Showing content with the highest reputation on 02. 08. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pot nas je vodila čez Donavo na Romunsko stran,kjer je kot v Bosni to čisto običajna slika.... ob cesti parkirani BMW fahrerji Ker smo izbirali poti izven prometnih žil je bil to pogost promet na cestah.Moraš bit izredno pazljiv ,sploh v kakšnih nepreglednih ovinkih in ozkih cestah,živali na cesti so nekaj običajnega Drugače pa imajo Romuni poštimane ceste,vsaj glavne magistralke,vsak vzpon ,klančina se razširi v dvojni pas,da lahko prehitiš tovorni promet itd,dobro je imeti sabo tudi kaj gotovine,saj plačilni promet z bančnimi karticami ponekod ne poznajo Prispemo v Pitesti,kjer spimo v solidnem hotelu,se osvežimo......no nekateri se grejo tudi supermena :lol: Romunke so okupirale moj motor,riža tud pogledale niso Pitesi je znan po zelo lepih fontanah Čas za spanec,jutri je nov dan noč pred hotelom ima svojo moč.. Zjutraj nadaljujemo proti cesti Transfaragasan....ob poti polno gradov....zapuščenih...... Kakšne slike so malo bolj slabe zaradi slikanja med vožnjo,zato se opravičujem pot nadaljujemo mimo jezera Vidraru.... Pokraina je lepa,nedotaknjena narava,svež zrak...... Spremljajo nas spet domače živali Tako nekak zgleda vzpon na vrh Na vrhu si privoščimo pauzico za kosilo ob prelepem jezeru in najbolj znano sliko te znane ceste .) Ko se spustimo v dolino poiščemo prenočišče in :zzz:

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Da ne bojo Kmetovi potopisi tok suhoparni, dodajam nekaj "koristnih informacij" : polno naloženi krampek ob Donavi po dveh RAKIAH in dobrem kosilu po več kot dveh RAKIAH titanic III, 2. del titanic III. 3. del na vrhu transfagarsana obvezno slikanje s pogledom v dolino 1. del obvezno slikanje s pogledom v dolino 2. del Izvleček: 1. RAKIA connecting people 2. Titanika še niso nehali snemat 3. v dolino se je potrebno slikat
  3. Ko po dežju posije sonce je včasih lepše kot če bi sonce sijalo cel dan

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ko se zbudimo standardna procedura,sranje,mečkanje,pranje in popravljanje BMW škornjev,ja tud z njih odpada..... :grim Če smo že v Transilvaniji pa gremo pogledat še grad grofa Drakule. V resnici je ta grad turistična atrakcija in ni pravi grad Grofa.Pravi grad je drugje in do njega vodi mnogo,mnogo stopnic,za mene prehud napor Na žalost je bil grad zaprt,a mi ne bi bili mi seljaki če ne bi mal čez ograjo poskakal in naživciral tamkajšnjega varnostnika.Ampak prijazen pogled po skoraj 2kkm in topla beseda omehča še tako trdega Romuna Do teh vrat smo prišli naprej ni šlo Mestece je malo z tržnico toda toplo,prav tako ljudje prijazni Prespali tu v mestecu,motelčki okrog 35€ za dva z zajtrkom vred in zjutraj po posvetu hiteli v Turdo(rudnik soli) .Naš glavni navigator Dami34 je spet izbral čudovite poti za KTM za Ninjo pa malo manj ali celo neprimerne.Moram mu priznat ,da je po vseh teh luknjah in makedamih zvozil odlično :notworthy: :notworthy: Takle motelček je za 35€...zajtrk postrežen na na vrtu....činči okii je blo za mene :grim pa luknje v asvaltu so bile res nevarne,zato vsi ki zavijate v Romuniji na stran poti bodite izredno pozorni,luknje so do 15cm globoke iz z ostrimi robovi,če jo zadeneš se avantura kaj hitro konča Ob poti do Turde polno pravljičnih gradičev in gradov Tudi pogrebna služba je zelo zanimiva Počitek za želodček.Priporočam pasulj,golaž to obvladajo in je zelo njami.Po Romuniji smo v globalu zelo dobro jedli,seveda če smo se lahko sporazumeli,če ne si enostavno rešil z pizzo,to vsi razumejo No v tem postu je malo manj znamenitosti in malo bolj pridiha prave Romunije :yes: Naslednjič objavim rudnik soli v Turdi in Transalpino
  5. 9 točk

