Showing content with the highest reputation on 01. 05. 2013 v vseh kategorijah

1. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Prvi jutranji žarki so oznanjali, da bo danes sonce le pregnalo oblake in dežne kaplje ter naklonilo lep dan. Malo sva razmišljala kam bi jo mahnila, pregledala možne variante, ter se nato odpravila na pot. Da bi se ognila semaforju na rebernicah, sva naredila obvoz na Lozice, ter potem po "razburkanem morju" ovinkov ter novih "flikah" asfalta le prišla do Razdrtega ter skozi deželo Martina Krpana prišla v deželo medvedov. Malo sva pretegnila krake in dolila nekaj literčkov v zverinici, sebi pa privoščila Okrepčana sva zavijugala proti Dvoru in naprej proti Otočcu. Na hitro sva se sprehodila po grajskem parku, nato pa nadaljevala proti Brestanici. Ob jezercu sva napolnila želodčke, se malo odpočila, potem pa je že bil čas, da zavijemo proti domu. Cesta od Zidanega mosta do Hrastnika mi res ni bila po godu, je pa zato bilo veliko bolje naprej proti Litiji in Ljubljani. Malo je bilo potrebno še potrpeti na AC do Vrhnike, saj so se, po gneči sodeč, vsi odpravljali proti morju. V Logatcu sta bili zverinici zopet žejni, midva pa željna sladoleda. Tako okrepčane nas je čakalo še nekaj deset zadnjih kilometrov do doma. Malo sva še posedela na ridah, poklepetala s Keiko, potem pa spet čez luknje, valove in flike privijugala do doma. Naneslo je 370 kofirejserskih kilometrov.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No dopoldne mi je le uspelo štartat (jah se človek hitro navadi da je fajn če ni treba vstat zjutraj - dopust je zakon ^_^ ). Ker še vedno nisem čisto vedla kam točno bom šla, je bil najprej cilj SLO-HR meja. Torej - od doma čez Ride in Senožeče do Kozine, tam levo in čez Obrov, na zadnji bencinski pred mejo tankat. Sem hotla nabavt še malco, pa niso meli sendvičev... pa je šlo z malo le tekoče poživilo. Tam sem se odločila za smer današnjega potepa. Čez Starod v smeri proti Mučićem, na poti do tja "budnica" - šlepar, ki je prehiteval drugega šleparja v klanec - no ni mu šlo najbolje :grrr So pele bremze... Malo naprej še ena budnica... Dolgčas mi res ni bilo. Do Opatije bolj ali manj cijazenje v koloni zaradi del na cesti. Čez Opatijo prav počasi, tudi naprej nič kaj bolj hitro - spet delana cesti, semaforji ... Dolgčas. Če se prav spomnim se je šele nekako od Mošćeničke Drage naprej začela uživancija Skoraj prazna cesta in tisti lepi ovinki - ne rabim dosti komentirat ne... Sem mela še namen se vmes kaj ustavit in poslikat, pa ni šlo - je preveč pasalo vijugat. V Plominu pa sem si le vzela čas za pretegnit krake... Družbo mi je prišel delat en vaški potepin... Ker pogled v nebo ni bil nič kaj prijazen, sem raje nadaljevala naprej v smeri proti meji. V Vozilićih kot po navadi na sever, čez Boljunsko polje in proti Lupoglavu... Kmalu za tem pa spet delo na cesti. Za en odsek sem se spomnila da so delali že lani, nisem pa vedla, da je cesta do Buzeta čisto zaprta. Sem se še hotla obrnit in it nazaj ter po drugi poti, pa mi je en stričko, delavec na cesti mahal da naj grem kar naravnost naprej. Ob prvi zapori malo nižje sem sledila tabli za obvoz desno gor v hrib. Ozka asfaltna cestica po skalnim robom... Do vasi, katere imena se ne spomnim, za vasjo pa se je asfalt končal. Ker mi ni bilo do off roada sem se po krajšem klepetu s Štajercem, ki je prišel mimo z avtom raje obrnila in šla nazaj do glavne ceste. Se ustavim in opazujem če gre kak domačin naprej mimo zapore. Seveda so šli, jaz pa za njimi. Ma mojega veselja je bilo kmalu konec - že par km nižje že spet popolna zapora ceste, ma tokrat noben ni šel mimo . Vsi so zavijali desno na makadam in mahali tudi meni češ da moram it tja in ne naravnost... Jah - kaj mi je drugega preostalo. Na začetku je še kar šlo - če odmislim kose kamenja velike za mojo dlan in to da moj kwaki ni narejen za take podvige. Na začetku sem vozila za temle... Ko pa sem priplužla do enega hudega klanca, me je prav stisnilo. Kaj bi dala za enduro! Pod čelado je verjetno pihalo in žvižgalo od vsega izrečenega - ma kaj res moram nadaljevat lansko tradicijo off roadov :surrender: Po ene 15 minutah borbe in motoviljenja med kosi kamenja, avti in kombiji se je le prikazal asfalt - juhu! Kakšno veselje!... Kakšen kolesar bi znal poznat tole pot, ki pride ven v vasi Pintori... Zmatrana sem bila pa tudi samo še za past dol, tako da me je volja po kakšnem daljšem nadaljevanju fure minila. Nekako sem našla pot do glavne ceste in meje - mi je tisti obvoz čisto zmešal orientacijo Nato čez mejo in Gračišče, kjer so me ovinki od Kubeda spet malo prebudili, nato mimo Črnega Kala in Kozine do standarnd placa za pavzo - ulov danes je bil kar obsežen... Klicala moje in se priporočila za malco in kafe. Po pavzi proti domu čez Ride, kjer sta bila Cika in Lajbn. Po klepetu smo nadaljevali vsak v svojo smer domov. Nabralo se je vsega skupaj cca 340 km. Plan je bil narest več, ma ni bilo več volje - pa en drug dan
  3. t0maz

