Showing content with the highest reputation on 24. 07. 2013 v vseh kategorijah

1. t3hnik

BEST of Jadranska magistrala

Najprej da povem, da je bil tale oddih po balkanu, eden lepših dopustov nasploh, vsekakor pa najlepši dopust z motorjem in eden lepših potepov z motorjem. 1. dan: Priprava na štart, zadnji check-up opreme in gas do prvega postanka na 45.vzporedniku. Slika pred tablo je prvi in zadnji dan dopusta Na poti sva se ustavila v Jablanici, iz Prizna s trajektom na Pag, s prvim postankom v Zrčah na pijački, na Paškem mostu, ...itd. Kljub temu da smo računali prvi dan peljati vse do Splita, se je pot zaključila že v Zadru, kjer sva tudi poiksala prvi apartma. Šla sva v mesto nekaj pojest in pogledat zadar, staro jedro in znamenitosti kot sta tudi pozdrav soncu in orgulje 2. dan: Od Zadra spet na trajekt do Ugljana inn Pašmana, kjer sva se tudi ustavila na plaži nasproti otočka Garmenjak (zelo lepa lokacija). Spet trajekt Tkon - Biograd in nato proti Splitu. Seveda z ustavljanjem na poti v Primoštenu, Trogirju in na koncu končno v Splitu. V Splitu na rivi pijačka in iskanje apartmaja - spet zelo uspešno. Dobili v Makarski, jihaaaa 3. in 4. dan: Makarska. Odločila sva se za 2 dni, ker je bila Makarska prelepa, da bi jo tako kmalu zapustila. Biokovo sva tokrat izpustila, sva si pa zato častila 2 dni totalnega relaxa, od plaž do pohajanja do dobre hrane in poletnih radosti. 5. dan: Dopoldan pozen zajtrk v Makarski in nato na pot. Naslednja postojanka je bila v Dubrovniku, kjer sva si privoščila turistično pohajkovanje po štradunu in okoliških suvenir shopih, na koncu pa še pivičko in kavico. Nato pa nazaj na pot. Nalednji stop --> ČRNA GORA!!! Nekje do večera srečno prispela v Petrovac, kjer sva bila zelo lepo sprejeta + apartma rezerviran za dva dni. Nekaj pojedla v prijateljevi restavraciji sredi Petrovca, nato pa s klimo na 22'C sva zaspala kot ubita. 6. dan: Sveti Stefan, plaža Drobni pjesak, Ada Bojana (do Motička pred FKK), Ulcinj,... Po celodnevnem potepanju sva se vrnila v Petrovac kjer je čas kr zletel in že je bilo pozno, midva pa utrujena, večerja, pijačka, ..spavanac. 7. dan: Lovčen. Ker sva planirala kosilo v Sutomoru, se je pot odvijala od Kotorja, skozi neverjetno neskončne ovinke Njegušev do Lovčena na vrh do Njeguševega mauzoleja. Ogled, razgled in že je bila ura za se podat znova na pot ker čas kosila je bil že skoraj čas večerje Skozi narodni park do Cetinj. Tam sva tankala in pičla proti Sutomoru s tem, da namesto mimo reke Crnojevice in nato dol sem pomotoma prej zavil po neki vaški poti skozi kraje mimo katerih niti frend, ki je dol od 2007 ni nikoli vozil. Se je pa splačalo, ker sva na naši ozki, lukčnjasti in zelo nevarni poti srečali ŽELVO se z njo poslikala in pičla dalje, saj sva bila komaj na pol poti. Želva je tudi edino živo bitje, ki sva ga srečala na poti in se ne hecam... vse do vasi Gornji Brceli. Da ne dolgovezim, končno v Sutomoru, naročila, dočakala, pojedla, WOW ..odlično meso!!! 8. dan: Nažalost je bil to naš zadnji dan v ĆG in tudi predzadnji dan dopusta, zato sva spakirala kufre in nazaj na pot proti domu. Najprej v Kotor, kjer sva še malo po mestu pohajala in še par stvari nakupila. Tokrat brez trajekta okoli celotne boke kotorske. Naslednji postanek -- Neum v Bosni, To da so nas nategnili na bencinski za 5eur sploh ni toliko pomembno, kolikor dobra hrana ob sončnem zahodu v restavraciji Bonaca. Spet na hitrco poiskat apartma v okolici Omiša in na pot. Ob 24h sva bila v Ruskamen-u. Luna, morje in prijeten vetrič na našem balkončku nas ni pustil spat do 2h. 9. dan: Postanek v Omišu, plaža, morje, sonce in presneto dobra ampak prekleto draga hrana v restavraciji "Pod Odrnom" v centru Omiša. Naslednji postanek v narodnem parku Krka na ogled Krkinih slapov. Ker je bilo že pozno sva samo še posikala apartma in odhitela v Skradin pogledat mestece in pregledat urnike za odhod barkice v narodni park. 10. dan: Slapovi in besede v slikah Na pot proti SLO s postankom v Karlobagu ABRAKADABRA To je to lp, t3hnik
  2. Fadil

