Showing content with the highest reputation on 01. 09. 2014 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj me je mikalo it na jug, na morje, ma gneča na cesti me ni prav nič veselila :grrr zato sem se ob pitju jutranjega kafetka odločla, da grem v Italijo. Ker je bilo zaradi zelooo počasnega prebujanja že dopoldane, je potepanje po Dolomitih odpadlo (ma saj tam vreme tako ali tako ni blo napovedano lepo), zato sem si izbrala eno malo bližnjo destinacijo, od tam pa kamor se mi bo dalo... Torej – dopoldanski štart – čez Ride, Razdrto (kjer smo se srečali z Damijem in njegovo boljšo polovico ), Novo Gorico, tam ob Soči – čez Volče do Kobarida, tam še tankat, potem pa v Žagi čez Učjo v Italijo. V Tarcentu (Čenta) sem zavila na jugozahod – čez Majano do Pignana in čez Tagliamento – je tako lepa da jo vsakič slikam od tam čez Sequals (tukaj je začelo rosit, proti zahodu je bilo bolj oblačno) do Maniaga … da ne slikam vsakič helikopterja sem tokrat slikala en delček mesta … in naprej do jeza na reki Cellina … poklicna deformacija (tukaj so tako lepo vidne navpične plasti kamnin) in naprej ob reki na severozahod do jezera Barcis, kjer sem tudi naredila par fotk … Od tam pa po čudoviti pokrajini ob reki Cellina naprej do vasice Cimolais – spet obvezna fotka Od tam pa gor na … Tam sem si vzela čas za malico. Vmes sem gledala karto, pa nebo, pa karto in nebo,… nisem se mogla odločit kam it ker je blo malo čudno vreme. Vmes so prileteli mimo (mislim da trije) Slovenci – smo si pomahali – kdo od tu? Sem se odločla, da se spustim v dolino, kjer se bo bolje vidlo kakšno je nebo na sever in na jug. Torej – na drugo stran. Seveda naletela na rdečo … Spust proti Longaroneju, kjer sem se odločla, da nadaljujem kar na sever. Mi je blo malo žal ko smo se cijazli v koloni. Pravzaprav je bla večja gneča za na jug – tako da se ni dalo dosti prehitevat. V tunelih pa megla in ogabno zadušljivo od plinov … :surrender: Sem bla zelooo vesela ko sem končno prišla do odcepa za Passo di Mauria (in že prej opustila idejo da nadaljujem na sever do Sappade). Tam je blo prav lušno vozit, saj je bila cesta skoraj prazna… Ker je bilo oblačno sem vedno manj vidla zaradi ta temnega vizirja, zato sem se odločla da si zgoraj zamenjam vizir za svetlega… In lepo dol na drugo stran … Potem pa ni blo več časa se ustavljat in slikat ker sem uživala v ovinkih Klasika – čez Ampezzo, v Villa Santina spet srečala enega Slovenca, sva nekaj časa vozila skupaj v smeri proti Tolmezzu (Tolmeč), vmes sem zavila na bencinsko, ma ker je bla polna in se mi ni dalo čakat sem šla čez par minut kar naprej. V Tolmezzu levo na severovzhod do Raccolane (Reklanica; na poti sem se odločla da s tankanjem počakam do Slovenije), tam čez reko in po dolini gor do Sella Nevea (Na Žlebeh). Na poti gor smo se spet ujeli z dvema slovenskima motoristoma (eden s sopotnico) kot sem ugotovila kasneje. Spust v dolino do jezera – ker je preveč pasalo vozit se nisem ustavla za slikat. Tu nekje je začela svetit lučka za bencin. Čez Predel nazaj v Slovenijo in do Bovca tankat. Tam smo rekli par besed z motoristoma, ki sta mi delala družbo na poti do tam. Potem pa naprej čez Kobarid in Tolmin (ja – sem šla spet preizkušat svojo srečo s semaforji ) no – na ta prvemu sem skoraj zaspala … ma dobro – je blo pač treba zdržat da se je potem dalo še malo uživat. Mmm kaj je pasalo!!! Čez Idrijo do Kalc in potem nazaj domov na Vrhniko. Vsega skupaj malo manj kot 600 km uživancije - čudovito!
  2. gsxf750

