Showing content with the highest reputation on 14. 07. 2013 v vseh kategorijah

1. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

V soboto so se z zamudo pripeljali primorski zmesanci do vmesne postaje, nato pa smo skupaj nadaljevali pot na koncno destinacijo. Preko Afrike (Hrvaske) in cez Strmo reber. V Kocevju mi je en neotesanec premaknil ogledalo na GS-ki. Je pa vsaj zrihtal piknik plac na meji z Afriko. Kmalu so se zaceli kazati rezultati piva in jagermeistra. Bmflarji okoli svetinje! Igorkr je postavil ogromen sotor zase in za yamaho, pik1 in kmet2 sta bila pa voljna prikazati prakticno uporabnost in predvsem prostornost te mojstrovine. Potem pa se damijev sotor. Ni tako prostoren kot Igorjev, je pa po damijevih besedah zjutraj sotor se visji. Stopnjevanje ucinkov piva in kako malo je potrebno da je otrok srecen. Njami ... Ob vsej tej dobri hrani (no tudi pir je pomagal) ni pa nihce opazil da je piku spet odpadel kardan. No ampak je kmet2 hvalabogu resil zadevo. No potem smo pa se malo popili in ker pet ni znal nihce, so pa na sintisajzerje zaigrali. Po glasbeni tocki se je zacel pa razvrat. Gate in modrci so lezali vsepovsod. kmet2, zivnorc in motozajebant so skupaj spali. Po moje je bil zajebant na sredini, ker se je nekam ozek zbudil. Suzuki se je pa s kompasom, pripravljal na jutranjo molitev. Najbrz se je dogajalo se kaj, jaz vem samo to, da sem malce pregloboko pogledal v kozarec. DIN in lojzexj6, se najbrz strinjata Lep zmesan piknik in slabih 200km voznje.
  2. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Kmet in kmetica gresta kampirat (za eno noč ) motozajebant in njegova nova igračka... Najprej je bilo treba preveriti finančno stanje (nič kaj rožnato I guess? ) Ima se, može se. Zakaj bi dali kovanec v voziček, če lahko 50 eur... Seveda smo kupili le najbolj nujne stvari Sadje in zelenjava, nepogrešljivi del vsakega piknika :naughty: Ker nam je zmanjkalo denarja, je moral motozajebant še malo delati... Kmetica shoppingira in to je suzuki dobil za bonus In smo šli... Priprave na nočni del piknika Obvezna oprema pri Yamahi :krneki: Žarmojster Baje obvezna oprema pri BMW :unsure: Luksuz in to Testiranje šotora Vsak je postavil svojega (šotor) Zmešanci In (ena izmed) zmešank Lojze (samo za ta vikend), motozajebant in Kmet ZMEŠANCI :hooray: Važno da je za motor poskrbljeno in naše želodčke ^_^ Preverjanje vzdržljivosti napihljive blazine ... :blink: In kapacitete šotora.... Ugotavljanje škode po nočnem nabijanju gasa in preverjanje kako je z žurerji Tudi s strani mož v modrem Za nami je en nor, odbit vikend, poln smeha in dobre družbe. Odlično je bilo
  3. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tako se je začelo v Wajdušni, ko smo bili še točno In nato na vrhu medvedjih rid, ka smo pa že zamujali Dogajanje je Kruci že lepo opisal, tako da nimam kaj več za dodat razen, da medtem, ko sem roštilček pripravil in prvo kavo že skuhal, sem šel malo povadit in obnavljat skavtsko znanje. Morem priznat, da bi rabil kak obnovitveni šnelkurz, ker šotorsko krilo ni bilo napeto v G-duru zaradi raklo konkavne diagonale. Ma kot maskota kampiranja in senčk za bibiko pa je bil .... Pole se pa dobijo norci ka gredo to testirat. Tem če bi dal modelček od ava bi še notr probali zlest .... Je pa Hyper poskrbel, da je bila yamaha pod streho :notworthy: .... Ja ja najprej se smejali nad postavljenim šotorčkom, pole pa zavistni, ka sem mel edini motor pod streho. Marku (damy) pa hvala za odstopljen šotor Najbuljši pa danes poleg roštilja od norca sladoled v Wajdušni

