Showing content with the highest reputation on 27. 10. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj zvečer sem gledala karto kam it da bi bilo nekaj novega – pogrešam odkrivanje novih krajev in poti … Po karti sem prišla že do Bosne, ma sem se raje kmalu ustavla ker so dnevi vedno krajši Za vsak slučaj pogledam napoved za hrvaško obalo – povsod narisan sonček in cca 20 in več stopinj Ne maram če se zadeve ponavljajo... gledam karto – OK sej grem lahko čez notranjost – tudi za tam kaže in piše da bo sonce in da je možna le jutranja megla po kotlinah – ker mi čez vikende tako ali tako ne rata vstat zgodaj torej ne bo skrbi … Prvi plan je bil iti le do Senja, malo nižje poležavat in se martinčkat na plaži in potem ob obali nazaj. Haha optimizem šteje! Ko sem štartala ob 10h se mi je še zdelo ful toplo, zato si niti nisem oblačla tistega termo windstopperja kot zadnjič, le dve dolgi majici :grrr Že malo pred Logatcem mi je bilo žal, ma se mi ni dalo it nazaj domov. Torej v Logatcu sem zavila čez Laze proti Rakeku (mokra cesta), zaradi obvoza potem na Unec in čez Cerknico, v Bloški Polici na jug in čez Babno polje … in čez mejo (spet zaslišanje kam grem in zajebancija da zakaj na osebni ni še telefonske – ja stric je bil navihan ^_^ ), kmalu za mejo sonček, čez Tršće mimo prve modre kontrole (danes sem jih vidla mislim da 5) po ridah do Gerovega (cesta mokra in polna listja), čez Crni lug proti Delnicam se je spet začelo temnit … V Delnicah sem šla tankat. Fant, ki mi računa me potolaži da če tam ne pada tudi proti Ogulinu ne bo. OK – domačin bo že vedel… Na vzhod in čez Ravno Goro in Vrbovsko naprej na jugovzhod dejansko spet po sončku in med lepimi jesenskimi barvami … Proti Ogulinu, od tam čez Oštarije na jug in nato jugozahod – čez Modruš in ruševin v bližini … Naprej navzgor čez … kjer se je spet začela megla in mraz. V Jezeranah na jugozahod čez Križpolje do Brinja … Tukaj je bilo celo malo bolj toplo, ma tako ali tako me je grela misel kako se bom lepo pogrela ob morju na plaži … Za Brinjem potem desno, na zahod in ker se cesta seveda spet dvigne je bila tam seveda spet megla … na enih mestih celo tako gosta da se ni vidlo več kot tri metre naprej zato smo vsi vozili prav po polžje Ko smo se spustili na drugo stran je megla končno izginila. Mimo so šli štirje madžarski motoristi – torej nisem bila edina motoristka na tej relaciji danes … še malo nižje dol – čudovite jesenske barve … Trdnjava še iz druge strani kot ponavadi … V Senju razočaranje – kje je povsod napovedano sončko? Ker vreme ni bilo ravno vabljivo za ležanje na plaži, me je premamila cesta – seveda je blo treba it pogledat do Karlobaga če sem bila že tam In sem šla – tam pa naravnost k pomolu – na malico in malo meditacije v družbi prav tako lačnih … Ko sem / smo pojedli ni blo dosti časa za posedat ker je bila ura že pol štirih, zato sem se poslovila od morja (verjetno sem ob morju v Karlobagu sedela zadnjič letos) in se odpravla nazaj proti domu. Že kmalu za Cesarico pa končno spet sonček … tile pa so krivi za mraz in meglo zgoraj na Velebitu … Po takem se je bil prav užitek vozit in končno me ni več zeblo. Še ena krajša pavza za slikat … Še naprej na sever in končno se mi je ratalo ustavt tule in slikat »Road to nowhere«… V Senju spet tankat, potem pa klasika – nazaj čez par delovišč do Novega Vinodolskega, pri Crikvenici se je vreme že spet sfižlo in postajalo je vedno bolj oblačno zato sem samo upala da me ne bo kje napralo. Čez Bakarac in naprej mimo Reke, potem čez Rupo (spet navihana carinika – tem pa res ne more bit dolgčas ), čez Ilirsko Bistrico, kjer je začelo padat (vsaj ni dolgo) in Prem (cesta celo pot prav svinjsko drseča) ter Pivko do Postojne, kjer sem se odločla da grem raje na AC. Doma sem bila okrog pol sedmih po toliko kilometrih … Zmrznjena, ma vesela kot radio!
  2. TOMCAT

