Showing content with the highest reputation on 30. 06. 2013 v vseh kategorijah

1. Mia

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj zvečer pogledava vremensko napoved in odločitev je padla. Greva v deželo Petra Klepca. Štartava približno ob 10.30. Kolona vozil proti mejnemu prehodu Jelšane je bila nepretrgana v obe smeri. Ko sva prestopila mejo, sva v Rupi zapustila avtocesto in zavila na staro petrolejsko cesto proti Grobniku, kjer sva naredila prvi postanek nad Grobnikom, in s ptičje perspektive v daljavi opazovala fante, ki so veselo dirkali po dirkališču. Bolje kot videti, jih je bilo slišati. Nadaljevala sva po lepi ovinkast cesti proti Delnicam , preko prelaza Pot naju vodi mimo jezera Lokva, kjer narediva kratek postanek in nekaj posnetkov. Vrneva se spet na glavno cesto proti Delnicam, kjer naju tik pred Delnicami preseneti velik rjav medved, kateremu se je zelo mudilo, saj je v trenutku prečkal cesto in izginil v gozd. Po srečanju z rjavim kosmatincen sva v Delnicah zavila levo proti Sloveniji, do mejnega prehoda Petrina in tik za mejo zavila levo proti deželi Petra Klepca, kjer sva vozila tik ob reki Kolpi ob čudoviti naravi. Kmalu sva prišla tudi do samega Petra Klepca. Po kratki pavzi, nadaljujeva pot proti Osilnici, kjer sva desno zavila proti Medvedjim ridam in preko prelaza Strma reber, nakar nadaljujeva pot proti Kočevski reki in Gotenici, ter zavijeva še desno do Kočevja k jezeru. Naprej naju pot vodi proti Ribnici, , gradu Snežnik , In mimo Martina Krpana. . V Postojni na omv narediva še zadnji postanek in greva proti domu. Naredila sva lepih 285 km. Jutri pa spet naprej.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ja Dami,pobegnu je dolgouhec Pred mano so delovni tedni polni nadur,pa sem se še dones z mojo drago malo popeljal čez Kranjsko Goro pridružili pa so se mi še Zivnorc z ženo in IgorKr Norčevka in Kmetica pa sta želeli na vsak način spravt kramp na tla .....šibka točka so mu samo dolgouhci Norc je cahnu vsepovsod Ujeli smo tudi Ajdovsko deklico,če pogledaš desno smreko,vidiš zraven vrha te smreke žalosten obraz.......no sej ni čudn ,da je žalostna ko nas je vidla Pod Vršičem v koči smo šli na čaj In obujala sta spomine kako je biti mlad,oba zasanjana ko naši poslanci ^_^ Zatem smo šli še na Mangart,Kmetica je mislila da gre kramp vsepovsod no mal sem tud jaz kriv ko ji govorim kako plezam po odbojnih ograjah Ko je vidla da to ne bo šlo smo se pa mal podričkali sred poletja po tazadnji po sneg ....otrok še živi v nas Ko pridemo v kočo pod Mangartom začneta Zivnorc in draga zganjat romantiko,no hitr se je končalo,on ji kaže kam bi šel on.....no šel je tam kjer je hotela ona :lol: ..... Tudi Igorja so okupirale naše drage,ni se upiral Iz tam pa domov čez Tolmin,Idrijo seveda na OMW in Ride .) kjer je bilo polno kot ,da delijo gorivo zastonj,ne bom našteval kdo je vse bil,mi je lažje koga ni blo............Zivganorca,se je zgubil in namesto proti Postojni je šel proti Kopru.... ......upam,da je že doma Nabralo se je slabih 400km v dobri družbi polni smeha,lp do naslednjič .)
  3. DRVOWP

