Showing content with the highest reputation on 21. 11. 2012 v vseh kategorijah

1. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes skok do trbovlja pogledat H-D železnino. Na ogled 9 Harlijev. Un tabel s cifro 777 se mi je še kar dopadel. Nekaj obiskovalcev je prišlo na ogled z dvokolesi na motorni pogon. Z motorjem pa sem bil edino jaz :xx: par slikc iz razstave: Domov sem šel preko marije reke; najprej v cjele k dr.jakobu na pijačo, pol pa še k letošnji sveži motoristki na čaj in nato v spremstvu rahlega dežja proti domu.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Šel pogledat, če je sneg...pa ga ni pa še Nemce sm pozdravil
  3. kp-kp

Tunizija

Kravca že gleda na cesto... Zjutraj gasa s kombijem do Civitavecchie, s kravo na trajekt in pol gasa po Tuniziji. Sahara čaka...
  4. kp-kp

Honda XRV 750 Africa Twin

AT ima eno pomankljivost. Namreč za namen motorja bi morala imet, pa nima placa za GPS. Original šipca je preveč nazaj tako, da nad trip masterjem ni nobenega placa. Čisto z amaterskim pristopom je prišlo do enostavne in še sprejemljive nadgradnje... Dva poliesterska ponaredka original šipce ter rezanje, sestavljanje, plastificiranje, kitanje, še enkrat kitanje, še enkrat kitanje,.... in barvanje. Za totalno novega v teh vodah (poliester, dizajnerstvo, itd...) sem z izdelkom dokaj zadovoljen. Po uporabnosti pa sploh.... PS: Jutri ob 18h vkrcavanje v Civitavecchiji in proba nove maske v živo v Sahari.... Lp
  5. trojan69

Zavore + zavorna pot...

Tukaj piše, da je potrebno menjat (notranje) tesnilo batka, če je poškodovano. Popolnoma druga stvar. Pelji zadevo do mehanika, ker se ti zgleda niti približno ne sanja kje je kaj in kakšno funkcijo ima. Pa ne vzet tegale kot zajebavanje, ampak kot dobronameren nasvet, ker zavore niso del motorja, kjer bi lahko eksperimentiral.

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

GROZLJIVO!!! Šokantno odkritje!! NEMCI sploh ne proizvajajo BMW motociklov!!! Sem vprašal prav v vsaki hiši, pa so me samo čudno gledali :grim
  7. Kmetica2

MNZ 2012

evo vam kandidate za naj kosmate riti. Zdej se pa pokolte ko seštevate kolk je moških in kolk ženskih predstavnikov
  8. ELO

MNZ 2012

keri optimist... sanja o motoristu leta ki vozi motor leta, a on sam skuteraš...

MNZ 2012

Kako ženo,ja pole ne bo nč od Norca,čist tih bo bil v svojem kotku pa vodico bo lohk po slamci srkal
  10. ELO

MNZ 2012

tale objava pa je ena kruta streznitev...

MNZ 2012

... hja... kaj ..oz. kdaj pa bo predizbor? na predizboru se ocenjuje: - kako zgleda v oprijetem črnem kombinezonu ( če nima črnega kombinezona jo oblečemo v črn latex) - kako sedi na motorju ( kako pozo zavzame) - kako drži pirovsko flašo in kako pije " s konca" - kako poje babano - kakšen odziv ima, če jo primeš za rit - do kod doseže na šanku z dekotletom... .... .. . prosim še za predloge...
  12. nejcgs