finally in my hands )
  4. Jure91

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Js sem pa tud dans se prek Opatije do Pule odpeljal pa lepi ovinki, pa še fajn drži . Od Pule do Portoroža, pa dolgčas sama ravnica, pa nekaj zmešanih slovenskih voznikov nažalost, ampak jih je bilo več kulturnih .
  5. 11Matej

MOTOGP 2013

Vidim, da nihče ne opazi borne slovenščine, ki jo uporabljata komentatorja in nikakor ne sodi v medij, ki ga gleda (bolj ali manj) cela Slovenija. Torej. Raba predloga S in Z jima niti po pomoti ni jasna, saj se Dani vselej vozi z hondo, Edwards pa z CRT motorjem. Druga zanimivost je protivno priredje, kjer npr. "ampak in temveč", zamenjujeta z "vendar". Primer: Marquez ne vozi yamahe, vendar hondo. Že šlisi se čudno. In še zadnji slovnični presežek, ki ga žal uporablja 99% vseh slovenskih komentatorjev, je neustrezna raba oziralnih zaimkov. Primer: Rossi, kateri prihaja iz Italije, namesto Rossi, ki prihaja iz Italije. In zdaj vem, da se bo vsul plaz pripomb glede raznih dialektov, okoljskih jezikovnih posebnosti in podobnega, toda fanta ne komentirata na lokalni TV za štiri gospodinjstva, temveč pokrivata celotno Slovenijo in vsem, ki se jim zdi moja kritika morda preostra lahko povem, da so tisto zgoraj zgolj slovnična pravila, ki smo se jih učili v osnovni šoli.
  6. bosstjan8

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Takole danes naredili 320 Km, nekateri malo več. Ob 9ih smo se dobili v Kočevju na kavici in slastnih kolačkih ki jih je spakla Črna strela. Po dobri uri, ko smo bili že vsi zbrani smo se obpeljali proti Baški. Ker je bila zgodnja ura so bili nekateri še malo zaspani, drugi sramežljivi Od peciva je ostala samo še škatla Prvi postanek je bil malo naprej od Delnic Po prihodu na Pag pa smo videli kako se novi vodno hlajen BMW hladi v senci... medtem ko so bili Z-čki lepo na sončku Po prihodu v mesto Baška smo parkirali konjenico in se odpravili iskat primerno restavracijo kjer smo se lepo podprli voda bi bila že skoraj za kopat ampak večini je bolj odgovarjala senca Ker se spodobi, da si na morju privoščiš sladoled smo se ustavili še v Malinski Seveda brez skupinske fotke ne gre In pa zadnji skupinski postanek.
  7. matija1234

