Showing content with the highest reputation on 06. 01. 2013 v vseh kategorijah

1. igorkr

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Nismo. Al smo??? Nebesa smo pa videli Evo Par slikc za pokušino ostale sledijo, samo da domov pridejo Jutranji vzpon Na krnskem jezeru Super je blo Damy da morem slikat ... Ja pa bom, ni problema .... A so dobre slike ratale, a ... D A smo že v Nebesih ??? Nebesa so zakon. Amen!

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Da se naujo sam drugi hvalili (upam, da pišem v temo 2013) sem skočil pogledat Predmejske ride pri tunelih na vrhu med Predmejo in Otlico avtoportret za dokaz frčali pri prijetnih +12 in to Januarja kwaka se sončila in občudovala kulturne znamenitosti Cesta bo poleti odlična, ko ne bo peska in soli, sploh tisti del, ki obvozi plaz in je popolnoma nov.
  3. rot

tale pa mene prevaža :yes:
  4. zupy199

Narejenih 30km, 1. v tem letu, 1. v mojem življenju. IT WAS GOOD

Hribolazenje

Je bil že včeraj tako lep dan, da me je med vračanjem s sprehoda pod Nanosom zamikalo it nekam višje. Ker sem že prejšnji mesec kupla novo karto z namenom raziskovanja novih pohodnih poti, sem si zvečer pogledala kam bi lahko šla in dobila idejo – Javornik... Zapeljala sem se do Hrušice – malo naprej se na desni začne planinska pot. Zamenjat čevlje, palce v roke in gasa Presenečena – pot gre po širokem makadamu (sem pričakovala bolj stezico) v smeri proti severu oz. kasneje proti severozahodu. Pot se počasi se vzpenja – ravno prav za prvi letošnji potep in blago do moje malo bolj boge kondicije Sonce, tišina, mir – skoraj! kot na motorju – le adrenalina ni Čez slabe pol urce na poti ostanki snega… Še kar na sever, mimo Malega vrha do »križišča« Naprej pod gozdičkom nad Vodicami In naprej pod Špikom in Dednim vrhom in mimo "pijanih dreves"... Še malo pa bom na vrhu - nad hišo se že vidi Javornik… Malo spodrsavanja po strmem in kopnem bregu proti vrhu Javornika (1240 m) in na vrhu... Kljub strahu pred višino je seveda zmagal ženski firbec :grrr in se je blo treba povzpeti na stolp. Srce je razbijalo bolj kot pri hoji navkreber do stolpa, na vrhu je malo treslo, ma razgled odtehta vse Škoda edino ker ni bilo čisto jasno – bi se sigurno vidlo še dlje.. Pogled na sever… In na jug – od koder sem prišla – levo spodaj se vidi koča Še pogled na severovzhod… Ker je zgoraj močno pihalo, se je močno majal tudi stolp zato sem se dokaj hitro odločla da se spustim nazaj dol… Saj je šlo… spodaj je že čakal en stric, tako da sem bla kar hitro dol in vesela ko sem spet stala na trdni zemlji ^_^ Še spust proti koči… Zunaj sem na hitro pozobala eno energijsko rezino in malo spila, potem pa me je veter pregnal notri na toplo. Tam sem v družbi spila eno kafe, rekli smo par besed, se pohecali kolko je tam okrog medvedov (sem zelo vesela, da nisem nobenega srečala ), potem pa je bil že čas za it nazaj. Še hiter ogled info table in kažipota pri koči… In lepo nazaj na jug – še zadnji pogled proti severu in Javorniku sem pomahala v slovo… Za nazaj je že kar pošteno pihalo, tako da sem bila vesela da sem s sabo vzela svojo moto-rutko. Pa spet malo po snegu… in sončku v dolino… Nabralo se je okrog 16 kilometrov, nasmešek na obrazu in preluftana glava. Če že ne morem na motor, je lepo vsaj tako izkoristit čudovit sončen dan
  6. gasperX

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Ma res sem Z-mešan po devetih letih so be zbrcal v hribe.. ja blo je več kot hudo, lepo, družba fenomenalna... glede na mojo opremo za obisk tovrstnih hecov je bla hja no... ni blo nič podobnega hribovski opremi.... ampak sem vseeno prilezel do vrha..... PRVI da nebo pomote! Yamaha power hehehe No vsake toliko me je kmet špikal s palico v hrbet no do vrha in nazaj smo prilezli vsi zdravi, celi Še kdaj se vam z največjim veseljem pridružim! Ratalo mi je Kmeta omaužat
  7. BMWRIDER

