Showing content with the highest reputation on 07. 01. 2013 v vseh kategorijah

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Evo tiga jaz prilimam.........sicer snegomer kazi strašilo,ampak sej se vidi pa da še jaz prilimam necenzurirane :grim Tko so pred vzponom na Krnska jezera zgledal knedli In naš osebni šofer Corser,sicer gleda bolj na tenko,a ob 3h zjutraj bi marsikdo Kofetkarji....v akciji... No ko smo se v Bovcu ob 6h zadrogiral z kofeinom je sledila pot proti Lepeni do vznožja Krnskih Jezer...... Na sliki dve manjkajo....zakaj......slikajo in beležijo kordinate No tok sem jih skoz čaku ....in potem svizec zavije čokolado :lol: To smo pa na Krnskem jezeru po 2in pol urnem vzponu na 20 do 30 cm debelem ledu,ne bi blo švoh imet še drsalke sabo In težko pričakovani ljudski Petrol,vsaj jz sem poganjal že na razervo ampak hudiča Primorskega nisi mogu odtrgat od mize :lol: IgorKr je z svojim življenjem branil hrano Corser pa domač šnops Rombon obsijan z jutranjimi žarki In nebesa za tiste ,ki to veste kje je ^_^ edin problem teh Nebes je ,da so angeli podobni raznim Bavčarjem in Zidarjem Je blo pa res lepo,štert ob 3h zjutraj in prihod 19h,super družba in hvala BMWRIDERKI za dober predlog in povabilo na turno hojco Naslednjo mormo vklopt še savno,saj me tok bolijo tačke,da sem jutranjo veliko potebo opravil stoje Zmešanci lp do naslednjič
  2. Damy

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

"Best of Krnsko jezero" z moje strani
  3. BMWRIDER

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

HAAAAA!!! :D Trma Kmetovska!! Zdej bi te najraj čez kolena,da bi ti tud tazadna žarela!!!! STRECHING EXERCISES!!! Jih nisi hotu delat!!! Nej ti jih ženka pokaže.. Lepe slikce. In zihr še kdaj!! Lepo je met tako družbo..Je do cilja dost lažje pridet... .
  4. BMWRIDER

Hribolazenje

OLLAAA!!! Pa smo preživeli!! Še en nepopisno lep,pester,noro družaben in prekrasen zimski vzpon na KRNSKA JEZERA!!!! Najprej je bil to sam moj plan,a so me iz samote hmal potegnli ZMEŠANCI!!! Nabral se nas je komičnih 8!! Kljub ubitačno jutranji uri,ni nihče zaspal,se premislil,al zamudil!! Ljubljanski del ekipe je na stično točko priletel čez Predel,goriško-vipavski del ekipe pa kar po znani soški dolini do Bovca,kjer smo v hotelu Mangart iz posle vrgli lastnico hotela(vsaj mislim,da to je),da nam je kavo skuhala..Iz mrzle Lepene štartamo mal pred 7mo uro,še v temi.. Hitra hoja,je kri hmal po telesu zacirkulirala,da so obleke hmal začele dol letet!! Nekje ob 7.30 pa so nam sončni žarki začeli božat visoke vrhove Kaninskega hribovja (pogled iz steze na krnska jezera proti Rombonu) Vzpenjanje steze in ledeni tereni,so nas prisilili,da smo na obuvala montirali '' kramparce'' .. In dobra volja se je nadaljevala vse do jezera. . Gašperju se je baje ornk pokvarlo vodno hlajenje,pa mu je mal zakuhal!! (pri - 5ih stopinjah) (lep pogled in razgled) Jezero je pri teh krutih stopinjah naredilo debelo plast in je zmešance več kot odlično preneslo.Kake norčije in akrobacije so se gor ustvarjale,bo v slikovnem materialu pokazala Damy..men je uspelo pofotkat umirjene momente Pri koči pa smo si gospodsko privoščili pojedino in ornk olajšal sebe in nahrbtnike..Uf,kok je pa to pasal!!! Če bi blo mogoče,bi se s polnimi želodci najraj na toplo nekam zleknli,a žal jo je blo treba mahnt v dolino..In še zadnji pogledi na Krnsko gorovje In končno vsi srečno na cilju (Lepena) Damy je IgorKr obljubu NEBESA!! In to lepoto smo zahteval še ostali člani odprave,ker drgač bi njegova Yamaha zihr spremenila barvo (NA ČRNO!!) Vredno ogleda in postanka!! Kmetu pa ni dal miru in je moru tud not pofirbcat ...(baje,da je slišal ,kako ga ena not kliče) In seveda,kjer je večina GS-ovcev se vedno najde kak offroad...Ta je bil ornk leden... Pohvale vsem sotrpinom!! Kondicijski test več kot odlično prestali ,velik se spet presmejali,se fino meli,fajn prešvical,dobr jedel,arcnije so ble zdravilne,(gvišn ne bomo zbolel),..Kmet2.Kmetica,IgorKr,Corser,Simplemen,Gasper,Damy in moja malenkost smo sklenil,da to ni bil zadnji podvig ''ZMEŠANCEV''..Plani se že delajo!!! Tokrat še VIŠJE!!! SAKRAMENSKO DOBR JE BLO IN ŠE BOOOO!!!! ;)
  5. corser

