Showing content with the highest reputation on 26. 01. 2014 v vseh kategorijah

1. GrCaR

Moji dve Zverini: Kawasaki ZX-6R 636 2005 (naprodaj :unsure: ) crashpads LSL stabilizator pletene zavorne cevi LeoVince izpuh MRA povišan vizir Kawasaki ZX-10R 2012 Akrapovič izpuh pletene zavorne cevi TractionControl pa še kej pride gor
  2. bmwr1200gs

Danes... http://goo.gl/maps/Kg4JU
  3. Ivana

Pot okoli sveta

Sva že šla mimo. Žal je bilo vreme kar slabo tako da sva se zadnji trenutek odločila, da ga ne bova obiskala. Hvala! Sva zdaj že na vzhodni strani Argentine. Na poti sva spoznala ogromno različnih ljudi, ki prihajajo z različnih kultur ter z različnih držav. In čeprav sva le na tem forumu zasledila marsikateri komentar nama v posmeh, na poti do sedaj nisva doživela ene same negativne izkušnje z ljudmi, tudi kar se ostalega tiče ne. Na to, da so vsi prijazni, jih zanima najina zgodba, da naju vabijo na pivo ali večerjo sva se že navadila. Se pa nekoliko težje privadiva na to, da nama ljudje, katere srečava na poti, ponudijo toplo ter udobno posteljo v njihovi hiši. Ko se ozreva po svetu, sva srečna, da sva odraščala ter živela v res lepi ter raznoliki pokrajini kot je Slovenija. Po drugi strani pa sva vseeno malo žalostna, da je v tej isti deželi vse prevečkrat prisotna zavist ter nevoščljivost.Tujec nama je dal ključ lastne hiše, slovenski sosed pa nama mogoče še kozarca vode ponudil ne bi. Drugače pa tistih par le motorističnih besed o argentinskih cestah, patagonskem vetru ter famozni ruti 40 najdete v novi objavi na najini spletni strani. Neuquen, Argentina Perito Moreno, Argentina Calete Olivia, Argentina

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Oujeeeeeeeeeeeee fakoff sneg ..grem na moped in sm šu...tle so slike potem sem srečal "El Tigrota" in sva šla mau na Sv. Goro na kawo El Tigre mi je prijazno odstopil svoj moped, da sem lahko stiskal, pritiskal in užival nadaljnih 30km...neprecenljivo....za zdrkat
  5. Lubikaa Rozzica

Domači ljubljenčki (živali) :)

...pa pozdrav tud od nasega posvojencka TEDY-a... ... ...
  6. Borutt

STOP Policija !

Ja, je narobe. Sedeži se ne dajo podreti, pa je edino ta pozicija udobna za spanje.
  7. plansar

Evo še moja zbirka: Yamaha xt660x 2006' Yamaha xt350 1992' Honda Cbr600rr 2006' Apn6, Colibri 2x ]Takole je pa zgledu potovalnik pred 100km odpravo do kolpe
  8. lmperator

Prevozi motorjev na dirkališča

Glede na to, da se velikorat usklajujemo glede tega, bi bilo super imet eno temo, kjer si lahko med sabo pomagamo Torej, če ima kdo namen it na dirkališče pa ima prosto mesto v kombiju / na prikolici ali pa potrebuje prevoz, naj se oglasi tukaj. Lahko npr nekaj takega: Nudim / iščem prevoz: nudim Datum in ura odhoda: 26.1.2014 07:30 Datum prihoda: 26.1.2014 Štart iz: Ljubljane Dirkališče: Grobnik Prosta mesta: 1 Cena: 20 eur ali po dogovoru Kontakt: ZS ali mobi xxx / xxx - xxx recimo na sistem prevoz.org, samo da za dirkalne motorje
  9. Urke Zakelinho

Domači ljubljenčki (živali) :)

Kok je lepa joj !! A je to samojed al ...? Jaz sem pa bolj za mačke hehe Moj bajsi <3
  10. MARE 65

...sama ušesa so jo...

Domači ljubljenčki (živali) :)

Nekoč, v kampu Čikat na Malem Lošnju, je Bil dobil nenapovedan obisk .................................iz Idrije ... Prvič sta se + smo se, videli ... :notworthy:
  12. motozajebant

jaz bi šel kar nazaj :yes: http://www.youtube.com/watch?v=l48JcKXqlw4
  13. ELO

Honda MSX 125

sem lastnik omenjene hondice. tule je slikica, ko je otovorjena in pripravljena za mamutovanje 2014. pišeš neumnosti, gume ima 12". že res da je motocikel dimenzijsko majhen, ergonomsko pa je zadovoljivo oblikovan za povprečno velikost motorista. vsekakor se na njemu ne sedi kot na neki super veliki enduri, sam pa pri 1.82m nimam nobenih problemov s tem, kam bi zložil katerega izmed mojih udov. no, tudi skupne vožnje v nakupovalni center s sopotnico niso problem, pa čeprav se v eno stran pelješ recimo 40km. ni veliko, pa vseeno malce več kot krožna vožnja po kempu, katerega vsi omenjate. ni pa ta hondica nek dirkač; 320km/h na števcu bo težko pokazala... kakih 110 pa, čeprav ji najbolj dišijo hitrosti tja do 95km/h. zna se tudi zgoditi da vas od semaforja do semaforja preseneti marsikateri avto, toda slabih 10 konjev ne naredi čudežev. ja, na motorju z 245konji dosti lažje kaj prehitiš... toda honda msx 125 je enostavno uber-cool!!!
  14. MiNa

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

Za nekatere"dirkališče" na Golico.
  15. gusar

Josip Broz - TITO

Lej ,čeprov si si ustvaru vse po svojih željah ne vem zakaj pluvaš po titu, če ti je bila pa tujina tako in. Zakaj si pršu nazaj? Ti jaz povem ker je bil naš socializam veliko prijaznejši kot tuji kapitalizem.
  16. Dr_Jakob

Sama garauščina nas je.

