Showing content with the highest reputation on 29. 07. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zgodnje jutranje vstajanje je včeraj obrodilo sadove – mi je ratalo štartat celo ob osmih Za začetek malo mučenja po AC do Jesenic, potem ven in do Rateč, kjer sem šla seveda tankat in nabavla malco. Potem klasično vijuganje mimo Tolmeča (Tolmezzo), od tam pa na zahod čez Ampezzo in … Nato malo mučenja s počasno vožnjo v kolonah čez Pieve di Cadore do S. Vito di Cadore zaradi gneče na cesti, od tam naprej pa je bilo že boljše... v Cortini sem zavila na zahod… In čez prelaz Falzarego… Na drugo stran Do tega križišča, kjer sem zavila levo v smeri proti Bellunu Spust v dolino… Mimo jezera Alleghe Tu je bilo »le« prijetnih 32 C Naprej na jug v smeri Agorda... V Agordu sem hotla it tankat in ugotovila, da mam bankovce samo po 20 EUR (ker tank še ni bil tolko prazen, sem napajanje Kwakija prestavla na naslednjo bencinsko).Tam sem spoznala Angleža, ki je na dopustu – iz Slovenije je prišel v Italijo, v Dolomite – čisto navdušen nad noro dobrimi cestami. Je potarnal da je pri njih še tam, kjer je dobro za vozit, vse polno policajev. Sva rekla še par besed, potem pa vsak v svojo smer - na severovzhod čez… In naprej v dolino… V Villa desno - na jugovzhod, na prvi bencinski tankat. No ja – ene 15 min skupaj sem se matrala :grrr in potem še uni stric, ki je prišel zraven - da je avtomat vzel bankovec za 20 EUR – sva probala 5 različnih preden ja ratalo. Nalila do vrha in gasa naprej proti Longaroneju – super ovinkasta cesta! Tam potem čez reko Piave… do… Ker je bila ura že skoraj štiri, je bil že skrajni čas za pavzo in malco, ki sem si jo privoščla v senčki na klopci na vrhu prelaza (tudi v senci je bilo noro vroče in soparno). Ker ni blo dosti časa za posedat, sem že kmalu nadaljevala pot v dolino čez Cellino… in spet vijuganje do jezera Barcis … In naprej čez reko Cellina proti… Od tam naprej sem se malo zgubljala ker se mi ni dalo ustavit da bi obrnila zemljevid (je bilo čisto prevroče ) sem vozila tako – po spominu in orientaciji in prišla čez reko Roiuzza… potem pa Flagogno in malo napre še reko Tilment (Tagliamento)… Od tam na severovzhod do Humina (Gemona del Friuli) in Artegno… Do Čente (Tarcento), tam pa nazaj na severovzhod proti dolini Muzcev (Valle di Mussi)… Čez mejo in potem na klopco na krajšo pavzo – pretegnit krake in spit tekoče poživilo za pot do doma. Moje meditiranje na klopci je kaj kmalu prekinlo grmenje. Spodaj v smeri proti Tolminu ni zgledalo najbolj prijazno, zato sem odločla da se vrnem ob Soči – čez Novo Gorico in Štanjel – tam spet tankat, potem pa čez Dobravlje… in Štorje proti Senožečam… Čez Postojno in prazne Ride nazaj domov. Nabralo se je 760 (759 ) kilometrov, zmatrana in vesela - pa sem jo le dočakala - prvo furo v Dolomite letos

