Showing content with the highest reputation on 02. 05. 2013 v vseh kategorijah

1. bosstjan8

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Takole danes naredili 320 Km, nekateri malo več. Ob 9ih smo se dobili v Kočevju na kavici in slastnih kolačkih ki jih je spakla Črna strela. Po dobri uri, ko smo bili že vsi zbrani smo se obpeljali proti Baški. Ker je bila zgodnja ura so bili nekateri še malo zaspani, drugi sramežljivi Od peciva je ostala samo še škatla Prvi postanek je bil malo naprej od Delnic Po prihodu na Pag pa smo videli kako se novi vodno hlajen BMW hladi v senci... medtem ko so bili Z-čki lepo na sončku Po prihodu v mesto Baška smo parkirali konjenico in se odpravili iskat primerno restavracijo kjer smo se lepo podprli voda bi bila že skoraj za kopat ampak večini je bolj odgovarjala senca Ker se spodobi, da si na morju privoščiš sladoled smo se ustavili še v Malinski Seveda brez skupinske fotke ne gre In pa zadnji skupinski postanek.
  2. gregorjanc

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pa je padel še en lep dan za 1. maj po Avstriji. Čez Ljubelj na Celovec ob jezeru proti Villachu, naprej proti Spittalu ob jezeru spet (tle je mal rosilo, sam ovinki čudoviti), proti Gmundu (ogledal sem si grad ter privat Porsche muzej), na prečudovit slap in končni postaji Malta (ampak na mojo radovednost ni še bila v celoti odprta_po 10 maju šele). V glavnem vse skupi 450km, zelo lepo vreme še lepši ovinki in to traso bi priporočal vsem. Še nekaj slikc.
  3. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

In smo malo ponovili vajo od lani ... Štart iz Gorice in ko prideš na Razdrto in vidiš vse v rumenem regratu pred tabo pa Nanos ti srce kr zaigra, tako da sva bila z Yamahco kr v sintoniji Pridem na OMW, kjer je bila že gneča, tako da sem čaj kr notr moral popit in dejmo videt koga dobimo. MarkII, Damy, papež in drugi zmešanci že prej zavili na Keltiko. Sem pa keiko bil tisti gramček, ki je prevesil vago v odločitvi za na pot. Anja37 še malo zaspana zjutraj, ma neč se vsi dobimo in gremo vsaj na kfe k Vikiju. Vmes dvakrat skočit na ride pogledat kako in kaj, potem pa že s Keiko se peljeva v Kozino, kjer nas čakata Anja in Bayki. Glede na to, da je blo pol severne poloble na morju, jo mi pičimo čez Kras, Gorico na Most na Soči. Z norcem smo se samo po telefonu slišali, ma ko sem mu nazadnje omenil, da smo v Kanalu je kr jecljat začel in iskat izgovore, kako je on še s Suzukijem v Postojni in take zadeve ... Na Keltiki pa naletiš na modela z štirimo krogci, ka je več po sredini in nasprotnem pasu vozil kot na svojem. Močno sem upal, da se mu izza ovinka en šleper pojavi, bal pa za motorista, tako da sem (smo) mu začel trobit, blendat in kazat, da naj se v red spravi. Upam, da je zaleglo, hvala Bogu tudi ni bilo nevem koliko motoristov, in nobene slabe novice. Od Idrije do Godoviča pa smo si dali malo duška nato pa malo počili in nastale so edine slike današnjega izleta. Samo lej ti to našo Anjo. Samo proč se obnem že ona nazdravlja .... Keiko nas je v Kalcah zapustila mi pa še na Ride. En kup videnih
  4. t0maz

finally in my hands )
  5. menih

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Dogodek leta KTM razvil servisno podporo za Yamahe in BMW...... na terenu.Najamete lahko tudi v naprej spremstvo za turi .Zakaj dva ne en , ker lažje večje količino orodja vozita dva in dva majstra hitreje rešita težavo . Jezersko ni daleč, vendar 5 minut zamude in stranka nadaljuje vožnjo z Yamaho, lahko je opravila tri vožnje na jezersko. Skoraj tako kot pri GP.
  6. Gasperr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No, en dokumentiran vtis pa je od včeraj:
  7. igorkr

Če bi se pomaknili 2 metra nazaj, bi bila slika lepša :grim
  8. SharpNinja

Hribolazenje

Danes sva šla pa na Veliko planino malo pogledat (iz Stahovice).....ful lepo, vreme in razgled, pa še sneg je gor , glih za smučat :grim 4

