Showing content with the highest reputation on 31. 08. 2014 v vseh kategorijah

1. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Še js dodam nekej, zdej že včerajšnih, ftisov... Furca je bla sprva zamišljena v obratni smeri, ker pa naj bi se popoldne, tam okrog dolomitskih vršacev, nebo spet začelo malo solzit, je padla odločitev - VSE ISTO, SAMO V OBRATNI SMERI! Torej - proti Kurji riti, čez Korensko v Avstrijo, skozi Hermagor do Kotschach-Mauthna. Naprej preko Plockenpassa v Italijo... ...do Tolmezza (tokrat iz druge smeri kot ponavadi), Ville Santine, čez . Po dveh, treh, štirih,......veliknajstih ovinkih skozi Longarone , Belluno ,..... Trigniano , čez passo S. Boldo , v sam stari center Vittorio Veneta (piazza Marc' Antonio Flaminio) na sendvič :yes: Proti severu, se mimo manjših dveh (Mrtvega in Restelskega) pride do večjega jezera Santa Croce. ....mal , pol pa na in naprej (al pa nazaj, kakor hočeš!), skozi zanimive kraje, z zanimivimi imeni, npr. Ponte del......eh, kako se že reče??? .... ....pa skozi Udine, mimo vinogradov, nad katerimi je, čisto nizko, najbrž iz Aviana, priletu tale avion Ga ni??? Js sem ga vidu! Res, no! Kr poglej še enkat!..... No, priznam , po v Solkanu, avionov ni blo več videt! Treba je blo samo še skoz Postojno do doma...... šššše dobr, de je solkanski kafe že prjel, ker na OMVju je bla gužva Zvečer je števc pokazal 643 kilometrov, "ruta" je bla pa takale:
  2. domi46

