Showing content with the highest reputation on 26. 08. 2014 v vseh kategorijah

1. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Na nekih mestih ni bilo nevem kako suho... S štrikom smo ga spulili iz blata Večinoma je bila struga kamnita, ter nekaj plitvih potočkov. Seveda ni šlo brez predrtih gum. K sreči smo pripravljeni za taka popravila na licu mesta. Po nekaj urah le pridemo iz struge in proti Gramshu. Plan je iti na drugo planino vzhodno od Gramsha. Pot naj bi peljala preko planine, vendar na vrhu naj bi bila samo kozja steza, ki je kamnita,strma in stopničasta... Prevoznost je vprašljiva... Bomo vidli je rekel slepec. Zopet smo se začeli vzpenjat v hrib. Bilo je nekaj hitrih odsekov Lepi razgledi Potočki Jezera Mimo vasice Kurata pod to nenavadno skalno razpoko Kar naenkrat Matica ni bilo več za nami. Zato smo ga šli nazaj iskat in ni bilo videti obetavno... Zadnji amnortizer se je razpadel, zato se je zadek do konca sesedel do točke, da je zadnje kolo zagrabilo v blatnik in zablokiralo. Tako je Matica, ki je v tem trenutku peljal stoje kar katapultiralo z motorja in se je prevrnil. K sreči se ni resneje poškodoval. Ko smo našli vse razpadle dele, smo poskušali usposobiti motor za nadaljevanje. Vedno nam rata najti še nekje na motorju kak kos orodja,ali kak del, ki je ključen za popravilo napake Imeli smo spet srečo. Medtem je Aleš na svojem GSju 650 opazil, da se mu razpada okvir motorja. Slabe poti in hitra ožnja po teh razbitih poteh, že terja davek na motorjih Izgubljamo vijake in porabili smo že vse rezervne matice in vijake, pa je šele drugi dan terena. Padla je odločiev da vsak večer po vožnji zategujemo vijake. Poleg tega GS ni hotel več vžigati in vžgali smo ga lahko samo še na porivanje. Kljub težavam nekako uspemo nadaljevati vožnjo in na poti srečamo pastirja. Povedal je da smo mi letos prvi tujci na tej planini. Redko kdaj se tu znajde še kdo drug poleg domačinov. Pravi da je od tu 4 ure vožnje do prvega zdravnika/bolnice. Ko je vprašal kaj počnemo tu, ni mogel razumeti, da nameravamo prevoziti Albanske planine zgolj zaradi užitka, pustolovščine.
  2. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Za ta dan smo imeli velike plane in zagotovo nekaj nepredvidljivih terenov za odvozit.. Najprej smo morali priti iz te planine kjer smo spali. Ko smo šli mimo teh zanimivih gričev, se Mitja ni mogel upreti, da se nebi zagnal na enega Potem smo morali pa vsi pomagat dol spravit motor. Ponavadi raje slikam, da se mi ni treba matrat... Ovinki so bili super Še naprej smo se spuščali proti dolini Sredi ničesar srečamo ta dva... Z vejo si delata senco.... Tule imajo očitno neke vrste kamnoseštvo, in tole so ostanki.... Krasen plac za novo enduro sliko. Končno smo prišli do kanjona Sledili smo dolini, do Gjerbesa. Hoteli smo proti Gramshu. Vendar ni dobre povezave. Ena varianta je okoli planine po makadamih cca 80 km. Druga pa po rečni strugi cca 16 km. Poleti naj bi bilo dovolj suho, da se pride skozi. Odločimo se za rečno strugo. Zgleda dovolj široka in zabavna.
  3. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Utrgan ventil, je še vedno nepojasnjen pojav.... Utečena ekipa Grand Endurašev imamo vsi predelano vzmetenje USD vilice, več hoda, ipd... Npr jaz lahko z veliko hitrostjo nagazim direkt na kamen v velikosti 10 cm, pa skoraj ne porajtam, vzmetenje preprosto požre tako oviro brez težav. Naši motorji lažje premagujejo teren pri večjih hitrostih. Voznik pa se tudi manj utrudi. Zraven sta bila pa še dva člana z serijskimi motorji. BMW GS 650 preprosto ni narejen za toliko slabega terena pri visokih hitrostih in se je "razšraufal". Kar pa se tiče ostalih predrtih gum, pa je bilo največ na sprednjem kolesu pri drugem motorju, ki je isto tako imel serijske vilice, ki preprosto ne zmorejo požirati takega terena pri velikih hitrostih. Zato je imel veliko defektov predvsem zaradi presekanih gum. Če drugi nismo nagazili kakega cveka ni bilo predrtja. To se lahko zgodi ne glede na objestnost, ali tipa gum, njihove ceste so pač razturane in po tleh leži marsikaj. Ja večinoma smo se vozili po makadamih, ki niti niso v tako groznem stanju, rečna struga je drugo, bilo pa je tudi precej odsekov z skalami, debelim kamenjem ipd... Drugače pa kljub težavam nismo tako veliko šraufali, kot se je zdelo. Ponavadi so to bili cca 20 minutni postanki. Rekord menjave predrte gume je bil verjeli ali ne 6 minut!
  4. Kölm