Vtisi z dnevnih voženj 2013

...ko mačke ni doma...ali žena in hči na dopustu...jaz pa malce naokrog :-) Preživel lepih 200+ km ob obali in v hribih. Današnja pot Iz Campanie sem se odločil skočit do Lazia in si ogledati Gaeto, Sperlongo ter Itri. Vsa mesteca so lepa ter vsaj za odtenek bolj čista kot Napoli z okolico. Gaeta... potem pa v hribe in še pogled nazaj na prelepo mestece Sprelonga in že si v hribih kjer se zrak vsaj malce ohladi v smeri Cassina je lepo majhno mestece Itri, kjer se je prav prilegla prava južno italijanska pizza. potem pa nazaj proti Napoliju... Vsem ki se odpravite v južno Italijo priporočam, da si vzamete čas zavijete in dolgočasne A1 na katero od panoramskih SS in uživate vsekakor pa če že ne prej zavijte pri Cassinu in prevozite mojo današnjo pot, ki je bila med brzenjem med mesteci res uživancija.
  4. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Kmet2 ku kmet na kvadrat zabluzi spet vse po vrsti. Skratka stvar je bila malo drugačna. Res je, včeraj se po telefonu slišimo s kmetom, da se odpravimo na eno furco v naše planinske konce. Zjutraj pa mi reče, da se nam bosta pridružila še Živnorc z osebno terapevtko Dobimo se na postajališču Voklo. Pismu Yamahi pušča rezervoar, Suzukiju tudi le KTM se kolikor toliko dobro drži. Neč padla odločitev, da je treba bit v teh časih varčen pa še dvig davka se nam obeta. Ponos na stran in se vsi skobacamo na KTM-a, motorje pa pošljemo za nami z Ruskim avtobusom na poti na Vršič. Pred vzponom na Vršič prvi postanek. Kmet2, Norc in jst se nekao skobacamo iz KTM-a in pustimo samo čelade na njemu, kmetica2 in terapevtka od norca pa zmrznjeni od vožnje sta lih tm ostale Dobro za davek smo prišparali, rusom je avtobus zakuhal zato smo se navkljub defektu rezervoarjev odpravili naprej. Najprej postanek pod Ajdovsko deklico Nato pa še na vršiču, kjer smo ugotovili, da so pred ostalo Slovenijo in mi že obračunali 22% davek. Ja ni kej Primorska je le Primorska en dan pred ostalo Slovenijo Na čaju se nam je pridružil en izjemo zanimiv in duhovit skuterist v BMW kombinezon s KTM majčko. Čist zmešan Po lepi vožnji v dolino Trente in po dolini Možnice ter čez Viadukt predel zavili na Mangartsko sedlo. Trije Mušketirji Kmetica2 med rožicami (kako je že una o kmetu in sreči ) Samo kako je lepo tam vrh gora Malo poziranja Sledilo še kosilo na bovški obvoznici (meni najljubšemu delu Bovca ) in pa obvezna črna gorka po kosilu Mimo Kobarida, Tolmina, Idrije kot za šalo pogledat še na Ride, OMV in seveda polen prijetnih vtisom domov ... Lep dan, v prelepi naravi s čudovitimi ljudmi pa čeprav vozijo neke čudne motorje, še bolj čudnih bau
  5. Gasperr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čisto spontano...- preveč spontano je nastala današnja tura , saj je bil namen le malo občutit motor in sprobat, če je ohridov sladoled še vedno tisti, ta pravi..za kar seveda nisem dajal gor kombinezona :glare: No, pa sem se že na taprvem krožnem ''zmotil'' in ''po pomoti'' zavil za Lokovico. Od tam do Mozirja in proti Logarski dolini, kjer je malo pred Lučami začel motor delati booo...booooooo.boooooooo Ustavim (no...ustavil je kar sam) in ugotovim, da se mi je iz tanka snela cel za goriva..jaz pa že študiral, kako bom poklical prevoz Hvala bogu (no, nekomu pač) je bilo samo to in sem lahko nadaljeval svojo nezačrtano in 'zlagano' pot. Mimo Logarske doline čez Pavličevo sedlo, kjer sem nato zavil proti Bad Eisenkappel..no, po 5 minutah vožnje sem se ustavil ter malo potuhtal, če mi ne bi danes mogoče malo bolj pasalo Jezersko...- seveda sem obrnil in 2x odvozil te ovinke, pri čemer sem si zaradi miljavžnt motoristov skoraj izpahnil roko No, pot me je vodila proti Šenčurju čez Mengeš in v Domžale, kjer se mi je nekako uspelo zgubit in sem namesto za Lukovico zavil za Dol pri LJ. Od tam proti Litiji (res mi je bilo všeč, da sem 'narobe' zavil ), Trbovljam, čez Marijo reko, Žalec in domov. no....na koncu pa še do sladoleda nisem prišel.... :glare: motor pa sem občutil...to pa...
  6. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Kar je bilo mišljeno kot jutranja kava, se je raztegnilo na celodnevni izlet Cerkniško jezero Pogled na Slivnico. (z Baykerco sva metle zamenjale za motorje ) Od tega "lepega" makedama imam lepo umazan motor Ko poslušaš enega ata in se znajdeš bogsigavedikje.... Čebela je pičila moj sedež, revca ? nekaj presihajočega...pozabila ime Divje jezero? neki jezero.... Plečnikova cerkev v Črni vasi (Ljubljansko barje) Nekaj mesecev star in nevemkolikokrat stopljen Snickers, pravično podeljen v trenutku hude lakote :closedeyes: Rakitna (kjer sva prišli do ugotovitve, da imajo zelo dobre pice ) Jezero Jezero Pit stop pri vaških boysih z JONI46 in motozajebantom TMS - Tehnični muzej Slovenije, Bistra In še sladki konec v družbi suzukija.
  7. Kleemen