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Za v soboto je bilo napovedano za po jadranki zračno. Ker na Cresu Lošinju letos še nisem vozil je bila to fajn alternativa. Tomcat-a ni bilo treba prosit za kompanijo in sva jo mahnila v lagano sportskem preko Rid, Vikija, Kubeda, Buzeta, po sredini Istre do Plomina in trajekt Brestova-Porozine ter po Cres-u do Osorja. Dan je bil fantastičen, vreme, temperatua, razgledi brezmejni, najlepše presenečenje pa bila v precejšnjem delu obnovljena cesta pred in za mestom Cres. tam, kjer je bil prej rodeo. Dirkaški asfalt na razširjeni površini. :notworthy: Prometa malo razen pred trajektom, ki pa je bil statičen. Slikala sva malo. Dobro, da ima čelada pas pod brado. Za več kot do Osorja je zmanjkalo časa. Povratek je bil po isti trasi. nad Porozinam na sedlu 450mnm
  3. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Čez čas se je steza razširila in vreme se je izboljšalo. Končno smo prišli na vrh planine. Veseli smo bili, da spet napredujemo. https://www.youtube.com/watch?v=t_zjx2aakZU&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Malo smo se igrali po planoti. Kasneje smo nadaljevali po tej poti še kakih 15 - 20 km.. Ker je bilo že pozno popoldne, je bil čas da najdemo plac za prespat.. Tale jasa se nam je zdela primerna. Zatišna lega, stran od civilizacije, tako da nismo nikogar motili + lesa za kurjavo je bilo veliko. Pravilo za nas je bilo, da moramo vedno imeti dovolj lesa za celo noč, da smo bili varni pred volkovi in medvedi + ostalimi zvermi. Nekateri so postavljali kamp, drugi nabirali les. Z Nachotom, pa sva iskat pitno vodo. Z motorjem sva šla v iskanje studenca, vendar sva se kar vozila in vozila po kamniti strmi poti kakih 15-20 km. Prišla sva do odročne vasi v planini po imenu Selishte, kjer nisva našla studenca ampak kar bar. Tu so nama natočili vode v plastenke in camlebacke, Mirjan pa nama je postregel še z brezplačnim pirom. Ko sva prišla nazaj v kamp nisva imela le vodo, ampak sva jih presenetila še s hladnim pirom. Ni potrebno posebej razlagat kako zadovoljni so bili. Začeli smo pripravljat večerno pojedino. Jagenjček Uživali smo v našem taboru Jagnjetina je bila v žerjavici 3 ure.. Medtem smo srkali Albanian Brandy po imenu Skandenberg. Jagnejtina je bila odlična. Najboljši so bili možgani. Res prava specialiteta. Malo domače naloge, da bo naslednji dan manj dela na terenu. Ta dan je bil res fantastičen. Uživali smo v debatah še pozno v noč. .
  4. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Vsega lustnga je enkrat konc,tko d sva jo dons mogla brcnit nazaj domov in to cim hitrej glede na slabo vremensko.start iz Skradina nama je ratal se pred deveto tko d sba se lohk se mal ustavla za pofirbcat par stvari na poti.Najprej ostank oboka komandne zgradbe rimskega vojaskega taborisca cist ob cesti mal od Kistanj proti Kninu...mal fotoshutinga ( je en tok podrt k moj "most" hahaha) Mal pred tem je se ostank vojaskega rimskega tabora Burnum,k sva sla mim je blo se tok zgodi d ni blo nbenga,rampa je bla dvignena k je en ovce pasu tko d sva se kr zapeljala not ....zlickarji bodo mel se dost dela V blizini je bla tud tabla za slap Manojlovac tko d sva se tam mal offroadala Potem pa bolj kot ne po hitrem postopku Gracac,Gospic...dol z Velebita je kr dobr hladil....pred Gospicem sva se enga tamcka a la oklepnik Kresimir pogledala Pr Otocacu stoji en avion pr cest sm nisva nc ustavlala,sva ga kr zgala naprej do Brinja in Jezeran proti Ogulinu....faaaajn cesta ,na gor bi bla sploh top za pelat,v Ogulinu zavila za Vrbovsko do Delnic in cez mejo na Petrini,cez Kocevsko reko do Ribnice in proti Lj in Domzalam... .vse skup dns 453 km.ze cakamo naslednji lep vikend,da ga podaljsamo tkole .
  5. Noiser69

