Showing content with the highest reputation on 01. 08. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zumo je v nadaljevanju spet našel prelepe ceste proti Đerdapu.... :surrender: No cesta je začela počasi terjat davek od Kawasaki mena........Kawa je bila popolnoma v redu toda Dami34 je slišal vsemogoče šume in zvončklanja,nisem mu povedal toda to je bil KTM Bosanci so znani vsepovsod :hooray: Počasi se prebijemo do Donave,na drugi strani Romunija in vetrne elektrarne.... Cesta zanimiva razgibana,promet urejen,ljudje v Srbiji se držijo strogo omejitev,kazni so visoke.Policaji imajo radarje,ki ko izmerijo prekoračeno brzino avtomatsko pošljejo zaznamek v terminal,se pravi nema više cenkanja,zato pazljivo!!! Tu je reka Donava na njeni poti najožja... prespali smo v Tekiji pri prijateljih,ostali smo 2dni.Pokazali so nam znamenitosti in nas zapeljali z čolnom po reki. Baba Rada je gostila seljaka Miki je bil naš skiper,Dami34 je bil navigator,lepši polovici pa animatorke..... Še iz Rimskih časov.......vse sem vedu,pa sem pozabu,njihova šljiva deluje amnezično In še na Romunski strani..... In še najožji del Donave iz druge strani .) In še za Pajkico in Snecerja vpogled odlomka na snemanju Titanik III Tako se je avantura na Đerdapu končala,zgodaj zjutraj smo krenli proti Romunski meji......Lp

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No da ne bodo samo kave pa rogljički in moteči osebni albumi še nekaj utrinkov iz vtisov ....... :evilgrin: Ker se nismo želeli voziti po glavnih prometnih žilah smo občasno z Damijem34 naletela tudi na take makedamske odseke. Jaz imam motor narejen za takšne poti,primerno obut. O Kawi SX pa presodite sami,je blo kar zanimiv spljoh za šoferja Kawe No zdel se mi je kar vesel.... :blink: Bojni posvet kako naprej in kje,Kmetica pa v elementu dvigovanja morale Kawa menu Končno pridemo spet na asvalt in pičimo za Bjelino (Stanešiči) Ljudje prijazni ,topli in patriotski Po nekaj več kot 600km prispemo v Etno selo in si privoščimo udobno prenočišče .) Še par slikic iz pravljičnega sela Ja veselje je bilo po hrani še večje,Dami se zadržuje,kasneje je skočil iz mosta in od radosti zaplaval Nasledni dan smo odrinili naprej,destinacija Đerdap(Tekija)

KTM 1190 ADV Serijska oprema: -nastavljive stopalke -nastavljivo krmilo -nastavljiva višina sedeža -nastavljiv vizir -drive by wire -stabilizator krmila -slipper clutch -patentirana platišča brez zračnice -board computer -TPMS nadzor tlaka v pnevmatikah -MTC traction control -C-ABS Bosch -DLR LED dnevne luči -EDS elektronsko nastavljivo vzmetenje Dodatna oprema: -ogrevane ročice krmila,brez dodatnih stikal(upravljanje preko menuja) -alarm -zaščita motorja -cevna zaščita rezervoarja -ogrevani sedeži(ločeno upravljanje voznikovega in sovoznikovega) -povišan vetrobranski vizir(zatemnjen) -dodatne luči -nosilec navigacije -zadnji kovček -Akrapovič
  4. basbas

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čez Stari Vrh in Soriško Planino do ... Rio fredo. kako pa ta voda ohladi. ribe. pa odlična papica v Rupi. To je vse kar sm rabu danes ....

