Showing content with the highest reputation on 27. 09. 2013 v vseh kategorijah

1. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Zaključna tura najine letošnje moto sezone. Žena je v štirih mesecih od kaj ima izpit naredila 4500km, zdaj jih bo še enih 900, tako za letos bo dovolj. Torej, od doma v lahkem galopu do Rijeke in naprej do Prizne, kjer se vkrcava na trajekt. Novi Vinodolski Pogled z terase. Voda je za kopanje v kolikor človek ni mehkužen. Naredil sem par potopov, ampak je voda na globini 8m tako svinjsko mrzla, da ni za vzdržat. Po kosilu se odpraviva malo na sprehod in sicer malo višje od koder si pogledava najin zaliv ... ko se obrnem pa desno, pa še drug ... Na poti do trgovine naredim še par HDR slik ... V nedeljo pa nazaj proti domu.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Borutt mene pa bolj spominjaš na Lurch-a iz Addams family :grim Nekam odsoten si mi deloval
  3. Borutt

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Mene bolj na Pipija in Melkijata spominjata .
  4. piko4321

Po 3 mesecih je tudi meni uspelo poslikat kwaka z750/2013
  5. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Hehehe ..... danes sem za slikanje obral drugo taktiko .... umiril sem si roko z že včeraj omenjeno tekočino. Rezultat je današnjih slik je vrhunski!
  6. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ta desni je ko uni Romuni na avtobahnu, le manj posoncen :-)
  7. m-art

Čelade - popravila, barvanje, Paintbrush...

Pozdravjeni vsi skupaj, sem nov na tem forumu in ne, nisem motorist...zaenkrat. Tu sem, ker sem pred kratkim pobarval svojo prvo čelado, in je baje vredna, da jo pokažem uporabnikom le-teh V glavnem, čelada je znamke Axo in je bratova (points at jozexj6) prva čelada, pobarvana v temo Repsol Honde, ker mi je pač všeč. Ok, dosti nakadanja, evo slike...
  8. Sajoo

Nisi edini Fočk

fočk oujeeee

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

nimam BMWja... mi ni treba...

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

ekola ... ko vas zanima obraba Sport Force gum: zadnja: 0,75mm/1000 km prednja: 0,28mm/1000 km v primerjavi z Dunlop SportSmart: zadnja: 0,8mm/1000 km v primerjavi z Dunlop GP Racer E: zadnja: 1mm/1000 km merjeno pri indikatorju obrabljenosti gume . Motor: V2 130KM (pri 4-valjniku z enako močjo lahko računaš na približno 30% večjo kilometrino ob enakem načinu vožnje) vožnja 1/2 v dvoje, ostalo solo.... po prevoženih 1750km po sili razmer kar nekaj km po AC pri hitrosti okoli 150km/h To se pravi: Glede na kilometrino je boljša kot Sport Smart. Do meje legalnosti (1mm profila) bo "po izračunih" prevozila 6000 km... kar mi do zdaj še ni uspelo z nobeno SS gumo... Glede na vozne lastnosti mnogo boljša kot Sport Smart (primerljivo z GP Racer) Moje mnenje: ZELO PRIPOROČLJIVO!! če pa koga moti napis MITAS... pa naj da 100€ več, da se bo lahko potem slabše peljal.....
  12. Snečer

