Showing content with the highest reputation on 17. 09. 2012 v vseh kategorijah

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes bo le pol vtisov... ker... Najprej sem mela namen it v Italijo, a sem potem ugotovila da za tisto destinacijo bi bil štart ob 10h malo prepozen, zato sem se odločla da grem na jug - po magistrali. Štartala sem malo po 10h čez Logatec do Postojne, tam levo in čez Pivko, Ribnico do Ilirske Bistrice, kjer sem šla tankat in nabavt malco.Potem naprej na jug - čez mejo in v Jurdanih na AC (pihala burja pa sem malo plesala po cesti) do Bakarja, kjer se je začel ta glavni užitek čez Šmriko in naprej... mimo odcepa za Jadranovo... Celo pot od Rijeke naprej se mi je zdelo da motor nekam čudno dela, ma ker nisem hotla zganjat panike, sem vozila naprej - na jugovzhod... do Senja (tu je motor vedno bolj "cukal" ma sem se tolažla da se mi verjetno samo zdi in da čutim sunke burje in se mi zato zdi vožnja čudna :grrr )... Tu sem se odločla da grem še naprej saj je bila ura šele nekaj čez eno... naprej ob morju... pogled od daleč na trdnjavo Nehaj še z druge strani... proti Sv. Juraju... in naprej še kakšnih 10 minut, potem pa je moj Kwak sredi klanca preprosto izgubil moč :surrender: Uspelo mi je zvozit ravno še do enega manjšega počivališča da sem se lahko vsaj umaknila s ceste. Preprosto ni več vžgal. Kmalu za tem sta se ustavli dve motoristki - hvala še enkrat obema - je lepo videt da ljudje še vedno radi ponudijo pomoč! A Kwaka nič ni moglo zbudit, zato sem klicala "doktorja" - anamneza - nekaj z bencinom, klicat asistenco. In sem jo - še dobro, da sem jo letos vzela Punci sta šibali naprej, jaz pa sem nardila par fotk med čakanjem na pomoč... Nisem dolgo čakala, saj je pomoč prišla iz bližnjega Senja. S fantoma smo naložili motor in se odpeljali do Senja, kjer smo ga preložili v kombi. Ko je bil privezan - da ne bi slučajno kam pobegnil smo štartali nazaj ob obali. Verjetno ne rabim pisat kako mi ni bilo prav da sem ovinke "zalagala" med premetavanjem v kombiju namesto na motorju, ma dobro - če je fajn družba tudi taka pot hitro mine. Fanta sta tudi motorista, zato nam tem za pogovor ni zmanjkalo. Pacient je bil dostavljen v ordinacijo, jaz pa domov - srečno in varno. Zdaj čakam samo še na bolj podrobno obravnavo in upam, da ni kaj hujšega :unsure: Kilometrov - nimam pojma - tisti, ki so bili pa so bili ekstra uživaški! :yes:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No mal sm zajeb... k sm ponesreč enter stisnu........to je slika prijateljstva Še par utrinkov..... A je mogoče tuki potreben kakšen komentar ....kdor ne ve je to Trebor In ko je revca svoje opravla jo je še pobožal :lol: Pa spet par utrinkov ....in vprašanje....kdo je spodaj na cesti? Kdor ugane mu mora un na cesti plačat kavo Pa še en hribček... .) In nova olimpijska disciplina...metanje snega v Yamahio In naša celotna postava.... In za nazaj pit stop pri Baykerci,ki nas je kot vedno lepo sprejela,postregla,no eni smo fasal tud objemček ^_^ No iz razbitine Suzukija pa nismo za našga Igorja našli nbenga dela več za njegov sintisajzer Pa še legenda iz leve prot desni(prvo zgoraj) Gregs in njegova Tamika,v plavi jakni TC šef,zraven se Mark2 drži za glavo,saj je videl v hlevu kravo brez gat :lol: ,naša Bayki,zraven ,potem Motozajebant(jebač),Trebor,Desim,zraven spet ,in spodnja vrsta iz leve prot desni,IgorKr,Damjana..una dva pa spet nimam pojma Blo je v dobri družbi,prav tako smo nabrali kr neki km(cca 500)Lp