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No dopoldne mi je le uspelo štartat (jah se človek hitro navadi da je fajn če ni treba vstat zjutraj - dopust je zakon ^_^ ). Ker še vedno nisem čisto vedla kam točno bom šla, je bil najprej cilj SLO-HR meja. Torej - od doma čez Ride in Senožeče do Kozine, tam levo in čez Obrov, na zadnji bencinski pred mejo tankat. Sem hotla nabavt še malco, pa niso meli sendvičev... pa je šlo z malo le tekoče poživilo. Tam sem se odločila za smer današnjega potepa. Čez Starod v smeri proti Mučićem, na poti do tja "budnica" - šlepar, ki je prehiteval drugega šleparja v klanec - no ni mu šlo najbolje :grrr So pele bremze... Malo naprej še ena budnica... Dolgčas mi res ni bilo. Do Opatije bolj ali manj cijazenje v koloni zaradi del na cesti. Čez Opatijo prav počasi, tudi naprej nič kaj bolj hitro - spet delana cesti, semaforji ... Dolgčas. Če se prav spomnim se je šele nekako od Mošćeničke Drage naprej začela uživancija Skoraj prazna cesta in tisti lepi ovinki - ne rabim dosti komentirat ne... Sem mela še namen se vmes kaj ustavit in poslikat, pa ni šlo - je preveč pasalo vijugat. V Plominu pa sem si le vzela čas za pretegnit krake... Družbo mi je prišel delat en vaški potepin... Ker pogled v nebo ni bil nič kaj prijazen, sem raje nadaljevala naprej v smeri proti meji. V Vozilićih kot po navadi na sever, čez Boljunsko polje in proti Lupoglavu... Kmalu za tem pa spet delo na cesti. Za en odsek sem se spomnila da so delali že lani, nisem pa vedla, da je cesta do Buzeta čisto zaprta. Sem se še hotla obrnit in it nazaj ter po drugi poti, pa mi je en stričko, delavec na cesti mahal da naj grem kar naravnost naprej. Ob prvi zapori malo nižje sem sledila tabli za obvoz desno gor v hrib. Ozka asfaltna cestica po skalnim robom... Do vasi, katere imena se ne spomnim, za vasjo pa se je asfalt končal. Ker mi ni bilo do off roada sem se po krajšem klepetu s Štajercem, ki je prišel mimo z avtom raje obrnila in šla nazaj do glavne ceste. Se ustavim in opazujem če gre kak domačin naprej mimo zapore. Seveda so šli, jaz pa za njimi. Ma mojega veselja je bilo kmalu konec - že par km nižje že spet popolna zapora ceste, ma tokrat noben ni šel mimo . Vsi so zavijali desno na makadam in mahali tudi meni češ da moram it tja in ne naravnost... Jah - kaj mi je drugega preostalo. Na začetku je še kar šlo - če odmislim kose kamenja velike za mojo dlan in to da moj kwaki ni narejen za take podvige. Na začetku sem vozila za temle... Ko pa sem priplužla do enega hudega klanca, me je prav stisnilo. Kaj bi dala za enduro! Pod čelado je verjetno pihalo in žvižgalo od vsega izrečenega - ma kaj res moram nadaljevat lansko tradicijo off roadov :surrender: Po ene 15 minutah borbe in motoviljenja med kosi kamenja, avti in kombiji se je le prikazal asfalt - juhu! Kakšno veselje!... Kakšen kolesar bi znal poznat tole pot, ki pride ven v vasi Pintori... Zmatrana sem bila pa tudi samo še za past dol, tako da me je volja po kakšnem daljšem nadaljevanju fure minila. Nekako sem našla pot do glavne ceste in meje - mi je tisti obvoz čisto zmešal orientacijo Nato čez mejo in Gračišče, kjer so me ovinki od Kubeda spet malo prebudili, nato mimo Črnega Kala in Kozine do standarnd placa za pavzo - ulov danes je bil kar obsežen... Klicala moje in se priporočila za malco in kafe. Po pavzi proti domu čez Ride, kjer sta bila Cika in Lajbn. Po klepetu smo nadaljevali vsak v svojo smer domov. Nabralo se je vsega skupaj cca 340 km. Plan je bil narest več, ma ni bilo več volje - pa en drug dan
  10. shibby

