Showing content with the highest reputation on 17. 06. 2013 v vseh kategorijah

1. puhec

In še moj...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ah vtisi so bili DO JAJA!!! Začelo se je takole: V petek takoj po službi gasa na Krk udobno sva se namestila v kampu in odšla na večerni sprehod, in lej ga vraga, koga srečava: Kmet2 omagan ležal zraven popite pijače komaj komaj sm ga spravil na noge in koga srečava 10 metrov naprej: 2 zombijke ampak Kmet ne bi bil Kmet, če nebi svojim gostom pripravil tudi ognjemet dobrodošlice no potem smo šli pogledat koliko je ura na grand centralu in preverit, da se s Hrvati še vedno da pogajat nakar smo srečali eno izgubljeno psičko ki sta jo Živnorc in Kmet takoj posvojila aja, pozabu povedat, da smo imeli tudi fotosešn v kopalkah na Kwakici med drugim so tudi Bejbe posnele rojstnodnevno čestitko za BMWriderko zatem smo skočili še na šladoljet do Punata v glavnem vrstni red je pomešan, kajti tudi mi smo bili rahlo zmešani, ker gostitelj ni in ni nehal polniti kozarcev s hladilno tekočino, ki vsebuje več kot 40% nečesa, ki ti rahlo zamegli občutek za čas. Tako, da v nekem trenutku je Norc naložu Norico in sta jo odjadrala domov. Kmal zatem sva baje tut mi2 odjadrala, tako da nadaljevanje zgodbe pišeta Trebor in Treborica

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes štart dopoldne - čez Logatec in Hotedršico segret gume in motor (mene je fajn segrelo že pred garažo ko smo čvekali s Suzikijem in spremljevalko, ki sta prišibala mimo z bicikli ). Dol do Idrije, čez Stopnik do Bače pri Modreju, naprej do Tolmina, na poti do Idrskega pavza na unem počivališču z lepim razgledom Tam sem spila pol litra osvežitve, nardila par fotk in se odpravla naprej. Čez Srpenico do Bovca, tam tankat in nabavt malco, potem pa naprej na vzhod... ob Soči proti Trenti... in naprej gor do... Gor je še par flik snega in prav prijetne temperature za se ofrišat ^_^ Nardila par fotk, nato pa sem se vrnila kar nazaj od koder sem prišla. Malo pred Sočo sem si privoščla malco... Ker je bilo za sedet na miru hitro prevroče, sem raje nadaljevala svoj spust ... Celo pot sem občudovala Sočo - v tisti vročini je zgledala prav mamljivo... Naprej čez Bovec in mimo slapa Boka... in čez Kobarid proti Mostu na Soči... tu me je prehitel par, ki mi je padel v oči ker sta bila oba obuta v superge :surrender: Kmalu smo dohiteli enega maxi skuterista, za katerim smo potem vozili saj ga prej omenjeni ni in ni prehitel - pa je prej zgledalo da se mu zelo mudi .) Ko je bilo mogoče sem ga prehitela, uni na maxi skuterju pa za mano - kako je šel čez ovinke vse do Idrije, pa čez Kalce in Ride do Postojne - tam nekje ga ni bilo več videt - kdo od tu mogoče? Skočila sem še do mojih, vmes pa dobila sporočilo od Igorja naj pridem kar do Rid. Spet je bilo vse polno, Maus, ki se je takrat ravno odpravljal pa se ni hotel vozit z mano kot zadnjič, sem pa po klepetu na klopcah dobila drugo spremstvo na poti do doma - Dr. Jakoba Luštno je bilo - kot vedno je vikend spet prehitro minil - kratko, ampak sladko