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Piše se petek 26.07.2013 Rana ura zlata ura! Budilka začne špilat Ti ti ti ti moja rožica ob 05.10 in človek si lepšega bujenja skoraj ne more zaželeti Vsak normalen bi v petek delal, ker pa sem še za par dni sam svoj šef, sem se pač odločil, da si vzamem malo oddiha . Z Shibbyjem sem bil zmenjen na Dvoru ob 06.10, destinanacija KARLOBAG, prav zaradi napovedanih visokih temperatur smo se odločili za tako zgodnjo uro Na dvoru srečava skavte kako nemoteno spijo pod drevesom, par korakov stran od naju, pa me prebudi misel, če jima podariva eno udarno budilko? Pa pravi Shibby, da naj kar spijo naprej, da jim preveč ne pokvariva dneva . Glede na zgodnjo uro se nama ni preveč mudilo proti Črnomlju, zato sva naredila zgodnji jutranji fotki pri Hudičevem turnu, če kdo ne ve kje je to in za kaj se je uporabljal, lahko povem samo to kar vem... ....graščaki so meli notr ene fajn pojedine, pa dolge večerne orgije , vsaj tko pradi Discovery V Črnomlju smo mislili na tanartabul belo kavo v Napoleona, pa je bil tist pajzlc zaprt :glare: , tko da smo vseeno prišli do kafeta v drugem kafiču. Počakal sem še ženo pojedli smo zajtr in šibnili proti mejnemu prehodu Vinica . Lagano sportski jutranji stil. preko Bosancov do Vrbovskega in po asfaltirani gozdni cesti počasi proti Ogulinu. Kjer sta mogla TASH in Shibby spočit riti, moja se sploh še ni ogrela. Lep grad, nimam kaj rečt, sej bi si ga bolj detailno ogledal, a kaj ko sem mogel cel čas pazit na Shibbija in mu dopovedovat, da tisti vodnjak vseeno ni olimpiski bazen :grrr Po osvežitvi, se mi korajžno odpravimo proti Josipdolu in serpentinam, ki bi sledile na poti proti senju, ampak nam je GPS zatajil in smo zalutal v eno vokojebino v kateri, se je cesta že nekako začela spuščat ampak takoj za tem, pa spet vzpenjat, prišlo smo po enem asfaltiranem makedamu do zapuščenih kmetij...no sej po ene 45 izgubljenim minutah le najdemo cesto, bravo mi :grim . No in ko pridemo do serpentin na območju D23, se začne veselica za cestnega dirkača Dr. Shibby.ja. Razgled nad Senjem trga gate! LOVE is in the air :grim Nekak v toplem tempu do Senja, kjer se začne grill veselica, prvo oblivanje znoja in kuhanje v lasnem soku , pa ne, sej je blo samo ene 36 stopinj . Od Senja, bo razgretem asfaltu do Karlobaga na zasluženo kosilo, ura že okoli 12.oo sonce na najvišjem položaju, temperatu že primerne za pečenje jajc na tanku od motorja. Kosilo v OK gostilni ob OK hrani in ob odličnem razgledu na morje Lačen si full bolj ORANŽEN! Ma al je blu tku fajn, da smo v senci borovcev zabili ene dve ure :grim , med drugim smo nadgradili tudi GPS Pa po tem pojedli še čapalinke, palačinke, al pač nekaj od tega, si zarad vročine nism zapomnu imena No morje je vabilo, da bi skoču not, ampak ura je pa pravila, naj se čim prej spravimo, ker nismo glih blizu doma , pa smo šli nucat gume po cesti proti Gospiću , ajmemeni kak razgled, sej ne veš, al bi gledal cesto al morje :grim Na onoj strani, se temperatura spremeni :grim na nižje, kar je dobro delo, glede na to, da smo prej bolj kot ne dihali kot ribe na suhem. Pokrajina se v nekaj kilometrih spremeni v trenutku, cesta še vedno lepa napram našem Macadamu :grim peljemo peljemo, peljemo....in smo na Plitvičkih jezerih , ker me preseneti grati parkiranje motorja in odgovor na moje vprašanje ko sem hotel plačat vodo, jeli može platiti u eurima?..."nemože", ajde jebote, al smo v EU al ne, lahk bi vzel tistih 5€ za vodo, ampak on iz principa ne, ker je baje pri prodajalni vstopnic menjalnica...ma dej kr neki...gužwa pa tudi, kot da kaj zastonj talajo :grim Terensko pranje čelade Po tem ko smo se napili do podna....vode, smo šli dalje :grim , po eni ozki cesti do Josipdola, se je pot kr vlekla, pol smo pa rekli, da gremo spucat pajčevino in pajke kar na avtocesto Preko vinice spet nazaj v slo :grim , v črnomlju še na uno kafe z SLVR.jeA in potem lepo po mraku domov :grim Prijetnih, lepo izkoriščenih 577km v tabulš družbi

