Showing content with the highest reputation on 09. 06. 2013 v vseh kategorijah

1. ludiluka

Še par malenkosti in bo končana
  2. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2013

krucy@ si trpel tokrat vidim, ko si moral voziti za Ninjo 650R Še jaz primaknem zanimiv izlet. Sölkpass-Obertauern-Turracher Höhe Ostale s komentarjem tukaj. https://picasaweb.google.com/106439269587192855420/SolkpassObertauernTurracherHoheMotoJunij2013?noredirect=1 Kot zanimivost še toča na Pavličevem sedlu

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Nedelja, 09.06.2013 Toliko dogajalo, da niti nevem, kje bi začel, ampak najboljš, da začnem kar na začetku. Ustaljena družba sam da smo bli tokrat na žalost brez Cofkota, ob osmih zjutraj ko sem štartal iz Kočevja, je šel on šele lepo dremat po nočni..nič pubeci, gremo dalje. Sonček sije, samo jaz in Dvor, mmm. 22dni brez motorja zarad jebenega vremena se kar pozna. Na dvoru čakam skodo In Tadeja, oba sta čist malo zamujala, jaz sem pa k rdeče pike fasal zarad njihove zamude :grrr ! hec Debata na hitro, speljemo pogledam na uro in vidim, da bomo mal zamudil v Ivančno :grim , hehe. Poberemo še boštija in Shibby.ja. In kot vsako jutro se dan po dobri kavi pozna. Shibby se dobro da te je polila z kakavom, ker če te bi z kavo, ne bi mel glih dobrega dneva :grrr Pot nas je vodila Litija-Trbovlje-Marija Reka-Žalec-Velenje kjer smo v gostilni MLADOST pojedli ene fejst mastne čevape v fejst mastni lepinji, z orng mastnim sirom :grim ...gremo dalje ...Slovenj Gradec, Dravograd, kjer nas je pričakal vodič SIKS , kateri nam je razkazal vse lepote LAVAMUNDA, se ustavimo na hitro ob cesti B69 ob jezeru, je blo vroče, če ne bi šli dalje, bi bli gotov v jezeru :grim Še nekaj ovinkov hitrega dela, obračanje pod ročno in nazaj, Roadsmart2 je ene parkrat fajn presenetila , ma še enkrat jo dam balansirat, če mi je ne zrihtajo, jim jo vržem v glavo...guma brez kakršnega koli filinga :closedeyes: Obvezen postanek na motozboru??...ne ne , samo vsakdanji dogodek na Golici :grim , je blo res ful fejst dokler nismo vidli pubeca v jarku kako je ležal na svojem motorju :mellow: , helikopter je hitro prišel, upam, da ga bodo dobro naštelali nazaj... Ker pa je bilo nebo brez oblačka (skoraj brez) smo mogli dan izkoristit do kraja ali do jaja, kakor se vzame, vodič je vodil kar do Eberendorfa? in brzinsko na Jezersko, jojj tle se začne žurka, Bošti brez goriva, je mogu revež nazaj na Železno kapo, sej je bliz, sam vseen... Vračali smo se čez pavličevo sedlo 3x Z750 in vsi na hlape, ker se nam ni dalo jit nazaj tankat v Železno :grrr . Pridemo ti mi v Solčavo in ja itak, kot da je kdo pričakoval, da bo tist Jugoslovanski Petrol bil odprt :glare: , pridemo po zadnjih dveh kaplah do bencinske. No shibby je zejkota nekaj šparal, tko da mu je še ostal en štamprle v tanku :grim In pol da ti vidš, na vse ali nič...lahko bi se reklo a.k.a. Kmetov stil vožnje v malo bolj omiljeni verziji :grrr , Mozirje, Polzela, Prebold in spet na Marijo Reko, a fora je bla v tem, da smo mel nevihto neprestano za nami, ampak nam je ratalo pridt nekako do Ivančne, kjer smo se poslovili in šli vsak po svoje. Mene je požegnalo, od oka rečeno enih 259kapelj. Na dvoru mi je še uspelo mal pobrusit kolenček čeprav sem prej mislil, da bom pobrusil kakšno srno za golaž, ampak sem bil hitrejši od divjadi...se pozna, da si lačen full drugačen, tko da sem mel v mislih samo še odprto garažo kamor parkiram Z.jka, ga dam v posteljo in se spravim pospravit hladilnik. Reci piši 550km , če bi blo vsaj kej še sonca na koncu bi bila to res pika na i, tako pa se nam je zaradi temnih oblakov bolj kot ne vsakemu mudilo domov. Banda hvala za družbo, upam, da ste se meli lepo. Pa še 1x hvala Keiki, ker se je spomnila name, ko sem bil jaz na drugem koncu sveta :grim ...
  4. Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo prvi kilometri v moji motoristicni karijeri. Ni jih bilo velik ampak je bilo fajn. Trojane po krofe pa na kavico. Mogoce bom se sov. )
  5. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zjutraj sem po zajtrku skočil na kavo v "pisarno", vmes dobil SMS od BB kdaj se bom primajal s kozolcem do LJ. Jah nič, pogled v nebo je bil zjutraj tak, tako da mi ni ostalo drugega, kot na dušek spit tisto kavo, hitro domov preoblečt, dolit olje in skočit na moped in čez Rakitno do LJ. Tam je BB spala na mopedu, ker me ni bilo toliko časa. Vozil sem počasi in ob cesti gledal če je kje tista kamerca, ki jo je nekdo izgubil na Rakitni. Nagrada (kamerca) vedno prav pride. Potem sva se pa peljala ob Savi do semaforja. In kaj vidim na semaforju? Da je že bil en bmflar tam pred mano ... No končno je bila zelena in smo se spet malo peljali. Pa se malo ustavili za kavico. Pa spet peljali ... Do belokranjskega (motosvetovega) DC-3. Probat če se da prešvercat kot slepi potniki, pa zame ni blo placa. Potem sem gledat če paše kak kos na moj moped, ker je tehnologija iz nekje istega časa. Nisem našel ničesat uporabnega, ker je začela Bina pa premikat avion, tako da sem šel raje dol. Počasi sva postala lačna od vseh teh strašnih naporov in smo sli naprej, na pozno kosilo. Poraba je bila kar visoka, ker je Bina tiščala pred mano, sicer bi padla še kak deci. V glavnem kar fajn je blo, pa še BB mi je pico plačala ker sem vse dal zadnjič na servisu ... (a vidite da ni več service lučke?) ~350km se je nabralo pri meni

