Showing content with the highest reputation on 16. 02. 2013 v vseh kategorijah

1. Tedybear

Hribolazenje

Danes s turnimi dilami na Komno. Snega...tam ene 2 metra, kar za Komno ni ravno nadpovprečno. No, pa še sneg...ma kaj sneg..margarina. Niti celc, niti skorja, nekej vmes...ena pol metra mehka gmota. Tisti, ki so šli peš, so klecal in klecal, ker se je res udiral. Tu sem bil kar malo v prednosti. Smuka navzdil..eno samo matranje..iskanje strmih bližnic, kjer je vsaj mal šlo. Ampak...važn je, da ko si spet pri avtu, si rečeš...matr...spet sem nekaj zase naredu. PS. Spet narobe tajming za vrnitev. Gor nas je bilo bolj malo..in ko sem se vračal...srečujem...kar lepo število...deklet in žensk. Res...močno, močno so prevladovale. One gor, Tedyber....pa...dol.
  2. Eni pa res ne morte iz svoje kože! Sem ateist pa se udeležim vsakega žegna samo ,če je vreme.Tam nisem zaradi vere ampak druženja z prijatelji
  3. CeneR

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Iz turobne Ljubljane do sončnega Pirana,splačalo se je.
  4. maxiscooter

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No naj se še jaz pohvalim s prvo letošnjo vožno po slovenski in Hrvaški Istri. V izjemno prijetnem vremenu z lepim soncem in " toplih " 12 °C je padlo prvih resnih 170 km. Trasa poti http://goo.gl/maps/Hfef7. Med potjo smo se dobili še s prijatelji iz Umaga in Rijeke. Na cesti je bilo kar nekaj dvokolesnikov, ki so izkoristili prijetno vreme. Vse, motoriste pa bi rad opozoril na avtomobiliste, ki niso še pripravljeni na srečevanje z motoristi in na njihovo zimsko okrnelost.
  5. pik1

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

..... ne, jest nisem zato .... ker ne smem tak okol hodit ..... ... mi doma ne pustijo .... :krneki:
  6. Tedybear

Še mal......
  7. gasperX

HAHAHAHAHAHAHA

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Gremo se tok zment,zmaga predlog ,ki dobi največ lajkov!!!!!! Ko bo končan nabor,preštejem lajke na vsakem predlogu in dam delat majice,to bo to,brez filozofiranja :glare:
  9. ludiluka

10. gusar

Modelčki - replike

Tistili štirje v sredini zgledajo kar mamljivo
  11. moto rider

MOTO oprema - dežna

Družba! Enodelni, ali dvodelni... Ja, dvodelni je bol praktičen... Ne šparaj pa pri nakupu dežne opreme!!! Jaz sem leta 1980 (nekako pod "prisilo") v Dovru kupil dežjaka finske znamke Rukka. Res da sem bil malo solzen (zarad' cene), a moram reči, da je po 33-tih letih kombinezon še vedno 100 % vodotesen! - Ne vem pa, zakaj mi ni več prav?!? - Ampak ga uporablja boljša 1/2. Verjetno se je zaradi obilice dežja nekoliko uskočil??
  12. BMWRIDER

Hribolazenje

TAKŠNI DNEVI SO MI VŠEČ!!!!!!!!!!!!!!!! Ko zveš da si dela prost na sončen zimski dan!!! Ni mi blo treba dvakrat oment kam in kako!! Večer prej si vse pripravim,ker izvem,da se podajam na deviške terene,kjer že nekaj dni ni blo čliveške stopinje razen divjadi... Od doma se odpravim v upanju,da me na vrhu ne čaka burja..(hja,tokrat je bil res račun brez krčmarja). Tik preden štartam,pogledam proti vrhu...Ja,me je enmal zmrazil..Brilo je za vse šolde...Dokler bo šlo,grem... Že v štartu nič kaj obetajoča slika Nato pa vedno lepše in lepše In hmal je blo treba '' mamutke'' namontirat Med montiranjem se spomnim na dr.Jaketa in njegovo družbo,ki se danes MAMUTOVAT odpravljajo..Fantje!! Tereni so ziher več kot idealni in upam,da bo družba tudi!! UŽIVEJTE!!!! Naslednji koraki ...Uf!!! Mojzes!!! Zdej vem kako si se počutu,ko si po vodi hodu!!! Vso pot so me spremljale sledi in stopinje gozdnih živalic. Tik pred grebenom izza katerega je že žvižgala burja!! Do koče mam še kake pol ure,a me na grebenu burja prisili,da grem na vse 4 .. In tu se začno komedije!! Sunek mi kapo iz glave zabriše naravnost v grm cc 200 m nazaj in me tam tudi počaka,ko sem jo iskat odšla..Zopet se odpravim v hrib in trmasto silim v burjo,ko mi pri enem gibu desne roke palica zdrsne iz zapestja (ni mi jasno kako) in mi jo zakotali zopet v isti grm..Zakolnem in postanem vraževerna..Teta Burja mi očitno hoče neki povedat..Klinc!! Sicer nisem vajena ubogat ampak tokrat to storim brez večjih ugovorov in spremenim smer proti zahodu k cerkvici.. V božjem zavetišču se mal segrejem,okrepčam in zgasiram v dolino... Do samega cilja mi zarad burje res ni uspelo priti. Če bi zbrala mal več poguma,bi op pomoči burje lohk izvedla odličen '' BASE JUMP'' ..Ne bom razmišljala kakšen bi bil pristanek.. In v dolini pomaham skuštrani pleši NANOSA!!!!
  13. s56g

