Showing content with the highest reputation on 30. 07. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Piše se petek 26.07.2013 Rana ura zlata ura! Budilka začne špilat Ti ti ti ti moja rožica ob 05.10 in človek si lepšega bujenja skoraj ne more zaželeti Vsak normalen bi v petek delal, ker pa sem še za par dni sam svoj šef, sem se pač odločil, da si vzamem malo oddiha . Z Shibbyjem sem bil zmenjen na Dvoru ob 06.10, destinanacija KARLOBAG, prav zaradi napovedanih visokih temperatur smo se odločili za tako zgodnjo uro Na dvoru srečava skavte kako nemoteno spijo pod drevesom, par korakov stran od naju, pa me prebudi misel, če jima podariva eno udarno budilko? Pa pravi Shibby, da naj kar spijo naprej, da jim preveč ne pokvariva dneva . Glede na zgodnjo uro se nama ni preveč mudilo proti Črnomlju, zato sva naredila zgodnji jutranji fotki pri Hudičevem turnu, če kdo ne ve kje je to in za kaj se je uporabljal, lahko povem samo to kar vem... ....graščaki so meli notr ene fajn pojedine, pa dolge večerne orgije , vsaj tko pradi Discovery V Črnomlju smo mislili na tanartabul belo kavo v Napoleona, pa je bil tist pajzlc zaprt :glare: , tko da smo vseeno prišli do kafeta v drugem kafiču. Počakal sem še ženo pojedli smo zajtr in šibnili proti mejnemu prehodu Vinica . Lagano sportski jutranji stil. preko Bosancov do Vrbovskega in po asfaltirani gozdni cesti počasi proti Ogulinu. Kjer sta mogla TASH in Shibby spočit riti, moja se sploh še ni ogrela. Lep grad, nimam kaj rečt, sej bi si ga bolj detailno ogledal, a kaj ko sem mogel cel čas pazit na Shibbija in mu dopovedovat, da tisti vodnjak vseeno ni olimpiski bazen :grrr Po osvežitvi, se mi korajžno odpravimo proti Josipdolu in serpentinam, ki bi sledile na poti proti senju, ampak nam je GPS zatajil in smo zalutal v eno vokojebino v kateri, se je cesta že nekako začela spuščat ampak takoj za tem, pa spet vzpenjat, prišlo smo po enem asfaltiranem makedamu do zapuščenih kmetij...no sej po ene 45 izgubljenim minutah le najdemo cesto, bravo mi :grim . No in ko pridemo do serpentin na območju D23, se začne veselica za cestnega dirkača Dr. Shibby.ja. Razgled nad Senjem trga gate! LOVE is in the air :grim Nekak v toplem tempu do Senja, kjer se začne grill veselica, prvo oblivanje znoja in kuhanje v lasnem soku , pa ne, sej je blo samo ene 36 stopinj . Od Senja, bo razgretem asfaltu do Karlobaga na zasluženo kosilo, ura že okoli 12.oo sonce na najvišjem položaju, temperatu že primerne za pečenje jajc na tanku od motorja. Kosilo v OK gostilni ob OK hrani in ob odličnem razgledu na morje Lačen si full bolj ORANŽEN! Ma al je blu tku fajn, da smo v senci borovcev zabili ene dve ure :grim , med drugim smo nadgradili tudi GPS Pa po tem pojedli še čapalinke, palačinke, al pač nekaj od tega, si zarad vročine nism zapomnu imena No morje je vabilo, da bi skoču not, ampak ura je pa pravila, naj se čim prej spravimo, ker nismo glih blizu doma , pa smo šli nucat gume po cesti proti Gospiću , ajmemeni kak razgled, sej ne veš, al bi gledal cesto al morje :grim Na onoj strani, se temperatura spremeni :grim na nižje, kar je dobro delo, glede na to, da smo prej bolj kot ne dihali kot ribe na suhem. Pokrajina se v nekaj kilometrih spremeni v trenutku, cesta še vedno lepa napram našem Macadamu :grim peljemo peljemo, peljemo....in smo na Plitvičkih jezerih , ker me preseneti grati parkiranje motorja in odgovor na moje vprašanje ko sem hotel plačat vodo, jeli može platiti u eurima?..."nemože", ajde jebote, al smo v EU al ne, lahk bi vzel tistih 5€ za vodo, ampak on iz principa ne, ker je baje pri prodajalni vstopnic menjalnica...ma dej kr neki...gužwa pa tudi, kot da kaj zastonj talajo :grim Terensko pranje čelade Po tem ko smo se napili do podna....vode, smo šli dalje :grim , po eni ozki cesti do Josipdola, se je pot kr vlekla, pol smo pa rekli, da gremo spucat pajčevino in pajke kar na avtocesto Preko vinice spet nazaj v slo :grim , v črnomlju še na uno kafe z SLVR.jeA in potem lepo po mraku domov :grim Prijetnih, lepo izkoriščenih 577km v tabulš družbi
  2. igr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj domov v MB iz Biograda n/m. Peklenska vročina do Plitvic. Ko sem v Plitvicah po hidracijski pavzi štartal dalje me je dohitel en majster z GS Adventurjem. Ker sem domneval da se mi nebo odlepil od tablice, sva ga kar malo bolj veselo vžgala do Slunja . Mater je fajn ko ne voziš sam. Ded me je od veselja v Slunju kar na pir povabil :notworthy: . Se je izkazalo, da je prijazni možakar (meni se zdi Goran) iz Zaprešiča. Pir je pasal v hladu ob Slunjčici. Sva mislila skupaj nadaljevati do Zagreba, pa sva se pred Karlovcem razšla. Jaz tankat, on pa gasa proti domu pred dežjem. Da nebi imel majice s kratkimi rokavi mokre . Od vse sreče, da sem se do MB nekako izognil nevihti, sem po poti za spomin nabral še nekaj hrvaškega mrčesa
  3. GregaSLO... .. to je tipičen primer brušenja prednje gume v "strehico". To se tudi dogaja, ko nekateri zavirajo pregloboko v ovinek... vožnja s tako gumo je skrajno neprijetna, ker ti prednje kolo v ovinku zapira in moraš krmilo tiščati kontra.... in posledično zaradi tega je mnogo težje držati linijo v zavoju... nenadzorovano ti motor hoče spreminjati smer... skratka: skrajno neprijetno in celo nevarno, če mene vprašaš! Čim se pojavijo geometrijske anomalije po tekalni površini gume (da guma ni več lepo okrogla) guma spremeni svoje vozne lastnosti. Drugače pa.... Krucymucy ima prav če gledamo levi in desni zavoj z enakim radijem s tem, da so bankine recimo poraščene in "nepregledne", je levi zavoj mnogo preglednejši od desnega. Posledično več levih ovinkov pelješ hitreje z večjim nagibom, zato je tudi guma enakomerneje oprabljena bolj do roba.... v desnih zavojih pa peljemo večkrat z malo manjšo približno enako hitrostjo do določenega kota ( ker iz previdnosti zaradi nepreglednosti ovinka ne upamo več). Zato je to tako.
  4. Topla voda sem napisal zaradi drugih. Kot sem že napisal, boljše se počutiš v enem ovinku in bolj obremeniš prednje kolo, zaradi česar prihaja do večje obrabljenosti na eni strani pnevmatike.
  5. Borutt