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vidim da tale Motosvet postaja privat foto album. O kakšnih vtisih bomo pa drugič, na kakšnem drugem forumu...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

evo en vtis iz romunije, ko voziš prehitro, dobiš kak dan zapora (ampak hrana je pa dobra)
  4. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj sem si zaželel ponovno en malo ovinkov. Na kratko: Piancavallo-Barcis-Andreis-forcella Pala Barzana-Poffabro-Tramonti di sotto/mezzo/sopra-passo Rest-Moggio Udinese-sella Cereschiatis-passo Pramolo(Mokrine)-Villacher Alpenstrasse-Korensko sedlo-Vršič. Na dolgo: Štartal sem zjutraj že ob 06.30 in jo po nabavi vode zase (napoved vročine) in napojitvi konja ucvrl po AC do izvoza za naselje Porcia pri Pordenonu. Že takoj po Devinu me je oblil prvi val jutranje sopare. Wauu..., danes bo pa sauuuna. Po AC sem jo udarniško pičil do vrha Piancavalla, kjer sem si privoščil eno čik pavzo in kofetek. . Utrinki: Po cca. 30 minutni pavzi sem jo odpeketal do Barcisa, kjer je še v jutranjem miru počivalo jezoro Barcis. Nato sem nadaljeval za vasico Andreis (pred vstopom je tabla....leta 1996 je vas praznovala 1000 let obstoja), tu sem samo naredu en giro po ozkih uličicah in sem se vnil do križišča ter zavil za prelazek Pala Barzana. Cesta je ponekod rahlo uničena, vendar normalno prevozna. Po spustu sem prispel na cesto, ki pelje preko prelaza Rest v Medis. Pred napadom na prelaz sem poslikal še jezero Tramonti.... .... ter nadaljeval čez prelaz Rest, kjer so nastali naslednji utrinki. Po prihodu s prelaza, preden sem prečkal reko Tagliamento, sem naredu eno pavzo. Ker je bil mehur malo poln, sem se hotel olajšat v Dixi-ju, ki je bil levo od spodnje slike. Ko pa sem odprl vrata WC-ja.....hmmmm.....me ni tiščalo več. Pogled na to, bi odvrnil še brezdomca, ki je že 30 let na cesti. Skratka...za .Kasneje sem videl 20m bolj levo še en stacionaren WC, ki je bil....zglancan v nulo (vsaj napram Dixiju). V glavnem po pavzici in hlajenju v prijetni senčki sem odpeketal dalje ter se v Villa Santina ustavil in pojedel kosilo. Ura je bila 12.30, ko sem ponovno osedlal konja in nadaljeval za Moggio Udinese, kjer sem preko sedla Cereschiatis prišel v Pontebbo. Tu sem napojil konja in nadaljeval na vrh prelaza Pramolo, kjer sem si v senci privošču eno čika pavzo. Po spustu sem nadaljeval za Hermagor in v naselju St. Stefan im Gail zavil levo in nadaljeval po cesti za Bad Bleiberg v Villach. Tu sem se povzpel na zloglasno Alpenstrasse. Cesta bi bila perfektna, če ne bi imela zalivk (parkrat me je pošteno odneslo.) Tudi pri Fritzih so začeli šparat...katranasta zalivka in omejitev 70...pa je (verjetno smo jim za vzgled). :grim Po kofi in čik pavzi sem ob 16.10 nadaljeval v dolino. Tu sem po cesti 83 nadaljeval za Korensko sedlo. Po prihodu v SLO sem jo ucvrl čez Vršič. Zelo me je razočarala cesta čez Vršič (severna stran). Take pogrebščine od ceste še nisem videl nikjer po tujini, še pri nas najbolj skozlana cesta je boljša od tega . Včasih sem imel občutek, da vozim po cross progi. Orco ladro, če želiš uničit motor se samo vozakaš gor in dol po severni strani. Južna stran je malo popravila vtis....samo tisti grenak priokus v ustih še vedno ostane. Tako Gorenjci...ko ga boste popravli...mi javte, da bom šel stestirat to čudo. Nadaljeval sem skozi dolino Trente proti Kobaridu. Pred prihodom v naselje Trnovo ob Soči so me vozniki blendali...sem takoj vedu, da je nekaj bilo. Dva avta sta fejst počla. Verjetno ni blo nobenbu nič resnega, ker so bili vsi zunaj. Po vijuganju skozi razbitine, sem nadaljeval v Kobarid. Ko pa sem bil cca. 100 m od nesreče je ena baba s focusom prehitevala kolono vozil v škarje. Jst sem se stisnu, kar se je dalo :xx: , kot tudi prvo vozilo v koloni, da je ta kokoš imela plac. Itak je potem zlajfala, da je komaj ustavla...kak dober meter od razbitin prvega avta. Po tem sem res nadaljeval proti Kobaridu in tam kjer je še ozko (pred Kobaridom), sem ahtal, da me ne bodo Gasilci nasadili na kamjon. V Kobaridu sem si privošču eno kofi in čik pavzo ter sem še napojil konja ker na hlape glih ne gre. Nadaljeval sem ob 18.45, tako da sem domov prispel čez eno uro. Bilo je sončno in super brez policajev in nabralo se je 602 km, četudi mi je una baba s focusom popestrila trenutek mojega življenja, grenak priokus Vršiča je še vedno prisoten.
  5. motozajebant