6. Ciko86

Trenutno prevozno sredstvo.. nekaj kar se nonstop kvari... takole pa smo meli doma,pol vecinoma prodali..
  7. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Se strinjam. ... Naslednje jutro smo bili zadovoljni da zapuščamo mesto in gremo nazaj v naravo ven iz mestnega vrveža. Tako ali tako nam divja scena v naravi bolj sede. Kmalu zapustimo asvalt in se zapodimo po makadamih Ko je mitja pogledal za sabo, ni bilo nikogar za njim. Ta dan smo zgodaj začeli z gimidefekti... Prejšnji "servisni" dan v Elbasanu je bil povsem lenoben in nismo nič porihtali, razen nekaj piv in dobre hrane. Zato smo lahko ta dan na soncu flikali tudi nafomestne zračnice, ker ni bila nobena več cela. No nikdar nisem trdil da je bilo to potovanje zastavljeno premišljeno ;D Po popravilu je sleedilo še več makadamskih stez Peljali smo se skozi nekatere odročne vasi Pa smo se malo ustavili, da se čudimo eden drugemu... Trasa tega dne Taka pot se je čez nekaj gričev končala... prav tako lepo vreme. Kmalu je začelo deževati, in makadamske poti so se spremenile v blatne kozje steze- dobesedno. Hoteli smo priti na drugo stran tega hriba nad naseljem Gjuras. Ker so bile vidne hiše, smo mislili, da mora biti tudi kaka pot. Tako smo prečesali večino kozjih stez, vendar nismo našli nobene ceste. Nekako smo po kozjih stezah prišli v dolino preko potoka do vasi Gjuras. Ampak tam tudi nismo našli nobene poti. Teren je bil strm in spolzek, z velikimi skalnatimi "stopnicami"... Škoda da nimam iz tega dela slik, vendar smo imeli preveč dela s sabo in motorji, pa še deževalo je. Končali smo tule na tem dvorišču, pot pa se je tu končala. Iz hiše je prišel možak in nas čudno gledal.. Ugotovili smo, da ne najdemo poti, ker je preprosto sploh ni. Celotno pobočje z hišami je povezano le z kozjimi stezami. Ceste tam ni. Zagotovo tu še ni bilo dvoslednega vozila do sedaj, ker do tega naselja nikjer ni tako široke poti da bi lahko prišel kak terenec do sem. Do sem lahko prideš le z kakim mopedom ali motorjem. Ne bi bil presenečen, če smo morda bili mi prvi z vozilom v tej naselbini. Še vedno je deževalo in morali smo še priti nazaj v klanec od koder smo prišli. Vendar steza je bila strma in spolzka. Za povrhu pa še zelo ozka in zelo nevarno je bilo, da ne bi kdo zdrsnil navzdol po pobočju. To bi šele bila jeba. Končno smo uspeli priti nazaj na hrib, ugotovili smo da moramo popolnoma okoli hriba, da bi lahko nadaljevali pot.
  8. Borutt

Lovljenje motoristov !?

