejo!! Bi bil čas,da grem bavarca preobut...No,kljub temu sva uživala!!
  4. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 12: Pot je vodila nazaj na jug v smeri Aulouza. Najprej je bilo treba splezat na 2.200 m visoki prelaz Tichka. Po okrepčilu pa smo nadaljevali po stranski dolini Ounila mimo kazbe Telouet in kar nekaj vasi ob rečici Ounila vse do kazbe Ait Benhaddou. Kaj naj rečem. Opevana dolina kazb proti Zagori se po fotogeničnosti skrije pred Ounilo. Ko pridemo nazaj na N-9 je bilo treba tankat. Na križišču sicer je ena pumpa, samo ne dela. Najbližja je pred Ouarzazatom. Vročina in vreme ne popuščata. V smeri Aulouza je že vse črno in se bliska. Nič ne bo z naskokom na pisto MH-7. Gremo v Ibisa v Ouarzazat za dve noči z novim planom o krožni vožnji za naslednji dan. Dnevni izkupiček je bil 215 km. Trasa dneva S Tichke nazaj v smeri Marakesha Kazbah Telouet Najprej se začne dolina ožat. Bilo je rečeno, da je dolina makadamska, vendar preseneča soliden asfalt Kmalu se začne tole. Vasica Tiaughassine Za vogalom še ne zmanjka motivov za slikanje Čez "tri ovinke" vasica Taguen Daucht, se mi zdi Kanjonček še iz druge strani nazaj Par serpentin nas pripelje do Tizgui n'Barde ... na koncu vasi Dokler se ne prikaže kazbah Ait Benhaddou
  5. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 11: Ja, ta zadnja dneva sta bila bolj burek za moj okus. Dan prej je odpadel Imlil. Ta dan pa je bil namen pripeljat na Oukaimeden in podaljšat na Jebel Ouhatar na 3.060 m. V želji pelat gor sem bil osamljen, tako da se ni niti poskusilo odvozit tistih 7 km piste. Šlo pa se je v sosednjo dolino v Seti Fatmo mal namakat noge med arabce v hladen potok. Zneslo je pičlih 186 km. Trasa dneva v Vasica nekje na pobočju za Oukaimeden Žanje se ročno in s konji otepa Pastirski stan na planoti Razgled proti Marakeshu ni bil niti slučajno tako lep kot lani. Pista iz Asnija za Oukaimeden Ker ni bilo turistov so nas glodali prodajalci spominkov in fosilov. Mene sicer ne, ker sem jim takoj dal vedeti, da ne bo biznisa Takole se v Seti Fatmi hodijo hladit iz Marakesha Bifejčkov in restavracij je kar nekaj km ob "potočku" navzgor vse do slapov Da ne bo skoraj vsak dan na talarju tajin, smo šli probat "brochette mixed". Ne mešani kebab, ampak ala čevapi iz mešanega mesa. Perfektno! Iz svežega mesa, seveda
  6. Dr_Jakob

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Njet mješajte japk unt fruške! Obstajata SAMO dve vrsti motoristov/ pravih in fejk bajkerjev in ostale golazni: čistilci in packi. Pa pozerji, snete sekire in drekpumparji. Da ne pozabim dolgoprogašev in blatarjev. No, pa če smo že tu, fejkerji in klubarji in... O JEBENTI, OBSTAJA VEČ VRST MOTORISTOV?? Neeee!!!!! Imam soseda, ki si v beležko vestno zapisuje vsak najmanjši poseg na motorju. Od tankanja, do pumpanja gum, do mazanja ketne itd. Vse ima zabeleženo. In? Je on pozer? Niti najmanj. Mi gre na jetra? Basolutno. Pa kaj mu morem, tip pač uživa v nekih čudnih fetiših. Okol stare Bemfle skače ne samo s krpo, ampak si je dejansko kupil en komplet unih zobnih krtačk za med zobmi, une taozke. Da spravi popolnoma vso packarijo s svojega preljubega mopeda. Dela pa recimo 10.000 letno, kar tudi ni TOLK zelo malo, ne? In? Nič, fajn se ma.