Siv P-207. Pelji po omejitvi, pa se ne boš sekiral za lokacijo radarja.
  6. Borutt

Kvaliteta življenja

Srečni in zadovoljni ljudje imajo kvalitetno življenje. Se strinjate ?
  7. Borutt

"Postopka o prekršku, ki je bil ugotovljen s tehničnimi sredstvi in kršitelj s kršitvijo ni bil seznanjen, ni dopustno začeti, če od dneva storitve prekrška preteče več kot 30 dni, ko je bil prekršek storjen." To je iz zakona o prekrških. Preberite kakšno stvar, najboljše zakon, da ne boste nabijali v tri dni. Tudi z dokazovanjem prehitrih voženj ni problema; radar poslika kršitev. Kar se tiče kalibracije radarja, bodite brez skrbi, radar je kalibriran in "umerjen". Moram pa zopet napisati, da je Planina "dolga" 2 kilometra in je naselje, kjer je omejitev 50 km/h (razen en manjši del, kjer je 40 km/h). V tem naselju prebivajo ljudje, kateri so pešci, vozniki raznih koles, avtov, traktorjev in ostalih strojev. Sedaj se pa zamislite, zakaj vozite preko omejitve, zakaj prehitevate, zakaj ste tako agresivni in nepotrpežljivi. Omejitev je z razlogom. Mogoče bi pa lahko obrnili celotno stvar in bi vsi šli v domači kraj kršitelja prekoračitve hitrosti ter dan in noč gonili mimo njegovega doma in vseh njegovih krajanov. Kaj bi uživali. Namesto iskanja radarja, se raje posvetite cesti in vsemu dogajanju v prometu; lahko se komu na cesti prikaže nosorog. Velik, siv, s sabljo oborožen nosorog. Pa ne pozabite pozdraviti poštarja.
  8. Pupi13

