Showing content with the highest reputation on 26. 09. 2013 v vseh kategorijah

1. Snečer

Črna Gora - Žabljak, Durmitor

Nato pa ena najelpših cest, kar sem vozil, vrhunski asfalt in urejenost. Očitno precej nova zadeva. Na relaciji Žabljak-Savnik. Takšne ceste v Sloveniji ni. Preostali material tukaj https://picasaweb.google.com/106439269587192855420/DurmitorSeptember2013Moto?noredirect=1 Še se bo treba vrniti.
  2. kaca1

Jadranska magistrala

Ja, res je nekako tako. Čez teden ceste razkopljejo, a jih do vikenda (ko se tja pripeljejo raznorazni razvajenci, ki ne razumejo, da nova cesta ne pade kar čez noč z neba) orng, al pa vsaj za silo poštimajo, da promet kolikor toliko poteka mormalno. Novi Vinodolski je še vedno na polovici ceste prekopan, a tu gre, najbrž še za drugo podcestno inštalacijo in ne samo za nov asfalt... , naprej proti Senju pa je na nekaj kilometrih z eno besedo povedano - gradbišče. Od take situacije... , čisto novega, še toplega asfalta..., pa do takih odsekov, kjer podlaga ni še niti dobro povaljana... Ja, tudi semaforji so tu, kjer je treba če gori "tardeča", mal počakat. Naslednje leto, sem pa skoraj prepričan, da tu ne bo več nobenga semaforja, ampak nekaj kilometrov lepe nove ceste....Marsikdo verjetno tega ne bo niti opazil. Vsi ostali, ki pa to obnovo sedaj opazujejo (mo), pa imamo dve možnosti: da malo potrpimo na semaforjih in kakšnem odseku makadama ali pa da se do naslednje sezone vozimo kje drugje. :grim Samo v razmislek: koliko časa bi potrebovali za obnovo takega odseka ceste pri nas? :wacko: .....najbrž nekaj let, nekaj firm bi se medtem zamenjalo, nekaj bi jih medtem propadlo, nekaj odgovornih bi obtožili zaradi korupcije, če bi se pa še kaj zataknilo, pa bi ostala cesta kar razkopana :grrr Aja,....v Logatcu.....jim je zmanjkalo šodra, da zasujejo tistih nekaj metrov odkopane ceste? Koliko časa je že tam semafor? ps.: fotke posnete danes, v sredo po 14. uri

