Showing content with the highest reputation on 26. 04. 2013 v vseh kategorijah

1. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Živjo klapa, sem še vedno živ, ravno za vsako furco pa vas tudi ne morem obvestit, pa slikat, pisat, ... ma kdo bo vse to plaču! Alora! Ku ponavadi, je bla srjda, nu ljpo wremo. V naš moto klub se je pridružila pripravnica gdč. Urška. In mene so določili za njenega mentorja, naj bi jo bilo potrebno uvajat, pomagat, svetovat, etc, etc. Ma kej ju češ uvajat, če ma pupa GSX R 750 in otiska da te pelje scat. In nisem jmu nč prwti. Sva kresnla na soukanski pumpi, v Vipavi pa nardila prvi postank, pa tudi kej počikulala. Preko razritih Rebrnic do PO, na desno proti Pivki, Ribnici, po Vremski dolini do Timava, oz. Škocijanskih jam, kjer sva naredila eno fotko za objavo, ostale niso,, nadaljevala mimo Kozine proti Obali. Na črnokalskem 180 stopinjskem ovinku, naju je policjiska Oktavija lepo spustila naprej, lepa gesta g. policjist. Mlčk je že krullo po trjbhi, zato sva se odločila, da se greva do Tomija(Tomato) v Lucijo okrepčat. Pa še malo EPP-ja, Le v ponedeljek ima zaprto, priporočam, da zavijete na Šolsko ulico14 v prijetno kantino in doro kuhinjo. Urški je bilo na začetku malo nerodno vendar se je kmalu udomačila, ni blo druzgha. Pa še eno za cedit sline, trznlšč. Posladka nisva naročila, bi štonjru, lizali pa tudi nismo. Ma kr je ratalo že pozno, sva jo kar prek Škofji, po AC čez Italijo mahnila v naše drage klubske prostore. Ben, je bla ura deset an pau, k smo pršli domu. Ma kej vam čem pravit da je pašalo. p.s.: če vam primorščina dela težave, bom pa prevedu. Juhej!
  2. motozajebant

pa da še jaz nalimam svojo lubico Yamaha Fazer, 2004 letnik... ABS ASR gretje ročk povišana šipca led smerokazi prilagojen nosilec tablice stranski kufri Akrapović no... nič od tega nima jo imam pa vseeno zelo rad.... ... ima pa enega zmešanega voznika...
  3. shark90

Še moj "KTM" Bmw k1200r, 19.000km, plastike od k1300r, mass izpuh, k&n zračni filter,...
  4. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2013

HyperJack je že večino reportiral ... Cofko-cof s punco in Cikadina, super vaju je blo spoznat, ma ste res fejst! OrangePower™, pogrešali smo te! Cesta je bla super, čez auspuhe smo uparili kar nekaj bencina, povprečna potovalna hitrost pa je bila malce nad mojimi navadami, zato sem hitro izkoristil priliko turističnega vodiča pred menoj in pridno nagibal mojo Shiverco. Na rudniškem jezeru je res lepo, nisem pa vedel, da imate tudi kafič na tisti strani, razgled je vrhunski! Evo eno iz terasice: Jaz sem domov pridrajsal že v mraku, se vozim in kar na enkrat slišim rahlo pckanje po čeladi ... WTF, kako lahko dež pada, nikjer oblačka. Pripelje avto nasproti in obsveti miljaužnt mušic na vizirju! Sam še majskih hroščev se mi je manjkalo. No, od mušic se vidijo le večje, ampak pomojem je na koncu fure vsaj ena na vsak prevoženi kilometer ostala na čeladi. -_- Kombinezon bo pa zgleda kr kmalu spet v pralni stroj vržt, od danes je prišel kot s fronte. Treba bo kaj podobnega kmalu ponovit! Če ne drugega si mahamo!
  5. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2013