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No pa da dopolnim Treborja,ni mogel dost slikat,ker treba Yamaho držat z obema rokama :grim Okupacija Ljubelja,kjer smo čakali nedočakanega Gusarja..... Pred vstopom v Nokl..ne vem kaj ,kjer smo čakal Damjano,ki je kot je povedal Trebor prišprehala popust In na vrhu enga hribčka kjer me je hotu Desim prebutat,ker sm ga sliku,ko sem mu obljubil ,da mu pri Bayki odstopim mafin sva postala prihjatelja
  4. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

No da dodam še jaz našo zgodbo, kako smo se lotili udeležbe na dogodek srečanja Dakarskih Legend na Nanosu. Za ta trip smo porabili kar 3 dni.... Odrinili smo en dan prej in jo mahnili kolikor je bilo le mogoče po kolovozih, makadamih in deloma offroad-u proti Slivnici, in preko snežniških gozdov proti Čičariji, kjer smo na divje prespali na našem rezerviranem placu. Drugi dan smo jo mahnili preko Slavnika v Podgorje in po lepem terenu mimo Sežane prišli po gozdu do Podnanosa in nato na Nanos direkt na srečanje. Naslednji dan še krog po nanosu in proti domu. Opis poti: Prvi dan tule mimo: In je takoj zagustilo... gumidefekt: ampak čez pol ure smo že pičili naprej, je Nacho to majstorski premontiral. Razgled iz Slivnice: Idejo da se čimbolj približamo vrhu Snežnika (1800 m n.m.v.) smo zaradi mraza slabe vidljivosti na tej nadmorski višini morali opustiti, pa tut mrak nas je že mal lovil... Nočitev ob ognju prvo noč... Plahta je pri spanju ob ognju zelo dobrodošla, saj zadržuje toploto od ognja in je spanje pri 5-10 st.C bolj prijetno. Naslednje jutro najpej v civilizacijo na mmmm kavo, "kenjoning" in umivanje obraza in prekajenih dlani - prava osvežitev! Nato obvezen obisk Slavnika, s sabo smo imeli še eno pomožno zložljivo tenerejko... Tule tut lep razgled... Nadaljna pot je bila fenomenalna, pa žal nimam slik, mogoče doda kdo od ostalih udeležencev... http://www.youtube.com/watch?v=gQNpCIXcYcg Ob prihodu na Nanos pa je bla zbrana lepa skupina endur in prijetna družba. Moram rečt da je blo zabavo in glede na to da smo imeli namen kampirat na Nanosu, smo si privoščil velik pira! Tko da če je to od navzočih opazu in se zamislu, naj povem, da smo si prvošil, ker nam ni blo treba vozit domov Ker smo prespal tule blizu, ponovno ob toploti ognja: Naslednje jutro še malo raziskovanja po Nanoški planoti: In potem proti domu, čez ride do Logatca in potem po makadamu ob avtocestah do Ljubljane. Se mi zdi, da smo dal vse od sebe in se dogodka dakarskih legend udeležili v pravem duhu kolikor je bilo le možno.
  5. BinaBana

veste kaj ne, sami ste krivi, ce niste dubl lapacink!! vsi ste bli povabljeni, posebi vas pa res ne bomo vabil.. sm misnla, da ste motoristi ne pa take reve definitivno bo pa treba ponovit! odlicno je blo, hvala za druzbo!! skoda samo, k ne vemo kolk je blo vseh lapacink.. ble so pa res odlicne! pohvale kuharju/peku aja, pa nism mela R.D... no ja, mela sm ga, sam ne zdej to je blo samo za uzivancijo!! in druzenje
  6. jakATV