Najslabsa sezona v SLO ever!

Dej povej kolk kilometrov nardiš po deži na let, ko si tak kerlc in ti je vsejen za vreme, vsi drugi smo pa pusiji. Sm že prefuru že adijo po dežju, pa tudi po snegu nekaj. Toda zato ker je tako vmes prišlo. Med turo npr. Ali pa sem že pej imel v planu nekam jet (npr. na kak zbor v Jugo). Tudi iz šihta se velikokrat lepo stuširam že na motorju. Da bi se pa šel furat ker je tak lep deževen dan me pa še ni prijelo. Na takle slab vreme mi še pir ne paše normaln. Vreme, ki ga imamo pa ni več normalno. Kdor to še vedno trdi je oprostite mi idijot. Lep pozdrav
  5. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Evo tkole je blo gled emoje nedelje .... dopoldan štart iz Velenja čez Hdo luknjo in Doliča mim stranic do Konjic, ker je bla prva postojanka, OMV . Pol pa seveda naprej po regionalnki preko Ptuja do Dornave. Nazaj pa čez Ptuj, Lenart, Kungota, Jurij kjer sem kmal prečku mejo z Avstrijo, in tam se je začela veselica . Sprva je bilo malo malih kapljic, ki so začele ratovati vedno večje, in seveda vedno bolj pogoste . En čas je res fulj saclo k svina. Šel sem mimo Schlossberga pa do jezera na golici, kjer je malo prej nahalo deževati. Pol je pa spet pri spustu iz golice nekje do Dravograda začelo malo rositi, od tam naprej pa hvala bogu nč, suha cesta . Jaz seveda nisem bil čist nč suh, ker sta bila kovček in dežna obleka v Veleju v garaži :grim. Iz polškornjev pa sem dobesedno vodo kar zlil . V prihodnjih dneh pa še kak posnetek več https://www.youtube.com/watch?v=YQaNSol-wB8 https://www.youtube.com/watch?v=CR4RJU4nZ44
  6. Dule79

Stojala za motor, držala...

Zadnjih 14 dni sem se kar nekaj časa zadrževal v svoji garaži in je nastalo tole stojalo? Res je da sem dobil idejo pri Bursig stojalu vendar ni čisto enako.

