Showing content with the highest reputation on 31. 07. 2013 v vseh kategorijah

1. Borutt

"Postopka o prekršku, ki je bil ugotovljen s tehničnimi sredstvi in kršitelj s kršitvijo ni bil seznanjen, ni dopustno začeti, če od dneva storitve prekrška preteče več kot 30 dni, ko je bil prekršek storjen." To je iz zakona o prekrških. Preberite kakšno stvar, najboljše zakon, da ne boste nabijali v tri dni. Tudi z dokazovanjem prehitrih voženj ni problema; radar poslika kršitev. Kar se tiče kalibracije radarja, bodite brez skrbi, radar je kalibriran in "umerjen". Moram pa zopet napisati, da je Planina "dolga" 2 kilometra in je naselje, kjer je omejitev 50 km/h (razen en manjši del, kjer je 40 km/h). V tem naselju prebivajo ljudje, kateri so pešci, vozniki raznih koles, avtov, traktorjev in ostalih strojev. Sedaj se pa zamislite, zakaj vozite preko omejitve, zakaj prehitevate, zakaj ste tako agresivni in nepotrpežljivi. Omejitev je z razlogom. Mogoče bi pa lahko obrnili celotno stvar in bi vsi šli v domači kraj kršitelja prekoračitve hitrosti ter dan in noč gonili mimo njegovega doma in vseh njegovih krajanov. Kaj bi uživali. Namesto iskanja radarja, se raje posvetite cesti in vsemu dogajanju v prometu; lahko se komu na cesti prikaže nosorog. Velik, siv, s sabljo oborožen nosorog. Pa ne pozabite pozdraviti poštarja.
  2. t3hnik

BEST of Jadranska magistrala

Najprej da povem, da je bil tale oddih po balkanu, eden lepših dopustov nasploh, vsekakor pa najlepši dopust z motorjem in eden lepših potepov z motorjem. 1. dan: Priprava na štart, zadnji check-up opreme in gas do prvega postanka na 45.vzporedniku. Slika pred tablo je prvi in zadnji dan dopusta Na poti sva se ustavila v Jablanici, iz Prizna s trajektom na Pag, s prvim postankom v Zrčah na pijački, na Paškem mostu, ...itd. Kljub temu da smo računali prvi dan peljati vse do Splita, se je pot zaključila že v Zadru, kjer sva tudi poiksala prvi apartma. Šla sva v mesto nekaj pojest in pogledat zadar, staro jedro in znamenitosti kot sta tudi pozdrav soncu in orgulje 2. dan: Od Zadra spet na trajekt do Ugljana inn Pašmana, kjer sva se tudi ustavila na plaži nasproti otočka Garmenjak (zelo lepa lokacija). Spet trajekt Tkon - Biograd in nato proti Splitu. Seveda z ustavljanjem na poti v Primoštenu, Trogirju in na koncu končno v Splitu. V Splitu na rivi pijačka in iskanje apartmaja - spet zelo uspešno. Dobili v Makarski, jihaaaa 3. in 4. dan: Makarska. Odločila sva se za 2 dni, ker je bila Makarska prelepa, da bi jo tako kmalu zapustila. Biokovo sva tokrat izpustila, sva si pa zato častila 2 dni totalnega relaxa, od plaž do pohajanja do dobre hrane in poletnih radosti. 5. dan: Dopoldan pozen zajtrk v Makarski in nato na pot. Naslednja postojanka je bila v Dubrovniku, kjer sva si privoščila turistično pohajkovanje po štradunu in okoliških suvenir shopih, na koncu pa še pivičko in kavico. Nato pa nazaj na pot. Nalednji stop --> ČRNA GORA!!! Nekje do večera srečno prispela v Petrovac, kjer sva bila zelo lepo sprejeta + apartma rezerviran za dva dni. Nekaj pojedla v prijateljevi restavraciji sredi Petrovca, nato pa s klimo na 22'C sva zaspala kot ubita. 6. dan: Sveti Stefan, plaža Drobni pjesak, Ada Bojana (do Motička pred FKK), Ulcinj,... Po celodnevnem potepanju sva se vrnila v Petrovac kjer je čas kr zletel in že je bilo pozno, midva pa utrujena, večerja, pijačka, ..spavanac. 7. dan: Lovčen. Ker sva planirala kosilo v Sutomoru, se je pot odvijala od Kotorja, skozi neverjetno neskončne ovinke Njegušev do Lovčena na vrh do Njeguševega mauzoleja. Ogled, razgled in že je bila ura za se podat znova na pot ker čas kosila je bil že skoraj čas večerje Skozi narodni park do Cetinj. Tam sva tankala in pičla proti Sutomoru s tem, da namesto mimo reke Crnojevice in nato dol sem pomotoma prej zavil po neki vaški poti skozi kraje mimo katerih niti frend, ki je dol od 2007 ni nikoli vozil. Se je pa splačalo, ker sva na naši ozki, lukčnjasti in zelo nevarni poti srečali ŽELVO se z njo poslikala in pičla dalje, saj sva bila komaj na pol poti. Želva je tudi edino živo bitje, ki sva ga srečala na poti in se ne hecam... vse do vasi Gornji Brceli. Da ne dolgovezim, končno v Sutomoru, naročila, dočakala, pojedla, WOW ..odlično meso!!! 8. dan: Nažalost je bil to naš zadnji dan v ĆG in tudi predzadnji dan dopusta, zato sva spakirala kufre in nazaj na pot proti domu. Najprej v Kotor, kjer sva še malo po mestu pohajala in še par stvari nakupila. Tokrat brez trajekta okoli celotne boke kotorske. Naslednji postanek -- Neum v Bosni, To da so nas nategnili na bencinski za 5eur sploh ni toliko pomembno, kolikor dobra hrana ob sončnem zahodu v restavraciji Bonaca. Spet na hitrco poiskat apartma v okolici Omiša in na pot. Ob 24h sva bila v Ruskamen-u. Luna, morje in prijeten vetrič na našem balkončku nas ni pustil spat do 2h. 9. dan: Postanek v Omišu, plaža, morje, sonce in presneto dobra ampak prekleto draga hrana v restavraciji "Pod Odrnom" v centru Omiša. Naslednji postanek v narodnem parku Krka na ogled Krkinih slapov. Ker je bilo že pozno sva samo še posikala apartma in odhitela v Skradin pogledat mestece in pregledat urnike za odhod barkice v narodni park. 10. dan: Slapovi in besede v slikah Na pot proti SLO s postankom v Karlobagu ABRAKADABRA To je to lp, t3hnik
  3. Pajk