Prvo o izpitu; plačal sem ga. Dovoljenje za inštruktorja (sedaj je drugačen naziv) so mi pa drugi plačali. Ker je tema o lovljenju in lovi na več načinov vozilo z vgrajenim sistemom Provida, bom malo napisal. Je pa zelo zanimiva ena stvar in sicer uporaba oziroma neuporaba tistih štrlečih delov na krmilu motorja. Pravijo jim vzvratna ogledala. Bolj in bolj ugotavljam, da nekateri pri veliki hitrosti zelo težko gledajo v ta ogledala. Še "Rosi end kompani" ne gledajo v ogledala, ker jih nimajo. Če bi pa nekdo na cesti vsake toliko preveril dogajanje za seboj, ker mogoče pa le ni najhitrejši ali pa najbolj nor, bi mogoče opazil kakšno vozilo za seboj in bi prihranil kakšen evro in kakšno piko. Tako, malo v razmislek, da se promet odvija tudi za motoristom in ne samo pred njim. Pri vožnji provide je pa tako, da je na svetu preveč različnih ljudi. Daj človeku oblast in boš videl, kakšen je. Torej nekdo dobi provido in se izživlja na razne načine. Je pa potrebno vedeti, da se ne gre za varnost prometa, ampak za nabiranje pikic. Vladajoči potrebujejo denar, zato šefu policistov naročijo nabiranje evrčkov. Ker je v prometu še vedno preveč prekrškarjev, je najbolj enostavno pobiranje denarja na cesti. Kdo pravi, da denar ne leži na cesti ? Pa smo pri pikicah, za katere se gre vsakemu šefu. S temi pikicami se kaže uspešnost policista in posledično njegovega šefa. Vedno in povsod se preštevajo samo pikice. Varnost nikogar ne zanima. Pa da ne bom samo nabijal o nabiranju pikic. Vožnja provide ni ravno nekaj enostavnega. Tukaj mislim na nekoga, ki ima pospravljeno podstrešje. Je potrebno imeti nekaj vozniškega znanja podprtega z mirnimi živci in veliko pazljivosti pri vožnji mimo ostalih udeležencev v prometu. Kako priti do vozniškega znanja ? Najbolj enostavno bi bilo z udeležbo na kakšnem tečaju vožnje. Vsaj tako to poteka v urejenih in z logiko podprtih državah. Pri nas se pa policist enostavno usede v provido in lov se lahko začne. Je pa res, da se pri nas dobro poznamo in vemo, kdo lahko vozi in kdo lahko upravlja sistem snemanja (usposabljanje za rokovanje s sistemom smo naredili vsi). Pred časom sem že napisal, da sem nekega inšpektorja, katerega velikokrat vidite na TV, vprašal o usposabljanju za vožnjo vozila z vgrajenim sistemom Provida. Podal je mlačen odgovor v stilu, da se lahko dogovorimo za kakšen poligon na Vranskem, drugače pa naj se vsak sam znajde in preživi oziroma naj preživijo vsi ostali okoli njega. Je pa ostalo samo pri "se lahko dogovorimo". Drugega tudi nisem pričakoval. Je že bil pred leti organiziran tečaj na Vranskem, tako z avti kot z motorji. Nekaj se jih je udeležilo tečaja, potem pa je zmanjkalo denarja oziroma ga je bilo škoda za takšne stvari. Kar pa se tiče mirnih živcev in pazljivosti; se že sami zavedamo, da so med nami neuravnovešenci, katerim je potrebno preprečiti vožnjo. Zato sem pa malo višje napisal, da se poznamo in vemo, kdo lahko vozi. Se kar držimo tega. Pa še to; siv Opel Vectra OPC se pripelje iz Obale in ne iz Postojne. Na prepihu je bela Škoda Octavia RS. Se pa lahko zgodi kakšna menjava in se vozila zamenjajo v garažah. Pa še moder VW Passat se pripelje iz Obale. Lahko bi bilo z zakonom predpisano, kako se vozi provida, pa bi se še vedno našli določeni modeli, kateri bi vzeli "pravico" v svoje roke in vozili na samo njim razumljiv način. Ker je potrebno nabrati pikice, se nekateri poslužujejo nekih čudnih metod ugotavljanja prekrškov. Mogoče gre za provociranje, ampak takoj nato se lov že začne. Če nekdo vidi nekoga na zelo kratki razdalji za seboj, naj prvo pomisli na policista z nizkim IQ-jem in naj se mu takoj umakne. Pa bo šla provokacija po gobe. Čisto druga stvar pa je vožnja na varnostni razdalji za zelo hitrim vozilom. Tukaj sta oba v enakem položaju, s to razliko, da enemu zakon dovoljuje prehitro vožnjo, medtem, ko drugemu ne. Karkoli prehiter voznik naredi, si bo lahko pozneje ogledal na ekranu. Zato pa so izumili vzvratna ogledala.
  9. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Nice one Hajoktejn! Sčasoma smo prišli v dolino.... In se napotili proti Elbasanu po asvaltu preko Gramsh-Gostime Nekajkrat smo se ustavili pri kakem serviserju, da bi kupili nov, rezervni akumulator za GS 650, vendar nismo imeli sreče. Blizu Gostime se je pojavil nov ZAPLET Mitjatova tenerejka je crknila. Hitro smo ugotovili v čem jee problem. Pred odhodom v Albanijo je napeljal inštalacijo za GPS, direkt iz akumulatorja. Kabel je bil priščipnjen med sedež in okvir. Sčasoma je prežrlo izolacijo, ter to povzročilo kratek stik. Tako mu je spraznilo akumulatr, ter prežgalo konektorje na regulatorju napetosti. Popravili smo kable in skrbno očistili konektorje na regulatorju. Če mu do konca odleti regulator, zagotovo ne pride domov po cesti z motorjem, ker najbrž tega kosa ne bi dobil tod okoli. Rabili smo še kable za napolnit akumulator, pa smo malo po vasi spraševali ter jih tudi našli. Potem smo se s tipom še zmenili, da nam jih je prodal. K sreči je motor potem vžgal in lahko smo nadaljevali pot proti Elbasanu. Medtem je Nacho našel kovača, ki mu je popravil stransko stojalo na Tenerejki, katero je poškodoval nekje v planinah. Z lahkoto in kaj hitro so mu ga popravili. Za popravilo niso hoteli denarja. Albanci so zelo prijazen in ustrežljiv narod. Če le lahko bodo pustili kar delajo in ti pomagali. Popoldne smo le prispeli do Elbasana. V tem velikem mestu smo hitro našli rezerven akumulator katerega je potreboval Aleš. Odločil se je, da naslednji dan odide po asvaltu proti domu. Če mu spet do konca sprazne akumulator, bo imel s sabo rezervnega, da ga zamenja in nadaljuje pot. Našli smo hotel za 10€. Preostanek ekipe je kar malo pozabil na to, da smo prišli v mesto zaradi vzdrževalnih popravil na motorjih in smo se raje napotili na pir in kaj dobrega pojest. Kasneje smo se malo "prošetali gradom" Zlatarna Občudujemo električno inštalacijo. Stranske ulice Elbasana. Našli smo mesnico, pa se tako odločimo, da zjutraj pred odhodom nakupimo jagnjetine, katero bi zvečer ob tabornem ognju nekje v planinah spekli. Zvečer pred spanjem...
  10. Pips

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Drži se in se kvalitetno pozdravi. Vse dobro ti želim.Lp

Lovljenje motoristov !?

