Showing content with the highest reputation on 05. 09. 2012 v vseh kategorijah

1. svobodnaptica01

Novo dirkališče v Medvodah - Idejni projekt

In glede na to, da živimo v pajzlu, kjer rabiš 3,5h iz enega konca do drugega, a je to mogoče problem? v radiju 500 km iz LJ imaš 13 dirkališč. Če se je pa problem usest na motor ali v avto pa se peljat 200 km daleč do dirkališča, pol bo problem tud 100 km na drugi konc slovenije peljat. Kjer je volja je pot, ampak itak je najlažje jamrat pa jokat pa nič narest. Grda, grda država, k noče mi noče piste za blokom postavit, da bi lahko zjutri direkt iz spalnce štartala na polno v prvi ovinek.
  2. Kmetica2

Balkan 4 dni = 2300 km

no tako. če povzamemo cel tale teden po balkanu. 1. definitivno nam manjka izkušen z vožnjo v skupini !! ni bilo panike, ampak priznam da bi lahko bili bolši - in z vsako turo tudi bomo 2. Izlet v neznano izpadlo je super, glede na to da smo se prej mogoče 2x videli, odlično 3. bojne rane ena plejbojeva šljiva in 2x pikajoča avijacija No tudi jaz sem mal pokasirala, in sicer zadnji dan po AC in 40 oC in kolone in nenaspana in že utrujena ,.... enostavno mi je na 3/4 poti zmankal energije in ni bilo drugega kot prisiljen počitek, kjer koli, samo senca, ohladitev in dol z motorja Občutek beden, zmeden u bistvu sem se smejala po ličkih so mi pa solzice tekle. Po slabi urci, 1 čokoladi in 3 pomarančnih sokih pa sva jo s Kmetom krenla naprej (Bina in Igor sta šla že mal prej) Slika pa žal nimamo Kaj čmo tako je bilo, LUDO I NEZABORAVNO.
  3. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Terasasti vrtički okoli Tifouine Most je, mosta ni kar ve samo Alah Takole se je dvigalo na Temdo Če tega mosta ni, moraš nazaj 70 km na Ilissi. Sta pa prej še dve mesti kateri bi ravno tako znali biti neprevozni Pogled na del jezera Bin el Ouidane Še zadnje serpentine ... ... predno se ne spustimo nazaj na ravnino v
  4. biker77

Triumph Explorer 1200

Triumph JE lepši kot BMW. Triumph ima VELIKO boljši agregat kot BMW. BMW ima BOLJŠE vzmetenje kot Triumph. BMW ima boljšo servisno mrežo kot Triumph. Vzmetenje na Triumphu se da izboljšat. Agregata na BMW-ju ne. Mogoče bo vodno hlajeni bolj poskočen. NIKOLI pa ne bo tako miren. (agregat namreč) Kaj kupit? Kar ti paše seveda.
  5. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 13: Čakalo nas je prečenje masiva Siroue na prehodu v Mali Atlas. Po pisti MH-7 smo nameravali iz Anezala preplezati čez prelaz Melloul - 2.448m in malo višji prelaz Tleta - 2.453m do Askaouna. Tik pred Tleto je na dveh mestih v grapah voda odnesla pot. Nadaljevanje bi bilo nekako možno, vendar v kolikor bi nas na zelo strmem spustu čakalo še kakšno hujše presenečenje, bi bil povratek izredno težak. Namreč na mestu kjer smo obrnili ni bilo sledov nikakršnega motornega vozila, razen sledi kjer so hodile koze. Po krajšem počitku v Anezalu smo odrinili v smeri Ouarzazata po pisti MS-9. Ko smo se pripeljali do drugega peščenega river beda sem zaslutil, da po tej poti ne bomo prišli do cilja. Z Maretom sva nameravala naprej, samo tretji je brezkompromisno obrnil kao, da se tega ne gre več. Potem sva nejevolno obrnila tudi midva. Nabralo se je 252 km. Ostaneta samo še dva dneva in upam, da ni naveličanost dosegla maksimuma? Trasa dneva Narava okrog Siroue je spet bolj divja In preživetje v hribih ni lahko Na vršnjem platoju je precej opuščenih pastirskih stanov Narava je fenomenalna Mare se je pripeljal na Melloul Ja, takole je na planoti. Lepo, a ne Še neka vasica v dolini za katero pa nisem našel imena Pogled na staro mestno jedro Ouarzazata
  6. svobodnaptica01