TC Motoshop

ta del sem spregledal, pa naj še na to odgovorim... zakaj bi moral naročilo oddati po mailu, če sem bil januarja osebno tam in naročil prodajalcu??? Robo bi imel marca? kaj res? Enkrat junija ko sem bil tam, sem dobil odgovor, da so bili napačni naročeni... pa še to je tko za lase privlečeno... to je odgovor za otroke v vrtcu... lp,mz
  6. ... nč bat... tu je limit... več ne more nagnit... razen če da v glave cilindrov "takratke svečke"...ampak to so že malenkosti...
  7. trebor

Idijoti na križišču

Saj sem nekje že opisal svoj primer, pa ga bom še enkrat. Predlani sem se peljal proti Kopru iz smeri Izole, ter pri počasnem prehitevanju kolone prišel za italijana, ki je v trenutku, ko me je zagledal, zapeljal do črte, pri tem pa očitno gledal v ogledalo in se mi smejal. Itak, da sem dobil v trenutku 200 pritiska in prva misel je bila, da mu ob prehitevanju odlomim ogledalo. Med čakanjem na prehitevanje sem se že toliko pomiril, da sem sklenil, da mu pustim ogledalo na miru. Ko je bil prostor, sem zapeljal vštric z njim, mu pokazal dvignjen palec, češ, da je odlično naredil in se odpeljal naprej, cepec je pa še naprej cincal v koloni. Brez veze se je spuščat na nivo takih kretenov, saj s tem pokažeš, da si ravno tak kot oni. Nasmeješ se jim, si misliš svoje in greš naprej. Za vsako rit palca raste, enkrat bo naletel na koga močnejšega (tovornjak) in ne bo tako poceni odnesel :evilgrin: . Mi na mopedih pa nimamo možnosti proti avtomobilom, zato je bolje imeti defenziven način vožnje. LP Robert
  8. nxyz

TC Motoshop

V tc-ju nakupovala večkrat. Škornje, 2 čeladi, vse ok, res, da me nikoli niso našli v računalniku ampak to nima veze. Potem sem iskala torbico za na nogo, ki sem jo naročila, vedno so rekli, da bo drug teden, no, potem sem jo čez tri mesece kupila drugje. Ker sem očitno osel sem tam želela kupiti še kawasaki flis, me je trgovec prepričeval, da pač kawasaki flisi so samo moški, da ženski ne obstajajo, ok, sem kupila drugje ženskega, ni panike, očitno kompliciram Zato pa imamo na razpolago več trgovin, mene tam ne vidijo več
  9. AnCy85

TC Motoshop

jst loh sam rečem,da sm fuuuuul razočarana nad TC-jem in da hodm sam še u BS-a kupvt,kjer so modeli res carji!!
  10. pikolo

kera bučka ...
  11. krucymucy

To je zato, ker imas dolocene atribute.
  12. trojan69

Evo še video Hondice CM400C 1980, lepo vzdrževana in nepoškodovana, certifikat starodobnika+homologacija urejena. Naprodaj!! Pomoje super motor za začetnika, ljubitelja oz. za skoke po bližnji pa tudi malo širši okolici. Hlden vižg
  13. pajkica

Vtisi z dnevnih voženj 2013

sploh nage riti so tko lepi vtisi... se jih ne morem nagledat..... vauuuuu kva če mi še pride od dnevnih vtisov :oops:

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ne se zajebavat..nism zbral dnara za odkupnino in so kmeta preselili v zapor v kraj Bran.
  15. poggy

Idealna rešitev...
  16. semering

Honda CBF 1000 FA

Vsako jutro delaj vaje za hrbtenico, vsaj dvakrat na teden (1 uro intenzivnega) plavanja, malo bicikliranja in hitra hoja! Jaz sem tako svoje hrbtenično stanje spravil k'sebi! Dokazano!! :yes: In tako ti tudi CBF-ka ne bo delala težav.
  17. Gasperr