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Nazaj dobil oranžen krampek,poklical še eno Jodlarsko elastiko in lepo počas proti Golici ..v Železni Kaplji postanek za kavico... Ja naši sosedi izkoristijo vsako lužico in zeleno zaplato za turizm Zgoraj spet samo midva,je že začel mal rosit,ko sva se po hitrem postopku s Cenetom_r pobrala v dolino ...Tudi temperatura je bila za ta letni čas zelo neprijazna.... ^_^ No realno je bilo 10stopinj sam se je splačal za učke spočit Nazaj grede se ustavimo še na Pavličevem sedlu kjer se nam pridružu GOSAK Vsi trije pa zmatrani od počasne vožnje po prelepi ovinkasto široki cesti ,prispemo na Jezersko,kjer pojemo govejo juhco in telečjo pečenko Domov se nam še ni dal pa smo se zapeljal še na Ride,da sem sprobal ta tretji ovinek in presenečen ugotovil,da zajčkov tam več ni :Pno razen unih ki nimajo tako velikih uhljev....Krucymucy,Rumenicestak na OMW pa inventar Maus in še veliko drugih sam mam premal trdega diska ,da bi se vseh spomnil :lol: Nazaj proti domu pa smo se vrnili v skupinci čez Cerknico,Rakitno..... Nabralo se je cirka lepih 450km....kramp je opravil test po remontu in si prislužil malo oljčka,jaz pa zaslužen :beer1: na terasi z mojo Kmetičko Lp

Aha pr 1,53 smo spet kmau zajčka lovili
  10. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Še včerajšnji video vtis.
  11. honda61

V osmih dneh skozi 10 držav!

Še nekaj fotk z najine poti!!! https://www.facebook.com/transfagarasan?fref=ts
  12. kaca1

:grim :grim :grim
  13. mixxx

en fočk mimgrede in še nekaj fotoutrinka:

Fočk,bil je sejem rabljenih motocikloc
  15. spaceback

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tud jaz sem se mal vozu. Štart 7,30 LJ - Logatec - Podkraj - Col - Ajdovščina - NANOS - Postojna - Fočk - Vrnika LJ prihod 11,30 . Fočk Pa še dokazi da tam nisem bil sam. Danes je bilo malo turistično, jutri pa zgodaj LJ Vršič LJ. Lp.
  16. JONI 46

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Najslajsi utrinek vikenda... Je nastal tam, kjer vroča čokolada teče v potokih !!!
  17. cedevita

MOTOGP 2013

Pazi pazi, že mr. Suzuki je napisal, da je cedevita morda zelo nepredvidljiva pijača.Ma mi je prow ušjč razmighat slovencnlow celice. Ma mi gre prow na smjh. Ciao.
  18. igorkr

Najprej Kmetica2 in Kmet2, potem živnorc s terapevtka Sledili DIN v Bovcu Urskaaa, MZ, Kruci, in ostali na ridah Maus na cesti do rid Dami34 pa prvo okoli ravbarkomande, potem že za mano v Postojni, pole pa na OMW-ju ka je še pijačo plaču (hvala ) Na koncu pa Rumenicestak v Dobravljah
  19. Pervy

Moto oprema LIDL

Ja fajn je ko en projektil v Dainese in en easy rider v Luis,lidl,hofer,... opremi vsekata tam okoli 100 po cesti ali v avto. Samo toliko o statistiki, da se večina nesreč zgodi pri 100 km/h ali manj. Aja pa ne pozabite na one cestarske svetleče jakne! Vsak dan vas vidim več na cesti, edino ne vem kdo je kdo, ker so eni rumeni eni pa oranžni. Če si prav razlagam so rumeni cestarji, oranžni pa komunala, a? Danes pa že res vsak sucker vozi motor ali podobno dvokolesno vozilo : SS
  20. DXR16

Jast sem slišal,da niti ni vozu on,da je biu nekdo drugi pod čelado... :lol1:
  21. Robson

Pa naj bo tale tema malo bmflarska... današnji Vršič s poti v Trento..
  22. DRVOWP