Mi je pa špricanje motorista z vetrobransko tekočino eden večjih kretenizmov kretenov ki to počnejo :glare: A ste se mogoče vprašali da zmanjšamo varnostno razdaljo za avtomobilom ko želimo prehitevat oz. izvedet čim prejšnji manever prehitevanje in čakaš pač ugoden oz. varen odsek da to narediš . Dejstvo da moraš biti pa takrat še posebej pozoren na štop luči kretena,ki je zmožen tudi provociranja z bremzami ob prazni cesti!!! Namesto da bi se lepo premaknil na desni rob,dal vedeti motoristu da ga vidiš in mu pomagat pri prehitevalnem manevru namesto ovirat in imet mišljenje "kretena" jaz sem caaaar,kaj mi pa morejo................in ravno zaradi tega slednjega bi se bilo smotrno umaknit,saj motorist ki te je videl in se vozi za tabo in čaka prehitevanje na varen način ti praktično ne more škodovat razen če ne izvajaš kretenizmov ki so omenjeni zgoraj! pa nekateri pravijo balkanci našim bivšim sodržavljanom,te te lepo spustijo mim,še pomahajo ti in nobenemu tud na kraj pameti ne bi prišlo da bi izvajal take gluposti kot špricanje motorista itd...... Mal sem se razpisal sam me pogrejejo takšni majmuni,ki ne štekajo prometa. Saj je logično da če se ti kdo približa in zmanjša varnostno razdaljo ,da želi naprej in če te moti ,da kdo ne pelje tako kot si si ti zamislil, ga pač treba pošpricat, pa bremzat, pa ne vem še kaj,skratka vse samo ne mu olajšat prehitevanje kar bi sprostilo kretena za volanom ali pa motorista da bi lahko začel prehitevalni manever prej kot pa kilometer prej da ga kdo ne zalije z vitreksom........se je za zamislit kakšen folk vozi po naših cestah!!! Sam nisem angelček,sem pa v prometu že 20 let tako na motorju kot v avtu in kamionu,volan in krmilo je moj velik del življenja in še nikoli ampak res nikoli nisem še nikogar ogrozil v prometu,kar sem pa skuhal pa sem pojedu in večkrat z veliko težavo........ Tudi vi ki tako radi vzdržujete red in cestnoprometne predpise in sankcije jemljete v svoje roke,pazte da ne bodo krofi po betici ,ne bo ne prvič in ne zadnjič!!!!!! Pa sam sem pacifist,da si ne bo kdo kej drugače interpretiral :grim

Lovljenje motoristov !?

mene v bistvu sam ta plave slepijo (v denarnico)
  13. domi46

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Še moj včerejšni vtisi in sicer do Peterčan (Zadar).Ker je bil eno dneven izlet se je šlo dol po avtocesti nazaj pa po jadranski magistrali in še par slik Slika kraja Peterčane Še pavza v karlobagu in ja Mitas je držov k ps ježa
  14. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes sva tudi midva opravila vožnjo proti senčni strani Alp. Zvesta "Mica" z novimi kartami CNE_NT2015.20 pa je zabeležila takšno pot. Nekaj čez deveto se iz Celja odpraviva v smeri proti Pavličevem Sedlu vendar na poti proti Mozirju naletiva na velio kolesarjev, ki se znojijo proti Logaski dolini. Takojšnja sprememba načrta, pred Mozirjem zavijeva proti Velenju, SG, Raven in preko Holmca v Avstrijo. Cilj nama je bil Beljak in tam trgovina Louis. Razmere na cesti odlične brez gužve in tudi brez "kontrol" . Prvi postanek. Danes v jezerčku blizu Žitare vasi ni bilo kopalcev. Pred trgovino Louis v Beljaku. Vračala sva se po isti poti proti "Flintendorfu" in nato čez Ljubelj na sončno stran. Na sliki se vidi, da je bilo sončno tudi na senčni starni... V tunelu je bilo prav hladno za avgust le 16stopinj. Če ni šlo dopoldan, bo šlo pa domov. Na gorenjskem se po par obvozih le pripeljeva do Jezerskega in nato preko Pavličevega Sedla nazaj v Celje. Števec pa je zabeležil novih 396km.

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

žal Solo,zdravje me je spet ustavilo ,a se ne dam ,drugo leto naj se Jdranka le pahzi
  16. skalar36

Evo še moja "kanta"
  17. yoda85

Še moja igračka....
  18. papez47

Lovljenje motoristov !?

Sem! 1X. Pa še takrat sem sicer delal na MNZ-ju. Brez uniforme - civil. Model je po stari regionalki vozil za menoj od Bredovice do Loga. Pa sva se šla. Omejitev 50 - jest 50. Pa omekitev 70 - jest 70. Pa spet 50 - jest 50. Tako po šolsko in po ....... REGLCIH. No, na Logu je pacijentu dop ....lo in me lepo prehiti. :grim No, potem se je pa začelo. 50, 60, 70, 80, 90, 100 in preko. Palicaj mislim - pred menoj. Meni se je dalo "zajebavat" pa itak nisem mel druzga dela in še na Vrhniško PP sem nesel neke dokumente , in veselo PIČIM za njim - takole enih 30m distance. Pravzaprav sem ga čakal, kdaj bo "lučke prižgal" ...... ...... pa jih NI. Ni jih, do pred samega parkinga pred PP na Vrhniki, do kjer sem mu "sledil". No tam, pa je prižgal razsvetljavo in sirenco. Ker se nisem dal motit in sem se lepo napotil v postajo, se mi je zalimal za hrbet in začel težiti. Verjamem, da modelu ni bilo nič jasno, ampak sem ga lepo povabil do "šefa". Pa smo obdelali teorijo in prakso. Kasneje sem izvedel, da je dobil "ustni opomin" komandirja. Ne vem sicer, kako bi se stvar iztekla, če ne bi bil Insajder ........... in bi si takle hec privoščil kot navaden državljan - kar sem sicer tudi bil, ampak vendarle. Kajti - točno to, da mora tudi uradna oseba v službenem vozilu, ki ni na nujni vožnji - vpoštevati in se držati vseh omejitev in predpisov - je bil razlog za "ustni opomin". Ampak - njemu ustni opomin nadrejenega, če pa bi mene takrat "provida" slikala in seštevala prekrške na 10 km ceste, bi bil ob vozniško, plačal bi kakih 1500€ globe in še kak ducat kazenskih pik bi pokasiral. :xx:
  19. alko1