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Aaah končno vikend Seveda spet kasnejši štart kot nameravano - če je pa tako lušno če se nikamor ne mudi ^_^ Po AC skok do LJ in ven za jugovzhod - čez Škofljico in Ribnico skoraj do Kočevja, še prej tankat in kupit malco, potem pa pred Kočevjem levo - kam drugam kot čez Smuko Malo pred Dvorom prva pavza na sončku - je blo treba nekaj popit ker je bilo že pošteno vroče. Še par klicev, ena fotka... in gasa naprej čez Dvor in Sotesko do Novega mesta poslikat Krko... Potem pa malo kroženja po mestu zaradi obvoza in mojega firbca in nadaljevanje čez Dolenje Mokro Polje... do Kostanjevice na Krki, od tam pa na sever do Krškega in ob Savi naprej ... do Sevnice, še naprej ob Savi čez Breg do Zidanega Mosta, tam pa desno in čez Rimske Toplice, nekje med Laškim in Celjem kontrola modrih - vse OK... Nato naprej čez Žalec do Vranskega, za Vranskim desno in čez Motnik na zahod, na vrhu pavza za malco ... in nato na drugo stran čez Kamnik, kjer sem se na hitro ustavla na bencinski in prejela klic od Motozajebanta da če sem jaz tam in da naj pridem na kafe. Seveda sem šla - je pasalo, spoznala še Maidna in Sasha, kasneje sta se nam pridružla še Thumper in njegova boljša polovica (brez motorjev ). Po kofetkanju smo se odpeljali vsak v svojo smer - je bilo tako vroče da ni paslo kaj dosti posedat. Ker se mi še ni šlo domov, predvsem pa sem se hotla izognit Ljubljani, sem nadaljevala čez Brnik do Škofje Loke in Gorenje vasi, tam spet tankat, potem pa na jug proti Lučinam. Pred začetkom ovinkarjenja še postanek za pitje hladne vode direktno izpod pipe - je pasalo! Sem se že hotla vsest na klopco in se malo zrelaksirat, ko so se zraven ustavli trije tipi z avtom - na poti na poroko. Smo rekli par besed, me je minila želja po sedenju tam, zato sem raje nadaljevala naprej čez ovinke... do Lučin in naprej in čez na drugo stran ... v smeri proti Horjulu in nazaj domov. Nabralo se je cca 400 kilometrov. Prijetno utrujena in nasmejana. Jutri pa še ^_^
  5. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Če človek rabi nove gume je treba it, ni druge....in sva šla iz Domžal, čez Kamnik in Črnivec do Šoštanja in Velenja in do Radelj ob Dravi, kjer so preobuli najina stroja (tačas sva se hladila v senčki z zelenim čajem....hiša časti, če nabaviš gume). Nove gume je treba ulaufat in ker je rout 69 blizu sva šla kar na Golico, ob jezeru je bilo prijetno hladno za počit. .Potem pa dalje čez Weinebene (sicer neki rihtajo cesto, ampak je pokvarjenih samo par ovinkcev), prometa nič , do St. Primusa (se je en hotu slikat pr tabli ), potem pa čez Železno kaplo (naju je en na cestaku s sopotnico LJ registracija rešil pred avstrijskim policajem, ki je njega naciljal z radarjem) in Jezersko do Kranja in nazaj do Domžal....385 km, fajn, sploh višje so bile kr znosne temperature....in naše ceste (če se jim sploh lahko tako reče) se lohk skrijejo prot avstrijskim :yes:

Vse sm vs vidu vse, majkemi. petek: kmet2, kmetica2 sobota: živnorc, živanorica nedelja: trebor, treborica, motozajebant in frendomotzajebanta, thumper, igorkr, bmwriderka in simpelman....in vsi ostali Zdj vs pa mam dost za en teden!!!!
  7. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Da malo pospamam. Mb-Koroška-Rabeljsko jezero-Mangart-Vršič-Korensko sedlo-Pavličevo sedlo-Črna na Koroškem-Metropola Vse normalno, naletel in vozil v koloni potovalnih bmw fahrerjev, cesta iz Vršiča v Kranjsko goro, eh pa mi bi se šli turizem. Ostala zgodba tukaj https://picasaweb.google.com/106439269587192855420/MangartVrsicLogarskaMotoJunij2013?noredirect=1
  8. bobiboss

evo po šestih letih Suzukija na Hondo.V2 1000ccm,98 KM, sedaj vrstni 4 valjnik,1100ccm, 152 KM.
  9. skategrizzly

še moj kralj živali :lol: Motocikel: Aprilia RS 125 Letnik: 2008 Prevoženi kilometri: 22000 Opis: odstranjeni blokadi iz izpušnega kanala in izpušnega lonca skupaj z katalizatorjem (že kupljen rave ventil, potrebna še montaža), prevrtana CDI enota za manjše trokiranje pri t.i. mrtvih obratih, zamenjana diza in drugi dušilec (arrow, naj vas nalepka gianelli ne zavede :grrr ) Letos načrtovana menjava bata, verižnega seta, po možnosti še akumulatorja ter nekaj manjših lepotnih popravkov zraven še kolegova rs-ka, letnik 99
  10. trebor