KTM 1190 ADV Serijska oprema: -nastavljive stopalke -nastavljivo krmilo -nastavljiva višina sedeža -nastavljiv vizir -drive by wire -stabilizator krmila -slipper clutch -patentirana platišča brez zračnice -board computer -TPMS nadzor tlaka v pnevmatikah -MTC traction control -C-ABS Bosch -DLR LED dnevne luči -EDS elektronsko nastavljivo vzmetenje Dodatna oprema: -ogrevane ročice krmila,brez dodatnih stikal(upravljanje preko menuja) -alarm -zaščita motorja -cevna zaščita rezervoarja -ogrevani sedeži(ločeno upravljanje voznikovega in sovoznikovega) -povišan vetrobranski vizir(zatemnjen) -dodatne luči -nosilec navigacije -zadnji kovček -Akrapovič
  7. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Motozajebant je klical, nej pridem pozno popoldne na OMV, da bo za kofe dal. Pa je res. Sam nimam fotke. Pol smo sli na Ride, pa tudi nimam nobene fotke. Ima kmet2 se mi zdi. Pol smo sli na Rakitno, nima nihce fotke. Potem so sli pa Zabarji domov, jst pa tudi, ampak v kontra stran. Od tukaj pa imam fotko. Zahvaljujoc superiornim zavoram na Wehrmacht expressu divjacinskega golaza ne bo! Sej ni cudno da je toliko divjadi povozene. Se ko gre cez cesto v kontra stran gleda.
  8. Transfaragasan
  9. basbas

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čez Stari Vrh in Soriško Planino do ... Rio fredo. kako pa ta voda ohladi. ribe. pa odlična papica v Rupi. To je vse kar sm rabu danes ....

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Dami34 iz tvojega potopisa sem izluščil prepotrebne informacije......in sicer......z Snecerjem,Pajkico in Saladinom bomo moral spit kakšen litrček rakije
  11. VROOOOOOMMM

A si bil ti
  13. Ni važna barva, važn da se mamo fajn!

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zumo je v nadaljevanju spet našel prelepe ceste proti Đerdapu.... :surrender: No cesta je začela počasi terjat davek od Kawasaki mena........Kawa je bila popolnoma v redu toda Dami34 je slišal vsemogoče šume in zvončklanja,nisem mu povedal toda to je bil KTM Bosanci so znani vsepovsod :hooray: Počasi se prebijemo do Donave,na drugi strani Romunija in vetrne elektrarne.... Cesta zanimiva razgibana,promet urejen,ljudje v Srbiji se držijo strogo omejitev,kazni so visoke.Policaji imajo radarje,ki ko izmerijo prekoračeno brzino avtomatsko pošljejo zaznamek v terminal,se pravi nema više cenkanja,zato pazljivo!!! Tu je reka Donava na njeni poti najožja... prespali smo v Tekiji pri prijateljih,ostali smo 2dni.Pokazali so nam znamenitosti in nas zapeljali z čolnom po reki. Baba Rada je gostila seljaka Miki je bil naš skiper,Dami34 je bil navigator,lepši polovici pa animatorke..... Še iz Rimskih časov.......vse sem vedu,pa sem pozabu,njihova šljiva deluje amnezično In še na Romunski strani..... In še najožji del Donave iz druge strani .) In še za Pajkico in Snecerja vpogled odlomka na snemanju Titanik III Tako se je avantura na Đerdapu končala,zgodaj zjutraj smo krenli proti Romunski meji......Lp

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No da ne bodo samo kave pa rogljički in moteči osebni albumi še nekaj utrinkov iz vtisov ....... :evilgrin: Ker se nismo želeli voziti po glavnih prometnih žilah smo občasno z Damijem34 naletela tudi na take makedamske odseke. Jaz imam motor narejen za takšne poti,primerno obut. O Kawi SX pa presodite sami,je blo kar zanimiv spljoh za šoferja Kawe No zdel se mi je kar vesel.... :blink: Bojni posvet kako naprej in kje,Kmetica pa v elementu dvigovanja morale Kawa menu Končno pridemo spet na asvalt in pičimo za Bjelino (Stanešiči) Ljudje prijazni ,topli in patriotski Po nekaj več kot 600km prispemo v Etno selo in si privoščimo udobno prenočišče .) Še par slikic iz pravljičnega sela Ja veselje je bilo po hrani še večje,Dami se zadržuje,kasneje je skočil iz mosta in od radosti zaplaval Nasledni dan smo odrinili naprej,destinacija Đerdap(Tekija)
  16. frischfleisch