na vrhu medvedjih rid

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Nism, da se ne bi mogu odzvat vabilu Zmešancev, na eno Zmešano kampiranje v super duper dobro zmešani družbi ob pitju super Zmešane cedevete. Vseh poimensko ne bom našteval, tisti k ste bli tam veste kk fajn je blo, tistih ki pa ni bilo, tam, pač ni bilo =). Slike povejo vse! Blo je super, pridem še, če mi boste dovolili Malo sva bla z TASH pozna, ker sva bla direkt iz morja...mene je full mudilo na WC...Kmet, kje je stranišče?? Pravi, da TAM ---> Ob pogledu na vso veselo družbo sem vedel, da bo dan noro dobr! ŠTAB Zabušavanje na soncu: PES Čuvar! Ob zanimivih temah, tudi pes čuvar omaga Seveda, brez dobrodošlice ni šlo pijača+GRATIS glavni servis avtomobila, vsi jermeni, tekočine, šponarji itd. Zaenkrat še vse dela :grim ...tok tok MOžemo, da se malo zapušimo! :K Igor, ti si falil poklic! Upam, da odpreš kdaj kafetarijo, ker bom stalni gost! :grim ŽiwNorc je šilil sulico za lov na medveda! Ko otroku vzameš iz rok igračo Solidno očiščen moped :grim ....in ko zmešana pijača pod vročino že malo prijemlje... ni bilo dolgcajt, imeli smo modno revijo :grim in servis zlomljenega Pikovega kardana BMW dober samo za šotor in centralno gretje. :grim Človek še miru nima ko ščije :grrr Sezidali smo streho za Japanarja, da ne bi ketna zarustala do jutra :grim Nočni indijanci okoli ognja Ajde se vidjamo :grim
  6. izibajker

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Mogoče tole ne spada stoprocentno v tole temo. V tem primeru prosim moderatorja da prestavi... Včerajšnja (popol)dnevna vožnja je obsegala tudi dokumentiranje MOTO parkirnih mest v Ljubljani. Se pravi, kdor se pripelje v mesto in bi rad svojega jeklenega konjička parkiral kje v centru oz. v bližini stare Lj lahko koristi sledeče brezplačne parkirne prostore. Ne vem pa, če so ob delavnikih vsi tudi dejansko prosti oz. če niso zabasani s kakšnim brihtnim avtomobilistom... TRŽNICA (Vodnikov trg). Nedaleč stran je Tromostovje, Zmajski most... Križišče Cankarjeve in Bethownove. Nedaleč stran je Cankarjev dom, Moderna galerija, Narodna galerija, Opera, park Tivoli... KONGRESNI TRG (pripelješ se mimo Križank pa naprej po Vegovi ulici). V neposredni bližini stavbe Univerze, Filharmonije... GOSPOSKA ulica (pred lokalom Bi Ko Fe). V bližini so Križanke... LEVSTIKOV TRG. V bližii je ŠKUC in lokali okrog Gornjega trga... BREG. Na levem bregu Ljubljanice. Ob nedeljah je tu Bolšji sejem... ŠPICA (kjer se Ljubljanica stika z Grubarjevim kanalom). Prostor za počitek... Če kdo ve še za kakšno drugo parkirno lpkacijo za motoriste pa naj pripiše...

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Best banda 4ever! slike sledijo!
  8. RVT

MOTOGP 2013

Ne zagovarjam nobenga, sam v dirkanju se ne gleda koga ni, ampak sam kdo je, ker tanajboljša dva sta si sama kriva, da jih ni , in čud me, da vse ne premakneš na vsaki dirki za eno mesto navzgor ker zdej tut Stonerja ni, in od tretjega mesta naprej se za eno mesto ker Simoncellija ni. A pol po tvoje bi Rossi mogu bit prvak še 2006 k je padu za naslov v borbi z Haydnom in zgubu naslov za 5 točk in 2010 k je "po tvoje" Lorenzo pršou do prvaka k"najboljšega" ni blo k se je v Mugellu zlomu. Če si dobr si tm, če nisi te ni !!!!
  9. ataIBA

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Glupi čoban ostane čoban neoziraje se na število ovc. V normalnem svetu je pravilo, da dvokolesnika lahko parkiraš samo tako, da ne predstavlja ovire za mimoidoče. Na širok pločnik, med drevesa,.... Da ostanem v temi... Včeraj je Compaco Velenje pripravil zanimivo srečanje na izletniški kmetiji v Nebesih nad Šentrupertom. Namen ni bil žegnanje, vodena zabava, "štanga" z razpočnico :closedeyes:,... ampak priti na zanimivo in odštekano lokacijo, pikniti malo kraškega pršuta s prilogo iz oliv, sira, paradižnika,.. in zmazati odlično joto za nas bolj lačne. Pogledal in sprobal si lahko novitete iz Nolana in pičil dalje. Posrečeno, da tja padeš . Vmesna postaja, kjer se okrepčaš, rečeš kako domačo s starimi in novimi znanci. Za debato se tak vedno najde tema ob ali bezgovem soku . Peljal sem ob nizki Savinji, čez Brunk. Na kmetiji je tudi vzletišče za zmajarje.
  10. domi46