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Miting nekaj čez 9h v Postojni. Mi je ratalo malo zamudit Tam so že kofetkali Joni, Igor in Motozajebant, kasneje se nam je za kratek čas pridružila tudi Ninč, Po kofetkanju smo čez Ride odvijugali do Logatca, tam na AC do LJ, do Kmeta, kjer so nas že čakali Damy, Kmet in Kmetica (ki je danes štrajkala .) ), Jože in DIN. Po kratkem klepetu štart v smeri proti jugovzhodu - čez Turjak in Žlebič do Kočevja, potem v Livoldu levo in naprej do Starega trga ob Kolpi in dol do Kolpe... na kafe in sladico. Po krajši pavzi nadaljevanje... ob Kolpi na zahod mimo Petrine in še naprej. Pod Sv. Ano smo naredili krajšo pavzo... in se sprehodili do razgledne točke... Od tam pa gasa do Osilnice, od tam pa samo še veselje po Medvedjih ridah navzgor Kaj je blo fajn! Čez Strmo Reber na drugo stran - kar prehitro minilo, pa krajša pavza v senčki... in spoznavanje lokalne flore in favne Od tam čez ta drugo serijo fajn ovinkov - čez Kočevsko Reko do Kočevja in Rudniškega jezera na pijačo in klepet. Nato pa nazaj domov čez Ribnico in Žlebič, kjer smo si pomahali v slovo. Jaz sem šla levo čez Sodražico do Cerknice ker sem mela namen it še do mojih, ma so temno modri oblaki in poročanje da je dol dež spremenili plane, zato sem se čez Laze in Logatec vrnila domov. Mislim da je blo vse skupaj slabih 400 km. Pasalo, super družba, bo treba v kratkem ponovit vajo ^_^
  7. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Kot je rekel Igor, do jaja, zato ne bom preveč besedičil... jutranja kava na OMW Izlet je bil voden s Kmetove strani, zato smo obiskali nekaj njegovih fuk placov iz mladosti... :grim tukaj je še veliko ostalih, katerih si zaradi časovne stiske nismo mogli ogledati, pa drugič... meni pa je bilo čudno zakaj me kuha v kombinezonu :wacko: evo jih na kupu, Kmet, Damy, Igor, Din, Joško, Keiko, Mark... tisti magarac ki pa manjka(M), je pa slikal tok sem ji našišal :grim ps. nč mi niso mogli po Kmetovih besedah je to en izmed njegovih najlepših fuk placev Skratka, padlo je čudovitih 400kmjev, v odlični družbi! ps. Damy, za prvo tako dolgo furo ti je šlo odlično! :hooray:
  8. THOMPSON