Hribolazenje

OLLAAA!!! Pa smo preživeli!! Še en nepopisno lep,pester,noro družaben in prekrasen zimski vzpon na KRNSKA JEZERA!!!! Najprej je bil to sam moj plan,a so me iz samote hmal potegnli ZMEŠANCI!!! Nabral se nas je komičnih 8!! Kljub ubitačno jutranji uri,ni nihče zaspal,se premislil,al zamudil!! Ljubljanski del ekipe je na stično točko priletel čez Predel,goriško-vipavski del ekipe pa kar po znani soški dolini do Bovca,kjer smo v hotelu Mangart iz posle vrgli lastnico hotela(vsaj mislim,da to je),da nam je kavo skuhala..Iz mrzle Lepene štartamo mal pred 7mo uro,še v temi.. Hitra hoja,je kri hmal po telesu zacirkulirala,da so obleke hmal začele dol letet!! Nekje ob 7.30 pa so nam sončni žarki začeli božat visoke vrhove Kaninskega hribovja (pogled iz steze na krnska jezera proti Rombonu) Vzpenjanje steze in ledeni tereni,so nas prisilili,da smo na obuvala montirali '' kramparce'' .. In dobra volja se je nadaljevala vse do jezera. . Gašperju se je baje ornk pokvarlo vodno hlajenje,pa mu je mal zakuhal!! (pri - 5ih stopinjah) (lep pogled in razgled) Jezero je pri teh krutih stopinjah naredilo debelo plast in je zmešance več kot odlično preneslo.Kake norčije in akrobacije so se gor ustvarjale,bo v slikovnem materialu pokazala Damy..men je uspelo pofotkat umirjene momente Pri koči pa smo si gospodsko privoščili pojedino in ornk olajšal sebe in nahrbtnike..Uf,kok je pa to pasal!!! Če bi blo mogoče,bi se s polnimi želodci najraj na toplo nekam zleknli,a žal jo je blo treba mahnt v dolino..In še zadnji pogledi na Krnsko gorovje In končno vsi srečno na cilju (Lepena) Damy je IgorKr obljubu NEBESA!! In to lepoto smo zahteval še ostali člani odprave,ker drgač bi njegova Yamaha zihr spremenila barvo (NA ČRNO!!) Vredno ogleda in postanka!! Kmetu pa ni dal miru in je moru tud not pofirbcat ...(baje,da je slišal ,kako ga ena not kliče) In seveda,kjer je večina GS-ovcev se vedno najde kak offroad...Ta je bil ornk leden... Pohvale vsem sotrpinom!! Kondicijski test več kot odlično prestali ,velik se spet presmejali,se fino meli,fajn prešvical,dobr jedel,arcnije so ble zdravilne,(gvišn ne bomo zbolel),..Kmet2.Kmetica,IgorKr,Corser,Simplemen,Gasper,Damy in moja malenkost smo sklenil,da to ni bil zadnji podvig ''ZMEŠANCEV''..Plani se že delajo!!! Tokrat še VIŠJE!!! SAKRAMENSKO DOBR JE BLO IN ŠE BOOOO!!!! ;)
  8. moto rider

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Družba! Tole = zgrešena tema - oziroma naslov! Preimenujte jo; "Zakaj ne morem kupiti BMW motocikla?" Odgovor se v večini primerov glasi; Zato, ker ni denarja!! Če ga ni, vam predlagam genialno (od)rešitev; Poiščite si staro, lepo vzdrževano Africo Twin 750, pa boste videli, kaj je motor za All Around The World!! Za makadam, pesek, kamnolom, blato in asfalt... PREVERJENO!! Pa fejst!