Po Balkanu

Sem tud jaz naredil en krog, nekaj takega: https://maps.google.si/maps?saddr=maribor&daddr=45.3311272,17.7189108+to:45.2894778,18.4673103+to:45.2591363,19.8056356+to:Beograd,+Srbija+to:skopje+to:Katerini,+Pieria,+Gr%C4%8Dija+to:40.002756,22.4575401+to:39.8155435,21.8568555+to:39.7045108,21.6188634+to:39.6807286,20.9029787+to:Ioannina,+Gr%C4%8Dija+to:Neznana+cesta+to:Vlor%C3%AB,+Albanija+to:Ohrid,+Makedonija+(NJRM)+to:42.0116843,19.2767944+to:42.7804782,18.9343277+to:42.7179736,18.3534782+to:43.2052059,17.7923051+to:Livno,+Bosna+in+Hercegovina+to:maribor&hl=sl&ie=UTF8&sll=39.417099,21.796875&sspn=1.809891,3.56781&geocode=FRpexgIdubzuAClRIEDqpndvRzEiqg28kK9TEA%3BFbeyswIdfl4OASmd3xBKPJtdRzEr6bmu-gOXlQ%3BFQUQswId7skZASlzcaSfQlZcRzG-0dFlg8lN3w%3BFYCZsgIdwzUuASklP8w8txFbRzE_0pVCngyzOQ%3BFUzoqwIdjjo4ASm9P7XXo3paRzHkfhfyXGS4HQ%3BFSLUgAIdHPdGASmlopqMpRVUEzEgIIdgwojtsg%3BFe-hZgIdcGlXASlnWuthOgJYEzEgrYUOL5ozow%3BFcRkYgIdxKxWASkHENHLMA1YEzGcpArBMzIMtg%3BFXeJXwIdV4JNASlnXSctTFVYEzFyCQ-vvT4EcA%3BFb7XXQIdr-BJASkl4GOr0g9ZEzHMHWy-yWR6QQ%3BFdh6XQIdQvQ-ASnBihayU91bEzGvV6NM_1dA0Q%3BFYU9XQId8zM-ASln3f7eoulbEzHAl7niLL0ABA%3BFXkIYAIdlZIxAQ%3BFUqNaQIdq2UpASmVGMzo8TNFEzGGDj7xmgkxDQ%3BFVR3cwId8a09ASlXZuqHZdtQEzHTyQs5ZfxsxA%3BFSQMgQId-iMmASndfNhh3g1OEzEUVozqNh73Xg%3BFT7HjAIdN-ogASl9J98WpalNEzG0XeMKiAx_kA%3BFRXTiwIdRg0YASmhI0zO32hMEzET2O38SEpvyg%3BFVVCkwIdMX0PASmZYd7EwW5LEzFUgUVBpJNBXg%3BFVq3nAIdSYQDASmp1FGB_IxfRzEFv5ZCIakQuQ%3BFRpexgIdubzuAClRIEDqpndvRzEiqg28kK9TEA&oq=sarande&t=h&mra=dpe&mrsp=8&sz=9&via=1,2,3,7,8,9,10,15,16,17,18&z=9 Kaj naj rečem, saj že vsi veste kako fajn je doli. Ludi prijazni in hrana odlična... Pa google nima pojma kar se tiče kilometrine, na koncu naredo 4300km. Mogoče edino če kako sliko pripopam... Prelepa bosna: Malo makedonije in ohridskega jezera: Albanija, predvsem jug in proti Ohridu: razgled iz najinega balkona, vrjetno edini hotel v albaniji, ki ga ne obkroža še 500 hotelov: Grčija: Slik imam ogromno, tu jih imate nekaj za pokušino.