I hate winter!!!

Že par let se vozim enako. 1. Zimske rokavice, pod 5C še podrokavice 2. Tekstilna jakna s podlogo, švic perilo, termo perilo, majica s kratkimi rokavi 2x....po potrebi še kaj 3. Tekstilne hlače s podlogo, švic perilo 4. škornji nepremočljivi in smučarske nogavice 5. podkapa zimska, ovratna ruta oziroma windstoper ovratnik Taka oprema zdrži kako uro tudi pri -5C, potem pa začne stiskati mraz Ko je pa 10C in več, gre pa tudi že v usnju...z mal več podloge bdw: i hate winter namest snega a ni lepše tole: (posneto danes)

Yamaha V Max

v obzir bi mogli vzet, da so V-Maxe zacel delat 1985!! in so bli precej enaki vse dokler je niso spremenili v VMAX, 2008! Verjamem, da je stroj 1985ga trgal gate in ni puscal nobenga ravnodusnega. Ne vem pa, ce to lahko zbezi recimo zx9r, hayabusi 1999 pa skor gotovo ne. Al ipak, V max je kultna zadeva. Ko sta bt buldog in mt01 ze cist pozablena, v max se zmer zivi.
  19. Dr_Jakob

Mamutovanje 2014

Pravijo, da je tam okrog 25-30cm. Jutr gremo bale vozit gor, tk da bomo tudi kej slikali.

STOP Policija !

Prjatu kaj se me bi rad znebu,Jožetu bi me dal vlečt po jadranki :eek:ka me ne bi rajši priporočil kakšnemu vsaj malo pametnejšemu kot jaz,Jože je užgan ke v gornji filter še bolj ko me heheheh
  21. Fazer03

Oglasi iz interneta

Sem kar nekako sumil, da gre za takšno sodelovanje. PS: ..... " na hitro sm te ocenil " si napisal nekomu pred menoj: tudi tvoji odgovori so takšne sorte, da si človek kaj hitro ustvari sliko o tebi - in s takim pisanjem res ne delaš lepe reklame za tega uvoznika. motorjev.
  22. vhorvat

sem nov član foruma honda oziroma motociklov pa vam predstavim mojega konjička honda cbr1000f letnik 1993 135hp na1000ccm za mene najbolj uglašen motor probal oziroma imel sem že več motorjev pa so mi bili predivji na tem sem se ustavil ker mi najbolj leži imam ga že tri leta oziroma imam kar dve isti hondi pa jih nebi zamenjal za nobenega novejšega razen honda africtwin 750 pa še ta je letnik 93 taplava je sicer na renoviranju plastik ker bo enaka zgornji

Ride ma čez Maus in Kal tudi. Ostali smo samo začasni obiskovalci

Domači ljubljenčki (živali) :)

Lep pozdrav vsem, od naju z Bilom ...
  25. gregorjanc

Extreme makeover našga Čokita
  26. bikez

Prevozi motorjev na dirkališča

Dirkačev je tako malo, da se lahko pokličete, ker se itak poznate. Ni nujno, da cel svet ve, da greš na Grobnik .
  27. Bremzer

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)

Tole neboš nikjer čez homologacijo spravil, jaz bi kje na E-beyu našel original Viragotove izpuhe in še glas je vredu ! Sicer pa eni s temi čoperji tako nagravžno ropotajo,da ni za nikamor ! glas spominja na bivše Aran motorje,ki so jih uporabljali za razna dela npr.;mlatilnice, žage,pajtlne,slamoreznice,vitle, itd. ! !
  28. Snečer

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

Meni se zdi precej domače ampak naj drugi povedo. Hint: "znana moto steza"
  29. zupi

KSEVT VITANJE
  30. Cofko Cof

Kawasaki Z 750

130€ za komplet prednji konec? Te morajo zdržat vsaj 3x več od drugih
  31. gusar

STOP Policija !

MP3500 Dovg časa sem študirav.kaj te črke in številke pomenjo. A to pomen Moja Plača 3500 €
  32. Mia

Domači ljubljenčki (živali) :)

Ja, to je naš ljubljenček samojed, star 11 let.
  33. motofrik

Yamaha V Max

Jaz sem pa posnetek z veseljem pogledal. Treba je priznati, da je V-Max ob svoji predstavitvi bil najbrutalnejši serijski motor. Pa še sedaj, po tolikih letih, pelje scat pol sedanjih sportakov. Dejstvo je, da je vsak motor narejen za svoj namen. Seveda ne moreš pričakovati, da bo na ovinkasti pisti miren, kot kakšen GSX-R. Kako je že ob predstavitvi V-Maxa napisal testnik...? ''Kaj ob visokih kaznih ob prekoračitvah še ostane sodobnemu motoristu? Pospeški. In tu je V-Max nenadkriljiv...'' Nekaj takšnega je napisal. Mislim, da se ni motil.
  34. gusar

STOP Policija !