Vtisi z dnevnih voženj 2013

zivjo, ponavadi ne pisem na forumih o tem kje sem se vozil in kako je bilo ampak danes je bilo noro dobro in moram deliti z nekom Pot: LJ-Kranj-Trzic-Ljubelj-Ferlach-nek avstrijski prelaz Zell Pfarre(nisem 100%)-Železna kapla-jezersko-LJ. skupaj po google maps 180km, sam sem jih naredil dobre 200 ker sem avstijsko stran jezerskega prelaza peljal 2-krat :grim lahko povem se da sem vse z izjemo jezerskega peljal prvic motor: yamaha xt660x Pot je do Ljubela potekala zelo turisticno z voznjo na relacijo okoli 100km/h z izjemo kaksnih lepih ovinkov. potem se je zacelo z vzponom na ljubelj, v spodnjem delu so ovinki prehitri za moj motor-peljal sem 130-140 pa nisem prisel niti blizu hitrosti potrebni da ovinke "lepo zalozis". v zgornjem delu je prisel supermoto znacaj motorja do izraza, skoda ker je bilo kar nekaj prometa. avstrijska staran ljubela(spust)- ena beseda: noro! cesta po mojem okusu in malo prometa. od zacetka sem vozil rezervirano, da sem potipal kaksen je asfalt. ugotovim da je asfalt super(na 2/3 je bil dober ostalo pa poflikano in luknjasto pa tut neki peska sm vidu) po kaksnih slabih 10 ovinkih se je pa zacela zabava ovinki do podna vmes ful gas in bremzanje pred naslednjim ovinkom z oddrsavanjem zadnje gume. zabava se konca ko opazim malo peska na cesti ampak vseeno noro dobro. potem pridem do ferlacha in sem bil zelo vesel da se nisem zgubil ker nisem imel sabo nobene karte ali navigacije. potem pride ta avstrijski prelaz, ki sevedno nevem kako se imenuje, zdi se mi da Zell-Pfarre. cesta od Ferlacha do prelaza je bolj odprta ovinki med 100 in 120. ko se zacne vzpon se ovinki zaprejo tudi nekaj serpentin, cesta se zooza in poslabsa, dobro je da ni skoraj nic peska in prometa in za moj okus je to prava supermoto cesta .cisto pred vrhom opazim zelo cuden asfalt(zelo svetel z temniki kamencki), ki daje dober obcutek na balanci ampak drzi zelo malo in mi enkrat skoraj odnese prvo gumo. spust proti zelezni kapli je pa bolan! zelo strmi nakloni cesta v razsulu in veliko peska zahteva res veliko koncentracije. po spustu pa po dolini do zelezne kaple, cesta ima dobre in malo manj dobre odseke. v zelezni kapli postanek za bencin na agipu(10 centov cenejsi kot v SLO) in ena kavica. potem valda prelaz jezersko z avstrijske strani, kaj naj recem moja najljubsa cesta in moral sem jo peljati 2krat :grim . ta drugic sem eno serpentino malo prevec zalozil in skoraj bi se znasel v horizontali. moram povedat da niti na enem odesku ni peska in tudi voda ne tece cez zaradi taljenja snega proti vrhu, ni kej avstrijci majo pogruntan. spust-slovenska stran jezerskega je malo druga zgodba glede kvalitete ceste (tudi tukaj ni bilo peska), ampak se da peljati sportno. na tem spustu sem zelo grdo prehitel motorista na nekem malo bolj touring motorju z sopotnikom in ce to prebira se mu opravicujem, da sem naredil paniko. spodnji del ob kokri je bolj hiter z odprtimi ovinki. tu sem imel nekaj tezav z prehitevanjem skupine avstrijskih motoristov(bilo jih je prblizno 8) ,ki so ovinke peljali rezervirano ravnine pa nazigali. potem ko sem jih s tezavo prehitel-yamaha ima 50 konjev- je sledila cesta ob kokri z hitrimi ovinki tukaj pridejo do izraza gume conti sportattack, ki te kar silijo da nagibas in ozemas gas rocko :grrr . pot od Sencurja do LJ je potekala bolj turisticno ker preprosto nisem bil vec zmozen enega kilometra sportne voznje. zakljucki: najboljsa tura v mojem zivljenju(to je sele moja druga moto sezona in verjamem da obstaja dost boljsih)!, pohvalim lahko gume conti sportattack2, ki so mi dvakrat odpustile mojo napako in akrapovic slip on izpuha(montirane imam mesec in pol) poraba je bila 4,6L/100km tankal sem v zelezni kapli po 240km(vceraj je padla podobno sportna tura po dolenjski cca 140km + do zelezne kaple 100km), lansko sezono z original izpuhi bi bila poraba pri taksni voznji 5,5- 6 L/100km. napisal bi se, da ce kdo rad vozi turice na podobnem motorju s podobno voznjo nej pise na zs da bo drugic kej druzbe in pripomnil bom da sem ta tekst napisal po vplivom utrujenosti in zasluzenega pivaka po prihodu domov . slikal nisem nic, prilagam pa pot na google maps. ajde LP
  8. SharpNinja

Predvčerajšnjim čez Kras (pogledat en motor, če bi bil užiten) na morje na sladoled seveda :grim Včeraj pa na drug konec kure, v možgane (pogledat še en motor, da se ne bomo v prazno okol vozil). Vmes sva prečkala deželno mejo Vmesni postanek v Velenju pri Compacu, zamenjala svoji čeladi za testni, potem pa dalje do Ormoža. Ob vrnitvi na hitro naročila čelado in via domov
  9. maxiscooter