Novo dirkališče v Medvodah - Idejni projekt

Jure do Grobnika in Zelwega imaš bližje, kot bi imel Lendavčan do dirališča v Ajdovščini. To je bil moj point, da je neglede na to, na katerem koncu Slovenije živiš, je najbližje dirkališče bližje, kot če bi bilo na drugem koncu Slovenije. Ja, tudi jaz bi jo rada imela pri nas, ker bi bilo bolj priročno. Ampak tudi brez nje mi nič manjka. Se pač odpeljem drugam. In če imajo ljudje edini izgovor, da ne grejo na pisto, zato ker je do tja 5 ur vožnje, a jbg, potem glih ni za pričakovat, da se bodo potem vozili na pisti ko bo v Sloveniji. Ker potem bo pa draga, pa gume bi mogu menjat, pa jutr bo Murko po televizi, pa včer je sosedova mačka mela mlade...
  7. jakATV

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Bolj se bliža konec "šihta", bolj me zvija. Pa se vsedem na "aspirin" in se odpeljem. Lj. barje Brez plana, brez cilja nekam proti Škofljici V bližini Podmolnika neki čudni sprehajalci. Niso se pustili kaj dosti motiti. V Zalogu dobim družbo in skupaj jo mahneva proti Jevnici in okolici . Postanek nekje nad Kresnicami. Čez Savo Iščeva kakšno klopco, našla sva jih mnogo več. Nadaljujeva po skritih delčkih naše prelepe domovine V sončni zahod Spust proti Moravčam. Tudi sonce se za ta dan počasi spušča. Da je aspirin dobro prijel, pa je pokazal števec.
  8. primozsuln

BMW R 1150 R

Mogoče sem se lotil malo lahkomiselno, ker se nisem zavedal kakšne posledice lahko to ima in na youtube izgleda tako enostavno Jutri grem še enkrat izmerit zračnost v skrajnih položajih, da se prepričam ali je nastavitev pravilna. Zdaj pa eno zdravo marijo zmolit O:-)
  9. ZaskA

Evo ene par na hitr...
  10. ciciban

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla - nabijanje

Meni osebno grejo na živce tisti lastniki GSov, ki te na vsak način hočejo prepričat, da brez takega motorja sploh ne moreš na furo. Mah do Zadra na sardelce pridem ravno tako z čem drugim. Če sem malo žleht večina GSov in na konec koncev tudi drugih slovenskih motorjev sploh nikoli ne vidi Zadra.
  11. Jure

Novo dirkališče v Medvodah - Idejni projekt

Čisto tako preprosto spet ni, zato ker se ni treba peljat samo 200 km daleč.. Še do enega bogega Marofa jih imam 250. Pannonija, Slovakia, Brno, itd. so pa že kar dlje in je pač potrebno it en dan prej, če hočeš zjutraj normalno štartat z vožnjo. To ti takoj požre pol dneva več časa, ki ga ga, vsaj meni, primanjkuje. Poleg tega je vse skupaj še malo dražje, če tam prespiš, oziroma je dodatna komplikacija, če vlačiš sabo šotor in kramo za prespat. Koliko so oddaljene Italijanske piste sicer ne vem, vem pa da celodnevni trening stane precej več kakor na Grobniku, Pannoniji, Slovakiji.., ki so recimo relativno dostopne za navadne smrtnike. Meni bi recimo pista v Sloveniji zelo veliko pomenila, če bi šlo za nek normalen projekt v stilu Pannonije in ne za neko super duper GP Progo, kjer bi bilo treba dat za en dan vožnje 300€.. Ne glede na to v katerem koncu bi bila. Ker tako kot praviš, Slovenija je tako majhna, da si takoj čez in bi lahko v vsakem primeru šel vozit samo za en dan, brez da bi moral štartat ob 3 zjutraj in bit potem zjeban ali it en dan prej. Oziroma niti nisem tako zahteven, da bi morala bit zadeva v Sloveniji. Kar se mene tiče lahko samo preplastijo Grobnik z enim normalnim asfaltom da ne bo tako gum trgal, malenkost porihtajo izletne cone, da bo malo bolj varno in je to čez glavo dost za moje želje in potrebe.
  12. ciciban