Če se bojiš motoristov te bomo pa skuteristi okrog vozil :naughty:
  35. moto rider

Klub ljubiteljev mleka

Maaa mleko, fuj!! Nekako ljubša mi je pakunga!! :grim
  36. Banek

Makedonija + EX YU

Moje videnje in vtisi iz tega zapisa so samo moji. Drugi člani odprave imajo lahko drugačna mnenja, kar pa ni več moj problem ampak njihov. Malo statistike: 21 dni 6 držav 15 prečkanj državne meje 4383 km Poraba za dva motorja in dve osebi (vse zelo približno) Gorivo 650,00€ Cestnine 40,00€ Spanje 338,00€ 5× 0,00€ 2× 2,50€ 6× 10,00€ 4× 12,00€ 2× 18,00€ 1× 20,00€ Hrana in pijača (neenakomerno razporejeno med naju :wink: ) zelo groba ocena 20-25€/dan Guma zadnja 150,00€ Klema za akumulator 0,50€ SKUPAJ 1651,00€ Pa še kakih 200,00€ za nekaj drobnarij in vse ostalo kar sem pozabil. 1. dan 528km Petrovče - KK - NM - Metlika - Karlovac - Plitvice - Knin - Sinj - Makarska - Podgora Ker sva štartala na eno najbolj prometno obremenjeno soboto, sva dostop v južno dalmacijo izbrala pot po dalmatinski zagori. Cesto poznava in tudi tokrat je bilo na njej zelo malo prometa. Jadranske magistrale se je v visoki sezoni raje izognem. Sploh v severnem delu mimo Crikvenice do Senja ter še posebej od Zadra naprej. Prenočila sva v že poznanem kampu Sutikla v Podgori (cca 15 km od Makarske), ki izpolnjuje moje osnovne zahteve: - Trda senca - Do plaže ne več kot 42 korakov - Na poti do plaže vsaj en šank (po možnosti s hrano) Cene so tu znosne (za obalo) in ponudba v restavraciji zadovoljiva in kvalitetna, mogoče le premalo pestra. Naš tabor v kampu Sutikla 2. dan 190 km Podgora - Ploče - Ston - Korčula - Zavalatica Za obisk prijateljev na Korčuli se seveda zapeljeva naokoli po Pelješcu. V Neumu sem hotel malo prišparati in dotočim 5l na pumpi v centru ob glavni cesti. Tam imajo najbolj za k... bencin daleč naokoli. Dokler ga nisem porabil in natočil nekaj normalnega sem imel občutek da vozim traktor. Motor mi je kar naprej mi je crkoval in močno cukal v nizkih obratih. Moje priporočilo; tankajte na državnih pumpah, na Ini tet Petrolu. Na Pelješcu in Korčuli so v letih odkar sem nazadnje bil tam močno popravili cestno omrežje. Čakanje na trajekt v Orebiču 3. dan 50 km Zavalatica - Vela Luka - Vela Špilja - Zavalatica + večerni ogled Korčule z avtom Ker sva bolj zgodnje sorte in so najini gostitelji še spali (razen Pubija, ki je bil tam še pred nama s kolesom - 25km) sva se odpeljala v Vela Luko, kjer sva si privoščola zajtrk na obali, kafetek v senci, ogled Vele Špilje nad mestom. Pogled na mesto izpred špilje in malo sprehoda po mestu. 4. dan 190 km Zavalatica - Korčula - Ston - Ploče - Podgora Naslednji dan je kr pošteno vleklo. Na poti nazaj v prejšnji kamp s trajektom Korčula - Orebič. Mimogrede sva si malo več časa vzela za zgodovinski Ston. 5. dan 0 km Poležavanje na plaži + prihod sopotnikov Paparazzi Mrtn 6. dan 0 km Poležavanje na plaži Mrtn pošli mi uno sliko večerje na plaži 7. dan 415 km Podgora - Metkovič - Mostar - Sarajevo (pit-stop) - Višegrad - Zlatibor Zadeva z gumo je potekala takole. Ker se je sezona začela bolj zimsko sem računal, da bi zadnja guma morala preživeti tudi dopust. Potem pa sem do dopusta naredil kar precej kilometrov. V nedeljo sem se odločil, pa čeprav bi metzelerka zagotovo zdržala še teh nekaj tisoč km, da jo zamenjam. ker je že osnovni plan poti vodil skozi Sarajevo sem v ponedeljek ob 9:03 poklical "našega" vulkanizerja in mu razložil kaj želim. Ob 9:07 mi je že odgovoril, da gumo lahko dobi in kakšna je cena. Nekaj po 13h pa je guma že bila na zalogi in me čakala. Tu se naj naši dobavitelji malo zamislijo. V štirih urah jo je tip zrihtal, čeprav je imel na razpolago 5 dni. Pit-stop I Pit-stop II Pozno popoldne smo prišli na lokacijo motozbora in se utaborili. 8. dan 0 km Zlatibor motozbor MK HIGHLANDER Jutro na Zlatiboru (ali pa večer, kdo bi vedel) Počivanje v pričakovanju večernega dogajanja. Jambor za našim znakom (zdaj bomo imeli tudi večjo zastavo :lol: ). Priprave so obetale precej, a kakšne hude gneče ni bilo. Osebno sem bil kar malo razočaran, pa tudi pipce se niso prav odprle. 