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Še moj včerejšni vtisi in sicer do Peterčan (Zadar).Ker je bil eno dneven izlet se je šlo dol po avtocesti nazaj pa po jadranski magistrali in še par slik Slika kraja Peterčane Še pavza v karlobagu in ja Mitas je držov k ps ježa
  3. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Vcer zjutri sva startala s peshondo prot Krkinim slapovom....lepo in glih prov osvezilno glede ba to da je ze kmal dobr zgal pa tud guzve ni nikjer vec kt na zacetku avgusta k sva bla v teh koncih,se vid d je bl k ne konc sezone.za nazaj sva se motorizirala in sla na ladjico k jeze glih v ceni vstopnce.ker je popoldne se kr zgal je blo treba najt vodo za namocit rit.Skradin glih nima neke pametne plaze tko d sva sibnla proti Sibeniku pa se mal maprej.po uzivanju 'sladkosti" zadnjega zica ....scaredtodeathpress sva po dobrih 30km nasla wauuuu...turkizna voda,nikjer nobenga,sencka borovcev,edin miljavznt jezev v vod,sm sj jih preskocs pa je .prot konc so se prvalil sicer trije slovaki k so mel na motorjih spakiran vse kr cs do rezervnih gum,edin placa za kopalke pa ni blo .ko je sonce padu dol pa spet zadn zic pa nazaj na zasluzeno sea fast food pa se oblekco mi je moj kupu k nism akrobacij na zadnmu zicu zganjala .sm 60km pa se to zadi sm zih trojno stejejo hahaha
  4. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes sva tudi midva opravila vožnjo proti senčni strani Alp. Zvesta "Mica" z novimi kartami CNE_NT2015.20 pa je zabeležila takšno pot. Nekaj čez deveto se iz Celja odpraviva v smeri proti Pavličevem Sedlu vendar na poti proti Mozirju naletiva na velio kolesarjev, ki se znojijo proti Logaski dolini. Takojšnja sprememba načrta, pred Mozirjem zavijeva proti Velenju, SG, Raven in preko Holmca v Avstrijo. Cilj nama je bil Beljak in tam trgovina Louis. Razmere na cesti odlične brez gužve in tudi brez "kontrol" . Prvi postanek. Danes v jezerčku blizu Žitare vasi ni bilo kopalcev. Pred trgovino Louis v Beljaku. Vračala sva se po isti poti proti "Flintendorfu" in nato čez Ljubelj na sončno stran. Na sliki se vidi, da je bilo sončno tudi na senčni starni... V tunelu je bilo prav hladno za avgust le 16stopinj. Če ni šlo dopoldan, bo šlo pa domov. Na gorenjskem se po par obvozih le pripeljeva do Jezerskega in nato preko Pavličevega Sedla nazaj v Celje. Števec pa je zabeležil novih 396km.
  5. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Nice one Hajoktejn! Sčasoma smo prišli v dolino.... In se napotili proti Elbasanu po asvaltu preko Gramsh-Gostime Nekajkrat smo se ustavili pri kakem serviserju, da bi kupili nov, rezervni akumulator za GS 650, vendar nismo imeli sreče. Blizu Gostime se je pojavil nov ZAPLET Mitjatova tenerejka je crknila. Hitro smo ugotovili v čem jee problem. Pred odhodom v Albanijo je napeljal inštalacijo za GPS, direkt iz akumulatorja. Kabel je bil priščipnjen med sedež in okvir. Sčasoma je prežrlo izolacijo, ter to povzročilo kratek stik. Tako mu je spraznilo akumulatr, ter prežgalo konektorje na regulatorju napetosti. Popravili smo kable in skrbno očistili konektorje na regulatorju. Če mu do konca odleti regulator, zagotovo ne pride domov po cesti z motorjem, ker najbrž tega kosa ne bi dobil tod okoli. Rabili smo še kable za napolnit akumulator, pa smo malo po vasi spraševali ter jih tudi našli. Potem smo se s tipom še zmenili, da nam jih je prodal. K sreči je motor potem vžgal in lahko smo nadaljevali pot proti Elbasanu. Medtem je Nacho našel kovača, ki mu je popravil stransko stojalo na Tenerejki, katero je poškodoval nekje v planinah. Z lahkoto in kaj hitro so mu ga popravili. Za popravilo niso hoteli denarja. Albanci so zelo prijazen in ustrežljiv narod. Če le lahko bodo pustili kar delajo in ti pomagali. Popoldne smo le prispeli do Elbasana. V tem velikem mestu smo hitro našli rezerven akumulator katerega je potreboval Aleš. Odločil se je, da naslednji dan odide po asvaltu proti domu. Če mu spet do konca sprazne akumulator, bo imel s sabo rezervnega, da ga zamenja in nadaljuje pot. Našli smo hotel za 10€. Preostanek ekipe je kar malo pozabil na to, da smo prišli v mesto zaradi vzdrževalnih popravil na motorjih in smo se raje napotili na pir in kaj dobrega pojest. Kasneje smo se malo "prošetali gradom" Zlatarna Občudujemo električno inštalacijo. Stranske ulice Elbasana. Našli smo mesnico, pa se tako odločimo, da zjutraj pred odhodom nakupimo jagnjetine, katero bi zvečer ob tabornem ognju nekje v planinah spekli. Zvečer pred spanjem...
  6. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes je bila bolj ena ta hitra dopoldanska.... Goriška brda-Čedad-Kobarid-Livek-Kolovrat in domov. Uživaških 220 km. Aja...še slike:

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj me je mikalo it na jug, na morje, ma gneča na cesti me ni prav nič veselila :grrr zato sem se ob pitju jutranjega kafetka odločla, da grem v Italijo. Ker je bilo zaradi zelooo počasnega prebujanja že dopoldane, je potepanje po Dolomitih odpadlo (ma saj tam vreme tako ali tako ni blo napovedano lepo), zato sem si izbrala eno malo bližnjo destinacijo, od tam pa kamor se mi bo dalo... Torej – dopoldanski štart – čez Ride, Razdrto (kjer smo se srečali z Damijem in njegovo boljšo polovico ), Novo Gorico, tam ob Soči – čez Volče do Kobarida, tam še tankat, potem pa v Žagi čez Učjo v Italijo. V Tarcentu (Čenta) sem zavila na jugozahod – čez Majano do Pignana in čez Tagliamento – je tako lepa da jo vsakič slikam od tam čez Sequals (tukaj je začelo rosit, proti zahodu je bilo bolj oblačno) do Maniaga … da ne slikam vsakič helikopterja sem tokrat slikala en delček mesta … in naprej do jeza na reki Cellina … poklicna deformacija (tukaj so tako lepo vidne navpične plasti kamnin) in naprej ob reki na severozahod do jezera Barcis, kjer sem tudi naredila par fotk … Od tam pa po čudoviti pokrajini ob reki Cellina naprej do vasice Cimolais – spet obvezna fotka Od tam pa gor na … Tam sem si vzela čas za malico. Vmes sem gledala karto, pa nebo, pa karto in nebo,… nisem se mogla odločit kam it ker je blo malo čudno vreme. Vmes so prileteli mimo (mislim da trije) Slovenci – smo si pomahali – kdo od tu? Sem se odločla, da se spustim v dolino, kjer se bo bolje vidlo kakšno je nebo na sever in na jug. Torej – na drugo stran. Seveda naletela na rdečo … Spust proti Longaroneju, kjer sem se odločla, da nadaljujem kar na sever. Mi je blo malo žal ko smo se cijazli v koloni. Pravzaprav je bla večja gneča za na jug – tako da se ni dalo dosti prehitevat. V tunelih pa megla in ogabno zadušljivo od plinov … :surrender: Sem bla zelooo vesela ko sem končno prišla do odcepa za Passo di Mauria (in že prej opustila idejo da nadaljujem na sever do Sappade). Tam je blo prav lušno vozit, saj je bila cesta skoraj prazna… Ker je bilo oblačno sem vedno manj vidla zaradi ta temnega vizirja, zato sem se odločla da si zgoraj zamenjam vizir za svetlega… In lepo dol na drugo stran … Potem pa ni blo več časa se ustavljat in slikat ker sem uživala v ovinkih Klasika – čez Ampezzo, v Villa Santina spet srečala enega Slovenca, sva nekaj časa vozila skupaj v smeri proti Tolmezzu (Tolmeč), vmes sem zavila na bencinsko, ma ker je bla polna in se mi ni dalo čakat sem šla čez par minut kar naprej. V Tolmezzu levo na severovzhod do Raccolane (Reklanica; na poti sem se odločla da s tankanjem počakam do Slovenije), tam čez reko in po dolini gor do Sella Nevea (Na Žlebeh). Na poti gor smo se spet ujeli z dvema slovenskima motoristoma (eden s sopotnico) kot sem ugotovila kasneje. Spust v dolino do jezera – ker je preveč pasalo vozit se nisem ustavla za slikat. Tu nekje je začela svetit lučka za bencin. Čez Predel nazaj v Slovenijo in do Bovca tankat. Tam smo rekli par besed z motoristoma, ki sta mi delala družbo na poti do tam. Potem pa naprej čez Kobarid in Tolmin (ja – sem šla spet preizkušat svojo srečo s semaforji ) no – na ta prvemu sem skoraj zaspala … ma dobro – je blo pač treba zdržat da se je potem dalo še malo uživat. Mmm kaj je pasalo!!! Čez Idrijo do Kalc in potem nazaj domov na Vrhniko. Vsega skupaj malo manj kot 600 km uživancije - čudovito!
  8. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Vsega lustnga je enkrat konc,tko d sva jo dons mogla brcnit nazaj domov in to cim hitrej glede na slabo vremensko.start iz Skradina nama je ratal se pred deveto tko d sba se lohk se mal ustavla za pofirbcat par stvari na poti.Najprej ostank oboka komandne zgradbe rimskega vojaskega taborisca cist ob cesti mal od Kistanj proti Kninu...mal fotoshutinga ( je en tok podrt k moj "most" hahaha) Mal pred tem je se ostank vojaskega rimskega tabora Burnum,k sva sla mim je blo se tok zgodi d ni blo nbenga,rampa je bla dvignena k je en ovce pasu tko d sva se kr zapeljala not ....zlickarji bodo mel se dost dela V blizini je bla tud tabla za slap Manojlovac tko d sva se tam mal offroadala Potem pa bolj kot ne po hitrem postopku Gracac,Gospic...dol z Velebita je kr dobr hladil....pred Gospicem sva se enga tamcka a la oklepnik Kresimir pogledala Pr Otocacu stoji en avion pr cest sm nisva nc ustavlala,sva ga kr zgala naprej do Brinja in Jezeran proti Ogulinu....faaaajn cesta ,na gor bi bla sploh top za pelat,v Ogulinu zavila za Vrbovsko do Delnic in cez mejo na Petrini,cez Kocevsko reko do Ribnice in proti Lj in Domzalam... .vse skup dns 453 km.ze cakamo naslednji lep vikend,da ga podaljsamo tkole .
  9. Lahko, ampak ne vem zakaj bi imel, ker če imaš pipco in rezervo sklepam, da nimaš lučke in boš enkrat nekje ostal brez goriva ker boš pozabil spremljat koliko ga je še.. Zavorno tekočino pa obvezno menjat. To pa zato, ker je higroskopna - to pomeni, da nase vleče vlago iz okolja kar pa znižuje njejo vrelišče. Pri močnem zaviranju ko se zavore fajn segrejejo se lahko zavorna tekočina toliko segreje da se v njej vlaga upari kar rezultira v slabšem zavornem učinku - ročka se ti bistveno bolj poseda.. Kar se mene tiče je na motorju za cestno uporabo zavorno tekočino fajn menjat na dve leti, če se pa voziš tudi po pisti pa vsaj 1x letno.. Dirkači po počnejo še bistveno bolj pogosto..
  10. cikadina