On razume stos :-) pa mamo spet Romunijo not

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tud včeraj sem kolovratil okrog,sej si vsak dan rečem,še mal pa bo konec luštnega Šli smo pa stari cesti iz LJ proti Celju,vmes zavili na Slovenjgradec,ko nas pričaka jezen policaj,Živimnorcem se takoj začneva pogajat in imava monolog,policaj je mutast in meri naprej no vsaj posluša te ko mu nabijaš V Črni na Koroškem postanek za malco,Tine nismo vidl .) Smo pa vidli pacienta ko je z glavo žleb ravnal :lol: ku pr norcih Gremo proti Golici,pr jezeru zaprta gostilna,na vratih pa piše.........zaprto zaradi bogatije Zato se spustimo malo nižje na kavo,kjer so lepo narisali izletno linijo na cesto Nazaj se vračamo čez Jezersko in pri bajerju naredimo še eno pavzo Ura je bila šele 16h pa smo rekli,gremo še mal čez Rakitno pogledat,cesta na ljubljanski strani naravnost čudovita,nobenga peska in prazno,mal pobrusmo tačke in upamo na pizzo Baje imajo pizzo samo ob določenih dnevih..........po bojnem posvetu jo zarežemo nazaj po ovinkih in na Brezovico v Paviljon na čvape in pir.En ne more škodit če si 2km od doma ^_^ Koristne informacije 1. če hočte zivganorca utišat mu dajte za jest al pa babo :lol: 2.ne hodit z modelarji na furo,cel dan se boste mogli pogovarjat o aviončkih in drugih igračah 3,če hočte utišat kmeta2 ga pošljite z modelarji na furo,jebga sem enostavno vse pozabu,ko sem bil 5 let star in sem se igral z aviončki Padlo 400km in za ta teden mislim,da bo to vse od vožnje -_- Lp
  14. črni vitez

Yamaha YZF 600R Thundercat , letnik 1998
  15. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Bmflar v fitnessu
  16. 2 točk

nope, nč dž, mau mhla pa tanartalepejši sm biu na ridah
  18. motozajebant

Motosvet sekcija Z-MEŠANA

nič bat.... imam v mislih en bowling.... v kratkem
  19. Snečer

Verige, prenosi in spreji za verige

Če se ja pa s "ketne ftrgal"
  20. cikadina

Vzdrževanje 2-taktaša

koga briga poraba, če lahko "mišelo" (mešanico) očetu iz kosilnice pa motorke jemlješ
  21. MARE 65

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Ne,a ne vidš da me hvaljo
  23. daneb

24. kaca1

25. Snečer

Črna Gora - Žabljak, Durmitor

Nato pa ena najelpših cest, kar sem vozil, vrhunski asfalt in urejenost. Očitno precej nova zadeva. Na relaciji Žabljak-Savnik. Takšne ceste v Sloveniji ni. Preostali material tukaj https://picasaweb.google.com/106439269587192855420/DurmitorSeptember2013Moto?noredirect=1 Še se bo treba vrniti.
  26. borut2001

me & my shadow

tle jo maš

30. Whiskey

Albanija, Grčija

Dan 8: Koplik - Hani Hotit - Rraps pass - Tamare - Vermosh - Gusinje (MNE) - Andrijevica - Trešnjevik pass - Mateševo - Podgorica - Cetinje - Budva - Dubrovnik (HR) - Neum (BiH) in dan 9: Neum - Paklenica - Novi Vinodolski - Fažana Napoved za zadnji dan v Albaniji je bila slaba. Presenetila je nova asfaltna cesta od Hani Hotit pa skoraj do prelaza Rrapsh. Na spustu sem najprej pomislil, da je zaradi zemeljskih plazov cesta zasuta. Ampak bila je le optična prevara. Albanci prenavljajo cesto in kasneje jo bodo še asfaltirali vse do Tamare. Od tu naprej pa še vedno vodi razrukana kamnita cesta vse do Vermosha pred mejo s Črno Goro. Na drugi polovice poti do meje naju je vseskozi namakalo. Za povrh vsega je Frigo nekje nabasal na šrauf, tako da sva na prelazu Predelec 1.360 m poskusila z 12V pumpo povišat pritisk v prvi gumi. Brezuspešno, ker je motorček pumpe spustil svojo poceni kitajsko dušo. Šele v Plavu je vulkanizer odpravil nadlogo. Po klicu kolega v Podgorico je padla odločitev, da zaradi nemogočega vremena (lilo je kot iz škafa) spustiva v črne oblake zavite Komove na trasi Bukuminsko jezero - Rikavačko jezero - Korita. Ker tudi znanec ni imel časa za pivo, sva podaljšala čimbolj na sever. Tako sva se v temi pripeljala do Neuma. Zadnji dan je bil spet sončen. Po slastni oradi pr' Juretu sva še odžagala jadranko. V Novem Vinodolskem sva se po zadnjem postanku pr' Keptnu poslovila. Frigo je šel proti domu, sam pa sem zavil še do family v Fažano. Video dodam kasneje. Delna trasa dneva Jutranji pogled proti zahodnem robu Skadarskega jezera in prelazu Stegvaš v MNE Na poti na Rrapsh pogled proti mejnem prehodu Hani Hotit Prelaz Rrapsh V oblake zaviti Komovi s spusta s prelaza Trešnjevik proti Mateševu Nekje na poti se je malo skadilo, tako da se je zopet videlo Skadarsko jezero Obvezen pit stop pri mostu nad Suvo reko železnice Beograd - Bar Spet odlično vreme zjutraj v Neumu. Za zajtrk je bil burek v "Magistrali". Priporočam! Pri Keptnu pa sva že kovala načrte za drugo sezono
  31. Whiskey