Hribolazenje

Dodam še jaz malo fotkic na temo Krnsko jezero...
  6. Mia

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je bilo vreme še lepše kot včeraj, sva danes spet zajahala svoja konjička in se tokrat odpeljala k našim južnim sosedom. Mejo sva prečkala na mejnem prehodu Jelšane in pot nadaljevala preko Rupe, Matuljev in Opatije, ter naredila prvi postanek kar na plaži v Ičičih. Nebo je bilo brez oblačka in termometer je kazal 14°C. Naprej sva se odpeljala do plaže v Medveji, kjer je bilo morje kristalno čisto, plaža pa je samevala. Na drugi strani pa je plaži delal družbo potok, ki priteče izpod Učke in se tu izliva v morje. Pot sva nadaljevala do Moščeniške Drage in kmalu prispela do današnjega cilja- razgledna ploščad in hotel pred Plominom. Tu je bilo parkiranih vsaj 20 motorjev in parkirni prostor je bil poln motoristov in je izgledalo, kot bi prišla na moto druženje. S ploščadi je bil čudovit razgled na otok Cres in mesto Rijeka Na poti sva srečala veliko motoristov, predvsem domačinov, ki so uživali tako kot midva, v lepem vremenu in suhi in vijugasti cesti. Domov sva s vrnila po isti poti in števec je doma pokazal 134 km.
  7. Mia

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Zelo lepe fotke. Damy tvoji gimnastični liki pa tudi niso od muh. Bravo!