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Maš prav,tako se ponavad oblečeva ko greva z avtom,da se ne prehladiva,klima pa to
  18. speedfighttuning

Fočk Srečal še nekaj fajn motosvetovcev: Kmet2, Zivnorc, Krucymucy, Dami34 in Motozajebant Upam da nisem še katerega spustu

Fočk ^_^

Tud jaz te mam rad
  21. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Sem bil prepričan, da ti dela prostor za nohte. Jaz bi rekel da ne, ker ti ventil "zjebe".

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

ni transfafalasan sem pa skor bil v transu od vročine
  23. motozajebant

I hate winter!!!

kva je s tabo Sayo... kdo bi ga pa kidu pol v tej vročini
  24. .... to je pa tud res ..... .... po mojem sta šla z vlakom gor ....

Nasvet za drugič,pr naju z Vesno se ustavš na piru,pol pa gas do daske,pa ni rdeča zid
  26. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

A poznaš ta občutek Déjà vu Kot bi te prizore že nekje nekoč videl
  27. hondazok

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Moja ta mala in njeni moto začetki. Motor pa jasno Tori
  28. Bmflar

Maškare ?
  29. janetka

V-Strom day

Happy Birthday Fura 2013 nedelja 04.08.2013 Zopet gremo v neznano, tokrat na kopanje: Lider je Glažar, asistent fure je Ofi, torej za vsa vprašanja , mnenja in pripombe se obrnite nanju (če si upate seveda) Fura je v nedeljo 04.08.2013, zbor ob 9:14 v Mojstrani , v katerem bifeju bomo pa zvedli naknadno. Seboj vzemite brisačo in kopalke, že doma pa se namažite s kremo za sončenje. Ne :grrr obljubljajte domačim ure kdaj boste doma, ker ne veste kdaj boste doma, men verjemte da ne :wacko: Nepisana pravila zbora so: Poln tank bencina Potrebni dokumenti zase in za motor (brez panike , Glažar preverja samo moje ) Zadostna količina vode in hrane Dobra volja, tečnobe naj ostanejo doma Pisana pravila vožnje v koloni so: Vozimo se v formaciji cik-cak ( lider, najšibkejši člen, ….. zadnji vedno vozi profi ) Položaj v koloni ki ga zavzameš ob začetku vožnje, obdržiš do konca vožnje Med vožnjo v koloni prehitevanja NI V kolikor ti zmanjkuje goriva povej Glažarju veliko prej, ker se bomo peljali zagotovo mimo 4rih črpalk predno se te bo usmilu ( v primeru, da boš ostal brez goriva, le-tega z Ofijevo cevko potegnemo iz Glažarjevega kestla ) happy end Nepisana pravila pavz: Glažar sname čelado in začne iskat cigarete: Pauza BO ! :grim Glažar sname čelado in ne išče cigaret: ne premakni se z motorja ! :grrr Glažar ne sname čelade in išče cigarete: to je pa nemogoče ! Glažar pohodi pokajen čik: akcija, gremooooooooo Evo tolk z moje strani, zdej pa kdo se hoče v nedeljo lepo imet ... začnite delat na tem, se vidimo
  30. Rogi1975

Dolomiti

Meni osebno so Dolomiti zelo všeč. Sem bil že kar nekajkrat v Dolomitih, poleti z motorjem, pozimi na smučanju in me vedno znova navdušijo. Res sem imel tudi največkrat srečo, da je bilo lepo in jasno vreme. Nazadnje še to, da je zvečer in ponoči ozračje opral dež... Tako, da takšnih intenzivnih barv neba, trave in gor že dolgo nisem videl. Mogoče je bilotako tudi zato, ker smo zjutraj štartali dokaj zgodaj, ko je bilo ozračje še sveže. Asvalt je na teh prelazih, na določenih odsekih, res nekoliko načet, in posebej neprijeten za nekoliko hitro vožnjo. Pa saj ne more biti vsem vse isto všeč. Tebi bo pa gotovo všeč kje drugje in ko odkriješ, nam povej in bomo šli še mi tja pogledat.

Dolomiti

Dolomiti so zelo lepi,v njih moraš uživat,narava razgled itd....če si šel zaradi tega da se boš peljal malo hitreje čez ovinke,je dosti boljših cest,pa tudi dosti ceneje te bo prišlo. Definitivno pa se moraš Dolomitov izogibat med vikendi in v glavni sezoni,ni užitka! Se vidva na Ridah,bova kakšnega mal hitrejš odpeljala :lol:

Radar, laser, detektor, motilci radarjev...

