Showing content with the highest reputation on 11. 07. 2013 v vseh kategorijah

1. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo, vtis iz dnevne vožnje je fenomenalen. Zjutraj sva se z drago odpravla na izlet. Prispela sva na cilj, za nama pa je 350 prevoženih kilometrov. Med potjo sva se ustavila v Limskem kanalu, kjer sva si vzela čas za kosilo. Z polnimi trebuščki pa lepo "gemitlih" proti Puli. Tri slike današnjega vtisa. Toliko zaenkrat. Če bo jutri kaj zanimivega se ponovno oglasim. Lep pozdrav iz Pule , Breitner. Motorja od dveh iz MS (kdo od tukaj) Limski Kosilo ... ploča Fjord

No to prakticiram jaz
  3. u-r-o-s

Jadranska magistrala

Od Senja do Zadra je meni eden boljših odsekov, bi ga bilo greh izpustiti
  4. RVT

World Endurance -

8h SUZUKA 2013 test Pri točno 4.00 minute legenda Kevin Schwantz ( ne morš zgrešit stila-old school 2-takt) :grim https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ya67kWyGgYo
  5. Fritz

Domobranci so slavili nad Horjulom

Mater nimate domišljije kako tem omejencem dopovedati kako narobe ravnajo. To glorificiranje kvizlinške vojske si zasluži le to, da bi se ena skupina organizirano oblekla v SS uniforme in se jim lepo, dobrohotno in nenasilno pridružila na proslavi. Konec koncev gre za vojsko kateri so domobranci služili in z njo sodelovali, zato udeleženci proslave ne bi smeli imeti nič proti 'zaveznikom'. Pa ob tem povem, da ne bi imel nič proti, če bi se pravi domobranci (tisti, ki so preživeli) v svojih uniformah kje dobili in oživljali spomin na vojno. Še bolje bi bilo, če bi se dobili z nekdanjimi partizani in skupaj presegli delitve, v katere so jih spravile tedanje elite.
  6. Ivana

Prvi utrinki s poti: http://www.najinsvet.com/?cat=13
  7. NX650

Senj - Karlobag to je greh izpustit

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

....Yamahe ribajo pa take pa to.. :grim ...nč novga :grrr
  9. domina

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj sva pasla kravice... Vtis? Bilo je kratko, a sladko.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vtisi iz Jadrana....srečali smo dva indijanca plemena Apači,na desni strani je poglavar Gola Glava na levi pa njegova desna roka Mala Ušesa Jutranje tihožitje Romantika....edine dve ki so mi zlezle pod kožo Z Zivimnorcem pa smo Bibi tudi naučila kajtat :lol:
  11. Schultz