Motocikel: KAWASAKI Z750 Letnik: 2006 Prevoženi kilometri: 11600km Opis: odstranjeni dušilci v izpuhu, mali karbon žmigovci in pa tamal nosilček tablice
  11. WHEELIE

Rakitna

12. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Hahaha ..... hvala in tudi ti uživaj na izletu. Tako, drug dan je za nama ..... nič posebnega se ni zgodilo. Malo sva se zapeljala po centru Pule, nakar sva se malo odpravila v Premanturo. Zraven kopanja se je tudi jedlo in pilo. Drago sem razvajal in sem jaz kuhal, ob tem pa sem se trudil, da ne bi dehidriral. Slik hrane vam ne bom lepil, pokazal bom morskega psa in nekaj današnjih utrinkov .... Lep pozdrav z morja ... Na poti v Premanturo ... Stolp v Premanturi (GoPro) .. še 1x stolp ... Proti dehidraciji .... Morski pes Sveže nabrane na vrtu

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je vsak vikend tako prekratek ga je treba fajn izkoristit - tudi za spanje in ležerno spravljanje v pogon Včeraj sem se šele enkrat popoldne spravla v moto opremo in odvijugala mimo LJ, čez Turjak do Kočevja, kjer je bila krajša pavza, od tam pa po tisti lepi cesti čez Štalcerje do Fare, kjer je bila zbrana že skoraj vsa zmešana druščina Čez par urc mi ni več ratalo bit na miru, zato sem šla prevert ovinke od Fare navzgor - v drugo smer - še vedno fajn Čez Kočevje do Žlebiča, tam pa levo in čez Sodražico in Cerknico, v Lazah sem ugotovila, da se mi ne gre še domov, zato sem se čez Planinsko polje zapeljala pogledat še čez Ride (so bile celo prazne), potem pa nazaj domov. Danes pa - ponovi vajo - spanje in budnica brez budilke (luksuz!) dopoldansko bluzenje in ko je bila že rahla panika kako mi bo ratalo v treh urah do načrtovanega cilja, ekspresno oblačenje in odhod malo pred 12h. Repriza včerajšnje poti - čez Turjak do Kočevja, potem pa v Livoldu levo in proti Mozelju... čez Pregrad, Tančo Goro in Dragatuš do Vinice (prvotni plan iti čez mejo iz Metlike se časovno ne bi izšel ), kjer sem šla tankat. Čez mejo - spet debata s hrvaškimi cariniki (očitno so tam še prav posebej navihani ), potem pa čez Bosance in tam levo v smeri proti Karlovcu do Duge Rese, kjer sva se dobila z NX650. Jaz sem prišla tja malo prej, zato sem si tam privoščla malco. V lokalu zraven so sedeli domačini motoristi. Ko sem zaključla z malico so ugotovili da moram prit tja na pijačo da ne padem skupaj na tistem soncu. Malo debate - seveda mimo politike in EU ni šlo Eden me je vprašal če mamo še tolarje. Sem mislila da se heca - no se ni ... Skratka - zabavno, tako da je hitro minilo. Ko je prišel še NX650 je spil še eno pijačo, vmes so naju kolegi motoristi zapustili, midva pa sva se počasi tudi spravla nazaj na motorja. Fotk ni - je blo preveč luštno se vozit in uživat v ovinkih Torej - nadaljevala sva po moji priljubljeni cesti - nazaj čez Bosance in Močile, Donjo Dobro in Skrad do Delnic, kjer sva se na hitro ustavla na bencinski. Tam smo rekli par besed z dvema Slovencema, ki sta iskala morje ^_^ (upam, da sta mela še dovolj časa za namakanje v vodi). NX650 se je strinjal z mojo idejo da greva še čez eno fajn serijo ovinkov, in sicer čez Crni Lug (malo rodea po čisto uničeni cesti), a že kmalu je bil trud poplačan - v tistih ovinkih do Gerovega Edino kar je vsake tolko zmotlo užitke so bli nanosi šodra po cesti (očitno so mogli met enega ali par hudih nalivov pred kratkim). Čez Prezid in čez mejo in naprej čez Lož do Bloške police, kjer sva šla vsak v svojo smer. NX650 na vzhod proti domu, jaz pa na zahod - čez Cerknico do Unca, potem pa čez Planinsko polje... in (polne) Ride, v Postojni tankat, potem pa na obisk do mojih. Malo kasneje nazaj čez Ride in Logatec do doma. Cca 440 kilometrov danes, za včeraj pa sem pozabla kolko je bilo. Drug vikend pa ma da je spet lepo vreme
  14. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Evo, vtis iz dnevne vožnje je fenomenalen. Zjutraj sva se z drago odpravla na izlet. Prispela sva na cilj, za nama pa je 350 prevoženih kilometrov. Med potjo sva se ustavila v Limskem kanalu, kjer sva si vzela čas za kosilo. Z polnimi trebuščki pa lepo "gemitlih" proti Puli. Tri slike današnjega vtisa. Toliko zaenkrat. Če bo jutri kaj zanimivega se ponovno oglasim. Lep pozdrav iz Pule , Breitner. Motorja od dveh iz MS (kdo od tukaj) Limski Kosilo ... ploča Fjord
  15. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vtis današnje vožnje v enem stavku "Pozabljena Slovenija in makadam" Ker sem mel čas samo za krajšo dopoldansko in zgodnje popoldansko furco sem si omislil izlet čez Čepovan, Dolenjo Trebušo, Idrijo, Žiri ter Polhov Gradec ter nazaj proti Gorici. Pa se s Keiko slišiva da z MiDgejem razmišljata o drugi turi. Moj predlog sprejet edino da začnemo pri repu in gremo proti glavi. Štartno mesto Vrhnika, kjer spijemo najprej več kot odlično kavo v Mantovi. Tolko nas je prevzela kava, da še začetne slike nismo naredili. Potem pa vija Horjul proti Dobrovi. Tam pa nekaj Keiko piska in maha nakar ugotovim, da mora it tankat. Pismu, sem mislil da samo Yamahi pušča rezervoar, nakar ugotovim, da tudi Kawasakijem Pot je nato vodila čez Polhov Gradec in Lučinske ride mimo Doline Miru, kjer smo se malo ustavili in se navžili čiste studenčnice. Vmes videli Sledi Treborja. TREBOR bemti, še zdej so rajse od tvojih burn out-ov tam. Boš videl, te bom prijavil!!! Kdo bo zdej to čistil !!! Nato pa naprej proti Gorenji vasi. Vmes prvi kos makadama .... Čez Žiri proti Idriji. V Idriji itak Yamaho natankat pa povprašat kje se dobro je. Pa nas pošljejo v Faro, kjer smo res dobro jedli, pa še kfe so nam dobro skuhali. (Ni slik, smo se preveč fino meli ) Naprej pa levo čez Kanomljo v Dolino Trebuše Vseeno na poti padel en prelaz. Oblakov vrh 721 m.n.m. Nato pa testno pole enduro vožnje po makadamu, ki je Yamaha uspešno prestala in dobila častni naziv BMW Nato pa če smo prestali en makadam, dejmo še ta drugega (jah garmin odpovedal, pole pa tako rata) Skratka vzpon na Čepovan in Yamaha napredovala v enduro stopnjo KTM (3 dan) Po izviseli čepovanski dolini se spustimo do Solkana, kjer si ogledamo še Solkanski most Nakar srečamo bando motosvetovsko z rumenim cestakom na čelu. Skratka super dan
  16. lucars