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tud včeraj sem kolovratil okrog,sej si vsak dan rečem,še mal pa bo konec luštnega Šli smo pa stari cesti iz LJ proti Celju,vmes zavili na Slovenjgradec,ko nas pričaka jezen policaj,Živimnorcem se takoj začneva pogajat in imava monolog,policaj je mutast in meri naprej no vsaj posluša te ko mu nabijaš V Črni na Koroškem postanek za malco,Tine nismo vidl .) Smo pa vidli pacienta ko je z glavo žleb ravnal :lol: ku pr norcih Gremo proti Golici,pr jezeru zaprta gostilna,na vratih pa piše.........zaprto zaradi bogatije Zato se spustimo malo nižje na kavo,kjer so lepo narisali izletno linijo na cesto Nazaj se vračamo čez Jezersko in pri bajerju naredimo še eno pavzo Ura je bila šele 16h pa smo rekli,gremo še mal čez Rakitno pogledat,cesta na ljubljanski strani naravnost čudovita,nobenga peska in prazno,mal pobrusmo tačke in upamo na pizzo Baje imajo pizzo samo ob določenih dnevih..........po bojnem posvetu jo zarežemo nazaj po ovinkih in na Brezovico v Paviljon na čvape in pir.En ne more škodit če si 2km od doma ^_^ Koristne informacije 1. če hočte zivganorca utišat mu dajte za jest al pa babo :lol: 2.ne hodit z modelarji na furo,cel dan se boste mogli pogovarjat o aviončkih in drugih igračah 3,če hočte utišat kmeta2 ga pošljite z modelarji na furo,jebga sem enostavno vse pozabu,ko sem bil 5 let star in sem se igral z aviončki Padlo 400km in za ta teden mislim,da bo to vse od vožnje -_- Lp
  4. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Bilo je zgodnjega jutra sredinega, ko je začeu telefon tulit ob 6:00, zunaj pa +10 stopinj celzijevih. Se je bilo treba podložit za turco, in ko je ura kazala 7:00 sem štartal proti Šentrupertu. Od Šmartnega ob Paki naprej pa megla taka, da je po vizirju kr tjekl. Pridem ob 7:30 na pumpo v Šetruperti, pa zupy199 že natanku svojga junca . In ga pičva po trdi megli naprej v smeri Vransko, Trojane, Lukovica, Trzin (tle sma menjala vrstni red, sm šu v zavetrje ), Brezovica, Vrhnika, Postojna, Trst, Nova Horica (z postankom za pupico in papico )Most na Soči, Podbrdo, Bohinjsko sedlo, Bohinjska Bistrica, Kranj, Kamnik, v Šentrupertu pa vsak v svojo smer, jaz proti Šoštanju, zupy pa proti Šentjurji . Meni se je nabralo 475km. Pa še par fotk Poziranje na Tržaški rivieri . Vreme je blo skoz mal čudno, važn sm da dježa ni blo . Sma še mal pogledla, da sva vedla spljoh kje sva Qlandia Nova Horica ..... restavracija Špar vedno polna samih dobrot v smeri proti Podbrdu ..... a so vsi Kawasakiji tok žejni? prou lep puzdrav iz jezera Blejskega ..... to je to iz moje strani . lp
  5. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zaključna tura najine letošnje moto sezone. Žena je v štirih mesecih od kaj ima izpit naredila 4500km, zdaj jih bo še enih 900, tako za letos bo dovolj. Torej, od doma v lahkem galopu do Rijeke in naprej do Prizne, kjer se vkrcava na trajekt. Novi Vinodolski Pogled z terase. Voda je za kopanje v kolikor človek ni mehkužen. Naredil sem par potopov, ampak je voda na globini 8m tako svinjsko mrzla, da ni za vzdržat. Po kosilu se odpraviva malo na sprehod in sicer malo višje od koder si pogledava najin zaliv ... ko se obrnem pa desno, pa še drug ... Na poti do trgovine naredim še par HDR slik ... V nedeljo pa nazaj proti domu.

tle jo maš
  7. Ko-Ma

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Hojla 18.9.2013 - od doma - Kozina - Rijeka - Senj - Prizna - Žigljen (Pag) - Paški most - Zadar - Preko (Ugljan) - Kukljica 19.9.2013 - Kukljica - Tkon (Pašman) - Biograd na moru - Split - Slano 20.9.2013 - Slano - Dubrovnik - Cavtat - Slano 21.9.2013 - Slano - Metkovič - Medjugorje (BiH) - Makarska - Biograd na Moru 22.9.2013 - Biograd na moru - Zadar - Paški most - Žigljen (Pag) - Prizna - Senj - Rijeka - Ljubljana - do doma Skupaj malo manj kot 1800 km. Lp M
  8. Snečer

Črna Gora - Žabljak, Durmitor

Pa še jaz malo primaknem o Durmitorju. Dubrovnik-Trebinje(Bih)-Bileća-Sutjeska-Brod na Drini-Crkvičko polje(MNE)-Trsa-Žabljak-Nikšić-Trebinje-Dubrovnik (okoli 400km). Cesta po Bosni je solidna, pred vstopom v NP Sutjeska celo na novo prenovljena, tuneli. Najslabši del ceste je od Broda na Drini do meje s Črno goro (Ščepan polje), 20km razdrapanega asfalta (cesta E762), ampak lepo na eazy. Pred odhodom sem prebral, da so letos asfaltirali 12km makadamske ceste na relaciji Crkvičko polje-Nikovići http://portalpobjeda.wordpress.com/tag/put-nikovici-crkvicko-polje/ Zato sem se odločil, da Durmitor "napadem" direkt iz severa, torej takoj za mejo v hrib in ne ob kanjonu reke Pive (Plužine). Malo sem posnel. Ko se vzpneš, prideš do eko sela Jugoslavija http://www.ekoseloyu.com/ Nato nadaljevanje po novi cesti, kjer še niso uspeli postaviti tabel. In potem lepo dalje Nikovići-Trsa-smer Žabljak malo materiala
  9. Whiskey