Par vprašanj

Stroški so ''neprimerljivo višji'' kot pri 2t če predpostavljaš, da ti pri 4t nič ne crkne. Če in ko te pa enkrat začne 4t zajebavat se pa ta tehtnica malo prevesi. Drugače imaš pa na forumu VSAJ 2 nezaklenjeni temi o '2t vs 4t', kjer smo/so se kar razpisali Za izpit je bilo pa včasih cca 500 dovolj ja, dokler niso uvedli 22 ur. .)
  18. SLVR

Fotooprema na poti

Če lahko malce razmišljam naglas: Za torbo lahko vzameš kakšno namensko za okoli pasa. Torba je ravno prav velika/majhna in v obliki črke T, da gre notri DSLR vred z objektivom. Za pritrditev pa lahko uporabiš paščke čez katere sicer pride pas - npr. kam na tank, balanco, mogoče tudi kar ob strani na okvir ali kaj podobnega. V primeru dežja pa ga pač pospraviš v kufer ... V torbici pa je prostora tudi za kakšno dodatno baterijo, kartico, filter itd. Recimo nekaj podobnega temu:
  19. papez47

Kvaliteta življenja

Ja, res je, družba je več kot le skupek posameznikov. Definitivno. Če pa je družba, oziroma tisti, ki se imajo za poklicane usmerjati to družbo .............. IZGUBILI KOMPAS ............ kaj od ciljev je ostalo posamezniku? Je eden omenil direktorja firme! Ja. Fino. Če ta "direktor", nima vizije, ciljev in razvoja svoje firme ................... bo v zelo kratkem času .................. POGREB. Torej mora imeti vsak posameznik vizijo in cilje, kaj bo sam s seboj - pač v neki družbi in sistemu - seveda pa tudi obratno, družba predvsem pa "vodstvo" mora imeti cilje in vizijo, kaj z vsem danim ljudskim potencialom posameznikov početi. Če te vzajemnosti NI .................. smo - kjer smo. In ja, koliko in kaj - posameznik rabi - da lahko kvalitetno bivakira? Sem enkrat že nekje napisal, da smo vsi enaki le prvih pet minut - ko ven iz mame pademo - potem se začnejo razlike in diferenciacija, pač glede na to v kakšno okolje je kdo padel. In res je - nimamo vsi enakih izhodišč, res pa tudi je, da nimamo vsi enakih potencialov. In seveda prav je tako. Ne morejo vsi biti šefi, ne moreo vsi biti piloti in ne vsi dohtarji. Družba sistem rabi in potrebuje vse. Od snažilke, peka, krojača, mehanika, računovodje, smetarja, .......................... skratka vse. Seveda vse v pravih količinah, glede na sistem in obseg. Spet pa prideš do tega, da če "družba" nima vizije in strategije, ne more planirati koliko česa rabi in kdaj. Tako imamo XY preveč določenih profilov, ki niso nikakor zaposljivi - tudi če bi delo bilo - in XY profilov, katere sistem nujno rabi - pa jih NI. Da dobiš in usposobiš nek profil / ni stvar 5-ih minut, pač pa generacije ali dveh. Če danes vemo, da nam manjka 1000 dohtarjev, rabi sistem najmanj 8 let, da jih sproducira. Ker pa je veliko vprašanje ( levi ali desni ali sredinski ali vsi skup ) kaj bo čez 8 let ................ nihče ne naredi NIČ, in vse skupaj izgleda vedno kot gasilska vaja. Vsi samo in le gasijo sprotne požare, in vedno vsakega vsaka situacija preseneti.

Idijoti na križišču

... mogoče si mu pa bila všeč in ti je na tak način izkazal ljubezen.... ... tut mi, fantje, v osnovni šoli, smo kazali, če nam je všeč kaka sošolka, da smo ji dvigali kiklo.... skrili čevlje.... v skrajnem primeru, če ti je bila fejst všeč... si jo pa zbil po tleh... al pa kako drugače malo bolj na silo pokazal, kako ti je všeč..... glej... mogoče je bil ta šofer na razvojni stopnji trinajstletnika, tko, da mu to ni za zamerit... glej... mogoče je pa pozabil bremzat, koje naenkrat pred sabo zagledal hudo ritko v oprijetih hlačah... ... tut meni se pojavi "black out" če vidim kej takega.... in dobesedno "zmrznem v tistem trenutku... oblije me mrzu pot, naježijo kocine po hrbtu... da ne govorim o skrajno neprijetnem občitku, ko ti usnje potegne v rit....
  21. OrangePower

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

@krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba in kot praviš se pregrevajo.... isto štorijo sem imel z michelin road attack2, pa še odnašalo jo je za znorit...
  22. Borutt