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Drage moje! Ponovno se javljam in sporočam veselo novico. Romuni so konlno ugotovili, da sem bil po krivem zaprt in mučen, zato so mi odobrili vi soko odškodnino. Seveda ker sem dobrega srca, sem jo s prijatelji zabil na Jahorini. Hotelček, bazenček, maserke......in prijetnih 25 C
  4. gusar

Kje smo se vozili 2013

Naposled sem uresničil svoje sanje in sem obvozil vso Slovensko mejo.Držal sem se čim bolj blizu državne meje,razen v dveh primerih,ko sem se peljal po drugi strani in to Babno polje-Osilnica in Pavličevo sedlo-Jezersko.pot sem pričel kar od doma saj sem doma ob cesti,ki je blizu meje.Pot me je vodila mimo vasi Bašel(poznano kot Gamsov raj)Tržiča Pogled na Brezje v ozadju pa ranjena Jelovica. Pot me je vodila mimo Begunj,Žirovnice,Jesenic,mimo meni njlubšega vrha v Julicih Kranjske gore na Vršič. Od tu sem se spustil v dolino Soče, kjer me še vedno prevzame prekrasen pogled na Soška korita ob vstopu v dolino Lepene. Med Bovcem,kjer sem si privoščil sladoled in Kobaridom se mi je nekje izgubila slika slapu Boka.V Kobaridu sem zavil na petrol na prvo tankanje.Potem pa desno strmo v breg na Livek. Tu se mi je odpru čisto nov svet.Cesta mogoče malo oska vendar pa v dokaj dobren stanju,Tu je razgled res prekrasen in to na vse štiri strani neba.Na tej strani,greben se imenuje Kolovrat je potekala Soška Fronta.Še danes se vidi kje so bili italjanski položaji. Malo je bilo tudi makedama in pa še malo razgleda na Kobarid morje, italijo na sveto goro nad Gorico Pot me je vodila do Nebla in v Plave od tu pa v NG Čez kras in Sežane mimo Lipice do Kozine Pot pa sem nadaljeval proti Kopru,Sečovlje,Dragonja in nazaj čez Koper do Kozine,Ilirske Bistrice čez Sviščake mimo gradu Snežnik na Babno polje. Jutri pa nadaljujemo!
  5. levanjogazarini

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tako fotko lahk vidš pr vsakmu šiptarju, dej mopede rajš pokaž, pa kje si se vozla!
  6. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Na vroč dan človeka nehote vleče v hladnejše kraje. Prva misel je bila senca in pir na terasi, druga pa Ledena jama v Trnovskem gozdu. Pa sva šla, na OMV Postojna oskrbet se s tekočinami, potem pa mimo Postonjske jame, naprej proti vasi Bukovje in po makadamski gozdni cesti proti Podkraju. Od tam v dolino, v "kotel" Ajdovščina, kjer je kazalo 36.5°C Iz kuhinje pa nazaj v hribe, čez Lokavec in proti Predmeji po odlični novi cesti, eni boljših v teh krajih. Vse do slikovitega starega dela ceste s parimi tunelčki in useki, ter lepim razgledom v dolino na posameznih mestih. Na poti proti Lokvam je vmes odcep za Ledenico, S parkirišča, je par minut hoje do vhoda v Ledeno jamo, od koder so bojda vozili ledene bloke celo v Egipt. Vhod v jamo. Od tam naprej čez Trnovski gozd proti Lokvam in naprej proti Čepovanu, slikat propeler, postavljen v čast letalcev, ki so med drugo svetovno vojno v tamkajšnje kraje vozili hrano, orožje in medicinski material. Potem spust v dolino proti Dolenji Trebuši, po zanimivi predvsem pa prepadni cesti. Tam sem se res peljal počasi, ker če te tam sname s ceste padeš jako globoko. Na cesti proti Idriji je bila nesreča, nek možakar je zdrsnil in je bila cesta zaprta. Pa nas je prijazen policist, zbrane voznike motorjev vseeno spustil mimo. Moped sem pa tudi kar lepo umazal ... sem pa vsaj gume spucal na poti proti domu. Ni bilo neke blazne kilometrine, se je pa zadnje kolo precej večkrat zavrtelo kot prednje
  7. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Namesto ždenja pod klimo sva se učeraj odpravila po osevžitev k Bohinjskemu jezeru. Štartala sva zgodaj zjutraj, in jo po dolini mahnila proti Novi Gorici, od tam pa po Soški dolini naprej do Bače pri Modreju. V vaškem bufetu je sledila jutranja kava. Skozi ozko grapo in po ne najboljši cesti sva se počasi dvigovala proti Petrovemu brdu, od tam pa jo mahnila na Soriško planino in naprej v proti Bohinjski Bistrici. Ob jezeru sva našla svojo "pacelco" in uživala v prijetno hladni senci ter kristalno čistem in osvežujočem jezeru. Nazaj sva se odpravila čez Srednjo vas pri Bohinju, kjer sva se obilno najedla pri Emi. Sledilo je še mučno gužvanje čez Bled proti Naklemu, kjer sva se odločila da že pošeno pogrešava domač tuš in klimo, zato sva zapeljala kar na AC.
  8. biker77