Albanija, Grčija

Dan 8: Koplik - Hani Hotit - Rraps pass - Tamare - Vermosh - Gusinje (MNE) - Andrijevica - Trešnjevik pass - Mateševo - Podgorica - Cetinje - Budva - Dubrovnik (HR) - Neum (BiH) in dan 9: Neum - Paklenica - Novi Vinodolski - Fažana Napoved za zadnji dan v Albaniji je bila slaba. Presenetila je nova asfaltna cesta od Hani Hotit pa skoraj do prelaza Rrapsh. Na spustu sem najprej pomislil, da je zaradi zemeljskih plazov cesta zasuta. Ampak bila je le optična prevara. Albanci prenavljajo cesto in kasneje jo bodo še asfaltirali vse do Tamare. Od tu naprej pa še vedno vodi razrukana kamnita cesta vse do Vermosha pred mejo s Črno Goro. Na drugi polovice poti do meje naju je vseskozi namakalo. Za povrh vsega je Frigo nekje nabasal na šrauf, tako da sva na prelazu Predelec 1.360 m poskusila z 12V pumpo povišat pritisk v prvi gumi. Brezuspešno, ker je motorček pumpe spustil svojo poceni kitajsko dušo. Šele v Plavu je vulkanizer odpravil nadlogo. Po klicu kolega v Podgorico je padla odločitev, da zaradi nemogočega vremena (lilo je kot iz škafa) spustiva v črne oblake zavite Komove na trasi Bukuminsko jezero - Rikavačko jezero - Korita. Ker tudi znanec ni imel časa za pivo, sva podaljšala čimbolj na sever. Tako sva se v temi pripeljala do Neuma. Zadnji dan je bil spet sončen. Po slastni oradi pr' Juretu sva še odžagala jadranko. V Novem Vinodolskem sva se po zadnjem postanku pr' Keptnu poslovila. Frigo je šel proti domu, sam pa sem zavil še do family v Fažano. Video dodam kasneje. Delna trasa dneva Jutranji pogled proti zahodnem robu Skadarskega jezera in prelazu Stegvaš v MNE Na poti na Rrapsh pogled proti mejnem prehodu Hani Hotit Prelaz Rrapsh V oblake zaviti Komovi s spusta s prelaza Trešnjevik proti Mateševu Nekje na poti se je malo skadilo, tako da se je zopet videlo Skadarsko jezero Obvezen pit stop pri mostu nad Suvo reko železnice Beograd - Bar Spet odlično vreme zjutraj v Neumu. Za zajtrk je bil burek v "Magistrali". Priporočam! Pri Keptnu pa sva že kovala načrte za drugo sezono
  10. TakeALookAround

Jadranska magistrala

Ne bit tecn, ce si trajekt zamudil. :grrr Gres pac na per, al pa gres cez most, a ne uzivas v voznji? :evilgrin: Neeee....dejmo tuki modrovat, kok ti nismo povedal ,kako pa kaj...ja kako nej vemo, ce sproti delajo cesto...enkrat je tko, drugic drugace. Ce gres pa cez Metliko, pa lih v Senj pades in nic ne ves o tem...pa se uvinkov kokr ces. :notworthy:
  11. piko4321

Po 3 mesecih je tudi meni uspelo poslikat kwaka z750/2013
  12. črni vitez

Yamaha YZF 600R Thundercat , letnik 1998

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Majce dobil, folijo za print tudi , šeeee malooo!
  14. 4 točk
  15. gasperX

Evo jest tuuuutttt po dolgem času mal motor zalaufu.. Fočk včeraj in danes... sedl k budali šamar
  16. Nikii

Jadranska magistrala

Midva sva bila dol od petka do nedelje, pa ni bilo nobenega makadama (ali ga pa nisva opazila, ker se nama ni mudilo na trajekt ). Magistralo bodo na srečo preplastili. Sicer imamo pa precej slabše ceste pri nas, pa jih ne popravljajo, za Pakistan pa ne bi vedela . Drugače pa ... dol hodimo v glavnem uživat in uživat in uživat .
  17. Whiskey