Albanija, Grčija

Dan 7: Skadar - Kir - Theth - Boge - Koplik Končno je prišla na vrsto kraljevska albanska etapa v Prokletijah. Noč ni zgledala nič kaj obetavno. Strele so v smeri Tirane parale nebo skoraj celo noč. Nekaj časa ena za drugo, kar še nikoli nisem videl. Delno sončno jutro ni obetalo ugodnih vremenskih prilik. Skrb je bila namenjena predvsem stanju piste in kaj vse naju lahko še čaka na poti. Po slikanju otomanskega mostu, sva se vozila po asfaltu vse do vasice Prekal. Potem se začne zares po ozki blatno kamniti poti voziti navkreber. Globje v dolini se šele prične strm vzpon mimo vasice Kir vse do vrha prelaza Shoshit na višini 1.268 m. Spust je bil mestoma zahtevnejši, še zlasti skozi vasico Nicaj. Ko sva prišla v spodnji Theth, se je cesta počasi začela slabšati in vzpenjati. Meni se je zgodil po prečenju hudournika brezpotreben padec, ko mi je na večjem kamnu vzelo prvo mokro-blatno gumo. Posledic ni bilo nobenih. Čez nekaj km sva naletela na še en problem. Melišče dolgo vsaj 100 m je prekrivalo naslednji klanec. Tukaj je nama albanska mularija demonstrirala kako so v takem terenu konji hitrejši od motorjev. Do samega Thetha je bilo treba prepeljati še kar nekaj višincev in serpentin. V vasi sva si vzela urni odmor in spoznala zgovornega osnovnošolca Francesca. Govoril je perfektno angleško in naju založil z vsemi sortami informacij. Tako je bil za nama težji del dneva. Sledil je vzpon na 1.685 m visoki prelaz Thore. Na zahodni strani prelaza so gradbinci izvajali obsežna cestna gradbena dela. Bojda bo do prelaza iz Bog kmalu asfalt. Tako bodo Albanci po lanskoletnih katastrofalnih snežnih in deževnih razmerah, ko jim je praktično uničilo pot, le to usposobili za še večji obisk planincev v njihove Prokletije. Namreč nad Thethom je njihov drugi najvišji vrh Maja Roshit (poznan kot Jezerca) 2.522 m. Z gorskim prelazom pa so povezani s severno dolino Valbona. Od Skadra, vključno z okoli 80 km gorske piste sva porabila do Bog vsega 7 ur. Čehi priporočajo za ta del, dan in pol vožnje. Tudi midva bi porabila več, če ne bi bilo obupnega vremena, praktično neuporabnega za slikanje. Prenočišče je bilo v Kopliku. V Thethu sva srečala Čeha kateri je solo na korejskem motociklu na cestnih gumah že prevozil Thore in se namenil v smeri Nicaja, Kira in Skadra. Obvestil sem ga o stanju poti in opozoril na melišče, ter z njim povezane težave v primeru vrnitve nazaj. S takimi gumami sem mu odsvetoval vožnjo naprej. No, naslednji dan sva ga med zajtrkom videla kako zapušča Koplik v smeri Skadra. Zgleda, se je moral vrniti. Video v dobrih 12 minutah prikazuje več delov. Nekaj vzpona iznad Kir-ja, spust proti Nicaj-u, spodnji del doline Theth, vzpon proti vrhu Thore in del spusta v Boge kakor tudi prihod do Koplika http://youtu.be/NJCd091P6Qw Trasa dneva Večji otomanski most Ura e Mesit pri Skadru Prvi pogledi proti vrhovom iznad Thetha Z Nicaja proti spodnjem delu doline Theth Slika z Google Earth-a na mestu dveh melišč Počitek v Thethu Skoraj na vrhu prelaza Thore stoji ta spomenik Še ena fotka Friga z motorji na razgledni točki Pozdrav Thethu. Vreme je bilo obupno in težko za slikanje S Thore je sledil le še spust v Boge in po asfaltu do Koplika
  32. marevovk