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včerajšnji vtisi iz dnevne vožnje so mešani :blink: Ker ni bilo nobenega kandidata za dnevno vožnjo, sva se iz Kranja jaz in jest odpravila ob 11:00 v smeri proti V Slovenije. Do Lj. sva se dogovarjala po keri poti greva in kam, tu je končno jaz prevzel kontorlo in se odločil kam in kje. Šlo je po predpisih skozi Črnuče, Trzin, Domžale do Lukovice ( dolgčas ). Od Lukovice do Celja mimo Trojan sem se pa "teleportiral". Upam, da možje v modrem niso snemali zvezdnih stez. V Celju na benciski je bil kratek pit-stop sem moral potegniti ven garmina v analogni obliki in se odločiti po kateri poti naprej. Tu sem srečal dve "pupiki" na motorjih ena mi je celo bila pripravljena pomagati pri seriji "lost in space" .No po kratki debati sem se odločil, da grem pogledat še na jugo vzhod, če je tam tudi sončno. Skozi Laško do Boštanja je bilo kar prijetno, tempo je bil LS ( lagano sportski ).Iz Boštanja proti Mokronogu pa so bili nekateri deli ceste kar precej mokri od jutranje rose. Na tem delu poti sem doživel mal strznitve . Tu so očitno pred kratkim nasipavali bankine in jim je ravno na ovinku padlo iz kasona preveč peska. Cesta je bila komplet posuta kot sredi zime. Pri 70 km/h je sledila lekcija speedwaya, na srečo brez hujših posledic. Malo naprej pa mi je še nekdo iz gozdne ceste zapeljal na vozni pas pri 100 km/h. Na srečo z izogibanjem na skrajno stran nasprotnega pasu, se je dobro izšlo. :blink: Z mal "bemtenja" pod čelado , na šoferja in na sebe, sem nadaljeval pot do Trebnjega ( Kratek postanek in razmislek o nadaljevanju poti ). Tu sem pot nadaljeval proti Žužemberku v Semič ( postanek za kosilo ). Iz Semiča pa na Dvor, Kočevje ( spet teleportiranje ) , Ribnica do Cerknice. Na tem predelu sem ustavil varuhe reda in miru, ker so bili prijazni jih nisem kaznoval . Pot proti Rakeku pa je bila že počasi vprašljiva kar se tiče vremena, na nebu je bilo namreč veliko temnih, dežnih oblakov. Sem že začel razmišljati, če bi raje obrnil in šel nazaj . Na bencinski mal povprašam, če majo kak podatek o vremenu okrog Vrhnike, preverim po gsm, kako kaže doma in pičim dalje proti Planini, do Vrhnike , potem pa čez hribe do Gorenje vasi , Škofja Loka ( spet jasno nebo in nasmeh na obrazu ). Kranj se je približeval z nadzvočno hitrostjo in tako tudi zaključek sobotnega dne. To je bila verjetno zadnja letošnja malo daljša fura od 470 km.
  3. vencel

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Čez Ljublelj proti Celovcu Klippiztorll 1642m Red Bull Ring se je kar dogajalo za 40 eur se lahko voziš po pisti 20 minut nazaj domov pa čez Jezersko Nabral se je okrog 350 km

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Danes pa mal drugače ... Ljubljana - Litija - Hrastnik - Rimske Toplice - Senovo - Podsreda - Štore - Prebold - Marija Reka - Prebold - Trojane - Domžale - Ljubljana ... cca 270 km ... sonce, lepo vreme ... yuhuuuu ne in nism se zgubu Slik ni ... trpte :krneki:
  5. spaceback

