Showing content with the highest reputation on 27. 09. 2012 v vseh kategorijah

1. shibby

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Vtis z moje dnevne vožnje 8.9.2012. Ja, dolga je bla cca. 300m, ampak nepozabna, neprecenljivo. Gre za eno veliko presenečenje,ki sta ga zakuhala moja žena ter HyperJack.Šlo je za spremstvo na moji poroki, od mojega doma do cerkve, za katerega nisem vedel. Hvala vsem, k ste si vzeli čas in bli prisotni.Hvala res, nikoli ne bom pozabil tega!!! Od mojih svatov sem velikokrat slišal, da ste motoristi naredili ta dan še bolj poseben, kolikor je že sam posebi bil. Tako da res kapo dol!!! Baje so se takole zbral na petrolu in dorekli kako in kaj, mašne na motorje in proti mojemu domu... k sm tole gledov sm kr zašvicu ful, tok sm podoživu to dogodek. Haahahhaaa Ena skupinska pred odhodom: Od leve proti desni: Dejan,Rok(Z750green),Jaka(HyperJack),Just two of us ,Gašper(Cofko Cof)in njegova punca,Tadej(Tad3y),Štef,Johny in Klemen(škoda) Glavna krivca : Zvezdi dneva: Žgale so se gume, pokal je z izpuhov, shibbyu se je pa sam smejal Pa še ene par s poziranja Brez polaganja ni šlo No takole je pa še prihod zgledov z drugega zornega kota Hvala Saša,Jaka,Klemen,Gašper in punca,Dejan,Rok,Tadej, stric Johny,Štef. Nikol vas ne bom pozabu! :notworthy: :notworthy: :notworthy: Lp Shibby
  2. LK64