Testiranje Save na ridah
  4. Pajk

Zelo lepa slikca narejena danes na ridah.
  5. pajkica

Jadranska magistrala

od zadra (oz pred Zadrom) do Šibenika spustiš magistralko, pa greš čez benkovac... tam je ponavad prazna cesta od Šibenika do Splita greš pa skozi Vrpolje do Trogira...potem pa nazaj na Jadranko....tko se mal gužvi izogneš

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

... hja, glej... ti jih poceni prodam, pa jih znucaj še po robu....
  7. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Če je to spljoh dnevna vožnja. Zjutraj sem zlezel v še vlažen kombinezon po včerajšnjem 40km pranju, sem pa imel čeveljce lepše kot Pepelka. V Tolmin na šiht, potem pa po Baški grapi čez Petrovo Brdo v Škofjo Loko. Razen kratkih, normalnih delov ceste, je na tem odseku potrebnega precej potrpljenja. Vsevprek je polno lukenj, vegaste in razpokane podlage, to ni cesta-asfalt, kamennja in peska tudi ne primankuje. Za par domačinov ceste že ne bodo popravili, se ne izplače, pa še BDP-ja ne dvigne. Pazite, če boste tam okrog. Po Škofji Loki sem zavil desno za Radeče, čez Katarino, gostilna na prelepi točki je zaprta do 18. avgusta, V Krajnji vasi levo za Horjul-Vrhnika, ter na Ride pogledat, kva dogaja. S Krokarjem Grego sva malo popočkala, pojedla par `rmulinov (marelice), ter se poslovila. Razen norega strica na črni Hondi CBR RR 1000 RR, so na Ridah prevladovali Lahi brez talijanskih jajc, sta pa dva vozila gor in dol kot pr norcih. Goriziani. Na poti domov, mi je nizko zahajajoče sonce bilo naravnost v oči, sem šel raje od Razdrtega naprej kar po AC. Pa je bilo 250km pod ta zadnjo zelo razgibanih. Fotk ni, me je preveč treslo.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Piše se petek 26.07.2013 Rana ura zlata ura! Budilka začne špilat Ti ti ti ti moja rožica ob 05.10 in človek si lepšega bujenja skoraj ne more zaželeti Vsak normalen bi v petek delal, ker pa sem še za par dni sam svoj šef, sem se pač odločil, da si vzamem malo oddiha . Z Shibbyjem sem bil zmenjen na Dvoru ob 06.10, destinanacija KARLOBAG, prav zaradi napovedanih visokih temperatur smo se odločili za tako zgodnjo uro Na dvoru srečava skavte kako nemoteno spijo pod drevesom, par korakov stran od naju, pa me prebudi misel, če jima podariva eno udarno budilko? Pa pravi Shibby, da naj kar spijo naprej, da jim preveč ne pokvariva dneva . Glede na zgodnjo uro se nama ni preveč mudilo proti Črnomlju, zato sva naredila zgodnji jutranji fotki pri Hudičevem turnu, če kdo ne ve kje je to in za kaj se je uporabljal, lahko povem samo to kar vem... ....graščaki so meli notr ene fajn pojedine, pa dolge večerne orgije , vsaj tko pradi Discovery V Črnomlju smo mislili na tanartabul belo kavo v Napoleona, pa je bil tist pajzlc zaprt :glare: , tko da smo vseeno prišli do kafeta v drugem kafiču. Počakal sem še ženo pojedli smo zajtr in šibnili proti mejnemu prehodu Vinica . Lagano sportski jutranji stil. preko Bosancov do Vrbovskega in po asfaltirani gozdni cesti počasi proti Ogulinu. Kjer sta mogla TASH in Shibby spočit riti, moja se sploh še ni ogrela. Lep grad, nimam kaj rečt, sej bi si ga bolj detailno ogledal, a kaj ko sem mogel cel čas pazit na Shibbija in mu dopovedovat, da tisti vodnjak vseeno ni olimpiski bazen :grrr Po osvežitvi, se mi korajžno odpravimo proti Josipdolu in serpentinam, ki bi sledile na poti proti senju, ampak nam je GPS zatajil in smo zalutal v eno vokojebino v kateri, se je cesta že nekako začela spuščat ampak takoj za tem, pa spet vzpenjat, prišlo smo po enem asfaltiranem makedamu do zapuščenih kmetij...no sej po ene 45 izgubljenim minutah le najdemo cesto, bravo mi :grim . No in ko pridemo do serpentin na območju D23, se začne veselica za cestnega dirkača Dr. Shibby.ja. Razgled nad Senjem trga gate! LOVE is in the air :grim Nekak v toplem tempu do Senja, kjer se začne grill veselica, prvo oblivanje znoja in kuhanje v lasnem soku , pa ne, sej je blo samo ene 36 stopinj . Od Senja, bo razgretem asfaltu do Karlobaga na zasluženo kosilo, ura že okoli 12.oo sonce na najvišjem položaju, temperatu že primerne za pečenje jajc na tanku od motorja. Kosilo v OK gostilni ob OK hrani in ob odličnem razgledu na morje Lačen si full bolj ORANŽEN! Ma al je blu tku fajn, da smo v senci borovcev zabili ene dve ure :grim , med drugim smo nadgradili tudi GPS Pa po tem pojedli še čapalinke, palačinke, al pač nekaj od tega, si zarad vročine nism zapomnu imena No morje je vabilo, da bi skoču not, ampak ura je pa pravila, naj se čim prej spravimo, ker nismo glih blizu doma , pa smo šli nucat gume po cesti proti Gospiću , ajmemeni kak razgled, sej ne veš, al bi gledal cesto al morje :grim Na onoj strani, se temperatura spremeni :grim na nižje, kar je dobro delo, glede na to, da smo prej bolj kot ne dihali kot ribe na suhem. Pokrajina se v nekaj kilometrih spremeni v trenutku, cesta še vedno lepa napram našem Macadamu :grim peljemo peljemo, peljemo....in smo na Plitvičkih jezerih , ker me preseneti grati parkiranje motorja in odgovor na moje vprašanje ko sem hotel plačat vodo, jeli može platiti u eurima?..."nemože", ajde jebote, al smo v EU al ne, lahk bi vzel tistih 5€ za vodo, ampak on iz principa ne, ker je baje pri prodajalni vstopnic menjalnica...ma dej kr neki...gužwa pa tudi, kot da kaj zastonj talajo :grim Terensko pranje čelade Po tem ko smo se napili do podna....vode, smo šli dalje :grim , po eni ozki cesti do Josipdola, se je pot kr vlekla, pol smo pa rekli, da gremo spucat pajčevino in pajke kar na avtocesto Preko vinice spet nazaj v slo :grim , v črnomlju še na uno kafe z SLVR.jeA in potem lepo po mraku domov :grim Prijetnih, lepo izkoriščenih 577km v tabulš družbi
  9. BOBO RACING