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Na Erzberg-u tudi z slovenskimi 'mašinami'! APN-ova pot na vrh.

Kaj vas je danes spravilo v slabo voljo ?

Izdajauc sej sem te vidu k si nas tožu Boruttu............
  34. cb1300

Novi Marof 2013, tel.: +385 91 907 6744

Mal podražm....od včeraj
  35. BREITNER

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Se strinjam .... šele zdaj sem ugotovil zakaj je prišlo do tega. Pred slikanjem si nisem umiril roke z paško travarico in posledice so vidne na slikah. Hehehe, danes pa sem se že pripravil na slikanje ... zdaj je samo vprašanje, če sem dovolj "spil".
  36. Ti pa nič ne veš ,skuter je fajn .....spljoh......
  37. borut2001

sončni zahod.....
  38. BREITNER

Jadranska magistrala

Vračal se bom po drugi strani in sicer čez paški most do Karlobaga, ter naprej do Gospiča ..... in v Karlovcu na AC, pa je Ptuj na dohvat ruke. Seveda sem šel na pir, pa ne na enga ... Kot sem že 1x pisal .... ne vozim se na cilj in nazaj nikoli po isti cesti, tako da nesmiselno mi je bilo iti naprej na most, če se bom čez vikend vračal preko njega. Zanimivo, kako se je razvila debata od mojega posta naprej, čeprav sem za ostale postregel z "koristnimi informacijami". Tako da, ne se razburjat, škodi lepoti! Pa srečno na cesti še naprej in seveda po pameti in po desni.

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Majce dobil, folijo za print tudi , šeeee malooo!
  40. sayo

KTM 1190 Adventure in R

Sm slišu da mu odpadajo nalepke k tok leti
  41. marevovk

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Na začetku oktobra pri nas v Kočevju razmišljamo samo še o ... AUTOMATIC POLHARIJI!
  42. SiM

RAT Slovenia

Naša je pa pred kratkim praznovala 14 rojstni dan
  43. motolover

KTM 1190 Adventure in R

Najbrž je namenjen za nižanje težišča :grim
  44. Bambi61

Aprilia 1000 ETV Caponord

To so pa res pravi junci!Še balance ne more ravno držat.Ne vem če zdaj že res vsako t..e lahko motor vozi?Kaj bi te v Mongoliji delal če bi sam bil tako kot jaz?
  45. hondazok

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Home made predelava v "sport-touring", pol pa za dva dni na VN Jugoslavije na Grobnik

Kaj trenutno počnete?

Delim nasvete :grim .........priden,s tebe še nekaj bo
  47. BREITNER

Kaj trenutno počnete?

Ker v Skokah ni blo nič, sem si šel po vnukeca, tako da se malo igrava .... delam grimase, da se do solz smeji, babica pa kuha!

Kaj vas je danes spravilo v slabo voljo ?

To ,da eni pljuvajo pa takšnih ,kot so sami :glare:
  49. Scarabeo 500

Motosvetova nagradna igra: Fotografija za avanturo

Švercer na motorju. Avantura male pikapolonice. Ko zmanjka moči, gre tudi tako. Scarabeo