Albanija, Grčija

Dan 7: Skadar - Kir - Theth - Boge - Koplik Končno je prišla na vrsto kraljevska albanska etapa v Prokletijah. Noč ni zgledala nič kaj obetavno. Strele so v smeri Tirane parale nebo skoraj celo noč. Nekaj časa ena za drugo, kar še nikoli nisem videl. Delno sončno jutro ni obetalo ugodnih vremenskih prilik. Skrb je bila namenjena predvsem stanju piste in kaj vse naju lahko še čaka na poti. Po slikanju otomanskega mostu, sva se vozila po asfaltu vse do vasice Prekal. Potem se začne zares po ozki blatno kamniti poti voziti navkreber. Globje v dolini se šele prične strm vzpon mimo vasice Kir vse do vrha prelaza Shoshit na višini 1.268 m. Spust je bil mestoma zahtevnejši, še zlasti skozi vasico Nicaj. Ko sva prišla v spodnji Theth, se je cesta počasi začela slabšati in vzpenjati. Meni se je zgodil po prečenju hudournika brezpotreben padec, ko mi je na večjem kamnu vzelo prvo mokro-blatno gumo. Posledic ni bilo nobenih. Čez nekaj km sva naletela na še en problem. Melišče dolgo vsaj 100 m je prekrivalo naslednji klanec. Tukaj je nama albanska mularija demonstrirala kako so v takem terenu konji hitrejši od motorjev. Do samega Thetha je bilo treba prepeljati še kar nekaj višincev in serpentin. V vasi sva si vzela urni odmor in spoznala zgovornega osnovnošolca Francesca. Govoril je perfektno angleško in naju založil z vsemi sortami informacij. Tako je bil za nama težji del dneva. Sledil je vzpon na 1.685 m visoki prelaz Thore. Na zahodni strani prelaza so gradbinci izvajali obsežna cestna gradbena dela. Bojda bo do prelaza iz Bog kmalu asfalt. Tako bodo Albanci po lanskoletnih katastrofalnih snežnih in deževnih razmerah, ko jim je praktično uničilo pot, le to usposobili za še večji obisk planincev v njihove Prokletije. Namreč nad Thethom je njihov drugi najvišji vrh Maja Roshit (poznan kot Jezerca) 2.522 m. Z gorskim prelazom pa so povezani s severno dolino Valbona. Od Skadra, vključno z okoli 80 km gorske piste sva porabila do Bog vsega 7 ur. Čehi priporočajo za ta del, dan in pol vožnje. Tudi midva bi porabila več, če ne bi bilo obupnega vremena, praktično neuporabnega za slikanje. Prenočišče je bilo v Kopliku. V Thethu sva srečala Čeha kateri je solo na korejskem motociklu na cestnih gumah že prevozil Thore in se namenil v smeri Nicaja, Kira in Skadra. Obvestil sem ga o stanju poti in opozoril na melišče, ter z njim povezane težave v primeru vrnitve nazaj. S takimi gumami sem mu odsvetoval vožnjo naprej. No, naslednji dan sva ga med zajtrkom videla kako zapušča Koplik v smeri Skadra. Zgleda, se je moral vrniti. Video v dobrih 12 minutah prikazuje več delov. Nekaj vzpona iznad Kir-ja, spust proti Nicaj-u, spodnji del doline Theth, vzpon proti vrhu Thore in del spusta v Boge kakor tudi prihod do Koplika http://youtu.be/NJCd091P6Qw Trasa dneva Večji otomanski most Ura e Mesit pri Skadru Prvi pogledi proti vrhovom iznad Thetha Z Nicaja proti spodnjem delu doline Theth Slika z Google Earth-a na mestu dveh melišč Počitek v Thethu Skoraj na vrhu prelaza Thore stoji ta spomenik Še ena fotka Friga z motorji na razgledni točki Pozdrav Thethu. Vreme je bilo obupno in težko za slikanje S Thore je sledil le še spust v Boge in po asfaltu do Koplika
  18. Kingx