Ne bo držalo.če je tabla brez črne obrobe je hitrost lahko ista kot je bila pred začetkom table,no vsaj tako je bilo ko sem jaz delal izpit

... po dooooolgem cajtu.... in to solo... brez moje ciklistike....
  34. bladzo

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Kako naj vemo, da sta bla z mopedom
  35. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Haha, skobca. Ej zivnorc! A to si medveda nazaj v kocevski rog peljal?

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ne rabš BMW,če maš Suziko SV :grim

Rakitna

Slikal objestneže.......
  38. krucymucy

To je tud una srna danes mislila.
  39. Damy

Aja, sem mislila, da če glavo stran obrnem stran, se me ne vidi :grim Se bom odkupila ...
  40. krucymucy

fočk!
  41. motozajebant

fočk
  42. TakeALookAround

Ampak v dobrem smislu

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Koristno za druge (lastnike gt al pa cestakov): prvih 50 km po makedamu je bl tako tako, naslednjih 50 se ti pa že jebe p.s. pozabu, še ena koristna info:

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Piše se petek 26.07.2013 Rana ura zlata ura! Budilka začne špilat Ti ti ti ti moja rožica ob 05.10 in človek si lepšega bujenja skoraj ne more zaželeti Vsak normalen bi v petek delal, ker pa sem še za par dni sam svoj šef, sem se pač odločil, da si vzamem malo oddiha . Z Shibbyjem sem bil zmenjen na Dvoru ob 06.10, destinanacija KARLOBAG, prav zaradi napovedanih visokih temperatur smo se odločili za tako zgodnjo uro Na dvoru srečava skavte kako nemoteno spijo pod drevesom, par korakov stran od naju, pa me prebudi misel, če jima podariva eno udarno budilko? Pa pravi Shibby, da naj kar spijo naprej, da jim preveč ne pokvariva dneva . Glede na zgodnjo uro se nama ni preveč mudilo proti Črnomlju, zato sva naredila zgodnji jutranji fotki pri Hudičevem turnu, če kdo ne ve kje je to in za kaj se je uporabljal, lahko povem samo to kar vem... ....graščaki so meli notr ene fajn pojedine, pa dolge večerne orgije , vsaj tko pradi Discovery V Črnomlju smo mislili na tanartabul belo kavo v Napoleona, pa je bil tist pajzlc zaprt :glare: , tko da smo vseeno prišli do kafeta v drugem kafiču. Počakal sem še ženo pojedli smo zajtr in šibnili proti mejnemu prehodu Vinica . Lagano sportski jutranji stil. preko Bosancov do Vrbovskega in po asfaltirani gozdni cesti počasi proti Ogulinu. Kjer sta mogla TASH in Shibby spočit riti, moja se sploh še ni ogrela. Lep grad, nimam kaj rečt, sej bi si ga bolj detailno ogledal, a kaj ko sem mogel cel čas pazit na Shibbija in mu dopovedovat, da tisti vodnjak vseeno ni olimpiski bazen :grrr Po osvežitvi, se mi korajžno odpravimo proti Josipdolu in serpentinam, ki bi sledile na poti proti senju, ampak nam je GPS zatajil in smo zalutal v eno vokojebino v kateri, se je cesta že nekako začela spuščat ampak takoj za tem, pa spet vzpenjat, prišlo smo po enem asfaltiranem makedamu do zapuščenih kmetij...no sej po ene 45 izgubljenim minutah le najdemo cesto, bravo mi :grim . No in ko pridemo do serpentin na območju D23, se začne veselica za cestnega dirkača Dr. Shibby.ja. Razgled nad Senjem trga gate! LOVE is in the air :grim Nekak v toplem tempu do Senja, kjer se začne grill veselica, prvo oblivanje znoja in kuhanje v lasnem soku , pa ne, sej je blo samo ene 36 stopinj . Od Senja, bo razgretem asfaltu do Karlobaga na zasluženo kosilo, ura že okoli 12.oo sonce na najvišjem položaju, temperatu že primerne za pečenje jajc na tanku od motorja. Kosilo v OK gostilni ob OK hrani in ob odličnem razgledu na morje Lačen si full bolj ORANŽEN! Ma al je blu tku fajn, da smo v senci borovcev zabili ene dve ure :grim , med drugim smo nadgradili tudi GPS Pa po tem pojedli še čapalinke, palačinke, al pač nekaj od tega, si zarad vročine nism zapomnu imena No morje je vabilo, da bi skoču not, ampak ura je pa pravila, naj se čim prej spravimo, ker nismo glih blizu doma , pa smo šli nucat gume po cesti proti Gospiću , ajmemeni kak razgled, sej ne veš, al bi gledal cesto al morje :grim Na onoj strani, se temperatura spremeni :grim na nižje, kar je dobro delo, glede na to, da smo prej bolj kot ne dihali kot ribe na suhem. Pokrajina se v nekaj kilometrih spremeni v trenutku, cesta še vedno lepa napram našem Macadamu :grim peljemo peljemo, peljemo....in smo na Plitvičkih jezerih , ker me preseneti grati parkiranje motorja in odgovor na moje vprašanje ko sem hotel plačat vodo, jeli može platiti u eurima?..."nemože", ajde jebote, al smo v EU al ne, lahk bi vzel tistih 5€ za vodo, ampak on iz principa ne, ker je baje pri prodajalni vstopnic menjalnica...ma dej kr neki...gužwa pa tudi, kot da kaj zastonj talajo :grim Terensko pranje čelade Po tem ko smo se napili do podna....vode, smo šli dalje :grim , po eni ozki cesti do Josipdola, se je pot kr vlekla, pol smo pa rekli, da gremo spucat pajčevino in pajke kar na avtocesto Preko vinice spet nazaj v slo :grim , v črnomlju še na uno kafe z SLVR.jeA in potem lepo po mraku domov :grim Prijetnih, lepo izkoriščenih 577km v tabulš družbi
  45. levanjogazarini