Grobnik

Drugi vikend v avgustu se bo dogajal 6.KING OF GROBNIK ta je v najbolj vročem terminu, zato osvežitev ne bo manjkalo, lubenice, bazeni, vodni baloni.......(slike od lanske podelitve ) -program je enak prejšnjim vikendom: -petek ENDURANCE - 2 uri -sobota, KING 600 (+750), KING 1000 - 8krogov -nedelja, 600, 1000, BOT, +40, vse 6 krogov. nagrade do 5.mesta. za nas cena ostaja enaka 80€/dan (petek) ter 100€/dan (sobota, nedelja) z treningi, meritvami ter dirkami! Se vidimo!!
  10. shibby

cestni objestnež
  11. igr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj domov v MB iz Biograda n/m. Peklenska vročina do Plitvic. Ko sem v Plitvicah po hidracijski pavzi štartal dalje me je dohitel en majster z GS Adventurjem. Ker sem domneval da se mi nebo odlepil od tablice, sva ga kar malo bolj veselo vžgala do Slunja . Mater je fajn ko ne voziš sam. Ded me je od veselja v Slunju kar na pir povabil :notworthy: . Se je izkazalo, da je prijazni možakar (meni se zdi Goran) iz Zaprešiča. Pir je pasal v hladu ob Slunjčici. Sva mislila skupaj nadaljevati do Zagreba, pa sva se pred Karlovcem razšla. Jaz tankat, on pa gasa proti domu pred dežjem. Da nebi imel majice s kratkimi rokavi mokre . Od vse sreče, da sem se do MB nekako izognil nevihti, sem po poti za spomin nabral še nekaj hrvaškega mrčesa
  12. PURPLE