9. dan 305 km Zlatibor - Užice - Čačak - Vrnjačka Banja - Kruševac - Aleksinac - Niš - Leskovac Do Ohrida smo imeli v planu postanek z nočitvijo v Leskovcu, zato se po poti nismo kaj posebnega ustavljali razen za kako kavico in tankanje. Večerja v hotelu in restavraciji Groš - odlična. To lokacijo toplo priporočam. Spanje v bolj kot ne prenovljenih sobah po 10€, parkiranje na varovanem parkirišču, prijazno osebje... Le klime so pustili stare in bolj slabo delajo. Vendar je hrana zato BP. Še malo reklame http://www.restorangros.com/ Njami.... https://lh3.googleusercontent.com/-C4_-Gu1C0dc/UhCbE_7qHNI/AAAAAAAAJQU/KaQZbbNutbQ/w800-h600-no/20130804_194356.JPG 10. dan 383 km Leskovac - Vranje - Kumanovo - Skopje - Tetovo - Gostivar - Mavrovo - Debar - Ohrid Na poti malo pred vranjem me je v roko pičila osa. Tudi to je bilo dovolj razloga za spoznavanje novih prijateljev. Ustavimo se na prvi pumpi, kjer nas ogovori en tip. Poklical je svojega predsednika kluba, ki nas je prišel iskat in nas odpeljal v svoj Club-house. Blagoje - the President https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/9103_10151578935193907_1509778282_n.jpg Po dve urnem zatiku smo nadaljevali pot mimo Skopja in po najbolj dolglčasnem odseku naše poti - AC Tetovo Gostivar (20 km v ravni črti) na Mavrovo. https://lh3.googleusercontent.com/-Xvf2NYBjTWY/UhCbFu8HW1I/AAAAAAAAJQc/yWf5XiT4YDw/w800-h600-no/IMG_0098.JPG https://lh5.googleusercontent.com/-kCZ8bNypb8M/UhCbGSmeEaI/AAAAAAAAJQg/ZFvYhpmIbJo/w800-h600-no/IMG_0099.JPG Mimo Debra in debarskega jezera. https://lh5.googleusercontent.com/-dAl-au4ZyHo/UhCbIsKNgJI/AAAAAAAAJQ4/j2OcNPdypuc/w800-h600-no/IMG_0108.JPG od koder je bilo proti Strugi položenih 30 km povsem novega asfalta (še brez črt) Po priporočilu se nastanimo v Villa Centar Ohrid, ki je lociran 200m od centra. http://villacentar.com/ Varno parkiranje https://lh6.googleusercontent.com/-5cPt04slC-E/UhCbMMQUxmI/AAAAAAAAJRk/c8Tt6hLLilA/w800-h600-no/IMG_0129.JPG 11. dan 80 km Ohrid - Resen - Ohrid (jutranje ogrevanje samo nekateri) Po jutranjem ogrevanju in kavici smo si ogledali Stari del Ohrida, popoldne pa še Strugo in Pečinski manastir, malo naprej ob jezeru. https://lh4.googleusercontent.com/-PlJerWXdan0/UhCbJLeOpbI/AAAAAAAAJRA/w79Ehuc6LRM/w800-h600-no/DSC04611.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-EWdVInE_-UY/UhCbJ02jyOI/AAAAAAAAJRI/Fy5l1lG2HzU/w800-h600-no/DSC04617.JPG Struga - tu iz Ohridskega jezera odteka crni drim in polni Debarsko jezero. https://lh3.googleusercontent.com/-dlyI1vgRuHc/UhCbKu7zfWI/AAAAAAAAJRQ/1sqLBhYq1qk/w800-h600-no/IMG_0111.JPG https://lh6.googleusercontent.com/-g9ai2MHD5t0/UhCbLejDMuI/AAAAAAAAJRY/ugb5pMkGnMY/w600-h800-no/IMG_0122.JPG 12. dan 186 km Ohrid - Sv. Naum - Galičica - Bitola (Heraklea) - Resen - Ohrid Dan za krožni izlet Bay of bones - rekonstrukcija nektanjega načina življenja. https://lh5.googleusercontent.com/-_QhOR4ei4JE/UhCbM3H0SlI/AAAAAAAAJRo/GkiCZO-1z9o/w800-h600-no/DSC04624.JPG Ima ludih. https://lh5.googleusercontent.com/-tDY7pyJiOW8/UhCbNRRG0YI/AAAAAAAAJRw/ehEvwCjytN4/w800-h600-no/DSC04625.JPG Dejmo mal zkurit. https://lh3.googleusercontent.com/-6BW-bSP2DPs/UhCbOCR1vcI/AAAAAAAAJR4/ALxniRI2pvU/w800-h600-no/DSC04633.JPG Sveti Naum - čisto ob albanski meji. https://lh3.googleusercontent.com/-Qd48HkMjUR4/UhCbO1PGgWI/AAAAAAAAJSA/bImVLELHbq0/w800-h600-no/DSC04643.JPG Razgled iz manastir-hotela. https://lh3.googleusercontent.com/-qV5PjQ-VOdQ/UhCbPsKDcII/AAAAAAAAJSI/BKGARb6jxdE/w800-h600-no/DSC04646.JPG Po vzponu na Galičico pogled proti sv. Naumu in v ozadju Albaniji. https://lh3.googleusercontent.com/-1wkKvtK2PuQ/UhCbQdswTSI/AAAAAAAAJSQ/AmOq0M3Xbuw/w800-h600-no/DSC04648.JPG Sledi spust proti Prespanskemu jezeru ter v Bitoli ogled Herakee https://lh4.googleusercontent.com/-eCjlLuVRJp4/UhCbSErG03I/AAAAAAAAJSg/_iVXLHpHT0A/w800-h600-no/IMG_0144.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-tXkQZ3jBDZQ/UhCbRC_S4wI/AAAAAAAAJSY/VvpqQOTNJSo/w800-h600-no/IMG_0133.JPG Zvečer pa je sledila najslabša večerja na vsej poti.Vse ostale dni smo v Ohridu jedli zelo dobro, le ta dan smo "pristali" pri Neimu, ki so nam ga nekako po ovinkih priporočali. Drek totalni. Šiptarji naj delajo sladoled in limonado, meso pa naj raje pripravljajo drugi. Tole je za njih znanstvena fantastika:. Že na splošno ti na jugu kljub naročilu medium zapečenega mesa (govorim o govedini) raje malo preveč zapečejo in je zadeva pečena skoz. So bile tudi izjeme. 