Showing content with the highest reputation on 18. 07. 2013 v vseh kategorijah

1. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tokrat je bilo kratko, a sladko ^_^ Domžale - Lj. - Na Lavrici skoraj zakuham v čeladi, ker smo stali v koloni - smer Ribnica, zavijem za Sodražico (Nova lekcija: proti soncu voziti ni zabavno :unsure: ), do Cerknice in Cerkniškega jezera (kjer je še manj vode kot prejšnji teden ) - Rakek - Postojna OMW - Ride (fočk ) - Logatec - BTC in domov. Trubarjeva domačija, mislim da sem našla novi najljubši kofi point ^_^ Grad Turjak

Idijoti na križišču

js zgledam u jakni nabit ... zato me pustijo per mir ...
  3. rumenicestak

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Sava Sport Force po prevoženih 2000 km na CBRki izgleda takole in "lima do ušes" Sprobal sem jo tudi po dežju in bil prijetno presenečen nad vodljivostjo. Ko sem zapeljal iz suhe ceste v naliv, sem avtomatsko zmanjšal tempo, guma pa je ostala še vedno lepo vodljiva, zato sem postopma višal tempo, na meni maximum v dežju. Ostal je samo en velik nasmešek na obrazu Vožnja po mokri cesti je bila na relaciji Razdrto - Planina in na relaciji Most na Soči - Idrija Ker pa jaz kot jaz, ne morem da nebi rinu nekam, kamor naj ne bi, me je zanimala še vožnja po "makedamu", predvsem me je zanimalo koliko poškodb bo utrpela tekalna površina, preživela je Kamnolom Istarske toplice, slikca žal slabše kvalitete O nadalnji kilometrini Sport Forca pa še kaj napišem, ko jo še malo porediram po asvaltu

Kawasaki Z 750

Dejmo še mal popestrit temo ...ena tko mim grede
  5. Fazer03

Jadranska magistrala

Nekaj fotk iz Sarajeva: izvir reke Bosne: Zjutraj pa iz garaže izpod hotelčka čez nekakšen passo (1383 m) v smeri Foče in naprej po dolini Sutjeske in mimo Bileće in jezera do Trebinja in čez mejni prehod BiH/MNG v Hercegnovi: Naslednji dan pa je bil namenjen za ogled Kotorja in plezanje (nad Kotorjem je asfaltirana cestica) na Lovčen: spust pa na drugo stran v Cetinje in čez Budvo nazaj v Kotor: Kotor in "gužva" na pomolu za križarke: odpljuje ena, se priveže druga in tako cel dan ... Pogled iz cestice, ki te pripelje na vrh Lovčena, pa je na Kotor res dober: Na vrhu pa peš tunel v prenovi in še za vzorec snega: Petek in sobota pa sta bila dneva za povratek: prvi dan do Vodic pri Šibeniku, drugi dan pa do doma. Povzetek: kilometri s tema dvema: Bencin po: 1,1 € (Bosanska krajina); 1,2 € (BiH); 1,4 € MNG in Cro. LP Mi2

Idijoti na križišču

se pustiš da te pretepejo in si nou moped kupš

Idijoti na križišču

Majhen + nabit = smrtonosna kombinacija, da v kombinaciji z Kawasakijem sploh ne govorimo.... p.s. meni bolj kot križišča se zdijo nevarna na novo postavljena krožna križišča, ker takšna poteza v mestu ki premore dva semaforma ni glih pametna ideja... zakaj, ker stari ljudje sploh ne vejo kaj to je krožno križišče....sploh pa ko ma človek nastavljeno avtomatiko in 20let vozi eno in isto križišče...potem pa krožno, sem doživel take primere, da se je mal za zamislit...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

18.07.2013 Vas zanima kako se dva Z.jevca odpravita iskat ovinke? Tak da pogledata kje google maps pokaže dolgo zavito cesto....kako in pa po čem pridt do te dolge ovinkaste ceste, je pa zgodba zase No ja, Gerovo sem planiral že 2leti nazaj, obiskat sem jo hotel povsem iz zanimanja, kaj to sploh je, še ene ride, ali pač še ena cesta?...na koncu sem ugotovil, da ne eno ne drugo . Škoda je prletu do mene domov tko da smo mal ohladil glavo in preden bi reku keks, smo bli že na cesti proti Brodu na Kolpi Skoda je vklopil POLICE-KIFEL-POLICAJ detektor s katerim postanemo nevidni...a vidni samo kameri... ...Štefanovemu ovinku se nisva mogla upreti, zato sva ga ene 2x pokolenčkala, potem je blo treba it lepo naprej...čez mejo do Delnic, spet eno jajcanje po tistih flikah...v delnicah malo offroada, ker rihtajo križišče. Pred koncem slediva tabli Crni Lug, Gerovo...cesta iz prve ruske...balkanski pridih prve klase, luknja tu luknja tam, še dobro da smo še mladi pubeci polni energije, odvozili slalom med zrito cesto, kot to počne Tina Maze med količki ...pokrajina se spreminja, hribi levo hribi desno, svež zrak piha iz pod čelade , čeprav še vseeno na vsake toliko zavoham že dodobra utečene nove rokavice . Bolj kot gledam hiše-koče bolj se mi zdi, kot da smo v enem gorskem raju. Cena je in je ni, še tam kjer so bli lepi ovinki, je blo vse polito od BMW kardanskega olja :grrr Gerovo je mimo, ko "slavnih" ovinkov še vedno ni...se peljemo lepo čez gozd, kjer z svojim sokolovimi očmi opazim novo Evropsko normativo na hrvaških tleh , Bio, Eko povsem na novo postavljene odbojne ograje :grrr Skoda je naredil A-test omenjenih ograj... ....in preveril, če ustrezajo poletnim normativom.... Vse je štimalo, zato smo šli naprej, ker so nas Hrvati mal čudno gledali :grrr čez mejo nazaj v Slovenijo...mimo Babnega polja, kjer je za spremembo kazalec za temperaturo kazal + stopinje, Lož, Nova vas kjer sva se odločila, da kafe na Volčjem jezeru preskočiva in greva na tanartabulšo morsko pizzo v Sodražico Motorju privoščim samo najboljše :grim , senčko :grim Kje je slika pizze? Kaj se hecate, sem bil tako lačen, da nisem ni pomislil na to da bi jo slikal :grrr Tko da blo je fajn , v treh popoldanskih furcah sem lepo nabral nekaj čez 400km :grim

Vtisi z dnevnih voženj 2013

žal niti modra ali rumena utripajoča lampa ne pomaga, kdor ne vidi ne vidi..sam da si cel

MOTOGP 2013

Marquez tam se ni dirkal. Pa kaj. Tud z bstonkami ni, pa u dezju ni dirkal...pa je po 5krogih znal vse. Base setup ima. Bomo videli. Rossi je tuki odpeljal dirko zivljenja. Supermotiviran. Če najde to supermotivacijo se u nedelo, in ponovi dogfight z Marquezom bo noro, ne glede na rezultat. Mal me je strah za Crutchlowa. Dirka odlicno. Je blizu blizu prvi zmagi, ki si jo tako obupno zeli, in potrebuje v pogajanjih za 2014. Pritisk mora bit ogromen. Upam pa, da bo perje frčalo. Če se stepejo Rossi Crutch in Marquez se bodo po dirki smejali vsi trije. Perkcionista pacifista baletnika greta u Laguno omejevat škodo prot Marquezu, tepla se ne bota, in ne bomo gledali dolgih nosov.

Kawasaki Z 750

rezek zvok (ponavadi pločevinast zvok) je eno navadno dretje in ne daje plemenitosti mopedu. Zvok mora biti močan, rahlo grgrajoč, barva mora biti topla, čuttit je potrebno volumen zvoka....hja sm se razpisal, ampak ni tak enostavno dobiti dober (ne samo močan) zvok mopeda
  12. osa rider

Idijoti na križišču

Ah nič novega . . . . to ti je klasika! Tam kjer bi te mogli opaziti, te ne . . . . in če si motorist . . . . si vse najhujše! Ni važno al si bil v kratkih hlačah, kompletni moto opremi . . . . . pa če bi bil našemljen v klovna ali pa oblečen v skafander . . . . . . . to nima veze . . . Recimo da se pa šetaš po trgovskem centru, v kompletni moto opremi . . . . verjemi vsi te vidijo in opazujejo, kot da si z lune padu! Na cesti pa itak imamo toliko idiotv v avtih . . . . .da smo že ogroženi!
  13. Rokxy

Dolomiti

Danes nazaj po 4 dnevni furi v dolomite. Termina ne bi mogel zadeti boljšega, skos sonce in skoraj nič oblakov, kaj šele kapelj. Prvi dan sem se samo pritovoril iz domačega kraja do colfosca. Izmed prelazov sem podrl samo falzarego in pa valparola, ki sta pač na poti do tja. - vsakoletni postanek na vrhu valparole, klasika. Potem sem hitro lociral garni, se raztovoril in šel nekaj pojest. Garni je bil zadetek v polno, dali so mi veliko sobo za ceno 33€. Poleg tega je bil še balkon. Pa tudi wi-fi, ki je zastonj. Zajtrki so tudi odlični, imajo vse, od salam do kosmičev in sadja, pa nutela...ni da ni. Naslednji dan sem se zapodil proti Stelviu po južni strani. Vmes podrl še prelaze, ki so spodaj na slikah. Najboljša cesta je definitivno na Mendola, medtem ko sta Gavia in pa Stelvio neki pač za videt predvsem, cesta pa ni kaj prida. Še slika smučišča na Tonaleju in pa stroja na poti na Gavio - tu je bla že taka višina, da se je poznalo na pospešku Pa še Gavia in klišejska slika, ki ne potrebuje razlage. Najvišje kar sem bil z motorjem, ostri ovinki navzgor, še bolj ostri pa navzdol. Občudovanja vredni biciklisti, ki so se po severni strani zapodili in prišli tu gor. Po spustu s Stelvia sem se odsvaljkal do garnija in po pici v LTabladelu zalegnil. Naslednji dan sem prevozil lokalne prelaze levo desno, gor dol. Zdi se mi, da je vsako leto podlaga bolj spolzka, zato sem se moral včasih z nogami lovit. Ta nov črn al pa star, malo rdečkast asfalt sta ok, ostalo je pa lahko nepredvidljivo. Sploh zjutraj, ko je še hladno vse se kar pozna, polzi ko strela. Še ena slika s Fedaie, dost klasika. Malo je blo SLo tablic, na vrhu Rolleja sta se mimo peljala na črnem motociklu dva naša, mislim da KR tablica, ali pa NM. Malo nižje od vrha Rolleja pa je stal kamper s KR ali pa NM tablico. Pa danes, ko sem se vračal sem prehitel čoperista s čoperistko vzadi gor, mislim da je bla GO tablica in sicer na vzponu na Falzarego v smeri proti Cortini. Uglavnem dobr je blo, edino taljani pa njihove sieste naj grejo nekam, da človek ne more ob 3 normalne južne al pa pice dobit. Zi kičen iz klozed... pol sm pa jedu tkole, za ne majhen denar NAslednje leto pa pomoje pavza od dolomitov po treh zaporednih letih. Verjetno bom šel na korziko.
  14. RVT

MOTOGP 2013

Sicer res mal težim s tole zgodovino sam bi rad povedal, da Stoner in Marquez nista "izumitelja" vožnje po komolcu in, da so nekateri fantje tko vozil že 20 in več let nazaj je pa res, da sta onadva ena prvih, ki sta s tem stilom vožnje vozila oziroma vozi v samem vrhu napram 20 let nazaj, ko je bil ta stil samo atraktiven na oko. Dva stara "komolčarja" : Cristian Sarron in Jean Phillipr Ruggia

Idijoti na križišču

Ja sej to delam pa tolk folk popiz... da se morm brant ........ Zakaj pa mislš,da jih imam tolk :lol:

Idijoti na križišču

.. zavedaj se, da čim si motorist... si avtomatično tisti zašvican, neobrit umazanec v skozlani ledrasti jakni (povzeto iz kakih filmov), alkoholik, divjak, kamikaza, posiljevalec in še kaj, ki ogrožajo vse v prometu in po spisku...in te je treba čimprej pobit. Vsaj tko razmišlja ogromna večina ljudi. Ne samo za volanom. Na splošno.
  17. BOBO RACING

Grobnik

Za vse pozabljivce.............bliža se prvi "gorenjski" pocen vikend ................60€ za dirkače
  18. MoTo G_P

Rakitna

Poba sta u bolnci...sta pa pr zavesti pa fukncije so normalne...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Moj vtis do Dvora danes je bil nekaj posebnega, saj bo zapečaten v meni za vedno.....stari ata se vozi nasproti mene po svojem pasu ko mi sredi ravnine sredi ničega 100m pred mano zapelje na moj vozni pas, toliko da mi uspe motor spravit na rob vozišča, ata šele ko sem bil že ob ogledalu zagleda mene in odvije na vso silo na svoj vozni pas.... za ene par minut mi je vzelo dih, sej če bi bil prasec, bi šel za njim dokler se ne bi ustavil...prisežem, tiste kluče od avta mu vzamem in mu jih nikoli več ne vrnem...ker taki niso za volan...sej ne rečem, se zgodi kdaj pa kdaj kakšna prevožena črta, ne pa vožnja po mojem pasu, ne da bi me sploh videl... Db killer vn, dolge luči ...do zdaj sem bil uvideven, od danes naprej brez milosti!
  20. sayo

Kaj si mislite ženske o moških

Kawasaki Z 750

Sej pravim, še ta krajša verzija je dolga ko ponedeljek ... za moje pojme, če se že menja izpuh, se ga pri naših mopedih 1. zaradi izgleda in 2. zaradi zvoka. Zaradi performensov 1% ljudi na Z.ja montira izpuh... In če že je izpuh na motorju zaradi lepote, naj to tudi obvelja ...drugače pa bolje, da ostane oriđiđi:P
  22. Marjanček

23. sayo

Domači ljubljenčki (živali) :)

Naš Van pa njegov prjatu Rogač
  24. cikadina

Kawasaki Z 750

okolica ne ravno dojama tega enako kot ti, ker ti imaš na glavi čelado in ti že tam dokaj zaduši zvok. dobro avtomobili so ponavadi dobro zvočno izolirani in jim to recimo da ni toliko moteče si pa zatadi tega zelo moteč za ostale. mene pr tem vinčetu moti prevsem to, da je glasen vedno, tudi ko ni prav nobene potrebe (beri na nizkih obratih).

Kawasaki Z 750

Močan zvok kot nizek ton, se da dobit le z večje volumenskim loncem, ki pa ponavadi ne izgleda lepo na takem mopedu...ne rečem, ima sedaj LeoVince za močnejše mopede prav lepe izpuhe, pri Akrapoviču se mi dopade mini verzija za Zx10.tko, ali pa BMW RR, vse ostalo so veliki dimniki. Čeprav meni GP PRO sede super, tist k bi mel rad izpuh za budnico pa GP style.
  26. hajoktejn

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

@partizan07 Po mojih izkusnjah imajo precej vec kultiviranih in manj "dirkasko" naravnanih farerjev ...

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

mona, to so japonski bobri, ah k neč ne wajš
  28. pikolo

TC Motoshop

Še en mal potrpiš bo pa sezone konc pa ne boš več rabu. Je pa še ena ideja kako te bodo zelo veseli: greš tja in kupiš nov kufer ...

Moje izkušnje - Arhiv

HVALA in če se ne bi držal, tudi ne bi privolil v to operacijo, vendar me je v privolitev opogumila tudi izkušnja modelarja, ki so mu vgradili kolensko protezo, vendar ga po operaciji ni popolnoma nič bolelo, ker so ga dovolj "hranili" s protibolečinskimi tabletami ... Okrevanje je sicer "druga muzika", vendar bo takrat "nož" že za mano ... Naslednje leto upam, da bom lahko objavil svojo sliko Cerkovnega vrha ... :hooray:
  30. Frips

Idijoti na križišču

..hmm kaj pa vem....če naletiš na enga orng idiota, zna biti zanimivo potem
  31. Frips

vejo švabi kaj je dobro
  32. Frips

Plačilo nadomestila uporabe cest

..potem pa naj preimenujejo postavko v "davek na budale"...bom vsaj vedel za kaj plačujem.
  33. sayo

Hujšanje

ŽIVNORC ne boj se, nisi sam, jaz sem tudi premagal ANOREKSIJO
  34. koci90

Rakitna

na srečo bo z obema vse vredu!! Držim pesti da čimhitreje okrevata!!
  35. rumenicestak

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Krucimuci pa tud po dveh jurjih, noče Contija znucat
  36. to o ulavfavanju gum sprašujejo samo tisti, ki še nikol niso meli nove gume. "film" lahko zradiraš v par km, če maš na voljo dovolj ovinkasto cesto. da bom pa 160km čako, je pa fejst mimo.
  37. matgo

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Lepote Avstrijskih planin ...
  38. trebor

Včeraj sem se fočknil kar med vožnjo. Prvič 15:45 in drugič 20:15. Obakrat nikogar. LP Robert
  39. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

..... vidm, da smo se dons zgleda kar z enimi parimi modeli zlo podobno furco pelal ... ... tud jest sem bil popoldne mal v hribih ... ...Sicer sem se pa zadnjo sekundo odhoda od doma spremislu, in namest u Ajznkapl, odšel v Idrijo, Most na Soči, Bovec, Vršič, Kranjska gora in via kuči .... ....... u bistvu nč posebnga, ampak vseeno zelo prijetna tahitra popoldanska sprostitev .... ps. ..... na Vršiču ob sedmih zvečer pa 18 stopinj svežega gorskega vonja ....