Hribolazenje

Je bil že včeraj tako lep dan, da me je med vračanjem s sprehoda pod Nanosom zamikalo it nekam višje. Ker sem že prejšnji mesec kupla novo karto z namenom raziskovanja novih pohodnih poti, sem si zvečer pogledala kam bi lahko šla in dobila idejo – Javornik... Zapeljala sem se do Hrušice – malo naprej se na desni začne planinska pot. Zamenjat čevlje, palce v roke in gasa Presenečena – pot gre po širokem makadamu (sem pričakovala bolj stezico) v smeri proti severu oz. kasneje proti severozahodu. Pot se počasi se vzpenja – ravno prav za prvi letošnji potep in blago do moje malo bolj boge kondicije Sonce, tišina, mir – skoraj! kot na motorju – le adrenalina ni Čez slabe pol urce na poti ostanki snega… Še kar na sever, mimo Malega vrha do »križišča« Naprej pod gozdičkom nad Vodicami In naprej pod Špikom in Dednim vrhom in mimo "pijanih dreves"... Še malo pa bom na vrhu - nad hišo se že vidi Javornik… Malo spodrsavanja po strmem in kopnem bregu proti vrhu Javornika (1240 m) in na vrhu... Kljub strahu pred višino je seveda zmagal ženski firbec :grrr in se je blo treba povzpeti na stolp. Srce je razbijalo bolj kot pri hoji navkreber do stolpa, na vrhu je malo treslo, ma razgled odtehta vse Škoda edino ker ni bilo čisto jasno – bi se sigurno vidlo še dlje.. Pogled na sever… In na jug – od koder sem prišla – levo spodaj se vidi koča Še pogled na severovzhod… Ker je zgoraj močno pihalo, se je močno majal tudi stolp zato sem se dokaj hitro odločla da se spustim nazaj dol… Saj je šlo… spodaj je že čakal en stric, tako da sem bla kar hitro dol in vesela ko sem spet stala na trdni zemlji ^_^ Še spust proti koči… Zunaj sem na hitro pozobala eno energijsko rezino in malo spila, potem pa me je veter pregnal notri na toplo. Tam sem v družbi spila eno kafe, rekli smo par besed, se pohecali kolko je tam okrog medvedov (sem zelo vesela, da nisem nobenega srečala ), potem pa je bil že čas za it nazaj. Še hiter ogled info table in kažipota pri koči… In lepo nazaj na jug – še zadnji pogled proti severu in Javorniku sem pomahala v slovo… Za nazaj je že kar pošteno pihalo, tako da sem bila vesela da sem s sabo vzela svojo moto-rutko. Pa spet malo po snegu… in sončku v dolino… Nabralo se je okrog 16 kilometrov, nasmešek na obrazu in preluftana glava. Če že ne morem na motor, je lepo vsaj tako izkoristit čudovit sončen dan
  9. Mia

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Z- mešanci zelo lep izlet ste si naredili. Vse pohvale in kapo dol. Res ste super družba.

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

... men je pa kmetica rekla, da jo je pol fejst dobr raztegnu.... :surrender:
  11. Damy

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

In še odgovor kmetu, da ne bo potrebno posebej spraševat. Ja šla sem tečt, dobro uro sem matrala svoje zverine :grim , nisem našla druge žrtve
  12. corser

šnopc
  13. dog66

Fotografije motociklov 125ccm

Evo pa da še svojga predstavm, se nikol nism spravu nc napisat:D MZ 125 supermoto vodno hlajena njihova mašina s 15km in velik navora za tole mašinco, klanci 90+kmh niso problem z mojimi 95kilami, pa še čist kratka baje neki športna sklopka mi je ušeč. Drugače pa končna uradna je 117 spravm ga pa nekje 125 po ravnini. Notri so pa vgrajevali MZJEVCI( k kšn star vid da je tole mz pa 2008-2007 letnik se kr čud da to še delajo so čist naudušeni, pa še sam par jih je vsloveniji telih),sklopko od 250ccm . Nor je pa zvok, privatnik naredu en auspuh k ma zvok res k ksn 600ccm supermoto tk da folk sprasuje kok kubov je tole noben neverjame da je 125 sploh k je masina velka za 125 pa se nikjer nepise nobena oznaka 125;) popije pa mau če ga normalno vozm tm nekje 3l maks pa 4-4,5 če se mi res lub terat:D huhu to je doskrat:P no ja mormo se mau ozivet 125tke pa nrdit ksno turo k bo mau toplej! ena umetniška haha
  14. Damy

Ej Kmet super si tole naredu. Luštne fotke
  15. rot

tale pa mene prevaža :yes:
  16. Damy

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Potem si grem jutri kar dereze kupit
  17. bladzo

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Dobr zgleda tale izlet, bi se z veseljem pridružu naslednjič...ko boste šli z endurami gor...

Mamo še, prid :grim
  19. gasperX

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Joj banda z-mešana a gre kdo namest mene delat teli hribi.... sej ni muskelfibra ampak gležni me pa trgajo ko ... sej vem ne prava obutev tut to si bom kupil obljubim!