KTM 1190 Adventure in R

max brzina..edini pomemeben podatek pri veliki enduri..
  9. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je bila za včeraj napovedana peklenska vročina, sva se z motozajebantom odločila, da dan preživiva ob Kolpi. Ob 8h sva štartala iz Lj. vozila turistično do Kočevja, kjer sva si privoščila čaj (kaj naj drugega človek pije v tej vročini :closedeyes: ?) Okoli 11h sva prispela na željeni cilj v Kuželj in se vrgla v hladno reko. Po ene 3h urah lenarjenja sva se odločila, da bi bilo fino še malo zapeljat se :grim . Gneča taka, kot da bi se cela Lj. preselila tja. Iz Kužlja sva šla do Vinice, Črnomlja, Metlike, Novega Mesta in v kraju Gorenja Stara vas, čas izkoristila za ogled gradu: Grad v Gorenje Stara vas, če ima grad kakšno drugo ime, ne vem ... rekreacijo in... poziranje Pot naju je nato vodila do samostana Pleterje In muzeja na prostem Pleterje Ker pa je v bližini še Kostanjeviški grad, sva se zapeljala pogledati tudi to Nazaj sva se peljala mimo Škocjana, Mokronoga in skočila pogledati še: Grad Bogenšperk Naredila sva okoli 360km, se izognila hudi vročini in lepo izkoristila dan. Bilo je top :hooray:
  10. Fritz

TC Motoshop

Zanimiva se mi zdi problematika, ki se vseskozi ponavlja - namreč odnos prodajalcev do kupcev in obratno. Glede na to, da nimam izkušenj z reklamacijami, da smo imeli eno zamudo, ki smo jo rešili in glede na to, da vsako leto grem vsaj desetkrat v TC, od tega polovico časa samo pogledat kakšne izdelke 'v živo' in pofirbcat, polovico pa po nakupih, imam vsaj s prodajalci izkušnje in to povsem neproblematične. Kadar pridem firbcat in ogledovat zadeve in ne potrebujem podpore, prijazno odslovim vsakega prodajalca, ki ponudi pomoč. Kadar kupujem in potrebujem podporo, to povem in če so vsi zasedeni, stopim do tistih za pultom in jim povem, da bi potreboval prisotnost prodajalca ter naj mi enega pošljejo, ko bo na razpolago. In nikoli nobenega problema. Kupec je 'kralj' vendar mora tudi vedeti kaj hoče. Ne pa da potem na teh straneh beremo, da so enkrat prodajalci vsiljivi, drugič pa da stranke nobeden niti ne pogleda. Zato ker so eni šokirani ob dejstvu, da prodajalec stopi do njih, drugi pa prestrašeni stojijo sredi trgovine čakajoč, da jih bo nekdo opazil. In ja, če kdo hoče popust oz. barantat za ceno, je tudi to treba povedati in če popusta ni oz. se komu zdi premajhen, je to stvar pogajanj in nihče nikogar ne sili, da je treba robo kupiti ravno tam. Če mislite, da jo boste dobili ceneje kje drugje, potem jo kupite drugje.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

vsem mojim oboževalkam sporočam, da so me s prisilnega dela v rudniku turda, preselili v mučilnico v grad Hunedoara
  12. xmarkusx

Enduro filmček by @xmarkusx

13. Frips

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...

