Showing content with the highest reputation on 05. 08. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Se opravičujem in prosim moderatorje da združijo poste,sem narobe kliknil Tako nekako zgleda iz vrha,no v živo je dosti lepše Pravijo da je v temi vsaka ovca črna....tu je dokaz :lol: Še ena z vrha... Notri je tudi koncertna dvorana,ravno smo ujeli vaje kmečkega pevskega zbora :lol: V samem rudniku imajo tudi romantične prevoze z čolni,organizacijo porok...... Zmešanci Skratka čudovita stvaritev ljudi in narave.Toplo priporočam ogled.Za info pa zadnji ogled dneva je 14.30h Ko odhajamo sledimo našega navigatorja Damija34 ki nas je popeljal na izhod za katerega še Romuni niso vedeli Hodili smo cca 2km ko pridemo na izhod pa se znajdemo v vasi,daleč stran od blišča kjer smo prišli.Varnostnik nas prijazno pouči,da imamo natanko 10min,da se vrnemo do naših motorjev ,drugače lahko prespimo notri...brrr...me je kar stresel. Mim so udarili tudi neki turisti ki so zdaj z nami vred tekli nazaj do vhoda(recepcije) kjer smo v varovanje pustili tudi vse vredne stvari! Uspelo nam je,sem bil pa moker bolj kot na 40ih stopinjah zunaj . Kasneje je Dami povedal ,da skrbi tudi za našo telesno kondicijo med potovanjem,hvala Dami,zdej vem kako je mojim strankam Ker je ura že pozna iščemo pred vzponom na Transalpino prenočišče. Najdemo lep obcestni hotel za 50€ na noč z zajtrkom, naredima inšpekcijski pregled,olje,vijaki,tekočine ,ja po pravic sem to delal jaz Dami je samo božal svojo Kawo Gremo na večerjo,nisem pa mogel vrjet ko sem videl Mausove otroke ,ki žicajo za kavo ...od kje kako,pa sem se spomnil,da se je Mausi prejšnje leto potepal tod okoli Spavanac in jutri napad na Transalpino :naughty: spanje je bilo dobro kolkor ga je bilo
  2. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes je bil pa končno time to fly .....zjutraj v hladu štart proti Bovcu, čeprav sem bla na vrsti za v luft šele ob enih....iz Domžal do Kranjske Gore, čez Predel v Bovec in v senčki hangarja čakanje pr 30 stopinjah. Pol pa v luft, s 4 kilometrov se super vidi vse vrhove, celo dolino Soče....hudoooo, še bl pa pol, k so me iz aviona vrgl ...končni rezultat zasvojenost še z enim adrenalinskim športom :grim . Potem pa proti Trenti se mal hladit v Sočo....pasaaaal in pa še skok na Mangart, ker je bilo v dolini še zmer prevroče za domov, gor pa celih 19 stopinj, čeprav za gor in dol človk po tistih kozjih stezah kr zašvica . Proti večeru pa nazaj domov, vsega skup samo 300km, adrenalina pa do neba .