Vtisi z dnevnih voženj 2013

včeraj en zanimiv krog po Notranjski, okolica Pivke. Najprej skok na Sveto trojico, pot do vrha je sedaj dober makadam pa skok do petelinjega jezera baje, da kapa na Nanosu ne pomeni nič dobrega... jezero je presihajoče, trenutno je na pol prazno. Tudi tale pot čez je normalno prevozna (dobrega pol metra) obrezje je super za soft enduro Na vadbišču poček se je ravno končala vaja "Umik 2013". Naši so seveda zmagali. Naprej me niso pustili, sem jim bil sumljiv. Baje, da sovražnik nikoli ne spi... Drugače pa so rekviziti podobni poligonu lokalnih PaintBall navzdušencev. Samo par1000x dražji. Grmenje za mano niso podtaknjene bombe teroristov in iridentistov, ampak že tretja nevihta ta dan. lp, andrej
  9. RVT

Hitr gre cajt pa marsikej sva že čez dala v 10. letih in preko 100 000 kilometrih
  10. spaceback

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj odhod ob 7,30 Ljubljana - Postojna - Opatija - Brestova - Cres - Miholaščica. Po kosilu pa nazaj Miholaščica - Mereg - Krk - Bakar - Rijeka - Pivka - Postojna in cilj Ljubljana ob 19,30. Vreme, je bilo krasno. Na Cresu gradijo novo cesto, 2km kamnitega makadama (kamnit kot na progi).
  11. SharpNinja

Grobnik

Bravo champion za povratek , zdj bo šlo sm na bolš oziroma na hitrejš....pa tnx za testno vožnjo black mamba on black mamba , čeprav po 5ih letih sm čist brez občutka za cestake vozit, sm ležala k krava gor, mi nekak ni ratal čist pogruntat kako se treba gor zložit , ampak je blo kr fajn ...letel na fertik (se mi je bl zdel kt d bi res) , čeprov za Groma na net dat bomo pa še mal prespal no, k tok dobrga motorja pa ne zamenjaš kr tko :grim .
  12. Damy

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Štart pri Kmetu Dolina reke Kolpe 1. postanek Jogurtova strnjenka na orehovem biskvitu Kočevsko oz. Rudniško jezero Nova igrača In zaključek (pri Kmetu)
  13. znj

125-ke, javite se!

