Showing content with the highest reputation on 18. 08. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj pa mal po notranjski,pa mal po dolenjski pa še skor mal po primorski Zbrali smo se pr Zivmunorcu,Dami34+lepša stran,Kmetica in jaz,pa zraven je šla še seveda pametnejša in lepšejša stran Norca ter Kaldu in žena. Ljubljana-Bogenšperk- Stari trg,Prilesje(Madronič)kjer smo pojedli divje postrvi,ki so še migale :lol: Zivnorc je bil tok lačen,da je skakal od veselja,krilil z rokami in strašil ljudi Ko smo jedli je bila druga pesem,noben ni niti pisnil,niti pogledal drugam ,tud trznu ni nben :lol: HyperJack in Klemen sta se sam čudla,ni navajen od nas zmešancev na tišino,no naša družba je vse tam od 40 pa do 65 no 65 je sam Pik1,sam se mu jih ne vidi Zato se držimo še starega načela,da ima tud pes rad mir pri jedi ^_^ In ko smo že pri cuckih,ko smo se mi vozili je naša psička brala knjigo o raketni tehnologiji ja tok je ,ko učenec prehiti učitelja -cerkev Sv. Ane in prelep pogled proti Osilnici Naprej do Čabra,Prezid,pa najbolj mrzel kraj v Sloveniji,Babno polje . Ni šlo pa mim Postojne OMW kjer so Borutt in kompanjon mesila enga diujaka,ki je vse priznal,še preden sta ga kej vprašala......... baje nas je vse zatožu Koristni napotki in informacije................... Madronič-riba 7€ ,pocen super pečena,priporočam Kolpa po dežju 18 stopinj brrrr ne priporočam 350km 3l kave 1kg sladoleda
  2. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Walk & Drive zadnjih nekaj dni v okolici Bohinja: Z vrha gondole na Voglu proti vrhu Vogla 1.922m Z Vodnikovega razglednika proti jezeru Današnja, s Črne prsti- 1.844m, proti Julijcem Še Triglav malo bliže
  3. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Objava z zamudo. V četrtek 15. 8. sem že v jutranjih urah odpeketal pogledat k severnim sosedom, če je tudi pri njih ofrišalo ozračje. Ob 07.00 sem osedlal konja in jo ucvrl proti Bovcu, kjer sem naredu eno pavzo. Ob 08.30 sem bil lačen, tako da sem si omislu en panin in eno kofe. Potem sem še enga zafajfal in pet pred deveto odpeketal dalje proti Predelu. Na vrhu sem naredu eno fotko jezera "Raibl".... ....in odpeketal dalje v Trbiž ter naprej po regionalki v Avstrijo. V Villachu sem nadaljeval za Bad Kleinkirchenheim. Na poti sem samo slikal Feldsee: V Bad Klein...sem naredu eno pavzo...napojil konja in si prvošču eno kofe ter čez slabe pol ure nadaljeval za Nockalmstrasse. Vstopnina za to oazo je 9 eurov. Tu so nastali naslednji utrinki: Malo je blo oblačno....in frišno....je prov pršlo, da sem si v dolini dal windstopper puli, ker pretirane vročine ni bilo. Po spustu sem nadaljeval za Obertauern, kjer sem si prvoču kosilo v gostilni "Taverne". Pašta bolonjez je prav pasala...pa še en hecn kelnar v tirolski uniformi mi je stregel. Po okrepčilu sem se spustil v dolino in nadaljeval mimo Schladmiga čez Solkpass, kjer so nastale te fotke: V dolini sem se ustavil in naredu eno kofe pavzo..pa opazu, da nimam več legalne zadnje gume. Nato sem po eni lokalni cesti nadaljeval do Felkirchna... utrinki: ....ter nadaljeval do Klagenfurta...ter po tankanju proti Sloveniji. Ker je bil čas večerje sem si pod prelazom Ljubelj v gostilni "Koren" privošču svinjsko ribico zavito v slanino z radičem in pečenim krompirjem...mnjami....Potem pa s polnim želodčkom in po AC domov. Tako da na koncu lahko strnem tole: bilo je super, gužve nobene, nabralo se je prelepih 718 km in zadnja guma je fuč.