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Baje, da se bo jutri bencin pocenil, pa sem moral skuriti poln tank, da bom lahko jutri tankal. Kočna in Grintovec se sramežljivo skrivata. Grad Stmol. Zaplata, sredi pa gozd, ki se mu je še hudič odpovedal. Pripovedka o nastanku Hudičevega boršta: Nekoč sta živela dva kmeta, ki sta se trmasto prepirala za gozd (tipično slovensko, ane) dokler eden v jezi ni vzkliknil: "Hudič naj ga vzame!". V trenutku so se besede uresničile in kmeta sta le še prestrašeno strmela za peklenščkom, ki je z gozdom na hrbtu dirjal proti goram. Ravno je prišel do sredine, ko je pri sv.Jakobu zazvonilo. Hudič je izgubil moč in spustil breme sredi hriba. Mnogo skritih in lepih vasi premore naša lepa domovina. In mnogo lepih pogledov nam nudijo, tja dol, v dolino. Tale vasica oz naselje pa se "baha", kot naša najdaljša vas. Skozi njo se vozimo dobrih 10 kilometrov. Jezersko, še en naš prelep biser iz nekega drugega zornega kota. Tole sem pustil za kakšen naslednji lep jesenski dan. Sem dobil "namig" da bi morda prišel tam čez v Jelendol. V ozadju Karavanke oz. grebeni Košute in ostalih vrhov. Žalosta podoba, nekoč najvišjega slapa v Sloveniji. Slap Čedca.Skalni podor ga je odnesel leta 2008. Dolina Kokre skriva marsikaj. Mnogokrat preveč hitimo. Mejna kamna med deželama Kranjsko in Koroško. Nanju so vklesane razdalje v kilometrih do Kranja na Kranjskem in Celovca na Koroškem. Meja, ki jo kamna označujeta, že stoletje ne obstaja več. Tako, kot tale, se tudi jaz nisem pustil motiti, zato sem danes "oddelal" 140 kilometrčkov.

MotoGP 2012

No ja. Morda pa Pedrosa ni bil padel, dirkal z Lorenzotom u smrt in sta oba odstopla->Rossi zmagal Škoda za Pedroso. Hondini mehaniki so mu sjebali že drugo šanso za naslov. Sicer smo videli kako nepredvidljivo je use skupaj, Se mi pa zdi, da je Jorge zdej edini v igri za naslov. Če ne bo ful smole, bo prvak. Rossi je prvič dirkal z novim okvirjem. Preziosi ni verjel, de bo to taka razlika, in med dirko prbije, če sanjam, ne me zbudit. Komi čakam Aragon, da vidimo, a je bil ta rezultat naključje, al so vendarle nardili korak napej. Ker ni blo Danija, Jorge verjetno ni gonil na mrtvo ime, in zaostanek ni čist realen. Verjetno je mal večji. vseeno, Dovi Bautista in Bradl niso mogli nič. Ko smo pomislili da mu bo zanohtalo, je Rossi celo naredu prednost, in jih na konc dirke mel na dveh sekundah.....Carsko.
  8. suzuki

Hola, danes so ble ride tko polne da so pokale po šivih, zihr zaradi res odličnih palačink hvala, res ste se potrudili :notworthy:
  9. Pervy

MotoGP 2012

smola za pedroso ampak kot so ostali že pisali, zdaj imata vsak po en izpad po tuji krivdi in naj se vidi kdo je boljši. Sicer pa kaki voznik je to da mu motor crkne??? Kaj pa je skakal v rdečo luč! Ne pozabite pa da je Pedrosa po čistem kretenizmu sklatil Haydna in ga skoraj stal naslova, tako da tudi on ni bil angelček včasih..... Rossi in vaš ČE, ČE, ČE, ČE,.......... mater ste tečni s tem. Tip je prvič po 2 letih peljal konkrenčne čase in bil zasluženo drugi. Lorenzo je razred zase, verjetno bi bil tudi Pedrosa če bi umiril živce. Stonerja ni! Če bi se mu res šlo bi verjetno lahko vozil in nabiral pike ampak se mu zgleda že po malem jebe, z eno nogo je že v penziji. Eni so včasih dosti bolj polomleni vozili. Rossija so Bradl in podobni prehitevali za šalo, včeraj pa ni šlo. Ne zaradi drugih ampak ker ga niso mogli dobit. Konec debate, 2 Hondi in 2 Yamahi sta bili za njim pa ga nista nabili in tudi vprašanje kaj bi bilo če bi ga kdo poskušal prehitet, vprašanje če bi šlo to skoz.
  10. motozajebant