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tako smo se znajdli v Turdi(rudniku soli),prizor me je spominjal na otok Krk,vsi se mažejo z blatom in ležijo na žgočem soncu za nekaj že mora bit dobro,če ne za drugega pa za glavobol in opekline Vstop v rudnik ujamemo zadnje sekunde,plačamo, ne dobimo pa kart,saj smo uradno že zamudili za kakšno minutko zadnji dnevni ogled spustimo se po hodniku,ki me spominja na film Vojno zvezd zunaj 35stopinj,notri 10 :notworthy: Strop in stena ,prečudovita mešanica barv....
  4. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Nedelja, ura 8.30, rezervoar polen, temperature rastejo. Gremo .... Najprej v Ljubljano se prepričat če je ubežnik iz Romunije še pri zdravi kmečki pameti. Potrjujem. Kmetica2 pogostila z nadvse odličnim kfetom, tako kot Buh zapove. Tako je pašalo, ker sem jutrane kfe preskočil .... Ko smo se pod klimo malo ohladili se s kmetom2 odpraviva proti Bloškemu jezero. Kar naenkrat sedei poti proti Sodražici on meni nič, tebi nič na travnik in gas čez. Ko je videl, da mu Yamaha sledi se niti ustavit ni hotel, da bi to dokumentirali. Tako nimam dokazov, priča pa je bil samo en začuden avtomobilist, ko je zagledal rdečo Yamaho kako je iz travnika prišibala No pa smo le čez drn in strn ter čez oba ovinka (lev in desen) prišli do Bloškega jezera. Kup ljudi, spila vsak pol litra tekočini in gas do Postojne čez ride, ki so opoldanski pripeki samevale. Natankat žejne motorčke in nazaj proti Cerknici, kjer smo zavili na Rakitno. Postanek, kfe (niti senca jutranje kave pri kmetovih ), sendvič in vija proti Ljubljani Na Jurčkovi cesti (tista ki gre iz Murgel proti Rudniku) malo powerslida in vrtenja gum v prazno. Jiha No kmet pod klimo, jst pa naprej v dobri veri in želji se it ohladit na Belopeška jezera al pa Rablejsko jezero Miljontavžnt Taljanov tako, da je od včerajšnjega potepa nastala samo ta fotkica Soča tudi vsa okupirana, in ker se je popoldan tudi začel nagibat, sem jo mahnil čez Idrijo še na Ride pogledat. Tako videna Ursikaa s kolegico pa dva Čeha, ka sta si večerjo na gorilniku pripravila. Mausa nikjer. Na hruševju pa se osvežil s sladoledom s smetano, poklepetal s Keiko ter zmedel kelnrco, ko sem jo vprašal za papir in kozarc vode, da čelado očistim. Ob sončnem zahodu in čisti čeladi še zadnji kos poti do doma. Prečil Rebrnice do Vipave, pole pa čez Ajdovščino, Dobravlje, Selo in Šmihelj do doma. Stric Google pravi da sem naklepal 575 km

Vtisi z dnevnih voženj 2013

S spoštovanjem g.Shark90 Prečil sem 5 držav in res se mi ne da iskat za vsako državo teme po kateri sem vozil in drobit vtise,prav tako se mi zdi neumno odpirat novo temo. Moti vas pa itak samo ene par,pajkici itak ne zamerim ker je stalno pod dozo ostali pa imate možnost moderatorje opozorit pa naj objave izbrišejo oziroma ih premaknejo oziroma me izključijo(kaznujejo) kar mislim ,da se ne bo zgodilo saj ne delam nič narobe. Jaz rad pogledam vsako sliko,ki jo kdo objavi,saj se je že stem dovolj potrudil,da forum živi. Pajkica pa naj naprej objavlja kavice in kolačke,vsekakor pa bi bilo zaželjeno ,da se briga za sebe,pa še mal pomete pred svojim pragom,ker svinjarije je dovolj. Pajkica,tud z enim postom se ne spotikam v tebe pa veliko svinjaš,počas bi blo higijensko da se mi odstraniš iz vrata,da ne bo spet potem jokcanja moderatorjem -_- Resnično se trudim biti spoštljiv,toda vse ima svoje meje!!

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Zmajšani vsi velik, al še mau več?
  7. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tudi jaz sem imel včeraj eno dost zanimivo turco .... Štart zjutraj ob 06:15 v Šoštanju, proti Logarski dolini, čez Pavličevo sedlo do Železne kaple, naprej proti Volkemarktu (sj en vem če prav napisu :grim), no eno manjši krog naokol še naredu mimo St. Primoža, potem pa do Lavamunda, seveda na Golico, in čez Radlšpas :grim do Radelj ob Dravi. Tam sem imel planiran postanek za pico, ampak ne morem drugega rečt k da u zabačenem kraju še ene kurčeve picerije nimajo, al pa sem jo spregledu . Potem se vrnem po isti poti nazaj do jezera, kjer je bilo polno naroda. Še sam sem se imel namen it kopat, pa ne vem zakaj se nisem. Ko je nekoga zanimalo če kasirajo, vsaj na tem delu od restavracije tja nisem videl kakega inkasanta da bi kje hodu. No potem s evrnem dol do Lavamunda, in preko Pliberka čez Mežico do Črne na Koroškem, kjer sem si pri Rešerju prvošču en hladn radler rdeča pomaranča ter eno pic Kralj matjaž . Potem pa čez Sleme nazaj do Šoštanja, oz. do Velenja do garaže, in z kolesom nazaj do Šoštanja :grim. 328km
  8. Snečer

malo na plavanju

Vtisi z dnevnih voženj 2013

... glej... važno, da si ji vsak večer sproti ciklistiko naštelal, da ni naslednji dan postrani sedela... pa je blo čisto dovolj...
  10. krucymucy