Če upostevaš navodila in se ne delaš frajera, so male šanse da skipaš motor.
  14. FunBiker

Honda CBF1000 ali Suzuki Bandit 1250

Tudi jaz sem bil v tej dilemi izbire sportturing makine, pri mojih že slabih izkušnjah glede turbulenc in hrumenja okrog glave pri mojih 190cm, pa sem potem vozil vse japonske kandidate - CBF 1000 S, Fazer FZ-1 in Bandita GSF 1250 SA (takrat še ni bilo Kawe Z 1000 SX). Fazerka je najbolj kvalitetno narejena, se bolj športno pelje, je skoraj 30kg lažja od obeh drugih, res potegne šele od 7000 vrtljajev dalje, kar dobro hrumi okrog glave, je odpadla že v štartu, ker je neuporabna za sopotnico za malo dalj peljat. CBFka se zelo lepo in nepretresljivo pelje, malo mehko vzmetenje, dobra in nastavljiva ergonomija, vetrobran - kar gre brez prevelikega hrupa, motor dela kot elektromotor, vse funkcionira po hondino dobro in mogoče zato tudi malo dolgočasno - vključno z izgledom. Bandit 1250 S - malo težek na mestu, ko pa spelješ gre lepo in stabilno, navora kot traktor že pri nizkih obratih - max. že pri 3500 vrtlajajev!!, praktično ga voziš med 3000-5000 vrtljajev, vetrna zaščita OK- brez turbulenc, sedež malo trd na daljših turah, izgled kar dober, razen tistega dimnika od izpuha, ki je res grozen - obvezno kaj drugega gor! Jaz sem potem kupil novega Bandita, ki se mi zdi, je največ motorja, kubikov in navora za svoj denar , bil zelo zadovoljen, navesil gor kar nekaj opreme (LeoVinci.. .), povprečna poraba pri zmerni vožnji tam okrog 5,5 litra, žal moral prodat, da je šel denar v klinčeve opeke in beton. Če se misliš vozit v dvoje in s prtljago - bolj na ture, je to najboljša varianta od teh treh motorjev ( so imeli tudi en tak primerjalni test v MOTORRADu), sploh novejša verzija GSF 1250 FA - najcenejši kvazisport potovalnik, sam moraš si dat potapecirat sedeže, če boš šel kam dalj, ker so bolj trdi sedeži . Drugo je novejša Honda CBF 1000 F, ki je verjetno izmed naštetih najboljši univerzalni motor za vse, tako da če bi zdajle spet izbiral v tej litrski sportturing klasi, bi si najbrž izbral prav to (tudi po testih je nekje najbolši univerzalec)! Upam, da sem ti kaj pomagal s temle !
  15. suzuki

Kolesarske fure

Hola, v soboto zjutraj še ni blo tko vroče kot včeraj in danes, pa smo šli mal kolesat... premjduš, prav fletn je blo
  16. Kaj pa če je to odvisno na katero stran motorja ti jajca visijo?
  17. mixxx

Kačje Ride 28.Julij
  18. PURPLE

BMW R1100GS - letnik 1998, malo si ji leta in uporaba pa že poznajo.
  19. ... ja to se pojavlja sploh, če imaš kotni ventilček... in potem ko pumpaš gume, ti zrak nabije bolj v levo stran gume...in posledično se desna stran gume bolj znuca kot leva.... resno: ... ja... tudi moja guma, ki/ko je godna za zamenjavo, je po desni strani malenkostno bolj pobrana, kot po levi........ sicer ne vem, če po Krucymucyjevi logiki... ampak tko je....
  20. BIZIXXX