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Narava nekako sama poskrbi za čist motor. Vse razpacane muhe pojejo ose. Tistega metulja, ki je tri dni krasil sprednjo luč je pomalical en čuden ptič. Za vse ovčje kakece in za uni Paris Dakar po gozdni poti je poskrbel dež... jutri se moram še znebit vseh plastičnih vreč, ki so se napopale na krivine (jebiga Napoli je pač svinjski) in sem s5 na konju. BTW za čiščenje zapačene plastike iz krivin preverjeno deluje sredstvo za steklokeramične plošče. Ketn sprej gre pa z WDjem fajn stran. Za lepilo od nalepk pa špirit. Puca se pa motor bolj iz drugih razlogov kot to, da se sveti. Vmes najdeš kakšen losan vijak, kakšno poškodbo v pnevmatiki... Bolj smiselno kiler spihat enkrat na leto kot ga z polir pasto srat. Da je na poti manj slabe volje je fajn kakšne kontakte mal prepucat, pa staro mast obrisat in novo napacat... Sicer pa vsak po svoje.
  13. ammm....sam da pri komu ne bo prišlo do kakih nasoglasij kaj je vidu pa kaj mu je všeč.......... :lol1:

BMW R 1150 R

po moje ne. če svečko narobe priviješ pač uničiš navoj, ampak to se da po navadi popravitz nekimi normalimi stroški. Problem je....v fazi kompresije je bat v TDC ko so vsi ventili zaprti. v fazi po ekspolziji pa so izpušni ventili odprti do zadnjega trenutka. Če si ti to naredu pošteno narobe, bo bat udaril v ventile, in pol so stroški taki....tapravi.
  15. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 15: Pa smo pri koncu. Ostane samo še prečenje Atlasa do jezera Bin el Ouidane. Spet čez tri prelaze: Tzourar - 2.765 m, Ilissi - 2.650 m in Temda - 1.820m. Ta tazadnji je bil zelo zoprn in strm. Razgledi na hribovje nepozabni, še posebej na Katedralo. Vse do Tilouguite je makadam, res slab pa samo na Temdi. V tej zadnji vasi rado spomladi odnese most, tako da je Ahansal odrezan po tej dolini. Do Khenifre smo naklepali 329 km. V naslednjih dveh dnevih je sledil samo še transport skozi gozd cedr, Azrou, Meknes, Chefchouen, Tetouan nazaj do luke Tangier Med in zvečer vkrcanje na trajekt. Trasa dneva Sem presenetil sosedovo hči v jutranji igri Razgled na dolino Bou Goumez in Tabant Še kakšen km ali dva po ravnem do prelaza Tzourar Zaljubljen parček Razgled z vrha Ilissija Osrčje visokega Atlasa Že spodaj pred Zouiat Ahansalom
  16. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Cela vas stopi skupaj pri spravilu žita Moški so bli za mlatilnico Če nimaš osla, gre lahko samo še takole Pogled na Demnate Primestni javni transport Gremo plezat še na zadnji prelaz dneva Oubadou Do vasice Ait Lbour je asfalt Na oni strani je mestoma tudi v suhem zelo zahteven spust po pisti V Ighir n' Tissent se začne nekaj km asfalta vse do Agoutija Večerni prihod Agouti
  17. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Dan 14: Čakala nas je vožnja po asfaltu smer sever vse do Demnate, nato pa via vzhod v prečenje visokega Atlasa. V tem delu naj bi vozili po pisti v dolžini vsaj 35 km, vendar so nas maroški cestarji presenetili z novo makadamsko cesto od vasice Ait Lbour vse do vrha prelaza Oubadou - 2.164 m. Pred tem smo vozili preko prelaza Fedrhate - 2.180 m in Oufti - 2.093 m. Dolina do Demnate je fantastična. Ravno tako njeno vzhodno nadaljevanje do Agoutija ter tja do Cathedral rocka in jezera Bin el Ouidane. Spust z Oubadou je ob dežju nemogoč. Pista postane ena sama blatna brozga. Zvečer smo v Agoutiju našteli 211 km. Trasa dneva Še en hotel v kazbah stilu ob jezeru Al Mansour Ad Dahbi pred Ouarzazatom Ko zapustimo vasico Zoui bou Naji se začenja klanec in soteska Razgled na severno stran Fedrhate Začinjeno z vsem tistim kar je prinesla hudourniška voda Že v hladu v dolini Prispemo do vasi Toufghine Ceste naravnost ni. Začenja se naslednji klanček Pralni stroj ob cesti Tik pred vrhom se razgled lepo odpre v smeri severa Že na oni strani Ouftija
  18. SLVR