Romunija, dežela Drakule

Moj izlet v Romunijo je potekal pa nekako takole: 18. 8. sem zapustil Home sweet home, zapeljal na avtocesto, na Barju tankal, potem pa avtoceste do Beograda nisem zapustil. Okrog BG po nekaj lokalnih cestah sem spet po AC vozil do Požarevca in od tam preko Majdanpeka in Rgotine prišel v Bor. V Majdanpeku sem zgrešil pumpo, na hlape prišel še na vrh klanca, potem pa sem se spustil nazaj v mesto na črpalko. V Boru me prijatelj ni spustil takoj naprej, ampak smo se z avtom vozili naokrog: Lazareva pečina, kanjon, Romuliana in mesto Bor. Tako sem v ponedeljek, 20. 8. nadaljeval proti Romuniji, čez Đerdap, Drobeto-Turnu Severin, Brosteni in Targu Jiu sem takoj napadel Transalpino. Čez Pasul Urdele (2.145 mnv) sem prišel v dolino, nekaj časa še nadaljeval po DN67C, potem pa sem obrnil in pustil severni del ter se po dolini spustil v Brezoi. Od tam sem šel proti Sibiu-ju po DN7 proti severu in zavil desno proti Fagarasu in še enkrat desno proti Transfagarasanu. S severa sem se povzpel na vrh (2.034 mnv), pogledal še malo na južno stran, potem pa blizu koče pri Balea Lacu postavil šotor in prespal. Poleg mene je kampiral par iz Moldove, Edoardo in njegova punca. Naslednje jutro sem šel najprej na južno stran, do spominske plošče, tam obrnil in se na severni strani spustil v dolino. Nadaljeval sem skozi Fagaras, Codleo in prispel v Rasnov. Najprej sem hotel na grad, ko pa sem videl, da ne gre drugače kot peš ali s turističnim vlakcem, sem si premislil in odrinil proti Branu, da vidim turistični grad, oglaševan kot Drakulov grad. Ker sem tudi sicer uspešen v občasnem izgubljanju, sem prevozil DN73A v obe smeri, preden sem prišel v Bran. Od tam sem šel še enkrat mimo gradu Rasnov v Poiano Brasov (prav fascinirajo me lesene zgradbe in dejstvo, da ne trhlenijo ali gnijejo) in od tam v Brasov in naprej. Nekje pred Onestijem bi me kmalu podrl veter, je vlekel po ravnini, čez njive z orkansko hitrostjo... tak veter sem doživel na mostu v Hammerfest predlani, zato sem ubral isto taktiko: najmanj 80 km/h gre lažje, ker potem veter ne tišči več v bok, ampak diagonalno. V Bacau sem prispel že v mraku, po cesti se je videlo, da so imeli dež. Poiskal sem hotel, znosil stvari v sobo in čez 5 minut se je ulil dež. 22. 8. zjutraj sem plačal hotel (3 zvezdice, B&B 150 RON - s kartico plačano je prišlo 33 EUR) in odrinil naprej skozi Piatro Neamt v Bicaz. Ker sem spet zgrešil, sem se peljal skozi enkraten kanjon proti Gheorgheniju, skozi Lacu Rosu. Na moji karti, avtokarti Evrope 2009 te ceste sploh ni bilo vrisane. Od Gheorghenija proti Topliti je vodila krasna na novo asfaltirana cesta, od Reghina kar lep kos proti Bistriti pa je bilo eno samo gradbišče. No, naprej po DN17 se je poleg mene ustavil kombi iz Moldove, mislim, da je bil Pjotr, in je rekel, da je ustavil, ker je videl registracijo LJ (ludi Janez). Je v Kranju pri Boltezu nabavil rabljene gume in jih peljal v Moldovo prodat... biznis, ni kaj. OK, naprej skozi Vatro Dornei (s kratkim izletom po makadamu, ki ni hotel postati asfalt) in Brosteni v Poiano Teiului, tam je tisti kamen s križem na vrhu, ki naj bi stal sredi jezera... suša... trava je rasla, vodostaj je bil prenizek. Od tam sem šel v Bicaz, tista cesta je obupna, zato pa jezero toliko lepše... do svinjarije pri jezu, seveda. No, noč se je bližala, ker ure nisem prestavljal, se mi je zdelo, da je nenormalno zgodaj, zato sem kmalu po Piatri Neamt poiskal prenočišče. Sem ga brez težav našel, za 65 leiev. Sem dal tipu, ki je znal celo malo angleško, 20 evrov in mi je vrnil 25 leiev. 23. 8. sem startal proti Bacau-u in skozi Focsane in Sendrene prispel v Galati. Tam sem po treh krogih in pomoči najmanj dveh domačinov obupal in vklopil sat nav, ker zaradi rekonstrukcije ene glavnih cest nikakor nisem uspel najti ceste proti Tulcei. No, z elektronsko pomočjo sem prišel do... trajekta čez Donavo. Šit, pa prijatelj je hotel, da že zvečer pridem nazaj v Bor... nič, ne grem na ogled delte Donave, saj sem bil že do tam malo sit enolične pokrajine, grem po najhitrejši poti nazaj. Sat nav je pokazala Calafat preko Slobozie in AC proti Bucuresti, v sami Bukarešti se nisem pa niti za trenutek izgubil (že brez pomoči, ker sem skuril varovalko), našel AC proti Pitestiju, od tam pa naprej skozi Slatino (čez reko Olt), Craiovo v Calafat. Tam so mi omejni organi po preverjanju potnega lista pokazali, naj se postavim pred kamione in počakam trajekt. Ko je prispel, sem bil prvi gor, stevard mi je odkazal prostor, potem pa sem celo pot klepetal z Bolgaroma. Oče je znal srbsko, sin pa angleško. Tako sem zastonj (nihče ni nič rekel za money money) prišel v Bolgarijo, od tam pa sem kar hitro skrenil proti Srbiji. Tako sem skozi Bregovo prišel v Srbijo pri Negotinu, od tam sem pa samo še pičil proti Boru. Naslednje jutro smo šli preko Crnega vrha (tudi v Srbiji ne morejo brez njega ) in Žagubice k izviru Mlave (kot bi gledal Divje jezero), manastirju Gornjačka klisura, manastirju Vitovnica do vasi pri Petrovcu oz. Požarevcu, kjer je doma prijateljeva žena. Po poznem zajtrku pri njeni mami in sestri, ki sicer živi na Dunaju, sem lahko samo še skozi Požarevac pičil na AC in domov. Tako nekako... bil bi dlje, ampak se je izkazalo, da je tako dobro. Veriga je šla v maloro (45.000 km), pa še ležaj zadnjega kolesa je crknil (dobrih 30.000 km). Torej, če bi bil dlje, ne vem, kje bi se bil prisiljen ustaviti. Slike sem že naložil v album, sem bil bolj priden kot za opis
  3. KilleRBee

Logatec ta vikend...