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Lepa tura s prijatelji, tri dni spoznavanja Campanie... Prvi dan smo si privoščili ogled vulkana Solfatara (http://www.solfatara.it/vulcano/en/gallery.php) v Pozzuoli (http://en.wikipedia.org/wiki/Pozzuoli) da smo se na lastne oči prepričali kaj se dogaja na parkiriščih tam okrog . Po tem smo pa zavili še malo v Napoli in vsaj za pokušino doživeli utrip več miljonskega mesta. Moji prijatelji niso spoznavali le lepot južne Italije ampak tudi njihove zanimive prometne navade Drugi dan smo odšli na večerni izlet po Autostrada del Sole na ogled Sorentskega polotoka (http://en.wikipedia.org/wiki/Sorrento_Peninsula) kjer smo preživeli večer ter se pozno zvečer vrnili "domov". Tretji dan njihovega prekratkega obiska sem pa poskrbel, da niso odšli domov preveč spočiti. Tako že zgodaj zjutraj bili spet na motorjih in smo že brzeli na enega najlepših vulkanov na svetu - Vezuv Po vzponu z motorji in na koncu še peš je sledil spust in pot do mesteca Cavi de Tirreni in že smo bili na vsem znanem Amalfi coastu ki smo se ga lotili iz smeri Vietri sul Mare... ter nadaljevali do Amalfija ter na koncu še zadnjega mesteca na tej strani polotoka Positana. Po tem pa "domov" v Gricignano di Aversa...in ko sem se zjutraj zbudil so bili moji prijatelji že daleč na poti v deželo na sončni strani Alp. Hvala za obisk!!!
  23. THOMPSON

Moto oprema LIDL

Me prav malo briga, kakšne barve sem....rumene, črne, zlate, oranžne... ....važno je, da preživim na cesti, oziroma da je čimmanj možnosti da me zamišljeni klobučar spregleda.
  24. OrangePower

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Sem vedu da mi bo malo žal...cel dan nosu/zbijal deske/morale in razmišljal o Golici :jezen Se priporočam za voden ogled naslednjič, moram se enkrat tam skozi peljat..
  25. Jure007

SLOVENSKI MOTO ŠPORT

Slovenski motošport je šel v ku...c, odkar ni več na čelu Petra Verbiča. Vem, da se bojo našli ljudje, ki ga bojo kritiziral, razumljivo, Pero je imel tudi svoje muhe, ampak dejstvo je, da ko je on izpustil vajeti iz rok, je šlo s slovenskim motošportom samo še navzdol. Tu ne mislim naših tekmovalcev, ampak kot motošport na splošno. Zato dragi moji, bo treba kdaj pa kdaj na kakšno Češko pogledat. Tam so dirke, o kakršnih pri nas samo sanjamo! Folka, dirkačev in vzdušje! Pa naj še kdo reče, da so Čehi, čehi. Čehi smo mi!Zato Habat in nekoč mehanik Gregorja Gorca, Žabnikar, konstantno hodita na dirke na Češko! Pa čeprav le s starodobniki, ampak borbe so hude, gledalcev je veliko, da o tekmovalcih sploh ne govorimo (glej štartno vrsto, do kje so dirkači razporejeni)!
  26. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo lepo po svoji strani.
  27. maxiscooter

Kje smo se vozili 2013

Maxiscooter.si na Durimtorju ... . V izjemni družbi prevoeženo cca 2700 km.. Koper - Bihač - Jajce - Bugojno- Travnik - Zenica - Tuzla - Bijelina - Loznica - Zvornik - Bajina Bašta - Nacionalni park Tara - Zlatibor- Mokra gora z Drvengradom - Višegrad - Goražde - Plevlja- Žabljak ( nacionalni park Durmitor ) - Trsa - Plužine - Nikšič - Ostrog ( manastir ) - Podgorica - Cetinje - Lovčen ( mavzolej Njegoš ) - Kotor - Grahovo - Trebinje - Neum - Makarska - Trilj - Sinj - Knin - Starigrad ( Paklenica ) -Sv. Rok - preko prelaza Mali Alan - Gospič - Karlobag - Rijeka - Koper
  28. Gasperr

29. krucymucy

Namesto Dolomitov in 1600km, sem jih naredil 16 v bližnji okolici, vmes pa posnel še kar dobro fotko.
  30. SLVR

Kawasaki Z 750

Bljak Vizirji so za na poštarske mopede, ne pa za kwaknle!
  31. honda61

V osmih dneh skozi 10 držav!