Motoristični plani v letu 2013

ex Yu je itak postala skoraj vikend avtomatika...drugače pa letos če bo vse po sreči Romunija s Transalpino in gradovi.
  21. gasperX

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Ma res sem Z-mešan po devetih letih so be zbrcal v hribe.. ja blo je več kot hudo, lepo, družba fenomenalna... glede na mojo opremo za obisk tovrstnih hecov je bla hja no... ni blo nič podobnega hribovski opremi.... ampak sem vseeno prilezel do vrha..... PRVI da nebo pomote! Yamaha power hehehe No vsake toliko me je kmet špikal s palico v hrbet no do vrha in nazaj smo prilezli vsi zdravi, celi Še kdaj se vam z največjim veseljem pridružim! Ratalo mi je Kmeta omaužat
  22. igorkr

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Nismo. Al smo??? Nebesa smo pa videli Evo Par slikc za pokušino ostale sledijo, samo da domov pridejo Jutranji vzpon Na krnskem jezeru Super je blo Damy da morem slikat ... Ja pa bom, ni problema .... A so dobre slike ratale, a ... D A smo že v Nebesih ??? Nebesa so zakon. Amen!
  23. markII

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo, čim ga nimam na očeh , pa tale moj pob čist podivja, pol mamo pa takele, moram prav pazit nanj, ker drugače .. , ni kaj krasno izkoriščate pogoje za izlete!
  24. markII

Vtisi z dnevnih voženj 2013

sta bila opažena , ko sta jo mahala po bistriški dolini, skoraj bi šel za vama, ker je Mia sigurno v kovčku kaj dobrega s seboj peljala....

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Da se naujo sam drugi hvalili (upam, da pišem v temo 2013) sem skočil pogledat Predmejske ride pri tunelih na vrhu med Predmejo in Otlico avtoportret za dokaz frčali pri prijetnih +12 in to Januarja kwaka se sončila in občudovala kulturne znamenitosti Cesta bo poleti odlična, ko ne bo peska in soli, sploh tisti del, ki obvozi plaz in je popolnoma nov.
  26. jama1100

Motoristični plani v letu 2013

Bosna,Črna gora pa mal otokov pa ostat živ.
  27. trebor

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Toško čelo bi bilo bolj primerno za Gašperja. :grim Z linijo 5 do končne v Podutiku, potem pa počasi 2,8 km do gostilne na Toškem čelu: https://maps.google....g=w&mra=ls&z=16 Itak se pa lahko kar iz službe odpravi gor, bus ima 50 m stran :yes: . LP Robert
  28. markII

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Khmm, mislim, da je čas, da počasi na sceno ena trezna glava pride, k tale naš podmladek je dobil kriila....
  29. danci1973

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Na Yamahi FJR1300 je pri nekaj čez 100k km še prva sklopka in ko sem z mikrometrom meril lamele, so bile obrabljene približno NIČ, tako da bodo verjetno zdržale še naslednjih 100k km, pa potem še naslednjih... Če pa ti ne znaš vzdrževat motorja, pa si sam kriv. D.

To je zaradi tega ker ma tako dobro kamuflažno barvo,da ga ne vidš
  31. zmilan

Motoristični plani v letu 2013

Tako smo mi povezali obe,le da smo na levo, transalpino prišli pri Hategu in prevozili obnovljen del proti jugu,nov asfalt brez urejenih bankin,potem pa nazaj proti severu po transfagarasan.
  32. MARJA

Motoristični plani v letu 2013

Pa ne pozabi Transfagarašana.
  33. gasperX

Lej kako se grdo gleda čuti se napetost med bmw-jem pa Kwakom hahahahaha
  34. gasperX

Vćeraj videni. Kmet2, Kmetica2, Damy, Corser, IgorKr,Simpleman, BMWRIDER bmw fozniki na peš rižotah na Krnskih Jezerih
  35. Snečer

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Zdaj vem zakaj si trakce montirate. Da se prej vidi, če je platišče zvito