Idijoti na križišču

Sto ljudi, sto čudi. Ni križišče, ampak vseeno. So primeri, ko nekdo kliče policijo, ker mu nekdo na avtocesti blenda in po njegovih besedah "divja" ter ga celo prehiti po desni strani. Izkaže se, da je klicoči totalni nepoznavalec prometnih predpisov, ker vozi 100 km/h po levem prometnem pasu na prazni avtocesti ter s tem ovira hitrejša vozila. To hitrejše vozilo je po njegovem podiralo hitrostni rekord in celo prehitevalo po desni strani.
  23. glažar

Črna Gora - Žabljak, Durmitor

Žabjak ,Trsa, Kanjon Pive,me vsakič ko jo prevozim fascinira
  24. krucymucy

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

2300km update na conti trail attack 2 pri 32°C S sprednjo pnevmatiko nisem prevec zadovoljen. Prehitro ji "postane vroce". Zadnja je sicer boljsa, a tudi zadnja zacne popuscat.
  25. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj je padla tura, ketere cilj je bil osvojiti GrossGlockner in se vračati preko Obertauerna proti domu. Tako da sem jo navse zgodaj zjutraj ob 06.00 odpeketal proti Avstriji. Do Tolmezza je pela AC. Tu sem po državni cesti nadaljeval proti prelazu Monte Croce Carnico. Ker sem si zaželel še en mali ovinek sem v naselju Cedarchis zavil desno in nadaljeval proti vasici Paularo. Paularo: Tu sem zavil za Paluzza, kjer sem se ponovno priključil na glavno cesto za prelaz "Monte Croce Carnico". Ura je bila za eno čik pavzo in kofetek, tako da sem se na vrhu ustavil. Utrinki s prelaza: Po dobrih 20 minutah sem odpeketal v dolino in jo ucvrl proti GG-ju. Pred Heiligenblutom na Agipu sem moral napojit konja (cenejši bencin kot pri nas) in potem je sledila uživancija, kjer so nastali naslednji utrinki. Na GG-ju je bilo na splošno bolj malo ljudi (ali ni še feragošto s taljani ali pa ljudje nimajo več ojrotov). V dolino sem prepeketal za 12.00 in si v eni oštariji malo pred Zell am See privošču kosilo (se ne spomnem imena oštarije) . Po slabi uri sem nadaljeval po glavni cesti za Sveti Johan in Radstadt. Tu sem zavil za Obertauern. Utrinki: Po eni kofi pavzi sem nadaljeval za Turacherhohe, ter čez dobro uro tudi prispel. Na vrhu se je vreme kar naenkrat skisalo in je pričelo deževati. Navleku sem si dežni goldon in po polžje nadaljeval v dolino, ker je bila cesta spolzka ku led. Nameraval sem zaviti tudi na Nockalmstrasse, samo sem zaradi slabega vremena odpeketal kar proti Celovcu, ker ne mislim plačevat ceste, kjer še slikat ne moreš zaradi dežja, pa še vožnja je kot po jajcih....praktično sploh ne uživaš. V Celovcu sem napojil konja in po 30 minutni pavzi jo udarniško brez postankov mahnil proti domu, kjer sem prispel ob 19.43. Padlo je lepih 727 km. Zahvaliti se moram motoristu in kasneje avtomobilistu, ki sta me opozorila na radarsko zasedo (obakrat bi me cepili s 110km/h kjer je omejitev 80). Ne vem kolko bi blo....verjetno ena dobra žrnada bi šla.
  26. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včer sva šla pa tud midva slavne Medvedje ride iskat, ampak fejst po ovinkih :grim , da vidim to velehvaljeno čudo.....štart iz Domžal, do Trojan, Zagorja,Zidanga mostu, Boštanja, Krškega do Brežic na masažo....mmmmm je pasal se mal zmehčat . POtem pa dalje Kostanjevica na Krki, Šentjernej, Novo mesto, čez VAhto v Metliko pogledat avionček.....sva ležala neki časa k dve krave pod njim v senci in malcala bananino čežano v olupku (jih je v kufru mal prešejkal) . Na avionu vidne sledi žab :grim . Po vzletu pa Črnomelj, čez ene jahovce s polno peska po ovinkih do Livolda in potem do Kočevja tankat, ker res nisem mela želje v kakšnih rovtah brez benza ostat glede na to kakšen je bil plan dela za naprej. Iz firbca sva šla še na en sladoled kočevski med k Medotu (za silo je no, ni pa za dol past, Cacao je le CAcao, razvajena pač :grim ). Torej iskat Medvedje Ride nazaj do Livolda in mal naprej do odcepa za Kočevsko Reko, kjer je navigator bluznu (itak nobene table v Kočevski Reki kam it), jz pa za njim namest d bi povedala, d morva v drugo stran namest proti Gotenici :evilgrin: , ampak ker je bla fajn cesta pa hladno sm se lepo peljala za njim do ceste Kočevje -Ribnica pol sm pa povedala, d bi mogla it v drugo stran hahahah , tko d ponovi vajo v drugo stran nazaj do KOčevske Reke. Tm sva pol le našla tablo skrito nek sred vasi. Se pravi čez Borovec na Medvedje ride....na gor je še kr šlo, če odmislim usuto cesto in pesek po ovinkih, tiste serpentine na dol pa niso glih "my cup of tea" :grrr , ampak razgled je bil pa lep. V Osilnici sva spet mal bluznila z navigacijo, tko da sva na glavnem trgu gledala info table in ugibala kam točno se obrnit pa kje it čez mejo, tako da nazadnje sva dala dela dvema policajema, ki sta mirno počivala v senci na maloobmejnem prehodu :evilgrin: , cel velepomemben postopek s prepustnico glih tok d se nisva mogla čist slečt :blink: .NAdaljevala do Čabra, mislim plačaš d greš loh na drugo stran pa se po gradbišču kao ceste vozš, totaln offroad , moja hrbtenička je globoko hvaležna trdoti ohlinsov jeeeej , sm do Babnega Polja sva pa le prilezla pol pa spet na našo stran, do Bloške police in na Cerkniško jezero še mal offroadat, k ni blo vode. Spet mal senčkanja potem pa čez RAkek do Logatca in Vrhnike na AC in domov, bliz 500km je pa vseen blo po 12 urah motorja
  27. trebor

