Showing content with the highest reputation on 23. 09. 2012 v vseh kategorijah

3.Srečanje motoristk

Nisem motoristka,bil sem pa v spremljevalni ekipi in po prošnji organizatorke,da ji priskočimo na pomoč,se nas je nabralo okol 12 parov moških jajc,Nejcgs,Jože,GašperX,Wix....in naš osebni fotograf Osa pa še ,sam jih ne poznam,bli so tudi fantje iz Freising Kluba(se opravičujem če sem narobe napisal) in kasneje še fantje iz Jesenic (Diablo) .) Punce so ble krasne,disciplinirane,dobre volje in nobene ni bolela glava in prepričan sem ,da bi zmogle tudi brez nas a je blo tako samo še bolj luštn No prilimam še par slikic,da ne bo več pritožb z moške strani.... Naš fotograf.... :lol: No nisem hotel skakat Osi v zelje,sam se mi zdi da tega kadra nisem mogel izpustit...... :naughty: To pa je predaja pokala za naslednjo organizacijo,ki se bo odvila na Koroškem :yes: :yes: Kosilo pri predsedniku kluba Freising.....čvapi,odojk,......joški,ritke :lol: Zatem še ogled čebelarskega muzeja v Rožni dolini(ni Lj) pred Merkurjem smo parkiral... Ko so ble punce namazane z medom in slatkke ko hudič,smo jo urezal smer Jesenice(Diablo).....kjer so punce zelo lepo sprejel,do tam pa nas je spremljal celo letečmen Ja letečmen je mel v tošlu Akrapoviča ki strelja bemti,nisem vedu da Igor tud za policijo dela :lol: Blo je luštno in vse zahvale Gabry18,ki je bila glavni krivec,da je bil dan lep,varen in poln smeha,kot sem že povedal punce so ble :OK: Jaz se pa dons zdravim saj so se mi vnele oči :grim ja če bi bili tam in ko bi videli vse te ženske kako samozavestno jahajo svoje stroje,bi tudi vam trpele oči na puno :lol: Lp
  2. Kiri

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No, bom pa še jaz pristavil svoje vtise. Glede na to, da sem novopečen motorist, poln navdušenja in idej, a premalo časa, sem se odločil, da ta vikend izkoristim kolikor se bo dalo. V petek sem prišel na idejo, da bi bilo lepo pogledat na Mangart, če bo vreme. Napoved je kazala dobro, tako da sem v soboto vstal ob 8 zjutraj, dal termo podlogo v hlače in jakno, navlekel debele rokavice in jo mahnil iz MS proti Avstriji. Brez nekega hudega načrta poti, karte ali navigacije. Prvi cilj Lavamünd, končni cilj Mangart. Prvič falil že na poti proti Lavamundu in naredil kakšnih 10 km v napačno smer (malo je bila kriva megla.. .). Se vrnil in nadaljeval pot. Hitro padel čez, prvič da tam ni bilo gužve. Nadaljujem pot proti Volkermarktu, kjer sem ugotovil, da smerokazi kažejo za Klagenfurt samo na avtocesto (vinjete nimam), in ker se mi ni dalo še naprej na pamet vozit, jo užgem proti Bad Eisenkappel. Vmes se je oglasila lučka za rezervo, zato sem se ustavil na neki manjši črpalki. Seveda je zaštekal avtomat za plačevanje, zato je moral posredovati majster na pumpi, ki je avtomat dvakrat resetiral, vpisoval neke kode, zaganjal aplikacije in....na koncu sem za tankanje 11 l bencina porabil 15 minut. No, končno jo užgem proti Jezerskemu (na poti prehitim Ferrarija 430 in par poršejev), čez mejo in mimo Kranja proti Jesenicam. V Radovljici ugotovim, da mi bo vse skupaj šlo precej na tesno s časom, zato sem se ustavil na črpalki in kupil 7-dnevno vinjeto. Pridem na avtocesto in čez par minut pridem do zastoja pred Jesenicami. Ljudje od dolgčasa malo da ne roštiljajo na avtocesti, jaz pa lepo med kolono do prvega izvoza Končno pridem do Kranjske gore, na hitro se čekiram pri kozorogu pri Jasni in jo mahnem na Vršič. Zgoraj pofotkam s kravami in pri tabli in užgem dol v smeri Bovca. Končno pridem do ceste na Mangart, nikjer žive duše. Pridem do rampe, vprašam punco na rampi kakšno je vreme gor, pravi da oblačno in megleno in da se mi ne splača it gor. Hvala in lep pozdrav do naslednjega leta, se obrnil in šel nazaj dol. Čez predel v Travisio in proti Kranjski gori. Na poti vidim tablo za neko jezero in si mislim...za jezero pogledat se pa vedno najde čas. Naredim še en hiter ovinek, se počekiram pri jezeru in nazaj proti Kranjski gori ter naprej proti Ljubljani. Tam se spomnim, da sem ves dan pozabil jest, zato se ustavim na večerji. Natankam in po avtocesti užgem nazaj proti Murski Soboti. Doma sem bil okoli pol devetih zvečer, za seboj sem imel 672 km. Kaj sem se naučil? Če že greš na pot, brez načrtovanja, si vzami s seboj vsaj avtokarto No, pa še par slik...
  3. Wakasaki