Odvzem prednosti

sam ,če bom že mel plavo lučko, si bom nabavu pa tut položnice, da bom kej pokasiral
  5. svobodnaptica01

Odvzem prednosti

predlagam modre utripajoče in sireno. To bo zih maksimalno učinkovito :grim
  6. gsxf750

Odvzem prednosti

prižgana dolga luč: :grrr ne pomaga, še slabše je, ker pokvari občutek dejanske oddaljenosti! Ostali nimajo prave informacije o tvoji oddaljenosti in hitrosti!
  7. vozil sem oboje 600 in 1000, prestop je bil precej šokanten ne preveč navdušujoč poln negativnih presenečenj z 600 je bla zame vožnja zabavna, mirnejša veeeeliko manj utrujajoča.............sam zdej po nekaj mesecih z bavarcem ne bi šel več nazaj, to da te trga z njega brzina za znoret pri 250 še kr na zadnjega rine, balanca itak skoz u luft......TO JE NORO TO SE Z 600 NE MORE NITI PRIMERJAT - to je drug svet!!!
  8. KeC

Jankovič za ljubljanskega župana

Hahaha, tebe pa res nihče več niti za pol pizde mlačne vode resno ne jemlje Drugače pa si bom sposodil zapis enega od komentarjev na strani Mladine: "Uspešen sin kupi od zapuščene kmetije močvirje, uspešen župan ga spremeni v zazidljivo parcelo, sin zemljišče proda po desetkratni ceni uspešnim gradbenim špekulantom, ki denar za nakup dobijo od uspešnih bankirjev, ki si seveda za svoj trud pustijo nakazati nagrado v davčno oazo. Sin si, da ne bi plačal davkov na tako visok dobiček izstavi račun iz ciprav, ker država pa res ne zna gospodariti z denarjem. Uspešni gradbeni špekulanti s posojilom banke zgradijo stanovanja, ker smo socialna država stanovanja kupi občina in država z javnim denarjem. Gradbinci kupnino pošlejo na dopus na tihomorske otoke, likvidirajo firmo in banka ostane brez vračila kredita. Zato si država izposodi v tujini prav ta denar, ki so ga fantje peljali na "dopust", da kupi stanovanja in dokapitalizira banko. To je model "uspešnega poslovanja", ki nas je pripeljal do konca zgodbe. V tej zgodbi je lahko vse zakonito in nihče ne bo odgovarjal, le davkoplačevalci smo zategnili pas." Mater upam (verjetno "uzalud"), da bo iz tega kaj ratalo. Če ne drugega vsaj to, da ne bo več tako samoumevno, da če te ne dobijo je vse ok.
  9. svobodnaptica01

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Recimo da nisi natančno prebral...

:lol: ja mi jo prebijemo pa naravnost spet na ravnico,da nam ni treba centralnih štendru brusit
  11. Kmetica2

in je.....
  12. solorider

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

danes sem ga postavil sredi Senja in sem ga dal na razgled za pol ure...
  13. Zajcica600

Kaj pa glasba ?

14. KeC

Jankovič za ljubljanskega župana

Seveda, to je ovčja mentaliteta. Če drugi kradejo potem pa bom tudi jaz. Osebna integriteta ne pomeni ničesar več. Kar nekaj osebkov to tukaj dokazuje iz objave v objavo.
  15. osnexus

ZAKLJUČNO SREČANJE MAXISCOOTER SEZONE - RAB 2012 -

Maxici, stigao sam suh i odmoran, kome nema nigdje....i to suh ako je to meni uspjelo nevidim razloga da se i vama ne posreci i da dodjete suhi na meet a onda se lako smocimo iznutra

Odvzem prednosti

relacija Bežigrad - Moste - Bežigrad ... če ne bi vrtal po nosu .. bi verjetn še več kršitev opazu