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj sem se prvič letos "opogumil" in šel proti Paklenici . Od doma sem šel do Ivančne gorice, nato pa desno proti Črnomlju, kjer je bil postanek za kofetek, ter nato nadaljeval proti Vinici. Po opravljenem prestopu nove evropske meje sem se skozi Bosiljevo odpeljal do Generalskega stola do Josipdola in potem naprej proti Kapeli. Tam je cesta prava za Uživanje z veliko začetnico, široka z grobim asfaltom in ravno prav hitrimi ovinki. Sledil je postanek na prelazu Vratnik nad Senjem, da sem malo užival v pogledu na morje, nato pa sem se spustil do obale. Kmalu po Senju se je nad Velebitom prikazal lep črn oblak, ki me je z dežjem dodobra namočil. Tuširanje je bilo temeljito, trajalo je pa kakšnih 20 km. Do Karlobaga sem se že posušil pri temperaturi okoli 30 stopinj. Ker sem tankal že v Karlobagu, sem se pred Paklenico ustavil ob morju in se šel namakat do petih popoldne, ko je bil že skrajni čas, da se odkotalim proti domu. Na črpalki sem se spet ustavil, da sem si nabavil hladno pijačo in se po trenutnem preblisku odločil, da ne grem po jadranki gor, ampak proti Gospiću. Potem sem šel pogledat, če je Otočac še tam, kjer je bil in nadaljeval proti proti Žuti lokvi in ponovno čez Kapelo. Ko se je že mračilo sem šel v Ogulin tankat, ker je bila črpalka v Josipdolu zaprta, nato pa sem po neki ozki cestici nadaljeval skozi Trošmarija do Bosiljevega in nato iz njihove lepe v našo lepšo pri Vinici :yes: . V Črnomlju sem se še ustavil na večerni kavici in nato prav počasi skozi Semič, Sotesko in Muljavo odkruzal do AC, kjer je povprečna hitrost zopet malo narastla. Naklepal sem novih 725 km in komaj 3000 letos, grrr. LP Robert 1.) nad Senjem 2.) nad Karlobagom
  28. Jure

Novi Marof 2013, tel.: +385 91 907 6744

Brez zamere, ampak a si pismen? Izrecno sem napisal, da nima veze kakšen je čas v aboslutnem smislu, ker se ne gre za tekmovanje z ostalimi, temveč za tekmovanje samim s sabo. Jst hočem zase vedet čas zato, da vem kje sem in da znam primerjat kako se moj lastni napredek in spremembe, ki jih naredim na tehniki vožnje ali pa na motorju, odražajo v pozitivnem ali negativnem smislu. In meni osebno bi bilo brez tega na pisti bistveno bolj dolgočasno. Meni je to, da vem kje sem in da tekmujem "sam s sabo" in poskušam doseči napredek ključnega pomena za to, da se imam na pisti fajn Tako da ne vem od kje užaljenost še manj pa pozivi naj grem karkoli pisat drugim dirkačem.. Btw, tudi crusya in ne samo njega, marsikoga drugega sem že velikokrat vprašal kakšne čase so odpeljali, ker je čas kroga pač normalen element vožnje po stezi in me ni še nikoli noben čudno gledal če sem ga vprašal to, pa tudi jaz nisem še nobenega čudno gledal, če je on mene vprašal to Vem pa da v 95% vsi s katerimi sem se kdaj vozil po pistah vemo zase načeloma kakšne čase smo odpeljali, ker je to načeloma zanimiv podatek pri vožnji po pisti Tko da WTF, kdo je tle "ljubljančan" Sej ti noben nič noče.
  29. .T.

