Showing content with the highest reputation on 08. 09. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včasih človek ne samo, da potuje ampak tudi doživi kaj posebnega, pa čeprav na samo 300km. Ker je "Birtija kod Pika" Vrsar, razpisala ponovno srečanje ljubiteljev čevapčičev in podobnih dobrot, je bila udeležba na reprizi tega dogodka skoraj obvezna. Se pravi jebise Fakersee, Vrsar hir aj kom. 1.Zborno mesto na OMV v Postojni je bilo temu primerno že označeno še dobro, da smo bili od strani prijazne natakarice opozorjeni, na napotke, saj bi v nasprotnem verjetno rinili kje po makedamu 2. da zadeva ni od muh smo vedeli takoj, saj je prijazen starejši gospod Pik sam dogodek planiral kar 14 dni. In res je, dogodek je izzvenel veliko bolje, kot kaka državna proslava. Že sam sprejem častnih čalnov je bil nekaj posebnega: 3. organiziran je bil posebni prevoz do mesta bivanja: 4. le VIP člani s posebni propustnicami so se dogodka lahko udeležili 5. g. Pik nam je razkazal poln hladilnik mesnih dobrot 6. in urno pripravil opoldansko malico, ki je bila sestavljena, skoraj iz vsega, kar je na hitro našel v hladilniku in sicer: cela jajca z lupinami (baje pomaga, da se ti dlaka sveti), en star paradižnik, ene tune k jim je rok uporabe potekel (ampak omega3 so še vedno delovale) nekaj zemlje in peska (namesto soli) mislim, da je to vse. Kakorkol, po treh travaricah, 5 pirih smo hrano na vso moč hvalili in pojedli v trenutku 7. Ker g. Norc hujša je od vse te silne hrane padel "v švahost" in mi neb bili mi, če ga neb uporabili namesto žoge za plažni fusbal 8. g. Pik je opazil rahlo lakoto (pa tut slišal Kmeta, da on je pa še od majskih praznikov lačn) in osedlal Tomosakija 9. med neprestanim turiranjem gasa in brušenjem tačk, jo je jadrno ucrl po desert v trgovino 10. desert je, kot pravi strokovnjak za obratno prehrano, postregel pred pečenjem (boj za vsako drobtinico neprecenljivo dobre sladice je bil živalsko divji) 11. po dobri sladici, je bil čas za skupinske igrice in meditacijo 12. Da je lačen gost hvaležen gost, je Kmet spoznal v naslednjih trenutkih, ko je bil čas za KULTURNI PROGRAM Če na kratko omenim samo nekatere dogodke, ki so polnili dušo: sončni zahod s pitjem cvička: obisk Dvorišča s pitjem "crno otvoreno" in narezkom: in prebiranjem ljudskih pesmi s srkanjem Travarice. 13. da ne bom po nepotrebnem nakladal in lepih črnih slik, saj so se naslednji dogodki odvijali z bliskovito naglico, prilagam le povzetek: *nekje vmes je g. Pik spekel najmanj 3 al 4 rihte raznorazne mesne hrane vključno s čevapi. Vse to je bilo požrto v trenutku, travarica je ponovno tekla, vmes je bilo nekaj pira in jegra, debate tako globoke, da se še sedaj ne spomnim o čem smo govoril, a bili smo sklepčni da je to to. Jutranja bilanca je bil rahel glavobol, prevoženih dodatnih 100km na tomosakiju, kateri je bil z verigo pripet na suziko. (Norc upam, da ne bo zanosila, drgač se pa priporočam za enga mladička.) 14. za vas smo se trudili: 15. akcijski prizori in iskanje Banderasa po plaži: 16. pa zadnja izjava g. Pika, "zginte že 1x dost vas mam" in naš odgovor "tut mi te mamo radi, pridemo še" je v bistvu povzetek tega druženja, ki bo po mojem preraslo v letno tradicijo p.s. o Romuniji, pa ne duha ne sluha