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Današna mini vožnja naju je vodila najprej tankat v Postojno, kjer so kot naročeni že "šparali" mizo BS in cimpi, ter gospod in gospa Thumper. Malo smo pokramljali nato pa sva jo mahnila na kafe v Kočevje. Lep razgled iz terase. Najbolj posrečene table na wc-ju Sledil je še postanek na ridah. Gospod Suzuki je šel na testno vožnjo z daytonco. Potem smo imeli lekcijo o nastavitvah vzmetenja in tudi poravili bounce in rebunce na vilicah. Čaka nas še nastavitev zadnjega amortizerja, ampak že s temi popravki, sm se zelo zadovolno pripeljala domov.
  11. Ninč.

Vtisi z dnevnih voženj 2014

danes sem hotela bit na vsak način mokra na motorju kr domov k mamici sem se povabila na kosilo... včeraj po šihtu še zelo neodločna če ja al ja... a zjutraj po "mučnem" bujenju ni bilo nobene tegobe več ajd gasa... zjutraj malo pred osmo štart iz garaže, presenetljivo toplo- js butl pa oblekla flis in se komaj premikala... no k sreči je prav prišel čez Trojane- konstantno me zebe... glej ga zlomka, moj ERik je žejen... pri 240 km... bemti AC (zgolj nuja) en teden nazaj... za 50km mi je benza požrla do Lendave bore malo motoristov srečala, pot kr ok, na momente se mi ne bi blo treba tako mudit, ker brezveze... ampak tega še nisem dojela, žal... po kavi okoli pol 4ih nazaj, če se slučajno kje ulije, da bom čim bližje garaži... v Slov. Bistrici sem se ustavila pogledat zloglasni motopiknik Gams kluba, ki me pa ni impresioniral. motorjev cel žur a poznanga nobenga... Ninč kr spoki naprej. ovinki v Stranicah božanski, sploh ne vem v kero smer so boljši ostalo bp take nedelje bi ble lahko vsak tretji dan
  12. menih