Kje smo se vozili 2013

Nedeljsko potepanje po Istri z obveznim obiskom domačega kmečkega turizma. Prevoženih približno 250 km v izjemni družbi, kjer so se nam pridružili tudi prijatelji iz Pule. Za začetek takoj po mejnem prehodu Podgorje so se pojavile kaplje dežja. Dežja je bilo ravno toliko, da nam je motorje umazalo :jezen ">http:// Vseeno smo srečno in suhi prispeli v priporočen kmečki turizem ">http:// parkirni plac.... ">http:// ...da ne bo pripomb, da slikamo samo hrano, zato prilagam sliko okolice... ">http:// ...skupinska tudi ne sme manjkati.... ">http:// in še pogled na prevoženo traso... ">http://
  10. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker želim še malo počakti, da se po prelazih sneg stopi, sem danes odpeketal malo po južnejših turcah. Odpeketal sem ob 11.25, ker sem bil malo bolj pozen sem do Unca jo ucvrl kar po AC. Tu se nadaljeval pot skozi Cerknico in na Ribnico proti Kočevju. Na tej trasi je nastala tale fotka: Ker pa je bila že ura od kosila in želodec se je pričel pritoževati, sem se ustavil v oštariji "Tušek" - tam kjer ima medvede-, in sem si prvoščil enga lublančana s krompirčkom. Ko želodček ni več krulil, sem šel poslikat 300 kilska lenuha.... ...in ob 13.25 odpeketal dalje. V Kočevju sem itak zavil za Dvor in užival v nizanju ovinkov. Pred Starim logom dohitim enga cliota "CGP", ki ko me je zagledal je vozil več po levi kot po desni...kao ne boš me prehitu...., mah mislu sem si svoje in se ustavil ter naredu par slikc, tako da sem CGP-jevca pustil naprej, da vijuga po svoje. Od Starega Loga do Smuke so zame tabolši ovinki, tako da sem jih užival 120 na uro, in pred smuko sem spet dohitel to kiblo renojevsko, samo da tokrat sem tipa presenetil in pičil mimo njega. V Dvoru sem zavil desno in nadaljeval za Črnomelj. V Soteski sem samo naredu en fotoseššon, in že sem šel dalje. Po prehodu ful visokega prelaza "Brezovica" sem imel pogled na Belo krajno. V Črnomlju sem zavil ponovno za Kočevje in v laganem nizanju ovinkov.....jah bilo je veliko peskovnikov na cesti....sem odpeketal do Livolda. Tu sem zavil levo za Kočevsko reko, tu pa za že tako opevano Osilnico. Severna stran je še trenutno zelo peskovna, ker sem na poti do vrha prelaza dvakrat naredu "derapaž". Tik pod vrhom prelaza "Strma reber" z 993m n.v., pa cela južna stran je na novo narejeno, cesta je širša in serpentine so ta prave. Po spustu sem v Osilnici zavil za Petrino. Ob 16.10 sem prispel na petrol v Petrini, kjer sem napojil konja in si malo pretegnil kosti, ker po dobrih dveh urah in pol ježe je prav pasalo. Po 20 minutni pavzi sem ponovno osedlal konja in odpeketal proti Delnicam. Jah...cesta je tu idealna za zbijat celulit. Po Delnicah je še vedno ista pašta...vse do Lokvanskega jezera... Od tu pa se malo izboljša in se preneha "anticelulit program". Pred spustom v Rijeko sem še slikal Grobnik iz ptičje perspektive....samo je bolj švoh. Od Rijeke sem nadaljeval za Starod/Slovenija.....Po Podradu sem dohitel tri "wajdovske" enduraše.....prva dva sta imela moto guzzije s povešenimi joški (bmw gs) in zadnji je bil v-štrom. Ker so za moje okuse vozili ku 'taljani,...se pravi: po ravnini piči miško in pred ovinki so odvrgli admiralsko sidro in pod pravim kotom polagali ovink s 70 km/h (greš lohko tudi 110, samo ne okol govort) . Sem jih prehitel in s svojim tempom nadaljeval. Domov sem pripeketal ob 18.20. Na kratko: v 6 urah in 55 minutah sem vseh 412 km maksimalno užival.
  11. moto rider

Cestna črno siva kronika

Mi smo divjaki - avtomobilisti pa (v povprečju) brezbrižni in zakrneli vozniki, kot da drugih na cesti! Letos me je v "pločevinkah" izsililo že pet voznikov!!! Eden včeraj!! Bila je pač voznica in... Še danes ne ve, da bi me, (če nebi z zablokiranimi kolesi ustavil tik pred njenim bokom) lahko pometla s ceste!!! Tako to je! Zato moramo sami paziti na ostale udeležence v prometu. Še predvsem na "močnejše" avtomobiliste!! DOGODKE PREVIDEVAJMO, PREDVIDEVAJMO, PREDVIDEVAJMO, PREDVIDEVAJMO VNAPREJ !!! Nikomur ne verjemi, da bo pred STOP znakom res ustavil! Ne verjemi nikomur, ki stoji pred STOP znakom, da ne bo nenadno speljal! (Ker te bo spregledal) Bodi pazljiv na vsakogar v križišču in PREDVIDEVAJ, ker te lahko spregleda! Nikoli ne prehitevaj vozila pri odcepih, pa četudi je odcep na kolovozno pot! Traktor pa lahko zavije na njivo kjerkoli, četudi ni poti! "Nadzvočna" hitrost, alkohol in druge substance, pa nimajo kaj početi v prometu! Družba, vsaj to vzemimo v zakup, pa bo nesreč stragičnim zaključkom mnogo manj!!! Pa SREČNO V PROMETU!!!
  12. Scarabeo 500