:lol1:
  11. rumenicestak

Fočk včeraj Mal drugačen, okol 150m pod Kačjim Ridam so tud uvinki
  12. suzuki

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

Hola, @ Hyper Jack: a veš kaj šine muhi v glavo, ko prileti v vizir moje čelade?? ... njena rit...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Hm no ja...a rabmo spet nekaj koristnih napotkov: 1. izhod iz rudnika soli Turda je vedno v kontra smeri kot si not pršu 2. ne sili Kmeta laufat po podzemlju ker postane lačen 3. kave nimaš kaj šraufat, sam božaš jo lahko da ti oprosti vse makedame in luknje (o KTM vijakih mau kasneje ) pa še nekaj mojih utrinkov: (na relaciji, kar je Kmet do sedaj objavil): okvirni plan poti krampek v akciji etno selo Stanešiči za večerjo je bilo poskrbljeno "ciklistiki" na donavi Pitesti jezero Vidraru (Transfagarasan) jezero Balea (vrh Transfagarasana) mau po Branu Rusinjo ulovil nemoj mimo rudnika v Turdi, če nimaš kulija lakote ni bilo I lakote ni bilo II Toliko zaenkrat, nadaljevanje prihodnjič......

Vtisi z dnevnih voženj 2013

... C E N Z U R I R A N O .... ... zaradi neprimernih posnetkov za mladostnike 18- je prikazano samo shematsko: in
  15. Kmetica2

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ti ti kaj pa klobasaš :jezen ... A bi rad Kmetico 2 razjezu .---- no ti ne priporočam
  16. shibby

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No še letos...moj priv potopis vse skup se je kar nahitro spletno, ko je ženkica rezervirala iz "zdele na zdele" "vikend paket" v bohinjski bistrici....hitr sklamfam eno kratko furco ki jo že dolg planiram...oz. sem hotel še ženo pelat pogledat lepe naše vrhove....slike sledijo. Štart iz dolenjske šele ob 12h, kar prijetne temperature Ivančna-Škofljica-Ig-Horjul- dolgo pričakovane Lučine in končno prva slikca. dobri ovinki dober asfalt, malo prometa,razmišlam al čem odložit ženo in it gor pa dol, pa sem se spremislu :grrr potem po lepi cesti do Škofje loke ker je bil potreben postanek oz malica in osvežitev in takle kapitalski cca.(5-7cm)črmlj,čebela,oz whatever je to že od golazni ti razpaca pool kombinezona in se potem še zdraven pelje, da ne govorim kok ene usrane tekočine je pustu gor na men in motorju aja to je obad kdo ne ve, žuželke ki napadajo konje,krave itd...baje tok sem bil podučen na poti... potem pičimo dalje mimo železnikov-soriška planina-nemški rovt-bohinja bistirca in zaslužen cilj vsaka čast gorenjcem lepo pedenajo svoje domove ob tistih dolinah, pa tud prijazni so, so mi koj priskočil na pomoč po prespani nočiva pa: Bohinj-Kranjska gora- IT Lago del Predil-Predel-Mangart-Vršič-Kranjska G.-Bled-Bohinj prečudovito jezero Lago del Predil in kle sva bla prav jezna ker nisva imela s sabo kopalk,naslednič definitivno... prečudovit Mangart 1906m nmv, ne nisem plačov 5eur za gor, tenks Kmet2 prenatrpan s turisti Vršič hiter wc postanek v Kranjski gori: Bled: kjer me je slikal en japonček,zgleda da ga je moj japonski motocikel zelo presenetil, a ker se mu je mudelo sem se pozabil da ga še jaz slikam ....eh pa drugič mogoče za nekatere nič posebnega za naju pa je bilo super, samo malo vroče sploh tretji del poti od Bohinja proti domu po stari cesti,ker sva se kuhala v usnju....ni slik....ker se vedno mudi domov skupno 450km.... Srečno