Dolomiti

Ta vikend je padla turca v Dolomite. Štart je bil v soboto ob 06.00 zjutraj. Mahnil sem jo po AC do Tolmezza in od tu nadlajeval proti Saurisu. . Tu sem naredu eno čik pavzo in nato preko treh sedel: sella di Rioda, Razzo in Ciampigotto nadaljeval proti Misurini. Tu sem se ustavil na enem kofetu , in zafajfal ene par čikov in odpeketal dalje proti naslednjim prelazom (Falzarego, Valparola, Gardena). Po dolinah v naseljih je potrebno paziti, ker je polno snajperistov z laserji ali s stacionarci (zgleda ko kanta za smeti...samo naredi blisk in fleš). Po spustu z Gardene sem zavil za Bolzano preko Ortiseja. Ker sem bil že pošteno lačen....ura od kosila sem si prvošču eno pašto bolonjez, in čez dobre pol ure sem bil ponovno v sedlu ter nadaljeval za Sarentino in prelaz Pennes. Nato sem se spustil proti Vipitenu in pred naseljem jo ubral preko prelaza Giovo preko Merana v Eppan. Nato sem nadaljeval preko prelaza Mendola po "Valle del Sole" do prelaza Tonale, kjer sem prenočil (polpenzion z garažo - 50 eur, nisem hotel nadaljevati preko Gavie, ker se je razbesnela glih ena nevihta). Tura zaključena ob 17.45. Drugi dan sem že ob 08.30 želel nadaljevati preko Gavie, vendar ko sem pripeketal na vrh mi je in stric sporočil, da je cesta zaprta zaradi "Pantanijev" in da bo ponovno odprta ob 12.00 :blink: ......cvetel sem od sreče. Tako da sem samo naredil polkrog na levo in jo ucvrl v dolino. Tu sem zavil za Edolo, ter že mislil nadaljevati vse do Aprice in potem gor proti Bormiu, samo sem se spomnil, da je en prelaz Martirolo, ki mi bo vsaj skrajšal km za 50%. Takoj za krajem "Incudine" se zavije desno za prelaz Martirolo. To je en lušten prelazek. Severna stran je ful strma, tako da ga je boljše izvesti s severne strani proti južni. Po prihodu v kraj Grosio sem skozi vrsto tunelov prišel v Bormio (zaostanek na časovnici cca. 1 ura). Nato je sledil vzpon na Stelvio. Tu sem pojedel en panin kon salsičča und krghauti (ghor parlano un po tetessko). Po spustu v dolino sem hotel zaviti proti prelazu Resia in slikat tisto cerkvico sredi jezera, samo ker me je časovnica basala, sem zavil proti Bolzanu in od tu nadaljeval v Siror preko prelazov Lavaze in Rolle. Tu sem si prvošču eno kofi pavzo, ker pa kuhinja od 15.00 do 19.00 ne dela, sem pojedel en toast in nadaljeval preko prelaza Cereda in forcelle Aurine v Agordo. Tu sem nadaljeva preko prelaza Duran v Forno di Zoldo, kjer sem po zelo spolzki cesti in po polžje pripeketal do naselja Longarone, kjer sem zavil levo za Barcis in preko prelazka pripeketal do jezera Barcs ob 18.15. Na hitro sem se malo okrepčal (2 kosa pizze in kola, pa sladoled), da sem lahko preko Piancavalla nadaljeval v Aviano in od tu pa dalje na AC in proti domu, kjer sem prispel ob 21.20. Statistika: v dveh dneh - 17 prelazov, 3 sedla, opravljenih 1251 km.
  12. BlackStormer

Triumph Tiger 800

Pozdrav od še enega Trimpha...imam ga dobrih 14 dni, precej bral tu po forumih, nato se odločal med BMW F800GS in ...zbral Tigra. Še slika v priponki.
  13. Guzzila

Predelava automatica

S mojim Juniorom sva si vzela čas in predelala ženinega A3 ML letnik 1986. Imel je le cca. 3000 prevoženih kilometrov in je že več let žalostno sameval v garaži. Obseg predelave: ZUNANJOST: - barvanje mat-bela - veliko karbonske folije (vilice, nihajka, zadnji amortizerji, žaromet, blatniki, platišča ) v črni in oranžni barvi - skrajšanje zadnjega in prednjega blatnika - led zadnja luč - kolesarski računalnik-brzinomer - krmilo FORCE (za kolo BMX model) - Jägermeister nalepke MOTOR: - poliranje sesalnih in izpušnih kanalov, sesalnega kolena - menjava vseh tesnil in olja - večja šoba-diza (0.58 mm namestor originalne 0.52) - odprt zračni filter - izpuh LASER Manjka še nekaj malenkosti a je že zdaj krasen.......
  14. Jolanda Polutnik

RAT Slovenia

lep pozdrav vsem triumph-ovcem!z fantom prihajava s celja in se okrog potepava s triumphtigrom...če boste imeli v prihodnje srečanje se vam rade volje pridruživa...lp vsem
  15. mitjag

MOTO oprema - dežna

Imel enodelnega pa je spustil ravno v pasu ker se je tam nabirala voda. Sedaj vzel dvodelnega in ni težav tudi ne z opletanjem saj ima dosti pasov ki se zategnejo da ne opleta tako da to z opletanjem res nima veze al je enodelen al dvodelen. Meni je dvodelen uporaben iz več razlogov: - ko vidiš da se pripravlja na dež imaš lahko samo spodnji del gor in ko se vlije samo zgornji del čez oblečeš. Zgornji del pa uporabiš kot rezervo če nimaš nič drugega pri roki in se shladi. Pri enodelnem si že ves moker predno ga gor spraviš - kupuje se posebej. Če ti po kakšnem slučaju spodnji ali zgornji del spusti menjaš samo tega. - spodnji del pride zelo visoko nad pas in zgornji del zelo pod pas tako da je v tem delu praktično nemogoče da ti spusti kot se to rado naredi pri enodelnem. edina slaba stran dvodelnega je da zavzame malo več placa. Se pa strinjam da je potrebno pri tem gledati na kvaliteto in ne razne zadeve za pod 50€ ker je potem vseen če nimaš te vsaj zmoči povsod enakomerno
  16. Demon