A si bil ti

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Koristno za druge (lastnike gt al pa cestakov): prvih 50 km po makedamu je bl tako tako, naslednjih 50 se ti pa že jebe p.s. pozabu, še ena koristna info:
  7. gift

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Si te kar predstavljam ja ...
  8. norc 16

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Nekaj takega http://www.ducati.ms/forums/attachments/monster/118886d1349108134-1100-evo-rear-tire-destroyed-ducati-tire.jpg Malo se moremo zabavat, pa brez zamere

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Piše se petek 26.07.2013 Rana ura zlata ura! Budilka začne špilat Ti ti ti ti moja rožica ob 05.10 in človek si lepšega bujenja skoraj ne more zaželeti Vsak normalen bi v petek delal, ker pa sem še za par dni sam svoj šef, sem se pač odločil, da si vzamem malo oddiha . Z Shibbyjem sem bil zmenjen na Dvoru ob 06.10, destinanacija KARLOBAG, prav zaradi napovedanih visokih temperatur smo se odločili za tako zgodnjo uro Na dvoru srečava skavte kako nemoteno spijo pod drevesom, par korakov stran od naju, pa me prebudi misel, če jima podariva eno udarno budilko? Pa pravi Shibby, da naj kar spijo naprej, da jim preveč ne pokvariva dneva . Glede na zgodnjo uro se nama ni preveč mudilo proti Črnomlju, zato sva naredila zgodnji jutranji fotki pri Hudičevem turnu, če kdo ne ve kje je to in za kaj se je uporabljal, lahko povem samo to kar vem... ....graščaki so meli notr ene fajn pojedine, pa dolge večerne orgije , vsaj tko pradi Discovery V Črnomlju smo mislili na tanartabul belo kavo v Napoleona, pa je bil tist pajzlc zaprt :glare: , tko da smo vseeno prišli do kafeta v drugem kafiču. Počakal sem še ženo pojedli smo zajtr in šibnili proti mejnemu prehodu Vinica . Lagano sportski jutranji stil. preko Bosancov do Vrbovskega in po asfaltirani gozdni cesti počasi proti Ogulinu. Kjer sta mogla TASH in Shibby spočit riti, moja se sploh še ni ogrela. Lep grad, nimam kaj rečt, sej bi si ga bolj detailno ogledal, a kaj ko sem mogel cel čas pazit na Shibbija in mu dopovedovat, da tisti vodnjak vseeno ni olimpiski bazen :grrr Po osvežitvi, se mi korajžno odpravimo proti Josipdolu in serpentinam, ki bi sledile na poti proti senju, ampak nam je GPS zatajil in smo zalutal v eno vokojebino v kateri, se je cesta že nekako začela spuščat ampak takoj za tem, pa spet vzpenjat, prišlo smo po enem asfaltiranem makedamu do zapuščenih kmetij...no sej po ene 45 izgubljenim minutah le najdemo cesto, bravo mi :grim . No in ko pridemo do serpentin na območju D23, se začne veselica za cestnega dirkača Dr. Shibby.ja. Razgled nad Senjem trga gate! LOVE is in the air :grim Nekak v toplem tempu do Senja, kjer se začne grill veselica, prvo oblivanje znoja in kuhanje v lasnem soku , pa ne, sej je blo samo ene 36 stopinj . Od Senja, bo razgretem asfaltu do Karlobaga na zasluženo kosilo, ura že okoli 12.oo sonce na najvišjem položaju, temperatu že primerne za pečenje jajc na tanku od motorja. Kosilo v OK gostilni ob OK hrani in ob odličnem razgledu na morje Lačen si full bolj ORANŽEN! Ma al je blu tku fajn, da smo v senci borovcev zabili ene dve ure :grim , med drugim smo nadgradili tudi GPS Pa po tem pojedli še čapalinke, palačinke, al pač nekaj od tega, si zarad vročine nism zapomnu imena No morje je vabilo, da bi skoču not, ampak ura je pa pravila, naj se čim prej spravimo, ker nismo glih blizu doma , pa smo šli nucat gume po cesti proti Gospiću , ajmemeni kak razgled, sej ne veš, al bi gledal cesto al morje :grim Na onoj strani, se temperatura spremeni :grim na nižje, kar je dobro delo, glede na to, da smo prej bolj kot ne dihali kot ribe na suhem. Pokrajina se v nekaj kilometrih spremeni v trenutku, cesta še vedno lepa napram našem Macadamu :grim peljemo peljemo, peljemo....in smo na Plitvičkih jezerih , ker me preseneti grati parkiranje motorja in odgovor na moje vprašanje ko sem hotel plačat vodo, jeli može platiti u eurima?..."nemože", ajde jebote, al smo v EU al ne, lahk bi vzel tistih 5€ za vodo, ampak on iz principa ne, ker je baje pri prodajalni vstopnic menjalnica...ma dej kr neki...gužwa pa tudi, kot da kaj zastonj talajo :grim Terensko pranje čelade Po tem ko smo se napili do podna....vode, smo šli dalje :grim , po eni ozki cesti do Josipdola, se je pot kr vlekla, pol smo pa rekli, da gremo spucat pajčevino in pajke kar na avtocesto Preko vinice spet nazaj v slo :grim , v črnomlju še na uno kafe z SLVR.jeA in potem lepo po mraku domov :grim Prijetnih, lepo izkoriščenih 577km v tabulš družbi
  10. crusty