Na ridah pa končno enkrat motor,un taprav pristn,železen,robusten,glas pa za glušnike gor dat .....aja fočk

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Po sredinem 350Km dolgem krizevem potu (HUD veter, dez in 13ºC) na relaciji Zadar-Delnice-Prezid-Babno Polje-Cerknica-Postojna, in petkovi kratki furi brez zajebancije, kerdanar pac ne pozna sale, je danes 350Km s Hondico sedlo kot tepcu klofuta! Postojna-Nova Gorica-Kobarid-Bovec-Predel-Trbiz-Kranjska Gora-Vrsic-Bovec-Tolmin-Most na Soci-Idrija-Postojna TopShit vreme. Kar precej prometa. Razocaranje tedna:Letni Vrt v Bovcu je mel rezervirane vse mize, tako da z mojo pizzo Galactica ni blo nc.

pr sv. Ani ste se pa tok tišal skupi, kot bi bilo -30C

jučeri spet fočk (s ciklistiko)
  8. Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No danasnjih 280 km sem naredu. Iz Domžal proti litiji tam naprej bogensperk in pa proti dolenjskim toplicam pogledat mati kako se drzi. Ura je bla 13 ko sem startal iz toplic in mi ni dal miru da bi se sov se mal vozit...in kam sem ga odjahu? Proti rakitni. Cesta odlicna ampak prekratka. Tam sem srecu enga clana iz foruma mislm da casper7 ce se ne motim. Mal sva popricala in nazaj prit domu. Lepih 280km ) Se ena slika iz bogensperka. Slika bo spet narobe obrnjena (
  9. domina

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Po nadvse žalostnem koncu, ki ga je zahrbtno storila moja Sport Smart-ka, me je danes navsezgodaj intervencijsko rešil @rumenicestak, ki mi je priskočil na pomoč in poskrbel, da današnja čudovita nedelja ni šla v nič... Tenx again predvsem za odzivnost in za super opravljeno delo... ter najboljšo kavo Po eno urnem postanku v Pit StoPu sva bila s Triumphom že "ready to go". Kar se tiče izbire novih gum... Kljub temu, da se na splošno raje držim "preizkušenih zadev", sem po vseh nasvetih tistih malo bolj izkušenih, popustila ter se odločila za slovenski gumi. Moja največja skrb je bila predvsem, kako je ta Savina Sport Force prizanesljiva do začetnika. Po današnjih 400 prevoženih kilometrov lahko rečem, da sem zaenkrat več kot navdušena nad njo. Kljub pomanjkanju kvalificiranih izkušenj sem opazila, da gre motor s temi gumami zelo rad v ovinek ter da drži odlično - danes je prav gotovo bolj kot prejšnja Dunlopka, ki ji nisem najbolj zaupala - sploh po tistem ko sva nekajkrat lepo poplesali (na srečo brez posledic). Bo pa treba narediti še kakšen kilometer, da dobim bolj reprezentativen vzorec odzivov... če bo tako kot do sedaj, bo več kot odlično.
  10. Snečer

MOTOGP 2013

Rossi več ne šola na nobenem :-) obira navijače in skrbi za blagajno moštva ter zabavo. To se ne izpusti iz rok.
  11. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

.... fočk .... .... na priljubljeni moto destinaciji .... ps. .... včeraj pa peljal skozi zanimiv kraj ....
  12. rumenicestak

Jz, Ebony pa Cartman, smo zato včeraj izvedl zakamufliran plavi Fočk
  13. BMWRIDER

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Ko pri morju sonce rit zapeka,ti na Biokovem zlo prav pride deka..
  14. Spasky