Grobnik

Uff je blo pa res kar vroče na temle S2 INVEST BOBO Racing vikendu... Še dobr da smo bli v boksu skriti pred soncem, pa da smo mel taprav hladilnik z sabo :grim v soboto smo odpeljali treninge in kvalifikacije, potem pa dirko. Matr sm mislu da se bomo spekl na tistem soncu, k so neki motovilil z štartnimi pozicijami. No edin Mauro Ruggieri (kasnejši zmagovalec dirke) pa Manca Katrašnikova sta mela umbrella girl pa umbrella očeta :lol: Morm Crustya angažirat da zrihta kakšne hostese za naslednjič No, po koncu moto programa je uletel pol goriško-venecijske avto huligan banda na 2 urni track event, z Lotusi, Caterhami, Hondami, Mazdami, Opli. Je blo kar fajn pogledat pa poštopat mal tele zverine, tale je šel 1,38 no pol smo se skočil še kopat v Bakarski zaliv, zvečer smo se pa še mal poveselili v boksih Danes pa isti tempo,treningi, kvalifikacije, dirka, vroče isto kot včeraj al pa mogoče še stopinjo več, ampak smo zdržali U glavnem mega dirkaški weekend,super dobra družba, moped dela ko urica, časi gredo dol bolj počasi ( best 1.44,6), važn da se mam fino pa da je vse celo :yes: Čez en mesec pa spet ponovitev tega vikend p.s za organizatorja Bobo-ta pa sam :notworthy: :notworthy: :notworthy:
  21. Dare1

Grossglockner???

Gremo naprej; Pogledi s te točke so fantastični. Zadaj se bohoti GG, spodaj pa topeči se ledenik, oz. kar je še ostalo od njega. O razsežnostih sveta, ki leži pred tabo se zaveš šele, ko vidiš ljudi ob ledeniku kot drobne pikice. Še ena slikica z mojo drago, ki mi je lepšala izlet Po oddihu in ogledu sva se odpravila nazaj do krožišča in proti prelazu Edelweisspitze. Se nadaljuje.
  22. jure22

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker sem postal novopočeni motorist, sem se odločil, da sprobam motorček še na malo daljši poti, potem, ko je dobil tudi nove gumice. Začel sem v Ljubljani, do Kranjske Gore, čez Trbiž do Pontebbe. Tu sem zavil na prelaz Nasffeld, na avstrijsko stran, pa potem levo, in še čez Plockenpass do Tolmezza. Od Tolmezza pa nazaj do Trbiža je cesta fenomenalna, dovolj široka, hitra, skratka super. Nazaj čez mejo v Rateče in Ljubljano. Lepih 460 kilometrov s super motorčkom.
  23. trojan69

Evo še video Hondice CM400C 1980, lepo vzdrževana in nepoškodovana, certifikat starodobnika+homologacija urejena. Naprodaj!! Pomoje super motor za začetnika, ljubitelja oz. za skoke po bližnji pa tudi malo širši okolici. Hlden vižg
  24. Borutt

Siv P-207. Pelji po omejitvi, pa se ne boš sekiral za lokacijo radarja.
  25. motozajebant

Idijoti na križišču

pretepaški forum?
  26. igorkr

Kdu pa misliš, da je posredoval pri tem, da zdej uživaš ... :beer1:
  27. rosse20

Verige, prenosi in spreji za verige

tole se ne spomnem čist dober kje sem kupla, drugače pa se da naročit pr men
  28. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Grand Enduro posadka se je pred kratkim vrnila iz dogodka Tenere Meeting Mako: http://www.youtube.com/watch?v=2GABPkf-x2o http://www.youtube.com/watch?v=yY4jK66ePsw
  29. GregaSLO

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Ja, al pa zgleda vpliva tudi to, s katero roko si na šank naslonjen.... To bo to, fantje hvala za odgovore, vse ste mi povedali
  30. 1 točka

Kawasaki Z 750

Ehh pa to sem jaz rekel že v štartu, pa ne da bi proval zamenjat, je treba še vseeno toplo vodo odkrivat.. :S
  32. cb1300

fočk s sesalcem.....pa vseeno ne najpočasnejši :-)
  33. MariborBMW

KTM 1190 Adventure in R

Ne spomnim se, če sem že kdaj v življenju sprobal max. hitost moje grdobe...
  34. Dadi

Grossglockner???