BMW R1100GS - letnik 1998, malo si ji leta in uporaba pa že poznajo.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zgodnje jutranje vstajanje je včeraj obrodilo sadove – mi je ratalo štartat celo ob osmih Za začetek malo mučenja po AC do Jesenic, potem ven in do Rateč, kjer sem šla seveda tankat in nabavla malco. Potem klasično vijuganje mimo Tolmeča (Tolmezzo), od tam pa na zahod čez Ampezzo in … Nato malo mučenja s počasno vožnjo v kolonah čez Pieve di Cadore do S. Vito di Cadore zaradi gneče na cesti, od tam naprej pa je bilo že boljše... v Cortini sem zavila na zahod… In čez prelaz Falzarego… Na drugo stran Do tega križišča, kjer sem zavila levo v smeri proti Bellunu Spust v dolino… Mimo jezera Alleghe Tu je bilo »le« prijetnih 32 C Naprej na jug v smeri Agorda... V Agordu sem hotla it tankat in ugotovila, da mam bankovce samo po 20 EUR (ker tank še ni bil tolko prazen, sem napajanje Kwakija prestavla na naslednjo bencinsko).Tam sem spoznala Angleža, ki je na dopustu – iz Slovenije je prišel v Italijo, v Dolomite – čisto navdušen nad noro dobrimi cestami. Je potarnal da je pri njih še tam, kjer je dobro za vozit, vse polno policajev. Sva rekla še par besed, potem pa vsak v svojo smer - na severovzhod čez… In naprej v dolino… V Villa desno - na jugovzhod, na prvi bencinski tankat. No ja – ene 15 min skupaj sem se matrala :grrr in potem še uni stric, ki je prišel zraven - da je avtomat vzel bankovec za 20 EUR – sva probala 5 različnih preden ja ratalo. Nalila do vrha in gasa naprej proti Longaroneju – super ovinkasta cesta! Tam potem čez reko Piave… do… Ker je bila ura že skoraj štiri, je bil že skrajni čas za pavzo in malco, ki sem si jo privoščla v senčki na klopci na vrhu prelaza (tudi v senci je bilo noro vroče in soparno). Ker ni blo dosti časa za posedat, sem že kmalu nadaljevala pot v dolino čez Cellino… in spet vijuganje do jezera Barcis … In naprej čez reko Cellina proti… Od tam naprej sem se malo zgubljala ker se mi ni dalo ustavit da bi obrnila zemljevid (je bilo čisto prevroče ) sem vozila tako – po spominu in orientaciji in prišla čez reko Roiuzza… potem pa Flagogno in malo napre še reko Tilment (Tagliamento)… Od tam na severovzhod do Humina (Gemona del Friuli) in Artegno… Do Čente (Tarcento), tam pa nazaj na severovzhod proti dolini Muzcev (Valle di Mussi)… Čez mejo in potem na klopco na krajšo pavzo – pretegnit krake in spit tekoče poživilo za pot do doma. Moje meditiranje na klopci je kaj kmalu prekinlo grmenje. Spodaj v smeri proti Tolminu ni zgledalo najbolj prijazno, zato sem odločla da se vrnem ob Soči – čez Novo Gorico in Štanjel – tam spet tankat, potem pa čez Dobravlje… in Štorje proti Senožečam… Čez Postojno in prazne Ride nazaj domov. Nabralo se je 760 (759 ) kilometrov, zmatrana in vesela - pa sem jo le dočakala - prvo furo v Dolomite letos
  14. Pajk

Aja pa da dodam še, da sva s kolegom zamenjala motorje v nedeljo. Ima isto fazerco, isto trše olje v vilicah (15), zadnja fedra na štirici, ista kilaža kot jaz in on ima nove Conti sport. Niti približno se nisem mogel z njegovo peljati tako kot z mojo. Pri njegovi nisem dobival tistih povratnih informacij o dogajanju sprednje gume na cesti. Nekako na "blef" sem vozil ovinke. Guma je držala, limala...samo ni bilo to tisto. Istega mnenja je bil tudi on, ko je sprobal Savo. Definitivno bo tudi on pristal in ostal na Savi. Pa je motorist že skoraj dvajset let, tako da mi tudi njegovo mnenje šteje.
  15. Pajk

Za moj stil vožnje...fenomenalno. Ogrejejo se praktično takoj, gripa noče in noče zmanjkat, feedback je odličen...skratka mojo vožnjo so popeljale na čisto nov level. Sava je naredila gumo kakor je bog ukazal da mora bit. Po mojem mnenju je to trenutno najboljša guma na tržišču (za cesto seveda) in najboljši slovenski proizvod do zdaj . Mal me je strah, da ne bo imela neke hude kilometrine, ampak definitivno ostajam na Savi. Ne vem sicer kako se obnese po mokrem in kako se obnaša ko je proti koncu. To bo čas pokazal. Skratka guma TOP!!!
  16. Irencko

fock ;-)
  17. hajoktejn

Nope, zajebu si
  18. Snečer

KTM 1190 Adventure in R

Si ovcica al kaj? :-) naj divjajo, slej ko prej jih ujames povsem spocit pa se nevarnih situacij, tipičnih za skupinsko vožnjo, ne bo. Jaz se izogibam vožnji v skupini. Tudi, ko se vozim z avtom ne rabim skupine.
  19. Terminator

Jadranska magistrala

Krenil ob pol šestih. Knežak 10 stopinj. :-0. Kava v Karlobagu. Burja od Senja do Zadra. Sam na cesti. Makedama ni več nič. Od Zadra do Splita tragedija. Promet da se ti zmeša. V Splitu ob 12-ih. Drugače super. I like Magistralka. :-). Ampak s športakom kr sesut. ;-).
  20. GregaSLO