MOTOGP 2013

Dobra dirka! Zadnji krogi fenomenalni, rodeo ducatijev :grrr , borba za 4. mesto (bravo Rossi), borba za 2.mesto in čudežni deček Marquez, kako ta poba slajda...
  15. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Novih 300 km v smeri Jezersko, Železna Kapla, na prelaz Šajda, Borovlje, Beljak, čez Korensko sedlo v Kranjsko goro in nazaj. Dve fotki s telefona. Proti Košuti na Avstrijski strani in še iz Kranjske proti Vršiču. Za sladoled pr' Čarliju je še zmeri gužva
  16. zmilan

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Niti nebi pisal kje sem bil, ker ni blo veliko kilometrov, je pa to , vsaj zame dosežek, saj sem po več kot 3 mesecih zopet na motorju, mislu pa sem , da letos sploh ne bom več.Pa sem šu samo do Bistrice ob Sotli na kratek obisk dobil sem mal malce pol sem pa ostal še v Nedeljo.Tko da lahk rečem da sem se vozu Soboto in Nedeljo.Kaj bi šele bil dolg obisk.
  17. motozajebant

MOTOGP 2013

Snecer, s tabo je res brez veze debatirati....
  18. skoda

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

http://www.youtube.com/watch?v=FPJIrdG2d_Y&feature=youtu.be fajn zakasnen posnetek
  19. pajkica

Vtisi z dnevnih voženj 2013

včeraj pasal it po mal radona.....
  20. motolover

Črni Kal

Kdor je z malim zadovoljen, mu velik ne zraste...
  21. Dark

KTM 1190 Adventure in R

KTM Adventure 1190 je: kljub nekaj začetnim problemom, ki jih pospešeno odpravljajo (gretje sedeža, software alarma, veterna zaščita, prevelik sprednji zobnik...), pravi hit. 'Zeperli' so ponovno naredili izjemen motocikel, ki navdušuje z voznimi lastnostmi, elektronskimi pomagali, udobnostjo in nenazadnje ceno, ki je precej nižja od konkurence. Seveda pa gospodje, idealnega motocikla ni, pa tudi okusi so na srečo različni... V SLO smo dobili 7 kosov, ki so bili, kljub za naše razmere relativno visoki ceni, prodani že v začetku junija. Meni je mašina, kljub naštetim začetnim pomanjkljivostim, dobesedno pisana na kožo. Takšen moped sem si želel leta...
  22. igorkr

Ta seznam na Policiji bi pa res rad videl - Živnorc - Kmet2 - Motozajebant - Ludiluka - Krucymucy .....
  23. Buha72

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Boštjan Zoran v novem moto športu po kampu ; bike diving, - harpune nisva imela za ribice na dveh nogah. škoda
  24. Leteči