13. dan 280 km Ohrid - Kičevo - Mak. Brod - Jezero Kozjak - Do rampe (Ni na zemljevidu - area 51 - Cesta so režim) - Kičevo - Ohrid Ta dan smo neplanirano podaljšali bivanje v Ohridu. Punce so šle obiskat SALE-ta in plažo, mi pa smo pogledali na avtokarto kam bi šli. Po ne predolgem razmišljanju se odločimo za ogled jezera Kozjak. Na satelitskih posnetkih se ni dalo definirat kakšne so ceste, pa smo šli pogledat. Od Ohrida do Kičeva je tako magistrala, naprej do Mak. Broda lepa regionalna cesta in tudi kar daleč proti jezeru je bila ok, le da se je cesta z vsakim naseljem malo zožala. no, zadnjih 17 km do mosta, ki je bil naš cilj pa makadam v vseh možnih kategorijah. Jaz sem vozil spredaj in sem bil malo manj prašen. Tu smo že na cesti ki vodi od mosta naprej nekako proti Skopju. https://lh6.googleusercontent.com/-iKYNzZ1L6r8/UhCbUOWA9RI/AAAAAAAAJS4/XA7c7zN6_lc/w800-h600-no/IMG_0147.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-ADr_ik27w1U/UhCbS_xWrQI/AAAAAAAAJSs/yQ6jG78IO7s/w800-h600-no/IMG_0145.JPG https://lh5.googleusercontent.com/-Gu4p1psnhlY/UhCbTfmuizI/AAAAAAAAJSw/_GLlzYj7BgU/w800-h600-no/IMG_0146.JPG Po cca 10 km lepe nove ceste pa pridemo do spuščene rampe. Približa se nam SMB tip sa kerom. In nam lepo razloži da je to "Cesta so režim". Ker se nismo hoteli vračati po 17 km makadama vprašamo kakšen je ta režim. Ker je to zaprto področje je prehod dovoljen samo zjutraj od 6h do 7h in zvečer od 19h do 20h. Tip nam predlaga naj gremo u kafano (ki je tko al tko na trugi strani makadama) in počakamo do večera. Ta opcija je odpadla in ker se nismo smeli slikat (so režim) prilagam satelitsko sliko kje približno smo bili. (slikanje sicer ni dovoljeno na jezovih, mostovih..., lahko pa kr tko mimo grede vse lepo posnameš s kakšno namontirano kamero ) Od mostu po desni strani cesta ni vrisana na nobeni karti, tu pa se vidi da jo še delajo. https://lh4.googleusercontent.com/-qSV8FlGpOws/UhHuKU7TFtI/AAAAAAAAJZA/uTO3rNgZvxs/w942-h569-no/Zajeta+slika.JPG Na povratku se ustavimo ob rečici in v lepi senci gostilna Izvor. Tu se malo dlje zadržimo in najdemo nove "prijatelje" bajkerje malo mešano makedonsko - srbsko družbo. Seveda prisedemo in se malo zadebatiramo. https://lh5.googleusercontent.com/-bKACj_npzc0/UhCbVi_L51I/AAAAAAAAJTM/ey-1k0Ob0xQ/w600-h800-no/20130808_170001.JPG Malo pikamo (špirovci od postrvi so veliki za dlan!) https://lh4.googleusercontent.com/-Na-esR7cYlk/UhCbU6Wrn9I/AAAAAAAAJTA/ZX-4qGokp_s/w600-h800-no/20130808_165956.JPG Po nekaj urah nam je komaj uspelo pobegniti. 14. dan 277 km Ohrid - Bitola - Prilep - Kavadarci - Negotino - Star Dojran Sledil je premik iz zahoda na vzhod. V bližini Prilepa, ki je obkrožen z nasadi tobaka, smo si hoteli ogledati manastir Treskavica. Pot je iz glavne ceste zavila na najprej na slab makadam, ki pa je postajal vse boljši. Kak km pred vrhom smo ugotovili zakaj..... Tu mimo pač ni šlo. https://lh5.googleusercontent.com/-bKvBW1tQeR8/UhCbZvU1UEI/AAAAAAAAJT4/UxGNZ4V54s0/w800-h600-no/IMG_0160.JPG Obrnemo se in po kavici v Mestu nadaljujemo do Kavadarcev. Prilep - Aleksandar makedonski https://lh3.googleusercontent.com/-YAFB1Hsuq9U/UhCbWUqoHvI/AAAAAAAAJTQ/f0YGX0Kts6U/w600-h800-no/IMG_0152.JPG Markova kula https://lh3.googleusercontent.com/-mWVBGcGwB0w/UhCbWzVWCHI/AAAAAAAAJTY/MEf1aN-3ieo/w800-h600-no/IMG_0154.JPG Tobak se suši https://lh5.googleusercontent.com/-WD458M4LJb0/UhCbYaRG5cI/AAAAAAAAJTo/BngODl4pMPo/w800-h600-no/IMG_0156.JPG Kavadarci https://lh6.googleusercontent.com/-0EQhHPU4qyg/UhCbbPGY3gI/AAAAAAAAJUM/n4PPawm0M8M/w800-h600-no/IMG_0164.JPG Ker je ta dan vročina ubijala je Martin naredil en krog po mestu in našel spodobno senco v restavraciji Brioni. Ker smo se odločili ta hudo vročino počakat kar tam, smo tudi malo piknili. Največja vešalica na turneji https://lh3.googleusercontent.com/-CLA7KLEWtDI/UhCbb1fKVAI/AAAAAAAAJUQ/vkfgOfsJCx8/w800-h600-no/IMG_0167.JPG Proti večeru smo pršli na cilj dneva in že v mraku postavili šotore v kampu. Kamp se nahaja v starem Dojranu, na ulici Maršala Tita in se imenuje Partizan. Kaj kmalu smo ugotovili, od kod mu ime. Postavili so ga partizani okoli leta '45 in se do danes ni spremenil, le malo postaral... 