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

No, glede na to, da ti na SS motorju še NISI vozil KAO športne gume, potem zelo dvomim, da je tvoje mnenje mirodajno, očitno razlike med Supersport gumo in Touring gumo sploh ne poznaš.. Že razlika med Trackday gumo in Supersport gumo je očitna...
  17. ne glede na to kar drugi pravijo, ti povem iz prve roke (sem vozil pilotpower in sportsmart): če si s PP kolikor toliko zadovoljen, boš nad sportsmart navdušen. PP je solidna guma a jo SS prekaša v vsem razen kilometrini. sam sem bil s SS zelo zadovoljen. pa še nekaj: ko si sam oblikujem mnenje, ne samo na forumu, tudi v življenju nasploh, se ponavadi izogibam mnenj tistih, ki eno stvar hvalijo na vse pretege, drugo pa grajajo v enaki meri. ali so imeli zelo specifične izkušnje ali pa so nasploh neobjektivni (večinoma).
  18. crnc

Pomoč pri nakupu maxiscooterja

Evo. Kupil, probal in ni mi žal. Hvala vsem za pomoč pri izbiri 350 ali 500. 500 je sigurno najboljša izbira. Naredil prvih 1000 km in obnese se.
  19. logarr

hvala za strokovno mnenje
  20. pik1

Domači ljubljenčki (živali) :)

21. Borutt

Izpit A kategorija (neomejeno, omejeno...)

Nisem videl računalniški sistem in ga ne morem komentirati. Amerikanci poznajo računalniške teste že kar nekaj časa. Sem za to, da se izpit poenostavi, vendar s poudarkom na kvaliteti in življenskim učenjem. Kot z vsako stvarjo, je tudi avtošol preveč. Zaradi tega je med njimi borba za vsakega kandidata, katerega pritegne edino cena (ni nujno, je pa v veliki večini). Vem, kako je v takih situacijah s kvaliteto, saj sem delal v prejšnjem sistemu in v sedanjem. Sem se usedel na zadnji sedež neke avtošole in mi je bilo takoj jasno, zakaj smo na balkanu. Sploh ni poudarka na pravilni vožnji in pravilnem upravljanju z vozilom ali na prometnih predpisih, ampak sem nonstop poslušal navodila inštruktorja kandidatu, na kaj gleda izpitna komisija. Grem na poligon in gledam poučevanje kandidata za A kategorijo. Kako naj se kandidat uči, če mu inštruktor ničesar ne razloži, temveč mu samo pove, da mora opraviti osmico ali slalom. Že dolgo časa govorim, da opravljanje izpita ni učenje vožnje in obnašanja v prometu, temveč, na žalost, prepričevanje izpitne komisije, da je kandidat sposoben samostojne vožnje v cestnem prometu. Sem pa vesel in hvaležen, da so tudi inštruktorji, kateri si zaslužijo pohvalo za svoje odlično opravljeno delo. Mogoče bo boljše, ko se bodo resnični strokovnjaki začeli ukvarjati s cestnim prometom in ne vsak "šalabajzer".
  22. DRVOWP

Jadranska magistrala

Itak da se, pa saj to je najlepši del...
  23. rookiee

Jezersko - Železna Kapla - Pavličevo sedlo + tam okrog...

Proti Dravogradu in potem cez Golico imas fenomenalno cesto, lepo pokrajino pa potem proti Zelezni kaplji in cez Jezersko ali pa Pavlicevo sedlo.
  24. stuhec

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

A se kj dogaja v zabariji ?
  25. cb1300

Kolesarske fure

Vršič-Mojstrovka po Hanzovi-Vršič.....pol pa na kolo.....Vršič-Trenta-Bovec-Mangart-Predel-Trbiž-Kranjska G.-Vršič......lepih 3600m višincev :grim , 8h30min