DGR - Distinguished Gentleman's Ride Ljubljana

Če vozite klasičen, cafe racer, bobber ali pa custom motocikel in imate v omari Gentlemansko obleko s krvato ali metuljčkom, smoking ... in si želite zapeljati krog po Ljubljani s podobno mislečimi to nedeljo ob 10:00?? Kaj sploh je Gentleman's ride - Ideja se je porodila v Avstralskem Perthu, da Ozijem. In to po tem, ko je skupina cafe racerjev- motoristov videla fotogafijo Dona Draperja iz televizijske serije Mad Man v popolni moški elegantni obleki na klasičnem motociklu iz sredine prejšnjega stoletja (Matchless). Idejo so hitro posvojili v Sydnyu, zaj pa je že prerasla v svetovno gibanje z nekaj tisoč udeleženci, ki se udeležijo gentlemanske vožnje - vsi na isti dan. Ta dan je ta nedelja. Za vožnjo se prosim registrirajte tukaj .. Vožnja je brezplačna, lahko pa donirate minimalen znesek za raziskave na prostati. Dobimo se v Raci (Race Cafe Raca), spijemo kavo in se zapeljemo po mestu, dvakrat se bomo ustavili, da se vsi zberemo. Vožnja bo prilagojena obleki, kar predvsem pomeni počasna. Slikanje in video sta samoumevna. Po vožnji sledi druženje ob motociklih, pogovor... Vabljeni gospodje in gospe motoristi in gledalci! Slovenska DGR FB stran

L'amico del mio nemico e mio nemico. use bova sčeulala En dan.... Kruci pa zavit ko de je zima. . . .
  20. krucymucy

Kardan je stran padu ja, zdej sem dvakrat oblimal z duct tape-om. Rintintin spet kampira v fock coni.
  21. Nič razmetavati s čevlji -prvi ima da zadane na polno.
  22. pikolo

Vtisi z dnevnih voženj 2013

sam res ... vsaj ena fotka bi prou sedla
  23. GUMY

Ena iz Maroka:
  24. cikadina

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

ja da si lahko vmes rešeč še o pol pa spusti :glare:
  25. domina

moja (savina sprednja guma) ni nič kosmata :krneki: ^_^ :lol:

Rakitna

Fočk z zgornjo žabo

Rakitna

... fočk jebenti... iz Golice smo prišli na Raktino na pico... pol pa pravijo, da jih delajo samo za nedeljske šoferje.... :glare:
  28. Fakin

Varadero srečanje

Kaj na BMW forum si že dal objavo?
  29. borut2001

dunes....
  30. borut2001

mmm...
  31. BREITNER

Jadranska magistrala

Vračal se bom po drugi strani in sicer čez paški most do Karlobaga, ter naprej do Gospiča ..... in v Karlovcu na AC, pa je Ptuj na dohvat ruke. Seveda sem šel na pir, pa ne na enga ... Kot sem že 1x pisal .... ne vozim se na cilj in nazaj nikoli po isti cesti, tako da nesmiselno mi je bilo iti naprej na most, če se bom čez vikend vračal preko njega. Zanimivo, kako se je razvila debata od mojega posta naprej, čeprav sem za ostale postregel z "koristnimi informacijami". Tako da, ne se razburjat, škodi lepoti! Pa srečno na cesti še naprej in seveda po pameti in po desni.
  32. Frips

Nekje v Avstriji... Ohrid - avantura
  33. 2 točk
  34. spanic

Z Motorjem do Lefkade 2013

Odličen potopis!!
  35. Kawl

Urban Racer

Ja to tudi mene zanima. Vprašanje kaj se je s tem zgodilo... Projekt zastavit ni problem. Problem ga je izpeljat.
  36. lukec

KTM 1190 Adventure in R

Pi... je lep

aja... ti to o gumi...
  38. Prihranite čevlje in se sprijaznite, saj tako pač je! OBVESTILO: Čez vikend za skuteriste spet sproščeno na cesti, saj je napovedano slabo vreme. Še malo, pa na cestah več ne bo tripasovnih nagibačev, samo pravi skuteristi, sposobni vožnje po samo SVOJEM voznem pasu. :grrr Je.eš čevlje. :grim
  39. Mia

Jadranska magistrala

To me pa res čudi. V soboto sva bila dol do Paklenice, pa ni bilo nobenega makadam, pa tudi semafor je bil samo eden. Verjetno res zapore čez vikend umaknejo.
  40. peterjanko

jest tut dons po dolgem času fočk na ridah parkiral pa zraven črnega Z-ja z belimi nalepkami
  41. jozexj6

Jadranska magistrala

Pomoje zapore čez vikend v večini umaknejo. Zato tudi najbrž noben ni tolk o tem pisal. Jaz pa tko al tko grem čez Metliko in Karlovac in pridem v Senju ven ter se tako izognem prekopani cesti.
  42. marevovk

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Na Erzberg-u tudi z slovenskimi 'mašinami'! APN-ova pot na vrh.
  43. kolesarji jo nimajo ...