postanek med vračanjem s Korčule. Cela družina jst in Kawasaki, ter moja ljuba-za fotoaparatom- in njena honda.
  4. nejcgs

5. Dr.SPEED

Romunija, dežela Drakule

Še nekaj mojih slik cesta od Djerdapa proti Orsovi(Romunija)Cerna sat-lepo ampak prazno-nikjer dobengacesta proti Petrosanoko misliš,da si sam na cesti -evo ti GG ROMANIJAcesta proti kraju Novacitransalpinakampiranje na vrhu prelaza se je splačalo malo prej vstat,ker ne vidiš vsak dan tako lepega sončnega vzhoda začetek Transfagarase čas za malico-"čevapi"!!! če ne prej,sem se pa vsaj na koncu malo nasmejal tem Čehom smeh me je hitro minoampak na koncu se je vse lepo izšlo.
  6. igorkr

Z malo zamude moja ... ... Yamaha FZ 1
  7. BMWflar

"utekalna" vožnja sept 2012
  8. BAVAREC

3.Srečanje motoristk

fino le blo lepo jih je bilo spremljati
  9. BinaBana

3.Srečanje motoristk

kmet- tole si pa tko lepo napisu, da mi je kr solzica u ucko stopla!! mislm, da si prsu na svoj racun drugac pa to ni niti S od slik!! slik je MALJON he he he sam na FB ce se kdaj porocim, bi najprej tole mela na porok!! na pogrebu pa tut, sam to bo se neki vode pretekl sicer pa lahko dodam, poleg purje kolti, samo se tole: :worship: :worship: TOP SHIT!! se dans k gledam slike in posnetke se kr najezim!! he he he in se dobr da mam usesa..
  10. ELO

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

kot sem že napisal, bmwja ne bi imel ravno zaradi nekaterih (večine) bmw-jašev... verjamem, da je boleče govoriti o pokanju okvirjev, raztruskanih superšport agregatih in ostalih vpoklicih in umikih iz prodaje, toda če bi se včasih malce posuli s pepelom bi bili mogoče celo dobra družba. da pa je na vsako vprašanje odgovor BMW, prosim vas....
  11. blu

3.Srečanje motoristk

Filinga na včerajšnjem srečanju se res ne da opisat. Sedaj ko sem še pod vtisom tega dogodka in premišljujem o njem, pa bosta mogoče ti dve izjavi dovolj zgovorni. Ena izmed najstarejših motoristk, ki smo jo pripeljali s sabo z Gorenjske mi je čisto po domače rekla: »ko bom jest umrva hočem tako musko slišat na mojmu pogreb«. In res, ko je preko 100 motorist vžgalo svoje motorje, ko so speljevale in se ta kolona motorist vije mimo tebe, ti res pride da ti kocine pokonc stopjo. Izjava, ki sem jo ujela nehote od neke gospe: »nisem še vidla na kupu toliko lepih in veselih obrazov«.
  12. Tedybear