MOTOGP 2013

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Sneci ,izlušči koristne informacije .....

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zgodnje jutranje vstajanje je včeraj obrodilo sadove – mi je ratalo štartat celo ob osmih Za začetek malo mučenja po AC do Jesenic, potem ven in do Rateč, kjer sem šla seveda tankat in nabavla malco. Potem klasično vijuganje mimo Tolmeča (Tolmezzo), od tam pa na zahod čez Ampezzo in … Nato malo mučenja s počasno vožnjo v kolonah čez Pieve di Cadore do S. Vito di Cadore zaradi gneče na cesti, od tam naprej pa je bilo že boljše... v Cortini sem zavila na zahod… In čez prelaz Falzarego… Na drugo stran Do tega križišča, kjer sem zavila levo v smeri proti Bellunu Spust v dolino… Mimo jezera Alleghe Tu je bilo »le« prijetnih 32 C Naprej na jug v smeri Agorda... V Agordu sem hotla it tankat in ugotovila, da mam bankovce samo po 20 EUR (ker tank še ni bil tolko prazen, sem napajanje Kwakija prestavla na naslednjo bencinsko).Tam sem spoznala Angleža, ki je na dopustu – iz Slovenije je prišel v Italijo, v Dolomite – čisto navdušen nad noro dobrimi cestami. Je potarnal da je pri njih še tam, kjer je dobro za vozit, vse polno policajev. Sva rekla še par besed, potem pa vsak v svojo smer - na severovzhod čez… In naprej v dolino… V Villa desno - na jugovzhod, na prvi bencinski tankat. No ja – ene 15 min skupaj sem se matrala :grrr in potem še uni stric, ki je prišel zraven - da je avtomat vzel bankovec za 20 EUR – sva probala 5 različnih preden ja ratalo. Nalila do vrha in gasa naprej proti Longaroneju – super ovinkasta cesta! Tam potem čez reko Piave… do… Ker je bila ura že skoraj štiri, je bil že skrajni čas za pavzo in malco, ki sem si jo privoščla v senčki na klopci na vrhu prelaza (tudi v senci je bilo noro vroče in soparno). Ker ni blo dosti časa za posedat, sem že kmalu nadaljevala pot v dolino čez Cellino… in spet vijuganje do jezera Barcis … In naprej čez reko Cellina proti… Od tam naprej sem se malo zgubljala ker se mi ni dalo ustavit da bi obrnila zemljevid (je bilo čisto prevroče ) sem vozila tako – po spominu in orientaciji in prišla čez reko Roiuzza… potem pa Flagogno in malo napre še reko Tilment (Tagliamento)… Od tam na severovzhod do Humina (Gemona del Friuli) in Artegno… Do Čente (Tarcento), tam pa nazaj na severovzhod proti dolini Muzcev (Valle di Mussi)… Čez mejo in potem na klopco na krajšo pavzo – pretegnit krake in spit tekoče poživilo za pot do doma. Moje meditiranje na klopci je kaj kmalu prekinlo grmenje. Spodaj v smeri proti Tolminu ni zgledalo najbolj prijazno, zato sem odločla da se vrnem ob Soči – čez Novo Gorico in Štanjel – tam spet tankat, potem pa čez Dobravlje… in Štorje proti Senožečam… Čez Postojno in prazne Ride nazaj domov. Nabralo se je 760 (759 ) kilometrov, zmatrana in vesela - pa sem jo le dočakala - prvo furo v Dolomite letos
  13. StaraFeltna