evo danes sem dobil domov položnico in sicer pozdrave od medobčinskega redarstva in glede na to da je bilo dosti članov prav brihtnih kje je radar itd. vendar ni nihče mogel povedati kje je sem se pač odločil da bom jaz razkril to skrivnost stal je pri bifeju saj tako sem razbral iz slike ki sem jo dobil domov spet se bo našel kdo ki bo solil pamet pa nebi gonil čez naselje saj si vedel da je radar itd......da ne bo preveč govorjenja: sem prehiteval avto ki je vozil manj kot 50 in če bi vedel kje je radar ga nebi šel na tem mestu prehitevati. Ali je res tako težko povedat lokacijo radarja? ali vsi drugi čez naselje vozitee točno 50??
  9. Profi

Grobnik

Ne se jezat, sej nisim mislil kot ne vem kakšno kritiko, meni je vseeno za transponder imam itak svoje lap timerje, razmišljam pa kot nekdo ki je prišel dol, po možnosti brez koga, ki ga je pripravljen štopat. Sicer pa, itak sem napisal, da vem, da ni drago. Osip 600 posebej na dirkah s skupinskim štartom pa je možno razumeti s tem, da marsikateremu iz 600 klase kak rahlo, počasnejši tisočak pošteno zbije tempo. Če se na dirki skupaj najdeta 1000 in 600, ki sta približno enako hitra na krog, na cilju ne bo nikoli 600 spredaj, celo če je 600 rahlo hitrejši ne, ker skozi ovinek le malo počasnejšega od sebe ne boš nikoli prehitel, tisočak pa po ravnini, če po ovinkih ne zaostane preveč, z lahkoto pride mimo .
  10. BREITNER

TC Motoshop

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

.... u bistvu se ti norca iz naš delaš.....
  12. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zdej mi je pa res žal, da se nism prištulu na furo, ampak ne vem, če bi zdržu vaš tempo 500km. Vtisi so vsekakor vrhunski! Če bi še kdo kafe v Črnomlju pa nej kr pokliče, ko se bo peljal mimo.
  13. bagio

ČASI NA PANONIA RING-u ;)

Brand racing 29.7.2013 -kvalifikacije 2.02.727

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Drage moje! Ponovno se javljam in sporočam veselo novico. Romuni so konlno ugotovili, da sem bil po krivem zaprt in mučen, zato so mi odobrili vi soko odškodnino. Seveda ker sem dobrega srca, sem jo s prijatelji zabil na Jahorini. Hotelček, bazenček, maserke......in prijetnih 25 C
  15. I30

Zarota kapitalizma in demokracije:

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zgodnje jutranje vstajanje je včeraj obrodilo sadove – mi je ratalo štartat celo ob osmih Za začetek malo mučenja po AC do Jesenic, potem ven in do Rateč, kjer sem šla seveda tankat in nabavla malco. Potem klasično vijuganje mimo Tolmeča (Tolmezzo), od tam pa na zahod čez Ampezzo in … Nato malo mučenja s počasno vožnjo v kolonah čez Pieve di Cadore do S. Vito di Cadore zaradi gneče na cesti, od tam naprej pa je bilo že boljše... v Cortini sem zavila na zahod… In čez prelaz Falzarego… Na drugo stran Do tega križišča, kjer sem zavila levo v smeri proti Bellunu Spust v dolino… Mimo jezera Alleghe Tu je bilo »le« prijetnih 32 C Naprej na jug v smeri Agorda... V Agordu sem hotla it tankat in ugotovila, da mam bankovce samo po 20 EUR (ker tank še ni bil tolko prazen, sem napajanje Kwakija prestavla na naslednjo bencinsko).Tam sem spoznala Angleža, ki je na dopustu – iz Slovenije je prišel v Italijo, v Dolomite – čisto navdušen nad noro dobrimi cestami. Je potarnal da je pri njih še tam, kjer je dobro za vozit, vse polno policajev. Sva rekla še par besed, potem pa vsak v svojo smer - na severovzhod čez… In naprej v dolino… V Villa desno - na jugovzhod, na prvi bencinski tankat. No ja – ene 15 min skupaj sem se matrala :grrr in potem še uni stric, ki je prišel zraven - da je avtomat vzel bankovec za 20 EUR – sva probala 5 različnih preden ja ratalo. Nalila do vrha in gasa naprej proti Longaroneju – super ovinkasta cesta! Tam potem čez reko Piave… do… Ker je bila ura že skoraj štiri, je bil že skrajni čas za pavzo in malco, ki sem si jo privoščla v senčki na klopci na vrhu prelaza (tudi v senci je bilo noro vroče in soparno). Ker ni blo dosti časa za posedat, sem že kmalu nadaljevala pot v dolino čez Cellino… in spet vijuganje do jezera Barcis … In naprej čez reko Cellina proti… Od tam naprej sem se malo zgubljala ker se mi ni dalo ustavit da bi obrnila zemljevid (je bilo čisto prevroče ) sem vozila tako – po spominu in orientaciji in prišla čez reko Roiuzza… potem pa Flagogno in malo napre še reko Tilment (Tagliamento)… Od tam na severovzhod do Humina (Gemona del Friuli) in Artegno… Do Čente (Tarcento), tam pa nazaj na severovzhod proti dolini Muzcev (Valle di Mussi)… Čez mejo in potem na klopco na krajšo pavzo – pretegnit krake in spit tekoče poživilo za pot do doma. Moje meditiranje na klopci je kaj kmalu prekinlo grmenje. Spodaj v smeri proti Tolminu ni zgledalo najbolj prijazno, zato sem odločla da se vrnem ob Soči – čez Novo Gorico in Štanjel – tam spet tankat, potem pa čez Dobravlje… in Štorje proti Senožečam… Čez Postojno in prazne Ride nazaj domov. Nabralo se je 760 (759 ) kilometrov, zmatrana in vesela - pa sem jo le dočakala - prvo furo v Dolomite letos
  17. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je bila za včeraj napovedana peklenska vročina, sva se z motozajebantom odločila, da dan preživiva ob Kolpi. Ob 8h sva štartala iz Lj. vozila turistično do Kočevja, kjer sva si privoščila čaj (kaj naj drugega človek pije v tej vročini :closedeyes: ?) Okoli 11h sva prispela na željeni cilj v Kuželj in se vrgla v hladno reko. Po ene 3h urah lenarjenja sva se odločila, da bi bilo fino še malo zapeljat se :grim . Gneča taka, kot da bi se cela Lj. preselila tja. Iz Kužlja sva šla do Vinice, Črnomlja, Metlike, Novega Mesta in v kraju Gorenja Stara vas, čas izkoristila za ogled gradu: Grad v Gorenje Stara vas, če ima grad kakšno drugo ime, ne vem ... rekreacijo in... poziranje Pot naju je nato vodila do samostana Pleterje In muzeja na prostem Pleterje Ker pa je v bližini še Kostanjeviški grad, sva se zapeljala pogledati tudi to Nazaj sva se peljala mimo Škocjana, Mokronoga in skočila pogledati še: Grad Bogenšperk Naredila sva okoli 360km, se izognila hudi vročini in lepo izkoristila dan. Bilo je top :hooray:
  18. SharpNinja

Grobnik

Preživela športni dan na 35+ ....super je blo, sploh k sm mela tok fajn support team (moj mehaničar , crusty in Boboracing) . Tko d ni blo problema en endurance odvozit dns....nakrožila za 200km , in važn da smo vse celo domov pripeljali. Še par hudih fotk s temnim vizirjem je ratal (hvala za "razsvetljenje" crusty)