15. dan 0 km Poležavanje na plaži in v bifeju Ta dan nismo premikali motorjev, vročino pa smo preživeli v bifeju in se hladili pod tuši. Dojransko jezero je relativno plitvo in je zato voda zelo topla. Prava mlakuža. https://lh4.googleusercontent.com/-Anuptj9TdrQ/UhCbcS85VFI/AAAAAAAAJUY/gvo-Y5rSszA/w800-h600-no/DSC04658.JPG https://lh5.googleusercontent.com/-GRuBexBXosA/UhCbdAVbVwI/AAAAAAAAJUg/id-C84daXOc/w800-h600-no/DSC04659.JPG 16. dan 120 km Star Dojran - Drosato (GR) - Valandanovo - Strumica - Bansko - Smolari - Bansko Prav veseli, da zapuščamo zastarel in zbledel kamp spakiramo in se najprej odpeljemo še na izlet v Grčijo. https://lh3.googleusercontent.com/-nbDDqK8sed4/UhCbd4EaHoI/AAAAAAAAJUo/NjTxV5e57V8/w800-h600-no/IMG_0171.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-FO_TaqGT35M/UhCbeguL-nI/AAAAAAAAJUw/E-YekPx5tCk/w800-h600-no/IMG_0173.JPG https://lh5.googleusercontent.com/-_nq0oH9E7II/UhCbfQy-EdI/AAAAAAAAJU4/KLJ29zRI9cw/w800-h600-no/IMG_0175.JPG Za cilj dneva smo izbrali Bansko, kjer so rimske terme in sodobne terme. A pridevnik sodobne lahko mirno pozabite. Hotel je sicer prenovljen Sobe so vrhunske, ostalo samo prebarvano, termalni oziroma zdraviliški del pa je težko opisati z besedami. Bom rekel takole. Ko tam doli nekaj naredijo, naredijo to še kar spodobno (za tiste čase), vzdrževanja pa ne poznajo. Ko dobim kako slikco od sopotnikov jo bom dodal. Sam te bede nisem slikal. Rimske terme https://lh3.googleusercontent.com/-ubRICG4acJI/UhCbgMSxRtI/AAAAAAAAJVA/uLq6CCDUMxw/w800-h600-no/DSC04672.JPG Po namestitvi smo imeli še dovolj časa za ogled kakih 15 km oddaljenega najvišjega slapa v MK. Smolarski vodopad se nahaja 2 km od tromeje MK-BG-GR. https://lh3.googleusercontent.com/-8bdMN_9VJUc/UhCbjFmpl8I/AAAAAAAAJVg/xYXb82RnJuY/w600-h800-no/DSC04697.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-QQUSVNuM4VY/UhCbj3_XIHI/AAAAAAAAJVo/pcUy2LmB1sA/w800-h600-no/DSC04700.JPG Ker so mi kljub opozorilu, da gremo v dež, nekateri (vsi) pobegnili, mi pač po sistemu: kam gredo vse ovce mora iti tudi pastir, ni ostalo drugega, kot da grem za njimi. Do vasice Novo Selo nas je pošteno opralo, čeprav je oddaljena le 6 km. Po priporočilu domačina zavijemo v gostilno Lebed (labod), kjer smo spet odlično jedli, porcije gromozanske, osebje prijazno, le malce priokusa je ostalo saj so nekaj drobnarij zaračunali (tudi prinesli), čeprav jih nismo naročili. Pa vendar se pri ceni 5,78 € na osebo za požrtijo z pijačo vred ni kaj preveč za pritoževati. 17. dan 215 km Bansko - Berovo - Delčevo - Vinica - Kočani - Probištip - Kratovo - Kuklica (spet ni ceste na zemljevidu) Po peripetijah pri zajtrku (razumem, da dajo na razpolago za zajtrk čaj in mleko, ker ti kavo potem zaračunajo. Ne razumem pa, da ne moreš dobiti hladnega mleka) odrinemo po povsem vzhodnem delu MK proti severu. V prijetnem okolju in lepih cestah (tu mislim na traso ceste, ne na sam asfalt, čeprav se po nekaj tisoč km tudi slabšega asfalta navadiš), se dvignemo do (spet umetnega) jezera Berovo. https://lh3.googleusercontent.com/-k-CerNvT6HY/UhCbmHjp2mI/AAAAAAAAJWA/avma421vl-0/w800-h600-no/DSC04707.JPG Spet Hotel Manastir - luštno in zrihtano https://lh4.googleusercontent.com/-NCQZ9jBg594/UhCbm2KjcoI/AAAAAAAAJWI/UPJd7htMkFA/w800-h600-no/DSC04714.JPG Nadaljujemo skozi Delčevo, kjer mi v centru na glavnem križišču nikakor ni uspelo razvozlati prometne signalizacije. https://lh5.googleusercontent.com/-SMzq04bEDWY/UhCbnjAZivI/AAAAAAAAJWQ/ZbfUGFZxegQ/w800-h600-no/DSC04717.JPG Nadaljujemo po zgoraj navedeni poti in pridemo v Kratovo. Tu smo že začeli razmišljati o hrani in spanju, iskali pa smo tudi še naravno znamenitost Kuklica - kamnito mesto. Z navodili nam je pomagal možakar na črpalki. Ceste sicer na zemljevidih do tja ni, so pa za spremembo zelo dobro označili pot do tja z tablami (verjetno bolj zaradi interesa lastnika restavracije tik pod znamenitostjo, saj je "uradna tabla" bila samo ob glavni cesti). Legendo si lahko preberete na http://en.wikipedia.org/wiki/Stone_town_of_Kuklica https://lh4.googleusercontent.com/-V_tFrvb_1c8/UhCboJBi8RI/AAAAAAAAJWY/i_aC8GjkTpE/w800-h600-no/DSC04734.