Vtisi z dnevnih voženj 2013

kaj bi dal zdele za tist banana split ej...uhhh
  11. MINY

evo še moja žverca
  12. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Prvi jutranji žarki so oznanjali, da bo danes sonce le pregnalo oblake in dežne kaplje ter naklonilo lep dan. Malo sva razmišljala kam bi jo mahnila, pregledala možne variante, ter se nato odpravila na pot. Da bi se ognila semaforju na rebernicah, sva naredila obvoz na Lozice, ter potem po "razburkanem morju" ovinkov ter novih "flikah" asfalta le prišla do Razdrtega ter skozi deželo Martina Krpana prišla v deželo medvedov. Malo sva pretegnila krake in dolila nekaj literčkov v zverinici, sebi pa privoščila Okrepčana sva zavijugala proti Dvoru in naprej proti Otočcu. Na hitro sva se sprehodila po grajskem parku, nato pa nadaljevala proti Brestanici. Ob jezercu sva napolnila želodčke, se malo odpočila, potem pa je že bil čas, da zavijemo proti domu. Cesta od Zidanega mosta do Hrastnika mi res ni bila po godu, je pa zato bilo veliko bolje naprej proti Litiji in Ljubljani. Malo je bilo potrebno še potrpeti na AC do Vrhnike, saj so se, po gneči sodeč, vsi odpravljali proti morju. V Logatcu sta bili zverinici zopet žejni, midva pa željna sladoleda. Tako okrepčane nas je čakalo še nekaj deset zadnjih kilometrov do doma. Malo sva še posedela na ridah, poklepetala s Keiko, potem pa spet čez luknje, valove in flike privijugala do doma. Naneslo je 370 kofirejserskih kilometrov.
  13. gsxes

MOTOGP 2013

ej zdej pa dost o teh komentatorjih in reklamah.... naredite si novo temo pa tam razglabljate....
  14. alen1

Verige, prenosi in spreji za verige

Jaz sem uporabljal S100. Je bil res super sprej tudi v mokrem. Je pa kot vsak malo osvinjal drugače pa glede mazalnih lastnosti nimam kaj rečt. Sedaj sem pa na oiler prešaltal.
  15. JONI 46

Prvi danasni fock lep, miren... Drugi pa skoraj usoden. Ko se ti sredi ovinka na tvojem pasu znajde avto, cisto pri robu, neves kaj bi..... Ustavil sem se na zgornjem parkingu, spocil, zbistril, odvibriral in na hitro skocil proti domu... 500km srecnih, lepih, v nekaj zadnjih pa te skor ubijejo... Motor pospravljen za teden ali dva !
  16. Scarabeo 500

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Splet naključij. Zaželela sva si ogledati Petrovaradinsko trdnjavo. V garmin sem napačno vnesel cilj in zaradi tega spoznal novega prijatelja. Skupaj smo si ogledali trdnjavo in nato naju je povabil domov na kosilo. Lep občutek in hvala - Ranko. Scarabeo
  17. crusty

Grobnik

za vse tiste, ki (še) ne veste o teh "zlobnih dvojčkih" to sta fanta z ekipe YAHOSUKA Racing oba hitra, oba v enakih barvah, še frizerja imata istega zgleda #6 Duh Iztok ter #7 Radulovič Igor......oba štajerca itak .......načeloma št. 7 redno prihaja na Kinge ter se tako tudi prijavlja redno. ........št. 6 pa vedno reče "mene ne bo pridem pa navijat".......pa verjetno to misli gas na štartu ker do sedaj še ni manjkal Iztok se vidimo!!

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Končno spet kwaki-time Danes sicer le popoldanska furca, ma je vseeno pasalo! Od doma čez Ride do mojih na kafe, od tam končno po sončku, lepo turistično čez Senožeče do Sežane, tam desno in naprej čez Dutovlje ter Štanjel do Nove Gorice, od tam pa ob Soči čez Kanal do Mosta na Soči... nato pa ob Idrijci mimo kar nekaj delovišč in semaforjev do Idrije. Tam sem nardila krajšo pavzo, nato pa nadaljevala malo bolj živahno čez Godovič in Kalce do Logatca - kaj so pasali tisti ovinki! Iz Logatca pa nazaj domov. Kratkih in sladkih cca 280 km. Kaj je fino spet vozit
  19. t0maz