Odvzem prednosti

včeraj sem se z avtom peljal 10 km. Rezultat: 25 se jih je pogovarjalo po telefonu med vožnjo 8 jih je spreminjalo pas brez smerokaza 9 jih je zavijalo brez smerokaza 4 so zavijali v križišču v levo s tem, da so v križišču na pasu za naravnost prehitevali vse tiste, ki so bili pravilno na pasu za zavijanje levo 5 so se vozili z ugasnjenimi lučmi 1 je utripal smerokaz za v desno in je tako peljal naravnost skozi dva križišča... še nekaj jih je bilo, pa se ne morm spomnt vsega ... pa samo 5 km v eno stran in 5 km v drugo stran sem se peljal :angry:
  18. thumper

Odvzem prednosti

malce odpustite vijake , ki luč držijo ...potem malce trese gor in dol tako da je kot stroboskop... in preden pogrunta za kaj se gre si lepo mimo ...
  19. vrho1679

Honda CB 1300

par men more bit mutor za use...
  20. biker77

Honda CB 1300

CB1300 mi je zelo všeč..ampak tole je pa svetlobna leta od tistega kar si jest predstavljam
  21. vrho1679

Honda CB 1300

Jp res je.......sej zarad vas KWAKU so tud postavl tisto ograjo :lol:

Državni praznik: Dan orgazma

.. če pridem h tebi.. ne bi prtiskal ... ampak stiskal...
  24. Izek

Pred vsakim nakupom motorja in pridobitvijo izpita za A kategorijo ne bi škodl kaj takega pogledat ... http://www.liveleak.com/view?i=5d0_1348494541 ... in, če te po tem še veseli vožnja z motorjem, potem si pravi motorist! (Drugače pa pusti vso zadevo pri miru) Ogled na lastno odgovornost!

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

uf care....dokler sm mel Kawasakija, (dva) sm se počutu ko pilot. Res ko tom cruise. sam mal večji. 16 ur letenja, 10 ur servisa. Moj Kwak je bil F15E Zdej mam Hondo. Boring.

ni res, js se po ograji vozm
  27. BinaBana

3.Srečanje motoristk

punce sicer osebno ne poznam in verjamem da je simpaticna in dobr zgleda, ampak sorci, ce roza barva pomeni seksi.. huh, ne vem no, pac roza ni moja barva.. in na motorju sm raj zascitena kokr seksi.. ja, lahko bi same tut to delale, samo potem bi ble prkrajsane tiste, k bi to pocele.. descev ni blo nic vec kot je blo potrebno.. (moje skromno mnenje)
  28. Kmetica2

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

he he :grim nevem, mogoče pa k tej dobitni kombinaciji pripomore pravi možki za vsako posameznico :yes: pravi moški,.... ja tak, ki izpolni vsako tvojo željo in fantazijo, ki se vedno potrudi za tvoje užitke pred svojimi ,...itd, itd...

Kawasaki Z 750

Samo malo za pokušino, da se vidi na čem delam...zadeva še v povojih ampak začetek je... velikost samo za test...Ko se nosilec dokonča sledi še vso zapiranje tiste odprtine, ki ostane po odstranitvi nosilcev tačk za sopotnika...sopotnik, kaj je že to? lp
  30. CAPIROMZY

MotoGP 2012

V Misano sem imel možnost dražati v rokah pokal za drugo mesto :) http://imageshack.us/photo/my-images/404/dsc0483nn.jpg/ Priboril pa si ga je :) 46 rossifumi
  31. RVT

MotoGP 2012

A si predstavljaš, da bi bil sedajšnji Panigale brez tradicionalnega krommolibdenovega okvirja (ki dobr zgleda), brez jermenov (ki dobr žvižgajo), brez suhe sklopke (ki tradicionalno hudo cingla) in da bi ga oropal še full hudih dveh avspuhov pod sedežem in bi mu vzel res vse čare slovitega 916 !!!!!??? Pa sej ga tut pogledu nebi noben, kaj šele kupu !!!
  32. Demon