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

se da se da mene poglej, čist začetnik, pa me je banda v soboto vzela s sabo na Nockalmstrasse.... kjer sem lahko, sem probal sledit, kjer ni šlo pač ni šlo sem vozil svoj tempo... bli so zelo uvidevni in me povsod kjer je bilo potrebno počakali :) tko da ja, bilo je zelo luštno in hvala vsem banditom za prenašanje mojega turizma ps. pri Bayki nisem zadnji parkiral, od KObarida do Kanala so imeli panoramsko vožnjo za menoj, no razen Kmeta2, Desima in Treborja
  11. igorkr

Ja morem rečt, da se je vse poklapalo. Z dobrim receptom je dober pek naredil odlične palačinke.
  12. gasperX

Palačinke so bile odlične...družba odlilčna.. Kmet2 pozabu si jegra vzen ... pred zimo je treba ponovit neki v tem smislu.... pozim pa na raide na kuhančka

Nisem ga dobr ujel tok je bil hitr,sam mudel je kolenčkal ko smo mi jedel palačinke. Nejcgs ma neko čudno brozgo v tanku,bemti smo stočl vn Bina pa Wix sta pa palačinke uštimala,pa še je mel dost do petrola :lol: Ja ,ja in niso ble sam palačinke,sm prnesu tud Jeg.... :oops: ne,ne Kewo not je bil skoncentriran sok ameriškega slamnika Po palačinkah sm mel toook energije viška,da se je vse stresel .) Ja blo je super,dobra družba,prijetna debata ob zvokih mimoidočih petard....
  14. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Večino fotomateriala imam na svojem serverju. Link je pripet v profilu. Oprema, hja, različno. V glavnem za prespat, preoblečt in kej za pošraufat in zamenjat. Če greš sam, moraš biti čimbolj neodvisen. Je pa potovanje solo tista prava stvar in čisto nič ni dolgčas. Če si pa v kompaniji, je nujno udeleženca/e predhodno zelo dobro poznati. Ne samo s kakega izleta. Drugače se lahko zgodi, da ti takšen vseved, kateri se ti prisesa za ovratnik dela štalo na poti. Maroko? Mislim, da se tja ne bom več vrnil. Zvozil sem praktično vse prelaze Atlasa, puščava pa je predvsem kamnita in posledično manj zanimiva. Vleče me ponovno Mavretanija s tem, da bi podaljšal preko zahodnega Malija do Gvineje. Mali je zelo problematičen. Al Kaida zaseda po zadnjih podatkih že teritorij 200 km južno od Tumbuktuja. So pa američani že poslali vojaške inštruktorje v Niamey v Niger, francozi pa združno z mavretanci delajo novo oporišče blizu vzhodne meje z Malijem. Tako se zna enkrat zgodit, da počistijo s terorjem centralni, najlepši del Sahare. Če se vrnem na Maroko. Po moje zna biti najprimernejši čas za obisk nekje konec aprila, začetek maja. Do takrat se stopi ves sneg po Atlasu in večino cest čez prelaze že popravijo. Temperature v puščavi so še znosne, čeprav sem zasledil, da zna tudi takrat nažigat čez 45 st. Je pa v Maroku podobno kot Albaniji. Cestne povezave se pospešeno posodabljajo. Kmalu bo asfalt povsod :-) Upam, da je slikovna predstavitev zadovoljiva. Opisno nisem šel v detalje. Lahko rečem, da so trase čez prelaze Cirque de Jaafar, Melloul in Tleta zelo zahtevni, čez Ouano je precej lažje samo zelo odvisno od vremena. Ravno tako od Demnate do jezera Bin el Ouidane. V glavnem treba je splanirat ne preveč dolge etape, da se samo ne voziš, ampak tudi kaj vidiš in imaš kaj od vsega.
  15. BenX