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes zelo pozen štart – je tako pasalo malo dlje spat … :zzz: Malo pred 12h na jugozahod – čez Ride, v Postojni tankat (srečala Mausa), nadaljevanje čez Črni Kal in Gračišče, potem čez mejo (cesta pri Buzetu je vsa asfaltirana za razliko od na zadnje ko sem tukaj še plužla po makadamu), naprej čez Ročko polje, nato pa vzpon na Učko, na pol poti pavza za malco, pretegnit krake in obnovit zalogo vode potem pa naprej čez Velo Učko skozi gozd po skoraj prazni cesti do Jurovićev, od tam pa dol po serpentinah … do Ičićev, tam desno – na jug in že kmalu uživancija v ovinkih in vonju borovcev – mmm božansko! Ni blo časa za slikat ker je blo preveč fajn se vozit. Čez Plomin, v Vozilićih pa na jugozahod mimo Labina, vmes še tankat, potem pa naprej do Pule … Od tam pa na severozahod do Rovinja, foto postanek v Limskem zalivu … in kratek klepet z domačinoma. Sta mi nardila par fotk za spomin, povabila še na pijačo – ma ni bilo časa ker sem mela še en kos poti do doma, zato sem nadaljevala mimo Brajkovićev do Poreča, proti Antenalu … Čez Novigrad do Umaga, tam pa na vzhod, naprej čez Kmete in Plovanijo do meje in čez do Kopra, čez Črni Kal in Senožeče do mojih na večerjo, potem pa čez Ride nazaj domov. Slabih 500 km (cca 472). Je pasal odklop po norem tednu!
  3. vandrovec

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj do Karlobaga Kjer sem malo zaplaval Danes med drugim Bled Bohinjsko jez. nazaj čez Sorico mimo vasi Sorica Ta lep vikend sem navozil okrog 800 km.
  4. nekdo

Aprilia RSV Tuono

Sicer se mi ne da spuščati v debato kdo ima daljšega, ampak na tole pa moram odgovoriti, ker to o izkoristku komponent pa vse prepogosto slišim. Ali lahko na cesti maksimalno izkoristiš vseh 130+ konjev? Ne. Ne moreš. Promet, luknje v asfaltu, omejitve, enostavno ne gre. A vseeno se nas večina tukaj verjetno ne bi zadovoljila s 25 ali manj konji, ker od viška ne boli glava. Pa v tistih 10% časa, ko lahko spustiš vseh 130+ konjev na pašo je dober filing, ki odtehta dejstvo, da jih je za ostalih 90% časa gledano skozi oči izkoristka enostavno preveč. Enako je z vzmetenjem in zavorami. Dokler je cesta lepa, situacija predvidljiva in nisi v tistih 10% časa, ko bi lahko vozil približno na polno, verjetno ne boš opazil razlike. A takoj, ko pride do nepredvidljive situacije ob kateri boš moral na polno zavirati si boš želel imeti boljše zavore, ne glede na to, kako dobre imaš. Enako je z vzmetenjem in luknjami v cesti. Saj se s slabšim da preživeti, a ko enkrat poskušiš boljšega, ob katerem nekatere prej zaznavne luknje kar izginejo in je motor enostavno bolj "prilepljen" na asfalt, se na slabšega ne vrneš več.

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

05.oktober 2013 sobota zbor Z.jevcev od malih zvijajočih počasnih 750ccm, do malo večjih faracajkov in nasplošno vseh zelenkotov k majo kakršen koli Z vmes, se dobimo nekje kjer bo za vse najkrajše in kjer se bo kej dobrega pojedlo in kej konstruktivnega doreklo...predvsem da naštudiramo kako sploh spraviti Z.ja na cesto, da je kolikor toliko vozen.
  6. Rokxy

Jadranska magistrala

odličen vikend v staremgradu. nobene gužve, galame itd. ne da se mi veliko pisat, dol sem šel preko rogatca, zagreba, josipdola, otočaca, gospiča, gračaca in potem ovinek nazaj do starigrada. nazaj pa po obali do senja in potem do ogulina. tu vklopim garmin in me ppelje po neki vukojebini do vinice in potem preko črnomlja, žužmberka, ivančne gorice do litije ter tam potem po normalni cesti domov....zadnjič da ga uporabim če ni res nuja. daš najhitrejhša pot pa te pele u tri pm.... drgač pa jadranska magistrala super lepa. od starigrada do karlobaga odličen asfalt, do senja pa bo kmalu se mi zdi nov. od senja proti brinje tudi noro dobro ter tudi od josipdola gor na brinje, asfalt kot na kaki progi, grabi ko lepilo. naslednje leto sem se že odločil, da grem sem na dopust za več dni in to v septembru, ko ni več ljudi. jadran je najlepši, pa naj reče kdorkoli kajhoče. slik je neki, sam niso baš neki. bom nalimu samo eno....kaj jima fali (razen motorja ) se včasih vprašam (v teh časih vedno večkrat)

stari vsak ma svoje tehnike opzorarjanja nase. Zarad mene bi lahko mel tut božične lučke na kozolcu, sam NINĐA je ninđa
  8. BinaBana

