Showing content with the highest reputation on 30. 08. 2014 v vseh kategorijah

1. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker ni lepsga kt frej petek in cel vikend lepga vremena,sva se mogla vrnt na kraj zlocina,k nazadne se nama je prevecmudil naprej!da bi si vse pogledala kar majo....no ja premal magnetkov sva kupika za spominke in jz sm si ugledala eno oblekco k jo morm nujno met . Start v mraz in meglo iz Domzal kr po AC do Ivancne,Zuzemberk,Dolenjske Toplice,Crnomelj,v Vinici cez mejo,Bosanci (bi mogla najina vosanska motorna wozila slikat tm hahaga),Josipdol, mimo Plitvic (sm en kosck slikala),Gacac,... Lika je lepa sm vse prazn in zapuscen....mal pred Kninom proti Kistanjam do Hrvaske Troje-Bribirska glavica ...sm do gor pa makadaaaam,un tagrd,sm k nism hotla bit pussy sm ga zgrizla pa za dol clo tud .Zanimiva zadeva za vidt,clo mozaiki so se ostal,panorama je pa itak top...in pol koncni cilj Skradin.sva se ukucila pr isti teti k zadnc pol pa v nightlife po 420 kmjih .Dns pa naprej firbcat okol...slapovi Krke pa se kj.
  2. Terminator

Grobnik

No tukajle pa še video četrtkovega Grobnika. Da ne boste kakšni "asi" preveč o linjah pametovali, ker je šlo bolj za video kot pa z ušesi po tleh drajsat! . Z Bizijem sva se malce igračkala kot režiserja, ker po ravnici moja Lilly res ne pade mimo GSX-R-ja tako kot v videu. :grrr Je pa tale GoPro Hero+ kamera res zakon. Še na vimeu zgleda v redu, na plazmi v polni rezoluciji pa dobesedno trga gate. http://vimeo.com/104737346
  3. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes sva tudi midva opravila vožnjo proti senčni strani Alp. Zvesta "Mica" z novimi kartami CNE_NT2015.20 pa je zabeležila takšno pot. Nekaj čez deveto se iz Celja odpraviva v smeri proti Pavličevem Sedlu vendar na poti proti Mozirju naletiva na velio kolesarjev, ki se znojijo proti Logaski dolini. Takojšnja sprememba načrta, pred Mozirjem zavijeva proti Velenju, SG, Raven in preko Holmca v Avstrijo. Cilj nama je bil Beljak in tam trgovina Louis. Razmere na cesti odlične brez gužve in tudi brez "kontrol" . Prvi postanek. Danes v jezerčku blizu Žitare vasi ni bilo kopalcev. Pred trgovino Louis v Beljaku. Vračala sva se po isti poti proti "Flintendorfu" in nato čez Ljubelj na sončno stran. Na sliki se vidi, da je bilo sončno tudi na senčni starni... V tunelu je bilo prav hladno za avgust le 16stopinj. Če ni šlo dopoldan, bo šlo pa domov. Na gorenjskem se po par obvozih le pripeljeva do Jezerskega in nato preko Pavličevega Sedla nazaj v Celje. Števec pa je zabeležil novih 396km.
  4. pik1