Indijska Himalaja-Road to haven

Vrnila sva se iz potovanja in tule je link do albuma z potovanja v Himalaji. http://www.motosvet.com/album/13387-indijska-himalaja-road-to-heaven.html
  13. Wakasaki

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj izlet do Jadranovega Tolk radarjev pa nisem videl v enem dnevu nikoli.4 radarji na slovenski in še dva na Hrvaški-Jelenje-. Hvala bogu so bili že zaposleni.
  14. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Da se še mal vpišem; Današnja tema vodni izziv z lepo neutrjeno blatno/glinasto podlago Enkrat sem mal pogledal do kje mi sega voda, ker je auspuh ratal zlo tih, motorja pa ni blo slišat, cirka 75cm sem zmeril doma.
  15. stenc55

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Dons ob 2h v Louisu v Beljaku. Vse polno. Vidu sem zihar ene 150+ bobberjev pa še kup ostale HD rene :grim . Na poti domov mi je v Kranjski gori nekdo drpnu tablico skup z okvirjem (plastika). Naslednjič jo prbijem z enim 200 žebljem pa zapertlam nakonc, pol naj pa spet trga dol. Če bo kdo sreču kakšnega bedaka na Planini z tablco KR 41-1Z k bo šu 150 to nism bil jaz!
  16. pik1

Jadranska magistrala

.... mal sm si ga zdrku dons ..... :)
  17. MiNa

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Trenutno imam IV. BMW-ja. Do sedaj pa kar nekaj okvar sicer v zelo dolgem časovnem obdobju. I. R65 letnik 83, prevozil 40Kkm dve okvari: Senzor oljnega tlaka puščal olje in tesnilo (semering) v kotnem prenosu (popravil sam). II. R65 letnik 86, prevozil 35Kkm ena okvara: Pri 65Kkm menjava ležajev v menjalniku (neprijetem tuleč zvok) popravilo TehnoUnion. III. R1150GS letnik 03, prevozil 45Kkm ena okvara. Pri 61Kkm okvara črpalke za gorivo (popravil sam) IV. F650GS (800) letnik 11, ena okvara Pri 49,8Kkm pregorel alternator (sicer pogosta zadeva na 800 motorjih) a jo uradno neradi priznavajo. Sicer pa to sploh ni BMW ampak rotax . (popravil sam) Po cca 150Kkm na štirih BMW-jih lahko napišem, da se kvarijo, vendar to ni razlog, da jih nebi imel. So pa cene rezervnih delov zasoljene da pošteno zapeče ko ti jo povejo. Ker tudi trenutni motor ni več v garanciji sem zadevo rešil za praktično 1/4 cene. ps, pa še to nobena od naštetih okvar me ni zaustavila, da nebi prišel (pripeljal) motorja nazaj v lastno garažo.
  18. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker ni lepsga kt frej petek in cel vikend lepga vremena,sva se mogla vrnt na kraj zlocina,k nazadne se nama je prevecmudil naprej!da bi si vse pogledala kar majo....no ja premal magnetkov sva kupika za spominke in jz sm si ugledala eno oblekco k jo morm nujno met . Start v mraz in meglo iz Domzal kr po AC do Ivancne,Zuzemberk,Dolenjske Toplice,Crnomelj,v Vinici cez mejo,Bosanci (bi mogla najina vosanska motorna wozila slikat tm hahaga),Josipdol, mimo Plitvic (sm en kosck slikala),Gacac,... Lika je lepa sm vse prazn in zapuscen....mal pred Kninom proti Kistanjam do Hrvaske Troje-Bribirska glavica ...sm do gor pa makadaaaam,un tagrd,sm k nism hotla bit pussy sm ga zgrizla pa za dol clo tud .Zanimiva zadeva za vidt,clo mozaiki so se ostal,panorama je pa itak top...in pol koncni cilj Skradin.sva se ukucila pr isti teti k zadnc pol pa v nightlife po 420 kmjih .Dns pa naprej firbcat okol...slapovi Krke pa se kj.
  19. ftp