pa da še jst napišem, dopoldne sm jo mahnila na homologacijo žmigovčkov, malo sm se sicer načakala, ampak važno da je zrhtano. Po kosilu pa je bil tako lep dan da sm jo mahnila čez kras do vikija. tam so bili sicer sami taljančki, ki imajo danes nek praznik in jih je bilo povsod kot listja in trave, ko sm se že odpravljala proti domu, pa prihrumita mimo hyperjack in slvr, sm morala počakat, da vidim s kom debatiram v temi od zzzjčkarjev. malo smo pregledali mopedke, pa poklepetali, kot je jaka napisu je še cofko in njegova cofkica priletu. Vmes pa piše Bela Strela, cikaaaaaa pridi v postojno!!! in seveda sm šla, kaj mi pa preostane. V postojni se je ravno ko sm se se dobro usedla pripeljal še simpleman tako da sva skupaj počakala Belo Strelo, ki je bila vsa jezna zaradi taljančkov na ridah. V miru smo spili čajček, malo bla bla bla (ženske pač) in enkrat po 18h počasi odpeljale vsaka proti svojemu domu. Tako je danes bila prav nepričakovano zelo zanimiva furca
  6. GSdreamer

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No pa smo šli še mal v mrzle kraje pogledat kok se je kej snegca stopil v slabih dveh mescih. Ob 11 štartam z Agipa v Vodicah kar direkt na avtocesto, ker sm zamujal že eno uro. Najprej sm se odpravil v Planico, kjer že pridno nadaljujejo z gradnjo malih skakalnic , takrat se na žalost ni dalo priti bližje tkole je pa zgledalo danes, od stojišč je ostalo bolj malo potem smo pregledali še drugo FIS prizorišče marec in danes, se še da mal smučat potem sem pa krenil proti primorski čez Vršič najbolj kritični odseki so postali še bolj kritični, skor kot rodeo je že postal tal naš ''veličastni'' prelaz (gorenjska stran) je pa res da je primorska stran bistveno bistveno boljša, tut že pesek so se spravil pucat, na prelazu kot tudi v dolini (malenkost je še ostala) pičim naprej proti Bovcu in Kobaridu, začuda vedno bolj vroče, se v Kobaridu hitr ustavim, slečem podlogo in pičim naprej proti LJ čez Kladje v Gorenjo vas, naprej skoz Lučine v Horjul in potem končno ob 15.30 doma,hitr doma pojem neko malenkost, se preoblečem in ob 16 že nazaj proti Vrhniki, tokrat na 4 kolesih z najetim šoferjem, mal preveč utrujen da bi se vozu še tja pa nazaj, pa še bencina je zmankal po poti srečal presenetljivo veliko motoristov, skor roka odpadla, nekateri še vedno neznajo odzdravt, vrjetno zato ker so bli večinoma makaronarji Zaključek: sneg se počasi topi, omejitev čez Vršič je padla na 30, razen če hočeš da te vrže dol z motorja, Italjani so začel kopirat Britance in se vozijo po levi namesto po desni, res ne vem kdo jih uči vozt

Dirkač Kmetica2 BMW F 700GS 800ccm 75hp 2012 Cevne zaščite motorja Špic lampe Šus plata Zaščita rok Gretje ročk(dvostopenjsko) Povišana vetrobranska šipca LeoVinci(homologiran) ESA ASC RDC ABS Potovalni računalnik Led smerokazi In še v potovalni izvedbi
  8. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

prvi dan dopusta uspešno izkoriščen skratka, okoli 12 se napravim v kombinezon, skočim na eno kavo in delam plane kam danes ker mi ne rata, se odpeljem na drugi konec Ljubljane še na eno kavo, mogoče pa mi tam le rata :naughty: odločim se, da jo mahnem proti Kamniku in Gornjem gradu... V Trzinu me kliče kolega naj ga počakam... enga in že je tle in pičima midva po svoje.... Vmes se odločim da bo današnja destinacija Logarska dolina in zato pri tabli za Kranjski rak zavijeva levo... proti Kranjskemu raku in naprej proti Lučam... peljeva po bolj švoh in polni peska cesti.... malo pred Lučami še en klik... v Lučah levo proti Logarski dolini in spet cesta kot švicarski sir, luknja pri luknji... Logarska dolina temperatura odlična, v Logarski prijetno hladno in sneg :grim ja, če je pa sneg, se je pa treba ustavit (obožujem sneg namreč) :yes: tudi v sneg gre Yamaha po snegu se je seveda treba sprehodit... malo pokleknit... in udobno zleknit... nazaj se vrneva skozi Mozirje do Trojan, kjer na hitro zmažem enga Strojana in gasa v LJ.... narediva 200 lepih, sneženih, sladkih in polnih užitkov kilometrov...
  9. črna strela