:grim :grim :grim evo en zmagovalni predlog: Zajcica600
  13. bladzo

Motopolitika

Evropa, s tem posledično pa naši uradniki, ki slepo sledijo vsem EU direktivam, nam vsak dan bolj otežujejo biti motorist... - V zadnjih dveh letih smo pokasirali DMV (davek na motorna vozila), pod pretvezo ekologije, pa čeprav ga kasirajo kar pavšalno glede na kW! - 1.7.2012 še davek na luksus za motorje z več kot 1000 ccm (verjetno se bo ta meja v kratkem spustila). - Predpisali nam bodo ABS, ki naj bi izboljšal varnost, predvsem pa bo ponovno podražil motorje. - Razmišljajo o omejitvi moči motorjev (do 72kW) - In še kar nekaj nesmislov okoli pridobivanja vozniškega dovoljenja, financiranja nevladnih organizacij na temo motorizma in podobno... Pri nas se zakoni in pravilniki okoli enoslednih vozil sprejemajo kar po tekočem traku, pri tem pa o vsebini in posledicah nihče nič ne razmišlja. Večina, ki pri nas odloča o motoristih so motor videli le od daleč in jih motorizem sploh ne zanima. Krivi smo predvsem sami, saj smo slabo organizirani, nimamo svojih predlogov, predvsem se pa ničemur ne upremo in se tako z vsem strinjamo. Kot predstavnik društva MakSi si bom v prihodnje bolj prizadeval, da se nas bo vsaj malo slišalo. Aja, pa kle ne bo desnih, levih, belih rdečih...Tu naj bi bili le "Enosledni"!!!
  14. crusty

Časi motosvetovcev na Grobniku

Super rezultat za tretjič ni kaj kapo dol Mam pa jaz en predlog: -kaj če bi objavljali čase le uradnih meritev - časomerilcev (treningi, dirke.....) načeloma mene objave vseh sort lap timerjev ne motijo ampak spremljam temo že od leta 2008 ko sem bil prvič dol. Po vsem napisanem tukaj gor sem bil takrat ziher da bom na prvi dirki zadnji pa še to z velkim zaostankom za predzadnjim:D Kar nekaj fantov objavljenih rezultatov (ročna štopanja, lap timerji.....) na uradnih meritvah ne ponovi oz. za kar nekaj sekund "striže"..... tud uradne meritve krivijo Veliko pa se jih nikoli niti ne pojavi tam kjer je "zadeva na papirju" to mi tud ni jasn zakaj ne ker napisani časi tukaj so odlični........za Marof in podobne piste sigurno to ne more veljat, za vse ostale, kjer so meritve organizirane pa bi blo to pošteno Še uradni rekordi posameznih kategorij so le takrat ko so merjeni na dirki.........treningi, kvalifikacije, warm up, vse to ne velja nič Le moj predlog

MNZ 2012

če me bo pustla pridem, če bo pa hotla, da sm z njo ... pol pa ne pridem ... ajnfok z njo pa ne pridem

Kawasaki Z 750

Fantje kaj sem vam reku, mal manj filozofirat pa malj več delat... v drugem prevodu, malj manj odkrivat tople vode na forumu, pa čim več ogledanih motorjev v živo.
  17. I30

Ustavite Janšo!

Odziv na ivančkovo omalovaževanje protesta:
  18. brojedan

Honda CB 1100

Končno je tudi Honda naredila resnično lep motor, motor z dušo. Motor, kot naj bi motor bil in ne kot tile novodobni "marsovski" modeli. CB1100
  19. s56g

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

En priložnostni "kolesarski" izlet: Wajdušna je 'mela skori bonaco : 56 km/h , na Zemonu nobene gužve. Sončni kofi brejk v VIpavi Potem pa čez Manče na Kras. Nobenega listja in kamenčkov po asfaltu, vse zgledno spihano Nekaj preostalih rujnatih barv je uspešno zabeležil tudi HTC. Potem sem odbrenčal še malo v Furlanijo na kratek obisk in počasi domov. Nabralo se je: nekaj čez sto kilometrov in pet mušic na vizirju, pomahal sem vsakemu kolesarju in enemu samemu samcatemu mopedistu (seveda s propelerjem in na dva cilindra).
  20. Dr_Jakob

MNZ 2012

Kaj, a se bom moral spet dret "JEBITE SE, POSRANI JAPONCI!!!"? in bavarci, of kors
  21. bladzo