Ob dvodnevnem izletu se vam splača kupit tour karto, ki košta 26 eur in greste lahko na Grosslockner, Nockalmstrasse in Gerloss - s to isto karto naj bi bila cenejša karta za Villacheralpenstrasse! Jaz sem jo kupil v Beljaku, poleg Lojza je ÖAMTC. Prejšnjo soboto smo šli tja čez Nockalm do Gerloss prelaza in do Fucha kjer smo spal v istem hotelu Post kot Dare1. Osebje hotela je ustrežljivo in se trudijo, malo jim šepa kuhinja, kar smo čutili pri večerji, je pa zato dunajc in pizza odlična in sigurna izbira. Zajtrk je bil ok, kot povsod in smo si malo popravili vtis prejšnjega večera. Sicer pa malo denarja malo muske, kar smo opazili pri čistoči pribora in kozarcev-šalic pri zajtrku. Drugi dan smo šli na Grosslockner in čez Kotasch-Mauthen do Nassfelda, nato do Chiusaforte po stari ruti na Cave del Predil. Mimo Rabeljskega jezera je precejšen del ceste na novo asfaltiran in se jo splača prevozit. Veljavnost tour karte naj bi bila dve leti, sicer pa si več preberite tule; http://www.grossglockner.at/en/preise/ Že leta nergam sam pri sebi-zakaj za vraga zopet rineš tja gor, če so pa Dolomiti mnogo boljši ??? Pa še danes ne vem zakaj ? Mogoče zato, ker pri sosedih vse špila, omejitve so smiselne, policajev ni zlepa na spregled, promet se odvija brez izsiljevanja, ljudje so ok in pošteni-to sem uvidel ravno to soboto, ko sem pozabil mobi na pumpi pod Nockalmom, pa so si zapomnili Avstrijski lastniki črpalke, da imam slo registracijo in so ga odnesli cca 60 km severneje do neke koče :notworthy: kjer je poročena z lastnikom Mojca iz Kranjske gore in ta je klicala v torek na zadnjo klicano številko, ki je bila od moje žene Mojce. Nemudoma sem jo poklical nazaj in mi je preden sva karkoli spregovorila je že organizirala dostavo mobija v Slovenijo preko nekih naših planincev iz Beričevega, kjer sem v četrtek dobil telefon ! :notworthy: V glavnem tja gor grem verjetno, ker se počutim pri njih kot dobrodošel gost-turist, na cesti in v gostilni, čeprav mi spulijo kakšen euro več, pa nič zato, če sem zadovoljen z uslugo ! So pa Dolomiti vseeno bistveno boljši, kar se tiče cest.
  35. pajkica

Vtisi z dnevnih voženj 2013

s polnimi gumami gre precej boljš
  36. BREITNER

Ste kdaj na motorju prevrteli nazaj kilometre??

To je eno najbolj podlih dejanj, ki jih motorist - motoristu lahko naredi!! Na cesti se pozdravljamo, a že naslednji trenutek, bi mu prodal motor z prevertenim števcem. Jaz osebno tega nikoli ne bi naredil, pa ne samo na motorju, nikjer. Vemo, da se to dogaja in tukaj bi zakonodaja morala priti bolj nasproti kupcu. Fizično osebo konkretno vdarit po žepu (to človeka najbolj boli), pravnim osebam, ki želijo prodat motor z "zbitim" števcem, pa za vedno prepovedat prodajo kakršnih koli vozil. Ni hudič, da se na računalniku ne vidi, kdaj je bil kdo "priklopljen", sigurno obstaja kakšna zgodovina sprememb, in za vsak pooblaščen priklop bi moral servis izdat potrdilo (obvezno), tako bi lahko takšnim stopili na prste.
  37. SharpNinja

Grobnik

Preživela športni dan na 35+ ....super je blo, sploh k sm mela tok fajn support team (moj mehaničar , crusty in Boboracing) . Tko d ni blo problema en endurance odvozit dns....nakrožila za 200km , in važn da smo vse celo domov pripeljali. Še par hudih fotk s temnim vizirjem je ratal (hvala za "razsvetljenje" crusty)
  38. BOBO RACING