Malo poglej naokoli, a mormo 100X limat kje je radar?!? Še poslikal sem ga ko je bil v akciji lansko leto.... Malo uporabi SEARCH pa bo ane? http://www.motosvet.com/tabla/topic/4851-stop-policija/page-117#entry1937058 Pa še nekaj opažanja sicer od takrat:
  21. motozajebant

ta vikend verjetno pridem malo gor :grim da vam čika MZ pokaže.... kako se klopce greje
  22. Bojč

Domobranci so slavili nad Horjulom

Sicer nimam pojma, kaj so mulce učili čez mejo-očitno nekaj diametralno nasprotnega, kot so nas "omladino titovo", glede na tale tvoj spis in na vse ostale nazaj, vendar bi si vseeno drznil dati tole pripombo: Morda je dejstvo, da je bil Dolfe avstrijc in avstrijci okupatorji, kaj pomagalo k temu, da tudi njihova(poraženska) verzija resnice ni ravno suho zlato. BTW paštašutarji se vedno bolj glasno in ponosno razglašajo za nasprotnike nacizma in za borce za svobodo. In rižarna je bila po njihovo "le" prevzgojni center. Pies: kar se pa svobode govora tiče, pa si upam trdit, da je sedaj, ko cvete ljuba nam demokracija, veliko bolj preganjana kot tedaj. Samo preganjalci so si nadeli rokavice.
  23. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je bila za včeraj napovedana peklenska vročina, sva se z motozajebantom odločila, da dan preživiva ob Kolpi. Ob 8h sva štartala iz Lj. vozila turistično do Kočevja, kjer sva si privoščila čaj (kaj naj drugega človek pije v tej vročini :closedeyes: ?) Okoli 11h sva prispela na željeni cilj v Kuželj in se vrgla v hladno reko. Po ene 3h urah lenarjenja sva se odločila, da bi bilo fino še malo zapeljat se :grim . Gneča taka, kot da bi se cela Lj. preselila tja. Iz Kužlja sva šla do Vinice, Črnomlja, Metlike, Novega Mesta in v kraju Gorenja Stara vas, čas izkoristila za ogled gradu: Grad v Gorenje Stara vas, če ima grad kakšno drugo ime, ne vem ... rekreacijo in... poziranje Pot naju je nato vodila do samostana Pleterje In muzeja na prostem Pleterje Ker pa je v bližini še Kostanjeviški grad, sva se zapeljala pogledati tudi to Nazaj sva se peljala mimo Škocjana, Mokronoga in skočila pogledati še: Grad Bogenšperk Naredila sva okoli 360km, se izognila hudi vročini in lepo izkoristila dan. Bilo je top :hooray:
  24. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Na vroč dan človeka nehote vleče v hladnejše kraje. Prva misel je bila senca in pir na terasi, druga pa Ledena jama v Trnovskem gozdu. Pa sva šla, na OMV Postojna oskrbet se s tekočinami, potem pa mimo Postonjske jame, naprej proti vasi Bukovje in po makadamski gozdni cesti proti Podkraju. Od tam v dolino, v "kotel" Ajdovščina, kjer je kazalo 36.5°C Iz kuhinje pa nazaj v hribe, čez Lokavec in proti Predmeji po odlični novi cesti, eni boljših v teh krajih. Vse do slikovitega starega dela ceste s parimi tunelčki in useki, ter lepim razgledom v dolino na posameznih mestih. Na poti proti Lokvam je vmes odcep za Ledenico, S parkirišča, je par minut hoje do vhoda v Ledeno jamo, od koder so bojda vozili ledene bloke celo v Egipt. Vhod v jamo. Od tam naprej čez Trnovski gozd proti Lokvam in naprej proti Čepovanu, slikat propeler, postavljen v čast letalcev, ki so med drugo svetovno vojno v tamkajšnje kraje vozili hrano, orožje in medicinski material. Potem spust v dolino proti Dolenji Trebuši, po zanimivi predvsem pa prepadni cesti. Tam sem se res peljal počasi, ker če te tam sname s ceste padeš jako globoko. Na cesti proti Idriji je bila nesreča, nek možakar je zdrsnil in je bila cesta zaprta. Pa nas je prijazen policist, zbrane voznike motorjev vseeno spustil mimo. Moped sem pa tudi kar lepo umazal ... sem pa vsaj gume spucal na poti proti domu. Ni bilo neke blazne kilometrine, se je pa zadnje kolo precej večkrat zavrtelo kot prednje
  25. cb1300

Vtisi z dnevnih voženj 2013

stara pošta, levo na makadam...predjama, nanos, podnanos, ride....
  26. Fazer03

Jadranska magistrala

Nekaj fotk iz Sarajeva: izvir reke Bosne: Zjutraj pa iz garaže izpod hotelčka čez nekakšen passo (1383 m) v smeri Foče in naprej po dolini Sutjeske in mimo Bileće in jezera do Trebinja in čez mejni prehod BiH/MNG v Hercegnovi: Naslednji dan pa je bil namenjen za ogled Kotorja in plezanje (nad Kotorjem je asfaltirana cestica) na Lovčen: spust pa na drugo stran v Cetinje in čez Budvo nazaj v Kotor: Kotor in "gužva" na pomolu za križarke: odpljuje ena, se priveže druga in tako cel dan ... Pogled iz cestice, ki te pripelje na vrh Lovčena, pa je na Kotor res dober: Na vrhu pa peš tunel v prenovi in še za vzorec snega: Petek in sobota pa sta bila dneva za povratek: prvi dan do Vodic pri Šibeniku, drugi dan pa do doma. Povzetek: kilometri s tema dvema: Bencin po: 1,1 € (Bosanska krajina); 1,2 € (BiH); 1,4 € MNG in Cro. LP Mi2
  27. rumenicestak