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj počakam ata Pika na Brezovici,po šihtu seveda,skupaj se odpraviva proti morju,na OMW obvezen postanek Veliki in mali bratec Veliki in mali stric Mal v Piran Kavica na Tartinijevem trgu ^_^ Še ena pod lepo verando Palace hotela v Portorožu Pa pogledat Pikov čoln,če so delo majstri dobro opravili .......marina Lucija. Ko sva pretaknila našo malo obalo pa Vikiju na burger Nazaj mim OMW na Ride prevladovali so bimerji :naughty: Prav tako na Ridah Lepa popoldanska furca,280km pa spat domov,danes pa na Golico Lp
  45. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

... dons pa še ena kavica s prjatlom v Piranu ... ... od vsega se mi je najbolj vtisnil v spomin tale "pogled" na prjatlov pouhn tošl .... ps. .... ha, mogoče gre pa recesija res že proti koncu ....
  46. Mah... s čevlji ga ne bi zadeli, če bi stal na mestu, kaj šele ko je v gibanju. Najpej skuter, ki je zakon, šele nato vse ostalo. :grim

Slikovna dežela!

48. Whiskey

Albanija, Grčija

Dan 6: Drač - Kruje - Noje - Mafsheq - Lac - Lezhe - Skadar Dan je bil namenjen easy vožnji do Skadra, nadaljeval pa z najtežjo albansko, nekaj čez 20 km dolgo etapo od Noj mimo Mafsheq-a do Lac-a. Kmalu po odhodu iz Drača naju ujame nevihta. Ker sem doma pustil goretex podlogo, sem si natikal zgoraj dežjaka. Imela sva srečo, ker naju je neurje prehitelo za nekaj minut, tako da sva se v glavnem vozila v rahlem dežju vse do Kruj kjer se je začelo jasniti. Po obisku trdnjave, jo mahneva po plačljivi cesti na razgledno točko nad samimi Krujami. Od zgoraj je res mega razgled. Sledil je spust nazaj v Kruje in makadamski ovinek v smeri Noj in Burella. V Nojah si poplaknem sparino z malim hladnim Laškim. Po posvetu se odločiva, zakaj je ne bi mahnila po 4x4 "makadamu" v smeri zaselka Mafsheq in naprej pod grebenom do Lac-a. Že kmalu, ko zapustiva "center" Noj se začne strm, razrit, šodrast spust v dno kanjona. Sledil je zoprn vzpon do Mafsheqa. Pista je bila na precej mestih zasuta s kamenjem katerega je s hriba navleklo neurje. Ko prispeva na vrh prelaza, malo naprej od vasi, sem že mislil, da so najhujši problemi za nama. Napaka! Na spustu je razmočena zemlja pomešana s kamenjem mestoma nudila tako slab oprijem, da se je vozilo konstantno na meji padca. Najtežji je bil strmejši, 200 m odsek, mimo improvizoričnega hleva in ograde za živino nekje blizu polovice spusta v dolino. Na spustu je razveseljevalo nešteto blatnih mlak in "usred ničega" zgledno urejen vaški fuzbal plac. Po prihodu nazaj na asfalt si vsa prešvicana od dela z balanco in gasom vzameva malo več časa za počitek. Sledila je samo še lagodna vožnja mimo Lezshe do Skadra kjer sem že predhodno rezerviral nastanitev z varovanim parkiriščem v hotelu Kolping. Škoda, ker nisem imel namontirane kamere, da bi se na posnetku videlo stanje poti. Trasa dneva Panorama Kruj z ozadjem Mediteranskega morja Skenderbegova trdnjava z muzejem s ptičje perspektive Kanjonček na poti za Noje Spodaj se vidi del spusta in vzpona za Mafsheq Center Noj Z dna kanjona nazaj proti poti od koder sva se pripeljala Z odcepa za Mafsheq nazaj proti Nojam Na koncu makadama sem sušil prešvicani underwear Pogled proti morju in Lezshe Tudi Lezshe krasi starodavna trdnjava
  49. Bremzer

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Nevem od kje ti to znanje! ! namreč sam imam na obeh motorjih opletene zavorne cevi na enem celo od sklopke ! Na skuterjih so pa res gumijaste in jih NEBOM menjal - se bojim,da neb delale zaradi preobremenitve in velikih hitrosti !