Honda CB 600 F Hornet

In res je, zdaj je kot bombonček. Kljub vsem p...... sem jo vedno mel (in jo imam) rad. Sicer sem imel po tem še nekaj sitnosti, da bi kar v jok ampak sem se ničital po forumih od hornetk pa CBR-k in naredil mali doktorat o elektroniki na horneti. Nato sem razstavil ostanek elektrike (kar mehanik ni tikal) in preveril vse kontakte, zamenjal še čep hladilnika (prekleta jajca od kitajca) in sedaj je vse vredu. Malo je temperamentna za vžgat ampak to je menda normalno, proti ostalim kar sem bral je moja rožica le upal sem, da bo palila kot mi ja včasih glanz nova nsr 125R ki pa je vžgala le da si pogledal knof in čok je bil le za december. Pač čok in malo po gasu pa je... brez pa se gladko Khm, no saj veste... (no ni res, saj vžge in to vb prvo pol pa crkne če je ne spodbujam rahlo 20 sekund) Ravnokar končal mali maraton pucanja (očiščena ročno, navoskana, spucana in napipsana ketna, namazane plastike itd.) tako da gre jutri lepa na pot v službo. Očiščen motor preverjeno lepše dela. Upam, da mi ne bo skočil ven več tisti elektro škrat ki mi ni dovolil, da se akumulator polni. Je pa res, da sem se v ponedeljek iz službe (Trst) vozil po tramontani (za tiste ki niste z obale beri sodni dan) in je presenetljivo lepo delala medtem ko jo pere dež 300/h. Morda se bo kdo vprašal saj to ni nič takega... o je je če bi videli kako elektro napeljavo sem imel takrat. No še par drobnarij in bo kot iz škatlice. Čez par let bo najbrž naprodaj ker jo bom en dan nasledil z 900-ko, a najverjetneje bo kar ostala z mano in 900 bo le tista mala želja ki ne bo izvednjiva zaradi družine (beri Žena). Moderne hornetke so sicer lepe a te stare z okroglo lučjo so mi pa pravi bombomček. Za računalničarja je morda malo čudno a imam zelo rad ta low tech (uplinjači, analogni števci... skratka minimum elektronike) Edino luč bi lahko bila kaj bolj močna tega pa se res nebi branil. Bi tudi dal not xenon in bi svetlo ko huduič pri manjši porabi (kar je za skromno baterijo od hornetke božji dar) a bi mi policaji dali pendrek nekam prvič ko me zalotijo.... nein danke! P.S. Še veno kupim od koga (za razumen denar) tisti lep okrogli čep od hladilnika s šraufkom.
  14. Pervy