Še vedno bojo prej prodali kot Gaseprr :P
  14. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Štart via Grobnik in testna vožnja z novo čelado takoj zjutraj, ko se je megla dvignila, prvič letos, da nisem zmrznila na motorju (mogoče pa bo kj s tem poletjem), do Postojne po AC (mal se je mudil), potem pa prehitevanje neskončnih kolon prikoličarjem švabov s čolni, kemperjev vse do Ilirske , na meji je sosedov policaj mojemu voščil dober tek-manjši obmejni incident zarad osebne (dobr d nimam tud jz flipup čelade, d bi mal pomalcala hahahh). Potem sva zaradi izogivbanja cestnini zalutala nekje v blokovskih naseljih nad Rijeko....bravo, a je tolk težko kako tablo postavit v kako križišče. No na Grobnik sva prišla ravno prav, da se je pooblačilo, da jim ne bi bilo preveč vroče , po dirki sprobala crustyevo black mambo ....fast&furious bi reku človk :grim .....tnx crustyu za streho nad motorji, nazaj po mokrem,za neki časa prešaltala še na enga bemfa (kamelo od mojga :grim )....hm a je to normalno, da na semaforju gledaš, če je motor sploh on, ker nič ne ropota in trese, pele se pa k kavč....comfy....pa še opral naju je k mačke :glare: .
  15. BinaBana

Vtisi z dnevnih voženj 2013

aja no, pa da se dodam neki dokazov k jih je KM omenil ampak ni gradiva.. pa pizza je bla tolk mejhna, da jo bom mela samo za 1 tedn za jest..
  16. u-r-o-s

Klicaj ti gori!
  17. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes idealen dan za izled pri jodlarih.Padlo je 165km. Zapeljala sva se najprej do Leibnitz, ker tam nisem bil že 100 let, pa sem šel malo se zapeljat po centru. Po Grazerstrasse sem se vrnil do Špilfelda, kjer sem zavil na Winestrasse in se skozi kraje Graßnitzberg, Pößnitz čez Schloßberk do kraja Leutschach, kjer sem se vključil na cesto 69. Čez Eibiswald-a sem se nato obrnil na Radelpass Straße. Na naši strani cesta, da te "srat" pritisne. Proti Mariboru pa po čudoviti dravski dolini, kjer se je res užitek peljat "malo" hitreje. Pa še nekaj slik .... Leibnitz Na vrhu Sclossberg-a Pogled v dolino Klopotci na vsakem koraku ... eden lepši kot drugi .... Pa še ena iz Passo Radel
  18. ludiluka

Laverda

19. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

@zajebant, kaj maš novi fotič pa še ga nisi navajen ? Zakaj ? Če pa na vsaki sliki skoraj imaš slikan tudi svoj prst.
  20. Rokxy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj in danes testiral svoj nov bajk - duke 690. Stvarca se lepo pelje, sicer ni tako udoben kot GS, ampak je pa fun, fun, fun . Ko se ga bom do kraja navadil in malo updejtal - ergo sedež, podaljški za špegle, touring šajba in pa kufer bo pa top-shit. Bajk je to kar obljubljajo, pade v ovink takoj, okretn je ko svina, za ostre ovinke je majka. Edino kar moti je ta plastika ki skos brenči, ampak morš vzet v zakup. Pilot power gume se mi zdijo ok, tudi v dežju nisem mel težav. Uglavnem včeri sm nardu turco do golice in potem na radlpass nazaj pa čez SG in vtanje potem hotel domov. Vmes je začelo prat, sm stal v mislinji neki časa in potem ko je kao tahujš šlo mem, sm šel dalje. No dlje kot do doliča nism uspel prit, ker je dalje bila cesta na treh mestih zasipana z zemljo in kamenjem in je voda čez drla Tam smo pod eno postajo čakali tri mopedisti in dva kolesarja, da je šlo deževje mimo. Potem sem obrnil in čez velenje in dobrno šel dam. Premočen ko prasc sm se potem pol ure s kropom polival. Danes je bla lepša napoved, ampak je blo na konc tud deževn. Šel sem pa na logarsko in potem čez pavličevo sedlo in naprej čez jezersko. Ko sem bil že nekje pri kokri se je pred mano začelo ulivat, zato sm se obrnu in po isti poti nazaj. Žal je nevihta šla s svetlobno hitrostjo in me dobila pri spustu z jezerskega. Po dežju sem potem šel še na pavličevo gor in potem dol. Trije avti ki so me srečali na poti so verjetno mislili da mam petardo v riti tako sm pičil :evilgrin: . Sreča nevihta ni bila tako močna kot včeri in sm proti koncu logarske že vletel v sonce, da sm se mal pogrel. Potem sem lagano sportski odkruzal dam. Dež je malo pokvaril vtis, ampak sm zadovoljen, glede na to kako je letos vseskupaj.
  21. cedevita