Fotografije motociklov 125ccm

17. Pupi13

da dam še jest eno slikco od danes tko kot zmeri niso mankal tintin, maus, rumeni cestak,..... sam so prehitro ušli s počivališča tko da jih ni na sliki

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Men je bil pa vrhunec večera doma u pojsli na jogiju...k sva khm....noro .P P.S. še dobro da sva pobegnla, sva vsaj spala do 9 ure zjutraj ....
  19. gasperX

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Hahahahaha kere slike no hyper kje si pa mene najdu no hahahahahaha Družba pa ja valda da je bila več kot odlična pravi Z-mešančki
  20. igorkr

fočk
  21. lajbn

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

na 1/3 po 100 km? se pravi menjaš gumo najmanj usak teden ali celo 2x na teden?
  22. exclan

Verjetno misliš da so visi na motorju MS-jevci !? Očitno je tako počasi obvozu da si imel čas slikat pa spustit roko z volana (drugače se držijo obe na volanu )
  23. krucymucy

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Hvala vama za tole budnico. Pizda ob tej uri sam cobani ustajajo.
  24. Zoki461

fočk ride samevale
  25. krucymucy

26. motozajebant

prjatu, tudi ti si v prekršku... sicer pa, res da je polna črta, ampak kot je s slikce zelo lepo razvidno, da nasproti ni nikogar... in tudi sam veš, koliko malo rabi motor da prehiti avto, kajne?
  27. Robson