Vtisi z dnevnih voženj 2013

A mislš da jih Suzuki ne naštela preden jih posede na motor

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Js pa moram povedat, da ni boljših "ciklistik" kot so bile najine v teh 3.800 prevoženih kmjih. glede na to kaj vse so morale presedeti (luknje, makedam, prehitevanja, vročina) in prenesti (nervoza in sitnoba šoferjev) lahko samo rečem: BUKVALNO GLEDANO, KAPO DOL.
  19. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

suzukija vpraši.... ciklistika in te stvari mislim da bi se snecer in suzuki glih prou ujela
  20. TakeALookAround

Ma se sreca, da smo celi domov prsli iz rid....srne podirat je fajn, ce so na dveh nogah....une na stirih so bl no go..... :grrr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ko se zbudimo standardna procedura,sranje,mečkanje,pranje in popravljanje BMW škornjev,ja tud z njih odpada..... :grim Če smo že v Transilvaniji pa gremo pogledat še grad grofa Drakule. V resnici je ta grad turistična atrakcija in ni pravi grad Grofa.Pravi grad je drugje in do njega vodi mnogo,mnogo stopnic,za mene prehud napor Na žalost je bil grad zaprt,a mi ne bi bili mi seljaki če ne bi mal čez ograjo poskakal in naživciral tamkajšnjega varnostnika.Ampak prijazen pogled po skoraj 2kkm in topla beseda omehča še tako trdega Romuna Do teh vrat smo prišli naprej ni šlo Mestece je malo z tržnico toda toplo,prav tako ljudje prijazni Prespali tu v mestecu,motelčki okrog 35€ za dva z zajtrkom vred in zjutraj po posvetu hiteli v Turdo(rudnik soli) .Naš glavni navigator Dami34 je spet izbral čudovite poti za KTM za Ninjo pa malo manj ali celo neprimerne.Moram mu priznat ,da je po vseh teh luknjah in makedamih zvozil odlično :notworthy: :notworthy: Takle motelček je za 35€...zajtrk postrežen na na vrtu....činči okii je blo za mene :grim pa luknje v asvaltu so bile res nevarne,zato vsi ki zavijate v Romuniji na stran poti bodite izredno pozorni,luknje so do 15cm globoke iz z ostrimi robovi,če jo zadeneš se avantura kaj hitro konča Ob poti do Turde polno pravljičnih gradičev in gradov Tudi pogrebna služba je zelo zanimiva Počitek za želodček.Priporočam pasulj,golaž to obvladajo in je zelo njami.Po Romuniji smo v globalu zelo dobro jedli,seveda če smo se lahko sporazumeli,če ne si enostavno rešil z pizzo,to vsi razumejo No v tem postu je malo manj znamenitosti in malo bolj pridiha prave Romunije :yes: Naslednjič objavim rudnik soli v Turdi in Transalpino
  22. Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Jest komi cakam da kmet da kaksno sliko gor sj ma najbol zanimiva potovanja in slike and i am not stalker or gay )

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Prosim slikco in vtis iz tega štelanja ciklistike :grim
  24. Kmetica2

Vtisi z dnevnih voženj 2013

JOJ SUZUKI in njegova teorija o ciklistiki ja ja ... .........
  25. Burnout

Rakitna

Nekaj malega.... http://www.youtube.com/watch?v=4PIYd3DXcbo Pa še slikce: http://www.potovanjazmotorjem.info/galerija/rakitna-16-07-2013/ LP Burnout
  26. Gasperr