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tud mi smo se mal potepal. LJ Grobnik LJ Zapleti na meji! Pavza Mim se vazil, pa danes prvič videl. Tole že vsi poznate. Jaz pa sem spoznal danes. Te pa še ne poznate, ga pa tiši...noro. Lp
  6. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Štart v lepem sončnem vremenu - pogled na Kamniško Savinjsko hribovje , čez meglene Domžale, Litijo in naprej ob Savi , kjer je veter razkadil meglo in oblake in postalo je spet toplo. He he, tale je bila zasačena malo pred Zidanim mostom - težko zgrešiš, a ne? V Sevnici sem se odločil za bližnjico do Štajerske, zato sem se moral sprijaznit tudi z nekaj makadama proti Planini. No, ni blo hudo - cca 1 km, pol pa spet asfalt. V Grobelnem obrnem proti Rogaški in se v Rogatcu ustavim, da poberem tale jajca To so jajca indijanskih Araukana kur, katere, baje, edini goji na čisto naraven način (res je!) tod okoli, gospod v Rogatcu. Jajca so zelene barve in, baje, ne vsebujejo holesterola :yes: Malo EPPja - mogoče pa komu prav pride. Aja, moram povedat, da sem ta tri jajčka CELA! pripeljal do doma (cca 250 km) Očitno imajo dobro tudi lupino! Nadaljeval sem proti štajerskemu Triglavu , srečal pa , ki so lepo pozdravli. Konec koncev...saj vsi jahamo, a ne? ...čez Žetale, Podlehnik,...preko Drave na Ptuj Če bi na Barcolani v Trstu imeli toliko vetra, kot ga je bilo čez Hajdoše, Zlatoličje, Starše do Miklavža, se najbrž ne bi nič pritoževali. V Mariboru je bilo že bolje. Kar nekako se nisem mogel ločit od Drave, zato sem ob njej nadaljeval do Radelj, kjer sem zapustil našo Kuro. Nekje okoli Breznega, če se ne motim, so se, poleg krajanov in gasilcev, na cesti zabavali tudi Modri možje s pištoljiranjem in radariranjem. Kar dve "štoparici" v cca enem kilometru! :angry: (eno uspešno prevozil, drugo pa ) Kot že rečeno, v Radljah prestopil mejo in se mimo vsem znanega jezera zapeljal čez Golico na drugo stran, od koder je prav lep razgled ...v Griffen Ves čas sem imel tudi spremljevalca, ki pa je bil čedalje večji , saj je soncu tudi že zmanjkovalo moči in se ni moglo več držati visoko na nebu. Prav zato je bilo na trenutke prav težko voziti Ker pa je v rezervarju nastajala čedalje večja zračna luknja in je v Celovcu bencin, brez kakšnih popustov ali pik, točk, nalepk itd. po takihle cenah , sem poskrbel še za žejo moje Lubce, potem pa res še zadnjič danes, še enkrat čez Dravo Nabralo se je nekaj čez 450 km-jčkov
  7. Nikii

Vtisi z dnevnih voženj 2013

V Ljubljani jesenska klasika, kamere na Gorenjskem kažejo sonce .... GREVA! In sva šla. Najprej v Kranjsko Goro na kavo, na Korensko na sonček in na koncu v Mojstrano na res dobro pizzo v Kot. Odhod in povratek v oblakih, vmes pa sanjsko vreme. Lep zaključek, če se res ohladi, kot napovedujejo.
  8. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Mogoče ne bi bilo slabo naslednjič preveriti vremenske napovedi, preden grem na furo :grim . Ampak tokrat je bila sreča večja kot pamet. Dež se me je izogibal, čeprav sem imela občutek, da vztrajno rinem za njim ^_^ V Domžalah je bil zjutraj tak lep sonček, zato sem se namenila prvo obiskati čokoladni sejem v centru Ljubljane... živžav na tržnici brez sladkega ne gre ... Čokoladni kebab Pa ni bilo vse tako čokoladno ... Nato pa proti ridam (kjer že tradicionalno, ko pridem jaz ni nikogar) in naprej na OMW Postojna, kjer sem srečala DAMI34 Nekaj časa razpravljava o vremenu in od drugih motoristov z vseh koncev slišiva kaj dogaja (oz. ne dogaja). DAMI34 se odloči da gre domov. Jaz pa proti svojemu cilju za ta dan. Z vmesnim postankom pri Vikiju, kjer srečam Mausa Pozdravim in nato hitro peljem naprej. Cilj: Hrastovlje, ogled mrtvaškega plesa .) Vstopnina 2eur, fotkanje znotraj ni dovoljeno :jezen Scrklan muc Nekje med vožnjo se mi nalepi list, ki me ne bi zadel, pa če bi me ciljal... Ker sem danes želela fotkati tudi ruj, sem okolico Črnega Kala prevozila po dolgem in počes Osp Bolj ko sem bila lačna, manj me je mikalo ujeti ruj v objektiv... Sem si to pustila za naslednje dni .) Odpeljem se proti domu, hitro še fočk na OMW Postojna, in ride. No tokrat le niso samevale. Srečam Mausa in tintina (+še dva motorista, ki ju še ne poznam). In ker so vse dobre stvari 3.... Glede na to, da naj bi na Primorskem deževalo, sem imela res srečo ^_^ . Bilo je luštno in toplo. :hooray:

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Jaz se tud vsak dan vozm,po zadnem z rokami prvo pomoč mam pa čist zraven skoz
  10. GETRIEBE

Vtisi z dnevnih voženj 2013

no pikantnih podrobnosti ni bilo razen če jaz kaj ne vem. tole je bilo pa po papici... :hooray:
  11. gregorjanc

Vtisi z dnevnih voženj 2013

če bi pa to vedu, da se po naši današni trasi sprehajaš, bi ti dal pa tkoj za grande kawo. Čeprav sem mel občutek, da sem ene par znanih vidu :glare: . Drugač pa tud jest sprehodu mojga Darčka dons in to v dobri družbi. Zbor Maln-Tržišče, čez Senovo-Podsreda-Podčetrtek-via Šentjur na Jurklošter izvoz Rimske toplice in v Sevnico na jedačo. Najinih je blo cca 180 km, ostali nardil mal veeč. Ostale pikantne podrobnosti bo pa raj kdo od družbe razložu pa mogoč kej prlimal .
  12. mojamiska

Kaj si mislite moški o ženskah ?

ja hovhov :evilgrin: lažje mi je, čeprav mi je že prej bilo kar dobro... no, in potem še preberem spodaj izjavo dami34 sem pa sploh zadovolj(e)na :yes:
  13. Dr_Jakob

Mamutovanje 2014

Lej, kako se lahko zmeniva: Če pripelješ vsaj 5 kubikov klanih 1m suhih bukovih drv na plac, pa če zraven pripelješ še vsaj 50 bal slame, potem imajo vsi udeleženci Mamutovanja letos zastonj vstopnino. In če boš s tem nadaljeval vsako leto (s tem se razume, da se vsako leto pripelje več bal in več drv) potem bodo imeli vsi udeleženci vedno zastonj. Si za? Kar se mene tiče, lahko tako pogodbo podpiševa še včeraj.
  14. spaceback

Zjale

15. krucymucy

Zakaj ste padli

Ker je mel bmflo pa stare vice je pravil...
  16. pik1

Podje****nje Eden Druzga

... sicer imaš prav ... ... obstaja pa tud ena velika skupina ljudi, ki se pa cel življenje žre in sekira, da ja ne bi mogoče glih njih rad kdo podjebaval ....

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Da blendanje (opozarjanje)....mi je reku moj prijatelj, ki je tudi policaj....blendanje ne škodi...bistvo je, da se zniža hitrost!!!! Tako ali drugače. Če je tvoj interes in interes države, da kasiraš, potem je brezveze znižat hitrost, ampak je bolje da se čimveč ljudi oglobi, v tem pogledu pojdite kasirat na cestninske postaje, majkemi da gre 90% folka mimo več kot je dovoljeno. (bdw, tut jaz če se le da, ker je omejitev kretenska) V kolikor pa je interes "organov" po tem, da se na nevarnih odsekih prilagodi hitrost, potem je pa blendanje v bistvu enakega pomena kot znak, torej opozori nasprotiidočega, da naj zniža brzino...enostavno kot pasulj. In s tem se tudi doseže znižanje hitrosti, kar naj bi tudi bil namen.
  18. Borutt