Vtisi z dnevnih voženj 2013

zanimiva furca do Ilirske.. nism vedla, da je nekih 207 km do tja zacetek seveda iz LJ mim Lavrice, Skofljice, Smarje-Sap, Grosupljega, Visnje Gore (kjer se je en mal zakompliciral ko sm vidla, da naj bi bil obvoz do Ivancne, seveda sla po obvozu in lej ga zlomka- prsla do hriba, na katerga je bil speljan makedam.. jeah right.. js bom sla po makedamu pa to se v ne tolk nedolzen klanc.. ok, ustavim, obrnem grem nazaj, seveda zalutam, ker mi pac dolenjski konc prakticno nikol ne pride pod kolesa ) naredim ogled in grem na AC do Ivancne.. Pol mim Muljave, Zagradca, Zuzemberga do Dvora.. na petrolu "poberem" novopeceno motoristko in se odpraviva prek "moje" ceste u Kocevje (prvic odkar sm tm odletela pred 3 leti.. ovink sploh ni tolk hudo grozen ja ja, izkusnje!! ). potem u Ribnico, Sodrazico, Cerknico (tam nekje "pobrala" se krucija hvala za druzbo! ), Rakek, Unec, cez ride do PO in potem do Ilirske.. nazaj domov pa kr po standardu- Postojna, ride, Vrhnika in na AC do doma.. padl je lustnih 314km

:grim http://www.youtube.com/watch?v=yrulxhySDUs
  10. Rokic

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Današnja fura: http://tinyurl.com/llhmmnq Malček sem pohitel, ker je bil napovedan tudi dež ampak na srečo izredno lepo vreme (skorajda brez oblačka). Start takoj po 8:00, hitro še natankat in gremo. Namesto klasike mimo Vidma do Tolmezza sem jo mahnil po nekoliko drugačni poti (glej zemljevid). Kak kilometer naprej od vasi "San Francesco" - najslabši asfalt na turi. Na srečo le krajši odsek. Pred in po tem odseku pa Prometa malo, motoristov če jih je bilo 5, avtov 0, kolesarjev kar nekaj in pa možakar, ki se je sredi ničesar sprehajal sredi ovinka Potem pa mimo Tolmezza do Forni di Sopra in nato čez Passo Mauria do Auronza Nato še skok na Misurino, kjer je bil počitek in polnjenje baterij na super temperaturi. Spust do Cortine in v vasi Venas ostro desno proti Forno di Zoldo oz. čez Passo Cibiana spust do Longarona in spet dvig po serpentinah do jeza Vajont (malček koristnega branja) od tukaj pa samo še domov Prvič, da na cesti niso prevladali BMW motocikli ampak na moje začudenje Ducati Multistrada.
  11. jakATV

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tudi midva sva se šla voziti. Me je prijelo lulat, zapeljem z ceste in evo jih. Kaj bi šele bilo, če bi me kakat
  12. rumenicestak

Jadranska magistrala

iiiiiiiiiiiiiha, lušn je blo
  13. črna strela

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

ja mi mamo čigumije, pa motor se zvija pa trese ga ful... tko da dva dni...nevem, a bo dost fantje
  14. MihaGS

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes lep izletek v družbi dveh črnih nagcev, čez Rakitno, Cerknica, Ribnica, Gotenica, Petrina, Osilnica, pa na kosilo domov. (220km). Slikc itak da ni.
  15. krucymucy

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

Vleče 130? Kolikor vem je omejitev 130. Al si ti tudi eden tistih, ki vozijo 2 metra za ritjo, blendajo in pričakujejo da se jim bom umaknil med dva tovornjaka. Jok brate, 130 se bomo peljal dokler ne prehitim.
  16. krucymucy

Sej sem bil jst. Za damijem sem vozil z vsemi stirimi smerniki

Hja lej, očitno maš premal dodatne opreme...eni imajo to opcijsko za takšne primere