Failed Tunizija 2012/2013
  25. igorkr

Hribolazenje

Danes pa namesto motorja pogledat po poteh Soške fronte In smo se spustili v kaverno na eni strani hriba .... Vodnjak v kaverni ... in prišli ven na drugi strani hriba Ja ni bla lepa da te je ta zadel, še vedno jih lahko celo vrečo najdeš in nabereš če želiš ... Pogled na Čepovansko dolino (obvisela ali viseča dolina - rečna dolina brez reke) spodaj Grgar Pogled na Sveto Goro Zgornja postaje nekdanje žičnice na Sveto Goro. V ozadju Nova Gorica in Gorica ter južni greben Sabotina Meniški vrtovi, v ozadju masih Sabotina in pogled na Goriška Brda Pozabljenim in zamolčanim braniteljem slovenske zemlje Označbe na poti Spomenik padlemu italjanskemu generalu, notranjost v lepem mozailu Danes idila in romantičen pogled na Goriško, pred 96 leti zadnji pogled mnogih Po kavernah in strelskih jarkih Še vedno se najde zarjavela vojaška oprema Ostanki vreč cementa v skladiščni kaverni Za ogled najbolj zanimivih in fascinantnih zadev, pa bo treba it to v živo pogledat.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj bi se moral izpeljati nadvse optimistični plan o skoku v Dolomite, ki smo ga s prejšnjega tedna (zaradi dežja) prestavili na ta teden Ja – smo vedli da je avgust in polno Italijanov in turistov, ma probat ni greh ^_^ IgorKR tokrat ni mogel z nama kot smo najprej načrtovali, zato sva se na pot odpravila z MiDge-om. Dobila sva se ob 9h na bencinski pri Vrtojbi, potem pa gasa po AC do Tolmeča (Tolmezzo) oz. izvoza Carnia. Do tja je šlo vse lepo, promet tekoč, pred ta prvim tunelom pa je bilo na odstavnem pasu uno cestno vozilo z opozorilom za kolone. Še vedno optimistično si mislim da je bilo verjetno le kaj na cesti, da to niso kolone za na sever :grrr Počasi sva se prebila do cestninske. Rečeva da greva še malo naprej – mogoče bo kaj bolje Mimo Tolmeča in Villa Santine, tam bojni posvet in tankanje. Vprašam še fanta, ki je delal na črpalki da če je tako vse do gor, pa se mi smeji in kima ter pravi da je danes pač praznik… OK trmasti ne bomo. Očitno nam večdnevni Dolomiti letos niso usojeni… Bojni posvet in brain storming. Razmišljam kam se potem umaknit da bo čim manj prometa (domov bi bil seveda vsekakor greh it če sva bila že tam). Povem par variant izbereva eno. Torej – na sever in čez Ovaro, potem pa že kmalu na zahod čez Prato Carnico… Tudi tako se lahko uporabi odslužene gume Tu mi je ratalo žal da sem si na bencinski v Villa Santini slekla termo majico ker je bilo oblačno in predvsem mrzzzlo! Naprej na zahod… Potem v križišču na jug v smeri… V tem križišču zgoraj nato levo na vzhod … čez … In prvi pogled na čudovito jezero Sauris … in okolico Še malo nižje … Še malo vijuganja… v dolino do … Kmalu za tem prva pavza in ker sva bila že lačna, sva si poleg kafeta privoščila še odlično kosilo Nato spust do jezera in pogled od blizu … Še malo naprej spet slikanje (je tako čudovite barve da je treba slikat iz vseh možnih pozicij )… Potem nadaljevanje čez … Do jezu in tokrat prvič po južni namesto severni cesti ob jezeru … Čez tunelčke in ovinke čez prelaz Pura, kjer je bila nora gneča – vse poparkirano in ogromno ljudi, zato sva se samo zapeljala čez … Spust v dolino (na fotki se vidijo žice od daljnovoda) proti Ampezzu ... Po glavni cesti na vzhod nazaj do Villa Santine, od tam pa na jugozahod … Do jezera Verzegnis … Nato naprej po noro dobri cesti in seriji lepih ovinkov do … Po celi dolini in tudi tu je vse polno takih kamnitih skulptur … Zgoraj sva si vzela čas za še eno kafe in malo martinčkanja – je prav pasalo gretje na soncu! Nato spust v dolino po serpentinah, v Pozzisu levo in nato na jug po še eni fajn cesti ob reki Arzino do Flagogne. V Corninu nato levo v smeri Humina (Gemona del Friuli) … Od tam kar po regionalni cesti do Čente (Tarčento) in seveda ker ni blo še dovolj ovinkov nazaj domov čez dolino Muzcev (Valle di Musi) na severovzhod in čez Učjo v Slovenijo. Na naši strani še zadnja pavza in malca … Potem pa čez Deskle (še tankat), ob Soči do Nove Gorice, ta je šel MiDge na AC, jaz pa čez Štanjel in Senožeče nazaj do mojih. Vsega skupaj dobrih 500 km. Niso ravno Dolomiti, ma vseeno boljše kot bit doma – luštno je bilo! :yes:
  27. Desert Soul

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Če pa batzajla lahko popa gor, bom pa še jaz eno z batzajlo (pa ni nujno, da bo tudi nagrajenec/ka tega deležen/a).
  28. hajoktejn

MOTO oprema - kakšna, kje kupovati...