Moje izkušnje - Arhiv

Če so mene toliko spravili skupaj, da še vedno "pametujem" tukaj ... V torek sem bil zopet pri psihiatrinji in zopet me je zelooo pohvalila, koliko sem že dosegel po taki poškodbi ... Poleg tega,da je (vsaj zame) zelooo dobra psihiatrinja, je tudi dobra splošna zdravnica, ker me j po tem, ko sem ji povedal kaj "me še čaka" , najprej vprašala, če slučajno vem tudi, kakšno anastezijo bojo upoabili = splošno nikakor zaradi negativnega vpliva na spomin, ki ga je (trenutnega) zelooo pohvalila, ker med govorom ne "iščem" več besed in govorim "zvezno" (?) in tudi zgovoren sem že tako, kakor sem bil včasih ...
  20. osnexus

9. susret maksi skuteraša 20.-22. 09 2013. Krk (Hrv)

U pripremi...uskoro opširnije...
  21. Če sem jaz s sprednjo GP racer naredil 12.000, pa jo je bilo še kar nekaj... Je pa res da, o moj bog, zaviram z mašino (z vmesnim gasom seveda, prestav nikoli ne zabijam), vozim tekoče. In pri prejšnem motorju sem imel sprednje ploščice pri 51000 še originalne. Sicer pa pri GP racer ne rabiš bremzat, vržeš se v ovink in je...

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Ampak care, 23000 z eno gumo pa vprasat zakaj je mal posvedrana? Jez bi reku de me jebesh u glavo hehe. Hajooktejn, kako si sportsmarte pumpal?
  23. GregaSLO

TC Motoshop

Hehe sm že jaz hotu nekako podobno pokomentirat kot fantje zgoraj, pa sem se vzdržal @Damy: bom šel naslednjč z Nino pa bodo bolj prijazni
  24. Rokxy

wap te reši
  25. cb1300

BMW R1200 GS a do 2013

v čet.sem zmenjen za test.....pa da vidimo
  26. motozajebant

evo to je tisto o čemer govorim.... Pozitiven komentar in prec cinizem :) :grrr
  27. BREITNER

TC Motoshop

Hehehe, kaj si prišla z globokim dekoltejem in miniko ? Čeprav je to dvoumno, ko praviš; da so ti uredili in posprejali "zadevo" .
  28. Damy

TC Motoshop

Meni so pa fajni v TC-ju. ^_^ Včasih imam večji, drugič manjši nakup. Sem in tja si izmišljujem kakšne barve, kako oprijeto in kaj vse želim. Ni se še zgodilo, da bi me pustili samo stati v trgovini. Zadnjič se mi je zdelo fino, ko sem kupila sprej za verigo in so mi tam tudi posprejali in uredili zadevo.
  29. Dare1

Par vprašanj

Dokler fotri plačujemo je vseeno koliko pokuri, kaj? 2T- 6.5 poraba +olje (1,5€/100km) = 11,3€/100km 4T- 3,5 poraba = 5,3€/100km Torej boš na vsaki vožnjici dodatno pokuril za eno pico ali dva red bula, meni se zdi razlika kar velika :angry: Vzdrževanje 4T ni posebno drago, če si skrben in spotoma menjaš, kar je potrebno. Filter je 2€, olje enkrat na leto pa 20€. Ker sam opravljam servise na domačih motorjih že malo vem, o čem govorim. Moč: 15 konjev na Hyosungu je za normalno vožnjo dovolj. Ni vse v konjih, ampak tudi v obvladovanju motorja. Ko gledam zadnje gume ima malokateri obrabljeno do robu, ponavadi manjka še kar nekaj cm. Za šibkejše motorje pač izbereš krajše ovinke in lahko ravno tako uživaš (ne promoviram divjanja, da ne bo pomote). Če povzamem: do 110 potegne, pospeški so dovolj dobri, da nikoli ne delaš zastojev (razen v kakšen strm klanec) in lahko se prav uživaško voziš. Občasno se tudi sam kam peljem z Hyosungom 125 in mi prav nič ne manjka, oz. nikoli nimam slabega občutka.
  30. SharpNinja

Grobnik

Da se voziš za 80 EUR cel dan je v bistvu skor zastonj v primerjavi z ostalimi pistami, če hočeš vedet čas pa pač daš še tistih 20 EUR (al si pa nabaviš oz sposodiš une laptimerje za na zid, pa ga maš s sabo oziroma enga kolega prosiš, da stoji tm k prbit in štopa ), eni bi mel kr vse pa še da je pocen ....tko d sm kapo dol vsem k so pripomogli, d se je takle vikend zorganiziral , pa četud ne vem al sm se kak "mesec" boljš peljala k prejšnjič (če nis obremenjen s cajtom mogoče clo za odtenk bl sproščeno voziš in misliš na druge stvari npr. linijo ipd).
  31. aselak