Jadranska magistrala

ja, sliko pa pozabil
  20. crusty

Grobnik

.....če že jaz nisem kakšnih hudih cajtov naredu v četrtek je pa vsaj "mehanik" eno dobro fotko :yes:
  21. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Medtem ko sva bila z Mitjatom v debati z pastirjem, je glavnina ostala zadaj, in ko sva se vrnila nižje, vidimo fante, kako prčkajo po GS-u. Ne morejo ga več vžgat. Akumulator je bil vroč in suh-brez tekočine. Motor pa ni več polnil. Domačini so ponudili, da bi naslednje jutro peljali s pickupom GS-a v dolino in do nekega mesta z mehanikom.... Domačini so to pozno popoldne že tovorili dobrine iz planine, ki so jih nabrali čez dan in tovorili proti vasem. Ker nismo mogli nikamor, smo v bližini poiskali nekaj ravnine za postavitev tabora za čez noč Medtem, ko so eni postavljali tabor, smo ddrugi šli nabrat les za oglenj. Domačini so rekli da so tod okoli volkovi in da moramo nabrati dovolj lesa, za ogenj za celo noč, da tako odženemo volkove. Kamp z lepim razgledom Domačin po imenu Julij je kar prenočil z nami. Znal je nekaj angleško, pa smo tako klepetali v noč, ob ognju. K sreči je Rok poznal nekaj o elektriki in premeril zadeve z multimetrom. Odločili smo se, da zamenjamo akumulatorje med motorji. V BMW gre dober akumulator, iz njega pa v Hondo, da vidimo če bo kaj napolnilo. Ker je bil akumulator suh, smo ga napolnili z vodo, ker drugega pač nismo imeli. Upajmo da bo delovalo zjutraj. Zjutraj smo bili še živi in zdravi, ponoči nismo slišali volkov. Zjutraj se odločimo, da zaradi čedalje več tehničnih težav ne moremo nadaljevati po planini in se še bolj oddaljevati od civilizacije. Urno spakiramo kamp, probamo zakurblat BMW-ja. Vžge. Tako se spustimo proti dolini in se napotimo proti Elbasanu, kjer bi našli kak servis, kupili kak akumulator za GS-a... ipd Pri spustu pridemo v tole prvo vas Ustavimo se in se osvežimo, ter napolnimo mehe z vodo. Sveži in pripravljeni za nove podvige. Prijazni domačini so nas postregli še s sladkarijami. Prosili smo jih še za nekaj orodja, da smo zategnili ležaje krmila, ker je Honda dobila malo lufta na tem mestu.
  22. Danilo D

Dva vrha sem pa le osvoju danes , Rogla in Graška Gora
  23. MARE 65

Kaj pa glasba ?

24. Bremzer

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Dokaj pravilno si tole opisal samo v zavorni tekočini se absorbirana vlaga spremeni v vodne kapljice,ki se vsedajo na najnižji točki v zavornem cilindru in v čeljustih in te kapljice se pri določeni temperaturi zavorne tekočine uparijo in zato postane zavorna ročica mehka zavore pa neučinkovite.Te vodne kapljice na dnu povzročajo tudi oksidacijo-rjavenje v zavornem cilindru,kleščah in pri batkih zato je zelo priporočljivo menjat tekočino kot je bilo že velikokrat povedano na 2 leti.

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Da, za to ceno kot hočejo zanj, enostavno ni dovolj dober, pa še marsikateri moped ni dovolj dober za svojo ceno..pa to ni stvar te teme.

Globoke misli & misel dneva & stuff

27. gsxf750

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

Nism našu primernejšega mesta Ninja gre na dopust
  28. cikadina

MOTO škornji - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

baby robcki so najbolj enostavna zadeva. nesejo dol tudi ketenspray poleg drugw umazanine. so fajn tudi za kombinezon pucat.
  29. osa rider

Nasmeh...