Motopolitika

No, no. Med motoristi in ostalimi, ki že sodelujejo pri nastajanju zakonov je bistvena razlika... Oni že obstajajo. Dosežejo, kar pač dosežejo. Mi pa jim tudi stališč ne povemo. In niti ni pomembno kaj bo naredil MakSi, če sploh kaj bo. Bolj pomembno je kaj bomo storili sami za to! Nekaj stvari smo v preteklosti že izboljšali, preprečili, itd... Torej ni nemogoče! Ne govorim o stranki ali kakšni drugi formalni obliki. Le, da bi se ponovno začeli pogovarjati o moto problemih, kot smo se v preteklosti že. Naj spomnim --> http://motorheat.net/mpp/

Ja pa še Snecerja pa Gifta naj vzame sabo,da bodo skup bejžal :lol:

Bolje jajca kot scooter

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Tja pejdi pa ti pogledat, pa v vsaki hiši vprašaj

MNZ 2012

Jz ne rabim nič dokazovat,vse kar potrebujem imam doma,ti pa si omenila da, se ni še noben javu,mogoče pa bi se pa ne ve kam,a slediš ^_^
  26. cikadina

MNZ 2012

prebrala 2 strani pa nobemga frisnega predloga. torej imamo zajcico, binobano, pa predlagam se keiko k je najvec km nrdila.
  27. pajkica

MNZ 2012

u glavnem je rezultat: da moških je največ na jeziku...drugje jih je sama hvala... k pa treba pokazat ga pa stisnejo nekam pod rit
  28. I30

Precedniška dirka

Hi, hi, Janševikom je očitno veliko do tega, da zmaga Pahša. Celo protiofenzivo izvajajo. Pravijo da: "Slike ne lažejo! Türk, zdaj kandidat stare levice, se je prej ponujal Janši" - Pod prvo, se pri njih nikoli ne ve katere slike ali dokumenti lažejo in kateri ne. - Pod drugo, prava figa, vem da ne bom volil dobrega kandidata, važno je da je dober diplomat in bo dobra lutka, ki nam ne bo delal sramote in da gre Janševikom v nos, tudi zato se splača obkrožiti Pahševega nasprotnika!
  29. trojan69

Honda CB 1100

Tehle mimikov retro mašin, če povem po pravici, nisem nikoli prav dobro razumel. Rajš kupim pravo klasiko za ulomek cene. Drugač pa lepa zadeva...
  30. pik1

MNZ 2012

dejmo se pa neki zment ..... ... ne nost dekotletov, če mate manj k trojko ..... ...une nej še kakšn let počakajo s tem....
  31. pajkica

MNZ 2012

letos je velik kandidatov.... sam še u vrsto se postavjo.... u črnem ledru, s flašo u rok, pa ne bi jih za rit grabl, mogoče rajš kje drugje... ker ideje nimajo slabe, pa da sprobamo na njih
  32. wanesska

MNZ 2012

mogoče bi pa odprli novo temo.... ''predlagaj članico za izbor naj motoristke''... sam ideja.. da bodo volkovi siti in koze cele..
  33. umetnica51

Nadaljuj poved

anja37.....anči je legenda primorske....in anči dej hitr pejt stran od zdravniških rok.......ker mi tuki gor te potrebujemo :closedeyes: če hočeš ti lohk spet pošljem glino.... :grim .......noben zdravnik al tehnik..... te ne bo tako dobro obdeloval kot bunny pa kmet, pa zivnorc, maus , norimedo......pa še kak norc zraven :grrr
  34. biker77

Honda CB 1100

kar se mene tiče ga je naredila že dolg nazaj..ime ji je cb1300..tale cb1100 je čist fletna na pogled..sam nekej ji manjka ko se gor usedem..zgleda da tistih 200 ccm..
  35. corser

MNZ 2012

Ker sem povratnik na forum prosim, da mi nekdo napiše vse pare pa kdo je bil s kom pa tko, da ne bilo nepotrebnih zapletov. Sej veš kako je to: :fredy: + + = ..... al pa Sicer pa še zmer lahko vsako za rit primem pa vidm s kom je. :lol:
  36. Darko3g

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?

Še en razlog, da ne bi imel Kawasakija. Preveč podoben Goldwingu.