Zakaj ste padli

Prvič je bilo še v tistih letih, ko nam je bilo vseeno, če nam avtomatik na luknjasti cesti zvija pod ritjo. Neka čudna šjorca mi je dobesedno skočila pred avtomatika, je mislila, da ima prednost, če gre prek prehoda za pešce. Ona je dobila balanco v ledvice, jaz pa spoznanje, da je tudi jet-ka za silo dobra. Živ in zdrav sem strgano bundo vrgel v smeti. Drugič sem z BMW R65LS raztrgal levi bok fičotu. On je dal levi smerokaz, jaz sem mislil, da bo le obšel avtobus na avtobusni postaji. Seveda sem spregledal odcep na levo. Jaz pa prestavo dol, levi smerokaz, v levem ogledalu je bilo za menoj prazno, pa gas. Pa le do njegovega levega boka. Možiček je seveda zavijal levo, S ščitnikom desnega cilindra sem mu razparal levi bok, s sprednjim odbijačem je pa končal v ograji mostu. Totalka. Jaz sem pa imel na hrbtu le podrsan kombinezon in upognjen desni ščitnik cilindra. Pri prijatelju kleparju smo vse porihtali za kračo na Kekcu. To je bilo l. 1993. Tretjič. Ali kdo pravi, da na motorju ni mogoče zaspati? Zvečer po šihtu, enkrat julija, le dva km pred domom, sem pogledal pod kožo, pa malo po bankini, kar me je zbudilo. Z motorjem sem dobesedno skočil na cesto, opletalo je sem ter tja, on v desno, v levo pa jaz. Še sreča, da ni bilo prometa. Popokala je le plastika, koliko je je na maxi skuterjih, pa veste sami. Popravili smo za en črn in en bel. Četrtič, na dvorišču pri prijatelju, pri 3km/h (tri), na debelo nasutem produ. Me je blo sram še cel mesec. Do sedaj sem imel več sreče kot pameti. Ciao.
  22. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Moja druga samostojna fura, razn snega, vse vremenske oblike: sonce (itak), dež, mavrice, zdej pa še toča.... pa še doma nisem
  23. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Teden je treba zaključit tako kot se spodobi-z motorjem Ker so ptički da je nekdo naredil izpit za motor, priložnost pograbim z obema rokama in "povabim" na pijačo (itak sem jo olupu pol :grim ).... Mahneva jo v Trzin, kjer v miru "pokofetkava" in mal opravljava predn se je čist pooblačilo še na hitro blicnem tole slikco... malo pred njenim domom naju ujame dež (vam povem, ni se z njo za družit, sama nesreča okoli nje)... pri njej še malo počakam da naliv mine, potem pa proti domu.... pralo me je cel čas, tut jajčka mi je mal pokvasilo :wacko: :blink: potem pa si v garaži vzamem čas in spucam motor od te svinjarije... before after hvala za pijačo Damy, se priporočam v bodoče... :grim

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pred nevihto bejžu, mokro fočkal, kawo piu. DO JAJA!!!
  25. shibby

