Showing content with the highest reputation on 27. 12. 2012 v vseh kategorijah

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Maus ni blema jaz mam še kovček fraj sej vrjetn nisi mislu zadi sedet,da bi te vsi vidl :lol:
  2. molotov

Pi....ija 2012

Naslednje 3 dni se zaprem v hišo in razmišlajm o stvareh. Poskušam preverteti čas nazaj in razumeti kaj se je pravzaprav zgodilo. par stvari sem razčistil, veliko še vedno ne. Če prevoziš 3000km v 3 dneh in vmes spiš vse skupaj 4h, če to delaš Julija v Grčiji na 40C in če ne ješ, telo reagira na svoj način. Po 3 dneh se odpeljem nazaj v Slovenijo vse skupaj je bilo nekaj pod 6000km. To kar sem naredil niso bile počitnice, niti potovanje, niti raziskovnje novih krajev, to je bila izkušnja katero preživiš in postaneš boljša in večja oseba. Postaneš oseba z integriteto! Ničesar ne obžalujem in še vedno sem ostal nor tip ki bo v življenju delal to kar bo hotel. Čez 3 tedne(konec Augusta) sem šel študirat na Dansko. To naredim na svoj način. Nabašem vse svoje stvari v nahrbtnik se vsedem na motor in vozim 1500km do Horsensa. potreboval sem 23ur. Nemški Autobahn na polno otovorjeni 125ki je svoja zgodba Te poste sem spisal ponoči ker nisem mogel spati. Za polomljeno Slovenščino se opravičujem, ampak po Slovensko se nisem zgovarjal pol leta tako da sem iz vaje. Peace out!
  3. molotov