Aprilia servis

Fak predalec ti je naredit tistih 20km do kranja...tipičen ljubljančan.....
  32. motozajebant

pice pri Emi
  33. biker77

KTM 1190 Adventure in R

max brzina..edini pomemeben podatek pri veliki enduri..
  34. KeC

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Po 4-ih super dneh v Sarajevu je bilo treba danes narediti 550 peklensko vročih in zmačkanih km do doma. Namesto, da bi še cel dan poležaval "u bašti" v odlični družbi je blo treba zaradi službenih zadev že zgodaj zjutraj štartati. Srečal še nekaj sotrpinov in ni mi jasno zakaj bi kdorkoli v takšni vročini rinil na motor v kolikor ni nujno potrebno ampak se verjetno tudi takšni junaki najdejo Slik ni ker se, razen tega da sem glavo tišal v mrzlo vodo in ledeno vodo vlival vase, ustavljal nisem. A sem že omenil, da je bilo jebeno vroče.
  35. Dare1

Grossglockner???

Od tu naprej bo bolj malo slik, ker je vročina vzela vsakršno veselje do turističnozvedavega vedenja. Cesta od Lienza do Spittala je ok, dolgi ovinki, kakšna vas, ob bolj primernev vremenu bi jo verjetno lepše doživel. V Spittalu sva se usmerila v hrib proti Seebodnu in se v jezeru dodobra ohladila (voda je bila prijetna in ne premrzla). Meni se je kopališče zdelo precej oguljeno, pri nas tako zanikrnega težko najdeš, pa naj me koklja brcne če razumem to avstrijsko superiornost. Voda je pa čista in verjetno še nikoli v svojih odraslih letih nisem toliko časa vztrajal v njej. Na koncu pa še preko Ljubelja domov, z obveznim postankom v eni gorenjski piceriji, kjer sva uživala v PRAVI hrani za PRAVO ceno. Da me na koncu tega zapisa ne bo kdo obtožil, da sem usmerjen proti Avstrijcem. Nisem, vsaj ne preveč . Še cenovni vidik: Če greste za en dan in solo, potem računajte z minimalno 30 evri + gorivo (če obrnete nazaj in ne gresta skozi predor), skozi predor pa 40€ + gorivo. Najina pot je stala 220€ + gorivo, s tem da se nisva ravno razmetavala, lačna pa tudi nisva bila. Torej drago za popi.....
  36. Dare1

Grossglockner???

Nato naprej Krožišče in levo do Francjožefovega Hohe. Ob poti na Hohe In že smo gor.
  37. Dare1

Grossglockner???

Mapa: Skupaj cca 620 km. Začela sva skozi Kranjsko Goro, Trbiž do mesta Pontebba in nato naprej do prelaza in smučišča Nassfeld na vrhu, pa dol do Tropolacha. Ta del gor je zelo zanimiv in se ga splača prevoziti. Pot po Italiji ni ne vem kaj, verjetno bi marsikdo pripomnil, da so ti kraji prav grdi. Razen že prej omenjene poti iz Pontebbe na prelaz, drugače pa ''ciganija''. Po dolini naprej do Kotschach-Mauthena. Lepo mestece z Lidlom na vhodu za nujno špecerijo Se nadaljuje po F1.
  38. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Na vroč dan človeka nehote vleče v hladnejše kraje. Prva misel je bila senca in pir na terasi, druga pa Ledena jama v Trnovskem gozdu. Pa sva šla, na OMV Postojna oskrbet se s tekočinami, potem pa mimo Postonjske jame, naprej proti vasi Bukovje in po makadamski gozdni cesti proti Podkraju. Od tam v dolino, v "kotel" Ajdovščina, kjer je kazalo 36.5°C Iz kuhinje pa nazaj v hribe, čez Lokavec in proti Predmeji po odlični novi cesti, eni boljših v teh krajih. Vse do slikovitega starega dela ceste s parimi tunelčki in useki, ter lepim razgledom v dolino na posameznih mestih. Na poti proti Lokvam je vmes odcep za Ledenico, S parkirišča, je par minut hoje do vhoda v Ledeno jamo, od koder so bojda vozili ledene bloke celo v Egipt. Vhod v jamo. Od tam naprej čez Trnovski gozd proti Lokvam in naprej proti Čepovanu, slikat propeler, postavljen v čast letalcev, ki so med drugo svetovno vojno v tamkajšnje kraje vozili hrano, orožje in medicinski material. Potem spust v dolino proti Dolenji Trebuši, po zanimivi predvsem pa prepadni cesti. Tam sem se res peljal počasi, ker če te tam sname s ceste padeš jako globoko. Na cesti proti Idriji je bila nesreča, nek možakar je zdrsnil in je bila cesta zaprta. Pa nas je prijazen policist, zbrane voznike motorjev vseeno spustil mimo. Moped sem pa tudi kar lepo umazal ... sem pa vsaj gume spucal na poti proti domu. Ni bilo neke blazne kilometrine, se je pa zadnje kolo precej večkrat zavrtelo kot prednje
  39. jure22