Grobnik

Nekaj slikc z današnjega S2-INVEST WEEKENDA, bilo je vrooooooče in kar nekaj slovencev,..........klime ni imel noben, vsaj jaz marelo ..... jutri je še en dan
  39. VS800

revež!!!
  40. cb1300

Vtisi z dnevnih voženj 2013

stara pošta, levo na makadam...predjama, nanos, podnanos, ride....
  41. bladzo

TC Motoshop

Zanimivo, kako pometuješ, da je potrebno kritiko sprejet. Dobro bi bilo, če bi se naučila najprej sploh kritizirat. Kako naj mi forumaši iz tvoje objave izluščimo kaj konkretnega. S tem, ko napišeš, kako je ena trgovina fuuuuuuuuuul slaba in druga fuuuuuul dobra, si večina forumašev ne more pomagati prav nič! Človek bi pomislil, da celo delaš v kakšni drugi trgovini in ker ste zanič, se poslužuješ potem takšnih nekorektnih poslovnih prijemov. Ne TRDIM, da je tako! Pravim le, kakšen vtis puščaš tu na forumu. In tisti, ki ste manj časa prisotni tu, se lahko toliko bolj skrivate za svojimi nadimki, saj vas pozna manj forumašev in ste tako manj verodostojni. V kolikor želiš pri neartikulirani kritiki , kot si jo dala sama, ostati verodostojna, potem se preprosto na koncu podpiši z imenom in priimkom... Pa brez zamere... Lp Blaž Žganjar p.s.: A boš dala fantu tud čevelj, če se ti kdaj ne bo 100% posvetu... :evilgrin: :evilgrin:
  42. Andro82

Motosvet sekcija Gorenjska

...modre nevarnosti včeraj v akciji...
  43. rosse20

TC Motoshop

Na tole pa moram komentirat! A ni vse enkrat prvič? Tudi vi ste se enkrat registrirali na forum in začeli nabirati objave. A ni ste? Niste začeli iz nule? Sicer pa... Mogoče so jo začeli motorji zanimat pred 1 letom. Pa kaj. Pri nas v šoli vožnje so kandidati, ki se pri različnih starostih odločajo, da naredijo izpit. In takrat začnejo iskat informacije. Zakaj bi jih iskali 10 let prej, če jih to ni zanimalo (iz takšnega ali drugačnega razloga)? Jaz se moram vsakem kandidatu posvetit enako. Naj bo star 16 ali 50 let. Naj je že vozu kdaj motor (ali tudi avto ali tovornjak ali prikolico) ali nikdar. Naj mi je všeč ali ne. Naj ima polno denarnico ali ne. Na koncu se šteje samo uspeh in priporočilo za naprej! Žal je tako, da se je dandanes potrebno boriti za vsako stranko (v mojem primeru kandidata), ker le to prinese €. Če pri vas ni tako, se opravičujem že v naprej!
  44. Hudoba

TC Motoshop

Joj, komunikacijskih sposobnosti in predvsem obcutka za posel pa res manjka... To od kdaj je clanica in koliko postov ima ne pomeni da nima pravice napisati svojega mnenja. Sicer pa tudi ce bi bil to account konkurencne trgovine (kar mislim da ni), bi ti moralo biti pod castjo se spuscat na tak nivo. Bodi pac se boljsi in bos sel konkurenci se bolj v nos, namesto, da po forumih "lovis" zlobneze, ki imajo "zle" namene. Se strinjam, da fantje v trgovini lahko zajebejo, saj smo vsi ljudje in delamo napake. Ampak na forumu, kjer imamo cas premisliti kako bomo nekaj napisali si predstavnik podjetja takega odgovora nebi smel privosciti. Pa nivo odgovora njej ni bil edini ki je skregan z ustreznim odnosom do strank. p.s.: A mojih 447 objav bo dovolj, da se me bo resno vzelo?
  45. Andro82

Motosvet sekcija Gorenjska

o, je šlo skozi ja...odlično mogoče drug tedn ponovim vajo...javim...pa še dokazno gradivo prilagam
  46. Andro82

Motosvet sekcija Gorenjska

...ja, jes glih do Bohinja in nazaj...s takole švoh nogo kokr jo mam zdele :evilgrin: ...je treba najprej štihprobo nardit, pol se bomo pa dlje vozil :yes:
  47. TOMCAT

Motosvet sekcija Gorenjska

...do 21:00 .....se še da fino pelat, če te moti vožnja ponoči. V 4-ih urah pa že nekam prideš
  48. bosstjan8

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Ker je čez dan prevroče za vozit se vozimo zvečer. En nočni fotoshooting!
  49. Oči

Kako opremljen na MAXI - ja?

Aprilia Atlantic 500 Sprint. Serijska šipa, 175 cm. Žužki povsod.