STOP Policija !

bo .. ker bo zrihtal tako, da boš lahko plačal v pritličju :krneki:
  8. ludiluka

STOP Policija !

kar dobim to vzamem bolje bit zadet od droge kt od šleperja :krneki:
  10. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Jasno. Tud jst zate dvomim da si sposoben česarkoli razen sranja po forumih.
  11. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes ni blo lhi neke kilometrine, blo je pa vseen nekj za sprostitev . Po stari cesti do Lukovice, tam pa na ac do tc-ja in nazaj tudi po ac do izvoza Domžal, pol pa proti Kaniku in čez Črnivec nezaj do Velenja. Ni blo nekej za slikat, pa vseen mal romantike na poti z kolesom nazaj domov
  12. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Pa nadaljujmo... Trajekt je prispel v Igoumenitso ob pol enih popoldan, ko je sonce najbolj nažigalo. V luki smo si v senci nataknili opremo pol pa gasa proti Albanski meji. Policajka na meji je bila tolk prijazna, da nas je potegnila preko reda v senco, kjer smo v miru uredili papirologijo. Zatem smo imeli še kakih 100 km asvalta, preden pridemo do vznožja planin, kjer se začnejo makadami. Še prej sem bil jaz na vrsti za gumidefekt. Odtrgalo je ventil zračnice, kljub temu, da sem imel rim lock. Še zdej mi ni jasno kako se je to zgodilo. Zračnica pa je bila zaradi odtrganega ventila povsem neuporabna. Ker s sabo nismo imeli več nobene 18" zračnice, smo uporabili kar 19". Rezervnih zadnjih zračnic nam je zmanjkal že prvi dan in to še preden smo prispeli do makadamov. Zaradi žgočega sonca smo pohiteli s premontažo, ter se odpravili proti Gjirokastru, kjer smo nabavili nekaj rezervnih zračnic. Na poti je bilo lepih odsekov... Končno smo se znebili asvalta in na vrsti so bile gorske potke in makadami... Podlaga terena je bila zanimiva in super za vožnjo Jug Albanije je fascinanten... Pot smo nadaljevali proti Corovode preko planin skozi Sevran i Madh. Zaradi gumidefekta in iskanja zračnic v Gjirokastru, smo izgubili nekaj časa in bilo je že pozno popoldne, ko smo šli ravno mimo tega jezera. Z Maticem sva takoj dobila preblisk, da bi to lahko bilo dobro mesto za divje kampiranje. Zapeljala sva se do jezera, za podrobnejši ogled. Plac je bil super, blizu je bilo dovolj kuriva za ogenj, ter voda. Tako smo prenočili ob planinskem jezeru daleč stran od civilizacije. Kaj hitro smo zaroštiljali. Zjutraj... Zjutraj, ko je vzšlo sonce, pa nas je presenetil prelep razgled Voda je bila čista in prijetno topla za kopanje. Polni energije in željni novih pustolovščin, smo se spakirali in odpravili naprej, radovedni, kam nas bo odpeljala ta pot....
  13. menih

Indijska Himalaja-Road to haven

ostalo sledi po vrnitvi
  14. Hornet

15. KARMEN1

Oglasi iz interneta

Ta bi bil dober zame: https://www.youtube-nocookie.com/embed/pn_5dMHsCPE?autoplay=1&hd=1&rel=0&showinfo=0&start=14&end=178
  16. gregorjanc

Najslabsa sezona v SLO ever!

Sej jest grem pa dons po enem mescu na mopi in se mi praw fučka če bo dž. aja...
  17. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Vids zato nimas in ne bos imel pojma o enduru. Sicer pa sm tolk fous, da se ne da napisat. Bravo pobje
  18. biker77

Grand enduro Slovenija

Objestna voznja je to snecer..
  19. menih

Indijska Himalaja-Road to haven

tole pa z najbisjega od trh 5 tisocakov in stirih 4000 in nekaj tri tisoc tole pa z najbisjega od trh 5 tisocakov in stirih 4000 in nekaj tri tisoc
  20. GKeko

Eto še ena fotka kot dokazilo @gsxf750 hvala za družbo
  21. GKeko

počk ;-) Slabo vreme samo v Sloveniji
  22. cikadina

Najslabsa sezona v SLO ever!