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vtis vožnje po 3tedenski pavzi niti ne bi razlagal kako paše , sej razlog za ta kratek vtis je samo zato, da vam sporočim eno stvar ali dve stvari! 1.) je ta, ki jo je ugotovil že IgorKr dolgo nazaj, da je destinacija ki si jo splaniramo včasih daljša kot se zdi 2.) ko že misliš da si na servisu, se vseeno raje vprašaš, da ni to slučajno policijska postaja? Zjutraj po frišnem preletu v novem perforiranem kombinezonu, mi je 13stopinj le dodobra ohladilo kosti =) V Novem mestu sem čekiral nov plac za fotkanje,...eni majo motor za vožnjo, drugi pa za vožnjo in občasno tudi kakšno fotko...in zdej bom izpadel šminker, ker je eden od mojih hobijev tudi fotografija (slike z mobitela in ne z kalkulatorja!)..tko da niso glih na željenem nivoju! Evo v Krškem damo na operacijsko mizo, dohtor pravi, da ni bolezni, samo nove tekočine in pol jaz v daljavi opazim nekaj kar čist ne spada med orodje? hmm...vsak si naj svoje predstavlja In v pravi družbi nazaj čez Mokronog Če potegnem črto, mam do serviserja in nazaj glih malo manj kot en tank bencina :grim ...malo čez 200km
  19. gusar

Ustavite Janšo!

Matr! do dons nisem vedu, da se janševa stranka imenuje SDS-Slovenska domobranska stranka

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Sicer mamo pa lahko od hiše do hiše zbor , pridemo te iskat, kjer se napokamo sladkorja, pol gremo do zobozdravnika, da poštima cukr na zobih, pol gremo pa lahko kolektivno v črnomelj na že dolgo obljubljeno (skoraj pozabljeno) kavo k SLVR.ju in njegovi ženi, k zadnje cajte dela prave cukrene umetnije :grim Pomojem se bo treba k gospodi mal prej najavit Na koncu pa pri meni malo zažarimo, pa upamo, da bo parkirplac z 500m2 dovolj velik
  21. Scarabeo 500

Verige, prenosi in spreji za verige

Saj ga ne vsi hvalijo. Meni ni sedel in imam o njem slabo mnenje. Ja, ketna rožlja bolj kot pri klasičnem mazanju. Scarabeo
  22. krucymucy

Objestnez.
  23. thumper

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

če malo razmislim mi je najtežje prehiteti voznike traktorjev - počasnejši je težje je...vozilo dolgo za 1.5 biciklista , glupi in slepi pa za 20 ...ko namota volan je v pol sekunde povprek čez cesto ..smerokazov jih daje 10% pa še to jih veliko zavije v kontra ..
  24. daneb

25. pajkica

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

kaj še kar prehitevate? pa tok so počasni
  26. gody01

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

In potem zagledaš desno kolesarja pa se moraš odločiti med enim ali drugim ... Važno, da držiš primerno varnostno razdaljo, da se lahko kdo umakne v primeru potrebe med tebe in tistega pred tabo, umikanje je potrebno ravno toliko, kot moraliziranje in "vigilanstvo" na cesti.
  27. crusty

ALPE ADRIA 2013

Na Slovaškem ta vikend poteka zadnja dirka za AA imajo "dvojni program" torej so bile že danes kvalifikacije in dirke, jutri vse ponovijo. Slovenska zasedba je manjša nekatere so zvili €€, druge volja tretje žal poškodbe Rezultati današnjega dne so tukaj: http://www.alpeadriamotorcycleunion.com/roadracing/results_2013.php Najbolj zanimiva je klasa stock1000 - "bmw cup" vsi udeleženci na bavarcu, ne vem ali je to že kdaj blo ali je to prvič?? Mogoče kdo ve? Za vse katere bi jutri spremjali dirke je tukaj: spored: http://slovakiaracing.sk/doku/Timetable_AA.pdf live timing: http://www.sporttiming.sk/online/?show=results2
  28. Jetam

Vtisi z dnevnih voženj 2013

in pol jaz v daljavi opazim nekaj kar čist ne spada med orodje? hmm...vsak si naj svoje predstavlja Ja, na vsakem podestu za orodje mora bit prostor tudi za odpirač za flaše!!!!