. ... ZASE SE BRIGITE ... !!!! :krneki:
  5. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Medtem ko sva bila z Mitjatom v debati z pastirjem, je glavnina ostala zadaj, in ko sva se vrnila nižje, vidimo fante, kako prčkajo po GS-u. Ne morejo ga več vžgat. Akumulator je bil vroč in suh-brez tekočine. Motor pa ni več polnil. Domačini so ponudili, da bi naslednje jutro peljali s pickupom GS-a v dolino in do nekega mesta z mehanikom.... Domačini so to pozno popoldne že tovorili dobrine iz planine, ki so jih nabrali čez dan in tovorili proti vasem. Ker nismo mogli nikamor, smo v bližini poiskali nekaj ravnine za postavitev tabora za čez noč Medtem, ko so eni postavljali tabor, smo ddrugi šli nabrat les za oglenj. Domačini so rekli da so tod okoli volkovi in da moramo nabrati dovolj lesa, za ogenj za celo noč, da tako odženemo volkove. Kamp z lepim razgledom Domačin po imenu Julij je kar prenočil z nami. Znal je nekaj angleško, pa smo tako klepetali v noč, ob ognju. K sreči je Rok poznal nekaj o elektriki in premeril zadeve z multimetrom. Odločili smo se, da zamenjamo akumulatorje med motorji. V BMW gre dober akumulator, iz njega pa v Hondo, da vidimo če bo kaj napolnilo. Ker je bil akumulator suh, smo ga napolnili z vodo, ker drugega pač nismo imeli. Upajmo da bo delovalo zjutraj. Zjutraj smo bili še živi in zdravi, ponoči nismo slišali volkov. Zjutraj se odločimo, da zaradi čedalje več tehničnih težav ne moremo nadaljevati po planini in se še bolj oddaljevati od civilizacije. Urno spakiramo kamp, probamo zakurblat BMW-ja. Vžge. Tako se spustimo proti dolini in se napotimo proti Elbasanu, kjer bi našli kak servis, kupili kak akumulator za GS-a... ipd Pri spustu pridemo v tole prvo vas Ustavimo se in se osvežimo, ter napolnimo mehe z vodo. Sveži in pripravljeni za nove podvige. Prijazni domačini so nas postregli še s sladkarijami. Prosili smo jih še za nekaj orodja, da smo zategnili ležaje krmila, ker je Honda dobila malo lufta na tem mestu.
  6. crusty

Grobnik

Evo bil je lep dan, brez veterje, čeprav so napovedovali neko burjo............. Se je blo kr fino peljat po 3 mesecih in po zadnjem "poletu" .......blo je precej fantov dol po večini slovencev, z Bizijem pa sva naredila kar veliko krogov, A bil sem lesen k bukova deska hahhaha, počas sem mal notr pršu ampak vse z veeeliko varnostjo tko, da bolje kot 1.35.....ni šlo niti se nisem gnal za časi, manjkali so mi krogi to sem rabil! Evo pa še nekaj slikc ..........ta nova čelada je top!! :notworthy:

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Vožnjo prilagodite cestni podlagi pa ne bo nič drselo

Črni Kal

Na Ridah :kva1:mogoče boš pa kej v temi Kačje Ride zvedu :grim
  9. pik1

Sanjska ženska

... stari, tej tvoji sanjski ženski je ime Demenca ...
  10. Robson

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Včasih žensk res ne razumem.. :-)

Lovljenje motoristov !?

Provide ukinit! Tiste, ki so se spomnili provide, pa v zapor! To je čisto... kako bi rekel.... "legalno" divjanje divjakom s super avtom, ki ga mi plačujemo. Ja. Divjaka v avtu in avto! Tisti "policaj" v providi, ko te ustavi, stopi ven iz avta ko največji frajer... z adrenalinskim nasmeškom na faci... sončimi močali...(itd, da ne naštevam, kaj je vse frajersko). In to naj bi pripomoglo k večji varnosti. Pa saj imamo vse potrebne rekvizite (kamere, radarje...itd), ko ti zabeležijo, kaj si naredil narobe. Če že je provida, naj bo to avto s sireno in z lučmi na strehi. Če je treba res "posredovati" , naj posreduje na legalen način s sireno in lučjo.... ne pa da provocirajo in lovijo motoriste in avtomobiliste. Osebno sem doživel, ko smo se trije z motorji na Jesenicah zapeljali na AC. Vozil sem prvi. Provide nisem opazil ob cesti. Drugadva kolega sta mi kasneje rekla, da se je zapodila za nami, da se je vse kadilo. A glej ga zlomka, mi smo se vozili po AC 110 km/h..... kak km so se peljali samo kak meter za ritjo...in provocirali. Nato nas nekdo prehiti - ni bil prehiter...ni šel čez 130.... provida useka za njim... in ga sledi dva metra za ritjo. Podobne izkušnje sem slišal tudi že od sodelavcev. Zalima se ti na rit...in potem ves živčen gledaš nazaj...in avtomatično pospešuješ še ti. Doživel pri Vikiju, ko se je provida podila gor in dol po Črnem Kalu... no in potem "spotoma" ujela motorista...in ga "štrafala" za prehitro vožnjo. Mimo Vikija provida na pošrek... pošteno jo je neslo proti robu... gume so tulile in poznale so se špure koles. A pred njim nikogar ?!? Ravno tako zadnjič čez Ride. Se pogovarjamo na klopci, nakar se zasliši tuljenje gum... Provida. Nikogar pred njim... niti za njim... Dejte no. Provido so si zmislili, da so se nekateri lahko na legalen način "spucali " na cesti... drugim pa solili pamet, ki so jih ustavili, da prehitro vozijo.. Sej ne rečem, da nimajo efekta... ampak so bolj nevarni, kot pa učinkoviti.
  12. ludiluka