my and my girlfriend's bike. Z800 / ER-6f
  20. KNNMS

Honda XL 1000 V Varadero

Sam da je glava cela!
  21. bladzo

BMW R1200 GS a do 2013

Letnik 2004 in 2005 imajo dodatno električno črpalko za zavorno olje. Ta kar ti slišiš je povsem normalno in ja, je zelo glasno. Tudi ne poizkušaj med vožnjo odvzemati kontakta, saj ostaneš brez te pomoči, zavore pa postanejo zelo trde. Kasneje je to BMW opustil in zadevo rešil drugače. Mene je predvsem motilo, da nisi imel pravega občutka za zaviranje. Hitro je bilo preveč in vklopil se je ABS. Torej, če te zelo moti, kupi novejši GS 1200. LP
  22. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Haha, kako smo pa zalimani tle na prvih fotkah ... Se vidi, da je bil praznik dela! :grrr Še kulinarični vtisi: Marmorni kolač odličen :hooray: , karbonara razkuhana, jagodni kup super in osvežilen! Pojedli smo vse kar so nam prinesli ... Edin Shibbyju se je neki banana-split upiral. @OrangePower :: Tudi ob morju je bilo 28°C in sončno ...

Moje izkušnje - Arhiv

Igor "može", ker včeraj ste si ga "po Zali" privoščili v Godoviču ...
  24. cikadina

Yamaha FZ 6

še vedno off topic, ni nujno da boš najmanj skrčen na motorju z najvišjim sedežem. v razredu 600 se na cbr sedi bistveno bolj udobno in manj skrčeno kor na r6.

Moje izkušnje - Arhiv

Danes sem prvič barval z airbrushom ("maketa" by Roberto + vezana plošča) in sem zelooo zadovoljen glede barvanja in tudi čiščenja, ker mi tokrat ni uspelo ničesar izgubiti ... ,
  26. Uspel, dober organizator si Saj letos se kaj bo Al ?
  27. krucymucy

Tebe ko so nazadnje so pobrisali temo ride II, ko so te prvič pa ride I. Sploh pa, lep dan je bil. Nekaj se nas je nabralo...
  28. motolover

Vtisi z dnevnih voženj 2013

He, he, to sem predlani naredil s kolesom...
  29. exclan

Cestna črno siva kronika

Na žalost v smeri Portoroža ni kamer samo ena je in sicer iz smeri Lucije in se vidi celotno krožišče . Bina kaj si vsaj bežno videla tipa avta ali je reg, KP ali kaj drugega?
  30. franc

Tomos APN 6 Alpino....

Prepočasi se vrti (čisto normalno) . Vžge ali ne? Imaš platine? (če so kdaj jih začne odpirati? ) lp Franc
  31. Jure91

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Js sem pa tud dans se prek Opatije do Pule odpeljal pa lepi ovinki, pa še fajn drži . Od Pule do Portoroža, pa dolgčas sama ravnica, pa nekaj zmešanih slovenskih voznikov nažalost, ampak jih je bilo več kulturnih .
  32. andursa

Peugeot Satelis 500

POZOR:) Ponovno se prodaja peugot satelit 500 isti prodajalec kot lani cena ista zraven še prodaja hondo silwer wing....Tega peugota sem že lani z aro kupil pol pa ga je prodajalec skril iz prodaje pa mi aro vrnil na čuden način...Tako da paziti če se odločite za nakup tukaj ne štima nekaj niti z papirji najverjetneje... Tako da skuteraši pazite pri nakupih včasih že kuplena zadeva pade iz rok...Lep maxi pozdrav vsem.....
  33. cedevita

Motosvet sekcija Primorska

34. SarahMonroe

Bikers Caffe + Bikers WELCOME???