Fočk
  28. Dark

KTM 1190 Adventure in R

Moj dosedanji moped je bil KTM 950R. Super zadeva, z dovolj zmogljivim agregatom in izjemnimi voznimi lastnostmi. Edina pomanjkljivost tega motocikla je trdota, ki je bila še zlasti moteča na daljših relacijah. Trdoto sedeža sem delno omilil z gel sedežem, vendar nezadostno. Kar nekaj časa sem iskal udobnejši motocikel s podobnimi voznimi lastnostmi. V ožji izbor so prišli Ducatijeva Multistrada, BMW 1200 GS in KTM 990 SMT. Ducati mi je vizuelno najbolj všeč,rost ima zmogljiv agregat, vendar sem ga moral "tišati" v ovinek. BMW 1200 GS je izjemen motocikl, zelo udoben in vodljiv, vendar ima za moj okus premalo zmogljiv iagregat. KTM 990 SMT je izjemno vodljiv, ima zmogljiv agregat, vizuelno mi je všeč, vendar premalo udoben. Torej: letošnji model KTM 1190 Adentureje končno pravšnji moped zame. Je lahko vodljiv, v ovinek pade skoraj kot moj nekdanji KTM, vizuelno ni napačen in ima izjemno zmogljiv agregat. Čeprav sodi novi Adventure v razred velikih endur, se ga vozi kot cestni motocikl. Sam ga ne vozim več kot 180, čeprav je končna hitrost dosti višja. Pa saj bi bilo z mopedom nekaj narobe, če bi s kubaturo 1190 in 150 km imel končno hitrost 180. Če kdo želi na mopedu takšno končno hitrost, naj se pač ozre v razred okoli 600 kubikov.
  29. I30

Komunisti odkrito pozivajo k umoru

Čakam! Pira ni več, kokic zmankalo, filma o komunističnih grožnjah pa kar še ni!
  30. pajkica

Nasmeh...

filane paprike feel feet on floor again....

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

... bemti, ste me sprovociral s to obrabo gum, da sem šel še na svojega gledat... ... ja , tudi pri meni je desna stran gum bolj obnucana.... ... spet. Prilagam slike GP Racerk... spredaj M ( po prevoženih slabih 8000km), zadaj E (po prevoženih slabih 4000km). Motor V2, 130KM. Spredaj desno Spredaj levo http://shrani.si/f/V/Id/4FMUxCbc/imag0863.jpg[/img Prednja guma http://shrani.si/f/1p/56/4Ho3x64Z/imag0859.jpg[/img Zadnja leva stran http://shrani.si/f/1z/G5/giiha8L/imag0855.jpg[/img Zadnja desna stran http://shrani.si/f/E/Dc/2HrPehWd/imag0854.jpg[/img ... in ravno tako kot na vseh dosedanjih gumah mi dela "jezičke" na profilu zadnje gume.... ... in, JA!..... gume so zrele za zamenjavo!
  32. GregaSLO

http://www.motosvet.com/tabla/topic/4851-stop-policija/page-117#entry1937058 tukaj je bila ta debata...
  33. wix

Lahko je zdej bit pameten kje so radarji! Kje je bla tale debata eno leto nazaj... bemti!
  34. mixxx

Redarstvo je dolžno poslat pošto v največ 14 dneh. Če mine 14 ni odkar si šel tam mimo si lahko brez strahu
  35. Profi

Grobnik

Ne se jezat, sej nisim mislil kot ne vem kakšno kritiko, meni je vseeno za transponder imam itak svoje lap timerje, razmišljam pa kot nekdo ki je prišel dol, po možnosti brez koga, ki ga je pripravljen štopat. Sicer pa, itak sem napisal, da vem, da ni drago. Osip 600 posebej na dirkah s skupinskim štartom pa je možno razumeti s tem, da marsikateremu iz 600 klase kak rahlo, počasnejši tisočak pošteno zbije tempo. Če se na dirki skupaj najdeta 1000 in 600, ki sta približno enako hitra na krog, na cilju ne bo nikoli 600 spredaj, celo če je 600 rahlo hitrejši ne, ker skozi ovinek le malo počasnejšega od sebe ne boš nikoli prehitel, tisočak pa po ravnini, če po ovinkih ne zaostane preveč, z lahkoto pride mimo .
  36. Labradorec