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

....jutri dostava na dveh al pa na štirih
  10. RVT

Po kolenu

Glede na to, da so se 20 ali več let nazaj več ali manj samo po dirkališčih po kolenu vozil je sedaj to po cesti skoraj običaj predvsem za voznike cestin motorjev in prov zanima me a je možno da bo npr. čez 10 ali več let tut vožnjo po komolcu cestni "običaj" , ki se je tako kot vožnja po kolenu preselil iz dirkališč še na cesto ..in se bo na motosvetu odprla tema: Po komolcu

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Popoldanska furca, ko si rečeš ajde, gremo na VIKIburger, hitro sprevrže v eno orng turo, je treba na drug konec slovenije tudi pridet, tko da sem počakal SLVR.ja v kočevju na molu, smo napojil konjenico rekli dve besede in že smo bli na cesti...sprednja nova guma je narekovala lagano sportski tempo, temperature so bile prave, da možgani niso dosegli vrenja.... Sledilo je cijazenje do Ribnice, potem pa po lepi notranjski pokrajini do Cerknice, kjer zadnji trenutek opazim Helenco, kako sedi zunaj kitajske, pa verjetno čaka, da bo konc šihta, sem vidu, da je parkiranega SV.ja že kar trgalo , zadnji trenutek odzdravim, sam pomojem ni registrirala Mimo Postojne kr gas mimo OMW.ja, mausovega Kwaka ni bilo na spregledu, tako sem takoj vedel, da ne bo nič z kawo ... 5min kasneje, že v Črnem Kalu, ne sej dejansko je blo mal več , vidim, se nekaj zlatega sveti, ena bejba zraven se pa sam smeje, sem takoj vedu koliko je ura! Seveda, Cika se ni mogla upret mojemu Z.ju....je prov čakala, da sem pršu na Burger, sicer je mela neke izgovore na neko homologacijo, sam jaz sem takoj vedel, koliko je ura Uglavnem sem razširil poznanstva :grim ob taki družbi itak cajt mini kot bi mignil...med hudimi debatami, kako kdo zalaga in kakšne racing gume so najboljše za "nas" dirkače smo dočakali še Cofkota in njegovo lepšo polovico (Cofko brez zamere! ) Ćizburgerji so padali za stavo :grim , ker pa kljub čakanju Mausove kave čist obupal sem si mogu kar sam plačat kavo ...ne ne, je dejansko SLVR razdeviču črni kal, zato je on plačal kosilo , svaka čast, se oddolžim ob priliki . Itak ob pravi družbi vse hitro mini, sonce je pojenjalo, mi pa še pol Slovenije pred sabo, da pridemo domov....v obratni smeri do Postojne, kjer je Cika že kofetkala v drugi družbi, očitno mi nismo bla prava družba , ampak važno je, da ji moj Z še vedno ne da miru... :grrr..vem, da če bi kdaj lahko prodala zlatkota, bi hitr kupla istega Postanek na Ridah, kjer trepetamo v gledanju mladih Italjanskih juncev kako v kavbojkah in skaterskih copatih zalagajo ovinke...nismo bli pri volji, da smo v družbi kamikaz , podn od podna, na koncu za posladek, pa kreten v 147, dol po ravnini s telefonom v roki v prehitevanju dveh avtomobilov....na spodnjem ovinku je bil še kar na nasprotnem pasu....ma da ga dobim, ga zdrobim V Cerknici pri debelem baru uleti Ata Osa :grim ...kaj drugega kot nova poznanstva spet , zdilava eno hudo robo in hitro bežimo proti Kočevju.... Zaključimo v zadnjih Kočevskih sončnih žarkih na Kočevskem jezeru :grim Družba fino je blo, upam, da ste vsi varno prispeli nazaj domov , ob priliki ponovimo Nabralo se je 250km, s povprečno porabo čist malo več kot vžigalnik...5,8l , toti moj Z cel EKO stroj :grim Tko da ja, ju3 me vrjetno ne bo na cesti, moram zdej spet ene dva dni glancat motor
  12. gusar

Zjale

do konca :yawn:
  13. skyscan

Kawasaki Z 750

Sem poskušal dat v števc, pa ni ratal, ker bi originalno osvetlitev števca zje*al, tako da je nastalo tole:
  14. trebor

Danes trikrat viden Kmet, ko je nemški traktor pred bajto rihtal in pucal. Nato pa ob pol enih še čez center z modrim lavorčkom na zadnjem delu mopeda. Ne vem, najbrž je šel za Savo, da bi moped splahnil ali pa da bi ga noter zapeljal, hehe. LP Robert
  15. urkoman

STOP Policija !