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Život je čupav i dlakav, j... te svako. Smo kjer smo zaradi nas samih. Dokler bodo pijanci heroji, dokler bodo podiralci raznih hitrostnih rekordov heroji, dokler bodo polagalci ovinkov sredi prometa heroji, dokler bodo vsi udeleženci v prometu najpametnejši in heroji, ..., ne bo nič boljše. Smo se pripravljeni poboljšati in upoštevati vsaj tiste predpise, katerih kršitve predstavljajo glavne vzroke za najhujše prometne nesreče ? Je pač tema o nabijanju in bom nabijal. Res je, da je v urejenih državah boljši sistem glede izločanja kršiteljev iz prometa. Se mi pa zdi, da je v teh urejenih državah čisto drugačno razmišljanje in obnašanje v prometu. Pri nas je še vedno večinsko mnenje, da smo najboljši in, da se nam ne more nič zgoditi. Seveda bi vsi radi kaznovali prehitre in prenevarne, hkrati pa vsi veselo blendajo in mahajo ter s tem opozarjajo te prehitre in prenevarne na eno največjih nevarnosti. Pa razumi, če moreš. Vsi smo za kaznovalno politiko, dokler nas ne ujame in stisne za vrat. Potem smo pa za vstajo in prevrat v državi. Eh, nabijanje.
  19. Tedybear

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Mal pred 8 zjutraj zajaham Krawo in jo po jasnem jutru, ob samo 4 stopinjah na mostu pod Bledom mahnem na AC (vmes kupim tedensko vinjeto, ker mi je 6 mesečna potekla). Do marosta jasno, potem pa proti jugu vse bolj oblačno. Tempo po AC kar soliden...v Logatcu pa dol iz AC,....namen čez ride...pa začne kapljat po čeladi.... Obrnem, nazaj na AC, v Postojni dol in po nič kaj prijetni cesti (fajhtna) mimo Pivke (zastoj zaradi asfaltiranja) na Hrvaško. Po prazni magistrali v svojem tempu do Karlobaga. Kava ob cesti in štetje mimovozečih SLO enoslednih vozil. Obrnem nazaj, vmes na kosilo (katastrofa od rib..)) en krog (fotka ) do Stinice . in v Senju proti Velebitu. Pod vrhom pa megla...ni se vidlo 30 metrov. In tako brrrm, brrrrm...enih 40km/h skorej do Žute Lokve. Naprej do Karlovca, in Zagreba, vse po stari cesti, ki je za razred boljša od magistralk na Gorenjskem. Pred Zagrebom do Bregane pol pa na AC (kontrola vinjet Drnovo...sem vedu že zjutrej.))...udri miško po gasu...14 litrov mi je spil v 180 kilometrih... Mal pred 7 zvečer parkiram v garažo. Žal mi je, da nisem naredil še dva kroga po dvorišču, ker bi bil dnevni rezultat 750 km. Verjetno je za leto 2013..to to.
  20. BIZIXXX

Danes skok do OMV Postojna na en metin čajček, pol pa u miru še enga prižgat na Ride No miru ni blo dolg......prvo je priletel Ma"iskrica"us :krneki: Kmalu za njim.... Tin"skoraj do komolca" tin Vmes uletela še Damy, pa se ji je mudilo nekam jest :grim Rekli eno,dve, pa vsak na svoj konec ^_^

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

Še bo prilik banda, brez skrbi

lagauc, k me nisi vidu

Kaj trenutno počnete?

KMET2, ji bom z mojim ninđa teleščkom preprečil vstop :krneki:
  24. TakeALookAround

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Se prav ne smem oopozarjat drugih, da je radar, ker je bols da drug nafila blagajno kot jest....in k bo dost dnarja, bojo manj sitni policisti. Pisda, do zdej sm pa blendu, pa sam placvou, ker bedak. :grim

a se je tut teb tko iskril iz kolena ? :krneki:

Pogrešam

Pol si pa zgrešu temo...evo zmagu sm :hooray:

Tud jaz vas pogrešam fuj in fej Kawasaki :grim
  28. MARE 65

Domači ljubljenčki (živali) :)