Moje izkušnje - Arhiv

Zakaj si je Roberto omislil še en nov čarunalnik ??? Zato ker ga v zadnjih časih zelo pogosto zasede, poleg Bila, tudi Tačka ...
  38. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

je včeraj predlagal ajdowski kwakar (dami) da bi blo fino še mal domače konce pogledat, ne pa sam čez mejo skakat ... pa sem šel mal po domačih koncih: obrnil proti krvavcu, pogledat kako je kaj z zasneženostjo (bolj slabo): Nato pa naprej po neznani cesti mimo šenturške gore proti kamniku. Ker se je asfaltna pot končala na kmečkem dvorišču mi je luštno kmečko dekle dalo navodilo kako pa kaj, če hočem it naprej. Seveda, šlo je samo še po šodru ob potočku: Na koncu sem se premočen znašel pri vikiju kjer so se zbrali tudi ljubitelji starih oplov (kadetov). Tam sem si ogledal avtomobile, si posušil jakno, se odžejal in jo stisnil domov. Bila luštna furca - grem še enkrat, ko bo lepše vreme. Vmes tudi mal poklepetal s kifeljcem, ki mi je brez besed podelili skoraj pol ducata točk (ker je ocenil na skoraj 300m, da sem bil prehiter. Jaz pa prehiter? Sem ga vprašal če se heca).

Časi motosvetovcev na Grobniku

Dobri ste eni res, moj čas se giblje tudi okoli 1.29.4 lahko pokažem na GPS.u... Aja da ne bo pomote, ni to čas na pisti, je čas iz Kočevja do Grobnika, haha! 1h29min4sekunde

če bo hotla, bom :glare:
  41. MiNa

Gruzija, Kavkaz, Azerbajdžan...

"Ok, ok...pa dejmo še enkrat na drugačen način: MiNa: Oprosti če sem te užalil." ČE? Zelo na hitro si se odločil, da sem bedak, ki ne ve kaj piše in prepisuje iz drugih forumov. Zapisati besedo oprosti je zelo lahko vendar vedno ne popravi krivice, ki jo lahko nekomu stori. Imam srečo, da na tem forumu sodelujo člani, ki me osebno poznajo in vedo, da so bili tvoji prsti ob pisanju tvojega sporočila hitrejši od razuma. Forum je javna stvar in veliko ljudi bere kar napišeš sicer pa to tako veš. Kako se potuje po tujini, sploh tam kjer rabiš kaj več kot nasmeh in osebno izkaznico, mi je povsem jasno. Spretnost, kot si napisal je potrebna, z nasmehom in prijaznostjo pa težko prečkaš mejo. Takšne so moje izkušnje ne bom pa trdil, da si ti bedak, če so tvoje drugačna me pa zanima kako ti to uspe, pa mogoče ne samo mene. Mirč PS, direktnost me pa ne moti, če seveda ni žaljiva.
  42. I30

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ja, ja, sej razumem. Mea culpa! Bemflarji vendar sploh ne pomislite, da bi med vožnjo eno roko uporabljali za kaj drugega kot besno držanje balance, da vam je iz rok ne izpuli. No tu smo Kwakarji spet krepko pred vami in tradicionalno izvajamo Damijev predlog. In imamo kje, ker kera pa se na Bemflna usede!? Seveda gre za levo zapestje!

Moje izkušnje - Arhiv

Ker je moja draga rada "kulturno" in lepooo oblečena in ker ... , in če jaz peljem oba flokita okrog 16-te ure še enkrat na wc, moja draga takoj po prihodu iz službe "zgine" v svojo šivilsko delavnico in šiva, včasih tudi za najino hčerko ...
  44. brojedan

Ustavite Janšo!