Danes so me policaji ustavili na Vicu, lucke, sirena, akcija, takoj, ko sem speljal skozi zeleno v kriziscu... Opozorili so me, da imam odprt kovcek, res lepo. Me je malo zrlo, ko sem ustavljal, saj nisem imel nobenega dokumenta...uff
  16. bobk56

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes na dvopasovni cesti se želim vključiti na levi pas, nakazem s smernikom vidim da je prostor in se vključim. Idiot za mano začne na polno trobit in se vozi dobesedno na gumi. Obrnem se nazaj kao WTF ti ni jasno in se peljem naprej. Ko se ustavimo v koloni bedak zapelje čisto ob mojem boku, tako da se je podrgnil ob moj komolec in vpije iz avta "A TE POVOZIM A TE POVOZIM". Začnema se neki prerekat ga pošljem v tri pm in potem je pacient še hotel stopiti iz avta. Na srečo se mu nisem zabil v vrata. Nikoli ne obračunavam fizično, ampak če bi me zablokiral in stopil iz avta, res ne vem kako bi se izšlo. Niti ne razumem kako si sploh upajo kao glej me pridem iz avta, glede na to da sem v full body armorju pa tam blizu 100 kil Delim dokler je še sveže
  17. jakATV

Lep je bil Vršič danes.
  18. tintin

ja 180km.. mi je celo ratalo prit do tačke v skoraj vsakem ovinku, ter guma nima več tistega roba ob strani bo treba počas drsnike ubavit
  19. Cofko Cof

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Upam, da jih ne bo samo šest

Kawasaki Z 750

Prva vgradnja NiSSIN, nič drugega! 80€ komplet za sprednji konec.
  21. rosse20

Kawasaki ER6 N /F

NE, ker nimaš ustreznega izpita! in tudi če bi ga peljal s preizkušnjo in bi se ti bognedaj kaj zgodilo, vse stroške kriješ ti!
  22. papez47

Kaj vas je danes spravilo v slabo voljo ?

Pa, poglej, tale te bo spravila v boljšo voljo.
  23. bobk56

Praga

Šli smo torej po tej poti: Tole je pa recepcija kampa Žižkov: Tukaj pa ostale fotke: https://plus.google.com/photos/112958044046689238335/albums/5782133700248171137?authkey=CKKhrIP566O8Zg Proti koncu albuma so bolj take Tale je iz pivnice v pragi.

Moje izkušnje - Arhiv

25. stuhec

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Hocm bit sexi

Nasmeh...

.. .lej, k tebi ne morem dajat lajkov, sem se odloču, da te citiram in pol sam seb dam lajka, k isto velja, k da sem ga dal tebi... in to štiri....

Nasmeh...

petek, prazniki ... juhej .... ...

Zjale

petkou :yawn:
  29. FLY

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes je bil v IT državni praznik in mnogi so si vzeli jutri dopust ,tako da bojo fraj štiri dni. Ker je tudi njihova prometna kultura zelo visoka,je še sreča da se držijo v glavnem po gostilnah in restavracijah.
  30. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ej Norc, a kej grmi po ta novem?
  31. skoda

Začel je pa tale, maš na njegovem profilu linke še nekaterih ki so naredili kej tazga tud ta posnetek, ki si ga pokazal je eden izmed njih :yes:
  32. KeC

Kaj pa glasba ?

Če pa kateri band res pogrešam so pa to:
  33. MARE 65

Cestna črno siva kronika

Samo nasvet, dobrega odvetnika pa se bo nabral za doštukat za novi avto.
  34. Python

Grmeča mačka častitljivega letnika 96, 54.000km, dodatna oprema: Ice Age veverka v funkciji navigatorja
  35. Berger

Asocialni R1 ringaraja

Jaz sem tudi zraven
  36. Spider™

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Če se morjo že vsi slikat pri belokranjskem avionu, se mormo pa tudi mi
  37. pik1

Tomos APN 6 Alpino....