Cikadina na Črnem kalu...se pripepljala za mano malo pred 19:00 in se pridružila ostalim . Motor res izstopa, bi te težko zgrešil. Lep je lep.
  27. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zjutraj štart do Brežic (iz Domžal, čez Trojane, Zidani most in mimo Krškega) na masažo .Ker sva bila ravno v tistih koncih sva šla malo v Kumrovec pogledat...druže Tito pa to .....zanimiv muzej na prostem, čeprav pri 38+ je bilo mal mučno hodit od hiške do hiške :blink:., gužve pa ni blo.....le zakaj hahahah. Potem pa nazaj čez mejo in na hladno na Roglo. Čez Celje sva se na semaforjih skor skuhala :surrender: , vožnja z odprtim vizirjem tud ni prou veliko pomagala, k bi s fenom v faco šopal .....ampak je blo vredno, na Rogli 25 stopinj, senca in rahlo pihljanje, luksuz , folka pa k toče, vse zaparkiran. Po kosilu (njamnjam pohorski lonec) sva se počla na dekco pod smreko in z zaprtimi očmi gledala v luft ene 2 urce.....pasal.Pol pa nazaj v dolino v pekel ...od Žalca do Trojan po dežju , sm sonce je vseen žgal...čudn vreme-....sm mal čez 300km je pa blo v lastnem soku.
  28. dromomaniac

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Da ne bojo Kmetovi potopisi tok suhoparni, dodajam nekaj "koristnih informacij" : polno naloženi krampek ob Donavi po dveh RAKIAH in dobrem kosilu po več kot dveh RAKIAH titanic III, 2. del titanic III. 3. del na vrhu transfagarsana obvezno slikanje s pogledom v dolino 1. del obvezno slikanje s pogledom v dolino 2. del Izvleček: 1. RAKIA connecting people 2. Titanika še niso nehali snemat 3. v dolino se je potrebno slikat
  30. Borutt

Ne daj se Kmet.
  31. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Quod medicina aliis, aliis est acre venenum. -- "Zdravilo enega človeka je drugemu strup."

Tema ima naslov: VTISI Z DNEVNIH VOŽENJ 2013 Jaz sm se vozu samo PODNEVI
  33. motozajebant

dobra ciklistika, ni kaj
  34. shark90

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Meteora, Grčija
  35. ForU2

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ja, tole je pa samo za tiste z dobrimi živci! Free blogi so mal omejeni, ne moreš se veliko razmetavat z velikimi fotkami...tekst, kakšna fotka in to je to. Če bi rad samo delil vtise...je ta portal čisto ok, če pa hočeš svoje, pa nekaj več.... Poglej si tu..... http://www.manta-web.net/ Tole je moja stran, ki malo miruje, ker delam prenovo v Joomli (ta je v Drupal-u)..... http://www.moto-potepuh.si/ Če rabiš pomoč me kontaktiraj, pa se vse zmenva :yes:
  36. Kmetica2

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)

Terenutno se KTM 990 ADV ne prodaja :grrr , ma se tako fantastično sedi zadaj :hooray: po skoraj 4000 km sedenja zadaj se je Kmetička odločila da krampek ostaja DOMA
  37. I30

Domači ljubljenčki (živali) :)

Saj ti je res čist podoben.

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Aaaaaaaaa....ko sva razjahala v Kocevju, sem moral najprej privzdignit zadek motorja, da se je feder skoraj stegnil v skoraj začetni skoraj položaj. Med vožnjo sem opazil, da ima moped v križu luft v ležajih, ko je prednje kolo stalno ropotalo po zraku... Ko pa sem prehiteval kamion, se mi je zdelo, ko da prehitevam s karavanom dizlom s petimi ljudmi notri, polnim gepekom, pa še štirimi bicikli na strehi...tako močno je vleklo...... ....ampak še vedno bolje kot z BMWjem, ko bi kardan navilo ko slano presto....
  39. 2 točk