Aprilia 750 Shiver

No če koga zanima, bom nadaljeval monolog - šipico sem zmontiral, časa za testno vožnjo še ni bilo. Za montažo potrebujemo 2 imbus ključa, za privijačiti je 6 vijakov, ki so priloženi (4x steklo, 2x nosilec). Paket sestavlja steklo, nosilec in vijaki z gumi nosilci. Gre pa za original Aprilia vetrobransko steklo, kataloška št. 858081 Prej: Potem: Dodal bi le, da sem bil presenečen nad tem, da zgleda na motorju malo večja kakor na "reklamnih" slikah ter zdi se mi malce bolj prosojna. Ampak kljub temu izpade super! Veterne zaščite ne pričakujem ravno preveč, ampak vse kar bo več od nič bo OK.
  19. kađiva

Novo dirkališče v Medvodah - Idejni projekt

vse lepo in prav, ampak vseeno si naša mala deželica zasluži svoje dirkališče, koliko vrhunskih dirkačev smo že imeli, ki so včasih dirkali tudi na slovenskih dirkah, pa čeprav takrat po cesti, in tudi zaradi takih kot si ti sedaj in za prihodnost slovenskega cestnohitrostnega motociklizma bi si pomoje zaslužili eno stezo, sej ne rabimo GP-ja in SBK-a pripeljat k nam, ker itak nimamo dnarja za to, sam lahko bi pa kej blo :closedeyes:
  20. Kmetica2

Vožnja ponoči

vožna ponoči mi ne odgovarja, če pa tako naleti je pa vseen treba domov, lepo previdno z zmerno hitrostjo. Če pa lahko izbiram mi AC v takem primeru bol paše
  21. cedevita

Vožnja ponoči

Po pogovoru z lovci je s divjadjo tako: ko jo ponoči presenetiš, prestrašiš, ali karkoli že, bo stekla od koder je prišla. Divjad ne pozna CPP, zato je cesta zanjo španska vas, je ne upošteva. In pravgotovo se vam lahko zgodi, da vam bo iz levega roba ceste pobegnila čez cesto proti desnemu robu, točno pod motor. Zakaj? Zato, ker je pred vašim prihodom prišla z desnega roba proti levemu robu. Divjad (živali) se na strah, oz. presenečenje odzovejo s bojem ali največkrat s begom. Stečejo prav v tisto smer, od koder je prišla. Mi (ljudje), bi rekli "mi je prletela direkt pod gumo". Morda mi pred tednom dni, zaradi poznavanja odzivov divjadi ni bilo potrebno motor s tal pobirat, pa denarnice odpirat. Bodimo pozorni in predvidevajmo tudi čez dan. Motoristi-lovci, prav bi prišel komentar in dodelava. Ciao.
  22. frischfleisch

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Tisti ko se snemajo med pranjem so pa še ta najhüjši pozerji!! PS: pozabo si ketno spucat...
  23. biker77

te spet en ni hotu pozdravt? za ubit ej..
  24. maxiscooter

Bosna

Pelješ se kot, da bi želel proti Bosanskem Petrovcu. Ob cesti v izhodu Bihača vidiš na desni strani............ N44 48.076 E15 54.482
  25. ZaskA

Honda CB 1300

Kupu cb1300a ,črna z zlatimi feltnami 2007.......
  26. ...ej.. zdej sem si omislu nov, un taširok monitor... tko da tut kako žensko rit gor napopate, da se bo lohka cela vidla.... pa ne odpirat nove teme, da bomo lažje primerjal......