če voziš 250 +, zgledajo vse tri polne
  30. krucymucy

da te nam jst užgal naslednjič čez mizo ...
  31. rok418

Iščem KTM EXC 125

hahahaha .l. čene pa lep motor vizualno usaj meni in če je zrihtan tko kot piše je tudi cena kr solidna
  32. Scarabeo 500

Verige, prenosi in spreji za verige

Že na 164 strani sem opisal moja opažanja. Dodal bi lahko še, da sem vozil polno obremenjen in da je veriga po veliko dnevno prevoženih kilometrih spremenila barvo. To se mi seveda ni zdelo normalno. Res sem imel ta slabo verigo, samo sem jo moral že po okoli 5 tisoč km španat in da je bila v bistvu pri 18 tisoč za v smeti. Prva mi je držala 37 tisoč pa sem jo menjal preventivno. Nekateri na tem forumu pa imajo zelo dobre izkušnje. Jaz prisegam na vidno maščobo in pacaste feldne. Scarabeo
  33. Borutt

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

Odgovor je na dlani. 33. »prehitevanje« je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje; 53. »vožnja mimo« je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se ne premika, objekta ali ovire na vozišču; To ne bo zastonj, to bo kremšnita.
  34. črna strela

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

čs bo pa pečičko zalaufala :grim

Nekaj je tud nafte vmes
  36. cedevita

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ma jst sm najprej vidu cava tapi. Lisic s krznom za mrzle dni pa nikjer. Ma sej vjste kkw je szi odpirači, moški mora imet dva! Eden je za steklenice,...
  37. igorkr

38. daneb

39. Sajoo

fočk
  40. tintin

fočk ja biker77 po peski ne bom kolena brusu.. 5 min z metlo in voila.. lep ovink
  41. tintin

name si pa pozabu maus, krucy, dami na omv. Posedi na ridah?

Nasmeh...

mi je en zdele izjavu: sm tok kolenčku, da me ritnice bolijo ... skor sm se umru... ćist
  43. I30

Ustavite Bratuškovo

Ta slikca paše sem:
  44. gasy

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

V krstni sezoni v mescu pa pol 3.500 in upam da jih še vsaj neki naklepam

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

mi smo mel tak krumpir, da smo mislili, da so umazane lubenice dons opazujem, če bo kdo čez polno prehitevau in ga bom izdau organom pregona :glare:

47. grega 32

Faaker See

ta zbor je v avstriji in moje mnenje je (in ne trdim da imam prav) da je prav da se imenuje faaker see. žalostno pa je da slovenci toliko spoštujemo in uporabljamo nam južne besede se vrti in se poslušaskoraj vse drugo kot slovenska glasba....
  48. skoda

49. Gasperr

Par vprašanj

Naše gledanje je čisto zgrešeno, ti pa vidim da si se res poglobil, ja. Problem pri motorjih za najstnike je vzdrževanje. V večini primerov je oče financ-minister in 'tamalega' boli k..- kako se z motorjem dela. Roko na srce so pač 2t motorji bolj občutljivi na pomanjkljivo vzdrževanje in zaradi tega je težko, ampak res težko, dobit vzdrževan motor, kateremu bi nekdo zaupal več sto kilometrov na eno turo. No sam sem mu..- konkretno 550km v enem dnevu, pa ni bilo nikakršnih problemov. Do Splita ji zaupam, moji aprilii In zaradi tega je pač bolj 'kamot' imet 4t motor, če se v današnjih časih nobenemu (generalising, I know ) mulcu ne da več malo pobrskat, kako in kaj je potrebno pri 2t motorčkih vzdrževat, da dela kot urca...kaj šele pošraufat kaj. Če v zakup raje vzameš slabši performance, pa naj bo..tako ali tako je 34KM baje preveč za 'prvi' motor . Pa nehajte že s temi stroški vzdrževanja..nabijate v brez veze in s tem le še krepite to negativno napihnjeno stereotipno podobo 2t motorjev. Tist liter olja (12€) na 800km pa že kupiš menda..poraba 6-7 L pa je tudi v mejah normale, če gledamo celoten motoristični svet. V edinem smislu, v katerem so 2t motorji za časom je teoretično zaradi teh vedno bolj strogih zakonov o emisijah. Aprilia v naši družini ne bo zastarela....bo šla OČITNO kar iz roda v rod
  50. StaraFeltna

Ukradeni Motocikli!

Morda bi bilo to povsem dovolj: http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-GPS-Tracking-System-Car-Vehicle-Tracker-Device-GSM-GPRS-Alarm-SMS-/321153101364?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item4ac6376e34 Ali: http://www.ebay.com/itm/Mini-GPS-GPRS-GSM-Tracker-car-Vehicle-SMS-Real-Time-Network-Monitor-tracking-/321148326111?pt=US_Tracking_Devices&hash=item4ac5ee90df Za ta denar bi bil čudež da dela znajo pa Kitajčki včasih prav prijetno presenetiti.