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Jaz sem se pa z mojo namenil v nedeljo do Krka. Ob 9h, ko sva šla iz ljubljane sva dobila sms od Norca, da naj greva ob sedmih, da bova ob devetih dol . Na Krk sva se priguncala okoli poldneva, saj se nama ni nikamor mudilo. Pri Kmetu sva za dobrodošlico posušila pol hladilnika in ob enem zahtevala, da se iz zmrzovalnika da na žar čimveč meska . Po obilnem nažiranju se je Dami s kraljico svojega srca (z ženo, ne s kwakico) odpravil domov, mi štirje pa smo se šli namakat. Ob pol sedmih pa sva se tudi midva odpravila proti domu . Ker se je domov vračalo tudi miljavžent drugih, se je najina pot zavlekla do pol desetih, ko sem popolnoma premočen parkiral moped pred garažo. Nabral sem prvih letošnjih 332 km v enem kosu :hooray: . LP Robert Edina včerajšnja slika: na kavi v Kočevski reki
  11. audia8

Nekaj malega od R1.
  12. _luke_

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Človek mal se umiri in ne polagaj besed v moja usta. Okolščin nesreče nisem in jih ne poznam. V nobenem primeru nism nč slabega mislu. Ti in par komentatorjev bi me očitno najraje linčali, vsaj po besedah sedeč. Če sm koga užalu se opravičujem, to ni bil moj namen. Pred mesecem dni sem zbil srno z avtom in tega si enostavno ne znam predstavljat da bi se to zgodilo ko sem na motorju. Nevem kje sm napisal da ponoči naj nebi smeli vozit? Hotu sm izrazit svoje mnenje da je že sama vožnja ponoči pomoje nevarna. Ampak js sm očito baraba kr povem kaj mislim. Žal mi je za fanta, ki je par let mlajši od mene. Žal mi je za njegovo družino.
  13. tad3y

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Z manšo zamudo posnetk iz prejšnega vikenda http://www.youtube.com/watch?v=K2sMzPSbtsM
  14. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No še par utrinkov najine furce do morja ... aders, se je udal v usodo in za mojo boljšo polovico posodil opremo, ki jo je bilo treba seveda pokoristit! :grim Evo, tole je načrt furce: http://goo.gl/maps/8KU7E Za ogrevanje čez Stari trg, kjer je bilo po cesto polno vej in konkretnih kamnov, potem pa lagano sportski na Delnice in naprej dol proti Rijeki, do končne destinacije - Opatije, kjer je bilo na sporedu plavanje za tiste bolj pogumne ... jaz sem samo mal tačke namoču. Nazaj grede pa klasika - čez Bosiljevo, Vinico in "domuh". Še malce foto materiala: Prvi postanek je bil pri Lokvarskem jezeru, kjer sva si malce pretegnila noge in izkoristila razgled. Bo treba kdaj it še do jezera pogledat! To sva midva, kozmonavta! Tabla je frišno narisana, razgled še vedno vrhunski. Manjka samo kak "vikiburger", haha. Tule pa še plavanje, izležavanje in obvezna hidracija v Opatiji pred potjo nazaj.
  15. OrangePower

Vtisi z dnevnih voženj 2013

trebor pa lepo skrbi za sopotnico, sigurno se mu je potem oddolžila...dobro si je tole nekam zapisat :grim

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

zato ga neb meu , zato!!!!
  17. DXR16

Demon ti prau ne maraš Pedrose... :D

Vtisi z dnevnih voženj 2013

15.06.2013 No ker nam je prejšno nedeljo vreme odvzelo vse veselje do pizze, smo današnjo soboto prav nalašč izkoristili, da naredimo le manjši krog...pa ne samo zaradi pizze, tud eni so mogli it pridno delat, pa smo se prilagodili skupini, kot to vedno počnemo Z.jevci... VSI za enega, eden za VSE! :grim ura 09.05, Bošti tanka, kej dost nisva brblala, sva rajš prišparala besede za ob jutranji kavici, ki je sledila ob 09.30 na Dvoru :grim ....mmm prva jutranja kavica ... Tudi ostala družba se nam kmalu pridruži Nato pa proti Trebnjem kjer dobimo družbo OrangePowerja :grim In v lagano sportskem stilu ker pač drugače zaradi gum in gužve ni šlo....če bi že imel druge gume in ceste brez gužwe, pa brez luknjastih lukenj v republiki banani pač ne gre, tko da je bil stil do Sevnice rahlo poskakajoč, z nekaj dobrimi obremenitvami jajc ob tank....auu Ne sej ob dobri družbi in dobri hrani se na luknjaste ceste kaj hitro pozabi :grim njam njam....preko Krškega, Šentjerneja v Novo mesto na en osvežujoč drink, ki je pri 30stopinjah še kako pasal. Od vročine, se mi je žena kar po tleh valala, se je pol med vožnjo ohladila, je blo že bolš :grim Potem pa vsak po svoje na svoj konc... Fino je blo , kratko vroče ampak na koncu ob ledeni kavi fejst sladko
  19. trebor