Plastika, kevlar, karbon in druge smolnate stvari

Ja saj ne rečem. Lahko pa mi verjameš, da sem videl OGROMNO predelanih motorjev, ali z plastiko, poliestri, tudi karbonskih delov sem videl kar veliko, in žal, vse kar sem videl je zame navadna spocana šlamparija. Saj ne rečem, če narediš motor za dirkanje, potem res ni pomembna končna obledava, ker bo prej kot slej tako nekaj letelo po tleh, tako ali drugače, ampak, če pa delaš predelavo, DA BI GA OKRASIL, pa MORA biti narejeno v nulo, BOLJEŠE, LEPŠE in NATANČNEJE od originala!
  33. Kaj ga serješ, plastike bodo super šle k živo zelenomodri fasadi in cipresam ob cesti.
  34. Demon

Shoei čelade

Evo, pa je nova čeladica pri bajti, juhuhu! PS Stara XR 1000 se prodaja, več na PM.

Odvzem prednosti

kupt tank in jih zgazit ... odvzel ti je prednost ... nj trpi :angry: p.s. sem že razmišljal kupt enega trabanta in vse te drage avte, ki se kurčijo in so najjači, nč zabremzat .. pa se mal naslont nanga .. pa da ga vidm .. vidt faco prenapihnjenega voznika, neprecenljivo

ampak deluje dobro, preverjeno te odbije nazaj, kar za bemble neb reku, tut preverjeno

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

nekatere znajo tut z jezikom
  38. Andrej.d

Odvzem prednosti

Rešitev za vsa ta sranja je v Shoot Em Up lepo pokazal Smith (Clive Owen). Prepotentni voznik ne vključi smerokaza in Smith ga razsuje govoreč : "A je tako težko prestaviti prst za centimeter" Naša družba je poživinjena . In samo radikalni ukrepi bi delovali takoj. Na dolgi rok pa vzgoja otrok in staršev. Leskova mast obvezna-

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

Kaj pa če je vse res....
  40. aselak

Kawasaki Z 750

Sam sem imel taksne rocice na zx10r. Na zacetku je bil obcutek malo čuden saj te rocica sili da vse delas z 2 prstoma. Ko pa se navadis je pa super. Cas dobave je zelo relativen...azija pac...povprecno cakam na njihovo robo cca 20 dni. Vcasih ze zgodi da je v 10dneh doma vcasih pa tudi 30...
  41. menih

KTM 1190 Adventure in R

Zakaj pa imaš sploh motor ?
  42. biker77

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

kaj pa ima motosvet tu zraven? potem se vse, od FB-ja do vseh forumov in blogov zapre..in politiki lahko tožijo vse in vsakogar..ker uni so še bl na udaru..
  43. svobodnaptica01

Suzuki GSXR 600

Ne rabiš pretiravat, -1 bo za na cesto več kot dovolj. Razmerje, ki si ga prebral v mojem postu je iz (precej zavite) piste, tam ciljaš, da je na koncu ciljne še max 500 obratov do blokade ali manj. Neugodno za na cesto, vsaj kar se mene tiče.
  44. Dr_Jakob

Radar zasede po slovenskih krajih

Da ne pozabim: Na Ljubljanski ulici v Celju, nasproti TUŠa, v bližini Policije in bolnice stoji na štangi stacionarni radar. Ne dajte, da vas slika.
  45. Scarabeo 500

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

Spodaj je mesto Podgora. V osrednjem delu slike je Brač, levo pa Hvar. Scarabeo

47. baddad

8th All American Car Meeting

Jodlar je osebek, ki posluša govejo glasbo in njene derivate. Socialno varira od lumpenproletariata, kmeta, sp pa do tajkuna. Politično je desničar, nezainteresiran za spremembe, ne mara umetnost in ne pozna besedo estetika, ne hodi v kino, gledališče,na koncerte.... Jodl motoristi hodijo na žegnanje, prepoznaš ga tako, da verjetno ima top case na motorju in pisana oblačila, če ima drek pumpo, potem je novoletna jelka :kva2: .
  48. anja37

...še nekaj mojih kandidatk za BAJK BEJBO DNEVA

http://www.mojvideo.com/uporabnik/jacko/slika/slika-9130/9130 A midve prideva v poštev...
  49. XRV-rider

Spomini na tople dni
  50. XRV-rider

...še nekaj mojih kandidatk za BAJK BEJBO DNEVA

..pa kljub pomanjklivostim, še ena... :whistle: Specialiste za PS pa prosim popravke :worship: