Showing content with the highest reputation on 22. 07. 2013 v vseh kategorijah

1. orcus

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker vreme že par vikendov dela po svoje mi do danes še ni uspelo prit do Dolomitov ali vsaj v uno smer. Ker mi že manjka Italija, sem si jo privoščla vsaj malo - te ta bližnje ^_^ Dopoldne (spet ni ratalo prej ) štart čez Logatec in Kalce do Idrije, pa naprej do Tolmina (Metalcamp se je že začel je blo vse v črnem) in naprej... čez Kobarid, tam tankat in nabavt malco, nato pa naprej do Žage kjer sem zavila za Učjo. Cesta fajn - še vedno v delu tam kot lani, edino na italijanski strani je kar dosti odkrušenega kamenja. Ma je vseeno pasalo se vozit ker je bila skoraj čisto prazna cesta... Tam se je nekaj oblačilo, ma dežja ni bilo, oz. sem očitno mogla bit kakšno urco za dežjem tam, saj so se ceste spodaj v dolini že sušile. Dimniki, ki jih občudujem vsakič ko se peljem čez Njivico (Vedronza)... Od tam naprej seveda mimo Čente (Tarcento) čez Attimis in Čedad (Cividale del Friuli), kjer sem zavila nazaj na sever čez Podbonesec (Pulfero) in čez mejo nazaj v Slovenijo. Pogled proti Sužidu... Kako je pasalo se malo shladit med vožnjo pod drevoredom proti Kobaridu... Iz Kobarida nazaj čez Idrsko, potem pa na jug in ob Soči čez Doblar, do Nove Gorice, od tam naprej do Mirna in v Lokvici dol do meje in spet čez v Italijo in mimo Doberdobskega jezera. Potem mi je zmedi uspelo falit in se odpeljat do Trbiža (Monfalcone), od tam pa do obalne ceste (uživat v vonju po borovcih in morju), do Sesljana in čez Trst, tam pa na obvoznico do Slovenije, po AC do Dekanov, tam ven in čez Črni Kal, mimo Divače in potem kmalu za tem pavza za malco (je bil že čas da malo pretegnem krake)... Po martinčkanju naprej čez Senožeče in ena hitra pavza pri mojih, potem pa tankat v Postojno in do Rid, kjer smo rekli par besed, nato pa nazaj do doma. Dobrih 440 km. Res da ni isto kot it v Dolomite - ma dobro - za prvo silo bo
  3. ludiluka

Fočk aja pazte v prvem ovinku iz planine mi je matica odpadla pred naslednjim ovinkom je že šrauf vn padu. avspuh je v 3 ovinku aja v 4 ovinku je pa kardan potleh sam ni moj
  4. KeC

Kvaliteta življenja

Torej samo nehajo naj objavljati slabe novice pa bo vse lepo? /sarcasmoff Najprej tole, če ti ne občutiš krize še ne pomeni, da krize ni. Marsikoga je tale kriza hudo konkretno prizadela in spravila na rob preživetja in žal niti najmanj po njihovi krivdi. Med tiste ki jih je kriza konkretno ruknila (malce nadpovprečna plača se je prepolovila), če ne že ravno spravila na rob preživetja sem tudi sam. Nikoli nisem bil mahnjen na denar in sem svoje delo opravljal strokovno in korektno, tako da je bilo dovolj za normalno življenje in še kakšen priboljšek. No kriza in propad gradbeništva je privedel do tega, da so v nekaterih segmentih naročila upadla za več kot 80%. Na srečo nismo bili nikoli odvisni od državnih projektov in je nekako ratalo preživeti. Po drugi strani pa sem še tisto minimalno denarja, ki ga je bilo raje vložil v nadgradnjo znanja, vpisal še en študij in se vrgel v izobraževanje. Na srečo se je obrestovalo in lahko sedaj, za razliko od nekaterih preteklih preteklih let, ko je bilo vprašanje ali se bo prišlo skozi mesec, računam da je dela dovolj za kakšne pol leta v naprej. Za več od tega garancije ni. Ampak me ne skrbi, jaz sem iz te krize potegnil zelo veliko. Ogromno novega znanja, na področju, ki ga opravljam sem postal strokovnjak in vidim, da lahko speljem skozi praktično vsak projekt, ki se ga lotim. Pričakovati pa od vseh ljudi, tudi npr. tistih, ki so po 35 let delali za trakom in izgubili vse, ker je pač menedžerki odkup klavrno propadel pa je malce utopično in civilizirana družba je civilizirana ravno zaradi tega ker zna poskrbeti tudi za tiste, ki v nekem trenutku ne morejo poskrbeti zase (sem ne vključujem tistih nekaj odstotkov lenob, ki bodo vedno obstajali). Brez tega nismo civilizacija ampak velja samo preživetje najmočnejšega in ko bodo tisti, ki nimajo več kaj izgubiti vzeli zakon v svoje roke bo hudo pestro. Torej trpati vse v isti koš ni nikoli ne produktivno še manj pa fer. Kvaliteta življenja je padla in to je dejstvo. Delno tudi zaradi tega ker je bila pretekla rast prehitra in ni temeljila na realnih osnovah ampak bolj ali manj samo na finančnih mahinacijah. Zagovarjam nekaj več samokontrole pri vsakem posamezniku, predvsem pa veliko več kontrole nad finančnimi inštitucijami, ki so za moje pojme glavni krivec tele "krize".
  5. sergini

MOTOGP 2013

Nemci, ki so super znani po svojih sinhronizacijah filmov in vsega možnega, so med tiskovko lepo tiho in potem prevajajo kar imajo za povedat fantje. Torej, Gaber en velik fakof in zapri že enkrat lape, ker si zopern ku driska s tem svojim na pol kr neki (sploh ne znam poimenovati tvojega govoričenja). Že nekaj dirk nisem pogledal na kanal(izaciji) in danes sem se spet zajebal. Katastrofa. Ziher sem se za nekaj kaznoval, pa še ne vem točno zakaj...

Kawasaki Z 750

....še par fines, pa bo v piko!... :grim
  7. Fazer03

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Se pravi: sobota: Ta passo je tudi manjkal na osebnem popisu, pa se je zato znašel na poti: sicer sam po sebi nič posebnega, nekaj ceste tudi v slabem stanju, ampak tako pač je ... na vrhu pa itaq klasika: malo snega in malo krav; je bilo pa vreme zato lepo. Hallstatt z jezerom: vreden postanka in ogleda. Lepa panoramsko-razgledna cesta na 1000 m. n. v. je tudi L 219 (Filzmooser Landesstrasse): na koncu pa serpentinast spust do Schladminga. Pogorje Dachstein - aparthotel - Schladming: V nedeljo pa čez (verjetno) vedno hladen in vetroven Obertauern in Katschberg in ob Millstater see-ju domov. Prvi dan malo več, drugi dan pa malo manj kilometrov, skupaj pa točno Odlično so nam služili: en Kawasaki, dve Hondi in dve Yamahi: Odlično smo se zabavali in navozili pri severnih sosedih: On, Une2 in Mi2. LP
  8. Demon

Kdor zna, ZNA!!! Vsa čast #93!!! :hooray:
  9. Darko3g

MOTOGP 2013

Rossi je car - zlasti po obnašanju. Skoraj ne verjamem, da je veselje v cilj zaigrano. Očitno se veseli tudi uspehov drugih. Enako kot v Assenu je čestital Bradlu in prisrčno objel Marka, kljub prehitevanju. Mislim, da je pri vseh svojih uspehih tako zadovoljen s svojo kariero, da tekmuje le še zaradi užitka in privošči uspehe vsem, ki so dobri. Sem prav vesel, da ne navijam za nikogar in sem lahko vesel vsake dobre tekme in vsakega rezultata.
  10. Demon

Tako nekako se je začelo... :grim ...tako pa nadaljevalo! :hooray:
  11. rumenicestak

Fočk

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Ko Z.jevci nismo na skupni vožnji.....smo pa na skupinskem pikniku V soboto smo se mel prou luštn :grim , upam, da ste za to, da to zadevo spet ponovimo še enkrat to poletje in to še v večjem številu :grim njama njama :grim navali narode Seveda Z.jevci v svojo družbo sprejmemu tudi kakšnega Apriliaša :grim Anže, a jo boš kušno? .....ma nč lupčka, sam GAS! Ker pa naš glas seže v deveto vas, nas pride tud kakšn Bemflar pogledat , je bil objestnež na ob obisku :grim ....in tko našga Shibbyja zebe ob odprtem ognju :grim ... ....ostalo je skrita tajnost in ni za v javnost, sploh moje goreče palčke :grrr
  13. hilton

MOTOGP 2013

am.... enkrat vr46 do konca vr46... nismo vsi eno leto 99 drugo leto 93 in pol zopet 46 navijaci...... aja isti ko v fizbalo letos barca drugo leto Bayern bojci z tabo se pa tak ni smisla prepirat....... ker tak vse ves :grim
  14. Darko3g

MOTOGP 2013

Sta pa komentatorja res čudaka. Čvekata in čvekata - na zaslonu (tabelici) vidim, da se je Pedrosa premaknil pred Lorenza, ona pa še kar čvek čvek. Potem kaže posnetek prehitevanja in šele čez čas začneta komentirati "poskus prehitevanja, ki pa ni bil uspešen, saj je Lorenzo obdržal - ne vendarle je Pedrosa spredaj". Malce spominjata na Ališiča. Pri nekaterih prenosih drugih športov sem včasih dobil občutek, da imajo komentatorji sliko par sekund pred nami, saj so komentirali dogodke skoraj malce preden smo jih gledalci videli, tukaj pa se mi zdi, kot da njima slika zaostaja. Ali pa se menita med sabo in občasno pogledata na monitor.
  15. mixxx

MOTOGP 2013

Marquez se je z to dirko povzpel še stopničko višje, vsaj pri meni. SVAKA ČAST opral do konca.
  16. danci1973

Zavore + zavorna pot...

Kako bi opisal svoj stil vožnje? Voziš hitro, bremzaš pozno in močno? Če si bolj umirjen voznik, ne kupuj kakšnih super-duper-racing ploščic. Disk s preveč športnimi ploščicami dejansko lahko hitreje obrabiš, saj takšne ploščice za normalno delovanje potrebujejo višje temperature, ki pa jih v prometu normalni vozniki ne dosegamo. To pa najbrž zato, ker jih ne utečeš pravilno... Poleg tega je veliko različnih 'neoriginalnih' in dvomim, da ti prav vse 'neoriginalne' nenormalno cvilijo. Treba je vedeti, da hudo športne ploščice zavirajo bolje šele, ko so diski in ploščice pošteno ogreti - torej pri lagodni vožnji prvo sekundo, morda pa tudi dve ali tri še ne bo želenega zaviralnega efekta... Vsem skupaj predlagam nekaj branja - 'Bed-In theory, definition and procedures'. D.
  17. Pupi13

fooočk še mal dokumentacije
  18. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj je padla tura, ketere cilj je bil osvojiti GrossGlockner in se vračati preko Obertauerna proti domu. Tako da sem jo navse zgodaj zjutraj ob 06.00 odpeketal proti Avstriji. Do Tolmezza je pela AC. Tu sem po državni cesti nadaljeval proti prelazu Monte Croce Carnico. Ker sem si zaželel še en mali ovinek sem v naselju Cedarchis zavil desno in nadaljeval proti vasici Paularo. Paularo: Tu sem zavil za Paluzza, kjer sem se ponovno priključil na glavno cesto za prelaz "Monte Croce Carnico". Ura je bila za eno čik pavzo in kofetek, tako da sem se na vrhu ustavil. Utrinki s prelaza: Po dobrih 20 minutah sem odpeketal v dolino in jo ucvrl proti GG-ju. Pred Heiligenblutom na Agipu sem moral napojit konja (cenejši bencin kot pri nas) in potem je sledila uživancija, kjer so nastali naslednji utrinki. Na GG-ju je bilo na splošno bolj malo ljudi (ali ni še feragošto s taljani ali pa ljudje nimajo več ojrotov). V dolino sem prepeketal za 12.00 in si v eni oštariji malo pred Zell am See privošču kosilo (se ne spomnem imena oštarije) . Po slabi uri sem nadaljeval po glavni cesti za Sveti Johan in Radstadt. Tu sem zavil za Obertauern. Utrinki: Po eni kofi pavzi sem nadaljeval za Turacherhohe, ter čez dobro uro tudi prispel. Na vrhu se je vreme kar naenkrat skisalo in je pričelo deževati. Navleku sem si dežni goldon in po polžje nadaljeval v dolino, ker je bila cesta spolzka ku led. Nameraval sem zaviti tudi na Nockalmstrasse, samo sem zaradi slabega vremena odpeketal kar proti Celovcu, ker ne mislim plačevat ceste, kjer še slikat ne moreš zaradi dežja, pa še vožnja je kot po jajcih....praktično sploh ne uživaš. V Celovcu sem napojil konja in po 30 minutni pavzi jo udarniško brez postankov mahnil proti domu, kjer sem prispel ob 19.43. Padlo je lepih 727 km. Zahvaliti se moram motoristu in kasneje avtomobilistu, ki sta me opozorila na radarsko zasedo (obakrat bi me cepili s 110km/h kjer je omejitev 80). Ne vem kolko bi blo....verjetno ena dobra žrnada bi šla.
  19. danci1973

Zavore + zavorna pot...

Bolj kot na znamko je treba gledati na namembnost ploščice, saj skoraj vsak proizvajalec ponuja cel nabor zmesi zavornih materialov - od 'navadnih' cestnih preko pol-dirkalnih do čisto dirkalnih ploščic. Konkretno si o Brembotovih zmeseh lahko več prebereš na tem naslovu (snemi PDF dokument). Za tvoj motor Brembo sicer priporoča 'CC' (Carbon Ceramic) zmes (spredaj) in 'SP' zadaj. D.
  20. Borutt

Planina se razteza v dožini dveh kilometrov. Omejitev je 50 km/h, razen na tem delu, kjer je postavljen znak 40 km/h. Radar lahko stoji kjer koli, tudi na označenem mestu na sliki. Po omejitvi, pa ne bo sekiranja in nepotrebnega iskanja sivega radarja.
  21. Carp

20. 7. ura 12.30 jest pićim tukaj pri nas na Celovški v Hoferja po fasngo, nakar mi pred semaforjem vzbudi pozornost zvok motorja, nakar vržem oko na dotični dvokolesni objekt in kar ne morem verjeti ali prav vidim, motor gixerček obarvan v nekaj pinki , nekam znan, na motorju Ona v Harlekinovi opravi z irokezo na glavi.Vidim da je šla domišlija prosto pot lahko napišem da si mi v soboto polepšala dan
  22. Jure007

MOTOGP 2013

Nebi se glih strinju, da ga je zrinu s steze. Res je bil tamali spredaj, je bil pa VR na notranji strani v vstopu v lev ovink. In slab dirkač bi bil, kdorkoli od njiju, če bi popuščal, tako VR, ki je branu notranjo pozicijo, kot MM, ki se je odloču in poskusu. In ker nihče ni popuščal, sta bla v vstopu v ovink oba malenkost "predolga", kar pomeni, da je oba neslo na zunanjo stran ovinka. In ker je oba neslo na ven, je bla lahko edina poteza tamalga, ki je bil že tako ali tako na zunanji strani levega ovinka, da je odpelu čez beton, saj je bil naslednji desn ovink zanj praktično že zaprt. In če bi že blo kej spornega pri tem manevru, bi se tamal že oglasu, tko pa je točno vedu, da je pač probal it mimo, sicer na knap, ampak se mu je na konc izšlo. In kapa dol! :yea1:
  23. suzuki

Hola, v soboto popoldne je blo bolj prazno... ampak Zlati Možiček z Zlatimi Škornji in Zlatim Motorčkom je bil...
  24. KennyJR

MOTOGP 2013

Marc je tisti ki mogoče še najbolj točno ve kje je meja... Sploh pa točno ve, kaj dela... Res, da je padel v mugellu ampak to je pa tud vse.... Ostalo brez napak ;-). Dani in jorge sta polomljena, on ni...

Rakitna

... nč bat... sej oni tebe vidjo...
  26. IBA

MOTOGP 2013

Dobra dirka. Mali je res iz marsa. Letos je naredil že dva "rossi" manevra. Manever pa je ok, ker ga je prehitel že preden je zapeljal izven steze... tja se je "umaknil" v izogib trčenja... Seveda je vse skupaj na meji in lahko si pravila tudi tako interpretiraš da se stvar kaznuje... ampak tisto je že bolj F1 style. http://www.youtube.com/watch?v=5-FD76BwB08 Kakšne malenkosti ločujejo uspeh od neuspeha je danes pokazal Cal.... megla proti nemčiji... res sem ga pričakoval višje... Lorenzo in Pedrosa pa sta vzdržala celo dirko, kar me je tudi presenetilo. Bradl je zgleda spil kak red bull več kot ponavadi, Bautista pa je ostal na dveh kolesih in delal pritisk na Rossija praktično celo dirko in ne samo prvi krog
  27. gusar

Dnevne "maksi" fure

Danes štartam ob Slovenski meji Vozil se bom v nasprotni smeri urinega kazalca.!.dan do obale.2.dan do Metlike.3.dan do Murske sobote.4.dan mimo Dravograda Črne čez Pavličevo sedlo domov.
  28. krucymucy

To doma delam s fleksarco ...
  29. Zoki461

fočk
  30. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včer sva šla pa tud midva slavne Medvedje ride iskat, ampak fejst po ovinkih :grim , da vidim to velehvaljeno čudo.....štart iz Domžal, do Trojan, Zagorja,Zidanga mostu, Boštanja, Krškega do Brežic na masažo....mmmmm je pasal se mal zmehčat . POtem pa dalje Kostanjevica na Krki, Šentjernej, Novo mesto, čez VAhto v Metliko pogledat avionček.....sva ležala neki časa k dve krave pod njim v senci in malcala bananino čežano v olupku (jih je v kufru mal prešejkal) . Na avionu vidne sledi žab :grim . Po vzletu pa Črnomelj, čez ene jahovce s polno peska po ovinkih do Livolda in potem do Kočevja tankat, ker res nisem mela želje v kakšnih rovtah brez benza ostat glede na to kakšen je bil plan dela za naprej. Iz firbca sva šla še na en sladoled kočevski med k Medotu (za silo je no, ni pa za dol past, Cacao je le CAcao, razvajena pač :grim ). Torej iskat Medvedje Ride nazaj do Livolda in mal naprej do odcepa za Kočevsko Reko, kjer je navigator bluznu (itak nobene table v Kočevski Reki kam it), jz pa za njim namest d bi povedala, d morva v drugo stran namest proti Gotenici :evilgrin: , ampak ker je bla fajn cesta pa hladno sm se lepo peljala za njim do ceste Kočevje -Ribnica pol sm pa povedala, d bi mogla it v drugo stran hahahah , tko d ponovi vajo v drugo stran nazaj do KOčevske Reke. Tm sva pol le našla tablo skrito nek sred vasi. Se pravi čez Borovec na Medvedje ride....na gor je še kr šlo, če odmislim usuto cesto in pesek po ovinkih, tiste serpentine na dol pa niso glih "my cup of tea" :grrr , ampak razgled je bil pa lep. V Osilnici sva spet mal bluznila z navigacijo, tko da sva na glavnem trgu gledala info table in ugibala kam točno se obrnit pa kje it čez mejo, tako da nazadnje sva dala dela dvema policajema, ki sta mirno počivala v senci na maloobmejnem prehodu :evilgrin: , cel velepomemben postopek s prepustnico glih tok d se nisva mogla čist slečt :blink: .NAdaljevala do Čabra, mislim plačaš d greš loh na drugo stran pa se po gradbišču kao ceste vozš, totaln offroad , moja hrbtenička je globoko hvaležna trdoti ohlinsov jeeeej , sm do Babnega Polja sva pa le prilezla pol pa spet na našo stran, do Bloške police in na Cerkniško jezero še mal offroadat, k ni blo vode. Spet mal senčkanja potem pa čez RAkek do Logatca in Vrhnike na AC in domov, bliz 500km je pa vseen blo po 12 urah motorja
  31. Damy

Sem priskrbela nov material za zafrkavat me (tisto z zobno ščetko je že zdelano ) ...
  32. S1000R

33. Fazer03

Jadranska magistrala

Nekaj fotk iz Sarajeva: izvir reke Bosne: Zjutraj pa iz garaže izpod hotelčka čez nekakšen passo (1383 m) v smeri Foče in naprej po dolini Sutjeske in mimo Bileće in jezera do Trebinja in čez mejni prehod BiH/MNG v Hercegnovi: Naslednji dan pa je bil namenjen za ogled Kotorja in plezanje (nad Kotorjem je asfaltirana cestica) na Lovčen: spust pa na drugo stran v Cetinje in čez Budvo nazaj v Kotor: Kotor in "gužva" na pomolu za križarke: odpljuje ena, se priveže druga in tako cel dan ... Pogled iz cestice, ki te pripelje na vrh Lovčena, pa je na Kotor res dober: Na vrhu pa peš tunel v prenovi in še za vzorec snega: Petek in sobota pa sta bila dneva za povratek: prvi dan do Vodic pri Šibeniku, drugi dan pa do doma. Povzetek: kilometri s tema dvema: Bencin po: 1,1 € (Bosanska krajina); 1,2 € (BiH); 1,4 € MNG in Cro. LP Mi2
  34. trebor

Dunlop gume

Jaz imam sportsmartke gor že nekaj časa in sem zelo zadovoljen z njimi. Držijo dobro, hitro se segrejejo, pa tudi kar nekaj kilometrov naredim z njimi (med 9 in 11K km z zadnjo) LP Robert
  35. moto rider

Fotooprema na poti

Na auspuh ga priveži! :grim
  36. Leteči

Fotooprema na poti

Naredil blazinice za v tank torbo tako da je zaščiten pred vibracijami in udarci, je pa vedno takoj pri roki. Za ostale neprilike sem pa kar ob nakupu vzel se zgodi za dobo pet let. So pa DSLR-ji precej bolj trpežni kot se zdi na prvi pogled.
  37. bstulic

Kvaliteta življenja

Če si imun na debilizem in pokvarjenost vseh vrst - ja, potem ti je lahko v tej državi res lepo . Drgač pa ja, velja biti zmeren optimist .) .
  38. Borutt

Kvaliteta življenja

Kvalitetno življenje. Vsak si ga predstavlja drugače. Nekdo si ga zamišlja kot celodnevno garanje, drugi kot celodnevno ležanje. Jaz mislim, da moraš za svoje garanje biti primerno plačan, vendar moraš imeti tudi svoj prosti čas za odklop.
  39. thumper

Dunlop gume

kako si pa to na atx-a spravil ?? mene pa zanima nekaj : arrowmax street smart - jih že kdo vozi in kakšni so vtisi - seveda na kakšnem motorju ? hvala
  40. hilton

MOTOGP 2013

ima isti material kakor mark in dani.......
  41. Bubu25

krucy tako je.......pa šli smo skori enako...
  42. Frips

pomoč diplomantki

ha?
  43. motozajebant

včeri viden kruci na Rakitni?
  44. JONI 46

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Najlepsi vtis danes dozivel nekje na dolenskem, se po zemljevidu ne najdem poti... Skratka, najlepse je ko se v nasi precudoviti dezeli zgubis, se vozis in se vozis, na koncu pa prides ven nekje pri sosedih in se to ne ves, dokler ne srecas hrvaskih policistov .. Po posvetu mi svetujejo lepo ovinkasto cesto do Vinice ... slikic ni, ker sem prevec uzival z praznem tankom in mislijo kje za hu... bom srecal kaksno crpalko !!! Skoda da je ena zadnjih tur letos !!...

Hehe a ti si bil? Sem vidla da je Kwaki zadaj, ma mi ni blo jasno kdo je ker si mahal. Sem se umaknila na desno da bi prišel vštirc da vidim kdo je, ma si že prej zavil - maham zdej - za nazaj Kje si bil pa ti?
  46. trojan69

Kvaliteta življenja

Zdravstvo se počasi seli v zasebni sektor (ne vem o nošenju kakšne robe govoriš, ne meni ne mojim staršem ni bilo nikoli potrebno podupovat zdravnikov), kar se tiče šolstva se ukinjajo programi, kvaliteta študija je po mojih opažanjih v zadnjih petih letih opazno padla; služb za malde ni in posledično vlečejo študij ter delajo razna bolj ali manj priložnostna dela/servisne storitve prek napotnic; so potisnjeni v status perkernih delavcev brez pravic Ne boš verjela ampak poznam kar nekaj družin, ki jim komaj uspe odplačati položnice, kaj šele da bi razmišljali o dopustih... Nižji srednji razdred trenutno najbolj trpi...ampak pajkica zavedaj se, da bo kriza kmalu začela tolčt tudi po višjem srednjem... Še moja opažanja na uličnem nivoju: pojav družbenih patologij povezanih z krizo: predvsem pri urbanih mladih nižjega ter nižjih srednjih razredov; apatija, ki se kaže v pojavu družbenih patologij; porast uporabe drog, alkohola, nasilje itd. Toliko o kvaliteti življenja...
  47. Fritz

Odplevimo ZARES

Ena čisto običajna slika enega nekdanjih (in po mojem mnenju boljših) poslancev v RS, čez katerega je marsikdo udrihal zaradi stila oblačenja: Ko bi vam bilo vsaj tako pomembno kaj ti ljudje govorijo, kaj počnejo in za kaj glasujejo...kot vam je pomembno kakšnega videza so, kakšno minico kdo nosi itn.
  48. -PrL3k-

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Lepa tura. Jaz se odpravljam zjutraj po identični poti, vendar z razliko da štartam iz Ljutomera pa do Pakoštane. Se pravi dol in nazaj cca 1000 klm. Upam da me zdrži moped in moja rit
  49. moto rider

Cestna črno siva kronika

Kdor traktorja ne more PREDVIDEVAT' pa res boljš, da ne gre na cesto! Sicer pa želim poškodovanemu vse dobro!!!

Odplevimo ZARES

Sem mislil, da o tem presoja sodišče ... veliko pa prispeva tudi rumena občila ... Novice, Finance, Žurnal, Svet, ker obsojajo vsepoprek, tako da vsiljujejo mnenje posamezniku, ki potem o tem presoja. Včasih so o kom/keri take udarne novice, da bi ga/jo šu kr pretepst, potem se pa izkaže, da je nedolžen/a. Seveda se o tem ne piše in govori v teh istih rumenih občilih.