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Načrtovano http://www.motosvet....j/page__st__330 se je izvedlo. Hvala za družbo, za skupno vožnjo nazaj in nenazadnje za kavo.
  13. wix

Valda, da so ble Ride prazne, če sem jst gonu vse motorizirane češplje pred mano proti Jesenicama. :grim
  14. crusty

Časi motosvetovcev na Grobniku

dons je dal str dec mal vec gasa 1.32.8....
  15. grega 32

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

22.9.12 prelepa napoved za bit doma. štart iz škofjloke pa do bleda ob pogledu na grad padla kavica in debata kam naprej se zmenva da da greva pogledat na pokjuko a sem po štartu premisliva in greva gledat v planico nove skakalnice(so kar Pridni) pod velikanko se naj bi odvijala tekma red bulla peš od dna velikanke na vrh-(nebi hvala). po kratkem osvežilu pa kontrola turizma v bohinju in čez hladno soriško planino nazaj v loko. blo fajn pa 238 novih km.
  16. Nikii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes samo do Kopra in nazaj, ker je bilo kljub ugodni napovedi kar hladno. V Postojni nove mize in stoli V Kopru je prvi jesenski dan oblačen :glare: Vseeno je bilo fajn. Jutri pa spet :yes:
  17. semering

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Družba! Kako brez veze se tlele "kregamo"! Vsak motor je dober, ki brezhibno funkcionira!! Včasih imaš pač pri nakupu smolo, včasih srečo. Tako to! Včasih je bil pa vsak dober, ker jih v trgovini še kupiti nisi mogel... ker jih enostavno ni bilo. Če si ga imel, so te pa policaji (pardon - miličniki) preganjali kot bi komu kaj ukradel! Osebno imam zelo dobre izkušnje z "japanezi", drugi z bavarci itd... Motorji so na splošno dobri. Danes je v največji meri, če že je, problem elektronika, ne mašina! Je pa velika razlika med lastniki!!! Reden servis, motor zagrej na delovno temperaturo, pol pa gas. Kdor ne verjame, naj gre mal na kakšne dirke, kjer se motorji na ful ožemajo, pa "v glavnem) še nobedega ni razneslo... Tole k'r t'ko mal, ker imam slučajno cajt............ :yes:
  18. BMWRIDER