Večino iz teh skupin osebno poznam. Qlturniško mlatenje prazne slame ob kofetkanju je njih glavna "akcija". Vsekakor niso sposobni karkoli konkretnega spremeniti. To pa da se Janša poserje na vse skupaj (ker ve, da gre za nesposbne blebetavce) pa vemo vsi ... in tale skupinica s svojo "qltruniško" kritiko izrablja njegovo besedovanje, da se poleg glavnega petelina na domačem gnojišču izsprsi tudi piščanc. To je vse skupaj en velik qrcodofce. Dokler ne bodo ljudje zagrabili granitnih kock v roke in začeli zažigati vse okoli sebe - ne bo nič. Banda bo še naprej hladnokrvno kradla in ropala. Kateri trgovec s smrtjo se pa sekira zaradi protestov? Kateri psihopat se je še zmenil za trpljenje drugih? Ne ga srat ljudje .. ja ampak v Butalah pojasniti kaj takega je "Mission impossible". :glare:
  45. Carp

Kolesarske fure

Jest danes pičil proti Litiji - Zagorje ob Savi - Izlake -Trojane tam zmazal odličen krof z vanilijevo kremo, potem pa adrenalinski spust proti Lukovici čez Domžale v Lj. Vsega skupaj 110kmjev, čas na števcu pokazal 3,50h. Kolesarske sezone še ni konec, vsega skupaj, gorc+cestak bo tam okoli 9000
  46. BMWRIDER

Motosvet sekcija Primorska

Bemflke mamo posebno taktiko!!! Ti se sam prepusti!!

Moje izkušnje - Arhiv

Kljub moji današnji veliki želji, da bi si šel s kolesom v Belo ogledati ostanke poplav, mi je termometer rekel " NE S...," ... Zato sem, ker ne bi mogel slikati "divje narave", za moje forumske prijateljice slikal "eno domačo" ("naravo") ... .)
  48. Rude Boy

Precedniška dirka

mene je zelo zaskrbelo ob teh dveh stavkih : Zadnja naravna nesreča je še enkrat več spodbudila zmedene politikante na oblasti k neumnostim, ki jim ni para. Sredi alarmantnega stanja poklicati šefa gasilcev, ki se razčetverjajo v pomoči ogroženim rojakom, da bi mu sporočili znižanje proračuna za njihovo delovanje, je najmanj bedarija, nesramnost, in izrazito pomanjkanje socialnega čuta hkrati.
  49. SharpNinja

Čokoladno nabijanje

50. kp-kp

Honda XRV 750 Africa Twin

Marca sem filter za zrak "nadgradil" s filtrom hišnega sesalca in ležišče filtra ter plastično cev med filtrom in karboratorji namazal z oljem (če gre slučajno kaj finega mimo). Obneslo se je bp. Filter goriva? S tem nisem imel problemov bom pa preventivno poslušal tvoj nasvet. Original prestavno razmerje je predolgo. Na kakšnih počasnejših tehničnih peščenih odsekih se mi je dogajalo, da je zaradi prenizkih obratov v drugi prestavi motor že skoraj "klokotal", v prvi pa se je zaradi preveč moči vkopaval. Menim, da bi s krajšimi prenosi bila AT v teh razmerah povsem drugi motor. Gume; spomladi sem imel Mitas E-09. Naročene pa imam Mitas E-09 Dakar. Zmagovalnega konja se pač ne menja . 9000 km prevoženih s kramparcami po vsem možnem terenu (sicer uboge, ma so še na motorju) je nekaj kar ne bi verjel, če ne bi probal. Malo sem bil skeptičen glede alsfalta. Ampak v poletni vročini po ovinkih do cca 120km/h nisem niti malo pogrešal cestnih gum. Pri večjih hitrostih malo širijo ovinek, kar moraš vzeti v zakup. Želel bi si le malo daljše čepe na prednji gumi, za kar pa sumim, da bi poslabšalo oprijem na alsfaltu. Tako, da ostajam na E-09. Original vzmeti v vilicah pa so itak premehke. Parkrat mi jih je zabilo do konca in tudi pri "naskoku" sipin se je dogajalo, da je silo zaleta za vzpenjanje pri vznožju požrl "potapljajoči se" prednji del AT. Upam, da bodo progresivne vzmeti to odpravile. Sicer pa AT ostaja pri hiši. Niti najmanjše želje nimam za zamenjavo mopeda. Škoda le, da nima 6 brzine (za malo manjšo porabo pri dolgih transferjih). Diskow, kaj pa tvoje Saharske izkušnje?