V soboto 4.5. Vabljeni na otvoritev lokala ROCK BIKER-BAR CAFE! Start ob 15.00 na naslovu Titova cesta 4, Senovo, Krško! Free food, cold beer, free camping, bikes & rock'n'roll! see ya there!
  35. XRider1

Prvi fočk letos :grim okol 13.30 prazne ride
  36. nxyz

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Končno prevoženih nekaj km s Sava mc racer 50, zaenkrat v primerjavi z metzeler lasertec veliko boljša guma. Takoj se ogreje, lepše gre v ovinek, mehkejša... kako bo naprej bodo pa pokazali km
  37. Jure

Po kolenu

Zame najbolj smotan filing na cesti: drsanje s stopalko po tleh. Če bi imel motor, ki se ga ne bi dalo predelat, da ne drsa več, bi ga prodal. Mejo naj dajo gume, občutek, ki ga imaš v ovinku, itd, ne pa fizična ovira (kar se mene tiče)
  38. BREITNER

Cestna črno siva kronika

Kot je nekdo omenil ..... ko vas policist ustavlja, a je problem se ustavit in pokazat dokumente? To vzame največ 2-3 minute! Tisti, ki se ne ustavi in prične bežat pred policijo in se posledično zaradi svojega nepremišljenega dejanja hudo ponesreči ali umre, je popolnoma sam kriv, tu ni debate! Sigurno kaj prikriva, da se ne ustavi .... alkohol, neregistrirano vozilo, brez vozniške .... hja, tako je, brez tega se ne sme na cesto .... lahko se, ampak vsak posledice nosi sam, tako da izgovarjanja tukaj NI. Glede smrti motorista v Hotinji vasi: Po slikah sodeč avtomobilist ni ustavil pri znaku STOP in posledice za motorista so usodne. Če pa drži kot je nekdo omenil, da je tam nonstop divjal, potem je bilo tako samo vprašanje časa, kdaj bo naletel na "mino". Se pa strinjam, če bi imel normalno hitrost, ki se tam spodobi med hišami, bi lahko obvozil oviro, ampak .... Iskrene sožalje svojcem in prijateljem! Drugače pa .... po pameti in po desni! Pa srečno!
  39. biker77

Po kolenu

ampak kolenčkanje ni pogojeno s hitrostmi nad 130 na uro..se da pri 50 ali 60 fajn drajsat.. vse je fajn počet dokler se nobenmu nč ne zgodi.. dejstvo pa je da nesreča nikol ne počiva in da se velikokrat zgodi tistim ki niti v sanjah ne kolenčkajo.. pri toliko spremenljivkah delat kalup..ne vem no..
  40. Jure

Po kolenu

Očitno si bolj slabo bral. Moj post je bil komentar zgolj na izjavo, da se da z GSom kao hitreje peljat kot s SS raketo. To pač ne drži, če tisti, ki vozi SS raketo zna peljat. Noben ni zagovarjal tega početja po cesti, mislim da se vsi bolj ali manj strinjamo, da je vožnja na limitu pač bedasta. Še celo izrecno sem napisal, da moj komentar ni promoviranje cestnega dirkanja, ker vem, da rad hitro kdo moralizira Glede na kontekst je tvoje opozarjanje izpadlo približno tako, kot če bi A napisal ročna bomba bolj useka kot atomska. B bi rekel, ne to pa že ne drži, dejstvo je pač da atomska bolj. In potem pride C in jima reče, nene fanta, bomb se ne sme metat. Kar se pa samega kolena tiče. Če imaš taprav motor in taprave gume prideš do kolena veliiiko prej kakor do limita. In če se pri isti hitrosti (ki še ni limit) pelješ enkrat skozi ovinek tako, da se presedeš, drugič pa tako, da se ne, si takrat, ko si se presedel, bil od limita oddaljen še malo bolj. Pa še občutek je boljši. Poleg tega pa je treba upoštevat še fun factor Kolenčkanje je pač zabavno. Jaz redno drsam, pa vem, da bi šlo brez problema še nižje in hitreje. Ampak pač ne gre, ke smo na cesti ne na pisti. Mar ne?
  41. BelaStrela

Teli makaronarčki so hudi in jim je zgleda ušeč planina samo do unega dvojnega ovinka. Zato obračajo na sredi ceste in se vračajo nazaj na parking. Seveda prav počasi, čez oba pasova, saj teren vendar visi. Pa sem si zaslužla eno Aprilijico čez zelo cesto na pospeševanju pri izhodu iz ovinka. Me je ujezilo k svina, sem mu sklela use po vrsti, ampak, ker sem bla zmenjena v Postojni, nisem obrnila. Sem pa pokovce dobila na parkingu na Planini nazaj grede in sem jim jih lepo napovedala, kr u njihovem dialektu. Hvala nona. Upam, da ni blo zaman.
  42. I30