Kawasaki Z 750

I am back in bussines , vesel k magarac :grim, feltno mi je Jerman tko lepo poravnal, da se vidi za mišjo dlako da je bilo sploh kaj delano, bolje se skoraj ne bi izteči...ker 430€ za novo ne dam :grrr . Ker podpiram slovensko gospodarstvo, sem obul SAVA gume in dodal en Akrapovičev bonbon...ni treba izkat pod dodatno opremo tega kosa, ker ga ne boste našli za Z.ja...lahko bi sam naredil, sam trenutno je drugih projektov dovolj :grim
  27. Ivana

Pot okoli sveta

Mislim da vkolikor nisi razvajen, zahteven ter lačen blišča svetovnih prestolnic, lahko prideš relativno poceni skozi saj je poleg hrane tvoj edini redni strošek gorivo ter letalski/ ladijski prevoz. In vkolikor ti ni izpod časti, lahko tudi na poti s kakšnim delom zaslužiš dodaten evro. Možnost za zalužek se lahko izkoristi tudi pri fotografijah, videih ter kakih člankih. Je pa vsekakor to odvisno od posameznika do posameznika ter njegovih želja. Sama sem (sva) skromna in me (naju) hoteli s pet zvezdic, eltine restavracije ter destinacije pač ne ganejo. Izkušnje, ki štejejo in so se naju dotaknile so se vedno zgodile pri spanju v šotoru sredi ničesar, pri ljudeh v revnih krajih ter pokrajinah daleč stran od mest. Sicer pa v življenju ni pomembno koliko kilometrov prepotuješ ter koliko denarja imaš na bančnem računu. V življenju je pomembno biti človek ter imeti ob sebi nekoga, za kogar je vredno živeti. In to je tisto, kar ti ne da niti denar, niti pot okoli sveta. Življenje z denarjem je lažje, ni pa nujno, da je tudi lepše! Drugače pa hvala vsem na lepih željah, nasvetih ter povezavah do spletnih strani (nekatere so nama že od prej znane, saj največ potrebnih informacij najdeš na strani nekoga, ki je podobno izkušnjo že dal skozi). Pri blogu pa se bova potrudila, koliko bo možno. Za objavo, dve ter par fotografij na mesec si bova že vzela čas, da bova tudi sama imela nekaj za spomin na to pot
  28. Ivana

Pot okoli sveta

Ker je Evropa postala premajhna, se junija odpravljava na en malo daljši "izlet" po svetu. Več o najini poti, kakšna slika, članek ter uporabna informacija bo dostopna na: www.najinsvet.com S&I
  29. trojan69

Honda CB 600 F Hornet

Ne se sekirat. To je sam Brumer v preobleki
  30. RVT

World Endurance -

Če ga poslušaš zlo mal in kljub temu, da bo drug let 50 star, prav da se zmer rad dirka in gre še vedno na zmago in, gre v Suzuko na 100 % in ne mal luftat :notworthy: ( na treningu je biu 14-ti kar res ni slabo za njegova leta in konkurenco kamikaz gor v Suzuki) Drgač pa Schwantz zmagovalec v Suzuki v razredu MotoGp 1988 in 1994 http://www.youtube.com/watch?v=BoAut904uBc
  31. MARJA

RAT Slovenia

Če ne drugač se srečamo na cesti. Vidim da imata tamalga tigra , jaz imam pa taveliko kravo :grim
  32. v vseh pogledih.....
  33. gas gas

Motosvet sekcija Gorenjska

po pa najbolj da se zacetk tedna slismo! pa se zmenmo kam pa kdaj!
  34. pik1

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

.... prow dobr se ponavad slabga mopeda itak ne da vozit ....
  35. hajoktejn

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

ja, je precej prisoten ... a ti je tole kej znano: "pa še nekaj: ko si sam oblikujem mnenje, ne samo na forumu, tudi v življenju nasploh, se ponavadi izogibam mnenj tistih, ki eno stvar hvalijo na vse pretege" in ja PP je boljša guma ... IMHO sevede
  36. tintin

37. rok418

Kawasaki Z 750

men zgleda da je to luscenje laka. Moje mnenje: prvi lastnik je najbrz razbiu blatnik al pa bilokaj in je dubu oranzen blatnik najbrz in ga je dau prebarvati v crno in zdaj se tebi to lušči dol ker ce bi biu original črn nebi biu spodaj pod črnim slojem oranžen
  38. Fakin