Domobranci so slavili nad Horjulom

Mi smo imeli v familiji: - 1x partizana, ki je šel v partizane zaradi boja proti okupatorju in ni niti dobro vedel kaj je komunizem (umrl zadnje dni vojne l. 45 v boju z zadnjimi ostanki domobrancev) - 1x domobranca, ki je šel med domobrance ker je verjel lokalnemu župniku in ker je bilo fajn po Ljubljani parodirat v lepih uniformah pa motor vozit (izginil v prvih dneh po vojni) - 1x prisilno mobiliziranega v nemško vojsko na rusko fronto, ki se je po velikih mukah in z ogromno iznajdljivosti živ in zdrav srečno vrnil iz ruskega ujetništva. V naši familiji smo razčistili kdo je "good" in kdo "bad", niso pa bili moji nikoli komunisti in ne verni, tako da je bilo preprosto. Dokler pa dve politiki (država in cerkev) sejeta sovraštvo pa pri večini takšna "sprava" ne bo mogoča. Sicer pa - zakaj ni bilo na Štajerskem domobrancev? Ker so župniki zavrnili pozive iz Ljubljane naj jih organizirajo. Preprosto bi torej lahko rekel, da si se takrat lahko odločil boriti za svobodo svojega naroda ali za borbo proti komunizmu z roko v roki z okupatorjem, ki te je hotel podjarmiti. Vsak se je pač odločil po svoji vesti. Ice: Tvoj dedek je bil med vojno na pravi strani, za svoj narod. Kar se mu je zgodilo kasneje je žalost povojnega dogajanja ampak ne moreš braniti domobrancev, če niti on ni bil med njimi.
  15. Ko po dežju posije sonce je včasih lepše kot če bi sonce sijalo cel dan
  16. Bi pa bilo zanimivo videt fotografije tvojih gum po 700 kilometrih.. :grim
  17. igr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj domov v MB iz Biograda n/m. Peklenska vročina do Plitvic. Ko sem v Plitvicah po hidracijski pavzi štartal dalje me je dohitel en majster z GS Adventurjem. Ker sem domneval da se mi nebo odlepil od tablice, sva ga kar malo bolj veselo vžgala do Slunja . Mater je fajn ko ne voziš sam. Ded me je od veselja v Slunju kar na pir povabil :notworthy: . Se je izkazalo, da je prijazni možakar (meni se zdi Goran) iz Zaprešiča. Pir je pasal v hladu ob Slunjčici. Sva mislila skupaj nadaljevati do Zagreba, pa sva se pred Karlovcem razšla. Jaz tankat, on pa gasa proti domu pred dežjem. Da nebi imel majice s kratkimi rokavi mokre . Od vse sreče, da sem se do MB nekako izognil nevihti, sem po poti za spomin nabral še nekaj hrvaškega mrčesa
  18. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker je bila za včeraj napovedana peklenska vročina, sva se z motozajebantom odločila, da dan preživiva ob Kolpi. Ob 8h sva štartala iz Lj. vozila turistično do Kočevja, kjer sva si privoščila čaj (kaj naj drugega človek pije v tej vročini :closedeyes: ?) Okoli 11h sva prispela na željeni cilj v Kuželj in se vrgla v hladno reko. Po ene 3h urah lenarjenja sva se odločila, da bi bilo fino še malo zapeljat se :grim . Gneča taka, kot da bi se cela Lj. preselila tja. Iz Kužlja sva šla do Vinice, Črnomlja, Metlike, Novega Mesta in v kraju Gorenja Stara vas, čas izkoristila za ogled gradu: Grad v Gorenje Stara vas, če ima grad kakšno drugo ime, ne vem ... rekreacijo in... poziranje Pot naju je nato vodila do samostana Pleterje In muzeja na prostem Pleterje Ker pa je v bližini še Kostanjeviški grad, sva se zapeljala pogledati tudi to Nazaj sva se peljala mimo Škocjana, Mokronoga in skočila pogledati še: Grad Bogenšperk Naredila sva okoli 360km, se izognila hudi vročini in lepo izkoristila dan. Bilo je top :hooray:
  19. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Na vroč dan človeka nehote vleče v hladnejše kraje. Prva misel je bila senca in pir na terasi, druga pa Ledena jama v Trnovskem gozdu. Pa sva šla, na OMV Postojna oskrbet se s tekočinami, potem pa mimo Postonjske jame, naprej proti vasi Bukovje in po makadamski gozdni cesti proti Podkraju. Od tam v dolino, v "kotel" Ajdovščina, kjer je kazalo 36.5°C Iz kuhinje pa nazaj v hribe, čez Lokavec in proti Predmeji po odlični novi cesti, eni boljših v teh krajih. Vse do slikovitega starega dela ceste s parimi tunelčki in useki, ter lepim razgledom v dolino na posameznih mestih. Na poti proti Lokvam je vmes odcep za Ledenico, S parkirišča, je par minut hoje do vhoda v Ledeno jamo, od koder so bojda vozili ledene bloke celo v Egipt. Vhod v jamo. Od tam naprej čez Trnovski gozd proti Lokvam in naprej proti Čepovanu, slikat propeler, postavljen v čast letalcev, ki so med drugo svetovno vojno v tamkajšnje kraje vozili hrano, orožje in medicinski material. Potem spust v dolino proti Dolenji Trebuši, po zanimivi predvsem pa prepadni cesti. Tam sem se res peljal počasi, ker če te tam sname s ceste padeš jako globoko. Na cesti proti Idriji je bila nesreča, nek možakar je zdrsnil in je bila cesta zaprta. Pa nas je prijazen policist, zbrane voznike motorjev vseeno spustil mimo. Moped sem pa tudi kar lepo umazal ... sem pa vsaj gume spucal na poti proti domu. Ni bilo neke blazne kilometrine, se je pa zadnje kolo precej večkrat zavrtelo kot prednje
  20. xmarkusx

Enduro filmček by @xmarkusx

21. motozajebant

Gaylord Fockerja
  22. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Haha, skobca. Ej zivnorc! A to si medveda nazaj v kocevski rog peljal?