In si bolj papeški od papeža....
  28. NX650

Jadranska magistrala

Senj - Karlobag to je greh izpustit

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vtisi iz Jadrana....srečali smo dva indijanca plemena Apači,na desni strani je poglavar Gola Glava na levi pa njegova desna roka Mala Ušesa Jutranje tihožitje Romantika....edine dve ki so mi zlezle pod kožo Z Zivimnorcem pa smo Bibi tudi naučila kajtat :lol:
  30. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Štart, Logatec Solkanski most Nekaterih smo se želeli znebiti po hitrem postopku 3 pikice na mostu so pa igorkr, Keiko in še nekdo, katerega imena pa žal nisem ujela Priprave na kopanje ^_^ Naravni kamniti most (in mrzla voda -_- ) Skok Tokratne dobrote: ruske kapice in biskvit s čokolado Višnjevi in čokoladni mini mafini ^_^ Mavrica na poti proti Cerknem Sladoledni postanek v Idriji pri Gabronu (njami sladoled ) Obvezen pofočk na ridah -_- In dan smo zaključili z nameškom .) Luštni kilometri in dobra družba.
  31. honda61

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pozdrav vsem! Dolgo sva se odločala, da v zadnjih dveh tednih osvojiva Grossglockner. Vreme ni bilo stabilno - spremljal sem napovedi in kljub ne najboljši napovedi sva odločila, da vseeno greva. Štartala sva v petek 5.7.2013 nekaj čez peto uro zjutraj. Spremljalo naju je lepo sončno vreme, vse do odcepa, kjer se cesta usmeri proti vasici Heiligenblut in naprej po Glocknerski alpski cesti. Od odcepa naprej se je pooblačilo in začelo je rahlo deževati. Na najini poti sva doživela vse možno vreme (sonce, megla, oblačnost, veter, dež, nevihte, itd.), razen toče in snega. Kljub nesreči z vremenom sva najin cilj uresničila in se proti večeru vrnila domov. Bogatejša sva za še eno novo izkušnjo, ki je v takšni obliki še nisva doživela na "mopedih"! Prilagam zemljevid najine poti: https://maps.google.si/maps/ms?msid=204649995574592370173.0004e0e74b810ddd434a0&msa=0&ll=46.675826,14.199829&spn=1.307846,3.348083 Pa še nekaj fotk (malo jih je bilo napravljenih - zaradi slabega vremena)!
  32. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj res ni bil dan kakšnih velikih podvigov, ampak bolj v Igorjevem stilu - "spoznavajmo svet in DOMOVINO" Po prebijanju skozi kolone nestrpnih in fovšljivih avtomobilistov, nekaterih celo tako zelo, da so nam - motoristom, delali konkurenco kar po odstavnem pasu, za kar so bili nemudoma nagrajeni s pozdravi, sigurno podkrepljenimi najmanj še s položnico, od mož, ki so se za njimi pripeljali v temno modrem avtomobilu z utripajočimi modrimi lučkami, na Brezovici prestopimo iz dveh avtocestnih v eno lokalno kolono proti Vrhniki. Ko sem nekaj pred Vrhniko, možakarju v belem kanguju odstopil prednost, me je s kretnjo prijazno povabil, naj mu sledim....in smo jo šibali čez Malo in Veliko Ligojno do Vrhnike - čisto lepo tekoče! Hvala, če to bereš Mimogrede omenim, da smo se v Veliki Ligojni srečali s Keiko in ostalimi, ki so se že zgoraj hvalili s prašnimi mopedi :grim Nato pa lepo tekoče proti Senožečam, desno skozi Dolenjo vas spoznavat naš Kras...Po čisto novem asfaltu skozi Veliko polje, mimo žitnih polj skozi Štjak (še nikol prej slišal za ta kraj!) , od koder se fino vidi Vipavska dolina - v ospredju vas Goče s cerkvijo, v ozadju pa Col ,.....naprej pa v slovensko Toskano... (ali ni zelo podoben prizor, kot v Toscani v Italiji? Mi pa rinemo tja dol, pa imamo vse doma! No ja, če ne greš, ne veš! :yes: ) Celo sivko imamo pri nas. Prav z njo poteka ta konec tedna prireditev v . Zanimiv portal - vhod na prireditveni prostor, kjer si lahko ogledaš in kupiš razne izdelke iz sivke. Od kozmetičnih izdelkov, dodatkov hrani, okrasnih šopkov in venčkov , ki jih pletejo domače mojstrice , ki so se včasih takole - z voli odpravljale na žetev sivke in, ne boste verjeli......ja, tudi sivkin lahko poližete! :naughty: Po nekaj kapljah dežja in nekaj kilometrih lepih kraških cest pa se je, pod temle kostanjem , prilegla malica. Ker se je nekaj vonja po sivki, prikradlo tudi v čelado, moram povedat, da tako "DIŠEČE" vožnje, še nikoli prej nisem imel! .....še v Lipici, potem pa proti domu. Lepo je blo!