Rakitna

Danes pazite na Rakitni,se vozi siv Ford Mondeo(provida) prav tako policijska Škoda Oktavija(karavan) sem šel po omejitvah,kot vedno,opozarjam pa objestneže
  41. Rokxy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj dobra furca...od doma proti velenju in potem preko mozirja do pavličevega sedla in potem še na jezersko, tam sma si s kolegom prvošla hladilno pijačo. Štart je bil ob 9 ujutro in se je do gor dalo lepo vozit, ni še blo vročine. Potem pa po avstrijski strani do Golice. Takoj ko sma pršla v dolino je začelo sekat in do lavamunda mi je v glavi že blinkala lučka za pregretje motorja :surrender: Ampak takoj ko sva se dvignila se je ohladilo, potem pa naju je presenetil celo oblak in dež...verjetno edini oblak v evropi ob tisti uri. Jezero napakirano do amena...le zakaj, voda je bila tako prijetno mrzla da človek sploh neb šel več dam. No dež je hitr zginu, in smo se mal namočil, potem pa je vzadi pršu nov temn oblak tako da sma šibnila hitr nazaj do slovenj gradca, kjer sma se ustavla v šparu in si privoščla kosilo. klima je sedla. Nato še do celja in po eni limonadi laganac domov. Vožnja nad 1000 m je bila prijetna, vse kar je blo nižje je blo ko v ventilacijski pečici. Kot da nebi imel dovolj toplote, sem šel zvečer še na basket tekmo v celje, kjer so organizatorji prijazno razlagali da "septembra bo klima že delala". Nism vedu al naj se smejim al razjočem, da bi ga pa na guobc užgal sm bil pa preveč utrujen.... A slučajno kdo ve če na golici računajo kopanje v jezeru na tisti strani k je plaža pa restavracija. S kolegom sma se ustavla namreč tu na začetku, kjer je bla senca ampak neurejeno. Med potjo sma se namreč ustavla še na enem manjšem jezeru pa so meli "kasse"...seveda sma šla takoj dalje
  42. 2 točk
  43. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

A poznaš ta občutek Déjà vu Kot bi te prizore že nekje nekoč videl

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Pot nas je vodila čez Donavo na Romunsko stran,kjer je kot v Bosni to čisto običajna slika.... ob cesti parkirani BMW fahrerji Ker smo izbirali poti izven prometnih žil je bil to pogost promet na cestah.Moraš bit izredno pazljiv ,sploh v kakšnih nepreglednih ovinkih in ozkih cestah,živali na cesti so nekaj običajnega Drugače pa imajo Romuni poštimane ceste,vsaj glavne magistralke,vsak vzpon ,klančina se razširi v dvojni pas,da lahko prehitiš tovorni promet itd,dobro je imeti sabo tudi kaj gotovine,saj plačilni promet z bančnimi karticami ponekod ne poznajo Prispemo v Pitesti,kjer spimo v solidnem hotelu,se osvežimo......no nekateri se grejo tudi supermena :lol: Romunke so okupirale moj motor,riža tud pogledale niso Pitesi je znan po zelo lepih fontanah Čas za spanec,jutri je nov dan noč pred hotelom ima svojo moč.. Zjutraj nadaljujemo proti cesti Transfaragasan....ob poti polno gradov....zapuščenih...... Kakšne slike so malo bolj slabe zaradi slikanja med vožnjo,zato se opravičujem pot nadaljujemo mimo jezera Vidraru.... Pokraina je lepa,nedotaknjena narava,svež zrak...... Spremljajo nas spet domače živali Tako nekak zgleda vzpon na vrh Na vrhu si privoščimo pauzico za kosilo ob prelepem jezeru in najbolj znano sliko te znane ceste .) Ko se spustimo v dolino poiščemo prenočišče in :zzz:

KTM 1190 ADV Serijska oprema: -nastavljive stopalke -nastavljivo krmilo -nastavljiva višina sedeža -nastavljiv vizir -drive by wire -stabilizator krmila -slipper clutch -patentirana platišča brez zračnice -board computer -TPMS nadzor tlaka v pnevmatikah -MTC traction control -C-ABS Bosch -DLR LED dnevne luči -EDS elektronsko nastavljivo vzmetenje Dodatna oprema: -ogrevane ročice krmila,brez dodatnih stikal(upravljanje preko menuja) -alarm -zaščita motorja -cevna zaščita rezervoarja -ogrevani sedeži(ločeno upravljanje voznikovega in sovoznikovega) -povišan vetrobranski vizir(zatemnjen) -dodatne luči -nosilec navigacije -zadnji kovček -Akrapovič
  46. logarr

2007+

Fočk,na Ridah sam jaz pa IgorKr...........za malinovce je zgleda prevroče
  48. levanjogazarini

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čuvaj se da te v tem položaju ne bi kdo od zadaj...
  49. motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2013

ha ha ha, tale na slikci je pa res konju jedan...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ne se zajebavat..nism zbral dnara za odkupnino in so kmeta preselili v zapor v kraj Bran.