Balkan 4 dni = 2300 km

BALKAN TUR 6.)DAN......ZADNJI No v Neumu smo ga sral do 2h zjutraj potem spat za 4 ure in počas prot domu.Ker je Binam bila malce hendikepirana telesno in tehnično... prav tako jaz in IgorKr ki nas je med vožnjo napadala tamkajšnja aviacija.... in Igorjeva nabildana roka.....ja fant ma res rad rokomet in po 4h spanja je bila še zmerom koma strica Toma in prav zaradi vseh teh anomalij smo se odločl za AC do doma Končno po zajtrku odrinemo... Vmes mal slikamo..... Prelep pogled Vstop na AC Ko v Ameriki ^_^ In še zadnja slika Jadranskega morja,potem AC zavije v notranjost Da si boste predstavljal,zunaj blizu 40 stopinj,AC zabita do amena...straaašnooooo.... 700km v dnevu in 70% takšne zabite ceste...da te kap.Proti domu smo krenli ob 7h zjutraj ,dospeli pa v večernih urah srečno in varno kljub poškodbam tehnike in pikajoče avijacije Skupaj smo naklepal 2500km in pri tem porabili okrog 4l šljive :lol: varčni ni kaj .) Za spet kakšen Balkanski potopis pa čakamo drugo leto lp in hvala ker ste me bral in prenašal. ^_^
  28. paris2

Moja CBR-ka '08 dobila za leto 2012 face lift v obliki LED-ic. Zamenjane vse žarnice z LED.
  29. reno99

To je to,še sveže prvih 400 km včeraj preživel bp.
  30. Shogun

Suzuki bo vedno Suzuki, ima pa tudi Honda svoje atribute .)
  31. honda84

Evo to pa je moja predelana hornetka! Za vse tiste, ki veste kaka zgleda orginal je malo razlike!
  32. Banjo

Bosna

Včeraj skok v Bihač na čevape: Maribor-Podčetrtek-Brežice-Samobor-Jastrebarsko-Karlovac-Slunj-Plitvička jezera-Bihač-Cazin-Velika Kladuša-karlovac-Metlika-Novo mesto-Trebelno-Mokronog-Sevnica-Celje-Maribor. Ni bilo sicer neko silno potovanje po Bosni, pa vseeno. Na poti sem si vzel malo časa in se ustavil na točkah, kjer običajno peljem mimo: Turanj (razstava orožja iz domovinske vojne), Slunj (Rastoke) in Plitvička jezera. Ta so očitno še vedno magnet za turiste - vsaj 50 meterska vrsta za nakup kart. Jaz sem parkiral kar ob cesti, skočil na urejeno pot in naredil nekaj fotk od zgoraj. Na meji Hrvaška-Bosna je bila kar velika gneča. Obojni so natančno preverjali osebne dokumente, Hrvati pa še vozila (na poti nazaj je hrvaška policistka zahtevala prometno dovolenje). Drugače pa sem ponovno v Bosni opazil dve stvari: ogromno bencinskih črpalk (tudi v manjšh vaseh sta po dve ali pa stoji sredi "ničega) in avtopralnic (skoraj v vsaki je stal avto in se pral). Te zadnje očitno imajo dovolj dela, saj le redko na cestah vidiš toliko umazanih in predvsem prašnih avtomobilov. Glavne ceste so sicer v redu, očitno pa ko se malo zapelješ z njih, se asfalt konča (tudi pakirišča ob trgovinah ob cesti so praviloma brez asfalta). Aja, čevapi so bili odlični.
  33. miklavc

Kawasaki KLE 500

No danes sem dobil nosilce oz opornice stranskih tekstilnih torb. Narejene iz 8mm debelih palic iz nerjavečega jekla. Zaenkrat so še brez barve, jih pa nameravam prebarvati črno da se bojo ujemale s prednjimi zaščitami agregata. Še nekaj slik: Z polnimi in ne raztegnjenimi torbami je vse skupaj malo ožje od belance. Na 3. sliki je oddaljenost še kakšen centimeter večja kot na sliki saj sem nosilec ukrivil malo bolj navzven(stran od izpuha). Lp!
  34. BelaStrela

Odvzem prednosti

Res thumper, tole ni "blazno za hec", js se mam za motorista z mojo kravo, ki jo v kikli pač ne morem vozit in zato imam še FRULATOR (v furlanskem narečju naprava za pripravo shake-ov) za v službo. Me pa velikokrat kdo stisne. In se mu to zdi čist normalno, ker sem itak KOLO. Problem ni v almighty menjalniku ampak v podobi motorja, ki ne daje slutit moči. Pred kravo švabsko majo malenkost spoštovanja, ampak ni dost bolš. Glupi so no. Res ni problem, da ne vidjo. Ampak se jim "nč kej tazga ne zdi".
  35. bagio

Pannonia Ring, Madžarska

Včeraj govoril z njim in je vse ok,razen zlomljene vilice in bolečin.
  36. ciciban

Olje za motor - razno...