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ta vikend imel priložnost vozit GS-a 1K. Sicer 800 ccm malo podhranjen malo premajhen za gorjana vendar Fenomenalen moped. Vozne lastnosti, občutek, vodljivost .... Nimam ga pa zato k mam mal premal ojrou
  20. Borutt

Lovljenje motoristov !?

zdaj bodo pa vsi drugi krivi za prekrške nekega bedaka kateri bi moral poznati predpise
  21. alko1

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Solorider: ps: po 118.000 mi je crknil šalter za zavoro... Stari u kanto ga vrž. Ta šalter, pa bencin pa ene gume. Kr naprej neki popravlaš a...
  22. ludiluka

Kawasaki Z 750

Sej kazen boš dobil tudi če je homologiran :grim
  23. Borutt

Lovljenje motoristov !?

Bolj kot ne je to tvoje pisanje nekaj na pamet. Pa čeprav si bil kot "civil" zaposlen na MNZ. Pri vsem skupaj pa omenjaš še dirkanje, kar naj kršitelj ne bi počel prvič, katero sploh ne sodi v javni cestni promet. Bom napisal za našo Škodo Octavio RS, katera je tehnično brezhibna, z dobrimi pnevmatikami (znana firma z dovolj visokim hitrostnim razredom) ter seveda, kot je že iz tipa vozila razvidno, ustreznim podvozjem, zavorami ter vsem ostalim. Če pa misliš, da nakladam, pa preveri na tehničnih pregledih v Postojni, kolikokrat pripeljem različna vozila na preventivni tehnični pregled. Kar je neustreznih vozil, gredo lepo nazaj v garažo in nato na popravilo. Tiste "monade" s kitajskimi pnevmatikami smo rešili takoj in se nismo vozili na "čunga lunga" gumah. Malo trme in dokazovanja prej ko slej obrodi sadove in prinese kvalitetne pnevmatike. Moram pa priznati, da so nekateri avti ali pa motorji na nekaterih postajah tehnično neizpravni, ker nikogar nič ne briga v stilu "saj ni moje". Poleg tega pa ni dovolj vozil, kar posledično prinese vožnje z vsakim vozilom, pa naj bo brezhibno ali pa ne. Se pa nekateri bojijo šefov in zaradi miru sklonijo glavo ter izzivajo srečo s takšnim vozilom. Potrebno se je zavedato svoje odgovornosti in vztrajati pri vožnji z brezhibnim vozilom. Ko pride do prometne nesreče ali česa drugega, je vedno voznik odgovoren za vse sranje. Zadnji stavek razumemo vsi, predzadnjega pa, priznam, ne razumem.
  24. msjr

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????

Evo, še jest napišem, kako sem izbral pravi motor. Najprej seveda zgodovina, začel sem kot mulo z avtomatiki, smo delali fure od Ljubljane do Bohinja, pa na morje (Umag, Stella Maris). Potem pa zija manjša luknja, a sem si po nekaj letih službe nabavil 50ccm Peugeot Vivacity, kao za v službo pa nazaj... Celo naredil ene par izletov do Krasa in nazaj. Ker imam bolj "težke kosti" sem videl da ne bo šlo več tako naprej in sem pred ene 10 leti šel delat izpit. Pa jasno takoj na avtonet in pogledat, kaj bi bilo dobrega zame in sem iz prve kupil Piaggiota X9 250 iz druge roke, en mesec starega. Prodajalec je dobil naraščaj in skuti je moral od hiše v moje roke. Ko sem ga odpeljal s prelepe Gorenjske, je bila megla in 5 stopinj, pa še rahlo je deževalo, pa sem že nekje okoli Voklega rahlo pizdil, pa kaj mi je tega treba bilo.... Ampak se je izkazalo, da je bil dober nakup, sva z ženo prevozila ture po vsej bližnji in daljni okolici, pa po jadranu, pa prvo maxiscooter srečanje v slo sem se spomnil, pa na sploh da ne nakladam.... vse ok. No, potem pa me je lani pičilo, da bi si kupil novo zadevo, ampak bolj kot sem gledal maxije, več težav sem imel z izbiro (en je imel premajhna kolesa, na drugem se ni dobro sedelo, tretji je bil odločno predrag ipd.). Pa sem tako, čisto za hec pogledal koliko stanejo rabljeni Goldwingi. Jasno za novega nimam, tisti okoli 10. jurjev so se mi zdeli predragi, stare makine pa, hm, sem imel veliiko pomislekov. Omenim ženi, da bi šla kakšnega pogledat (pa da bi me prepričala da buhnedej ne), pa je rekla, pejva. No pa sva si jih par pogledala in šla en dan na izlet na štajersko, kjer je bil še en prodajalec. Greva do njega, da en krog, maaaaa milina, to je to, pa še prodajalec je fejst človek. Pa sem si rekel, kurc, kupim, pa če sem se zaj... bo to šola za naprej, če mi bo pa všeč (in če ne bo problemov z motorjem) pa sploh fino. Po enem letu uporabe lahko rečem, da sem kupil pravi motor. Kljub temu, da me je lani zaradi nesrečnega kurcšlusa pustil na vrhu Marije Reke - sem pa zato spoznal, da so trboveljski bajkerji [hudo]kul ljudje in kapo dol, do servisa sem imel celo policijsko spremstvo, da sem se lahko brez skrbi fural po klancu navzdol... To pa je bilo vse, kar je bilo narobe z motorjem, zdaj dela ko urica. Tudi za do službe in nazaj je ok, čeprav so se vsi križali, potovalnik, pa za po mestu.... In ja, če smo že pri križanju, se moji bajkerski kolegi križajo, ko pozdravim vsakega, tudi skuterista, pa tudi mopediste na izletu. Če štejem po lastnih izkušnjah jih je veliko bolj pravih motoristov, kot vikend šminkerjev na raznih zglancanih zadevah.