meni oblečen k en medved, v dežjaku ta debelimi waterproof rokavicami pač ni užitek se it peljat. jst res ne vem kaj je to problem razumet, da ni fora v opremi. fora je v tem da je vreme za en drek! dobra dežna oprema še ne nariše sonca. po eni uri v corduri hlačah zarad pokrčenih nog itak dobim mravljince (ker cordura pač ni za ss), pa v tisti sedež si kot prcementiran, k je vse neki togo. večinoma kar jst vidim se vozjo po dežju reveži, ki jih pere v nekem tranzitu, al pa "fine riti" na raznih potovalnih endurah k majo pa itak gretje prašnikov, pa tempomat, pa rain program pa vsega boga. pač letošnje leto pač ni za naš cukrčke, ki se ob vsaki kapljici stopimo
  23. izibajker

Najslabsa sezona v SLO ever!

Točno to sem jaz (z drugimi besedami) povedal na začetku tele teme. Valda se je lepše peljati v lepem (ali solidnem) vremenu kot pa po dežju. Ga ni motorista, ki prav uživa v dežju. Letos je pri nas v tem smislu res bolj slabo, ampak, dajmo malo realno pogledat kje živimo. Po dolgoletni statistiki in primerjavi z drugimi Evropskimi državami (da ne primerjam vmes še Azije, Afrike. .) ima Slovenija odlično razmerje med sončnimi in deževnimi dnevi. Pa nimamo nekih dolgih in hudih zim, pa peklensko vročih poletij, vlage... Naša lega pod Alpami in med Jadranom in Panonijo je skoraj idealna. Malo se vprašajte, kakšne vremenske pogoje imajo v Angliji, Danski, Švedski, Norveški, Finski, Rusiji... Z "neprimerno obleko" sem mislil predvsem na našo razvajenost. Ne samo nas, ki se vozimo po dveh kolesih, ampak vseh, ki se kakorkoli premikajo pod milim nebom...

Domači ljubljenčki (živali) :)

25. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Eno je peljat po "ne asfaltu" drugo se je peljat offroad. Drifti, skoki, hitre spremembe smeri in "bremzanje na črto" so zame pač sestavni del takega motoriranja. Ko si pa še naložen z vsem živim je pač defekt nekaj vsakdanjega in del tega kar počneš iz užitka.
  26. Matori Hanzo

Solo Riders 2.01

Res je. In če se bo skušal kak gelipter perfidno infiltrirati na lovsko veselico v čemerkoli, kar spominja na zelen hubertus, bo tekel domov v gatah in z marogastim hrbtom. Podobno se bo bučmanu godilo, če bo rinil na gasilsko veselico v gumijastih škornjih. Drgač me pa nič ne boli toliko, da bi se o tem splačalo jamrati tule na forumu.
  27. kaca1

Najslabsa sezona v SLO ever!

....ta MVADE, Cone, tamvade!!!

STOP Policija !

nikoli več ne bo tako, kot je včasih bilo :glare: Kekec je biu mlad, Mojca je bla za ponucat, Rožle je še vedno butl, Bedanc in Pehta pa že doug časa ne spita več skupi :krneki:
  29. Rokxy

Najslabsa sezona v SLO ever!

točno tako. lani je blo killer poletje in sem od junija do oktobra natolkel 7000+km. letos sem prlezel do slabih 3000km. po dežju samo kadar me dobi. če kaže na dež na željeni lokaciji, se sploh ne spravim ven. problem je tud, da med tednom sploh nimam cajta...vikendi so bli pa kot zakleto vedno vsrani. tako da letošnje kao poletje - jebi se!
  30. biker77

Najslabsa sezona v SLO ever!

Oblecen dobro ali slabo..ni isto se vozit v dezju ali soncu. Vseen je mal prevec dezja.
  31. Zorro

Najslabsa sezona v SLO ever!