Sej vem, da me bodo eni za tole izjevo pribil na križ ampak vseeno... Bmw ima suho sklopko, pa še motor se ne vrti prav grozno... Torej ne rabiš neki super duper olja V Švista točim Castrol. V Helgo sem pa nalival Lojzovo olje. Servisne delam bolj pogosto. Drugače pa nevem zakaj si BMWjaši tako ženete k srcu. Pije olje in kaj.... pa saj vas večina dela resne kilometre. Men kawasaki prav tako pije, pa je kao "japonec". Tisti liter olja je zanemarljiv strošek v primerjavii z gumami, bencinom in kokto, ki jo spijem, ko se furam.

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

Čez dve leti stavim, da bo 3/4 tem na forumu samo o tem, kdo ima najbolj zglancanega in komu se bolj sveti in kaj narediti, ko od preveč čiščenja zdrgneš lak in barvo iz motorja... Ker za bencin itak ne bomo mel! ccc :grim
  38. biker77

jajca
  39. RVT

Mercedes Vito

Glede na cajte bojo počas spet oživele teme o rabljenih avtih in njihovem vzdrževanju ...
  40. wix

Viden (skoraj) Kmet2 na polici v Lesnini Brdo - na razprodaji
  41. sayo

S katerimi ŠPORTI se ukvarjate

Z drkanjem
  42. Že, že,ampak babe nimajo jajc :grrr
  43. jakATV

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Še en lep pozno popoldanski sprehod. "Jaz grem pa gor na Škofl"co Po lepi sivi cesti do Grosuplja potem pa v lov za makadamom. Grosuplje - Višnja Gora. Ob AC se da lepo prepeljati celo traso po makadamu. Packi ! Da jih ni sram. Kvazinaravovarstvenike mislim, ki skačejo v zrak, ko se z mopedom zapelješ malce v gozd, tole pa jih ne zanima. Fujjj, pa tako sprenevedanje. In tako počasi naprej v nove zmage. Ves dehidriran in utrujen sem za nagrado dobil en napitek Po okrepčilu skok na hrib, do znanega kmečkega turizma Iz hribčka pogled proti Litijskemu koncu Ja, tudi za to se splača vzeti čas Hmmm !!! Mmmmm !!! Da bo v naslednjih dneh slabo vreme pa napoveduje prihajajoča fronta In danes mi je postalo jasno, zakaj ni nikjer Ljubljanskih ATV voznikov. Slikano ob Ljubljanici na Zaloški cesti. Zabeleženo 90 + lepih kilometrov.
  44. rrrr

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Super slike, kapo dol. Motor? Tukaj brezpredmetna debata. Sam sem se po Marokotu pred leti čez Atlas in Sagro do sipin najprej z biciklom zapeljal. Bomba je bilo. Zdaj greva z mojo le še z motorini - še najbolj zato, ker swaschta dol vlečeva, pa zato, ker bi rada v čisto malo dneh čisto vse videla, pa vsakič šele čisto na koncu pogruntava, da ne bo zneslo. Tako da, ja, se mi zdi, da moped gor ali dol, velik, al pa čisto navadno jajce - nenazadnje je bil na vrhu prelaza občutek noro boljšejši takrat, ko sem ga prebrcal, kot pa je te dni, ko tiste skale na ropotulji preskačem. Več je pomenilo. Me ima, da bi šel spet. Razgledi in pogledi so pa itaq odfu... Kapo dol - ker nisi bil len, ker si se ustavil in škljocnil. rrrr
  45. blazius

Pa še moja lubezen ...
  46. maratonac

v akciji

Pogrešam

....NI POGREŠANJA...
  48. 5lamca

Že od leta '99 na cestah. Zadnja tri leta udobno vozi mene... Honda Hornet Letnik:1999 Predelave: Leo Vince (super zvok) Km:62000 Slika:
  49. baddad

Ovčja koža na sedežu

Kaj pa zvok motorja? Dela zdaj beee, beeee, namesto brrr, brrr, brrr?
  50. Petroladdict

ČASI NA PANONIA RING-u ;)

Četrtič na panoniji 29.9.2011 s časom 2:06:697, ni bilo dirk, samo prosti treningi. Yamaha R1 06 Dunlop 211GP (medium) in Dunlop KR108-zadnja (hard) (zadnja dala čez že 2 panonije in en Brno)