TC Motoshop

Ko sem se danes vrnil z dopusta, me je doma cakala prevzemnica iz DURSA. Grem na posto in JUPPPIII!!! Dobil sem visek dohodnine. To bo pa za motoristicne rokavice. In se popoldne odpravim na »lov«. Najprej grem v AvtoTriglav: prodajalec prijazen, mi odklene vitrino in sem lahko po mili volji probaval Dainesove rokavice. Vse je bilo OK, le cene so zasoljene. Prodajalec mi ponudi 5% popust na gotovino. To je priblizno 1.500 SIT. Ni veliko ampak nekaj pa je. Vsaj gesta je lepa. Pa se odpravim v TC Motoshop. (tiste rokavice od XSa, ki si jih je tam kupila Tatjana, sploh ne zgledajo slabo, itak sem pa videl reklamo, da prodajajo tudi od Arlen Nesa) Prvic v tega na novi lokaciji. Vstopim. Gledam po trgovini. Najprej si ogledam motorje (se nobenega Dobr dan, lahko kaj pomagam oz. zelite?), potem si ogledam gume (se vedno nic), potem jakne in usnjene kombinezone (se vedno nic), pridem do pulta (..), gledam rokavice nad pultom (…), gledam rokavice v pultu (..). Pa pride ena punca in prinese celado in se pritozi, da so ji zadnjic prodali premajhno celado, ta starejsi prodajalec se posveti njej. Veliki umetno blond prodajalec se posveti drugemu v jakni Furst, ki je kupil pajka in spray za verigo. Jaz pa ob pultu cakam in cakam. Med tem pride se tretji prodajalec do pulta in nekaj preklinja in isce imbus, da bi popravil ogledalo za skuter in gre. Jaz pa spet cakam. No, po priblizno petnajstih minutah cakanja za pultom, ko me ni nobeden jebal 5 % se obrnem in grem. Ura je bila 17:30. V trgovino sem prisel pa minuto do 17-te ure, ker sem mislil, da delajo samo do 17:00. Ko sem odhajal od vas, sem gas navil v visave in to ne zato, da bi bil frajer ampak zato, da se boste, ko boste to brali spomnili, da sem bil danes res v vasi trgovini. Dragi moji iz TC-ja: hvala lepa za tak odnos do strank. Danes sem bil v vasi novi trgovini prvic, zadnjic in nikoli vec. Ce bom kdaj slucajno v vasi blizini, bo to zato, ker bom sel k vasim sosedom (Grajzar) po akumulator, vi se pa pojdite tja uciti dela s strankami. Zaradi takega oz. podobnega odnosa domacih motoristicnih »trgovcev« sem v preteklosti kupoval motoristicno opremo v Trstu (Pikappa moto) in jo bom po danasnjem obisku pri vas tudi v bodoce. Tule je pa nastetih nekaj stvari, ki bi jih od leta 2000 naprej lahko vi prodali meni, pa ji niste, ker me z vasim odnosom do strank niste prepricali: - kovcka Givi E 36; - kovcek Givi E45; - nosilec za tri kovcke Givi; - steklo za balaco Givi E …; - skornji Dainese KC; - rokavice Dainese DoubleR (trije pari); - jakna Dainese Imatra (moska); - jakna Dainese Imatra (zenska); - hlace Dainese 215; - ledvicni pas Dainese BAP 2000/5; - +++ podrokavice, podkape, dolge gate,… Me je pa Pikappa moto. Vem, da pri vas ne prodajate Dainese, vendar, bi me lahko kak vas prijazen prodajalec preprical v kako drugo firmo npr. XKS. Pa me ni. Tudi danes me ni nihce preprical, da so Arlen Nes ali pa IXS rokavice boljse od Dainesovih. No procenti od toliko prodane opreme, pa tudi nebi skodili poslovanju vase trgovine. Tadej

Honda CB 600 F Hornet

NIsem še videl fiksne luči, prav vsaka luč je na gumijastih "blažilcih", ki preprečuje, da bi plastika počila od vibracij, tako da če se malo premika, je to povsem normalno. lp
  31. samo28

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

Ne vem če je že kdo pisal o tem; na dokaj enostaven način sem odpravil rožljanje loput na BMW r1150gs. V priloženi datoteki so navodila za montažo, dele sem naročil iz Romunije, cena s poštnino je bila 120EUR za obe strani. Nočem delat reklame ampak jaz sem prezadovoljen. Montaža je dokaj enostavna. Za obe strani sem porabil približno dve uri + ponovna nastavitev potenciometra in sinhronizacija vplinjačev. Motor je sedaj mnogo tišjiThrottle Body Rebuild - Dan Cata -V1.02.pdf. Mogoče bo komu prišlo prav... L.P. Samo
  32. maxxim

Ste kdaj na motorju prevrteli nazaj kilometre??