Pi....ija 2012

DAN 3,4,5 Vstanem zgodaj poln energije, gremo na motor, gaaas. Vozim ob obali še kakih 100km prelepe ceste in evo ma na Grški meji. Spustijo me nazaj v Eu in spet sem v civiliziranem svetu. Peljem se počasi, rečem si zdaj bom vozil malo manj in se kopal. Ustavim se na plaži malo zaplavat, sončat in nazaj na motor, peljem se do Igomentuse in tam nekje naredims servis motorju. Dolijem olje, Zategnem ketno, namažem ketno in gremo naprej ustvim s proti večeru ob 6 naredil sem 300km. Rečem si ravno prav. Postavim šotor na obali in grem plavat, si naredim večerjo in poležavam. Vidim da se na nebu zbirajo oblaki. Nekaj me pograbi, spakiram šotor, se napravim v opremo in v 10 min že drvim naprej proti jugu. Parga, Preveza nekao padeta ko sem bežal pred oblaki, po tem pa nevem točno več kaj. Zmračilo se je, jaz pa še kar vozim, niti nevem kam samo naprej in naprej. Ne vozim ampak divjam. Dokaj hitro se znajdem v Naftpakosu, ura je 1 zjutraj. Pa gremo malo na Peloponez pogledat. peljem se čez super nov most in Marko je na Peloponezu! Peljem se po glavni cesti ob obali. Ponoči v Grčiji samo tovornjaki vozijo, in to kakšni! Miljon lučk na njih blokade na 90kmh nimajo zato vozijo gladko čez 120! to je normalno v Grčiji, jaz pa na 125ki haha dirkam z tovornjaki čez peloponez. ker sem nekaj časa imel vizir odprt mi nekaj zleti v oko in ne spravim stvari ven...super. Ob 3 eh zjutraj sem na bencinski črplaki 90 km pred Atenami z malce krvavim očesom. Uležem se na klopco za 2 uri malo zaspim, potem pa naprej. V Atene prispem ob sončnem vzhodu. Impresivno mesto, dokaj grdo in zanemarjeno ampak velikoo. Ko se tako zgodaj zjutraj pelješ po mestu ko je še prazno imaš obččutek da si na vrhu sveta. Da si samo ti in to je to. Odpeljem se do akropole...kup kamnov ampak odličen pogled na mesto. Gremo naprej ob obali iščem plažo kjer bi se lahko kopal. Zavijem na nek makadam ki vozi čez prelaz. Nikjer nikogar samo jaz. In potem se prikaže trop divjiih psov, me napade in skoraj vrže z motorja. Pobegnem jim, preklinjam ker res nemaram psov in imam z njimi samo salbe izkušnje (vedno z divjimi psi, sredi ničesar, na motorju) Vidim da cesta ne pelje nikamor se obrnem in grem nazaj. Psi so me seveda čakali, še malce adrenalina, razbijanje srca in tisti filing ko pobegneš nevarnosti in si živ čeprav veš da če bi padel z motorja ko so me psi napadali bi umrl. neverjeten občutek, priporočam vsakomur. Nikoli pred tem se nisem zavedal samega sebe kot takrat. Gremo nazaj na glavnmo cesto, oko še vedno krvavo. Peljem se do Katerinov. To je letovišče povsod polno ljudi. Pripeljem se na promenado reztovorim motor in se vržem v vodo. Vrnem se nazaj nekaj pojem in malce ležim na klopci ob promenadi. Probam tam zaspati pa ne gre ker j epovsod polno ,ljudi. Ob 1ih ponoči se odpeljem naprej na glavno cesto, vozim 50km in vidim ta to ne bo šlo več pridem na črpalko. Grem dol z motorja in se mrtvo zmatran vležem ob motor. Ko tako ležim gledam parkirane Kamijone in Vidim Kamijon na katerem piše Horsens Denmark. Asociacija! seveda čez en mesec grem študirat na Dansko in moj faks je v Horsensu! In kaj jaz počnem ležim ob cesti 3500km stran. Ain't life grand! Gremo mi počas domov! Zbudim se ob 3h ponoči ves polomljen, levo oko še vedno boli. In v obleki je polno ščurkov. Suuuper. gremo se v kopalnico umit, pogledam se v ogledalo in se smejim sam sebi, kakšen kreten! Vsedem se na motor in Gas proti Solunu. Še vedno je tema in malce pred Solunom obrnem v Makedonijo. Z Makedonijo sem opravil v 3 urah in ne spomnim se ničesar. Ob zori sem že na meji z Kosovom. Kosovo se razvija, vidi se da pritekajo tuje investicije, ki jih vlagajo v infrastrukturo. Polno je tujih podjetij, govorijo Albansko in NE marajo Srbov. haha gremo skozi Kosovo, povsem svoja izkušnja, peljemm se proti Severu države, vse postaja mirno, nikjer nibenih ljudi, nobenih hiš. Cesta zarasla. Nato pa cestna blokada, UN seveda nadzorujejo mejo med severnim Kosovom kjer živijo srbi. Peljem se skozi in na drzgi strani Srbi ustavljajo tovornjake in jih ne spustijo v Albanski del. Na kosovu je bilo takrat še dokaj pestro z rednimi nemiri, ampak jaz grem skozi brez problema. Pridem na mejo s Srbijo in pičim proti Kraljevo. Cesta lepa vse do Užic, vmes sem moral še enkrat dotegniti ketno in doliti olje. Od Užic naprej do Bosanske meje in nazaj proti Sarajevu, kjer se končno lahko ustavim in se v hiši naspim. Ko prečkam mejo z Bosno postanem poln energije ves navdušen, smeji se mi. Peljem do Sarajeva nato pa nazaj v Pale. Grem pod tuš nakaj na hitro pojem, nato pa v Sarajevo v Bolnico. Dobim napotnico za očesno bolnico(ne spomnem se pravilnega izraza) odplejem se inj po 3h dneh mi vzamejo iz očesa drobec lesa. Nič se ni poškodovalo oz. zagnojilo. In ko tako sedim v Bolnici in čakam na račun razmišljam kako bo vse dobro, kako bom odšel nazaj na Pale in se naspal. Nato pa BAM samo po tleh padem. Zbudim se 10 min kasneje v Bolniški postelji in 2 doktorja stojita ob meni. Sprašujeta in jaz razlagam. Kaj sem počel zadnje 3 dni, koliko sem spal in koliko jedel (not much). Rekla sta da mije krvni pritisk povsem padel in da sem omedlel zaradi večih faktojev (izčrpanost, sprememba nadmorske višine, premalo hrane) Naročim pico grem nazaj domov in zaspim za 16 ur.
  4. bladzo

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

maus, jst sicer nisem mel namena pridt, a če bi pa lahko tebe pelu, pa grem... lahko zbiraš moped...sam kwaka sem včeraj prodal tvoji znanki...
  5. gasperX