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No tud jaz sem se mal dričkal dons,mal terena mal magistralke in mal AC Zjutri sem se v Kočevju dobil z Firbcem na kavi,bmflarski posli Sproti sem šel mal obujat spomine na otroška leta ko smo čofotali v Rudniškem jezeru Iz Kočevja sem jo mahnil na Cerkniško jezero,kjer sem imel stare starše in sem v otroških letih prav tako čofotal ^_^ še dobr,da nisem dobil plavalne kožice Iz Cerknice mim Rid ,Postojne in proti Nanosu.......ma mi ni žilca dala mira,da bi mogu mal gor k antenam pogledat ko sem nazadnje rinu v pol metra snega pred kočo so me ljudje gledal ko.... ......prebil pa sem se :hooray: Pa ne me spraševat kje je sneg,sm pozabu sliknt k sm se zariu do tanka pred kočo :blink: ..... Krenu sem še prot Vikiju,kjer sem si reku,da si privoščim malico ,ki mi jo je ljubeče pripravila moja najdražja. Za gor in dol iz Nanosa pa nisem šparal bencina in v top case je od malice ,ko sem se pri Vikiju ustavil ostalo tole,no biftek sem že kar iz kovčka z žličko postrgal Zgleda da bomo cel dan ob naslednjem sončnem dnevu pral ne pa vozil.... :surrender: Nabral se je slabih 400km in par kmečkih potez :lol:
  10. hajoktejn

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Grosuplje - Kočevje - Dvor - Grosuplje Lustnih 100paneki km. 0 zdrsov, 0 debilov v kantah, 0 motoristov. Zaključek: fajn
  11. Leteči

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Glede na to da smo se zadnjih 14dni preganjali po pesku sva s kolegom prišla do zanimivega zaključka o razliki med lastnikom BMW-jevega in KTM ovega advenčerja. Ko oba prideta pred sipino eden pravi.......juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kupčki........................gasaaaaaaaaaaaaaaaaaa in odskaklja čez zaplate peska drugi pa izdavi.........''sranje'', ko ugotovi koliko dela ga čaka da bo kravo izkopal iz peska in poiskal najbližji asfaltiran obvoz

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Zmešančki jutri napadajo Krnska jezera .........slikce sledijo,če pa ne nas boste pa na 24ur vidl. ....reševalna akcija :lol:
  13. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ja K2, res smo jo tudi danes malo pretegnili. Mi ketnarji imamo zimsko opremo že vgrajeno za osnovno ceno, kaj pa Vi, kardanarji? :grrr Ha, ha, se mi solzijo oči! Se pa moram vsem opravičiti za včerajšnje skrpucalo na "VTISIH 2013". Že napisano in skupaj zlepljeno, se mi je zbrisalo, nato pa sem na hitro nekaj skupaj zmetal. Tako je bilo pa danes. Že malo pozno, ob 12h sem se odpravil proti zahodnim sosedom, proti Doberdobu. Saj poznate tisto, Doberdob, slovenskim fantom grob. Če ne bi bilo treh enakopravnih jezikov, bi pomislil, da sem v Sloveniji. Italijansko, furlansko in slovensko, vsaj tako je po zakonu v pokrajini Gorica, na italijanskem Krasu (Carso), pa je slovenščina po vaseh uraden jezik, le redki ga ne znajo. Cesta, oz. asfalt je čez cel Kras v odličnem stanju, s toplejšimi dnevi priporočam obisk, foto zanesenjaki bodo imeli obilico dela, žejni in lačni pa ne boste ostali, izbira dobrot je velika. Nadaljeval sem skozi Jamlje (Iamiano) v Medjo Vas (Medezza), od koder je lep razgled na Tržič (Monfalcone) in Jadran Na hitro, le za slikico sem se ustavil tudi v Ribiškem naselju (Vilaggo Del Pescatore) V Sesljanu sem na tistem križkraž čudnem križišču zavil proti Mavhinjam (Malchina) , pot sem nadaljeval proti Šempolaju (San Pelagio), kjer sta mi domačina pokazala pravo pot in ponudila šalam in vino, sevada domač izdelek. Sem se lepo zahvalil za vse dobrote, kajti še sedaj bi lahko bil tam. Vem pa kam se vrniti, žal pa nisem nič poslikal, to pa bi bila fotka! Skozi Saleš (Sales), kjer stanuje bivša sodelavka, sem prišel v Zgonik (Sgonico). Par, torej dve fotki. No, že prej, v Mavhinjah, sem to poslikal, pa povejte mi, kateri jezik je tu glavni! Naprej sem skozi Prosek (Prosecco) nadaljeval pot proti Križu (Santo Croce) in ... Po isti poti sem se nekoliko vrnil nazaj, šel sem skozi Repentabor (Repen) in Col, pa ne nad Ajdovščino poslikal tole v sončnem zahodu, še skok do Opčin(Opicina), poznate silhueto, nato pa po AC proti NG. Ob 16h sem parkiral pred domom, bilo je malo toplo, malo hladno, dušo pa je pomirilo včerajšnjih 180km in današnjih 150km. Hvala tudi za vaš trud ob prebiranju VTISOV 2013. Lp