Nikoli

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pa sicer če ga ne bi bilo toliko skupaj bi lahko šel kar med rešetkami in pobegnil, hahaha
  34. biker77

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

sej krucymucy ma že supercorso naročeno..
  35. dlicen

Fotooprema na poti

Če te zanima rekalibracija Sigme, lahko to storiš tudi pri slovenskem uvozniku, se vnaprej dogovoriš in ti rešijo v roku pol ure. Imajo pa novejši dslrji možnost "registracije" oz. "kalibracije" določenih objektivov. Torej naštimaš, da sam body kompenzira napako v fokusu, ki jo ima objektiv. Jasno pa moraš to narediti sam, s tarčo, itd... Da ne bom čisto offtopic, jaz ne kompliciram preveč in če imam s seboj aparat, je to največkrat v tanktorbi. Pa tudi kakšen objektiv zraven. Malo ga poskušam noter imobilizirat in to je to.
  36. igorkr

Črni Kal

Ne bi vedel ... jst vem samo za desnega pa levega ... drugo mi je ravno :-D
  37. BinaBana

Idijoti na križišču

kot je ze osa napisal- dovolje je roka ampak res premisli ce je vredno.. piksne so nevarne za motoriste.. mene je za 1. maja zbil samo zato, ker sem pred njim v kroznega zapelala pa je blo placa se za 1 cel avto.. ampak jbg, takle mamo te pa tut lahko prijavi na policijo in itak smo vedno motoristi krivi ker smo divjaki, tko da.. po pameti!!

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

... to se meni na vsaki pnevmatiki pojavlja.... .. zdej se mi ne da brat razlag zakaj do tega "cupping efekta" prihaja... ampak po moji kmečki logiki je to tko: Ker je guma na dotičnem mestu prekinjena ( zareza profila) so tudi navidezne silnice obremenitve med pospeševanjem v gumi prekinjene ... in se rob gume med pospeševanjem "vtiska" v gumo (zaradi prožnosti gume) in je robček zaradi tega neobremenjen in se ne obrablja ampak ostaja kot "jeziček" na robu zareze profila.....
  39. BlondDiversion

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Nič posebnega- kopanje v morju (SLO ali CRO- okoli Umaga), spanje v Žužkolandiji, proti večeru na kavo in klepet v Grožnjan. Vrnitev jutri, lahko tudi zvečer. Štart čez 1 uro.
  40. glažar

MOTOGP 2013

44. thumper

Kvaliteta življenja

no comment ... oz. - .. kvaliteta življenja ? a zdej al pol k crknem?
  45. Scarabeo 500

Kvaliteta življenja

Kvaliteta življenja? Za previligirano peščico verjetno precej bolje. Za tiste, ki imajo relativno dobre službe, solidno in verjetno lepo. Za nezaposlene in tiste z minimalnimi plačami in penzijami katastrofalno in teh je na žalost daleč največ. Sam se imam lepo, kako dolgo pa bo tako - ne vem. Upam, da čim dlje. Kliknil sem NE, ker je moje splošno mnenje, da gre vse navzdol. Mladina nima dela, socialne in zdravstvene pravice se manjšajo. Penzije navzdol, politične odločitve pa napačne.(večina) In nič ne kaže na bolje. Žal mi je za mlado generacijo, ker nima neke vizije, vsaj večina. (delo za določen čas, preko študenta, pravega dela pa ni) Le ziher delo, da človeku vizijo in upanje v prihodnost in ne delo tu in tam. Resnično upam, da se bo kaj spremenilo. Na bolje. Scarabeo

Idijoti na križišču

Ja sej to delam pa tolk folk popiz... da se morm brant ........ Zakaj pa mislš,da jih imam tolk :lol:
  47. RVT

Hitr gre cajt pa marsikej sva že čez dala v 10. letih in preko 100 000 kilometrih
  48. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2013

A kdo ve zakaj ne delajo oziroma se ne prikažejo Všečkoti? No še neki fotk s preteklega vikenda. Proti koncu Velebita Z Masleniškega mostu na isti konec Proti Opuzenu in izlivu Neretve v Jadransko morje Neum v BiH Obosnik oziroma 4O3A, v ozadju Lovčen z YU-HEZ Še ena med zalaganjem Mali Ston na Pelješcu Proti Podgori na Makarski rivieri In še en zahod sonca pri Dubrovniku
  49. moravčan

moj motorček :OK: marko
  50. Fadil

Danes sem jo stuširal in naredil en majhen " foto sešn "