Hlapci

Zgodba je preohlapna in dopušča preveč nasprotujočih si interpretacij. Ni vse v tem kaj ob pisanju misli pisec, bistvo je v tem kako pisano dojame bralec. No, cajt pa ob tem le mine.
  43. pik1

..... tud jest se strinjam, da niso ....
  44. urkoman

tak tudi z biciklom odleti med zvoncke
  45. BelaStrela

Ugotovila, da poznam tipa. Nasprot mu je prpelu domačin s Planine (?!?!?!), poseku ovink in voila! A ne bi mogl Planinci najbl vedt, da se tam ne seka ovinkov? Z njim je vse ok, motor je pa bl švoh ja. Upam, da se mu dobro izide vse...
  46. JONI 46

Gkeko, bil sem tam takrat, pomagal smo mu, rekel je da ga nekaj boli samo rama, nic drugega... Ko je rekel da ni nic takega sem sel... Ampak na ridah se ne ustavljam vec.... lani pobral nekaj motorjev, letos ob prvem focku ze ista zgodba, z veseljem pomagam, ampak fantje, to ni dirkalisce !!
  47. osa rider

Evo folk zdele pa tko! Ata Osa biu učeri na ridah in vidu kako se je mlada punca z hornetko zložila na pesku . . . na uvozu na park plac . . . . pa še Fabo je nek spidvej zganju zarad peska . . . . . in sm se odloču narest konec temu! Kar sm oblubu sem tudi naredu . . . . popucal v stran pesek! tko je blo prej! tko je zdej . . . ovinek . . . prej! k sm vidu ene par akrobacij . . . ovinek sedaj . . . mirne duše ga lahko grabite do črte . . izvoz iz park placa . . . se boste lahko varno ustavljali Iskreno upam da sm rešu vsaj kkšen motor pred nepotrebnimi stroški!

ni žive duše...hm??
  49. krucymucy

Danes po šihtu prvič letos dol pa gor po ridah pa na omv pogledat, če je kdo da mu dam za kofe! Pa vrabčka sem zadel. Ne samo vozniki avtomobilov, tudi vrabci niso še pripravljeni na mopediste. Al mam pa premajhen moped?
  50. kaslc

MP3 - predelave, oprema in vse ostalo

Kot je razvidno iz samega naslova teme, sem se odločil modificirat (priklopit) sprednje pozicijske luči na scooterju PIAGGIO MP3 500ie - LT BUSSINES. Postopek demontaže zaščitnih plastik je zelo lepo opisan v knjižici za vzdrževanje, če se ga držite bo demontaža sila enostavna. Ko so vse plastike vključno z spodnjo pozicijsko lučjo sledi povezava med spodnjo pozicijo in zgornjimi žarnicami. Ta model ima že tovarniško vgrajene luči vključno z žarnicami in je potrebna samo ena žica da luči zasvetijo. 1. Na spodnji poziciji snamite zaščitno gumo na kablu ter odklopite grlo žarnice. V kabeljski čevelček v eno od odprtin vtaknite žico cca. 1 cm in nato ponovno močno nataknite grlo za žarnico. Vstavite žarnico. 2.Nato napeljite žico za hladilnikom in jo nad hladilnikom kjer je konektor za priklop sprednjih luči tudi izvlecite. Sprednje luči odstranite (posopek je prav tako opisan v priročniku) in na enem mestu olupite eno od rumenih žic. Na oguljeno žico zalotate že prej napeljano žičko ter priklopite nazaj konektor sprednjih luči. Pozicijske luči bodo delovale! Dodatno žico pritrdite ali z izolirnim trakom ali z vezicami na že obstoječ kabel in zadeva je končana. Pazite da bo mesto kjer sta spojeni žici dobro zaščiteno pred vlago in vodo. 3. Potrebna je še samo montaža prej odstranjenih plastik, pozornost na praske in da se plastike lepo stikajo nakar izgleda zadeva takole: Sam sem zgornje žarnice zamenjal z LED žarnicami (strošek 3,75 €) in pa spodnjo žarnico z LED modro. Porabljen čas cca. 1 uro ob pomoči sina saj vam mora nekdo pridržat plastike, je pa sedaj montaža ko vem kakšen je postopek realno 1/2 ure. Če kdo želi lahko tudi pripelje scooter k meni in mu pomagam pri montaži. Pomoč ali dodatne informacije na ZS ali na FB - https://www.facebook.com/mitja.krajnc.3 Upam da se bo kdo ojunačil.