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

@_luke_, samo v vednost, preden pišeš. Tisti fant, ki je izgubil življenje je šel domov iz službe. Delal je v pekarni. Tudi jaz se vozim ponoči v in iz službe z motorjem, to pomeni, da grem na motor že ob pol štirih, ko gem od doma na dopoldansko službo in se vačam domov med 23h in 1h, ko grem domov s popoldanske izmene. Zato ne vem zakaj ne bi smel biti na motorju, ko je tema? LP Robert
  20. moped1

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

:BUA: :bum: :slap: a obstaja slučajno kakšna časovna omejitev od katere do katere ure si lahko na motorju? Še dobro, da za tiste tri slovenske udeležence, v nesreči v avstriji, nisi komentiral v stilu "Ni mi jasno kaj so delali v avstriji". Dej mal se skuliraj in drugič mal premisli predno kaj napišeš. sory za smetenje, ampak tuki res nisem mogel bit tiho na tak neumen komentar.
  21. TomoB

Prenočišče - Beograd

Za popotnike v bivšo Jugo.... .... je na obrobju Beograda (pribl. 15 km v smeri Niša), na voljo ugodno prenočišče za 15 ljudi v šestih sobah. Na razpolago so 3 kopalnice, opremljena kuhinja, TV/SAT, velika garaža in ograjeno dvorišče. V neposredni bližini je tudi trgovina, gostinski lokal, trafika, menjalnica, postaja mestnega prometa.... Zainteresirani naj kontaktirajo GSM ali SMS: +381 63 577985
  22. BelaStrela

ja, v trenutku k sm kupla benđolo.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

A je morje pr vas gosto poraščeno z drevjem in podrastjo......Matr te majo za norca....
  24. gift

MOTOGP 2013

Skoda, da vec ne dirka... ...bi bilo bolj zanimivo, ko bi se 50 metrov pred vsemi vozil
  25. KennyJR

MOTOGP 2013

Ma dej šuti s takimi... Kot sem že miljonkrat povedu če se ne strinjaš napiši argumentiran komentar nazaj, ne pa kr neki bit pametn, k sam glupo izpades... Nevem, kako si sploh lahko dovoliš neki spodbijati s tako primitivnim komentarjem... Ocitno nimas res nič v glavi... V vrtcu smo se šli tkole.... Ne pa ne, glup si, moj oči ma večjega... Ocitno si se vedno na stopnji ličinke, ki ne spravi enega argumenta skupaj... Žal Bo zdej kej bolje, ker ti je cartman isto povedal?

MOTOGP 2013

krJrja imam ignoriranga, in vidim samo citirane poste, pa se mi zdi, da zadnje case precej dobro dozira medikamente. Pomaga tudi Stonerjeva upokojitev. Tale post se meni zdi precej realen. M1 je vedno bila stroj za enega dirkaca. Nikoli ni bila stroj za zmage. najprej je par zmag pobral Biaggi, po tem je sledila Rossijeva doba in 46 le teh, in zdaj je tu Lorenzo. Ce si gledal gp dirke se ko sta se dajala Biaggi in Rossi, ti je jasno, da sta mozaka dirkala zelo razlicno. Lorenzov stil je Biaggi na steroidih. Strasno nezen, brez agresije, kolesa nikoli posrek...smooth. Rossi je napram Biaggiju zgledal skoraj kot Stoner napram ostalim. Brezkompromisno agresiven, grob pristop k dirkanju. Lorenzo je razvoj motorja vodil dve leti in pol. njemu sede perfektno. vsem ostalim precej manj. Rossiju manjka malo malo, ampak ravno dovolj, da prvih treh ne dohaja. Ce zgublja desetinko tam kjer je bil najmocnejsi, na vhodih v ovinke, Lorenzo pa s svojimi ultra mirnimi reakcijami prav tam konkurentom bezi, bi rekel, ja, tale M1 ni vec Rossijeva baby.

V torek bo snežilo?