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

26. Jetam

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Iz Slovenske bistrice preko Celja, Žalca, Kamnika do Bleda, potem v Bohinj. Na bledu majhna pavza. (srečal starejši par z enakim motorjem, 5 minut klepeta) Iz Bohinja v Železnike, Škofja loka in nazaj domov. Čudovitih 355 km

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Pozabil na update 1.) Črnomelj coffee party 2.) Marjanca - Vipava - sladoled+torta 3.) Golica 4.) Paklenica ribe, škampi, buzaaaro-mmm 5.) ? 6.) ? 7.) ? 8.) ? 9.) Lavamund
  28. igorkr

Do jaja :grim
  29. mitjag

Triumph Tiger 800

hvala. Explorer pa tko vsaj tistih pol ure k sem ga peljal: super zadeva ampak se pozna dodatna teža in sem z Tigrom 800 šele videl da mi to bolj "sedi". CBF 1000 je bil tud težek, sicer nepremirljiv po ostalem razen teži ampak vseen. Za "all around" motor se mi zdi osemstotka boljša izbira zame vsaj na dolgi rok. Po resnici:Če bi bila cena npr ista bi še vedno premišljeval al 1200 al 800 in verjetno bi res 1200 vzel predvsem zarad več udobja, ki ga ta nudi na daljši vožnjah in večji moči...ampak če bi to gledal pol bi vsi vozil maxiskuterje...upam da razumeš kaj tle mislim da ne bo spet kaka postranska debata )) Sam mislim da vsakemu ustreza drugačen motor in mogoče bo kdo razočaran z Tigrom 800 ampak važn da men totalno "sede" pa čeprav sem cvikal ker sem šel iz 1000ccm,97NM in 98KM na 800ccm,79Nm in 95KM...ampak teža 210 napram 250 se tudi pozna pa naj kdorkol reče da je vseen ko si enkrat v pogonu. S Tigrom sigurno v ovinke bolj suvereno peljem kot sem kdajkoli z CBF pa čeprav se šele dobr navajam na motor. Zadeva kar pada v ovinke hehe No če se kje srečamo pa ni problema dam za rundo (sam ne prosim zdaj navala že tko sem presegu budget z nakupom motorja )) ja pa ne bom jaz prodajalc
  30. tintin

no pa sem ju razdevičil.. Na ridah se razume
  31. motozajebant

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

špari za servis, alpa če se ti kardan odlomi
  32. BinaBana

Vtisi z dnevnih voženj 2013

kam se lahko narocim za taknosle pucanje? madonis, sm hotla tut js piskrck prstavt pa kej napisat o tem penzionisticnem popotovanju, sam nimam tazga smisla, tko da si tole prou lepo spesnu!! blo je odlicnih dobrih 8 urc sonckanja in martinckanja na soncku, sm mu pa za konc ukradla oblak in se tusirala zadnjih 15 min.. tko da zdej KM nima vec tezav z dezjem pa da pada kjer je on, ker mam js zdej oblake cez sm pa nardila samo 292, pa en drobiz, kmjev :grim jutr pa spet kam..
  33. motofrik

Kolesarske fure

Predvčerajšnjim popoldan... malo pred tem mostom (kolesarska povezava med Lawamundom in Pliberkom, drugače del Drauweg transverzale), se spuščam po enem klancu, malo naprej vidim, da je nekaj črnega čez celo kolesarsko. Mislim, da je kakšna cev ali kabl... ko pa pripeljem do tja, pa... kača čez celo cesto... :eek: ... nič, zagrabit balanco in hop čez... V bistvu je bil gož, po moje... ...sicer vožnja čez ta most ni dovoljena, je potrebno kolo porivati. Ampak, zakaj bi porivali... sem se dvakrat peljal čez, tako fajn filing je bil... Pa ne okol govorit...
  34. solorider

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Najlepši mi je jutranji sex... ...pijem kavo in se mi jebe za vse!
  35. a79