Balkan 4 dni = 2300 km

BALKAN TUR 6.)DAN......ZADNJI No v Neumu smo ga sral do 2h zjutraj potem spat za 4 ure in počas prot domu.Ker je Binam bila malce hendikepirana telesno in tehnično... prav tako jaz in IgorKr ki nas je med vožnjo napadala tamkajšnja aviacija.... in Igorjeva nabildana roka.....ja fant ma res rad rokomet in po 4h spanja je bila še zmerom koma strica Toma in prav zaradi vseh teh anomalij smo se odločl za AC do doma Končno po zajtrku odrinemo... Vmes mal slikamo..... Prelep pogled Vstop na AC Ko v Ameriki ^_^ In še zadnja slika Jadranskega morja,potem AC zavije v notranjost Da si boste predstavljal,zunaj blizu 40 stopinj,AC zabita do amena...straaašnooooo.... 700km v dnevu in 70% takšne zabite ceste...da te kap.Proti domu smo krenli ob 7h zjutraj ,dospeli pa v večernih urah srečno in varno kljub poškodbam tehnike in pikajoče avijacije Skupaj smo naklepal 2500km in pri tem porabili okrog 4l šljive :lol: varčni ni kaj .) Za spet kakšen Balkanski potopis pa čakamo drugo leto lp in hvala ker ste me bral in prenašal. ^_^
  8. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 13: Čakalo nas je prečenje masiva Siroue na prehodu v Mali Atlas. Po pisti MH-7 smo nameravali iz Anezala preplezati čez prelaz Melloul - 2.448m in malo višji prelaz Tleta - 2.453m do Askaouna. Tik pred Tleto je na dveh mestih v grapah voda odnesla pot. Nadaljevanje bi bilo nekako možno, vendar v kolikor bi nas na zelo strmem spustu čakalo še kakšno hujše presenečenje, bi bil povratek izredno težak. Namreč na mestu kjer smo obrnili ni bilo sledov nikakršnega motornega vozila, razen sledi kjer so hodile koze. Po krajšem počitku v Anezalu smo odrinili v smeri Ouarzazata po pisti MS-9. Ko smo se pripeljali do drugega peščenega river beda sem zaslutil, da po tej poti ne bomo prišli do cilja. Z Maretom sva nameravala naprej, samo tretji je brezkompromisno obrnil kao, da se tega ne gre več. Potem sva nejevolno obrnila tudi midva. Nabralo se je 252 km. Ostaneta samo še dva dneva in upam, da ni naveličanost dosegla maksimuma? Trasa dneva Narava okrog Siroue je spet bolj divja In preživetje v hribih ni lahko Na vršnjem platoju je precej opuščenih pastirskih stanov Narava je fenomenalna Mare se je pripeljal na Melloul Ja, takole je na planoti. Lepo, a ne Še neka vasica v dolini za katero pa nisem našel imena Pogled na staro mestno jedro Ouarzazata
  9. marcc

Nima za burek
  10. ...ej.. zdej sem si omislu nov, un taširok monitor... tko da tut kako žensko rit gor napopate, da se bo lohka cela vidla.... pa ne odpirat nove teme, da bomo lažje primerjal......
  11. al si pa ti presmrkav...pa da ne bo prehudo....premlad da ne veš kdaj imajo ženske jajca......boš pa zvedu samo da ne bo prepozno....zate a ne...