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Splet naključij. Zaželela sva si ogledati Petrovaradinsko trdnjavo. V garmin sem napačno vnesel cilj in zaradi tega spoznal novega prijatelja. Skupaj smo si ogledali trdnjavo in nato naju je povabil domov na kosilo. Lep občutek in hvala - Ranko. Scarabeo
  13. andursa

Peugeot Satelis 500

POZOR:) Ponovno se prodaja peugot satelit 500 isti prodajalec kot lani cena ista zraven še prodaja hondo silwer wing....Tega peugota sem že lani z aro kupil pol pa ga je prodajalec skril iz prodaje pa mi aro vrnil na čuden način...Tako da paziti če se odločite za nakup tukaj ne štima nekaj niti z papirji najverjetneje... Tako da skuteraši pazite pri nakupih včasih že kuplena zadeva pade iz rok...Lep maxi pozdrav vsem.....
  14. crusty

Grobnik

za vse tiste, ki (še) ne veste o teh "zlobnih dvojčkih" to sta fanta z ekipe YAHOSUKA Racing oba hitra, oba v enakih barvah, še frizerja imata istega zgleda #6 Duh Iztok ter #7 Radulovič Igor......oba štajerca itak .......načeloma št. 7 redno prihaja na Kinge ter se tako tudi prijavlja redno. ........št. 6 pa vedno reče "mene ne bo pridem pa navijat".......pa verjetno to misli gas na štartu ker do sedaj še ni manjkal Iztok se vidimo!!
  15. MARE 65

Najbrž sta bla dohtarja
  16. gusar

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No tudi jaz sem se potepal po sivih cestah Črne gore.Z kolegom sva štartala v petek po jadranski do Igrane kjer sva prespala po 100 kun po glavi restavracija Borovi sam tukaj ne priporočam,da naročite hrane ,ker vam upili kolkr mu pade na pamet. Drugi dan pa mimo Dubrovnika čez tuđmana do lovčena kjer je bilo še kar nekaj snega.pot naju je vodila čez Cetinje do Podgorice.Potem pa po dolini Morače do Mojkovaca.Zares slikovita cesta ovinki tuneli klanci dobra cesta pa slaba cesta pa delo na cesti v glavnem razgibano.Iz Mojhkovca približno 2Km naprej proti Srbiji je motel katerega je lastnik Zoran ki je v bivši jugi delal v Kranju.In ker sva midva bila Krančana sva imela spanje zastonj.Hrana odlična in tudi poceni.Tu pa se je moja pot končala,ker sem imel težave z motorjem sem jo po najbližji poti mahnil domov.Vsega skupaj v 4.dneh sem prevozil 2064 km.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Končno spet kwaki-time Danes sicer le popoldanska furca, ma je vseeno pasalo! Od doma čez Ride do mojih na kafe, od tam končno po sončku, lepo turistično čez Senožeče do Sežane, tam desno in naprej čez Dutovlje ter Štanjel do Nove Gorice, od tam pa ob Soči čez Kanal do Mosta na Soči... nato pa ob Idrijci mimo kar nekaj delovišč in semaforjev do Idrije. Tam sem nardila krajšo pavzo, nato pa nadaljevala malo bolj živahno čez Godovič in Kalce do Logatca - kaj so pasali tisti ovinki! Iz Logatca pa nazaj domov. Kratkih in sladkih cca 280 km. Kaj je fino spet vozit
  18. Matori Hanzo

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Simpl: V črni kroniki zabeležiš, da se je nekdo nekje razsul in napišeš RIP. V črno sivi kroniki zabeležiš, da se je nekdo nekje razsul, pol pa vsi, ki jih ni bilo zraven, ugotovijo, kdo je bil kriv, na koncu pa seveda sledi RIP.
  19. BinaBana