Glavno in najpomembnejse je, da ko se vsedes na motor morajo scitniki ostati tam kjer so predvideni.
  29. Snečer

MOTOGP 2013

Marquez povsem našolal prvorazredna. Drugorazredni pa se je le prišlepal do 4. mesta z 20s zaostanka...
  30. motozajebant

MOTOGP 2013

kakšen zaključek dirke :notworthy: :notworthy: Rossi dokazal, da v zadnjem delu dirke prevladuje.... :yes: Hayden in Dovizioso pa mal po bližnjici v cilj...
  31. solorider

Jadranska magistrala

danes sem jo naskočil od Paklenice pa do Crikvenice!

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Dobr bivši prjatu
  33. motozajebant

cigo iz romunije
  34. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Seveda, obstaja tudi fotodokaz o tem. Ampak je objava prepovedana.

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Pa sej ti pravmo,da smo vsestranski s temi motorji,ne vem kaj ti ni jasno Ni to rižev narastek,ko se pokvari se tok pokvari,da nimaš kej popravljat,sam še za surovino :lol:
  36. Robson

Vtisi z dnevnih voženj 2013

V četrtek start : Kranj, Rijeka, nato po magistrali z vmesnim kopanjem v Marini, nato odcep za Metkovič in čevapi v Mostarju, nočitev, Mostar, Stolac, Trebinje, Herceg Novi, Dubrovnik in Slano, nočitev, po magistrali nazaj do Zadra ( obvezen postanek v Kapetanovi kuči v Malem stonu), vmes pa vedrenje - dežek nekje pred Makarsko, kopanje nekje pod cesto in spanje pred Biogradom - vmes še reality tv - fascinantno avio gašenje tik ob cesti, predvidevam, da je bila celo zaprta cesta nekaj časa malo nad Vodicami... Danes po magistrali nazaj - sem ter tja je bilo še nekaj pihanja, ampak je šlo .. Skupaj ca 1800 km, povprečna poraba trije polni kufri + boljša polovica 4,7 litra, OIL OK pa ko sem šel od doma in ko sem prišel nazaj - Sneci bo vedel, da so mi vmes drugi najbrž olje not nalival, board comp pa laže .. :-) Prvič na daljši turi, sploh s sopotnico.... Že gledam kdaj bo spet kakšen vikend fraj... Aja pa še 400 km do 10000 km z Bol Much Woz v moji prvi moto sezoni... Bladžo sem vesel, da sem našel ravno vaš oglas....
  37. reno99

38. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Plani za Dolomite padli v vodo pa sem šel, ker je bilo zjutraj še prav prijetno sveže, samo na kfe do Vikija .... Ko enkrat pustiš za sabo Volčjo Drago in čez železniški nadvoz uletiš v Dombravo ter za sabo pustiš še Dormberk, je jutranjega prometa konec in pot čez Kras te kot brhka gospodična vabi v svoj objem pri čemer ti nežno šepeta "samo tvoja sem" Skozi zračnike kombinezona še vedno prijetno hladi in vendar piš pod čelado že oznanja dvig temperatur. Nakar te spust proti križišču za Klanec pri Kozini (pod viaduktom) popelje za par ur v preteklost in v hlad prvega jutra in še prijetnih temperatur. Adrenalin se stopnjuje čim se dvigam proti Kastelcu nakar sledi še spust v objem desnega in nato levega ovinka. Obrnit na križišču in nazaj gor na kfe. Tam me pričaka kelnrca, čeprav še z eno nogo in pol pogleda v postelji, še vedno luštna in me postreže z odlično črno kavo in zvrhanim kozarcem vode z ledom. Piškotka pa nisem dobil, ker je pa rekla, da jih špara za strica Mausa ... Na zdej ... Pa še slikca ... Kava spita, kozarec vode tudi spraznjen in se lepo odpravim domov .... Na poti domov pa so nastale še te fotografije No Treborja sem srečal, pa sva šla še na eno kafe, kjer sva spoznala luštno gospodično, pa sva še z njo naredila eno fotografijo To sem pa specialno za LudiLukca slikal Medtem, ko sem na poti domov zagledal lepotico R1 z glanc novo gumo se pojavi njen lastnik. Kr zasmilal se mi je Yamaha Samo možicl, lej ga ti njega je bil moderen model s klimo. Blagor njemu Ker je bilo pa obema s Treborjem že pošteno vroče, sva jo po najkrajši možni poti ucvrla domov. No vmes sva sli lih malo časa v senčki vzela pa frutabelo pojedla za prvezat dušo (Trebor hvala) Lih ko sem odpravljam ujamem Treborja, kako s brusnim papirjem P80 radira gume Postanek za se odžejat In spet. Trebor ponovno zasačen kot otrok z roko v škatli bonbonov Domov prišel še z enim spoznanjem, da je od Nove Gorice do Vikija in nazaj 593 km Človek vsak dan zve kej novega. Tako kot gumam, ka se jim po 8.500 km posveti p.s. Kmetu in Kmetici nadvse hvala za pogostitev, ki je v prijetni klimi in vzdušju prijala bolj kot mrzla voda puščavniku v Sahari.
  39. cb1300