MotoGP 2012

da smo si na jasnem... stonerja ni blo. to pomeni -> Rossi Nr. 3 perdosa je bil padel -> Rossi Nr. 4 crutchlow je odstopil -> Rossi Nr. 5 in pa da bi spies vozil bol normalno -> Rossi Nr. 6 to pa je spet povsem normalna slika. se pravi da rossi ni naredil nobenega čudeža, samo polovica tistih, ki so hitrejši sploh ni bila na stezi! drugače sem pa tudi jaz vesel za njegovo drugo mesto.

Palačinka party brez palačink ... SLVR in Biker sta mislila, da če bosta parkirala poleg mene, da se bodo Aprilie spremenile v Japonca ...No go

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

V soboto vžgal do Zadra. Al jebiga kolniki zatvoreni za motore i avtobuse, kampere i slična sranja. Pa si mislim, ta burja pa res ni nek problem za Wajduca, lih mal vlejče. kukrkol ni blo neke panike, lagano 100-120 na izpostavljenih odsekih okrog 80, da me ni preveč premetavala... ja mu nism mogu dokazat, da obvladam burjo, zato me je gonu na Gospič (pa 500kun je burja odnesla)...do Zadra sm pa vseeno prišel gledu in poslušu orgle občudoval sončni zahod sam res čisto res
  18. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Včeraj smo se na predlog kolega iz kluba zbrali pri TC-ju, da bi šli na kratek izlet po Avstriji. vabila sem poslal večim, da bi se jih vsaj nekaj nabralo za dobro družbo. Malo pred pol deseto smo odrinili proti Cerkljam, da tam poberemo še Gregorja in Tmalo, ob enem pa spraznimo steklenico z borovničevim zdravilom, ki nam ga je ponudil . Nadaljevali smo do Tržiča, kjer nas je čakal še en član naše popotne združbe :grim . Do Ljubelja se je kolona malo raztegnila, ker nekaterim mopedi ne letijo tako zelo, drugi pa ne tiščijo tako zelo, hehe. Tam je bil zopet postanek, da bi prišel še Gusar, samo je zgleda prišlo do šuma v komunikaciji med njim in Kmetom2, ki se je z njim dogovoril. Nadaljevali smo brez njega proti Celovcu in nato proti Feldkirchnu ter proti Nockalmstraße. Na cestnini smo uporabili jezične sposobnosti MarkII-ove hčere, ki perfektno obvlada nemški jezik . Damjana se je zdilala za evro popusta pri osmih, ki jo je navajala cena . Spodaj v dolini, kjer je cestnina je bilo toplo, zgoraj, na prelazu pa je precej vlekel veter, ki nas je takoj ohladil, da smo samo na hitro poslikali panoramo, pojedli malico in jo nato odkurili v dolino in proti drugemu prelazu. Tudi tam ni bilo nič boljše z vetrom in temperaturo, zato smo se začeli kepati in obmetavat motorje s snegom, da smo se vsaj malo ogreli. Po kofetku smo zajahali motorje in se spustili proti Innerkremsu, kjer smo se obrnili levo in se odpeljali proti Gmundu. Sledil je kofi stop, in sprememba plana poti. Namesto proti Beljaku in Ljubelju smo se odpravili proti Italiji, ker smo nameravali obiskati Baykerco. Skozi Trbiž smo se odpeljali na Predel in Log pod Mangartom ter nato do Kanala, kjer nas je Bayki že čakala s pladnjem mafinov. Bili so njami, samo jih je bilo malo :evilgrin: . Dan se je počasi že prevesil proti večeru, zato smo se odpravili proti Novi Gorici. Nekaj članov skupine jo je odkurilo proti domu, ostali pa smo v Ozeljanu okupirali Pizzerio Grad, ki smo jo opustošeno zapustili ob 21:40. Sledilo je samo še naganjanje po AC do Ljubljane, kjer smo se razšli vsak na svoj konec. Namesto planiranih 360 km se jih je nabralo 517 zaradi ovinka čez Italijo in obiska pri Bayki :yes: . LP Robert
  19. Mr.Moto