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ne spet si zajebal forum to si mislu na forum AA postat
  13. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes je bila bolj ena ta hitra dopoldanska.... Goriška brda-Čedad-Kobarid-Livek-Kolovrat in domov. Uživaških 220 km. Aja...še slike:
  14. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Današna mini vožnja naju je vodila najprej tankat v Postojno, kjer so kot naročeni že "šparali" mizo BS in cimpi, ter gospod in gospa Thumper. Malo smo pokramljali nato pa sva jo mahnila na kafe v Kočevje. Lep razgled iz terase. Najbolj posrečene table na wc-ju Sledil je še postanek na ridah. Gospod Suzuki je šel na testno vožnjo z daytonco. Potem smo imeli lekcijo o nastavitvah vzmetenja in tudi poravili bounce in rebunce na vilicah. Čaka nas še nastavitev zadnjega amortizerja, ampak že s temi popravki, sm se zelo zadovolno pripeljala domov.
  15. stenc55

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Dons ob 2h v Louisu v Beljaku. Vse polno. Vidu sem zihar ene 150+ bobberjev pa še kup ostale HD rene :grim . Na poti domov mi je v Kranjski gori nekdo drpnu tablico skup z okvirjem (plastika). Naslednjič jo prbijem z enim 200 žebljem pa zapertlam nakonc, pol naj pa spet trga dol. Če bo kdo sreču kakšnega bedaka na Planini z tablco KR 41-1Z k bo šu 150 to nism bil jaz!
  16. pik1

Jadranska magistrala

.... mal sm si ga zdrku dons ..... :)

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

In moliš da ni kje kakšne tajske zareze:-)

dobro sva te terala izpred sebe
  19. 2 točk
  20. pik1

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

.... hahaha ... ... sej sem vedu, da nauš mogu 6x ... . ps. .... jest sem pa pozabu ... :)

STOP Policija !

Edin mi k smo fine ritke

:pos:3x
  23. smasher

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Jst lahko potrdim da ko sm biu frišn iz ipita za avto sm biu z očmi ko sokol nad poljem, use budno gledau , poznal avto do centimetra natančno, vidu skor kolko ima napumpane gume avto ki pelje mim mene, parkiral bočno v nulo.... zdej se med vožnjo čoham po nosu, če ni pou metra spredi in pou metra azdi se mi niti slučajno (razn če je res kriza) ne da bočno parkirat. Tako da z leti pride uno al se poleniš v vožnji al pa greš iskat kolk gume zdržijo. ps.: ja in tut meni grejo na živce maxsiskuteristi ko res nimajo kultire, slalomirajo v tri krasne pousod se rinejo po pločnikih in glasno prdijo z raznimi rori ki so čisto brezveze na skuterju samo na žiuce grejo z ropotanjem.
  24. alko1

Zgleda da je Pik1 nekatere podrobnosti zamolčal
  25. Mavti

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Da te maxsiscoteristi dobimo v roke , e brate moj se ne boš kar tako izvlekel , a 13 colske so nevarne zaradi številke 13 , maxiss so se pa znucale glih tako kot usake, no res so bolj lesene .