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

Aham tok moreš 1.1. 170km 5.1. 380km.........
  15. jami65

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No pa smo tudi mi žačeli novo sezono.S kratkim izletom po Krasu in Vipavski dolini sva naredila krasnih 140 km pri neverjetnih 16° C . v ozadju biser Krasa - Štanjel kratek obisk dvorca Zemono (izredno prijazno osebje v gostilni pri Lojzetu,kjer imajo božanske sladice in čudovit ambient- priporočam) notranjost gostilne dvorec od zunaj v ozadju Nanoška planota
  16. Damy

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

In še odgovor kmetu, da ne bo potrebno posebej spraševat. Ja šla sem tečt, dobro uro sem matrala svoje zverine :grim , nisem našla druge žrtve
  17. gift

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Noben ni jamral, da bi feltne sesul...
  18. markII

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo, čim ga nimam na očeh , pa tale moj pob čist podivja, pol mamo pa takele, moram prav pazit nanj, ker drugače .. , ni kaj krasno izkoriščate pogoje za izlete!
  19. cedevita

150+180=330 kilo m za nedeljo 13. jan. vam pa še sporočim
  20. Matori Hanzo

Slovenska vstaja, Mariborska vstaja, ... itd.

V ljudski šoli sem sicer pogosto manjkal, se mi pa zdi, da si zamešal pojma demokracija in kleptokracija.
  21. Mia

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je bilo vreme še lepše kot včeraj, sva danes spet zajahala svoja konjička in se tokrat odpeljala k našim južnim sosedom. Mejo sva prečkala na mejnem prehodu Jelšane in pot nadaljevala preko Rupe, Matuljev in Opatije, ter naredila prvi postanek kar na plaži v Ičičih. Nebo je bilo brez oblačka in termometer je kazal 14°C. Naprej sva se odpeljala do plaže v Medveji, kjer je bilo morje kristalno čisto, plaža pa je samevala. Na drugi strani pa je plaži delal družbo potok, ki priteče izpod Učke in se tu izliva v morje. Pot sva nadaljevala do Moščeniške Drage in kmalu prispela do današnjega cilja- razgledna ploščad in hotel pred Plominom. Tu je bilo parkiranih vsaj 20 motorjev in parkirni prostor je bil poln motoristov in je izgledalo, kot bi prišla na moto druženje. S ploščadi je bil čudovit razgled na otok Cres in mesto Rijeka Na poti sva srečala veliko motoristov, predvsem domačinov, ki so uživali tako kot midva, v lepem vremenu in suhi in vijugasti cesti. Domov sva s vrnila po isti poti in števec je doma pokazal 134 km.

letos že mau čez 300 ... kr fajn za začetek januarja
  23. motofrik

GO MOTO GO

Letos menda 13.1.2013... Če ne bo slabega vremena, pridem. Mraz ni slabo vreme, je samo razlog za ene dolge gate več...

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

ob 11 uri je en helikopter letel nad mojo bajto, pa ja niste omagali?
  25. Kawl

Urban Racer

Super bo tole. Opozoril bi te samo na zadnji konec kjer si kot zgleda s fleksom spravil barvo dol z grušta, Vse kar ne bo okroglo na cevi se ti bo po barvanju tako ali drugače poznalo. Govorim iz izkušenj. Verjetno boš dal vse skupaj peskat in potem na prašno barvat... Povem ti lahko da pozna se vsaka nepravilnost. Če te to ne moti vredu Mene pač to moti. Pred prašnim priporočam še nek temelj - več o tej temeljni barvi samo na PM. Če boš pa gaštel barval na roko pa dobi nekoga z veliko potrepljenja, ker te cevi je nenormalno težko poštrihat da nebi kje steklo, kar se spet vse vidi. Tudi sama trdota barve ni primerljiva z prašnim barvanjem, kar verjetno že tudi vse veš. LP