Grand enduro Slovenija

FLY za tiste, ki smo prišli prvi je plačal organizator. Po moje bi lahko to srečanje ponovili tudi v prihodnje, da bi postalo tradicionalno,
  20. maxiscooter

Dnevne "maksi" fure

Fantej saj nismo iz cukra in tudi voda ne boli. Sicer pa prognoza kaže ok. O vremenu ne bi govoril, ker je še daleč in vse se lahko spremeni. Zato bi prosil vse morebitne udeležence in tiste, kateri se ne bodo udeležili naj ne zganjajo panike okoli vremena. Pač, enostavno ne prideš in ne komentiraš ! V kolikor, pa če se želiš udeležiti srečanja in se družiti z izjemnimi ljudmi enostavno prideš, pa čeprav tako kot moja žena in sinek z avtomobilom. Se vidimoooooo Maxi pozdrav vsem ....mokrim , suhim in debelim skuteristom :grim
  21. umetnica51

ja BB in wix vaju bom za ušesa.... :lol: Matr a sta čist pozabila omenit kdo je avtor recepta za najboljše palačinke.....???? jeb...peka če nima dobrega recepta ...... In kje je tista fotka ko skup jesta moj sproban recept??? ........bo treba drugič patentirat recepte pa še koga.... :lol:
  22. Kmetica2

Palačinke so ble vrhunske, tko da kapo dol pred kuharjem. Namazane so bile več kot profesionalno. Družba fenomenalna Skratka nepozabno.
  23. BMWRIDER

Dami!! Sem jih še jest zate absorbirala!! Ble res dobre!!
  24. prjatlu Duhu sm posodu gumo pa me je še med dirko skrbel če je vse ok :D

Mamo,pridejo dons zvečer,nism mel časa k sm Kmetico pelu na fusbal v Stožice

ja pa jade .. k sm se stegnu k palačinkam, so mi majgeriji okol glave letel ... tut fijuk metka sm slišu :glare: .. tko da .. če je kj padl na tla, sm hitr pojedu in reku, da so ble mraule

Državni praznik: Dan orgazma

... ej... pa če sm 1x sexal letos, pa sem zih večkrat kot ti v zadnjih 15-ih letih..... ...človek naklada toliko, kolikor ga je slušatelj pripravljen poslušat.... ...brihta.. blontna... :closedeyes:
  28. _luke_

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630

No tako pa moja zgleda
  29. krucymucy

Ma ne, tebe nisem, unadva s prejšnje strani SLVRja in adersa.

mene in palačinko
  31. jozexj6

MotoGP 2012

Sej Rossi edin tko še lohk do stopničk pride. .... Da vsi favoriti izpadejo. Prehtet jih tko ne more. Pobere naj un svoj ksiht u penzjon že enkrat

FOČK + njami njami .. palačinke s poljubi
  33. aders

tudi jaz danes prvič na ridah...še bolj kot ovinki, je zanimiva družba. bomo še prišli, tudi če ne bo palačink
  34. nxyz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Po dolgem času skupna furca. Štartala sva okrog osmih zjutraj iz Kamnika, čez Celje, Maribor do Lenarta na vikend na kosilo. Če ne bi zeblo v prste bi bilo idealno Samo, da je začelo dišati sva takoj dobila lačno družbo. Zvečer pa počasi nazaj proti domu, spet Maribor, Velenje, Mozirje, Nazarje-najboljši kebab, Gornji Grad, Kamnik. Nazaj grede srečala kup motoristov in primerek, ki je pred Frankolovim prehiteval v levem nepreglednem ovinku dva avta in naju, po nasprotnem pasu pa sta peljala 2 motorista..če bi nasproti peljal avto ta motorist ne bi bil več med živimi. Ko nas je prehitel je lepo nadaljeval čez ovinke v svojem slogu, motor pokonci on pa kot šimpanz visel z motorja Kljub vsemu je bila prijetna furca in čudovit dan