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pride dan,ko je kapelj čez rob za cel slap,ko pogledaš na koledar kakšna luna ljudi trka,ko se ob pogledu na plačilno listo zjočeš in se vprašaš v kaki pravaluti so mi jo nakazali,ko dnevno poslušam in berem o varčevalnih ukrepih naše države,ki jih in kako jih bodo izvajali na že tako prikrajšanem delavcu kot ,da je on vsega kriv,ko ti vikend,ki ga celo leto čakam,pokvari ena peta zadeva,ki se izkaže za neodložljivo....Res me v takih trenutkih prime,da bi komu cev na čelo prtisnla ali pa,da se vržem iz pečine nekam v globino (ne čisto dobesedno)..Za prvo varianto še nimam poguma in ne rekvizitov,druga mi je pa bila takoj všeč.In sem šla v akcijo.Štartam takoj po šihtu iz prijetnih 21 stopinj in po 15ih minutah sem že na 11ih. Mraza ne čutim,ker sem nase navlekla več plasti,kot jih ima zemlja v notranji sferi... Iz najvišje točke potepa se odločim za nadaljno pot po lepem makadamu vse do Trnovega.No,temperature so se v gozdni senci spustile še za dve stopinji manj.. Na tem predelu presekam pot pernatemu velikanu,ki je v krilih meril ziher 2 metra in preden je aviacija dobesedno vzletela,me mimgrede še lopne po čeladi..Hm,no,mogoče sem jih pa zasluženo fasala,ker vdiram v njegov življenski prostor..V čelado zatulim: '' UPS,SORRY !!'' in pičim dalje... Koča v Krnici je bila zaprta.Prečekiram poti na zemljevidu in se odločim za daljšo po robu goriško-vipavske doline in upam,da ne zgrešim tistega dela,ki je na tej relaciji najlepši in najbolj adrenalinski Razgled,ki ozdravi še tako uničeno psiho in jo za nekaj časa zopet spravi v ravnovesje..No,malce pa sem morala izzivat in se nagnem čez rob... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDIIIJJJOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! Malo morgen!!! Ma ni variante,da se tukej dol zabrišem.Nej povem,da je to rampa za padalce in zmajerje in tud če me kdo v tandemu dol zažene ,bi tuki res kej v hlače spustila.. '' jok,miško '' si rečem ,spustim rit na gvišna tla in uživam v miru,razgledu in lepoti.. Po kratkih sanjah ,se zdramim,zajaham bavarca in gasa dalje...No,tokrat se ustavim na Mali Lazni, pr koči sredi lepega ničesar,kjer me vedno spravi v dobro voljo tale tabla Koča je bla odprta,privoščim si kavo,ki je na svežem zraku zlo teknla.Pohvalim pa naj tudi izbor hrane,ki jo tam nudijo in upam,da jo v kratkem tudi stestiram.. Cajt me je že pošten preganjal in hitro pičim dalje.Pa še POMEMBNO OBVESTILO :.Po razritih poteh,kopici podrtih dreves,razne gozdne mehanizacije in vonju na sveže razžaganih drvi in na desetine naloženih prikolic najavljam,da bo zima letos sakramensko huda in dolga..Pa sej skor ne morem verjet,kok tega gorjan pokuri čez zimo..Zna pa bit,da vsako leto stesajo in les porabjo za izdelat nove posle,ki jo čez zimo zrukajo..Porkastrela!!!! ''Ja,bit gorjan ni kr neki'' se zamislim in pičim v mojo toplo dolino...Pofotkam še finish in z nasmeškom ter zopet mirne psihe prpelem usvenana in prašna v garažo..Do nasledne plače!!! :)
  19. gasperX

3.Srečanje motoristk

Blo je več kot odlično... še kdaj gem za sprestvo.. čeprav tolk vas je blo punc na kupu da tut spat nism mogu hvala gabi za povabilo pa še kdaj če bo potreba
  20. 750 all the way! Bedno je edino ko te v 1000 klasi, kamor te pač ponavadi razporedijo, litraši po ravninah prehitevajo..
  21. izzi

S čim se ukvarjate oz. kaj počnete ?

Oj! Jest vam pa skrajšam, zožam, poširim, zašijem ali pa naredim novi telovnik....delam z usnjem in ostalimi materiali. Če imate kaj za popravit mi javite. Lahko pa vam organiziram prevoz blaga, z katerega koli konca evrope.... Lp Izzi
  22. Bremzer

Yamaha YZF R1

Učiš krivo vero ! ! V NOBENEM zavornem sistemu NESME pritisk zavorne tekočine NARASTI zato je vgrajen(tlaćni) ventil,ki pri večjem pritisku (ko se zavorna tekočina segreje),spusti zavorno tekočino iz zavornega sistema nazaj v rezervoarček.Sama zavorna tekočine se pri povišani temperaturi zelo malo raztegne problem je absorbirana voda in zato postane ročica bolj mehka še posebno pri slabi (stari) zavorni tekočini.
  23. Mutika

3.Srečanje motoristk

Super filmček, še posebej za nas, ki iz kakršnihkoli razlogov pač nismo bile zraven. Ti, ki nisi motoristka, si dogajanje tako slikovito opisal(a) , da je pravo veselje prebrat!
  24. ImenitnaPriložnost

3.Srečanje motoristk

A se je kadriralo za službe tudi kaj?
  25. BMW 82

3.Srečanje motoristk

Gabry, najprej ti želim čestitati za vse kar si uspela zorganizirati. Danes smo babnice imele zares svoj dan. Bilo je čudovito!!!! In hvala tudi tistim 12im možakarjem, ki so lepo poskrbeli za našo varnost. Ženske smo danes dokazale, da znamo biti motoristke poged naprej in nazaj je bil veličasten. Bravo Gabry Lep pozdrav, Minka
  26. KeC