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Igorja naše prvo kafe očitno ni prav dobro zbudilo že v Mantovi je bil prvi fotosešn ( pa tega zgleda niti opazil ni .) )... tu so bili motorji še dokaj sijoči. Z Vrhnike smo nato čez Dobrovo in Polhov Gradec šibali čez Lučine do unega izvira s tako fajn hladno vodo - mmm je pasala! Igorju je zgleda zaradi vročine malo zakuhalo pa se je spravi na ubogo Yamahco ... ma ko se je spomnil, da je pred nami še dolg dan in da bo moral z njo danes narest še nekaj kilometrov ji je hitro začel prigovarjati besede sprave ker se v lepem okolju Doline miru vse uredi.... smo že kmalu nadaljevali pot čez Gorenjo vas in Žiri na Govejk in čez, kjer sta se Yamahi nekaj spuntali in se obrnili v kot. Igor ji je moral pomagat z nogami da mu je spet vžgala Midva s Kwakijem sva se vmes naužila lepega razgleda... Ko nam je uspelo nadaljevati pot čez Spodnjo Idrijo, smo tam naredili drugo pavzo, se okrepčali in malo ohladili v senčki dreves. Nato pa spet štart in nadaljevanje poti na zahod čez Spodnjo Kanomljo. Nepopisno veselje ob težko osvojenem visokem prelazu ^_^ No že kmalu za tem se je začelo moje največje veselje - makadam :grrr posledice vožnje v prahu so bile dobro vidne... Veselje nad asfaltom v Dolenji Trebuši je minilo tako hitro, kot je prišlo, saj smo meli reprizo (kaj bi BMWriderka uživala ) No če ne drugega - lepo je bilo kolikor sem uspela videt okolico (sicer je bil fokus na vse tisto kamenje pod gumami) ... Tresoča, prašna, adrenalinska in predvsem zelo vroča pot je trajala celih 13 kilometrov - še 5 jih zdržim pa bo In smo šli - čez tunelčke... in useke... tu sem prestrašla enega strica v avtu - sva se srečala ravno v temu useku - verjetno tam gor res ni pričakoval treh "norih motoristov" No pa nam je le uspelo... Od tu smo se čez Čepovanski dol nato čez Grgar spustili proti Solkanu... kjer smo - kot je napisal že Igor srečali motosvetovsko bando. Zaradi silne vročine smo se prav hitro poslovili in nadaljevali vsak svojo pot. Igor naju je zapustil že kmalu, saj se mu je mudilo domov, z MiDge-om pa sva se vračala po tistih lepih ovinkih čez Miren, Opatje selo, Komen, v Dutovljah sva nardila eno krajšo pavzo za pijačo in hlajenje v senci. Od tam pa nadaljevala mimo Sežane in čez Štorje do Senožeč na sladoled... Potem pa naprej vsak po svoje - jaz do mojih (na hitro sprat prah s Kwakija), MiDge pa kar domov. Tudi jaz sem že kmalu nadaljevala proti domu - čez Ride, kjer sem seveda srečala Mausa in Logatec do doma. Nabrala se je dobrih 320 zelo prašnih kilometrov v dobri družbi
  34. BLACKACES

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Živeli Vsi se hvalite, kje ste bili se moram pa še sam malo pohvalit. V petek sem prekoMetlike, Karlovca (obvezen McDonalds), Bihaća odšel do Jajca (se seznanil in ogledal znamenitisti mesta), prespal v hotelu Turist in zjutraj, po zajtrku seveda odšel proti Sarajevu, preko Pal skozi Višegrad do Užic. Seveda sem se moral malo okrepčati in preizkusiti lokalne dobrote. Ni mi bilo, da grem še domov in sem preko Zlatibora odpeljal še nekaj ovinkov ( :kva2: ) do Črne Gore. Pred potjo v ČG so mi lokalni motoristi predlagali, kaj vse je pametno pogledat. Na listku sem imel tudi napisane kraje, skozi katere bi moral. Bi moral pa zato, ker so črnogorci v hribih popravljali cesto, sledil je obvoz, makadam, križišče brez oznak in jasno "Sta dve poti, izbereš pa tisto, ki je ni". Izgubljen v planinah brez zemljevida iščem vas ali vsaj kmeta, da vprašam za pot, izbiram poti, ki vodijo navzdol in zopet meja. Preden prečkam se pozanimam med katero državo ???? (lokalci niso vedeli, ali niso hoteli vedeti kaj je "tam naprej". Država je bila Srbija, pot nadaljujem po klancih navzdol, pridem zopet ????? v BIH v vas ali mesto Rudo. Prespim v Višegradu in se zjutraj odpravim proti Sloveniji. Bencina za cca 200 evrov, radarji v BIH so naredili veliko posnetkov (še dobro, da niso v Evropi), rit je pa tudi bolela. V bistvu nepozabna avantura Balkan 2013
  35. spanic