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

iiiiiiii kake lepe rdeče obrobe :lol:
  37. Keeway Speed

Fotografije motociklov 125ccm

Evo zdej pa je mnde prlepl. No moj Keeway Speed, 125ccm, 2009 letnik, 4T, poraba 2.5l/100 km, končna 110 km/h (Še z blokadami seveda, pr kitajcu nikol neveš kdaj bo šlo kej v ku*ac), kupu sm ga pa lani novembra od enga stričeka penzjonista, z 13000 prevoženimi, parkiranga je meu pa u garaži na tepihu . Uglaunem men je ful uredu motorček, sploh za tako ceno k sm ga dobu (600€), najbolj se mi dopade poraba kr je fuul mala (Y). Morm pa zamenjat gume kker so zej Kendine gor še taprve in so trde k prasica pa niti grifa nimajo več :/
  38. pajkica

Romunija, dežela Drakule

http://en.wikipedia.org/wiki/Transalpina_%28DN67C%29 http://en.wikipedia.org/wiki/Transf%C4%83g%C4%83r%C4%83%C8%99an
  39. gasperX

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

jao svaka čast men se riti ne da več danes dvignit kaj šele da bi šel še laufat
  40. BelaStrela

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Za civilno rabo so tut dlake pod pazduho brez veze.

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

ob 11 uri je en helikopter letel nad mojo bajto, pa ja niste omagali?

Počk ...slikci bi pa lohk dali naslov:VSAK NA SVOJEM BREGU

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No tud jaz sem se mal dričkal dons,mal terena mal magistralke in mal AC Zjutri sem se v Kočevju dobil z Firbcem na kavi,bmflarski posli Sproti sem šel mal obujat spomine na otroška leta ko smo čofotali v Rudniškem jezeru Iz Kočevja sem jo mahnil na Cerkniško jezero,kjer sem imel stare starše in sem v otroških letih prav tako čofotal ^_^ še dobr,da nisem dobil plavalne kožice Iz Cerknice mim Rid ,Postojne in proti Nanosu.......ma mi ni žilca dala mira,da bi mogu mal gor k antenam pogledat ko sem nazadnje rinu v pol metra snega pred kočo so me ljudje gledal ko.... ......prebil pa sem se :hooray: Pa ne me spraševat kje je sneg,sm pozabu sliknt k sm se zariu do tanka pred kočo :blink: ..... Krenu sem še prot Vikiju,kjer sem si reku,da si privoščim malico ,ki mi jo je ljubeče pripravila moja najdražja. Za gor in dol iz Nanosa pa nisem šparal bencina in v top case je od malice ,ko sem se pri Vikiju ustavil ostalo tole,no biftek sem že kar iz kovčka z žličko postrgal Zgleda da bomo cel dan ob naslednjem sončnem dnevu pral ne pa vozil.... :surrender: Nabral se je slabih 400km in par kmečkih potez :lol:
  44. Tedybear