.... verjem mi, da boš z vsakim magnetom, k ga boš uniču, bolj samozavesten ....
  38. PURPLE

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Na poti v Zagreb. Hotel me spominja na tistega iz filma Shining - a little scary.
  39. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Že jutranje vreme v naših koncih je nakazalo možnost za lep nedeljski izlet. Le kam jo mahneva danes? Nekam, kjer je promet redek tudi ob delavnikih, narava pa dih jemajoča! Torej nedeljski krog po deželi Petra Klepca! No, pa sva šla...Semič - Dvor - Kočevje, lagano sportsko...seveda povdarek na "lagano". Prvi postanek in kavica v Kočevju. Mimo kafiča je bil kar živahen motopromet, tako da sva šla kar hitro naprej - smer Brod na Kolpi. Nasproti vozeči avtomobili so naju opozarjali z lučmi. "Aha, najbrž kaka patrulja v zasedi", sva si mislila in zmanjšala že tako turistično vožnjo. No, to nama ni nič pomagalo. Tik pred Brodom naju policijska lizika postavi na stran! "Obmejna kontrola prometa. Vozniško, prometno in sopotnica naj da tudi kak osebni dokument!" "Ajde ljubavi, dej osebno!" "Eeeee....Nimam! Sej sva rekla da ne greva na Hrvaško!" "Ja in? Pa valjda maš kak dokument sabo!" "Nimam..vse sem doma pustila! Samo 20€ sem sabo vzela, več itak ne rabiva!" (itak pa da sva v 55l top case-u tovorila vse živo in za eno osebno je pač zmanjkalo placa! No comment! Ampak policist je bil zelo korekten in prijazen (se mi zdi da se je celo malo muzal, ko sva midva imela "debato" okoli dokumentov :grim ) in ni kompliciral. Vrnil je moje dokumente, njej je pogledal skozi prste in nama zaželel srečno pot. No, več takih policistov, prosim! In že sva odbrzela naprej priti Osilnici. Vmes še eno slikanje pri Petru Klepcu. Seveda se z lahkoto kosam s Peterom Klepcom, kar sem dokazal že lani jeseni, dokaz pa je tale fotografija :hooray: Kolpa ali Koupa, kot ji rečemo Belokranjci, pa še vedno preko neštetih brzic teče s tokom in proti toku - nemreš belivat! To spoznanje naju je naredilo lačna...pa ne znanja, ampak odlične jabolčne pite pri Kovaču- njami! Po sladkem okrepčilu, sva se začela vzpenjati na prelaz Strma reber (993 m.n.m). Cesta je še precej posuta s peskom, na kar naju je nazorno opozoril rahli zdrs prvega kolesa na drugi serpentini :oops: , tako da sva nadaljevala kot po jajcih. Na vrhu pa še kar nekaj snega. Če lažejo slike, lažem jaz! Do doma sva ravno še ušla plohi, števec pa se je tudi ustavil na lepih 205km. Nauk dneva: Če si ženska, ne rabiš dokumentov! :grim Lep pozdrav
  40. semering

Borut Hriberšek

................ tajkuni in barbe brez obraza!!!
  41. BIZIXXX

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker imamo rdečo vlado se je rdeča motoristična banda odločila okupirat OMV Postojna :lol: Japoncev ni bilo :grrr Po obvezni kavici, smo jo mahnili čez Kras proti Kopru, na Tomosijado mal smo si ogledal mopede ki so bili naše mokre sanje ko smo bli še mulci :grim Ne vem zakaj me je tale moped spomnil na Kmeta2 :lol: in jasno ko smo bili na teritoriju motosvetovke Bela81,ki najbolj zagreta Dukatiska kar jih poznam svojega ima parkiranega v dnevni sobi Vreme je zdržalo, v Kopru je bilo prov fletno toplo, presenetljivo malo motoristov na cesti, naprav prejšnjem vikendu. Softiči :lol: no razen Mausa ki je vedril pr Vikiju Super hudih 300 kmjčkov
  42. jakATV