...no saj znam biti tudi resna...ajd ne čisto...hi, hi

Pogrešam

KMET-a2 .... pogrešam njegovo pluvanje po kawi .. .. upisu bi ga u črno niđa knjigo :krneki:
  30. nepanisi .. mogoče si kje prebrau naslov .. "NINĐA ČEVLAO SKUTERITA" :krneki:

Marija Reka

Dons enkrat gor in dol .. full listja po cesti, ampak se da lepo pelat ... kr nekaj vas je bilo pri spomeniku .. opazil Pumo ker ima ninđo Gor sm kawo spiu .. pol se je pa mudilo
  32. Spasky

MOTOGP 2013

Marqez se lohk edino še sam zjebe in le še to ostane Lorenzu. Da medijsko naredijo pomp (na stezi deluje suvereno) in poskušajo psihološko čim bolj vplivat na Marqeza, da mali nardi napako. Upam, da mulc zdrži. Kva je pa Aleix Espargaro izvajal?! Je že kje kakšen posnetek njegovega "padca"?
  33. GETRIEBE

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Tudi ropotula in prdula šla danes en điro: Rakitna Postojna OMW na kavo Planina nobene pretirane gužve in spet Rakitna (tokrat pavza za čaj) in prav pasalo je vse to...

a zato, da je umru
  35. GETRIEBE

brutalc na Rakitno http://www.youtube.com/watch?v=t8AtGwpVdUc

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Alora, tresu sm se k nism mogu na moped...živci so popustili, cesta je bila suha in sm šel. Baje (vsaj kar sm cestne kamere gledal) je proti vzhodu sončno. Skoz meglo sem se prebil do OMVja v Postojni, srečal Damy (thx 4 coffe). Z vseh koncev so capljali motoristi in gledali vremensko napoved. Baje vsepovsod mokro in dž. A jebiga.....sm se odloču, da grem slikat Kravasakije.... Kratko ma sladko...........
  37. pik1

Kaj si mislite moški o ženskah ?

... ma pr tebi je pa na momente že kičasto ....
  38. pik1

Zakaj ste padli

... ne, tud tretja vrsta motoristov je .... ... tisti, k so skor skoz na tleh ...

Kaj si mislite moški o ženskah ?

pr men je nebeško, pa še izboljšuje se
  40. ELO

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

omejena si, pa ne dojameš napisanega. bil je član našega kluba in smo se pred časom večkrat družili. pojdi raje v tisti del foruma kjer kraljuješ in obvladaš...

Zgodbica

AMpak pridi brez spodnjega periLA
  42. pajkica

Kaj trenutno počnete?

miššššš bom mačko sabo prnesla
  43. MARE 65

Domači ljubljenčki (živali) :)

...a tistega o policajih ste že slišal...ha, ha, ha
  44. BMWflar

Marija Reka

Dobiš naslednjič za dve!
  45. peterjanko

Rakitna

dons 2 x fočk sam še en z eno varadero mi je družbo delal
  46. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

... papak .... ps. ... sicer sem šel pa dons pogledat, kakšne občutke ima človek na mopedu, ki se podaja na pot z vremensko napovedjo dežja, po cestah pa nikjer niti ene kapljice dežja .... :010 .... glede na to, kolk motoristov pa visi skoz tle na MS-ju, pa ni čudn, da sem bil na ridah sam .... ..... prov dost drugač ni blo tud na OMV-ju .... bil samo prjatu s tanovo Varaderco, pa nobenga druzga .... ... skupaj sva naredila en fočk .... sam si pa nisem mogu kaj, da nisem odšel gladko nazaj ... še do Vikija pogledat ... .... no, in tud pr Vikiju je blo videt, da mora na MS-ju res bit ena huda debata, da ni nobenga na mopedu .... ... in ker pač nisem imel sreče s kakšnimi prijateljčki z mopedom, sem povabil na kavico prjatle s podobnimi peršingi, kot ga imam sam, da smo skupaj zaključili vtise dnevnih voženj .... ... na koncu je bilo 230 čist luštnih, mogoče celo mal vročih km-jčkov ....
  47. krucymucy

Jadranska magistrala

Dokler odpeljes so vsi lepo speljani ... brihtol much?
  48. Mavti

Jadranska magistrala

Če sem pa cepec v karlobagu samo pir slikal