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-BsMeciCn3vw/UhCbo9Q2eZI/AAAAAAAAJWg/aDiNyUteF3g/w800-h600-no/DSC04735.JPG Pred ogledom smo se ustavili v omenjeni restavraciji in bolj v hecu vprašali ali bi lahko navrtu ob restavraciji postavili šotore in prenočili. Ker je bil prvi odziv pozitiven smo po ogledu in večerji vprašanje ponovili, tokrat povsem resmo in tudi resen odgovor je bil OK. https://lh6.googleusercontent.com/-IzQGkILdyTU/UhCbrCHQXOI/AAAAAAAAJW4/uYlkV2N8vVk/w800-h600-no/DSC04746.JPG Za mene je bil obisk Kuklice presežek potovanja. Prijazno osebje, odlična hrana, fenomenalen ambient, in na koncu smo makedonskega tisočaka pustili na šanku, saj nihče ni hotel niti slišati, da bi spanje plačali. Martin rabim kako sliko restavracije 18. dan 80 km Kuklica - Kumanovo - Čerkesko selo - Kumanovo Po najbolj prijetnem dnevu oziroma večeru pa je prišel na vrsto tudi najmanj prijeten. Plan je bil, da se odpeljemo direktno v Skopje kjer se namestimo za dva dni z namenom, ta večer iti malo "u lajf", naslednji dan si ogledati znamenitosti in po možnosti poiskati SALE-ta in se tretji dan spočiti odpeljati proti domu. Pa se je zalomilo kaj kmalu. Najprej je Vlasti crknil motor sredi ceste po nekaj deset kilometrih. K sreči se ji je uspelo privleči do bus postajališča. Prva diagnoza - ni štroma. Bojazen da je šel regler. K sreči se je izkazalo da je težava bistveno manjša. Počila je klema na akumulatorju. Z nekaj piljenja preostanka le te smo po eni uri na žgočem soncu zadevo popravili in se že peljali naprej. https://lh3.googleusercontent.com/-PkuGjox54uY/UhCbr4CeXeI/AAAAAAAAJXA/4yVe8mvQZi8/w800-h600-no/DSC04749.JPG Ustavimo se v centru Kumanovega in se zaradi pasje vročine odločimo, da je bolje da gremo kar v Skopje in se tam razkomotimo. Nekaj km po stari cesti iz Kumanovega pa je imel Ata Tone pripetljaj, ki nas je zadržal ta in še naslednji dan v Kumanovem. O samem dogodku bo že Ata Tone sam kaj več povedal, jaz bi le na kratko. Po bližnjem srečanju z neprevidnim mulcem, ki mu je s kolesom zapeljal pred motor, smo imeli možnost spoznati hitrost makedonske policije in birokracije. 19. dan 122 km Kumanovo - Sodišče - Vranje - Leskovac Na sodišču so Ata Toneta naredili za krivega in po plačilu globe smo lahko odšli (zadrževali so resda samo Ata Toneta, a logično je bilo, da ga nismo pustili samega). Mulcu ni bilo praktično nič. Malo popraskano koleno. Tako smo izgubili voljo do ogleda Skopja in smo dan prej kot je bilo predvideno obrnili proti severu. Da smo malo sprostili živčke, ki so nam jih kravžljali makedonski birokrati smo za začetek konca naredili krajšo turo do že poznane lokacije Groš v Leskovcu. Ker je bil to ravno predvečer Martinovega RD smo mu pripravili malo slavje. Tortica https://lh3.googleusercontent.com/-sR9Qpbb6lQs/UhCbuDtZu-I/AAAAAAAAJXU/-5C6E7ulseE/w600-h800-no/DSC04755.JPG In slavljenec https://lh3.googleusercontent.com/-sR_1OHSJ2Gk/UhCbtVR4IuI/AAAAAAAAJXY/DSfKI5C--J4/w800-h600-no/DSC04754.JPG v20. dan 478 km Leskovac - Niš - Beograd - Sl. Brod - Bos. Brod Za pot nazaj smo se odločili uporabiti AC, kjer nas je na pol poti do Beograda pošteno opralo, vendar smo se do nekdanjega našega glavnega mesta že povsem posušili in slekli dežno opravo. Sledilo je mukotrpno ubijanje kilometrov na 442. Ker se nam v Slavonskom Brodu ni dalo kaj veliko iskati spanja, pa še praznik je bil, smo šli čez mejo v Bosanski brod v Lovački Rog, kjer smo že bili pred tremi leti na prvomajski turi. 21. dan 312 km Bos. Brod - Zagreb - KK - Celje - Petrovče Po tritedenskem potovanju smo končno ugledali "Mojo Deželo" in po dveh dneh ubijanja AC je bilo prav prijetno narediti nekaj km po ovinkih od Krškega do Celja. Vmes sva se na Obrežju poslovila od sopotnikov za manj kot 24 ur, saj smo se srečali spet v soboto pri Mirotu, kamor smo prvotno imeli plan priti direktno. Čeprav tudi sam dostikrat tarnam, da imamo v SLO ceste v obupnem stanju to ni čisto res. Kdor mi ne verjame naj gre za nekaj tednov malo bolj na jug in pri povratku bo z vsakim km opazil razliko. ------------------------ Kilometrov po dnevih ne seštevat (4211). Jih je manj, saj sem vsak dan naredil še nekaj lokalnih km (trgovina, ogledi .. .) in je skupno št. prevoženih 4383 km + 2× trajekt Če ti je uspelo prebrati vse do tu, ti čestitam in se ob enem opravičujem za slovnične napake, ki so se mi prikradle med pisanjem tega potopisa. LP
  37. ELO