Danes sm pa prou ponosen nase. Rešu sm življenje enmu (idiotu ali pa nepazljivemu) motoristu. Na poti proti Tolminu (malo naprej od Slapa pri Idrijci) mi je nekje pred 17 uro v ovinku nasproti na moj pas pridrvel motorist (mislim, da je bila CBR 600F, nisem pa siguren). Bil sem s Cliotom in dobro, da sem imel normalno brzino, da sem uspel pribremzati in da ta (ne)srečenež ni v paniki zabremzal. Šlo je za mišji ku*ac. Ostali v skupini (4 ali 5) so ovinek zvozili lepo na svojem pasu. Če se najdeš v tem...če te moja kje sreča te bo najbrž na gobec...jst pa tud...
  36. Scarabeo 500

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

Mali Ston, če ne zavajaš? Njami, še sreča, da sem sit. Scarabeo
  37. motozajebant

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

malo drugače, ne zakaj ga nebi imel, temveč, zakaj bi ga imel... Danes zjutraj sem dobil odgovor na to :grim Zato, ker pride pred Yamaho na Petrol, posledično je voznik prvi v wc-ju in v miru polaga kable, medtem ko Yamahar išče prosti plac
  38. Darko3g

Prodaja motorja v tujino!

Problem (finta) je v tem, da nihče ne garantira za nakazani denar. Če (v teh primerih ko) se ugotovi, da je plačilo neveljavno, ti denar poberejo, čeprav so prej zagotavljali, da je plačilo v redu. V glavnem se ne splača ubadati s tem. Očitno pa dovolj ljudi pada na te finte, sicer ne bi kar naprej terali teh poslov in si zmišljevali vedno novih trikov.
  39. wix