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tako fotko lahk vidš pr vsakmu šiptarju, dej mopede rajš pokaž, pa kje si se vozla!

MOTOGP 2013

Tole pa Rossija prašaj. Razn če bom zvedu da mu je Yamaha ponudla več DENARJA kot Ducati.
  47. Hudoba

MOTOGP 2013

Pismo, to je pa res zadnja stvar, ki sem si jo zelel za Crutchlowa :-(
  48. wix

Včeraj najprej viden trebor v Ljubljani na tržnici in kasneje še 1x, ko je zavijal na levo pred bavarcem proti tivoliju... sem trobil pa nič.. .), potem pa še popoldne thumper v Domžalah mimo bara Bled

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

GregaSLO... .. to je tipičen primer brušenja prednje gume v "strehico". To se tudi dogaja, ko nekateri zavirajo pregloboko v ovinek... vožnja s tako gumo je skrajno neprijetna, ker ti prednje kolo v ovinku zapira in moraš krmilo tiščati kontra.... in posledično zaradi tega je mnogo težje držati linijo v zavoju... nenadzorovano ti motor hoče spreminjati smer... skratka: skrajno neprijetno in celo nevarno, če mene vprašaš! Čim se pojavijo geometrijske anomalije po tekalni površini gume (da guma ni več lepo okrogla) guma spremeni svoje vozne lastnosti. Drugače pa.... Krucymucy ima prav če gledamo levi in desni zavoj z enakim radijem s tem, da so bankine recimo poraščene in "nepregledne", je levi zavoj mnogo preglednejši od desnega. Posledično več levih ovinkov pelješ hitreje z večjim nagibom, zato je tudi guma enakomerneje oprabljena bolj do roba.... v desnih zavojih pa peljemo večkrat z malo manjšo približno enako hitrostjo do določenega kota ( ker iz previdnosti zaradi nepreglednosti ovinka ne upamo več). Zato je to tako.
  50. m1ha

Časi motosvetovcev na Grobniku

Sem se tudi jaz v zadnjih šestih letih peljal po par pistah pa vem koliko časa in denarja je treba za soliden čas! Je pa zanimivo da sm že parkrat tukaj prebral zanimive številke, ko pa grem kdaj v živo pogledat je pa vse skupaj čisto drugače... Tako da se strinjam s Sandijem glede meritev! P.S. razlika med suho in mokro pisti je bistveno več kot sekunda!;-)