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

hm... Maus na bmw-ju jojj tabi bla dobra ja najbol nezadovoljna faca hahahha

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

zihr kkšn z BMWejem, sam je vprašanje, če se mislš tok ponižat
  7. molotov

Pi....ija 2012

To leto sem se odločil da grem izvajat podobno stvar kot lansko leto. Nekam na jug samo jaz, motor, šotor in 3je tedni ceste. Lansko leto je bil Freedom run : Letos grem pa na vzhod! imam pa tudi drug motor. Supersport seveda Yamaha yzf r125. Nima supersport moči, ima pa definitivno primeren riding position in ogromno prostora za prtljago. vse kar sem rabil(z komplet kuhinjo) je bilo v tank torbi. Šotor+spalka na zadnjem sedežu. V žepu 300 eur in gaas. DAN 1 Štart Jesenice zjutraj, stara cesta do Ljubljane in naprej proti Karlovcu, začetno navdušenje, občutek svobode... ma jaaaa. Vreme sončno vroče, prav poletno, prijeten začetek počitnic. Skozi Hrvaško po Nacionalni Cesti 1 do Plitvic,malo na Žejavo pogledat, nato pa v Bosno. Letos sem imel zeleno karto, tako da skozi mejo je šlo brez problemov. Bosna kot Bosna, totalno nerazvita, ceste unične, ja vojna naredi svoje. Peljem od Bihača proti Bosanskem Petrovcu po super cesti, ki sem jo prevozil že velikokrat. Pičim naprej proti Sarajevu, motor leti, na njem pa jaz. pridem v Sarajevo, super mesto gremo na čevape na Baščaršijo(Željo 2 ima najboljše) potem pa 15km ven iz Sarajeva v Pale kjer imam Hišo. Zmatran po 700km grem pod tuš in spat. Dan 10/10

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

popravljam, že preko 20 nas je in DEŽJA NE BO!!! http://www.ilmeteo.it/meteo-europa/Koper klikni na Domenica in glej vreme
  9. BREITNER

Voščilo 2013 =)

Hehehe ...... midva z hčero sva malo eksperimentirala v kuhinji (ko mačke ni doma miši plešejo) in mamo presenetla z enim veeelikim MUFIN-om, ki je posebna izdaja ...... MAFIN BIKER! Pa srečno v novem letu .....

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

jp :glare: ... in pol bi me krč prijeu in bi tak za zmeri ostau :glare: že k sm torbico držu in uno ketno okol vrata, me je zmrazilo :angry: ... jp ... mladost ludost :lol:

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

Trenutno mam naštetih 17 udeležencev (nekateri so se prijavili preko FB) + 4 možne....glede na temperature, nam gre kar dobro
  12. RVT

Pi....ija 2012

Sej čez 20 let se boš smeju sam seb k norc in nebi na tak način in s takim motorjem ponovu za noben denar, sam zdele k si pa tkole mlad in poln energije je pa hud filing za popizdit po takem podvigu :OK: K si mlad kdaj sploh ne veš kaj te lohk vse prčaka, in gre ponavad gre "vse skoz", k si pa starejši pa veš kaj te lahko prčaka in te ponavad tut
  13. molotov

Pi....ija 2012

DAN 2 Štart ob 5ih zjutraj, dneva v postelji ne bomo zapravljal! Gremo naprej proti Črni gori skozi Hercegovino. Ceste zgodaj zjutraj seveda prazne, zato vozim motor tako kot je treba odločim se da grem v Črno goro po neki lokalni cesti čez nek prelaz...ja itak. Vozim po cesti širok za en avto, nato pa baam makadam! Vozim po makadamu 15km srečam Čobana z ovcami in ga vprašam koliko je še do meje. 50km makadama! hvala lepa, obrnem se in nazaj po makadamu do regionalne ceste In v Črno Goro kot vsi normalni ljudje. Malo pred Nikšiči jem ob cesti in se ob meni ustavi policaj, mlao se zaklepetava, Rečem da grem proti Grčiji, se čudi, daje nasvete za Albanijo in zaželi srečno pot. Naprej proti Podgorici, skozi Podgorico in proti Skhodru. Na Albanski meji je bila komedija, daj papirje, stopi dol z motorja, pojdi v tisto pisarno...obup. Ko me končno spustijo v nihovo prelepo Šiptarsko državo je ves trud poplačan. Neasvaltirana cesta, povsod kamijoni, na sredini ceste pa kamni, ki označujejo sredino cestišča, haha Top Gear ni pretiraval. Peljem se proti Skhodru kot po tujem planetu. vse popolnoma drugače kot kjerkoli drugje. Ne zidajo hiš ampak gradove, okoli gradu si naredijo 3m visok zid, vsi vozijo Mercedese... delajo neke nove hitre ceste, ampak je vse tako slabo označeno da malce voziš po polju, malce pa po popolnoma novem asvaltu. Tako se vozim skozi Albanijo, Lezhe, Durres, Tirane... Promet v večjih mestih je kaos. Kavbojci v Audijih q7 in BMW-ih X5 vozijo..po kavbojsko, popolnoma ignorantsko, Če si na motorju je isto kot da te ni. Zakon močnejšega. Ko se peljem po obali se opazi da se Obalni predeli razvijajo na hitro. cela obala je gradbišče, delajo hotele plaže, parkirne hiše..vse. Prav lepa je Albanija, čez 10 let se vrnem z kabrioletom in samo uživam. Meni je bila lepša od Dalmacije + zelo nizke cene. Turistov še ni, oziroma bolj malo, nekaj Bosancev in Italijanov z dragimi avtomobili, to je to. Vozim kar cel dan in postavim šotor kar na plaži v Himare. Tisti dan jih je padlo 750, od tega 450 Albanskih...
  14. klopko