Cestna črno siva kronika

sicer moja situacija ni bla tko kriticna da bi umrla ampak mislim, da bi blo treba prevzet odgovornost za svoja dejanja!! dragi forumasi. imela bi resno prosnjo za vas in sicer, da tole delite v cim vecjem obsegu in ce karkoli veste mi to javite, hvala! v glavnem zadeva je taka: danes sva sla s kolegom na morje in prisla s smeri ljubljane v kroznega in zavila takoj ven za portoroz. v kroznem je ze bil svetlo srebrn avto ampak se vedno dovolj dalec, da sem lahko zapeljala za kolegom v in ven s kroznega. ko sem bila ze zunaj, me je srebrn avto takoj zacel prehitevat in zapeljal pred mene ter mi zaprl pot in se mi zaletel v sprednji del motorja. ker me je zadel, me je prevrnil na tla. s kraja dogodka je odpeljal. se pravi zgodilo se je 1.5.2013 ob 14.43. vse ocividce naprosam za vse informacije, ki jih o danem vozilu imajo, kajti da nekoga zbijes in odpeljes s kraja dogodka brez kakrsnihkoli posledic, se mi zdi skrajno nesprejemljivo!! hkrati se zahvaljujem motoristoma in njunima sopotnicama za pomoc ki so jo ponudili. https://maps.google.si/maps?q=45.516963%2C13.601063&hl=sl&ll=45.51694%2C13.601203&spn=0.004398%2C0.009645&num=1&t=h&z=17 administratorje in moderatorje pa prosim, da v kolkor tole ni prava tema, naj premaknejo tja kamor spada. res pa bi rada spoznala cloveka, ki te zbije in odpelje!!
  20. ANCIENT

MOTOGP 2013

No jst pa tega nisem nikoli razumel, pa naj bo to nogomet, košarka ali moto gp. Zmeraj se najdejo gledalci, ki začnejo pluvati po slovenskih komentatorjih in potem pridejo ostali, ki jim prikimavajo in pišejo, ....."ja jst raje gledam na hrvaški, ali pa na srbski ali pa na angleški .... " očitno potem tu ni problem v slovnici in pravilni slovenščini...?? Jst sm vesel, da lahko slišim komentar v slovenski besedi pa če je ta v narečju ali slengu ali pač slovnično pravilno. Nebi mel čist nič proti če bi komentirala tudi sbk, ne pa da poslušam tiste angleže .... Ne obremenjujem se z malenkostmi z/s, in podobno ... zame je pomembna dirka.
  21. na pisti ne bo problema, na cesti pa vsi mogoči (zakonski, homolagacijski, zavarovalniški za bože ne daj), Dunlopova 200 verjetno niti ne bo kaj dosti širša kot npr. Pirellijeva 190. LP Bajsi
  22. ninjafan

Fočk, na klopci je bil samo en biciklist, ki se je ogledoval :grim !
  23. Fadil

Super Tenere klub

http://www.motorradonline.de/vergleichstests/vergleichstest-zweizylinder-enduros/94682 1992_14.pdf
  24. Mavti

:yawn: ga že preganja
  25. papez47

Moje izkušnje - Arhiv

Super ................ tole............ :notworthy:
  26. Nej Praznik

NOVI TOMOS NITRO 50

No, še moja zgodba. Zaradi podhranjenega javnega prevoza v Ljubljani, slabe pretočnosti prometa, parkirnine na vsakem koraku in lenobe (kolo mi ne diši), sem se pred poletjem začel ozirati za kakšnim mopedom, skuterjem, ... Za začetek sem si lestvico postavil na 500€ in iskal nekaj v tem rangu. Kmalu sem ugotovil da so za to ceno v ponudbi samo "zgoneni" Ciaoti, sfrizirani APN 6, u glavnem nič omembe vrednega.. Zato sem povečal budget in prišel do tegale Tomosa Nitro. Sicer nisem hud poznavalec skuterjev, ampak se takoj vidi da je stvar malce bolj cenena (sploh pa ne katastrofalno slaba), kar pa se seveda pozna tudi pri nizki ceni, tako da se pritoževati ne morem. Kljub temu sem prepričan da skuter brez problemov zdrži normalno neagresivno vožnjo od točke A do B. Agregat ima oznako GY6 (http://en.wikipedia.org/wiki/GY6_engine) in je bil v osnovi zasnovan pri Hondi, danes ga najdemo v večini Azijskih skuterjev in zato z rezervnimi deli ni nobenih težav, tudi v Evropi je ogromno spletnih trgovin s to robo. Za cca 300€ se da naročiti tudi kompleten, popolnoma nov agregat! Še ena dobra lastnost razširjenosti tega agregata je, da se na spletu dobi step-by-step navodila za vzdrževanje in servisiranje (tudi video navodila) in tako strošek za serviserja (razen, ko je motor v garanciji) odpade. Danes imam na skuterju 800km, vozim ga dober mesec, "pali iz prve", približno enkrat na teden sem na črpalki (povprečna poraba 2,8 l/100km), vedno prvi na semaforju, vedno me čaka parkirišče direkt pred vhodom. Blokade so še noter, zato več kot 45 km/h ne gre, na začetku sem bil skeptičen glede tele končne hitrosti, ampak ker promet v LJ itak stoji, sem tudi s 45 km/h najhitrejši, tako da ne vem, če bom blokade sploh dajal ven. Skratka, jaz skuterja vsekakor priporočam, udoben je, praktičen je, ekonomičen je, bejbe ga itak ne ločijo od Yamahe al pa Aprilie, tko da efekt bo pri njih enak.. Na vsakih 100km vožnje pa samo na gorivu privarčujem 8€, tako da je meni to zmaga! Verjetno pa ni primeren za kakšne hude tuninge in postavljanje hitrostnih rekordov. Vsak pa sam pri sebi ve kaj išče. PS: Če si boste kupovali moto alarm je na skuterju vse že predpripravljeno, tako da poiščite konektor preden se lotite študije elektro sheme.. Konec sezone se javim s kakšnim novim vtisom.. LP
  27. Kleemen