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker sem postal novopočeni motorist, sem se odločil, da sprobam motorček še na malo daljši poti, potem, ko je dobil tudi nove gumice. Začel sem v Ljubljani, do Kranjske Gore, čez Trbiž do Pontebbe. Tu sem zavil na prelaz Nasffeld, na avstrijsko stran, pa potem levo, in še čez Plockenpass do Tolmezza. Od Tolmezza pa nazaj do Trbiža je cesta fenomenalna, dovolj široka, hitra, skratka super. Nazaj čez mejo v Rateče in Ljubljano. Lepih 460 kilometrov s super motorčkom.
  40. levanjogazarini

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čuvaj se da te v tem položaju ne bi kdo od zadaj...
  41. orcus

TC Motoshop

eni pravijo ni vse v denarju, jaz pa vem, da je denar osnova in šele potem se začnejo gradit dobri in fer odnosi...
  42. LoloMen

Par vprašanj

odvisno kaj kupiš
  43. BIZIXXX

Ducati (splošno+čvek)

Kdaj si pa ti govoril z Novo Motolegendo, sej že od leta 2010 ne delajo več? Mogoče si mislil AC Kondor- Motorist? Cena ki sem jo dobil je bila čist obična cena z 15 procentnim popustom. Kondor bo po mojem mnenju samo še zaprl Ducati štacuno. Podn od podna, vse kar je še tam, je čist zblojen direktor, vsi ostali so že ušli. Dobave rezervnih delov praktično ni, servis ne dela oziroma mehanik je šel na svoje, in nimajo nikogar ki bi to vodil naprej, itd....Upam da se zgodba čim prej zaključi, in da uvoznik postane nekdo kompetenten, zagnan, sposoben, nekdo ki bo že v štartu vedel da si v enem letu ne more povrnit vložka, nekdo ki bo delal na dolgi rok. Z sposobnimi sodelavci, ki znajo načrtovat in obvladovat prodajo, poprodajo, garancije...itd Ja priporočam Urbančiča, mojga 1098 šraufa že od leta 2008, 100% zadovoljen z ceno, delom, in predvsem odnosom
  44. Demon

Kdor zna, ZNA!!! Vsa čast #93!!! :hooray:
  45. Darko3g

MOTOGP 2013

Rossi je car - zlasti po obnašanju. Skoraj ne verjamem, da je veselje v cilj zaigrano. Očitno se veseli tudi uspehov drugih. Enako kot v Assenu je čestital Bradlu in prisrčno objel Marka, kljub prehitevanju. Mislim, da je pri vseh svojih uspehih tako zadovoljen s svojo kariero, da tekmuje le še zaradi užitka in privošči uspehe vsem, ki so dobri. Sem prav vesel, da ne navijam za nikogar in sem lahko vesel vsake dobre tekme in vsakega rezultata.
  46. rumenicestak

Fočk
  47. Jure007

MOTOGP 2013

Teli trije so face, ko so skupaj. Tudi ko so na stopničkah, je vzdušje veliko bolj prijetno, vsi sproščeni in dobre volje. To je potrebno v MOTOGP!
  48. NO_FEAR

R1 ...09, mini smerniki, Akrapovic...
  49. rot

tale pa mene prevaža :yes:
  50. Bremzer

Pogrešam

Anja,če ga pogrešaš - sex šop !