moja malenkost! Kwaka l.07 23kkm prevoženih! lp
  15. gusar

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Maus,če se z mano peleš boš vsaj enkrat pokrajino vidu od lj-kp.
  16. stuhec

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Jz sem mel pon in tor dvodnevno zakljucno furo po Gorickih ravninah Temperature v torek ze mal previsoke
  17. baddad

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.

Made in Japan HD : ročni menjalnik + kurbl = veselje v vesolju
  18. thumper

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

zdej sm uštekal zakaj pajkice ne zebe pozim .....
  19. Whiskey

BMW GS Adventure motoristi v SLO

Bo treba pr HyperJacku naročit še karbonski kardan. Da Snecija spravmo na vrtljaje :grim

ZX-mešanci 10 x Z-mešanci :lol:
  21. gusar

18.
  22. .....lukec ko boš ti tolk sexau kot mi,DVIGNI DVA PRSTA....

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

Lahko je minus deset pa pridm,sam če ne bo dežja!!! P.S. drgač sm pussy sam to hard....
  25. MiNa

Pi....ija 2012

Ti si dokaz, da za potovanje rabiš veliko srce, ne pa velik motor. :notworthy: za opravljeno pot.
  26. Whiskey

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

Vreme v soboto in nedelo bo ufb. Samo mal bo hladno, tam med 2 in 4 st. Ker bom moru iz Lublane čez Šempas do obale upam, da še ujamem fotosešn v Piranu.
  27. birdybirdy

Motosvet sekcija Primorska

ZAKLJUČNA FURA 2012 kdaj: 30.12.12 nedelja kje: zbor najkasneje ob 11 uri na OMV POstojna, oziroma za zamudnike nekje ob 12.30 v Piranu na Tartinijevem trgu (možnost fotošutinga) kdo: kdorkoli s komerkoli na 2 kolesa bo potekala pod geslom: kdor pride se bo vozil VABLJENI p.s. pa ne mi pol jokat, da nism povedu!!!!!

morda videno morda ne ! haha
  30. Hornet

Božično-novoletne želje in voščila

Ker je prišel čas Božiča in se približuje Novo leto je prav, da kaj zaželimo drugim in sebi… torej… Želim, da se za teto čimprej najde darovalec za kostni mozek, ker ga res potrebuje… Imam dve prijateljici, obe mlajši od mene, ki se tudi borita z zahrbtno boleznijo, z eno sem izgubil stik pred nekaj meseci z drugo dobra dva meseca nazaj… Mogoče me res ni tam in ne morem pomagati, moje dobre misli in želje pa so… Upam, da se kmalu slišimo in poklepetamo, ker je tko dolgčas brez tega… Vsem trem želim zdravje, zdravje in zdravje… Živalim v zavetišču želim, da najdejo topel dom, kjer jih bodo razvajali in crkljali za nazaj in za sproti,… Vsem motosvetovcem pa veliko varnih kilometrov, treznih glav, spucanih cest ter seveda zdravja in ljubezni… Svoje želje zamenjam za tiste zgoraj, če se pa vseeno še najde kakšen šiht, da dokončam diplomo in kesl bencina enkrat na tedn, bom pa tud vesel.
  31. Gasper ta pravi moški ne limajo svoje riti vsem po vrst.....ta pravi moški svojo rit čuvajo sam za eno žensko. In tako je prav. Konec teme :glare: oz jaz odstopam iz sodniškega ocenjevanja riti... :glare:
  32. MiNa

BMW F 800 GS

"Teoretiziranje" je eno preizkus pa nekaj povsem drugega. Predlagam ti da se odločiš za drugo. Preprost preizkus. Preizkusi motor na odseku ceste, ki jo poznaš z "orginalnimi" nastavitvami vzmetenja. Nastavitve (prednapetost in dušenje) potem počasi spreminjaj, in najbrž boš našel nastavitve, ki ti bodo najbolj ustrezale. Ni pa sigurno, da bi te nastavitve ustrezale nekomu drugemu. Enako lahko ponoviš še s sopotnikom in dodatno prtljago. Glede na to, da vzmetenje na dotičnem motorju ni ravno nek "biser" se vzmetenje, kot si že sam ugotovil nastavlja bolj glede na obremenitev, kot pa podlago po kateri se voziš. Razen, če se vožiš po kakšni slabi "Mc-adam" podlagi, bo udobnejša "mehkejša" nastavitev. Sicer pa to je samo teoretiziranje. Veliko srečnih in veselih km v prihajajočem letu.
  33. če maš MP3 morš gumo na levi odšraufat dol, pa sedet skrajno desno, pa gre