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes pa končno spet na motor Sem se kar tresla od adrenalina in pričakovanja pred štartom .) Oblečena v plasteh, z zimsko podkapo in rokavicami sem ob 10h štartala proti LJ. Sem mislila, da sem bo takrat že malo segrelo - heh se ni. Po AC do LJ, ven za Lavrico, naprej čez Turjak - tam sem se že tresla in šklepetala (jah sem zmrzljiva in povrh vsega še beden kombinezon, seveda jaz zmeda sem pozabla dat spodaj dežno/vetrno podlogo). Čez Ribnico še vedno brez sončka in po na enih koncih še vedno mokri cesti... Sem se mogla ustavt in zamenjat vizir za svetlega in zgoraj oblečt še windstopper da ne bi čisto zmrznila. Ma ko sem pred Kočevjem zavila proti severu, so me tisti čudoviti ovinki hitro segreli. Cesta pa skoraj čisto prazna. Čez Smuko do Dvora čez Krko (se vidi, da je dosti padalo) in potem ob njej do Novega mesta, tam pa na jugovzhod - seveda do Metlike, tam še tankat in nabavt malco, potem pa čez mejo tja, kamor že dolgo nisem šla ^_^ Na Hrvaškem prav tako turobno in mrzlo, ma lepa in prazna cesta je odtehtala vse drugo. Seveda do Karlovca, čez Bosance in Vrbovsko (spet cesta v mojo smer čisto prazna kaj je blo fino!) do Skrada, kjer je bil že čas za pavzo... Potem naprej do Delnic, kjer so me spet (očitno so tam pogosto) ustavli policaji. Spet le rutinski pregled in prijazen policaj in policajka. Smo rekli par besed, malo sem povprašala za vreme dol na obali (seveda spet pozabla pogledat vremensko za Hrvaško). Poglej v nebo naprej od Delnic je bil vzpodbuden, saj se je celo začel kazat sonček... Naprej mimo Lokarskega jezera, ki je bilo tudi polno vode... Naprej čez Gornje Jelenje proti Kamenjaku - že v jesenskih barvah... Pogled na morje od daleč... nato spust mimo Grobnika, tam na AC mimo Rijeke in ven za Opatijo. Tu je bilo končno tako toplo da sem se lahko znebila windstopperja in zamenjala zimsko kapo s poletno Kako je pasalo se pogret na sončku! Po tisti bedni cesti posejani z jaški naprej ob obali čez Mošćenićko Drago pogledat morje še malo od bližje... in potem vijuganje naprej do rta Mašnjak, za Vozilići pa na sever proti Lupoglavu in naprej... čez Buzet in čez mejo - čez Sočergo za novo dozo ovinkov do Kozine. Tam pa v trgovino pogledat če so dobili kaj jesenske robe. Kupla termo windstopper in ga na poti domov že tudi testirala - odličen nakup! :yes: Naprej proti domu čez Senožeče, Postojno in prazne Ride do Logatca do Vrhnike. Cca 560 uživaških (če odštejem mraz) kilometrov
  36. jozexj6

sej mi smo se tud "palačinkal" leu uvink, desn uvink
  37. sayo

BMW R1200 GS a do 2013

Jaz ga ne bi kupu, ker mu je matica iz stelaže padla v glavo zato ga pa prodaja
  38. Bambi61