Ne rabš BMW,če maš Suziko SV :grim
  24. motozajebant

http://www.youtube.com/watch?v=hmnwkyc6YD8 :grim

Rakitna

Slikal objestneže.......
  26. Damy

Aja, sem mislila, da če glavo stran obrnem stran, se me ne vidi :grim Se bom odkupila ...

Tud jaz te mam rad
  28. Marcel-F

Vtisi z dnevnih voženj 2013

A spal ste pa kr v hotelu s sedmimi zvezdicami? Pa niste vi kr neki! :OK:
  29. TakeALookAround

Ampak v dobrem smislu
  30. Ni važna barva, važn da se mamo fajn!
  31. Bojč

Domobranci so slavili nad Horjulom

Točno to, nerealna dejstva in potvarjanje zgodovine, se greste vi, zagovorniki in potomci domobrancev, ker hočete na ta način oprati izdajalsko sramoto s svojega obraza. O kakšni spravi blodiš? Sprava bo možna šele takrat, ko boste vsi vi domobranci priznali svoja izdajstva in se za njih iskreno opravičili. Vsi povojni poboji-za kar so se nob-jevci že večkrat opravičili- so bili zgolj reakcija, oz. maščevanje za vse izdajstvo in hlapčevstvo švabom in lahom med ww2. In kaj slabega je Stalin naredil našemu narodu? In kaj so nam storili tvoji idoli Hitler, Musolini, Pavelič,...? Če izhajam iz tega -ker brani svoj dom=domobranec- potemtakem so bili po tvojem mnenju partizani tisti ki so napadali svoj narod, ga izdajali, mučili in pobijali, domobranci pa ste bili s pomočjo švabov in lahov zgolj borci za svobodo in boljši jutri, al kako si vi "ta beli" to predstavljate?? S tem se pa strinjam s tabo: -enači se SS in gestapo z domobranci- teh pacijentov nikar ne moremo enačiti med sabo. SS in gestapo so bili samo klasični osvajalci, kakršnih je bili v človeški zgodovini že nešteto, medtem ko so bili domobranci izdajalci svojega naroda. Nižje od tega se pač ne da.

jp........prid pa boš hecn še ti
  33. po skoraj 4000 prevoženih km, od tega kr nekaj makadema (in to tut tacga, da neb niti v sanjah gnal kawice po njem), par skokov čez spregledane izbokline, nekaj pojahanih lukenj, amapk vedno varno in trdo na cesti, (pridna kwaka pridna), naju je srečno pripeljala domov. števec je obrnil 40000km

Nasmeh...

... ker sem danes slišal Kmetico2...

Idijoti na križišču

Naslov je taprav,sam še dodat bi mogli ..............in idioti na MS.............

Nasmeh...

Srečno zaključenih 4kkm
  37. BOBO RACING

Grobnik

Dopolnujem vabilo za 6.KING OF GROBNIK, ker se le ta izjemoma začne že v četrtek, ta dan ima enak program kot "Bobovi ponedeljki" ter enako ceno 80€, ne šteje za točke, poleg prostih treningov sta še dirki 600 ter 1000, za vse kateri se raje vozite v manjši gužvi Nina zate lubenice tudi v četrtek
  38. Dadi

Grossglockner???