Na hrbet a

po zadnjem preštevanju nas je že preko 20

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Dej ne jamrej,v naši družbi je kakšen ali dva,ki isto ne želita bit ovekoočena na forumu......njihova želja se vedno in vsepovsod upošteva,zato prid pa ne jokcej,te ne bo na nobeni slikci,obljubmo!!!! P.S. dej da te ne bomo spet pogrešal
  37. rkasteli

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

Če ne bo snega, če bodo otroc zdravi in če bo žena dovolila se pofočkam
  38. STAR

Motosvet sekcija Maribor

Pripelji zraven še kakšne kekse s pecivom ;-)

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

pismu, prou smiliš se mi no...evo zate predlagam sledečo opremo:
  40. DAN

Prevoz bicikla na motornem kolesu

Čist po ameriško...pri nas bi se najbrž z policajem težko kaj dogoviril...
  41. birdybirdy

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Sam motorist že več let. Občasno sem na pot vzel tudi partnerko. Ker moj motor ni najboljši za vožno v dvoje ji je nekega lepega dne prekipelo. Sedaj imamo pa kr dva.
  42. markII

Čokoladno nabijanje

No, ne glede , da sem v tem času poln vsega mogočega in nemogočega, me tele tvoje umetnije vedno znova mal spomnejo, da je še kaj na svetu, kar bi bilo treba okusit a ni nič padlo med kakšne špranje ...
  43. umetnica51

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Bladzo tuki se pa lohk sam smejim :lol: ... take izjave pa še ne....jest sm šla pred tabo domov... ne vem kaj ti je gasperx na konc naredu :lol1: al pa tisti tvoji prijatelji...po moje ste mal mešal.. Dobr da jest ne znam pit. Vem kdaj kj napišem :lol:
  44. VSEM, MA RES PRAV VSEM TUDI MOTORISTOM ŽELIM VESEL BOŽIČ IN SREČNO PRIHAJAJOČE LETO. :grim :grim :grim Želim vam ogromno varnih in zabavnih kilometrov....... v prihajajočem letu 2013
  45. gusar

Božično-novoletne želje in voščila

Da,ne boste pozabili jezuščka dat v jasli.
  46. Bojanv

Slovenska vstaja, Mariborska vstaja, ... itd.

Hm, prejšnji teden sem bil v Kairu. Na Trgu Tahrir. Dan prej je bilo tam 6 mrtvih v demonstracijah proti vladi. V čem je razlika med tistim kar sem videl tam in tukaj? Fantje in dekleta točno vedo, kaj bi radi. Oni so začeli s stavkami bistveno prej in bolj resno. In Trg Tahrir je videti malo drugače kot pred demonstracijami. Pa pri nas? Ljudje pravzaprav ne vedo, kaj bi sploh radi. Brali bi poezijo in zahtrevali družbo brez politikov. Zahtevali bi zamenjavo "vseh politikov", ne da bi sploh vedeli, kaj to pomeni. No, nekateri bi imeli sploh državo brez politike. In predvsem ne vedo, kaj bi zamenjali, razen nekaj politikov. Kam naj gre družba po demonstracijah (Če bi bile uspešne)? Kaj bi z zadolževanjem, pa kaj z brezposelnimi, pa kaj z izobraženci ki so naredili fakse, katerih programe ne rabi nihče, povečujejo pa vpise? Skratka kar nekaj... lp bv
  47. NejcN

Yamaha YZF R1

Če bo 2014 trovaljna prišla jo moram imet! Prodam ledvico če ne bo šlo drgač. 1100 ccm + trivalji se sliš zeeelo zabavno!
  48. Jure91

Aprilia RSV4 letnik 2012. Prevoženi kilometri 4000.
  49. SIMPLE MEN

BMW F 800 GS

ups MA SEJ NEJSEM MISLU REJSNU sam tko pač trenutek slabosti v razmišljanju pol pa ti BMWji grejo poglavi he he he
  50. bmwslo

BMW GS Adventure motoristi v SLO

Ne vem zakaj se mi zdi, da boš lahko sam sebi kar dovolj v tej družbi