Jadranska magistrala

bimerji tut umirajo, vpraš Pika...edin moped k je preživel Durmitor se kliče Kawasaki

Vtisi z dnevnih voženj 2014

fočk no pikčr počk in Rakitna-očk
  28. pik1

Kaj vas je danes spravilo v slabo voljo ?

.... mojga prjatla je spravla u slabo voljo tale "prasica".... k ga je pičla u jezik ... :(
  29. Po slabih 8.000 km vrgel dol Dunlop sportsmart2 in obu Sava/mitas Sportforce Moje mnenje na kratko: Dunlop Sportsmar2: Ne hvala! - Dokler je bil asfalt dober je držala (se tm vsaka drži), potem pa me je presenetila z zdrsom tam, kjer tega nisem pričakoval in kjer mi sportsmart1 ni nikoli. Za razliko od stare SS, ki je izrazito "veleslalomska" guma je SS2 bolj slalomska. Če bi jo dal še enkrat gor? :grrr Jo priporočam? Ne bi rad imel koga na vesti. Še dobro, da se je vedno srečno končalo. Sava/Mitas Sportforce: To je to! - Če ne bi mel uh, bi šla danes glava na pol Se Zivnorc je o gumi že vse lepo napisal, tako da jst samo potrdim napisano. Pri SS1 mi je bil všeč občutek, ko si čutil, da se motor uleže na zadnjo gumo in guma lepo grabi (pri SS2 tega nisem dobil in pogrešal). No to se pri teh isto, samo da to občutiš za obe gumi (cel motor). Guma te lepo zvrne v ovinek in lepo zapelje suvereno in mirno skozi celoten ovinek. Napram SS2 so zavoji bolj odločni in krivulje bolj zaprte, kar pomeni manj siljenja izven ovinka. Občutek, da guma drži (in res drži) je neprecenljiv. p.s. Zbogom Dunlop!

Globoke misli & misel dneva & stuff

kaj bi mi brez petkov in četrtkov .. že v sredo bi se začel wikend party
  31. cb1300

Vtisi z dnevnih voženj 2014

A tale še paše pod:vtis z dnevnih voženj?!?

STOP Policija !

za nespucan motor, pretepejo voznika pol ga pa s škornji ščeulajo :krneki: a si sploh kdo dovoli imeti nespucan motor ... :glare: :krneki:

So.
  34. simonsi

Ural + Dnepr

Še par slikc Motor se pelje kar v redu, prvič je malo neroden ko je človek navajen moderne ciklistike, ampak se hitro navadiš Je pa tudi naprodaj, je treba narediti prostor za kak nov projekt
  35. ludiluka

iz planine do klopc pol nazaj dol pol nazaj proti postojni pol je pa belanco streslo pa sm si reku dovolj bo dokler gum ne zamenjam
  36. DINAMIK

@Maus ujet točno ob 17.50....,na dirkališču....,malo tresočem ...,proti Rebrnicam mari
  37. Kiri

Cestna črno siva kronika

Motorist mislim, da je bil celo inštruktor vožnje ali varne vožnje. Je pa voznik avta povedal, da je motorista videl in sta v bistvu gledala drug drugega, ampak se ni čisto ustavil, temveč se počasi premikal proti sredini ceste in čakal, da gre motorist mimo, da potem zapelje na dovoz. Očitno je narobe ocenil razdalje.
  38. macak333

Kmet2 viden včeraj ko je zavijal na Zoisovo .