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Popoldansko dozo kofeina sem si zamislil v Vipavi ker je Igorkr že potipal morje. Wajducem je mlčk ulejklu Cilj dosežen t*
  14. BMWRIDER

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

MALO ZA ŠALO MALO ZA RES!!!

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Ma kaj se sekirate za majce...totalno Z-mešane ženske itak hodijo zgoraj brez
  16. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pa je kljub mrzlemu vremenu padlo 86km Prvotni plan, gremo do Vikija na čaj ... V Štanjelu proti Sežani že čudni oblaki, prav tako nad samim Štanjelom. Proti Komnu vse jasno. Odločitev. Jasno gremo proti Komnu in naprej vohat morje v Sesljan. Motorček zapeljal lepo na pomol, da se nasonči. Nato pa vohat morje in seveda pogledat če je še vedno mokro in slano Še malo Pogleda proti Devinu in Trstu nato pa švrk domov ... Štamprle šnopčka po taki vožnji pa prav paša, da te pogreje ... Do naslednjič, k novim dogodivščinam naproti ...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker sem se že navsezgodaj počutil zelo KULTURNO in ker mi je vsa ta KULTURA že krepko lezla na jetra, sem se odločil, da jo podelim svetu. Kaj hočeš lepšega, kot KULTURO deliti s KULTURNIM izletom z motorjem. Ob tihem mrmranju Zdravljice, me je čisto slučajno pot zanesla v vinorodni okoliš goriških Brd. Seveda sem na poti prečkal Italijansko ozemlje in KULTURO podelil tudi tam. Ustavil sem se v Gonjačah, splezal na stolp, pogledal na Tržaški zaliv in Alpe, KULTURNO poslikal Ninđo in v vsej tej KULTURI skoraj zapel pesem: Vstala primorska. Ker me je počasi, a KULTURNO začelo zebsti v prste, sem jo hitro pobrisal domov. Prijetnih in KULTURNIH 80km je padlo. Še 2 KULTURNA utrinka (Marta ga ma rada..vsaj tako pravi)
  18. 1.4.2013 se bo v Mirni Peči na Dolenjskem odvijal 16. tradicionalni vseslovenski blagoslov motorjev, motoristk in motoristov. Ob 10:00 uri sveta maša Ob 11:00 uri blagoslov motorjev Po blagoslovu bo pa na sporedu zabavni program. Upajmo na dobro vreme in se vidmo
  19. MihaGS

No, še en predlog.
  20. motozajebant

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

tko malo za intermezzo, ni še čisto dokončan logotip.... tko nekako... sam še črke bom dokončal... sicer pa, jaz sem idejo dobil v tej smeri, da bi se dale še nalepke natiskat (ja sej vem, moji domišljiji ni konca...), zato sem delal tako... so mi pa tudi prejšnji predlogi všeč....
  21. motozajebant

YES!!! pelu sm se 400 metrov :grim sej bi se 500, sam sem bolan lp,mz
  22. gasperX

Modelčki - replike

sm pa mislu da ta tema sploh ne obstaja... jest mam tut ene par motorčkov na polici
  23. sesir

Moto oprema LIDL

v iidlu se kupi kruh,banane in gumijaste bombone
  24. gusar

Ustavite Janšo!

Oskarje bodo zamenjali z zlati jajček-brez dlake.
  25. Men že ne bojo PEDOFILI mopeda žegnal
  26. cedevita

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Navijam za predlog MZ-ja in kot pravi Kmetica2, majica ima prednjo in zadnjo stran, rokava,... Se bo treba res na bjrci dobit.
  27. Tedybear

Ustavite Janšo!

Ne.....on je pri odrskih delavcih, pomočnik scenografa, zadolžen za žeblje in kladivo. Za drugega itak ni.

Ustavite Janšo!