27. trebor

Kam paše tole : med pozerje ali med one "druge"? :surrender: LP Robert
  28. SharpNinja

Čokoladno nabijanje

Dobr, d ma vikend sm 2 dni :wacko: ......mal zmatra tole človeka

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Ja tud jaz sm šel včeri mal utekat Kmetičin motor . Zjutraj ob 8h na Ridah,zatem OMW,kjer srečam Šebenika in skupaj jo odrineva na Nanos h koči na čaj.Vrneva se prot OMW-ju kjer srečam BinoBano z druščino kako drvijo prot Kalu,poslovim se od Šebenika in jo ucvrem za njimi,Črni kal burger in kafe pa nazaj čez Rakitno in domov vmes še po vinjeto(cepec sem kupil celoletno)šele pl mi je potegnulo da bo veljala sam še 3 mesece, :blink:
  30. THOMPSON

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Sploh ni dileme. Oba sta tako grda, da sta kar lepa. Tenere je nakaj med transformacijo Vojne zvezd (serija Lego kock) in ponaredkom Dakarja, izraža erotično avanturistično privlačnost, GS pa je v svoji Grdobi itak MegaLep in zapeljiv na dolgi rok !
  31. Sash958

Zajcica600 je nick te punce..kmalu se bomo ob srečanju z njo,prijemali za gumbe kot nekoč ko smo srečavali dimnikarje.. :P

Moje izkušnje - Arhiv

PONEDELJEK: v ponedeljek sem "raziskoval bližnjo okolico", "v radiusu" par sto metrov od hiške ...
  33. Jure

Yamaha YZF R1

V praksi pa je ponavadi tako, da se staro olje v sistemu čutš na tak način, da bremza z močnim segrevanjem zavor (npr po par krogih na pisti) postane bolj mehka in ročico stiskaš praktično že do ročke. Če zamenjaš olje, zadeva spet dela.
  34. baddad

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.

Ducati Demonico Veloce 1098 Custom by R.M. Designs - Hong Kong 175 kg , 180 km
  35. biker77

Triumph Tiger 800

ker mora bit BMW najdražji
  36. markII

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

maš dve mušici na režah hladilnika olja, pa te kmet že izloči ....

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

To spada med une ,ki si potihem želijo bit pozerji,pa se delajo ,da niso
  38. BinaBana

3.Srečanje motoristk

hudo dobr je blo!! vsem babuskam k niso prsle je lahko zal a veste un pregovor.. 100 ljudi 100 cudi.. 100 zena..?? he he he he
  39. blu

3.Srečanje motoristk

Bilo je superfinofajn :notworthy:. Hvala organizatorici za vse in pa da nas je letos spet zbala skupaj.
  40. pikolo

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

ojoj ojoj :wacko: ... tole se pa verjetno nikoli ne bo dalo tolk spucat da bi bil lahko spet pozer ... jah no, eden manj v klubu
  41. mimaza

Nadaljuj poved

42. yamaha2025

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Vsake oči imajo svojega "malarja".... So lepi in manj lepi, pa tudi nevšečni motorji. Vsak proizvajalec včasih zadane terno, spet drugič udari mimo. Pa naj bo Japonec,Nemec...so vsi lepi ali pa tudi ne. R1 mi je zelo všeč, tako, kot Honda CBR, Bmw S 1000RR. Vsi so lepi in vsi dobri, kvalitetni. Tu je po mojem le stvar malenkosti, zakaj se kdo za katerega odloči. Pri pol ali potovalnem sklopu je podobno. Honda Goldwing prednjači, a seveda v svojem segmentu, ki v bistvu nima prave konkurence??? Bmw GS, pa je vsesplošno uporaben motor. Nekaterim ni všeč, spet drugim zelo. NE VERJAMEM, da ni kvalitete pri tej znamki. Tradicija je dolga..., znanja veliko...torej... Večno primerjanje, da je neka znamka slabša, boljša je brezpredmetno. Sploh pa se mi zdi, da je med motoristi še najmanj opaziti, da je nekdo obremenjen in zvišan zaradi znamke svojega motocikla.