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ven iz te betonske đungle Levo ali desno Prav sem se odločil in lahko potrdim napisanemu. Tudi tukaj grem levo Spotoma se seznanjam z lokalnimi zadevami Čakam, gledam, da bi se ulegel pod njo, nje pa nikjer. Zelo domiselno in lepo urejeno počivališče za popotnike. Po sidrih, ki še zmeraj visijo se da sklepati, da se je letošnjo zimo tukaj smučalo. Smučišče Vrhe, če se ne motim. V daljavi Savinjska dolina Mat ku..a ! Opss, gremoo !!! In smo prišli Pa na drugo stran Savinjske doline proti Založam. Malo sem, malo tja. Uživam v lepi sobotni vožnji, pozabim na fotoaparat. Nazaj grede, že v bližini Ljubljane pa tole. Upam, da bom tudi jaz po toliko letih v tako dobri formi.
  43. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Popoldan se odločim preživet pred TVjem ..... trening MotoGP .... itd. Se zleknem pred TV, ravno se začne trening Moto3 .... vržem oko na vremensko, ki za naslednje dni ni ravno obetavna in tako skočim v moto opremo in se zapeljem 55km. Ker imam gumo popolnoma novo, sem seveda še vedno pazil v ovinkih, da me ne bi slučajno špohtlali z asfalta (hec). Iz smeri Ptuja ..... mislil sem zavit v Hajdoše pogledat progo za karting, pa se mi je zdelo brez veze, da se tam mudim in gledam zapuščeno progo, tako da sem v Zlatoličju zavil za Prepolje, Kungoto pri Ptuju, ter se nenadoma odločil, da grem do gradu v Rače, kjer sta nastali spodnji dve fotografiji. Od tam sem se zapeljhal do Frama in po stari cesti zavil proti S.Bistrici. Malo pred Bistrico pa sem zavil na staro cesto Bistrica - Ptuj in tako se je nabralo nekaj kilometrov. Srečal zgolj 3 motoriste in dva z čoperji.
  44. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo, še od danes par utrinkov. Jaz in Aders+1 sva šibala od Črnomlja, Vinice do Crikvenice, po magistrali do Senja in potem preko Ogulina spet na Vinico ter domov. Nabralo se je 286 kilometrov. V Senju smo se najedli pa še na sladoled smo šli. Je blo pa kr hladno ob obali, enih 22-23, med tem ko doma jih piči že 27°, čist zašvicu k sm parkiru. Da ne bom samo klobasal, še par utrinkov: Sašo in Nina Moja malenkost Pogledaš levo - morje ... pogledaš desno - morje! Papica Pa še 2 tihožitji posneti iz terasice kjer smo se basali

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pa sem zavil še v čisto drug konec,na katerem letos še nisem bil. Pot me je vodila prek Kočevja na mejni prehod Petrina kjer srečam HyperJacka in še enga mudela,k se ni predstavu.... Naprej so Kwakarji krenli prot Crikvenici jaz pa prot Osilnici In koga še srečam pred gostilno Kovač v Osilnici Primorce,ne moreš da belivaš,sem jih bil prov vesel,s Simplemenom in BMWriderko smo spil pijačko in skupaj krenli nazaj proti Petrini do Žage in naprej do Dola ^_^ Vmes smo mal zamenjal motorje,da mi je BMWriderka spucala izpuhe Še kratek postanek pri mojih starših,kjer med iz panja priteče direkt v kozarec brez predelav in aditivov ^_^ Naslednjič grem pa spet lohk mal do OMW in Vikija mi že pripada
  46. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

jst sm jo pa dons useku s šihtom končam ob 17:20, hit v garažo, kombinezon gor navlečt in gasa.... s kolegom jo okoli 17:40 mahneva na morje kr AC, pa po gasu..... prideva v Strunjan, spijeva vsak en sokec na obali in gasa nazaj... opet, AC i piči miki sej vem, AC-dolgčas... ampak sem dubu preblisk, da hočem muuuuuurje videt nastala je pa samo ta slikca

KTM 990 ADVENTURE 2008 37.000km Dodatne luči Zumo550 Gretje ročk LeoVinci izpuhi(homologirani) Vzvratna ogledala od BMW F700GS Scott oiler(KTM) Cevne zaščite motorja Nalepke na kolesnih obročih(KTM) Veriga in zobniki ABS Podloga za mehek teren na stranskem stojalu športni filter in nova mapa(Akrapovič)
  48. larss

Nalepke, logotipi, vinil folija... za motor

par slikic,...
  49. semering

Po kolenu

Jaz grem tudi po kolenu... ...ko žena zaukaže!