MOTOGP 2013

Španija - Jerez Petek, 3.5.2013 1. prosti trening 9.55 - 10.40 2. prosti trening 14.05 - 14.50 Sobota, 4.5.2013 3. prosti trening 9.55 - 10.40 4. prosti trening 13.30 - 14.00 1. kvalifikacije 14.35 - 14.50 2. kvalifikacije 20.00 - 20.15 Nedelja, 5.5.2013 Warm up 9.40 - 10.00 Dirka 14.00 Rezultati 2012 1. Stoner 2. Lorenzo 3. Pedrosa Rekord dirkališča 2010 Dani PEDROSA (SPA) Honda 1'39.731
  28. jurkokafro

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Par dni nazaj: Adlešiči, Črnomelj, Stari trg - po cesti ob Kolpi do Osilnice, čez mejo, čez Čabar do Babnega Polja, Sodražica, Ribnica, Kočeve, Stari trg, Črnomelj, Adlešiči - cca. 240 km https://maps.google.com/maps/ms?msid=213423255870163827691.0004db6f8b6bdc12bf671&msa=0 Hvaški del je bil odpeljan v močnejšem nalivu, sicer lepo vreme in super cesta (če odmislim vse luknje, ki so nastale čez zimo in jih bodo še kar nekaj let krpali). Glede na to, da je bila to šele tretja vožnja letos in z naskokom najdaljša, je bilo postankov za slikanje bolj malo Prihod v Babno Polje Naslednjič obljubim, da bo slik več!
  29. na pisti ni šparanja, ne na gumah, niti na zavorah
  30. thumper

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Kaj se nihče ne spomni več kako je imeti sklopko na zajlo? Resme matra kaj bi moral zamenjati ker imam naštelano glih za glih pa še to mi potem sklopka zdrsne ko pridejo obrati v četrti nad 7200...
  31. bzq

Moja nova živalca Tiger XC800; v soboto pripeljal iz Nemčije; testni motor...zraven dobu še dva Trax kufra, zaščito motorja, centralno stojalo, spodnjo zaščito motorja.
  32. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Midva sva imela danes enako turo: Iz Bele krajine do Ivančne, potem pa Rakitna - Cerknica - Kočevje - Dvor in nazaj. Lahko samo potrdim kar si zapisal. Zjutraj sem motor zglancal v nulo, zato da je bil nekje med Rakitno in Cerknico videti takole: aaaaaaaaa!!! Res kot bi se vozil z hardenduro! Zdej ko sem doma bolje pogledal...sam kurčev droben pesek, kot bi se po mivki vozil No, še moja boljša polovica je bila precej slabe volje, ko sva vedrila pod nekim nadstreškom...kot da bo ona morala ponovno oprati motor :grim :grim :grim. Ampak jaz sem kljub temu U.Ž.I.V.A.L - itak V Kočevju sva končno dežjake vrgla dol in kavica je povrnila nasmešek tudi mojemu kopilotu Evo to je bil moj današnji report iz vožnje. Speskan pozdrav, kolegi in kolegice P.S. Aja, pa prva guma Dunlop RoadSmart II je po samo dobrih 4000km ob straneh poradirana do višine indikatorja obrabe, zadnja pa tudi ni dosti boljša! Na oprijem res nimam večjih pripomb, ampak Sport touring guma bi morala zdržati vseeno kak kilometer več, se mi zdi. Sem resno v skušnjavi, da se vrnem nazaj na Metzeler Z8 Interact ali Pirelli Angel ST! Ampak to je že druga debata...
  33. SLVR