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Čez dve leti stavim, da bo 3/4 tem na forumu samo o tem, kdo ima najbolj zglancanega in komu se bolj sveti in kaj narediti, ko od preveč čiščenja zdrgneš lak in barvo iz motorja... Ker za bencin itak ne bomo mel! ccc :grim
  13. ciciban

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Narava nekako sama poskrbi za čist motor. Vse razpacane muhe pojejo ose. Tistega metulja, ki je tri dni krasil sprednjo luč je pomalical en čuden ptič. Za vse ovčje kakece in za uni Paris Dakar po gozdni poti je poskrbel dež... jutri se moram še znebit vseh plastičnih vreč, ki so se napopale na krivine (jebiga Napoli je pač svinjski) in sem s5 na konju. BTW za čiščenje zapačene plastike iz krivin preverjeno deluje sredstvo za steklokeramične plošče. Ketn sprej gre pa z WDjem fajn stran. Za lepilo od nalepk pa špirit. Puca se pa motor bolj iz drugih razlogov kot to, da se sveti. Vmes najdeš kakšen losan vijak, kakšno poškodbo v pnevmatiki... Bolj smiselno kiler spihat enkrat na leto kot ga z polir pasto srat. Da je na poti manj slabe volje je fajn kakšne kontakte mal prepucat, pa staro mast obrisat in novo napacat... Sicer pa vsak po svoje.
  14. biker77

te spet en ni hotu pozdravt? za ubit ej..
  15. ELO

Mamutovanje 2013

samo za info... sumamed antibiotik se v bosni dobi brez recepta.
  16. ELO

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

če si jaz na lase dajem ono dišečo pomado, zakaj jo ne bi še na motor? me prime parkrat na leto in si vzamem tri štiri ure za dušo, pa motor očistim in ga nežno obrišem z jelenovo krpico ali krpo iz mikro vlaken. posušenega namažem s krpico (beri starimi preluknjanimi gatami), našpricano z wd-40. z visokotlačnim čistilcem perem samo obode platišč in spodnji del agregata. gibajočih delov se na široko izognem. vedno perem z rahlim tušem, edinole hladilnik od zadaj sperem s kompaktnejšim a vseeno rahlim in rebrom prijaznim curkom. dele pri ležajih in drsnih tesnilih (vilice) očistim s serpent cleaning gumo, katere par lončkov sem kupil samo za potrebe motorja. umazanija tako nima možnosti da bi prodrla skozi tesnila in kletko. karbonske dele namažem z voskom in jih zloščim. da se sija, kot frizure na fuzbalerih. to me v bistvu sprošča. ob vsem tem dotikanju in intimi lahko naletiš tudi na kak razrahljan del. še posebej, če voziš kaj tresočega... nič ne škodi, če po čem zrahljanem sprehodiš moment ključ ali kaj podobnega. zna biti, da boš nekoč potreboval del, kateremu se je obetal odpad od motorja... no, in ko opravim z motorjem odstranim še sirček z lulčka, nebeške češnje z riti in že smo pripravljeni na nove radosti. poziranje pred lokalnimi kafanami. to je to, kar počnemo pravi mestni hribovci. ne, zob si ne umivam. zadah po čebuli deluje tako moško, da se mu nobena ovčka ne more upreti. če pa je ograda mala je popolna zadovoljitev v tem sproščujočem dnevu zagotovoljena! in ne pozabite, ELO ma vas rad!!!
  17. blazius

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla - nabijanje

Kar se pa tiče servisov , ipd. , ko sem bil s Šerugo v Afriki , mu je od Ljubljane do juga Kenije dvakrat šel zadnji blažilec (BMW - GS 1200) je res da ga je preobremenil (sicer ne preveč) ker je naložil gor boga in pol pa še dva sta bila na motorju. Ampak ni to point , point je da tam pač ni pooblaščenega serviserja , ne za BMW , ne za Triumph. Zadnji blažilnik je obakrat prispel z DHL-om iz Avtoaktiva v Trzinu, pa še to enkrat v Adis Abebo , drugič pa v Nairobi. Ko pa si enkrat malo stran od mest ... forget it honey. Ko bi šele videli kako se z macolo in pajserjem zamenja gumo brez zračnice , oz. kako zgleda vožnja na polnoobloženem motorju , po zjahanih kolovozih , ko se motor zaradi sluzastega blata 100-krat na dan zvrne in ga je treba pobrati. Ne , s Triumphom ne bi šel v Etiopijo ali Kenijo , niti z BMW-jem ne , razen če bi se držal glavnih cest ki povezujejo mesta , ampak tam prave Afrike ni , za pravo Afriko se je treba peljati po 3 dni v eno smer od glavne ceste , za to pa ne eden ne drugi nista ...
  18. wix