Počas se res spreminjam v agresorja,sesut bi mogli kompletno državo in začet znova,kar to kar se dogaja zadnjih 15 let,kraja premoženja ki so ga ustvarili ljudje je nespremejemljivo,da ne govorim o poštenem delu ,ki ni več vredno počenega groša No sej kaj dolgo ne bodo mogl več kradet,ker ni veliko ostal.Takrat se bodo pa spravl na ljudi,delali bomo za golo preživetje,da bodo lahko gospodje jedl in filozofiral ter se vozil v limuzinah okrog zastonj. Ampak ko bo več kot 50% ljudi lačnih bo pa počl garant,zgodila se bo Libija.......padet pa mora leva in desna opcija,saj so vsi isti kradljivci(prašiči)ki se gnetejo okol korita v katerem ni več dost krme za njih,kaj šele za nas :glare:
  29. MARE 65

Strankokracija v Sloveniji

Eno tisočinko upanja sem imel, da bi mogoče, ajd pa res mogoče Cerar uspel to bando skup pošlihtat, očitno ni neumen, da bi potem po treh mesecih ali še prej izpadel papak, ker se ta golazen noče videti, da smo v totalni p...i in da bomo, oz. smo že zamudili vse normalne termine. Zato pa pravim, vse je treba pospravt od prvega do zadnjega politika, potem pa mogoče najdemo kakšne strokovnjake, ki bodo imeli voljo zadeve porihtat.
  30. sax46

Moto trgovine - Nemčija (FC-moto, Polo..)

Kupil pri njih rokavice, plačal preko paypala in dobil v enem tednu.Vse Super...

BMW K 1200 R

Lej koga zanima da imaš ti prednjo pa ne vem kero še,mi je nimamo in najboljša opcija in najcenejša je Čarman,drugače pa zadnja enota je 1000€+in če si ti na Avtovalu zlizan z Valentinčiči jaz nisem in nikoli ne bom ker mi njihov pristop enostavno ni všeč!!!!!!! In res ne rabiš vsiljevat svojega mnenja drugim ,sploh pa meni,ker nisem nek fantiček ,ki sedi na bmflu šele kakšno sezono ampak jih je za mano še pa še,mogoče celo več kot ti,na bmflu misli namreč!!! Ne razumi me narobe,te spoštujem ker si tehnično zelo podkovan in razgledan,pripravljen tudi pomagat,kapo dol :notworthy: sam res se pa včasih zadrži no z temi zakaj pa ne bi tega pa onga pa Kje najtabulšejši a ne no meni ni,meni je neprimerno boljši boxer in kar se tiče porabe in ciklistike in še bi našteval in vrjem lahko bi ker sem imel K-je in imam boxerja in govorim iz mojega vidika,prav tako ti govorim za Avtoval,so arogantni in nefleksibilni in to mi dosti pove,zarad mene so lahko še takšni majstri pa me ne zanima,še enkrat ne zanima in to spoštuj tudi pri drugih in ne vsiljuj svojega prava!!!!! P.S. najbolj zanimivo pa je ,da te mnenje nekoga drugega ne zanima,zanima te samo tvoje zanimanje....mislim...
  32. papez47

Ustavite Janšo!

:grrr Ne rabiš "cele države", bi bilo - 100 +1 čist zadost! Sicer je pa tako - jest si vsaj mislim.................da, ker nisem "njihov", čeprav nikoli nisem bil od nikogar - razen sam svoj - sem sedaj po ta novem "LEVI FAŠIST"! :krneki: Če je to res - in kar veliki vodja pove - najbrž že drži , potem v bodoče ne mislim več financirati tega cirkusa. Ne tako in ne drugače. Par stvari je že urejenih, o parih še "kunštvam" kako, ampak mislim da bo šlo. V glavnem "ta sistem" generalno bolanih in degeneriranih zblojencev, ki jim je moš oblasti stopila mozeg, od mene ne dobi niti centa več, kaj šele €, Tisto o zaležanih in zanemarjenih in pozabljenih "pohalnikih" pod posteljami in na podstrešjih ..................... ja.................. bo treba WD40 in ketensprey aktivirat in stvari mal zgloncat.......................... ........................ za vsak slučaj..................... :naughty:
  33. sayo

Ustavite Janšo!

VLADA je zdaj začela raziskovati SUMLJIVE bančne LOPOVSKE kredite LEVIH vlad, SVOJIH LOPOVSKIH kreditov, ki jih je bilo največ v času prve SDS vlade seveda NE BO PREISKOVALA !!! TO pa je DEMOKRACIJA
  34. I30

Prejemki cerkve iz proračunskih sredstev

Piše pa "Blagor ubogim na duhu, njih je nebeško cesarstvo". Zato opusti up...!
  35. umetnica51