Vtisi z dnevnih voženj 2013

na hladno na krvavc, me je vožnja tako utrudila, da sem si mogu večerjico spečt, katero sem ujel v zbirnem bazenu na vrhu zvoha, seveda sem na poti narabutal še koruzo za sladičko :-)
  40. Snečer

Danes, nazaj grede iz Romunije

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Hm no ja...a rabmo spet nekaj koristnih napotkov: 1. izhod iz rudnika soli Turda je vedno v kontra smeri kot si not pršu 2. ne sili Kmeta laufat po podzemlju ker postane lačen 3. kave nimaš kaj šraufat, sam božaš jo lahko da ti oprosti vse makedame in luknje (o KTM vijakih mau kasneje ) pa še nekaj mojih utrinkov: (na relaciji, kar je Kmet do sedaj objavil): okvirni plan poti krampek v akciji etno selo Stanešiči za večerjo je bilo poskrbljeno "ciklistiki" na donavi Pitesti jezero Vidraru (Transfagarasan) jezero Balea (vrh Transfagarasana) mau po Branu Rusinjo ulovil nemoj mimo rudnika v Turdi, če nimaš kulija lakote ni bilo I lakote ni bilo II Toliko zaenkrat, nadaljevanje prihodnjič......

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Krk via Rab do Zadra, usega skup ene 150Km. Trplenje, kljub zelo prazni cesti. Ultra vroce.
  43. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Motozajebant je klical, nej pridem pozno popoldne na OMV, da bo za kofe dal. Pa je res. Sam nimam fotke. Pol smo sli na Ride, pa tudi nimam nobene fotke. Ima kmet2 se mi zdi. Pol smo sli na Rakitno, nima nihce fotke. Potem so sli pa Zabarji domov, jst pa tudi, ampak v kontra stran. Od tukaj pa imam fotko. Zahvaljujoc superiornim zavoram na Wehrmacht expressu divjacinskega golaza ne bo! Sej ni cudno da je toliko divjadi povozene. Se ko gre cez cesto v kontra stran gleda.
  44. TakeALookAround

Ampak v dobrem smislu

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Drage moje! Ponovno se javljam in sporočam veselo novico. Romuni so konlno ugotovili, da sem bil po krivem zaprt in mučen, zato so mi odobrili vi soko odškodnino. Seveda ker sem dobrega srca, sem jo s prijatelji zabil na Jahorini. Hotelček, bazenček, maserke......in prijetnih 25 C
  46. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Namesto ždenja pod klimo sva se učeraj odpravila po osevžitev k Bohinjskemu jezeru. Štartala sva zgodaj zjutraj, in jo po dolini mahnila proti Novi Gorici, od tam pa po Soški dolini naprej do Bače pri Modreju. V vaškem bufetu je sledila jutranja kava. Skozi ozko grapo in po ne najboljši cesti sva se počasi dvigovala proti Petrovemu brdu, od tam pa jo mahnila na Soriško planino in naprej v proti Bohinjski Bistrici. Ob jezeru sva našla svojo "pacelco" in uživala v prijetno hladni senci ter kristalno čistem in osvežujočem jezeru. Nazaj sva se odpravila čez Srednjo vas pri Bohinju, kjer sva se obilno najedla pri Emi. Sledilo je še mučno gužvanje čez Bled proti Naklemu, kjer sva se odločila da že pošeno pogrešava domač tuš in klimo, zato sva zapeljala kar na AC.
  47. gregorjanc