Lovljenje motoristov !?

Ja eni pač nimajo ne kulture ne znanja! Sam se vedno umaknem z avtom na stran ,toda toliko da ne zapeljem z desno pnevmatiko na kakšen pesek ali neutrjeno bankino,kdor tega ne zna je nevaren za cesto Predvsem pa ne špricam motoristov ki se mi pripeljejo za rit ker jaz sem v avtu dokaj varen,motorist za mano pač ni! Ta pametni naj si preberejo tud če v CCP piše to o špricanju,pa vožnji po prehitevalnem pasu kljub praznem počasnem itd......

Lovljenje motoristov !?

sem že doživel (pa ne enkrat), da se avtomobilisti tok umaknejo z asfalta, da pol nazaj ne morjo in pol full cukne, da pride nazaj ... in jaz bi ga takrat prehitevu ... ja valda ... sj sm malo nor , neumen pa nisem ... pesek mi meče u motor itd itd naj se lepo vozi po sredini svojega pasu, pa ga počm dol, ko se pokaže prilika .. seveda vse strogo po propisima (dve dol, na zadnjega pa mim itd) bi pa res prosil, da se na avtocesti ko je kola ali ko je kolona na kakšni magistralki, postavijo malo bolj tako, da je sredina fraj, pa ne zarad mene (no ja tudi), ampak zaradi intervencijskih vozil. :krneki:
  27. Snečer

Lovljenje motoristov !?

Tam so samo osnove, ostalo bi te morali "doma" naučiti. Vsi pač niso za vse in nekatere promet ne zanima, kaj šele da bi ga razumeli.
  28. vandrovec

Lovljenje motoristov !?

Sam se z avtom vedno umaknem, ko vidim za sabo hitrejše voznike, kdaj celo ustavim, da ga spustim naprej, motoristov ne oviram. Nekateri z avti pa začnejo tekmovat, ko zagledajo za sabo motorista...me ne boš prehitel, blendajo, če prehitevaš, pa ne ravno v škarje, ker je dovolj prostora. Zadnjič me je na avtocesti nekdo namerno oviral...je vozil po prehitevalnem pasu vštric z nekom na voznem, grem nazaj na vozni pas, ko pridejo zadaj hitrejši avtomobili se je umaknil na vozni pas in potem zopet pred mano nazaj na prehitevalni, kot bi me hotel prisiliti, da ga prehitim po desni...sam sicer ne izgubljam živcev na cesti, lahko bi mu blendal, trobil, mahal ampak sem počakal drugo priložnost, če se ni to celo trikrat ponovilo, ko se je zopet umaknil drugim avtomobilom in sem smuknil mimo.
  29. danci1973

Lovljenje motoristov !?

Zgleda, da je provida namenjenja inkasanstvu in ne izboljšanju varnosti... Biti 'dovolj hiter' je relativno. Kar se pa tiče 'umikanja', je pa to stvar vozniške kulture, ki je ti, očitno, nimaš.