... šit... pa glih neki sem hotu betonirat jutri... ... fak... sam u tej vročini se mi ga pa res ne da na roke metat sred dvorišča.... ..nč, bom počakal na sredo, da ga pobere.

Domači ljubljenčki (živali) :)

.. .ni kej... prow lušno muco imaš.....

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vroce za popizdit. Ampak vseeno fajn.
  30. MoTo G_P

ALPE ADRIA 2013

NO-RO...Jerman brez vsake konkurence, kako on dobesedno leti ne pele na grobniku, ga je užitk gledat... Bravo tud ostali Slovenci Prosenik, Dečko, Kraljič itd...
  31. krucymucy

BMW meet na ridah. Pa en plastičar.
  32. Borutt

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Še sedaj ne vem, zakaj ne bi imel BMW-ja. Bom danes ponovno poskusil ugotoviti.
  33. lasagna

BMW R1200 GS a do 2013

Saj se me ne tiče, pa še je, pa ne vem, kam naj napišem, ker je povsod polno neuporabnega tolčenja po raznih delih telesa. Še nedavno je bilo na tem forumu moč prebrati kaj koristnega, sedaj pa naletim na samo trpljenje in sikanje. Ne razumem, kako so lahko moderatorji izobčili dopisnike kot Broj Jedan, Brumer (oba večkrat), Divjo zver, Gattolino ipd., ki so sicer zelo radikalno, vendar mnogo manj enolično ali dolgočasno, sejali razdor in pumpali adrenalin v tipkovnice apatičnih opazovalcev. Verjamem, da si čisto OK človek s svojimi strastmi, vizijami in poslanstvom. Vendar se mi zdi, da si nekoliko zabredel, saj ni teme, kjer ne bi vsaj letos bil bolj neprijeten, kot aktiven. Naj povzamem : kljub neizmernem razumevanju, katerega poskušam izkazati, se mi je Motosvet forum zaradi tebe nekoliko zagabil. Sprosti se !
  34. Kmetica2

Domači ljubljenčki (živali) :)

Pa nama je ratal veselje po kratki vožnji
  35. Dr_Jakob

Vtisi z dnevnih voženj 2013

NASLEDNJIČ GREMO V HRIBAMA!!

Vtisi z dnevnih voženj 2013

unih ta nagih slik pa ni hotu pokazat??? kar se jaz spomnim, se je tulum šele začel po mojem odhodu
  37. Bmflar

Učeri je bila nedelja sosed .... Sobota je en dan prej veš, tist k pride za petkom in je pred nedeljo ...
  38. IBA

MOTOGP 2013

ha ha ha, komedija http://www.crash.net/motogp/news/192436/1/bautista_i_was_being_held_up.html Bautista pravi, da so ga zadrževali in je hotel it mimo ter se priključit vodilni skupini .....verjetno je imel privide ....ker po par ovinkih ga je lahko zadrževala le vodilna skupina ....koga pa je on videl spredaj pa doben ne ve mogoče Stonerja .... lepo mu je en rekel...Go & Fun yourself
  39. macak333

Suzuki GSXR 750

Po sliki sklepam da gre za 2006 model, ane? No kakorkoli že, pod sedežem imaš tak bel konektor kjer moraš dva kabla povezat da prideš v dealer mode, kjer ti izpiše kodo napake. Potem vzameš manual v roke in vidiš kaj je točno problem. Je pa tako če je res loputa za auspuh jo treba nastavit ali pa celoten modul ven potegneš in je stvar rešena. Dober servis pa ne poznam, vem za Panigaz, sam kolega je imel z njimi slabo izkušnjo (prodaja) tako, da jaz reskiral raje ne bi.
  40. Whitee

Ture 125-kubičniki

Danes pa padla ena fajn turca, čeprav z bolj malo km. Iz mojih koncev sem šel na Celje in potem na Vojnik. Tam sem potem zavil levo za Dobrno. Priibližno 10km super ceste, zelo razgibane, za mene ena izmed boljših, kar sem jih v svoji kratki karieri prevozil. Ker pa sem bil na Mariji reki že davnega aprila, je tudi ta bila obvezna postojanka za na konec. Kot vidim, se klapa zbira vsako nedeljo tam gori na ovinku. Bilo je super, veliko motorjev parkiranih in mimoidočih. Drug tedn ponovim Marijo reko, pa še kaj zraven bo padlo. Ena od takrat, ko sva prispela, na koncu se nas je nabralo še skoraj enkrat toliko
  41. Borutt