Se en detajl, danasnji dodatek napisan z laserjem - logotip hornet na obeh rockah..
  36. semering

TC Motoshop

Slaba izkušnja pač! Se zgodi. Če le ni preveč pogosto. V bistvu je pa tako... Povsod enaka zmeda. In zakaj? Zato, ker vsi šparajo na delovni sili (prodajalcih)! Managerji pravijo; Pol manj (prodajalcev), pol večja plača, in še nekrat toliko moraš prodati, kot prej dva. Vemo pa, da se mora enkrat več prodati za pol manjšo plačo, s polovično delovno silo! To ne leti na TC, ampak za prodajo v Sloveniji na splošno. Tako pač je. Zadnjič sem bil v eni trgovini (pa ne v moto trgovini, a je popolnoma vseeno, ker je povsod enako) in gledal prodajalca, kako se je naprezal z nešteto strankami... Zakaj? Zato, ker je bil revež sam med množico ljudi, ki bi nekaj radi. Za ta nered, pa so krivi šefi in direktorji, ne pa revež med regali!! V TC-ju je pa žal takole (pa ne maram delati anti reklame). Ko si kupec, te ponavadi postrežejo, čeprav jim za posameznika pogosto zmanjkuje časa. Problem pa nastane, če z robo, ki si jo nabavil nekaj ni v redu! Takrat se dobesedno skrivajo pred tabo, s šefom vred, iščejo neštete izgovore, čeprav bi lahko, če ne celo morali, napisati reklamacijski listek in zadevo posredovati proizvajalcu, ki je škart izdelek proizvedel. V tem primeru trgovina ni čisto nič na izgubi. To pa je problem, ki kupca spravlja v slabo voljo. A ne samo to. Je glavni razlog, da stranke (če se le da) bežijo v druge trgovine. Upravičeno! Tako je, in ne mi reči, da je kaj drugače. To pa je zelo slabo, za samo trgovino. In če boste tole brali (TC) vedite, da je to vaša velika pomanjkljivost, ki odganja kupce. Povedano z drugimi besedami. - Oklešča vaš zaslužek in denar. P.S. Vsak kupec je najpomembnejši! Tudi takrat, če gre kaj narobe. To pa je dolgoročna naložba za podjetje!
  37. tintin

ludiluka :notworthy: pa še moj moped: nič posebnega... je pa moj
  38. gasperX

Vidu bando zmešancev, Kruci, simpel, thumper,.... pun kurac vs je blo belastrela pelala mimo mene na ridah???? Aja pa hvala za kufe Krucymuci pa Simpelman Thumper hvala za čike
  39. basbas

BMW R1200 GS a do 2013

Biker! bova spila 2 pira ,enga častim jaz ,ker si mi oplemenitil model druzga ti za napako ........ Matevž ..BMW ji nimajo problemov z kardani , lastniki pa občasno..hehe
  40. Gasperr

125-ke, javite se!

Kakšni opisi.... :mellow:
  41. gusar

Zjale

:yawn:
  42. NinjaRider04

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

....bo še treba ite en krog nekam..sam še kam..hmm..danes uspela lepa tura
  43. John2005

BMW R1200 GS a do 2013

Diši po ................ recimo zanimivem članku v delu čez par mesecev
  44. TakeALookAround

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Josko, brez oblacka je....v dolini megla Pa glede na stanje z vremenom letos, je skoda stran vrzt tak dan
  45. igorkr

Takrat bomo že vsi na električne prešaltali pa namesto ccm se bomo v amperih razlikovali
  46. BelaStrela

Jadranska magistrala

Brigi se zase
  47. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Če bi ga imel ti, bi imela ta tema manj strani.
  48. MihaJ

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Jez bi definitivno mel GSa, še za na Grobnik bi bil dober.
  49. erciona

50. bizi

Tale pa je moj lepotec , BANDIT letnik 2005 ...