Danes zopet deležen posebnih jurčkov! Jurčki z čokolado in kremastim filom, njami
  30. ludiluka

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ne spet si zajebal forum to si mislu na forum AA postat
  31. pik1

....
  32. ludiluka

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Zato ker boljše ploščice (tiste z večjim koeficientom ) bolj obrabljajo diske. Tako da če imaš kvalitetne diske s pravega materiala (tršega) potem lahko daš boljše ploščice ampak to pri večini serijskih motorjev odpade oz. ti bo zelo hitro diskov zmanjkalo. Drugače je pa to že 100% obdelano v temi od zavor se mi zdi ko folk kupi najboljše ploščice pol pa joka da mu je v 2000km pol diskov pojdlo. Pa vaš motor vaše odločitve Pametni poslušajo neumni se pa na lastnih napakah učijo
  33. PrimozC

Od Prvacine do Solkana vozu za Mausijem in se par ostalimi...pol sem zavil cez Cepovan...ko sem sel mimo Kanala so bli tam...verjetno na sladoledu
  34. Terminator

Grobnik

No tukajle pa še video četrtkovega Grobnika. Da ne boste kakšni "asi" preveč o linjah pametovali, ker je šlo bolj za video kot pa z ušesi po tleh drajsat! . Z Bizijem sva se malce igračkala kot režiserja, ker po ravnici moja Lilly res ne pade mimo GSX-R-ja tako kot v videu. :grrr Je pa tale GoPro Hero+ kamera res zakon. Še na vimeu zgleda v redu, na plazmi v polni rezoluciji pa dobesedno trga gate. http://vimeo.com/104737346
  35. igor0203

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker sem iz službe odšel že ob 13h, je padla odločitev da se zapeljem proti Metliki, vmes sem se seveda tudi ustavil pri DC-3 na Otoku. Ko sem odhajal od tam, pa sta dve luštne policistke ustavljale prehitre voznike.

Lovljenje motoristov !?

Provide ukinit! Tiste, ki so se spomnili provide, pa v zapor! To je čisto... kako bi rekel.... "legalno" divjanje divjakom s super avtom, ki ga mi plačujemo. Ja. Divjaka v avtu in avto! Tisti "policaj" v providi, ko te ustavi, stopi ven iz avta ko največji frajer... z adrenalinskim nasmeškom na faci... sončimi močali...(itd, da ne naštevam, kaj je vse frajersko). In to naj bi pripomoglo k večji varnosti. Pa saj imamo vse potrebne rekvizite (kamere, radarje...itd), ko ti zabeležijo, kaj si naredil narobe. Če že je provida, naj bo to avto s sireno in z lučmi na strehi. Če je treba res "posredovati" , naj posreduje na legalen način s sireno in lučjo.... ne pa da provocirajo in lovijo motoriste in avtomobiliste. Osebno sem doživel, ko smo se trije z motorji na Jesenicah zapeljali na AC. Vozil sem prvi. Provide nisem opazil ob cesti. Drugadva kolega sta mi kasneje rekla, da se je zapodila za nami, da se je vse kadilo. A glej ga zlomka, mi smo se vozili po AC 110 km/h..... kak km so se peljali samo kak meter za ritjo...in provocirali. Nato nas nekdo prehiti - ni bil prehiter...ni šel čez 130.... provida useka za njim... in ga sledi dva metra za ritjo. Podobne izkušnje sem slišal tudi že od sodelavcev. Zalima se ti na rit...in potem ves živčen gledaš nazaj...in avtomatično pospešuješ še ti. Doživel pri Vikiju, ko se je provida podila gor in dol po Črnem Kalu... no in potem "spotoma" ujela motorista...in ga "štrafala" za prehitro vožnjo. Mimo Vikija provida na pošrek... pošteno jo je neslo proti robu... gume so tulile in poznale so se špure koles. A pred njim nikogar ?!? Ravno tako zadnjič čez Ride. Se pogovarjamo na klopci, nakar se zasliši tuljenje gum... Provida. Nikogar pred njim... niti za njim... Dejte no. Provido so si zmislili, da so se nekateri lahko na legalen način "spucali " na cesti... drugim pa solili pamet, ki so jih ustavili, da prehitro vozijo.. Sej ne rečem, da nimajo efekta... ampak so bolj nevarni, kot pa učinkoviti.
  37. jany