Mamutovanje 2013

K bi vsaj picajzle fasala od mene pa, da bi se ti roke skrajšale, da se ne bi mogla popraskat!!!
  19. Sash958

he he he..krajša pot na Kras... (vse poti vodijo čez Ride )
  20. motofrik

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Hm... a zdaj je pa taka moda, da je čist motor nekaj sramotnega? No, ja... nikoli nisem sledil modi. Nas so v vojski (mladina ne ve, kaj zamuja...) naučili reda in čistoče. Smo pač stara šola. In -ne, ni me sram, da imam čist motor. Nekdo je veleumno zapisal, da voda škodi motorju. Verjetno dežja niti povohal ni... Hm, so ture, ko te po par dni skupaj pere dež in šiba veter. Pa.. začuda, nam motorji še kar delajo.
  21. nxyz

Odvzem prednosti

In primeri, ko moraš izpred hiše zapeljati na glavno cesto...pogledaš na obe strani nikogar, odpreš šipo in poslušaš, če kaj ropota, nič, še enkrat pogledaš, cesta prazna in hitro spelješ. Pogledaš v vzvratno ogledalo in motorist zadaj vedno bližje, zavira na polno, da se ti ne razlepi po avtu. Pripelješ do semaforja, ti potrka na okno in reče a si me izsilila, hm, ga vprašam nazaj, si peljal 50km/h? Itak, tišina z njegove strani, samo stran pogleda. Nič novega. Se dogaja, vsakodnevno, zakaj je treba po naseljih, kjer je polno stranskih cest divjati. Omejitev pri nas je 50km/h, kup stranskih cest, semafor za pešce, vse nepregledno in se najde vsak dan kup ljudi na motorjih in v avtih-teh je manj, ki pičijo kot izven naselja in potem se čudijo, če morajo kdaj na polno zavirati in so kao izsiljeni. Ko se vključujem na cesto pričakujem, da bo človek peljal po omejitvah, ne 2xomejitev. Vedno bodo krivi ljudje v avtih motoristi pa angelčki, vedno vsi po omejitvah vozijo...samo čudno se mi zdi, ko grem kam proti morju, peljem po omejittvah v naseljih, izven kdaj do 120km/h in ostali motoristi pičijo mimo mene kot da se niti ne premikam. No, to so najbrž tisti, ki vedno vozijo po omejitvah.
  22. rumenicestak

Fočk
  23. crusty

Grobnik

Odlično zmontiran posnetek z zadnje AA dirke stock 600, nora borba za 1.mesto
  24. nejcgs

a je šel naprej po nabavni ceni?

Prenosnik HP...

Moj prenosnik je tako star, da ima že brado ... ;-) Včasih bi ga rad vzel s sabo tudi "na ranč", toda brez 220V se ugasne že po parih sekundah. Že precej časa nazaj sem "svojega računalničarja" spraševal za novo "baterijo", toda odovoril mi, de je HP že tako star, da se ne dobijo več ??? Danes sem slikal "napajalnik" (?), da sem sploh videl, kolikšno napetost na izhodu ima in prebral 18,5 V ... Ali bi s kakšnimkoli akumulatorjem z "vsaj približno" tako izhodno napetostjo lahko "na ranču" nadomestil dotrajano "baterijo" ???
  26. thumper

Odvzem prednosti

to si vozniki avtov ne domišljajo ...sami motoristi pravijo ter se hvalijo kako imajo kratke zavorne poti ...jes maj es ... skuterja ...nažgat ...od zadej ...na pouno ...ups ni prava tema ...bs - zavajaš nedolžne ...
  27. trojan69