Varadero srečanje

Kot vse kaže so se že pričeli dopusti, pa za nedeljo je spet neko čudno vreme napovedano, pa itak se nam več ne ljubi................zato v tokratnem terminu "KUFER PIKNIK" ODPADE!!! Mogoče poskusimo konec avgusta ali v začetku septembra...........če bo le volja in vreme! Fajn dopuste vam želim! Lp
  39. bmwslo

Malaguti Madison 125 problem :(

Mašina je Yamaha , zato ne bi smel bit problem zadevo rešit, kaj je pa narobe pa ne vem. Imam pa servis manual če te zanima v PDF-ju komplet za skuter in še extra za mašino. Šele zdajle sem videl, da si iz CE. Yogi v vinski gori ima servis če ga rabiš
  40. igorkr

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Vsaka guma, ki jo boš dal gor ima za cestno uporabo več kot zadosti oprijema (govorim za suhe razmere). Tudi z enduro gumami in kramprcami se da zalagat ovinke pa tudi z GP rejsrkami so leteli pri normalni vožnji med grmovje. Ni nujno, da bolj športna guma zagotavlja več oprijema. Vsaka je razvita za specifično uporabo. V kolikor je ne misliš pregrevat na dirkališčih ali po vročem asfaltu noret po Jadranki bo vsaka sport turing guma več kot odgovarjala tvoji uporabi in tudi kolenčanju po ridah. Odločitev je pa na koncu stvar posameznika ... Igor
  41. Andro82

Motosvet sekcija Gorenjska

No, mogoče se pa jes tud pridružim drug tedn...do srede mam še predpisane bergle, pol pa, če bo noga "dala", se zna nardid da kšn četrtek al pa petek popoldan mal zluftam auspuhe
  42. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Jaz sem se skeptično in iz radovednosti, mogoče celo malo iz posmeha nerodnim bokserjem, prijavil na testno voznjo prek interneta. Po nekaj dneh sem dobil klic in se dogovoril za termin... Testna vožnja se je končala, honda je bila eno uro zatem v oglasu. Tako da če misliš, da ti bom dal svoj moped za peljat se motiš.
  43. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pustijo, ampak samo indijancem.
  44. Med Litijo in Zagorjem se nahaja okrepčevalnica Kuhla, izbira je ogromna. Na sliki hamburger za 5€ :grim :grim
  45. Lencdo

Pogrešam

Slovenske tolarje...
  46. Za morske specialitete priporočam Ribjo kantino Santalucia (nasproti Alaye) v Portorožu. Odlična, dnevno sveža, ponudba morske hrane... z mojo sva se zadnjič najedla pečenih rib, školjk, kvarnerskih škampov in krompirja z blitvo... ko pa je prišel račun pa sem bil tudi presenečen. Za tako obilen obrok sem pričakoval vsaj 50-70 EUR, znesek na računu pa je bil 39,50 EUR. Vsekakor še prideva! Ga ni čez dobro hrano pa zadovoljno žensko
  47. Dadi

LeoVince izpuhi

Imam tole na moji fz1 - http://www.revzilla.com/product/leo-vince-gp-style-evo-ii-slip-on-exhaust-yamaha-fz1-2006-2012, Leo me je prijetno presenetil. Sem se od začetka bal glasnosti, ker sem do sedaj vedno imel na motorjih Akrapota, kot vsak zaveden motorist, da to pa ja moraš imet :grrr Pri Leotu je zvok zelo močan tudi pri db štoflcu, bistveno bolj kot pri Akrapotu, pa vendar mi po čeladi po dolgih letih moteče ne bobni in zopet vozim brez ušesnih čepkov. Tisti pravi obraz pa pokaže takrat, ko snameš db kiler, takrat pa zares raztura, priporočam ! Če se odločiš, ga obvezno homologiraj, ker je neizmerno fino gledat dolge nosove plavcev, ko jim pokažeš homologacijo, hehe !
  48. ludiluka

Zakaj imam Hondo?

pa vsako leto si ti v trenutku vse olje vn uščije
  49. Ivana

Pot okoli sveta

Okvirni stroški potovanja so toliko natančni kot je natančen nakup novega avta. En ga bo kupil za 10.000€, drugi za 100.000€. Tudi na potovanju bosta dva popolnoma različna človeka prišla do seštevka različne višine stroškov. Če je nekomu lažje brskati po internetu kot pa pridobiti vse potrebne informacije na eni strani, jih pa tudi tam lahko poišče in enostavno spregleda vse, kar sama objaviva