zdj pa zares, prvih 200
  27. svobodnaptica01

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Honda CBR 600RR 07 vs: Suzuki GSXR 600 K6 Sedež je nižji na Suzukiju za kake 2 cm (najnižji SS ever), Pozicija sedenja se mi je zdela pri obeh motorjih precej primerljiva, mogoče ima Suza malenkost višje tačke, tko po občutku. CBR ima bolj zvezen navor kot GSXR, in je res cukr za vozit po cestah, 3.000 obratov ali 8.000 ji je vseeno in vleče zgledno, nad 9.000 se začne pistaško veselje. Lukenj nima nikjer. GSXRa malo manjka tam do 8.000 obratov, da pa na koncu kakega konja več. Neprimerljivo boljše so Hondine zavore (pri suzukiju so tumpaste, dočim imajo Honde res močan ugriz že od začetka in so lepo dozirljive že z enim prstom). Menjalnik in prestavljanje pa je bolj gladko pri Suzukiju. Za zgolj cestno uporabo bi se jaz odločila za Hondo, Suzukija samo v 750 kubični izvedbi, ker ima ravno en tist firkelc moči več, da si lahko privoščiš kje kako šaltanje manj. Upam da ti kaj pomaga.
  28. cedevita

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

Tako se vodi evidenca dnevnega uživanja, ordnung und disciplin.
  29. MiNa

Potopisi potovanj in nasveti

Na našem forumu potopiov skoraj ni, sem pri sosedih našel tegale in skoraj umrl od smeha ob sočni "zagorščini".
  30. Python

Slovenska vstaja, Mariborska vstaja, ... itd.

Rešitev? Mislim da o njej (njih) poteka prav ta tema. Kot sem dojel in kot tudi sam podpiram je prvi korak k rešitvi in pravljici odstop, zaplemba premoženja in izgon trenutne vladajoče elite. Potem se bomo pogovarjali naprej (in ja, v ozadju je veliko ljudi, tudi pametnih in z dobrim srcem, ki bodo prevzeli njihovo mesto). Kot je bilo že večkrat omenjeno bo potrebno prevetriti predvsem nadzorne inštitucije, ki so po svoje glavni krivec za tako stanje, ker so dopuščale vedno večje zlorabe temeljev države. Če zamenjaš vrhovno oblast, je po stari modrosti potrebno prejšnje oblastnike povsem onemogočiti (najraje krogla, v demokraciji pa izgon) če ne ne bo miru pred njimi in tudi nova oblast se ne bo mogla obdržati. Bladzo povsem razumem tvoje stališče da je vsak odgovoren zase, in mora poskrbet sam zase in svojo družino. Vendar je del te skrbi tudi skrb v kakšnem okolju boste živeli, in zagotovo je najbolj prijetno živeti med svojimi ljudmi, v varni državi z urejenim zdravstvenim sistemom (in drugimi pritiklinami kot so ceste, komunala ipd.) To pa ima svojo ceno, ki naj bi jo vsak izmed nas plačeval. In če tvoj denar ne gre v takšne namene, potem imaš pravico nekoga kresnit po buči. Žal te pravice ne znamo izkoristiti. BojanV srčno upam da posla ne boš prenesel v tujino le na papirju! Če boš, kot je dandanes moda in glavna lastnost sodobnega kapitalizma, odnesel v tujino le svoje in svojega podjetja denarce, kot je zaslutiti iz vrstic, potem ne boš drugega kot parazit. Kar je sicer dandanes sila moderno (skoraj vsi večji gospodarstveniki/podjetniki in politiki se nahajajo v tej vlogi), nikakor pa zaradi tega to ni etično, moralno, legitimno ali dokaz pameti in modrosti. V tem problemu se skriva še ena možna rešitev finančnih problemov države. Pa ker sem se že razpisal, naj dodam še to, da je po mojem mnenju največja dolgoročna napaka Slovenije iskanje tujih investitorjev. Kot vemo je temelj kapitalizma ustvarjanje dobička, kar pomeni da za vsak vložen miljon v Slovenijo iz nje odteče vsaj deset milijonov. In mislim da se tako ne ustvarja blaginja naroda.
  31. Rude Boy

Slovenska vstaja, Mariborska vstaja, ... itd.

houg, govoril je veliki kapitalist Bladzo, jaz pa crkujem od smeha ! :grim Bladzo je bil še v plenicah ko so "Litostrojčani" štrajkali, da ostalih nebuloz sploh ne komentiram ! :grim
  32. otko

Kolesarske fure

Danes prva letošnja furca in na tak klanec kot danes še nisem naletel. Še sreča, da sem bil z gorcem, s cestnim bi bil vsaj zame neprevozen. Še z gorcem je bila prava muka, ne vem če sem si to zaslužil takoj po novem letu . V glavnem v Radečah sem zavil na neko stransko cesto in v hrib, nato pa znak naklon 21% :surrender: Že 10% povprečni nakon npr. na Lisco ali Kum ni kar tako, tole je pa extra kategorija Sicer pa lansko leto vsega skupaj nekaj čez 5000km, od tega nekje 3000 s cestnim ostalo gorc. Nekako kot ponavadi, če mi bo uspelo tudi v tem letu približno toliko bo kar uredu.
  33. http://www.youtube.com/watch?v=mF7Yfx4RUwU