Domači ljubljenčki (živali) :)

Včeraj popoldne sta moja hčerka in njen fant peljala oba naša kužka na cepljenje proti steklini v Logatec in veterinarka (?) je oba zelooo pohvalia, ker sta klub svoji starosti, Bil 10 in Tačka 9 let, v super telesni kondiciji, ravno prave teže in neverjetno čistih in zdravih zob, čemur skoraj sigurno pripomore to, da oba vsak teden dobita vsaj eno "votlo govejo kost", katero "glodata" kar nekaj časa, ali celo dni, in si na ta način čistita svoje zobe ... Ker "ni vse zlato kar se sveti" je "veterinarka" ugotovila in tudi povedala, da ima Bil zaradi svoje starosti šum na srcu in na kaj moramo pri njegovem obnašanju biti pozorni in če bomo kaj takega opazili, takoj ukrepati = Logatec ... Od lanskega leta je Tačka shujšal 1 kg, Bil se je pa zredil 1/2 kg, ker Bil Tački krade hrano = by "veterinarski tehnik" (?) v Logatcu... .)
  40. cikadina

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

jah sej pol k sva mela izlet iz steze sm tudi jst to vedla v drugo mi je pa en kr na lepem pred nosom ustavu, jst pa z mislimi že v trgovini kaj vse morem kupit, pa me je presenetlo. ampak delovno živinče je te zadeve dobro preneslo. pa ker je blo pozimi sm bla še v popolni bojni opremi, tko da nism neč škode nrdila tko da zdej smo izluščili, da se da past prav z vsakim enoslednjim vozilo, ponavadi zaradi lasne neumnosti, ali nevednosti. je pa gotovo bolje da te padce, ki nekako sodijo k moto karieri naštepaš že kot mulc na tomosih, kroskah in stopetindvajstkah kot kasnej. pa še neki za v temo kaj me je spravilo v slabo voljo. učeri sva šle s 125 hondico iskat moped od primoža k rumenkotu, in dobimo eno avto šolo (v avtu) takoj za postojno, se je glih tolko cjazo, da se ni dalo ne vozit od zadi ne prehitet (edina slabost malega mopeda, da te lahko vsak avto zaj**** ). sej razumem da so lahko to prve ure, samo če že učijo vožnjo nej tudi malo kulture in se umakni, če vidiš da te hoče mali mopeded prehitet! pol takoj za tablo planina pa seveda po gasu. nekje pred grčarevcem je blo le dovolj ravnine in je šlo čez vse rdeče meje in sva uspešno šle mimo :hooray: :hooray: :hooray: . sej je ampak sm se morala malo pojezit. res mi gre na živce, ta mantra je treba počasi vozit, pol se pa vse neki cjazi, pa po prehitevalnih 100 in podobne bedarije. nej jih rajš malo živahne vožnje naučijo bo veliko boljš.

maš prav, nimamo vsi MSCja

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

tm pa nč ne drži, pa pr rutarju tudi ne

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

Dingl je bil, do dongla pa ni zneslo
  44. pik1

Kaj pa glasba ?

45. igor0203

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker sem iz službe odšel že ob 13h, je padla odločitev da se zapeljem proti Metliki, vmes sem se seveda tudi ustavil pri DC-3 na Otoku. Ko sem odhajal od tam, pa sta dve luštne policistke ustavljale prehitre voznike.
  46. motozajebant

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Divjak Jst rabm po tamalem....... vsaj dobr teden

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Eksektli. zarad pretiravanja. Omejevalni faktor je cesta, naslednji je znanje. Z 70 konji in 600ccm težje bistveno težje pretiravaš kot s 130 konji in litrskim motorjem. sam za to se gre. Samodisciplina se užge s kilometri in takimi jao jao neće iči situacijami. Ti nis začetnik, ti si rekonvalescent Hvala bogu de je tako. Se mi pa zdi, de ne bova nkamr pršla. razn če začneš ti mene trenirat hehe Piran in domou? pa kdo ma 3 dni cajta....
  48. papez47

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

No, ja preživel - očitno sem do danes, Naštepal bi lahko več ampak tisto kar je bilo, "biče za pamčenje" Če bi povedal številko, bi še kdo rekel - zakaj pa ti nucaš motor? , ampak .......... In, ja - cifre res niso važne ampak ........ pajki........ manj kot 15cm .................... ................... tolk, mislm o številkah , nje!