Tukaj je prostor za vse, ki si zelijo spucat duso glede letosnjega vremena, ki je vsaj v Sloveniji katastrofa, hehe:) No torej spet scije in naj gre dez v tri p.... m..... Me ma da bi kar vse motorcke nalozil in se preselil kam v Andarluzijo... Ajt! Zorro
  32. GKeko

Jadranska magistrala

Če greš počasi, potem ja ;-) Samo baje da maš fz1 pa sklepam da si divjak Hehe. @gsxf750 cca 1uro posnetkov mam... morem razrezat na 4-6min
  33. TOMCAT

Jadranska magistrala

uživača....ob priliki gremo skup ?
  34. Pips

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Hvala vama za odgovor, vse dobro in srečno na cesti vama želim.
  35. Snečer

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

No, kje pa je tisti kombi, ko sem jaz vprašal gori, ti ziher veš pajkica, ko si tak učena?
  36. schaby

Kaj pa glasba ?

37. Snečer

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Od 2006 dalje bi se nekak spodoblo, to so bili do sedaj faceliftingi. Moja napoved je, da bodo dali not vizualno novejši agregat kot je v er6 (ne močnejši, ampak vizualno novejši) in ne bodo delali 800ccm modela (škoda) Za okvir ne vem, morda bo res od novega er6, ostalo pa bo poliftano. Kljuna pa po moje ne bodo dali gor.
  38. MiNa

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Za 400€ si raje privoščim izlet s tistim kar mi trenutno motor ponuja....
  39. umetnica51

Kaj pa glasba ?

40. smasher

Hujšanje

MP3 :notworthy: :notworthy: :notworthy: ne pijem (uspelo mi je da je pivu poteku rok trajanaj ki je biu tolko časa v hladilniku), ne kadim.. samo če je oblito s čokolado zmanka use
  41. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Vtis današnje vožnje - Zmešani kot je zmešano vreme. Pa saj je tudi tako prav krasno, kot je bila krasna naša pisana družba. In ker je treba najti v vsaki stvari nekaj dobrega in če že nimamo mavrične koalicije smo bili pa vsaj mi danes ena mavrična druščina. Ja, le tisti se ne boji dežja, bo uzru mavrico. Dobimo se v Ljubljani zivnorc, Eir, kmet2, Hudoba, dami34 in moja malenkost. Skratka bilo nas je: 2 yamahi, 2 evropejca, 2 enduraša, 2 sportturerja, 2 primorca. Zivnorc pride z novim modelom Suzukija SV K1 - Superlegera. Skratka ni da ni vse ultralajt, tako da so težo res minimalizirali in moč omejili na enega konja (konjujedan). Aja pa še na polento gre, ker so ekološki (edino pri izpustih, lih da so dosegli normo Euro IV). Pa mi je dal za en krog. Nato planirana smer proti kočevju, kjer nas je Hyperjack pogosti pri jezeru predvsem pa razveselil z naročenim sončkom. . Debata, kavica, čajček se odpravimo v smeri proti Beli Krajini in seveda obisk legendarnega DC-3 Skavti iz Domžal so nas gledali malo čudno, ma potem nas je vseeno rade volje poslikal (Bi-Pi in srečno pot). Nato pa iz zasede na nič hudega sluteča yamaharja ... Se odpravimo naprej samo glej ga ti zlomka, kmet ne more ostat miren, ko vidi neobdelano njivo. Tako da je vmes še par arov zemlje preoral. Evo kmet s KTM-om v elementu. In v njegovem stilu. Gas za vse sovde ... Pridemo do Prepiha. Pismu ste druščina. Takoj apdejtat status na FB-ju in MS-u. Komentirat vse teme. Edino hudoba nekam zaskrbljeno gleda vremensko sliko . Pojemo in potem nas Buh spomni, da smo pozabli popit kfe . Postanek po celih 8ih kilometrih. Nakar se Eir spomni, da ima s sabo angleško vreme :wacko: . Nič nam ni bilo jasno kaj naj bi to bilo dokler ... Medtem ko čakamo, da se vreme izboljša in se je Eir ozirala po trampolinu smo ostali imeli bližnje srečanje tretje vrste . Nujno so rabli kfe. Dež je minil mi pa veselo naprej. Dami34 nam je po vsej slili hotel pokazat njegove kontrabantske poti. Sem hotel slikat , pa mi je prepovedal. Ja kontrabant more ostat skrivnost :xx: . Na koncu postenek na OMV Postojna.
  42. Ninč.