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No pa smo jo začel :yes: moto sezono namreč..... Štart 1.1.2013 ob 9.00h do MarkaII ,zatem pa na zbirno mesto Trojane kjer so že bli zbrani Dr_Jakob,Črtica.ELO,Janez123 in ostali....ki so bli že vsi mastni od krofkov Takle smo meli v Celju... To je pa lovec na scooteraše Tako smo se pa že za drug let dobrikali božičkom...... :lol: 170km prvi dan novega leta,začel se je

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

Evo .. spet se je nova sezona začela ... Jaz sem naredu že 20 km .... vikend kaže na sonce, tako bo še nekaj km padlo
  36. Pervy

Oglasi iz interneta

zgleda se preveč družijo z lastniki BMW-jev in yamah al pa jim ti svetujejo pri postavljanju cene ma kaj se sekiraš zaradi cene, pokliči in reči da daš keš in pelješ - koliko je zadnja cena! To na oglasih je itak brezveze, en da ceno 8000€, drugi misli da je njegov boljši in da 8100 in tako dalje, na koncu pa skoraj vsi prodajo za dosti manj! Poglej kako dolgo že prodajajo in jim reči naj te pokličejo do pomladi če bodo pripravljeni dat za tvojo ceno
  37. Python

Čokoladno nabijanje

Jaz bi jo tudi rabil
  38. Snečer

Dakar 2013

Danes se je ded "vtrgal" in je že 42. v skupnem seštevku (no ni še konec etape) http://www.dakar.com/dakar/2013/us/stage-2/rankings/overall-bikes.html Zaostanek je tudi majhen, le pol urce... sicer je bil na etapi 41. Vedno bližje je etapni zmagi.
  39. Bubu25

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

Danes 190 do dans pa nevem tocno je pa blo sigurno lepo....
  40. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Mogoče zato ker zdržijo precej več kot aluminijasti odlitki?
  41. miklavc

Nalepke, logotipi, vinil folija... za motor

Sam sem kupil neko poceni zadevo z ebay-ja, 630x1360 velik kos za 8€(če se prav spomnim) s poštnino. Folija je čisto ok, se lepo lepi, tudi ob robovih. Na mojem motorju sem si zaenkrat prelepil samo ščitnike rok ker so bili še kar popraskani, drugače sem pa tudi oblekel 3 telefone in 1 zunanji trdi disk Prva pa zadnja slika sta slikani s telefonom zato slabša kvaliteta. Link kje sem kupil folijo pa prilepim zvečer ko dobim prenosnika nazaj. Lp!

Počk ...slikci bi pa lohk dali naslov:VSAK NA SVOJEM BREGU
  43. jami65

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

Evo pa sva odprla sezono. Dobrih 140 km,po Krasu.

Črni Kal

Počk
  45. gusar

Dnevne "maksi" fure

Prva v letšnjem letu naju je vodila od Kranja mimo Škofje Loke Do vasice Sorica. Nato čez Petrovo Brdo,tu sva se ustavila v planinskem domu,kjer je oskrbnik tudi zagrizen motorist. Spustila sva se po ovinkasti cesti v Baško grapo. Pot naju je vodila mimo Tolmina,Nove Gorice,Vajdovšne na Col mimo stare pošte,do Logtca in v Kranj na GG na kavo in domov.Ravno ko je sonce padu za Triglav.Krasno sončno Toplo v Vipavski dolini do 17 stopinj.Vsega skupaj261 km.
  46. ZdravkoK

Motor je v odličnem stanju

Marsikdo tukaj bo vprašal kaj pa to je Marwing....:-)
  47. BMWRIDER

Hribolazenje

Naj bodo celo leto jutra najlepša .Po jutru se dan pozna!! Vstanem sred noči z namenom,da pozdravim prve sončne žarke v tem letu in prehitim sončni vzhod nekje okrog 1000mnv in nekje sred gore se mi je začel svitat.. In spet zajamem moj mir,tišino in pozdravim mesto,ki še spi SREČNO IN TUDI V HRIBIH VELIKO UŽITKOV V LETU 2013...
  48. Sinki

Nov desigen Givi stranskih torb.