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Verjetno si čisto sam kriv, da pišeš takšne bolane. Preberi zakon, pa ti bo mogoče kakšna stvar bolj jasna. Prometne nesreče se delijo na štiri (4) kategorije. Samo pri I. kategoriji ni potrebna prisotnost policije, pri ostalih je to zakonsko obvezujoče. Če se ugotovi, da je do prometne nesreče prišlo zaradi kršitve CPP, potem sledi kazen. In sploh ne kasira policija, ampak je vse lepo napisano v zakonu kako in kaj, denar gre pa v proračun. Drugič pa raje prej vprašaj, kako grejo takšne stvari.
  42. c3c

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

mas prav jaz se tudi vozim ponoci.
  43. gusar

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Ampak zaradi bumbarja,ki je pelou skoz zeleno
  44. gift

samo za tebe... :K
  45. ludiluka

Še par malenkosti in bo končana
  46. pajkica

Cestna črno siva kronika

ko nardiš napako, ni kriva roka, ni kriva glava, je samo en trenutek, za katerega si želiš da se ne bi zgodil. v tistem trenutku ti znanje osmice čisto nič ne pomaga.ne pomaga ti vse osvojeno znanje, samo zbrisal bi rad tisto sekundo.... vse samo zaradi trenutka.... ki ga premlevaš potem cel lajf....
  47. KeC

Cestna črno siva kronika

Absolutno. Treba je začet z 50cm skuterjem, da se človek malo navadi občutka 2 koles, in malo navadi prometa, po ene 2-4letih ko že ima nekaj izkušenj pa je smiselno, da presedla na 125ccm skuterja ali če je resno nadarjen mogoče celo na kakšen 250ccm motocikel (pa bog ne daj kakšna 250ninja - tukaj že ime pove, da je zadeva predivja). Ker smo seveda sedaj v coni resnega motorzima in se kdaj pa kdaj zapeljemo celo več kot 90km/h telo in možgani potrebujejo nekaj časa, da se tega navadijo, da človek pridobi izkušnje in zna spoštovati takšne hitrosti. Kakšnih 5 let bo ravno prav. Ker prijazni proizvajalci motociklov in gospa eu lepo skrbita za nas so nam v zadnjem času pripravili plejado mrcin in zverin ki se ponašajo z zavidljivimi 300-400 kubičnimi centimetri (to je več kot malo pivo tako da le previdno). Tisti najpogumnejši se bodo mogoče tega veselili, ostalim pa polagam na srce, previdno previdno previdno kajti s takšnimi stroji se lahko podamo celo na avtocesto. Seveda nas lahko še malo skrbijo hitrejši tovornjaki ampak sedaj pa že imamo nekaj izkušenj in se bomo znali paziti. Ker tukaj govorimo o resnem motorizmu bi kakšnih 10 let nabiranja izkušenj prišlo kar prav. No in sedaj pridejo zrela leta motorizma, ko ima človek že veliko izkušenj nekaj prevoženih kilometrov in sedaj počasi in z pametjo menja motorje najprej na 500ccm, potem 600. Seveda se najdejo tudi divjaki, ki tukaj skočijo na kakšnih 750ccm ampak te itak potrebujemo za doniranje organov.In tako teče življenje, nabirajo se kilometri in izkušnje in nekje po kakšnih 50-60 letih motorizma pa je človek končno pripravljen za "the big league" - 1000ccm sportake. Seveda je sedanje na njih s pomočjo bergl ali hodulje malo težko ampak takšen voznik je sedaj zrel voznik, izkušen voznik, ta pravi maher, motorista v vsem svojem sijaju in sposoben obvladovanja nič manj kot cestnega ekvivalenta space shuttla ... ko jebe reflekse in pa zdravo kmečko pamet.
  48. 503bobbers

Bobbers 503bobbers

Tvoj je ta Conqueror... evo še fotke na večer ko smo ga kupli pr tebi in sedaj. Tu pa maš še povezavo na mojo stran, tam je še več fotografij: http://503bobbers.yolasite.com/
  49. SLVR

Domači ljubljenčki (živali) :)

Tule pa še moj sedaj že podrt akvarij akvarij (300 litrčkov) z ameriškimi ostrižniki "Green terror" ter nekaj soprebivalci. Žal akvarij ob selitvi ni šel z mano ... Tole je nekaj utrinkov sostanovalcev in mladic Pa še paradni konj akvarija, prijelo se ga je ime Fotr™ - dolžine skoraj 30cm, že kar porcijski bi se reklo, haha