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj z boljšo polovico se odpravila Koper - Črni Kal - Kozina - Divača - Sežana - Štanjel - Nova Gorica - Tolmin - Za Tolmin ( Jest) - Idrija - Godovič - Planina - Postojna - Senožeče - Kozina - Krvavi Potok - Trst - Koper... Od 12:30 do 20:00 ko smo prispeli domou nas je spremljalo lepo vreme in zelo malo prometa, kar nekaj motoristov, dobro se najedli v gostilni Za tolmin priporočam.. mal zateženi so samo semaforji proti idriji ma ni hudega... novih 300km izkušenj... Štanjel... Nova Gorica postanek za kafe... Tolmin in soča z značilno prelepo barvo.. Za Tolmin se je treba malo okrepit.. Godovič
  38. sayo

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes smo se s prjatli peljali na Sljeme (1033m) nad Zagrebom kjer se nahaja 169m visok oddajnik
  39. motofrik

Najslabsa sezona v SLO ever!

Kaj če biti slaba sezona... Par držav, morje, prelazi... Če je komu dež ovira... je pa čas da proda motor in kupi avto. Tam bo streha, pihalo ne bo, pa še sendvič bo lahko jedel med vožnjo. Jebelacesta, bistvo vožnje z motorjem je pa ja ravno v tem, da ti piha, tu in tam opere dež in pogreje sonce....... Ja, pa da te pošteno zazebe ene parkrat. Pa ni nujno da ravno prvega januarja -celo sredi avgusta lahko naletiš na sneg med dežjem.... Ne verjameš, dokler ne doživiš...
  40. menih

Indijska Himalaja-Road to haven

utrinki z 4500
  41. Ninč.

Nasmeh...

rada sem v lj... ampak vse te vonjave podeželja, sploh zdaj zelo zgodaj jeseni... hudo... spomni me na otroštvo in mlajša leta
  42. Nearrain

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Gift... eno vprasanjce (al pa dve)...tako, cist iz golega firbca koliko BMW-jew si imel in koliko popravil le teh si ze placal? aja... ce si tako prijazen..daj jih prosim navedi in zraven napisi koliko je posamezna prigoda/neprigoda stala. hvala vnaprej
  43. _LuX_

Lovljenje motoristov !?

Ah če sm v avtu pa mi en za ritjo voz, prec vključim pranje vetrobranskega stekla. In se ponavadi hitro poveča varnostna razdalja za mano.
  44. 3ninja

Grobnik

Super video ni kaj za komentirat. Umetnija, vrhunsko.
  45. Dr_Jakob

Cestna črno siva kronika

Parkiran motor je bil moj, prišel sem, ko je bilo že vse poštimano, rešilci poklicani, policija tudi, motorist pa stabilen in samo še čakal na prevoz. Yamaha YZF-R 125, mlad motorist, zgleda, da je bila "samo" zlomljena roka. Počakal sem do prihoda reševalcev in odpeljal naprej
  46. hector

Grobnik

....se mi je zdelo ja, da si šel preveč enostavno mimo Bizi-ja, po navadi on ne popušča tak...... :grrr :grim
  47. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes smo se pa spet mal fjakal .... prvo do mAzirja, pol pa do Šentruperta, po AC celo do Šempetra , Šempeter, Celje, Šentjur, Gorica pri Slivnici, Lesično Kozje, Zagorje, Jurklošter (ka ga je en tipo po unih ozkih cestah piču z enmu tovornjaku, svaka mu čast ), Rimske Toplice, Zagorje, Trboule, Marija Reka, Veleje in Šoštanj- 210km. Slivniško jezero tole sem pa nekje vmes vidu, pa se mi dopadl pa sm sliknu

Kaj pa glasba ?

Radar zasede po slovenskih krajih