Prejemki cerkve iz proračunskih sredstev

Mene ena soseda tud ne pozdrav več od kar sm ji rekla da so v RKC sami šalabajzarji.... :unsure: Tisti zavedni katoličani so blazno občutljivi na blatenje imen ala Stres,Rode,Štuhec... Jest sm pa še kr blazno jezna ko slišim, da župnik še vedno ne glede na krizo mašo zaračuna 17 eur. V sv pismu piše samo...dajte cesarju kar je cesarjevaga.... Nikjer ne piše dajte cerkvi kar je božjega....
  36. svobodnaptica01

Priprava motocikla za dirke

Ne, motor bo samo do zadnje pike skladen s FIM Europe (bivši UEM) pravilnikom za Superstock 600. Ti so pa pač zelo, khm, posebni, natančni, odvečni...(vstavi poljubno) itd.. Čeprav tole se mi zdi celo zelo ok predpis. 1-2%. Glede na to, da so dirke tam do 12 krogov ni nobene panike.
  37. gusar

Ustavite Janšo!

Svašta pi... rodi pa i janšo.
  38. dopolavoro

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

lepa furca...po krasu je kr nekaj snega, v ovinkih je treba bit pozorn na plošče ledu .. kdaj,kje preidem na kofi...
  39. mamkabozja

Mamutovanje 2013

Na avtocesti iz Maribora proti Ljubljani so DARSovci že postavili opozorilne table, ker je velika verjetnost da se sredi zime vali po cesti mamut ali mamutka
  40. CeneR

KTM 1190 Adventure in R

41. Tedybear

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Svaka čast zmešanci. Od 16.decembra ste naštepali 70 strani....."koktejlov"...

Suzuki SV 1000 S/N

welkom tu 'd klub.... ... da se ne boš obremenjeval glede hladilnika.... e-bay je zakon. Novega aftermarket dobiš za cca100€. ... drugače sem pa tudi jaz nabavil bočne plastike
  43. point

Moj novi, vseeno pa letos praznuje 10 let. Honda CB 1300
  44. žiga 92

to je to.. sam sili na zadno!
  45. Noiser69

:grim
  46. pik1

Hribolazenje

.... a lahko pol kdaj z vami tud na konc štartam ????

Hribolazenje

... so mi še trepalnce zamrznle :xx: 774844_4657053937040_1189285033_o.jpg ... pomojem je to cukr u prahu... al pa moka od tvojih sladkišev.....
  48. gandi

Vi ste bli na Slavniku, mi pa na sosednjem Snežniku... :grim
  49. BMWRIDER

Hribolazenje

Sneg,SONCE, znosne temperature in klic smatanastih vrhov so nas zopet pregnali ven iz hiše..In,ja!! Zopet smo se imeli krasno!! Ob 8ih štartamo iz Prešnice.Korajžno čez tire,kjer za las zgrešimo vlak s polnimi cisternami PETROLINEGA goriva!! (Igorkr je skalkuliral,da bi mu ena zadostovala za en lep čas in po tihem upal,da se po nesreči od vlaka odklopi ) Damy je pripeljala še svojega zvestega čuvaja Pogled proti morju iz razgledne točke In nadaljevanje proti vrhu Pogled proti Nanosu In koča na Slavniku Malica in dobrote,ki so nam jo ostali prišleki zelo zavidal..(mi prnesl,mi pojedl,nobenmu dal ) Privezal smo duše,mal odpočili telo,se ob Igorjevih arcnijah segreli in počasi spakiral v dolino..Še par slikic na samem vrhu ob smerokaznem stolpu..Razgled pa preko naših alp do avstrijskih in na zahodu čez vse Dolomite..BOŽANSKO!!! (in spet zakolnem in bemtim čez nikakve zmožnosti mojga žepnega fotoaparat) Spust je bil velik bl toplejši,prijetnejši z veliko lažjim tovorom.. Damy in njen prečudovito vzgojeni LUKA,Eva,Igorkr,Simple men in moja malenkost smo zopet preživeli en prečudovit dan na 1028 m.. In za konec nam je zadišala kava pr VIKIJU...Pa smo šli......
  50. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes me kolega s katerim imava skupaj motor v garaži, pokliče če pridem do garaže, da mal lubice zakurblava in pobožava... ja itak, sam še iz postlje se vržem in sem tam... pridem, njegov motor že laufa, pogledam v nebo, nikjer nobenega oblačka... ja itak, stari, greva sam na eno kavo no??? no dej.... narediva prve letošnje kilometre, zapeljeva se na kufe in uživava... kar naenkrat pa še en motor... res da slabo vidim na daleč, ampak Mausa pač ne moreš zgrešit, s tisto pederušo okoli pasu sem mu dau za eno švoh kaFu, je rekel da se je za nama z avtom pelu in da je vedu kam greva na kufe, tko da je mogu še on pridt... lepo od tebe Maus, sam bi blo lepš če bi še plaču zelo malo kilometrov, ampak veliko užitkov, spet po dolgem času na motorju... lp, mz