Vtisi z dnevnih voženj 2014

pa sem šla... v dež do Trojan suho, na celjski strani že prve kaplje, ki so bile zmeraj bolj goste... pa sem že misla obrnit in Maja pravi, da naj kar pridem. ajd, naj ji bo, ker vprašanje kdaj se bove spet skup najdle... v celju neha, nakar zavijam, prečkam tirnice... in mi kr motor spodnese... še dobr da je blo hitr konc, če ne, bi se kaj hitr ulegla :s moja Maja me je že čakala z vročo kavo in zakurjenim šporgetom pogrela, posušila in nasmejala sm/ smo se! nazaj grede do Šempetra po stari, dalje na AC, da vsaj malo izkoristim letno vinjeto in spodim pajke iz auspuha
  43. BREITNER

Domači ljubljenčki (živali) :)

Psa sploh opazil nisem! Naš akvarij za hobby in sprostitev ob gledanju ribic .... http://youtu.be/2QZi92iWD3g
  44. cikadina

Najslabsa sezona v SLO ever!

razloge za vožno v dežju in slabem mrzlem vremenu lahko razčlenimo v več kategorij: 1. me je pač ulovilo slabo vreme šit hepens 2. imam novo igračko in nič me ne bo odvrnilo od vožnje! (tako sm se tudi jaz decembra furikala naokrog vsa ker imam moped, juhej! ) 3. ful sm car ker se furam neglede na vreme ostale p**** pa si ne upajo, ow jea, ow jea! 4. sm na potovanju in sem primoran se vozit v vsakeršnem vremenu, če želim vse videt in doživet kar sem si zamislil 5. v bistvu se ne vozim po dežju ampak se samo po forumu kur**** kako se furam, in kako so ostali p****, ker si ne upajo! mogoče je še kaka točka za dodat, ampak se je ne spomnim glih zdej. grem zdej v svojo dežno moto opremo, in potem na dež sedet in pit garantiram da je to popolnoma isto, kot v lepem vremenu!
  45. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Enduraški podvig po Albaniji smo uspešno izpeljali... Nekaj prebliskov, naknadno pa kaj več...
  46. dlicen

Triumph Tiger 1050, letnik 2007.
  47. norc123

my baby Honda cr 250

Stojala za motor, držala...

Prijatelj želi na svojem izdelku izdelati diplomsko nalogo, pa bi prosil, če si lahko vzamete nekaj sekund svojega življenja za izpolnitev ankete =) https://www.1ka.si/a/45265 Izdelek moram rečt, da ima potencial. Sploh za nekaj takega, kar pride iz domače delavnice povsem čisto iz firbca =) Hvala za trud!
  49. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Tokrat prepuščam Miklavcu in Hajoktejnu, da opišeta tok dogodkov . Js pa samo teaserje vržem iz poti proti Bosni Tole je bilo nekaj malega offroada na potri proti Bosni, nekaj lušniih odsekov, ene dva hitra in dinamična... mal smo se tut zaplezal vmes...
  50. trojan69

Vse o vzmetenju

Hvala! Sem že staknu zadevo pri pyramid parts. Sreča da je pri tehle starih kawasakijih dost delov izmenljivih, upam da bo pasal P.S.-redno menjujte olje v vilicah, drugač boste v najboljšem primeru iskal nove puše v najslabšem pa nove cevi oz. kar cele vilice.