Cestna črno siva kronika

Moja letošnja situacija v naselju: Voznica stoji na stop znaku in levo zavija na prednostno cesto, jaz se peljem proti njej - na njeni levi ... pogleda levo, desno, levo in spelje ... 2x te (po)gleda in te ne vidi ko se jajcaš s 40-45 km/h! To vem, ker sem jo opazil kar hitro in je bilo lepo videti v kabino. Za menoj je bilo seveda dopoldansko sonce, v križišču pa (tudi) ogledalo, saj je odcep v hribu ... Lagano sportski se pribremzam do avta, ona otrpne in se ustavi šele sredi križišča - prej me sploh ni opazila. Še malce nagajivo bremzam in se ustavim šele tik pred njenimi vrati. :evilgrin: Mogoče jim je treba samo malo straha v kosti nagnat, da bodo drugič gledali kot zajci v vsakem križišču? Saj vem, malce zlobno od mene, ampak vsaj nisem nič bentil med incidentom. Pa ni bila niti zasanjana, ni imela cigareta v roki, ni telefonirala, niti nič, dodatno lahko krivimo še bleščeče sonce. Torej zgodilo bi se lahko vsakemu od nas. Če bi peljal 60+ km/h in vozil brez pozornosti na soudeležence pa bi bil vejretno že naliman na avtu ali obiral maline v jarku. :lol: Mi je povsem razumljivo, da ljudje enostavno spregledajo motorista, smo bistveno manjši od avta in imamo le eno luč (makar dolgo nažgeš! ). Treba je mislit namesto njih, četudi se samo "pelješ mimo". Pogledati desno v dovoz/križišče, v križišča pripeljati počasi, odpeljati hitreje in še kaj bi se našlo. Če noriš si si pa itak sam kriv, za soudeležence si vidljiv po principu "sad me vidiš, sad me ne vidiš". Se mi zdi, da sploh kadar je križišče pregledno folk pogleda bolj na pol in motorista večkrat izsili, ker smo enostavno zelo majhna pojava na obzorju, ki jo s hitrim in bežnim pregledom horizonta težko zaznamo. Zato se mi zdi dober nasvet, da vozim kakor, da sem neviden. Sploh po naseljih, kjer je veliko menjavanja smeri, križišč in podobnih zadev ter ob prehitevanjih. Ampak najlažje je moralizirati in obdelovati situacije v teoriji. Starim mačkom ne sežem niti do kolen! Važne so izkušnje, predvsem pa sreča, včasih je dovolj že kanček le te.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Sobota 27.04.2013 šteje se jutro 27.04 ura okoli pol devete, prvi sms? "Shibby"...ti kako je vreme? Se vržem iz postelje, odgrnem zaveso, pogledam v nebo, ti pa je 50:50, oblačno:sončno...AKCIJA! Ob 9.40, se dobimo na Petrolu v Kočevju, Shibby že pridno čaka , trenutek za tem se pridruži Tad3y in kmalu se skoda...čakamo še bosstjana8, čeprav mi je rekel, da pride v Ribnico, amppak jaz sem seveda to pozabil ...se spomnem in pičimo v Rajbnco na eno sladko presenečenje...Glej ga zlomka Črna strela že maha...nam je punca rezervirala mizo, spekla the best kukije z belo čokolado in jagodno marmelado Dobimo še dva nova člana v Z-družino Glavna slaščičarka.... Obložena miza, kot za časa rimljanov :grim , sicer ne vem, zakaj je kelnarca na sliki, ampak nima veze, ona ni naša :grrr In to se zgodi, ko poješ malo preveč...če je bil pa tako dober zajtrk Debate takšne in drugačne, ura naokoli....gremo na Štifto banda :grim ?...Špela pravi da ne :grrr , da je vseeno prezahteven teren za njo :grim , se poslovimo :grim ...do naslednjega snidenja Ena skupinska, čeprav manjka par članov Pregledamo motorje, prešinfamo vse dodatke na motorjih naredimo dva kroga pro prizorišču :grim in pičimo v Kočevje k brlogu HyperJacka Pred odhodom čakamo ostalo družino... Eni so imeli takšne in drugačne obveznosti, zdej spet drugi so šli malo po svoje, ene par pa nas je ostalo skupaj... Bilo sicer kratko, a sladko :grim Uff težke debate Spy photo! Kilometrov ne bom pisal, ker jih je bilo malo...toliko da so se gume segrele! Družba kmalu ponovimo snidenje, če ne drugega v sredo ob morju
  35. daneb

Zarota kapitalizma in demokracije:

Naš politični sistem se vrača v srednji vek! Kmalu bomo vsi v dreku in začel se bo lov na čarovnice.

petkou :yawn:

:yawn: Super družba - se skoz neki dogaja........ res. :yawn:
  41. Dr_Jakob

Metzeler, Pirelli gume

M5 in Z8 nimata nič skupnega. Z8 je samo nadaljevanje, evolucija Z6 Interact. Ima skoraj identično sestavo, dvokomponentna je, dobro odvaja vodo.