Motoristični plani v letu 2013

1. Kot glavno..ČZ, SVK, PL (Tatre) 2. Kot manj glavno.. Transfagarasan (RO) 3. vsaj pet enodnevnih po Dolomitih. Pa da bi se letos izognu srnam na cesti.
  45. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ja K2, res smo jo tudi danes malo pretegnili. Mi ketnarji imamo zimsko opremo že vgrajeno za osnovno ceno, kaj pa Vi, kardanarji? :grrr Ha, ha, se mi solzijo oči! Se pa moram vsem opravičiti za včerajšnje skrpucalo na "VTISIH 2013". Že napisano in skupaj zlepljeno, se mi je zbrisalo, nato pa sem na hitro nekaj skupaj zmetal. Tako je bilo pa danes. Že malo pozno, ob 12h sem se odpravil proti zahodnim sosedom, proti Doberdobu. Saj poznate tisto, Doberdob, slovenskim fantom grob. Če ne bi bilo treh enakopravnih jezikov, bi pomislil, da sem v Sloveniji. Italijansko, furlansko in slovensko, vsaj tako je po zakonu v pokrajini Gorica, na italijanskem Krasu (Carso), pa je slovenščina po vaseh uraden jezik, le redki ga ne znajo. Cesta, oz. asfalt je čez cel Kras v odličnem stanju, s toplejšimi dnevi priporočam obisk, foto zanesenjaki bodo imeli obilico dela, žejni in lačni pa ne boste ostali, izbira dobrot je velika. Nadaljeval sem skozi Jamlje (Iamiano) v Medjo Vas (Medezza), od koder je lep razgled na Tržič (Monfalcone) in Jadran Na hitro, le za slikico sem se ustavil tudi v Ribiškem naselju (Vilaggo Del Pescatore) V Sesljanu sem na tistem križkraž čudnem križišču zavil proti Mavhinjam (Malchina) , pot sem nadaljeval proti Šempolaju (San Pelagio), kjer sta mi domačina pokazala pravo pot in ponudila šalam in vino, sevada domač izdelek. Sem se lepo zahvalil za vse dobrote, kajti še sedaj bi lahko bil tam. Vem pa kam se vrniti, žal pa nisem nič poslikal, to pa bi bila fotka! Skozi Saleš (Sales), kjer stanuje bivša sodelavka, sem prišel v Zgonik (Sgonico). Par, torej dve fotki. No, že prej, v Mavhinjah, sem to poslikal, pa povejte mi, kateri jezik je tu glavni! Naprej sem skozi Prosek (Prosecco) nadaljeval pot proti Križu (Santo Croce) in ... Po isti poti sem se nekoliko vrnil nazaj, šel sem skozi Repentabor (Repen) in Col, pa ne nad Ajdovščino poslikal tole v sončnem zahodu, še skok do Opčin(Opicina), poznate silhueto, nato pa po AC proti NG. Ob 16h sem parkiral pred domom, bilo je malo toplo, malo hladno, dušo pa je pomirilo včerajšnjih 180km in današnjih 150km. Hvala tudi za vaš trud ob prebiranju VTISOV 2013. Lp
  46. jami65

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No pa smo tudi mi žačeli novo sezono.S kratkim izletom po Krasu in Vipavski dolini sva naredila krasnih 140 km pri neverjetnih 16° C . v ozadju biser Krasa - Štanjel kratek obisk dvorca Zemono (izredno prijazno osebje v gostilni pri Lojzetu,kjer imajo božanske sladice in čudovit ambient- priporočam) notranjost gostilne dvorec od zunaj v ozadju Nanoška planota
  47. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Dedek Mraz je moji Suzukici prinesel očiščeno in podmazano verigo, zato me je povabila na en lep giret. Mahnila sva jo proti zahodu in hitro slišala očitke, češ, kaj bomo motoristi še pozimi lomili škatle, počutil sem se kot črna ovca ena je celo omenila, da sem eden izmed Z-Mešancev, da me bo že uni tam štrafou. Nadaljevala sva skozi Gorizio (Gorica), Cormons (Krmin), proti Cividale (Čedad), kjer sem malo foto šuting, desno je Krn, levo pa zamejska sveta gora Matajur. Še prej sem šel skozi Corno di Rozacco, po domače Quatro Venti, kar pomeni Iz štirih vetrov, lahko pa tudi štiri-dvajset. Igra besed. V Cividale (Čedad) sem se obrnil proti Butriu, Villanova dell Ivorio, Cravelio, Aquielia (Oglej),Grado (Gradež), poslikal sem marinico, po nasipu dostop do mesta in Triglav. Mahnil sem jo proti domu, vendar mi sršeni v riti niso dali miru, zavil sem še proti klubski baraki, ob 18.00 pa prispel domov. Lepo je blo, jutri pa še lepš. Se vidmo, če bo kdo okrog blodu.
  48. crusty

MOTOGP 2013

......kr u redu, fotr mu je kupu nove grablje pa vile, že testira :D
  49. RVT

MOTOGP 2013

Kako pa kej Stonerju nasledn let kaže ?
  50. MARJA

Motoristični plani v letu 2013

Zapravt okol 16 000 €, skurt okol 1300 litrov bencina, pojest ene par odojkov, spit ogromn kave, pa nekaj litrov različnega piva.