Idijoti na križišču

Spoštovan MZ: ko nekdo (=ICE) zapiše tako stališče ( ... vsaj za slovenske plave kretene. slovenije se izogibam. ni vredna mojega denarja.) , še posebej če je moderator na MS, si res ne zasluži nič drugega, kor pa da ga nekdo dobro 'ošamari'. Morda se sliši pretepaško, ampak s takimi seronji, ki nam pamet solijo onkraj naše državne meje in naših zakonov in pravil, bi jaz na hitro opravil po 'pretepaško'. Brez odvetnikov, brez zakonov: vsekal bi ga na gobec, da bo drugič dobro premislil, kaj zine na forumu. Jaz se rad zapeljem v avstrijo, pa četudi sem tam že plačal kazen njihovim 'zelenim kretenom', se bom tja še zmeraj rad vračal in užival v lepotah njihovih cest, planin, itd .. Če bi jaz bil na mestu 'odgovornega urednika MS', bi ICE-a nedvomno takoj izključil iz teama moderatorjev: preveč je že nasral dreka na MS. LP
  37. BREITNER

TC Motoshop

Hehehe, kaj si prišla z globokim dekoltejem in miniko ? Čeprav je to dvoumno, ko praviš; da so ti uredili in posprejali "zadevo" .
  38. motozajebant

TC Motoshop

Seveda, vsak obisk katerekoli trgovine je v domeni kupca.... Kupec je tisti ki hodi z denarjem naokoli in izbira med ponudniki... In ne razumem ene same stvari tukaj v tej temi... Vsi se spotikate ob "negativne" komentarje, medtem ko je napisanih veliko pozitivnih komentarjev na račun TCja (tudi to nekaj šteje mar ne??)... Jaz osebno ne vidim nič slabega v tem, če človek pokomentira njegovo izkušnjo, pa naj bo dobra ali slaba.... Iz vsake slabe izkušnje se lahko trgovci marsikaj naučijo... Sicer pa, je tema ustvarjena samo za dobre kritike in metanje peska v oči mogoče??? lp, mz
  39. siks

TC Motoshop

sam tudi delam v prodaji s strankami, pa si tega, da se s kom ne ujamem preprosto ne morem/smem privoščiti. dober prodajalec se ujame z vsakim kupcem. je pa res, da so stranke lahko "patologija"...
  40. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Samo tukaj bi pa lahko naredil en skok na glavo "za publiko" Opozorilo za otroke:Ne skači v vodo, če nisi prepričan o njeni globini!
  41. pajkica

kva te briga.....
  42. MARE 65

Idijoti na križišču

Mene je zadnjič en pošprical, ampak je imel tako lepo dišavo notri, da sem mu takoj odpustil
  43. Hudoba

TC Motoshop

Joj, komunikacijskih sposobnosti in predvsem obcutka za posel pa res manjka... To od kdaj je clanica in koliko postov ima ne pomeni da nima pravice napisati svojega mnenja. Sicer pa tudi ce bi bil to account konkurencne trgovine (kar mislim da ni), bi ti moralo biti pod castjo se spuscat na tak nivo. Bodi pac se boljsi in bos sel konkurenci se bolj v nos, namesto, da po forumih "lovis" zlobneze, ki imajo "zle" namene. Se strinjam, da fantje v trgovini lahko zajebejo, saj smo vsi ljudje in delamo napake. Ampak na forumu, kjer imamo cas premisliti kako bomo nekaj napisali si predstavnik podjetja takega odgovora nebi smel privosciti. Pa nivo odgovora njej ni bil edini ki je skregan z ustreznim odnosom do strank. p.s.: A mojih 447 objav bo dovolj, da se me bo resno vzelo?
  44. gregorjanc

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No da ne bo preveč vse skup , bom pa še jest dodal kaj se nam je dogajalo zadnji 2 nedelji . Torej prejšna nedelja je bila destinacija Malta (Avstrija) čez Ljubelj na Celovec proti Villachu do Gmunda mimo Spittala in končnega cilja Malte (nadmorske 1950m). Seveda vse po normalni stranski cesti. Je blo nekje okol 600 km. Pogled proti jezu. na jezu izjemna panoramska konstrukcija višina jeza znaša 200 m kdo od tuki :notworthy: (sam škoda ka ni moj) Ta nedelja pa je bila Gorenjsko obarvana. Ma smo študirali da bi šli proti morju, ampak zaradi vročine pa gužve smo se raj odločili, da gremo v hribe. Pot nas je vodila do Škofje loke čez Železnike na Soriško planino do Bohinja, od tu na Pokljuko in nazaj na Bled proti Tržiču čez Golnik proti Trzinu na Litijo čez Bogenšperk na Trebnje proti domu. cca 500km Nekje na Soriški pa jest in moja boljša polovica to poznate aaaah kak fajn hlad je bi gor že rahlo utrujeni nekje pod Pokljuku na jedači in pijači (mislim da je blo pr Anžičku-zelo dobra hrana) seveda v Trebnjem pa obvezno na najboljši sljadoljed. Sej vtisi so bili lepi, sam kaj ko me še zdaj špona od naporne vožnje .
  45. glažar