Tole bo bolj off topic, pa vseeno želim nekaj razložit ; point mojega posta je bil v smeri, da se pri njih veliko več ljudi preživlja z turizmom, posledično veliko manj ljudi zajeda tisto kar so nekateri zaslužili v 40 letih in bi zdaj želeli mirno preživeti do konca, turizem je ponudba- povpraševanje, način preživetja, točno vedo da imam s seboj na motorju samo denarnico in bom nekaj popil, pojedel, prespal in odvozil zanimiv konec ceste, tržijo točno tisto kar potrebujem ! Meni se zdi zanimiv način življenja, ko poleti živiš od živinoreje + poletnega turizma + gorskega vodništva-reševalstva, pozimi na istih pašnikih od dela na smučiščih, zimske službe na cesti, zimskega turizma ! Zakaj je tega pri nas tako malo ali pa skoraj nič ? Tudi jaz sem pristaš neokrnjene narave in kot tak sem vse to kar mi predlagaš že videl, prehodil, preplezal, slo transverzala je bila pri meni že zdavnaj osvojena+kar nekaj at gora. Zato vem kaj je neokrnjena narava in verjemi mi, da smo zelo malenkostni in drobnjakarski proti njim glede tega, deloma tudi zaradi velikega obsega njihovih gora. Ja, mi smo majhni, pa vendar ni zame lepših od kamniških ! Si pa zelo lepo opisal svojo pot, zato prosim še piši ! Lp. Dadi
  39. Pajk

Aja pa da dodam še, da sva s kolegom zamenjala motorje v nedeljo. Ima isto fazerco, isto trše olje v vilicah (15), zadnja fedra na štirici, ista kilaža kot jaz in on ima nove Conti sport. Niti približno se nisem mogel z njegovo peljati tako kot z mojo. Pri njegovi nisem dobival tistih povratnih informacij o dogajanju sprednje gume na cesti. Nekako na "blef" sem vozil ovinke. Guma je držala, limala...samo ni bilo to tisto. Istega mnenja je bil tudi on, ko je sprobal Savo. Definitivno bo tudi on pristal in ostal na Savi. Pa je motorist že skoraj dvajset let, tako da mi tudi njegovo mnenje šteje.
  40. Pajk

Za moj stil vožnje...fenomenalno. Ogrejejo se praktično takoj, gripa noče in noče zmanjkat, feedback je odličen...skratka mojo vožnjo so popeljale na čisto nov level. Sava je naredila gumo kakor je bog ukazal da mora bit. Po mojem mnenju je to trenutno najboljša guma na tržišču (za cesto seveda) in najboljši slovenski proizvod do zdaj . Mal me je strah, da ne bo imela neke hude kilometrine, ampak definitivno ostajam na Savi. Ne vem sicer kako se obnese po mokrem in kako se obnaša ko je proti koncu. To bo čas pokazal. Skratka guma TOP!!!
  41. BOBO RACING

Grobnik

Drugi vikend v avgustu se bo dogajal 6.KING OF GROBNIK ta je v najbolj vročem terminu, zato osvežitev ne bo manjkalo, lubenice, bazeni, vodni baloni.......(slike od lanske podelitve ) -program je enak prejšnjim vikendom: -petek ENDURANCE - 2 uri -sobota, KING 600 (+750), KING 1000 - 8krogov -nedelja, 600, 1000, BOT, +40, vse 6 krogov. nagrade do 5.mesta. za nas cena ostaja enaka 80€/dan (petek) ter 100€/dan (sobota, nedelja) z treningi, meritvami ter dirkami! Se vidimo!!
  42. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Če je to spljoh dnevna vožnja. Zjutraj sem zlezel v še vlažen kombinezon po včerajšnjem 40km pranju, sem pa imel čeveljce lepše kot Pepelka. V Tolmin na šiht, potem pa po Baški grapi čez Petrovo Brdo v Škofjo Loko. Razen kratkih, normalnih delov ceste, je na tem odseku potrebnega precej potrpljenja. Vsevprek je polno lukenj, vegaste in razpokane podlage, to ni cesta-asfalt, kamennja in peska tudi ne primankuje. Za par domačinov ceste že ne bodo popravili, se ne izplače, pa še BDP-ja ne dvigne. Pazite, če boste tam okrog. Po Škofji Loki sem zavil desno za Radeče, čez Katarino, gostilna na prelepi točki je zaprta do 18. avgusta, V Krajnji vasi levo za Horjul-Vrhnika, ter na Ride pogledat, kva dogaja. S Krokarjem Grego sva malo popočkala, pojedla par `rmulinov (marelice), ter se poslovila. Razen norega strica na črni Hondi CBR RR 1000 RR, so na Ridah prevladovali Lahi brez talijanskih jajc, sta pa dva vozila gor in dol kot pr norcih. Goriziani. Na poti domov, mi je nizko zahajajoče sonce bilo naravnost v oči, sem šel raje od Razdrtega naprej kar po AC. Pa je bilo 250km pod ta zadnjo zelo razgibanih. Fotk ni, me je preveč treslo.
  43. KeC