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Crown spray-velik bolš od WD-ja. Ga uporabljam že leta za večalmanj vse- za zaščito pred korozijo pozimi, za mazanje pletenic, odtegovanje zrjavelih vijakov itd... Maže, izpodriva vlago in ne škodi plastiki (za razliko WD-ja, ki je narejen na bazi kerozina). Razvit pa je bil za potrebe kanadske vojske-konzervacija in čiščenje orožja. http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CCQQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.tri-krone.si%2Fslo%2Folje-krown%2F&ei=r1hGUNKmGe_U4QS7vYGoBA&usg=AFQjCNEphI8OrfzleybeoJxZ2r3HMIknCQ&sig2=o3pWH01r0YHgy-0JieAlCQ Npr. Jawo ponavadi vozim čez celo sezono kot glavno prevozno sredstvo. Pred začetkom zime, in morda kdaj še tekom le te jo našpricam z tem sprayem (možnosti pranja pozimi nimam) pa razen majčkeno površinske rje na slabo kromanih čeških vijakih itd.. še nisem opazil kake večje korozije na motorju.
  28. Snečer

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)

350 itak.
  29. Nekam znam...ampak ti si čisto vtrgan,for freee....prow na smeh mi gre! Legenda!
  30. BelaStrela

Obisk taborišča Auschwitz

Če si želiš res nazorno doživeti, razumeti in dojeti Auschwitz, potem ti predlagam da v vasi povprašaš po nekem gospodu (Poljaku), ki zna hrvaško oz. srbohrvaško in občasno popelje koga po taborišču in mu zraven vse razloži. Več kot to ti ne znam povedat, se pa zelo splača, če te stvar zanima. Je pa, tako kot je rekel leteči, zadeva precej obremenjujoča in mučna. Ampak mislim, da bi morali vsi ljudje to videt - v opomin.
  31. ELO

Mamutovanje 2013

po odjavi janeza v. nas je trenutno 11 takih, ki so se mi ustrezno prijavili na elo@siol.net prijavljeni so: Ticijana Žiga Tomislav Janez S. Gregor Sašo Slaven Plesec Andrej Jaka Viko so pa prijave še vedno odprte, vse do jutri, ko načelni spisek pošljem upraviteljem otoka. p.s.: seveda, vsakdo bo lahko v samostojni režiji prispel tudi naknadno, petek zvečer, v soboto,... prepeljali ga bomo, ni bojazni. prijave so namenjene predvsem lažji organizaciji prevoza glavnih skupin (dopoldanska in popoldanska) ter vsega povezanega s tem.
  32. Snečer

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40 WD pomeni Water Displacement. Tako da če greš po pranju malo skozi na izpostavljenih delih, je zadeva rešena. WD-40 was first used by Convair to protect the outer skin of the Atlas missile from rust and corrosion. Če je torej dober za rakete, bo dober tudi za snete sekire
  33. gift

Balkan 4 dni = 2300 km

Adventure motor pa fluorescentne nalepke na felnah )
  34. speedfighttuning

Tomos SM (SuperMoto) 125

Pol na fergazerju nastavi razmerje bencin/zrak...to nastaviš s tistim šraufkom ki je zraven šraufa za štandgas Preden začneš nastavljat to razmerje si označi ali zapomni kako je bilo nastavljeno prej...oz. če tega še nisi delal dej to nastavit komu ki je to že nastavljal da ne boš kaj zaj*** Ko ti bo uspelo "na grobo nastavit" do te mere da ti motor z zaprtim zaugom brez gasa ne bo crkoval naj ti bo v pomoč pri "finem nastavljanju" barva svečke, ki mora bit čokoladno rjava Nič pa ne bo narobe če boš še pred vsem zgoraj naštetim fergazer razdru in spucal
  35. filipe

Honda XL 1000 V Varadero

Če sem prav seznanjen ,imajo tiste vare ki imajo abs 18 Ah,brez abs 14Ah.