Pa še nekaj fotk z najine poti!
  32. KennyJR

MOTOGP 2013

Hehe Demonči. A si le pršu na svoj račun. Hehe... Ampak drekač še vedno vodi v skupnem xP. Zdej pa pridejo njegove proge. Hehe.
  33. domina

Teaser. :evilgrin:
  34. bobiboss

evo po šestih letih Suzukija na Hondo.V2 1000ccm,98 KM, sedaj vrstni 4 valjnik,1100ccm, 152 KM.
  35. puhec

In še moj...
  36. crusty

WSBK 2013

hahahaha tega sm vidu v SSP madonca sm mislu, da bo padu dol pa je čist lepo zvozu, pa še zdej ne vem a je to nek nov stil a kaj.......počas jim bo že vse visel dol pred ovinkom
  37. ludiluka

Še par malenkosti in bo končana
  38. hajoktejn

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

če ti je "oživel" po otipavanju kablovja je nekje slab kontakt treba pa ugotovit kje; jst bi začel pri klemah, štarterju, masi, reglerju pa še kje vmes kjer so konektorji

nč več se ne vidi, sm takoj antirust sprej not nafilal (za rjo je itak kriv kruci, k mi je v torek pomagal moped prat, pa ketno mazat....in zgleda, da se je po pomoti dotaknu vijaka)
  40. TakeALookAround

Ukradeni Motocikli!

Ja sej, tele policijske sefe je treba zamenjat, ker je to en velik skret. :krneki: Radar postavt je najlazi, ker stranke same padejo nanj. Lopov se lahko pa tud spotakne pred policistom, pa ga ne bo ujel.
  41. MoTo G_P

MOTOGP 2013

Jst ko sm padu z motorjem, sploh vedu nism da mam zlomleno klučnco, pa je skor skoz kožo gledala, šele ko sm vrgu rokavice ob tla je neki zaškrtal in takt sm ugotovu da je neki narobe, odpnem kombinezon in sm vidu da ni glih fajn...Ni blo pa nobenih bolečin kasnejših so mi dal ketonal pa ga po pravic povedan neb rabu, tud drug dan sm zavraču painkillerje, med tem ko je biu zlomlen gležen tok hudo da so souze tekle...Ne vem tko je moja izkušna glede klučnce mogoče ma Lorenzo nekak visok prag bolečine...Ga pa ne zagovarjam, sam zna se zgodit da zarad šoka ne čutiš nič...razn če je Lorenzo pač res simuliru tole za popularnost
  42. DRVOWP

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Kaj delam tukaj? Nič posebnega služba pač...s trebuhom za kruhom :-) takšni časi so :-)
  43. Cofko Cof

Kawasaki Z 750

44. Whiskey

Makedonija - Moto turizem

Mene je ena makedonska skupina bajkerjev septembra 2010 skoraj snela s ceste. Ko sem se vozil okoli Mavrovskega jezera iz smeri Tetova proti Debru in Ohridu, je prišla skupina nasproti. Arogantno policijsko moto spremstvo pa je rinilo vse živo s ceste tudi čez sredino nasprotnega pasu. Idiot policijski se je skoraj zabil vame. Sama sreča, da sem vozil blizu bankine. Pa še nekaj. Cena za tistih nekaj dni čez 400 € je prenapihnjena. V lastnem aranžmaju se za enako namestitev in pot da priti skoz tudi pod 200 €.

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

bl mal
  46. DESIM

Nolan, X-Lite, Grex čelade

...pred kratkim kupil N44.. čelada je funkcionalna v vseh pogledih uporabnosti,ki jo izdelovalec reklamira....zelo zadovoljen po prevoženih 1500 km ...tudi v ful dežju cca 100km se je obnesla dobro...edina zamera je da v položaju , ko je vizir na prvem položaju odprt se pojavljajo neki črički iz predela kjer je vizir vpet v čelado....to pripisujem sami teži vizirja, ki je malo večji in težji od ostalih zaprtih in flip-up čelad.....veliko vidno polje in lažja teža čelade se mi zdi v redu...zelo uporabna za touring ter za motorje ki imajo boljšo vetrno zaščito...tisti pa ki tega nimajo jo pa odsvetujem....pač ni SS in naked motoristom namenjena.....skratka vsak naj presodi će takšno čelado rabi jaz jo ....pa še to....fajn hladi v glavo ob vročini....zračnost čelade -od 1-10.....no ja ajd dam 8....!! l.p.MAX
  47. ivan3a

Moto zbori v tujini

Bili smo na srečanju v Inđiji - Srbija http://motozapisi.si/2013/06/mk-indija-2013/ Lp
  48. Đony11

Fotografije motociklov 125ccm

No da še jaz mojo mal pokažm