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji

pfuj, umakni take slike iz POZERSKE TEME!!!
  44. carpbone

Mass izpuh ,stabilizator ,prikazovalnik prestav itd
  45. MiNa

BMW R1200 GS a do 2013

46. CAPI

Še mal mojga updejta......že kar nekaj časa cevna zaščita H&B Prej original, sedaj novi nosilci in kufri H&B

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes bo le pol vtisov... ker... Najprej sem mela namen it v Italijo, a sem potem ugotovila da za tisto destinacijo bi bil štart ob 10h malo prepozen, zato sem se odločla da grem na jug - po magistrali. Štartala sem malo po 10h čez Logatec do Postojne, tam levo in čez Pivko, Ribnico do Ilirske Bistrice, kjer sem šla tankat in nabavt malco.Potem naprej na jug - čez mejo in v Jurdanih na AC (pihala burja pa sem malo plesala po cesti) do Bakarja, kjer se je začel ta glavni užitek čez Šmriko in naprej... mimo odcepa za Jadranovo... Celo pot od Rijeke naprej se mi je zdelo da motor nekam čudno dela, ma ker nisem hotla zganjat panike, sem vozila naprej - na jugovzhod... do Senja (tu je motor vedno bolj "cukal" ma sem se tolažla da se mi verjetno samo zdi in da čutim sunke burje in se mi zato zdi vožnja čudna :grrr )... Tu sem se odločla da grem še naprej saj je bila ura šele nekaj čez eno... naprej ob morju... pogled od daleč na trdnjavo Nehaj še z druge strani... proti Sv. Juraju... in naprej še kakšnih 10 minut, potem pa je moj Kwak sredi klanca preprosto izgubil moč :surrender: Uspelo mi je zvozit ravno še do enega manjšega počivališča da sem se lahko vsaj umaknila s ceste. Preprosto ni več vžgal. Kmalu za tem sta se ustavli dve motoristki - hvala še enkrat obema - je lepo videt da ljudje še vedno radi ponudijo pomoč! A Kwaka nič ni moglo zbudit, zato sem klicala "doktorja" - anamneza - nekaj z bencinom, klicat asistenco. In sem jo - še dobro, da sem jo letos vzela Punci sta šibali naprej, jaz pa sem nardila par fotk med čakanjem na pomoč... Nisem dolgo čakala, saj je pomoč prišla iz bližnjega Senja. S fantoma smo naložili motor in se odpeljali do Senja, kjer smo ga preložili v kombi. Ko je bil privezan - da ne bi slučajno kam pobegnil smo štartali nazaj ob obali. Verjetno ne rabim pisat kako mi ni bilo prav da sem ovinke "zalagala" med premetavanjem v kombiju namesto na motorju, ma dobro - če je fajn družba tudi taka pot hitro mine. Fanta sta tudi motorista, zato nam tem za pogovor ni zmanjkalo. Pacient je bil dostavljen v ordinacijo, jaz pa domov - srečno in varno. Zdaj čakam samo še na bolj podrobno obravnavo in upam, da ni kaj hujšega :unsure: Kilometrov - nimam pojma - tisti, ki so bili pa so bili ekstra uživaški! :yes:
  48. gasperX

Fočk razen treh nobenga nikjer razen en kup avtomobilov
  49. crusty

Časi motosvetovcev na Grobniku

Pa saj kontra balanco po moje podzavestno sukamo vsi, vsaj tko sem enkrat bral neke meritve (za vhod v ovinek) kar se pa tiče izhoda z lukne z desnega gor po hribu v levega je blo meni na 600 enostavno tukaj na jurja je pa težava za znoret, brzina je čez 200, gas odprt, že od luknje gor 5.brzina, centifugalna sila pa taka, da motor rine kar naravnost, men to rata le z močnim prenosom teže dobesedno dol z motorja (da gasa ne spustim) će pa se ne "izide" tko kot je treba če ni linije prave, utrujenost... pa ga morm mal zapret drugač bi poletela tja na letališče
  50. glažar

V-Strom day

Da bilo je luštno ni kaj . Janetka prees odlično .