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla - nabijanje

Se ne bi strinjal! Kolikor sem jaz vozil GSA in GS je razlika med motorjema kot da voziš Mercedesa in Fičeka. GSA imaš neverjetno drugačen občutek stabilnosti in držanja smeri sploh v dolgih hitrih zavojih, da se o vetrni zaščiti sploh ne pogovarjamo ! Sicer pa so tudi "špic" felne popolnoma drugačne(kljub istemu izgledu) prav tako ima boljše stopalke in večji oz. zmogljivejši alternator, pa še kaj bi se našlo. Tako da če bi jaz pomotoma BMW-ja kupoval bi kupil izključno tavečjega čitaj Adventure-ja !
  39. macak333

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Evo zamenjal verigo, zahvala gre uporabniku hajoktejn-u ker mi je posodil orodje :notworthy:.
  40. umetnica51

Drugače pa wix in BB hvala za povabilo .....a žal mi služba zdaj ne dopušča da se udeležim vseh procesij , fešt....še 3 pogrebe sm odpovedala... :unsure: A upam da enkrat probam vse specialitete BB in peka iz vitrine..... :grrr
  41. SharpNinja

Čokoladno nabijanje

In upanje umira zadnje Mal junkfooda pa dnar, ta itak zmer prou pride :evilgrin:
  42. Cofko Cof

Zjale

:yawn: Ne da se mi...
  43. rebel

RAB 14.9.-16.9.2012 moto party

za tiste, ki ste se bali burje in zaprte ceste med Senjem in Karlobagom prepoved vožnje za motorje zaradi "močne" burje... sicer so podelili nekaj kazni po 500kun čeprav se je ovinke dalo normalno zalagat, ko visiš iz motorja je bočni upor full zmanjšanj party pa nič kaj posebnega.. mala žurkica v plažnih kafičih, kampiranje ni bilo možno brezplačno kot je to v navadi drugod, alternativa apartma ali kamp, ki je 20m od prizorišča. Morje ledeno, na peščeni plaži pa puščavski vihar... mivka je bila povsod
  44. menih

Morocco 2011-2012

v juniju sem bil v morroco in tu je link za tiste ki jih zanima kako je bilo to videti z moje strani bili smo trije in jaz sem TRETJI-drugače pa mi je ime Andrej http://www.motosvet.com/album/admin/admin_img.php?cid=3032
  45. SLVR

Moj prvi fočk, blo je lušno, definitivno za ponovit! Škoda da smo odrinli glih ko so začel postavljat palačinka-party-kit za pečenje. Ampak glede na gužvo jih ziher ni nič ostalo!
  46. rumenicestak

Fočk Hvala palačinke
  47. jami65

S čim se ukvarjate oz. kaj počnete ?

Čao! Tudi jaz sem sam svoj direktor in čistilka, vse v eni osebi svoje male firme STANOVANJSKI SERVIS BMG. Dejavnost opravljam že 18 let. Ukvarjam se z malarijo,suho gradnjo (knauf-rigibs), polaganjem talnih oblog (laminati,t. podi,gotovi parketi) ,barvanjem oken,vrat itd.
  48. igorkr

FOČK Palačinke so bile izvrstne ...
  49. Tedybear

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Do Bohinja, čez Sorško, skozi Baško grapo do Mosta na Soči. Naprej do N. Gorice, po stari cesti do kolega mal pred Wajdušno. Pršut, sir pa kozarec...Fruca. Postojna, pa dalje čez Ride, pol pa v Lahatcu direktno na Žiri. Tu sta me spremljala dva na Bavarcu 800 (mislim vsaj), pa fluo zeleni čeladi. Potem pa skozi Polansko do Kransterdama in po AC domov. Matr...iz Sorške dol proti Sorici so me štirje Avstrijci (Vara, KTM, R1200, Pa še en ?? ) prehitel tako silovito, da sem mislu, da stojim. Po tisti zhebani cesti.... Jutri pa nekam v Avstrijo.
  50. FLY

Grand enduro Slovenija

Ob 14.30 je kazalo da na Nanosu danes ne bom srečal nobenega mopedista,iz obupa naredim en krog po hosti in čez pol ure je bil parkirni plac pri Abramu poln.Izbral sem ta pravo mizo,kjer je neznani junak plačal račun (hvala za še).Lepa furca.