Mamutovanje 2014

celo padavičarjeva promenada je fino vidna na sliki v predhodni objavi... SF, evo, samo za nas, ena aktualna... iz imena slike pa so razvidni podatki: leto mesec dan ura minute sekunde.
  38. ELO

Mamutovanje 2014

še ena novejša orthophoto slika, kjer so razvidni ostanki kurišča in posameznih šotorišč. naokoli se vidi proga, katero je moj sine zvozil s svojo pw-50 yamahico. ko sem omenil ostanke kurišča in to. zveni kot neko najdbišče. res smo mamuti...

I hate winter!!!

dolžinski
  40. Snečer

41. Ni3ous

Mamutovanje 2014

Hej Mamu ti Malo lažji način do lokacije za tiste, ki še niso bili gor in bi letos radi mal po snegu ril - čkal ! 1. V GPS odtipkaš koordinate iz slike in ko prispeš do sem, zaviješ na makadam desno. 2. Nato vtipkaš koordinate iz spodnje slike in te pripelje na cilj 3. Nikar ne preskoči prve točke, ker boš končal/a v breznu sosednjega hriba in in te bodo po par tednih iskanja našli kot kakega zmrznjenega mamuta.
  42. Bmflar

Harley Davidson

Ko dobiš nemško homologacijo, lahko na podlagi te pri nas dobiš našo homologacijo. Za HDja iz USA pa ti pri nas ne bo uspelo pridobiti homologacije, ne sprašuj zakaj, ker nimam blage veze, vprašaj idiotske uradnike !!!! Na tvojem mestu bi kupil v Nemčiji, saj je res velika izbira....
  43. Jernej125

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Prvi letošnji kilometri z mojim novim motorjem
  44. Kolen

Črni Kal

45. gregorjanc

se vidi http://www.youtube.com/watch?v=3r4c_w98Rug
  46. I30

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

:kva1: Ne pa ne!!!! Nism, pa če me s kardanom garbaš!!!!

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

I30 malo spoštovanja,drugače te izključim iz te poučne teme,pol ti bo pa dolgčas z unimi tvojimi temami Ustavimo Janšata,pa Ustavimo Bratuškovo ...itd... P.S. pa če preberem tvoj prvi post na tej strani in ta drugi odstavek si ne morem kaj kot ,da te naslovim z ZAVEDENI BMFLOVC
  48. COSA

PILKO - iščem posnetek

Vse kar sem imel jaz sem naložil na vimeo in je tudi hdbeast objavil. Na youtubu imate še nekaj posnetkov
  49. cb1300

Hribolazenje

pa še jest pripopam včerajšni potep :-)
  50. cb1300

Hribolazenje

druge dimenzije kot v dolin :-)