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Po 4-ih super dneh v Sarajevu je bilo treba danes narediti 550 peklensko vročih in zmačkanih km do doma. Namesto, da bi še cel dan poležaval "u bašti" v odlični družbi je blo treba zaradi službenih zadev že zgodaj zjutraj štartati. Srečal še nekaj sotrpinov in ni mi jasno zakaj bi kdorkoli v takšni vročini rinil na motor v kolikor ni nujno potrebno ampak se verjetno tudi takšni junaki najdejo Slik ni ker se, razen tega da sem glavo tišal v mrzlo vodo in ledeno vodo vlival vase, ustavljal nisem. A sem že omenil, da je bilo jebeno vroče.
  44. jure22

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ker sem postal novopočeni motorist, sem se odločil, da sprobam motorček še na malo daljši poti, potem, ko je dobil tudi nove gumice. Začel sem v Ljubljani, do Kranjske Gore, čez Trbiž do Pontebbe. Tu sem zavil na prelaz Nasffeld, na avstrijsko stran, pa potem levo, in še čez Plockenpass do Tolmezza. Od Tolmezza pa nazaj do Trbiža je cesta fenomenalna, dovolj široka, hitra, skratka super. Nazaj čez mejo v Rateče in Ljubljano. Lepih 460 kilometrov s super motorčkom.
  45. levanjogazarini

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čuvaj se da te v tem položaju ne bi kdo od zadaj...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

vsem mojim oboževalkam sporočam, da so me s prisilnega dela v rudniku turda, preselili v mučilnico v grad Hunedoara
  47. cb1300

Vtisi z dnevnih voženj 2013

stara pošta, levo na makadam...predjama, nanos, podnanos, ride....
  48. gregorjanc

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No da ne bo preveč vse skup , bom pa še jest dodal kaj se nam je dogajalo zadnji 2 nedelji . Torej prejšna nedelja je bila destinacija Malta (Avstrija) čez Ljubelj na Celovec proti Villachu do Gmunda mimo Spittala in končnega cilja Malte (nadmorske 1950m). Seveda vse po normalni stranski cesti. Je blo nekje okol 600 km. Pogled proti jezu. na jezu izjemna panoramska konstrukcija višina jeza znaša 200 m kdo od tuki :notworthy: (sam škoda ka ni moj) Ta nedelja pa je bila Gorenjsko obarvana. Ma smo študirali da bi šli proti morju, ampak zaradi vročine pa gužve smo se raj odločili, da gremo v hribe. Pot nas je vodila do Škofje loke čez Železnike na Soriško planino do Bohinja, od tu na Pokljuko in nazaj na Bled proti Tržiču čez Golnik proti Trzinu na Litijo čez Bogenšperk na Trebnje proti domu. cca 500km Nekje na Soriški pa jest in moja boljša polovica to poznate aaaah kak fajn hlad je bi gor že rahlo utrujeni nekje pod Pokljuku na jedači in pijači (mislim da je blo pr Anžičku-zelo dobra hrana) seveda v Trebnjem pa obvezno na najboljši sljadoljed. Sej vtisi so bili lepi, sam kaj ko me še zdaj špona od naporne vožnje .
  49. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

res ne vem kaj vas tok moti... človek je pač nalimal slikco in to je to.... sej vsak dan eno ali dve nalima, sej jih ne na eno uro... sicer pa, tukaj je toliko različni ljudi, da je težko pričakovat da bo vsakemu vse ustrezalo.... malo strpnosti, pa bo vse boljše... se opravičujem za off topic
  50. motozajebant

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

tako je... dobili so dva tedna frej...