Črna Gora - Žabljak, Durmitor

Žabjak ,Trsa, Kanjon Pive,me vsakič ko jo prevozim fascinira
  46. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj sem si zaželel ponovno en malo ovinkov. Na kratko: Piancavallo-Barcis-Andreis-forcella Pala Barzana-Poffabro-Tramonti di sotto/mezzo/sopra-passo Rest-Moggio Udinese-sella Cereschiatis-passo Pramolo(Mokrine)-Villacher Alpenstrasse-Korensko sedlo-Vršič. Na dolgo: Štartal sem zjutraj že ob 06.30 in jo po nabavi vode zase (napoved vročine) in napojitvi konja ucvrl po AC do izvoza za naselje Porcia pri Pordenonu. Že takoj po Devinu me je oblil prvi val jutranje sopare. Wauu..., danes bo pa sauuuna. Po AC sem jo udarniško pičil do vrha Piancavalla, kjer sem si privoščil eno čik pavzo in kofetek. . Utrinki: Po cca. 30 minutni pavzi sem jo odpeketal do Barcisa, kjer je še v jutranjem miru počivalo jezoro Barcis. Nato sem nadaljeval za vasico Andreis (pred vstopom je tabla....leta 1996 je vas praznovala 1000 let obstoja), tu sem samo naredu en giro po ozkih uličicah in sem se vnil do križišča ter zavil za prelazek Pala Barzana. Cesta je ponekod rahlo uničena, vendar normalno prevozna. Po spustu sem prispel na cesto, ki pelje preko prelaza Rest v Medis. Pred napadom na prelaz sem poslikal še jezero Tramonti.... .... ter nadaljeval čez prelaz Rest, kjer so nastali naslednji utrinki. Po prihodu s prelaza, preden sem prečkal reko Tagliamento, sem naredu eno pavzo. Ker je bil mehur malo poln, sem se hotel olajšat v Dixi-ju, ki je bil levo od spodnje slike. Ko pa sem odprl vrata WC-ja.....hmmmm.....me ni tiščalo več. Pogled na to, bi odvrnil še brezdomca, ki je že 30 let na cesti. Skratka...za .Kasneje sem videl 20m bolj levo še en stacionaren WC, ki je bil....zglancan v nulo (vsaj napram Dixiju). V glavnem po pavzici in hlajenju v prijetni senčki sem odpeketal dalje ter se v Villa Santina ustavil in pojedel kosilo. Ura je bila 12.30, ko sem ponovno osedlal konja in nadaljeval za Moggio Udinese, kjer sem preko sedla Cereschiatis prišel v Pontebbo. Tu sem napojil konja in nadaljeval na vrh prelaza Pramolo, kjer sem si v senci privošču eno čika pavzo. Po spustu sem nadaljeval za Hermagor in v naselju St. Stefan im Gail zavil levo in nadaljeval po cesti za Bad Bleiberg v Villach. Tu sem se povzpel na zloglasno Alpenstrasse. Cesta bi bila perfektna, če ne bi imela zalivk (parkrat me je pošteno odneslo.) Tudi pri Fritzih so začeli šparat...katranasta zalivka in omejitev 70...pa je (verjetno smo jim za vzgled). :grim Po kofi in čik pavzi sem ob 16.10 nadaljeval v dolino. Tu sem po cesti 83 nadaljeval za Korensko sedlo. Po prihodu v SLO sem jo ucvrl čez Vršič. Zelo me je razočarala cesta čez Vršič (severna stran). Take pogrebščine od ceste še nisem videl nikjer po tujini, še pri nas najbolj skozlana cesta je boljša od tega . Včasih sem imel občutek, da vozim po cross progi. Orco ladro, če želiš uničit motor se samo vozakaš gor in dol po severni strani. Južna stran je malo popravila vtis....samo tisti grenak priokus v ustih še vedno ostane. Tako Gorenjci...ko ga boste popravli...mi javte, da bom šel stestirat to čudo. Nadaljeval sem skozi dolino Trente proti Kobaridu. Pred prihodom v naselje Trnovo ob Soči so me vozniki blendali...sem takoj vedu, da je nekaj bilo. Dva avta sta fejst počla. Verjetno ni blo nobenbu nič resnega, ker so bili vsi zunaj. Po vijuganju skozi razbitine, sem nadaljeval v Kobarid. Ko pa sem bil cca. 100 m od nesreče je ena baba s focusom prehitevala kolono vozil v škarje. Jst sem se stisnu, kar se je dalo :xx: , kot tudi prvo vozilo v koloni, da je ta kokoš imela plac. Itak je potem zlajfala, da je komaj ustavla...kak dober meter od razbitin prvega avta. Po tem sem res nadaljeval proti Kobaridu in tam kjer je še ozko (pred Kobaridom), sem ahtal, da me ne bodo Gasilci nasadili na kamjon. V Kobaridu sem si privošču eno kofi in čik pavzo ter sem še napojil konja ker na hlape glih ne gre. Nadaljeval sem ob 18.45, tako da sem domov prispel čez eno uro. Bilo je sončno in super brez policajev in nabralo se je 602 km, četudi mi je una baba s focusom popestrila trenutek mojega življenja, grenak priokus Vršiča je še vedno prisoten.
  47. DXR16

MOTOGP 2013

Marquez je pravi NORC :hooray: :notworthy: Na koncu dirke je samo Rossi lahko tako odreagiral do Marqeza. Vsi drugi bi se na njegovem mestu pizdili,pritoževali..... Rossi je pravi športni poštenjak

Kaj si mislite ženske o moških

... jest se ti nekam prisesam... ti žvrgoliš....
  49. krucymucy

Plačilo nadomestila uporabe cest

Zunanjemu opazovalcu se zdijo kontrole redke.
  50. Ruf

STOP Policija !

če ni blo nobenga notri, zakaj ga nisi polil z bencinom in zažgal