Pravilna ugotovitev! Kawlni so prevladali svetu, muhahahahaha :grim

Fočk fočk! , smo čakal klic od višje sile, če Maus vplačuje kafete, pa smo ostal brez klica in brez kafeta... TInTin v elementu
  42. a79

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No meni se je pa na prejsnjetedenskem testiranju celade obrnilo 60000km na hornetki.. Dans pa nism mogu bit vec na sihtu in sm krenu od doma - Bogensperk - Litija - LJ - AC do Vrhnike - Logatec - Godovic - Ajdovscina - NG - Tolmin - Bovec - Vrsic - KG - Jesenice - AC do Kranja - Menges - Domzale - Trojane - Zagorje - Smartno pri Litiji - domu... Najprej sem imel v planu nardit klasicno vsakoletno furo cez Vrsic, pa sem jo rajs mal spremenu...in ni mi zal, nabralo se je dobrih 450 km... Pipistrel v Ajdovscini Namakanje nog v Trenti - mi je blo vroce v glavo Mal pod Vrsicem na KG stran Trojanski krofi zame in za domace

Hujšanje

... samo ne me spraševat, kolko sem velik.....
  44. danci1973

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...

Moj moped s 105000km ima tretje diske... V obeh primerih sem jih menjal zaradi pulzirajočega zaviranja ('tresenja'). D.
  45. royal

Plačilo nadomestila uporabe cest

Zato, ker nikjer v zakonu ne piše, da se ta denar izključno nameni za ceste ....tako da se nimate kaj puntat :grrr oj ti bananaaaaaaaaa
  46. sayo

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Jebiga SMS je pisal, v tej dobi tehnologije je bolj treba pazit na druge kakor na sebe

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Sem se deones mim peljal,ne čistijo,odločli so se narediti novega :grim

na vrhu medvedjih rid
  49. izibajker

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Mogoče tole ne spada stoprocentno v tole temo. V tem primeru prosim moderatorja da prestavi... Včerajšnja (popol)dnevna vožnja je obsegala tudi dokumentiranje MOTO parkirnih mest v Ljubljani. Se pravi, kdor se pripelje v mesto in bi rad svojega jeklenega konjička parkiral kje v centru oz. v bližini stare Lj lahko koristi sledeče brezplačne parkirne prostore. Ne vem pa, če so ob delavnikih vsi tudi dejansko prosti oz. če niso zabasani s kakšnim brihtnim avtomobilistom... TRŽNICA (Vodnikov trg). Nedaleč stran je Tromostovje, Zmajski most... Križišče Cankarjeve in Bethownove. Nedaleč stran je Cankarjev dom, Moderna galerija, Narodna galerija, Opera, park Tivoli... KONGRESNI TRG (pripelješ se mimo Križank pa naprej po Vegovi ulici). V neposredni bližini stavbe Univerze, Filharmonije... GOSPOSKA ulica (pred lokalom Bi Ko Fe). V bližini so Križanke... LEVSTIKOV TRG. V bližii je ŠKUC in lokali okrog Gornjega trga... BREG. Na levem bregu Ljubljanice. Ob nedeljah je tu Bolšji sejem... ŠPICA (kjer se Ljubljanica stika z Grubarjevim kanalom). Prostor za počitek... Če kdo ve še za kakšno drugo parkirno lpkacijo za motoriste pa naj pripiše...
  50. brinovc

Grenka izkušnja nekega motorista

Dobro si se zlizal. Imej še naprej močno voljo do življenja in poslušaj predvsem sebe. Po takem dogodku ( ko matildi nekako uspeš pokazati sredinec pokonci) človek povsem drugače gleda na življenje oz. ga ceni neizmerno bolj kot prej. Aja, po 7. letih sem pred tednom dni prvič prehodil več kot 1km. naenkrat. LP!