Vtisi z dnevnih voženj 2013

No da ne bo preveč vse skup , bom pa še jest dodal kaj se nam je dogajalo zadnji 2 nedelji . Torej prejšna nedelja je bila destinacija Malta (Avstrija) čez Ljubelj na Celovec proti Villachu do Gmunda mimo Spittala in končnega cilja Malte (nadmorske 1950m). Seveda vse po normalni stranski cesti. Je blo nekje okol 600 km. Pogled proti jezu. na jezu izjemna panoramska konstrukcija višina jeza znaša 200 m kdo od tuki :notworthy: (sam škoda ka ni moj) Ta nedelja pa je bila Gorenjsko obarvana. Ma smo študirali da bi šli proti morju, ampak zaradi vročine pa gužve smo se raj odločili, da gremo v hribe. Pot nas je vodila do Škofje loke čez Železnike na Soriško planino do Bohinja, od tu na Pokljuko in nazaj na Bled proti Tržiču čez Golnik proti Trzinu na Litijo čez Bogenšperk na Trebnje proti domu. cca 500km Nekje na Soriški pa jest in moja boljša polovica to poznate aaaah kak fajn hlad je bi gor že rahlo utrujeni nekje pod Pokljuku na jedači in pijači (mislim da je blo pr Anžičku-zelo dobra hrana) seveda v Trebnjem pa obvezno na najboljši sljadoljed. Sej vtisi so bili lepi, sam kaj ko me še zdaj špona od naporne vožnje .
  48. basbas

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včerajšnji izletek ob Kolpi in prvič čez medvedje ride nazaj. Krasni ovinki , skoraj kot mali Stelvio hehe ,še bom šel.
  49. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

V soboto so se z zamudo pripeljali primorski zmesanci do vmesne postaje, nato pa smo skupaj nadaljevali pot na koncno destinacijo. Preko Afrike (Hrvaske) in cez Strmo reber. V Kocevju mi je en neotesanec premaknil ogledalo na GS-ki. Je pa vsaj zrihtal piknik plac na meji z Afriko. Kmalu so se zaceli kazati rezultati piva in jagermeistra. Bmflarji okoli svetinje! Igorkr je postavil ogromen sotor zase in za yamaho, pik1 in kmet2 sta bila pa voljna prikazati prakticno uporabnost in predvsem prostornost te mojstrovine. Potem pa se damijev sotor. Ni tako prostoren kot Igorjev, je pa po damijevih besedah zjutraj sotor se visji. Stopnjevanje ucinkov piva in kako malo je potrebno da je otrok srecen. Njami ... Ob vsej tej dobri hrani (no tudi pir je pomagal) ni pa nihce opazil da je piku spet odpadel kardan. No ampak je kmet2 hvalabogu resil zadevo. No potem smo pa se malo popili in ker pet ni znal nihce, so pa na sintisajzerje zaigrali. Po glasbeni tocki se je zacel pa razvrat. Gate in modrci so lezali vsepovsod. kmet2, zivnorc in motozajebant so skupaj spali. Po moje je bil zajebant na sredini, ker se je nekam ozek zbudil. Suzuki se je pa s kompasom, pripravljal na jutranjo molitev. Najbrz se je dogajalo se kaj, jaz vem samo to, da sem malce pregloboko pogledal v kozarec. DIN in lojzexj6, se najbrz strinjata Lep zmesan piknik in slabih 200km voznje.
  50. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

... današnji vtisi ob sončnem zahodu ....