Kdo mu je kriv, če je pussy...
  40. CeneR

Gume cestne na enduro

primerjalni test: motorrad junij 2013
  41. gift

BMW R 1100 R

Izvoli
  42. gandi

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Jest sm naredu z Roadattack II borih 4700 km, s Sportattack 1, ki ji je sledila pa solidnih 6000 km. Zdej mam gor Sava SportForce in je guma, huh za znort. Trga gate he he he! Za kilometre pa javim, ko je zmanjka...
  43. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Tečen si tudi v odstotnosti.
  44. Gasperr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Že 2 tedna sem iskal nov kombinezon, ker sem prejšnjega prerasel...No bolj se bliža vikend, bolj js študiram, da ne bom zdržal še en lep sončen konec tedna brez malo daljše ture. Tako se v petek zvečer na hitro odločim, da grem pogledat enga rabljenega od gospoda, ki mi je prodal tudi motor...ga pogledam..ajd malo umazan, drugače mi je prav. ''Kolk hočeš?..- aha vredu, dj mi še tistole želvo zraven pa roka?'' Iiiin sem na poti is Slovenj Gradca že študiral o vseh možnih koncih Slovenije in naših sosed. 'Direction: morje, Destination: unknown' Neki takega je blo v mojih mislih v soboto ob 8 zjutri. Po standardni poti (Šoštanj, Braslovče, Domžale, Vrhnika, Postojna) se odpravim kar se da blizu morja, brez kakršnih koli problemov in že kar veliko motoristov, za takšno zgodnjo uro...no, ride so še vseeno samevale. Tudi tega poostrenega nadzora nad motoristi ni bilo za opazit, razen ene radarske kontrole v Logatcu, na katero me je opozoril kolesar (! in to eden tistih, ki se vozijo po sredini ceste!), in ne dva motorista, ki sta se mi pripeljala nasproti .) No nadaljujem proti Senožečam, kjer že začne dišat po morju..mmmmm, to sm rabu ..sam zagledam ga še pa bo! Malo naprej od Kozine, na tistih klopcah na levi se ustavim v senci, da mal sestopim z motorja..- vrnem klic zaskrbljeni mami, k ji je sin pobegnu od doma in se spovnem, da so družinski kolegi nekje na morju..povprašam mamo kje za vraga so..''na pagu''...''na pagu?''...mhm vredu, pogledam mal na zemljevid..200km..to je še 1x tok kot do semle...ura je komaj 11..ja nič, gremo! Pa smo šli..nazaj proti Kozini in odcepu za Rijeko. V mislih sem seveda imel tisto zloglasno jadransko magistralo, katere še nikoli nisem prevozil z motorjem Jooooj ampak predno prideš do tja. Čez Rijeko sem se, očitno po največji gužvi vozil vsaj 45min..še deževat je neki hotelo, ampak se je kmalu spremislilo...potem še tista slaba cesta, ki se vleče prekleto dolgo..sem se vmes že ustavil in razmišljal, da bi obrnil..oz. razmišljal, če sem sploh na tej jadranski magistrali, ki je tako opevana na forumu. Iiiiiiiiin potem se je začelo veselje s tisto 'tapravo' cesto proti Senju in naprej. Kako vesel sem bil, da sem nadaljeval ..... tako vesel, da sem na bencin pozabil :mellow: me je že začelo stiskat..FUEL FUEL FUEL mi je utripalo že prekleto dolgo, bencinske pa ni in ni bilo :mellow: Sem že stiskal kuplango in se spuščal navzdol v 'leru'. Kdo mi bo tule pomagal, če mi zmanjka bencina! 200kg pa jaz bogi s 65kg res ne morem tiščat še v hrib! Pa sem zagledal tisto modro tablo....tisto ki oznanja bencinsko! juhuhuh No malo naprej je bil pa že tudi odcep za trajekt. 'Grem na trajekt?' ''ne, djma rajš paški most'' Iščem jaz ta most na zemljevidu..pa zagledam tam čiiiiist spodi ne ne, kar trajekt bo moral bit No, če bi vedel da ne bom šel isti dan še domov bi definitivno nadaljeval po magistrali, sedaj s polnim tankom in vse to Nadaljujem torej na trajekt, kjer celih 30min poslušam razgrete Italijane kako šprehajo po njihovo...ga ni heroja ki bi jih utišal. Ampak vredu, sam da sem na morju..si mislim.. S trajekta dol in v Kustiče..- do sem sem znal, potem naprej iskat hišno številko je bil pa pravi holivud No na koncu sem se odrekel neposrednem presenečenju in poklical kolege, naj mi povejo kje za vraga so ''na morju..ja kje na morju...na pagu...ja kje na pagu...v kustičih...ja kje v kustičih...kaj a tu si al kaj????? '' Pa še ravno prav sem prišel..na dagnje. No na koncu se je tako zavleklo da sem moral prespat. :glare: Zjutri se zbudim, taprvi..čakam da se še drugi, ker nekako čist domač tut nisem bil v kuhinji Na hitro nekaj pojem in šibam na trajekt ob 9:00.... Buuuuuurjaaaaaaa Sem jo občutil tudi na trajektu, kjer me je dodobra stuširalo..mene in kawasakija..oba sva bla najprej čist premočena, nato čisto slana. Pogledam v nebo..aha sej bo dež tut, naju bo spralo mal. Moj k..- je bil dež! Res sem si želel kako kratko nevihtico, da naju spere te soli ampak nikakor. No, sej sem vedu, da če si bom želel da je ne bo Je bla pa očitno ravno malo pred mano, ker ceste so pa vseeno bile mokre! :glare: Se ustavim na isti bencinski kot prejšnji dan, da ne bo podobne panike še enkrat..in pogledam malo na zemljevid. Čez Rijeko se mi definitivno ne da drkat. Se odločim, da grem raje na Delnice in čez Kočevje. Tam od Delnic naprej je cesta res bedna...flika pri fliki..počutil sem se kot doma (SLO style)! Potem naprej vse do Žužemberka pa uffff V Žužemberku se srečam z enimi kolegi, potem pa hitim naprej proti domu, ker me lakota že presneto načenja. Spet ponovim del poti prejšnjega vikenda: Litija, Hrastnik, Laško, Celje...in Šoštanj! 740 norih kilometrov, polnih adrenalina in vsega tega kar sodi zraven Bolj motoristični vikend bi že težko bil Zdej cel kombinezon je že opran in namazan..kawasaki tudi..škornji in čelada tudi...samo jaz sem še cel trd (slan no!)
  45. Žan96

Ni lih velka kubikaža sam KTM je pa še zmer

MOTOGP 2013

Ne, tud penzija ni OK....Še zmer je hudo, pa naporno..... http://www.gpone.com/en/2013070410732/Stoner-non-e-il-ritiro-che-volevo.html
  47. sayo

Ustavite Janšo!

KRIŽ je SIMBOL: POHLEPA, LAŽI, LOPOVŠČIN, PEDOFILIJE . . .
  48. Sale

Od včeraj je moj. BMW R1200 R Letnik 2011 prevoženih 3.500 km
  49. ludiluka

Še par malenkosti in bo končana
  50. bmwslo

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

A ima kdo link do Repair manual-a za model R 1150 RT ?? Sam imam Repair manual-a za model R 1150 R a je pri RT-ju kar nekaj posebnosti. Če ima kdo :OK: Poklonim pa tiskan RM za K 1100 (75 , 100)