Nadaljuj poved

...ter porive namest korakov..
  37. vanucci

:grim :grim :grim

Kawasaki Z 750

Cofko je pojava , končno je stavek našel svoje mesto Drugače pa hvala za slike predelave :grim
  39. shibby

Kawasaki Z 750

prav nasmejim se, ker eni tako zares uzamete te podatke o moči :grrr bravo cofko mislm da ti je spet uspel
  40. paris2

Moja CBR-ka '08 dobila za leto 2012 face lift v obliki LED-ic. Zamenjane vse žarnice z LED.
  41. david764

Mercedes Vito

Ja nikoli ni prepozno če ne drugo sem saj temo malo osvežil
  42. aders

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes je padla še ena turca po predvsem 01 telefonski regiji Zjutraj sem iz Črnomlja krenil proti Ljubljani...pred Ivančno Gorico sem zavil na Krko in po makadamu proti Grosuplju V Lj sem se ustavil v BS centru, kjer me vedno znova presenetijo s prijaznostjo. Kupil nosilec za garmina, šel s punco na kosilo v Laterno...Res priporočam tako trgovino kot tudi picerijo; slik pa nimam, da vas ne bom preveč razrajcal Nato prvič proti Rakitni... Res je lepo, bajkerjev je bilo bolj malo, sem pa ob jezeru srečal prijazno gospo z nemško dogo, ki se ni upala slikat Iz Rakitne se spustim v Cerknico...sledim tablam za jezero, a ga ni nikjer videti.. za en vzorec vseeno je vode! toliko, da ni ribičem dolgčas Krenem proti Sodražici, vmes se ustavim še na Bloškem jezeru... Napoleonov most v Velikih Blokah... Glede na to, da sem videl toliko jezer, sem moral v Kočevju zaviti še do Rudniškega jezera... in potem čez Mozelj in Stari trg ob Kolpi domov. Današnja tura je nanesla približno 250km
  43. brojedan

Rode odhaja v Vatikan

Podpišem!
  44. yan

Marija Reka

No, pa sem prvič še jaz obiskal Marijo - zakon, res lepa cesta. Seveda pa je lokalni živelj, namesto da bi odprl "bikers welcome" gostilno in prijetno kasiral, s tablami 50, grbinami sredi gozda in 5 km dolgim naseljem s petimi hišami zamorili sceno. Saj razumem, da so jih motili motoristi, ki so nažigali mimo njihovih hiš. Ampak pred njimi (itak jih je samo ene pet) bi lahko postavili konkretne grbine, zožali cesto, dali tlakovce, .. in s tem dosegli, da bi se mimo divjaki vozili počasi. Tole "umirjanje prometa" sredi gozda in na koncu še patetične table "Otroci se vam zahvaljujejo, da ste jih pustili živeti" zdaj je pa čista bedarija. Glede na to, da imajo verjetno po dvajset veveric na enega prebivalca, so verjetno bolj hvaležne te, ne pa tistih sedem šoloobveznih otrok.
  45. Evo da neboste rekl da ne upam...
  46. evo sm si zdepilirau rit,stisnu vseh 326 mozoljev,napudral in slikal...žal mam tolk belo rit d se na slik sam tole vid
  47. igorkr

Evo danes fočk 4 x tolko da izenačim z Damijem, ka se je na koncu pršu pokazat in zakwakat. Kmet2 prnesu biftek in stiropor ... Evo konec fočka pa tako... Od leve okrog mize na desno Damjana, Kmet2, Anja 27, Anđo37, Kmetica2, Mark II a.k.a. T-55 in Igorkr

Prenosnik HP...

To energijo si želim za "na ranč" in letos tudi za na morje, da bom imel kaj početi, samo "kabla" za prenos slik iz Canona na HPja ne smem pozabiti doma ...

Prenosnik HP...

Najprej moram prenosnik izklopit in pogledat še na zadnji strani, ker na sprednji piše samo HP ... Motosvet sem moral sedaj "zagnati" v Firefoxu, ker mi je v Google Crome ves čas javljalo neko napako ... Ali je še kje "kaj zame" ???

Prenosnik HP...

Kaj bi Roberto brez "stička Gogla" ??? 300 W ali 500 W bi bilo verjetno dovolj ??? http://www.akumulato...=S7&grupa=S7 02