Lovljenje motoristov !?

se strinjam.... ampak ko je beseda o providah...itd: prekrške delajo šoferji v providah. Zelo namerno. Nadrejeni to sigurno vedo, da se "piloti" provid izživljajo s službenimi avtomobili... verjetno jim je to suhi trening za lovljenje. Zakaj tako obsojam provide? ...zato, ker s provido ne vozi čisto nič varneje kot tisti divjak pred provido. Fizika deluje enako na "civilni" avtomobil kot na provido. Ko avto enkrat "nese", nese tako provido, kot "navaden" avto..... in kdo garantira, da je šofer provide "boljši" od tistega divjaka pred provido. ...nikakor ne zagovarjam divjanja in neupoštevanja predpisov!!!! ...ampak, tisti šofer, ki vozi hitreje - "divja"... je sigurno 100x bolj skoncentriran na vožnjo, okolico...itd, kot nekdo, ki sanja pri 40 na uro, gleda ptičke in hribe okoli sebe, si prižiga cigaret, popravlja make up, ali gleda nazaj v špegu, kaj počneta mulca na zadnjih zicih...itd...in pol si ti divjak, ko prehitiš tak avto pred sabo, ki dela gužvo na cesti. Kot pravim... načeloma nimam nič proti providam, samo "varno" in namensko naj se jih uporablja. Garantirano obstajajo "navodila" za uporabo provid... verjetno pa v njih ne piše ... če pa voziš provido, da pa si CAR...in da delaš ravno tisto, za kar preganjaš druge.
  31. biker77

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

vozil na 80%? k če bi blo to res potem bi na "full" gas vozu 1.03

Rakitna

U petek sm se tut js gor pa dol pelu ... no ja .. sva se
  33. Fritz

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Seznam? Ob nakupu ugotovljeno, da ne dela prikazovalnik količine goriva, da ne dela en smerni kazalec in da občasno poka iz izpuha. Senzor prikazovalnika popravljen na prodajalčeve stroške, napaka na smernem kazalcu odpravljena z lahkoto, ker je šlo za snet konektor in pokanje iz izpuha sprejeto kot normalno za te letnike. V deset tisoč km porabljenih 6dcl olja in zamenjana manšeta kardanskega sklopa/nihajke (delo in manšeta - skupaj 100€), še 180€ sem plačal za servis na 50.000km (delo, olje za motor, oljni in zračni filter, svečke, olje za menjalnik in kotni prenos kardana, olje za zavorni sistem, zavorne ploščice zadaj). V kratkem bo servis pri 60kkm, za katerega računam strošek 130€..manj kot sem za DL1000 plačeval na vsakih 6.000km. Povprečna poraba 5-5,5l/100km. Spet glede na DL1000, prihranjenih 100-150l goriva (ob prej omenjeni večji porabi olja). Za 5 let star motor s 50 oz. 60 kkm se mi to ne zdi nič posebnega. Vmes je bilo z užitkom odpeljanih 10.000 km. Še kaj?
  34. Ninč.

Vtisi z dnevnih voženj 2014

danes sem hotela bit na vsak način mokra na motorju kr domov k mamici sem se povabila na kosilo... včeraj po šihtu še zelo neodločna če ja al ja... a zjutraj po "mučnem" bujenju ni bilo nobene tegobe več ajd gasa... zjutraj malo pred osmo štart iz garaže, presenetljivo toplo- js butl pa oblekla flis in se komaj premikala... no k sreči je prav prišel čez Trojane- konstantno me zebe... glej ga zlomka, moj ERik je žejen... pri 240 km... bemti AC (zgolj nuja) en teden nazaj... za 50km mi je benza požrla do Lendave bore malo motoristov srečala, pot kr ok, na momente se mi ne bi blo treba tako mudit, ker brezveze... ampak tega še nisem dojela, žal... po kavi okoli pol 4ih nazaj, če se slučajno kje ulije, da bom čim bližje garaži... v Slov. Bistrici sem se ustavila pogledat zloglasni motopiknik Gams kluba, ki me pa ni impresioniral. motorjev cel žur a poznanga nobenga... Ninč kr spoki naprej. ovinki v Stranicah božanski, sploh ne vem v kero smer so boljši ostalo bp take nedelje bi ble lahko vsak tretji dan
  35. menih

Indijska Himalaja-Road to haven

Vrnila sva se iz potovanja in tule je link do albuma z potovanja v Himalaji. http://www.motosvet.com/album/13387-indijska-himalaja-road-to-heaven.html
  36. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes je bila bolj ena ta hitra dopoldanska.... Goriška brda-Čedad-Kobarid-Livek-Kolovrat in domov. Uživaških 220 km. Aja...še slike:
  37. Terminator

Grobnik

No tukajle pa še video četrtkovega Grobnika. Da ne boste kakšni "asi" preveč o linjah pametovali, ker je šlo bolj za video kot pa z ušesi po tleh drajsat! . Z Bizijem sva se malce igračkala kot režiserja, ker po ravnici moja Lilly res ne pade mimo GSX-R-ja tako kot v videu. :grrr Je pa tale GoPro Hero+ kamera res zakon. Še na vimeu zgleda v redu, na plazmi v polni rezoluciji pa dobesedno trga gate. http://vimeo.com/104737346
  38. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Medtem ko sva bila z Mitjatom v debati z pastirjem, je glavnina ostala zadaj, in ko sva se vrnila nižje, vidimo fante, kako prčkajo po GS-u. Ne morejo ga več vžgat. Akumulator je bil vroč in suh-brez tekočine. Motor pa ni več polnil. Domačini so ponudili, da bi naslednje jutro peljali s pickupom GS-a v dolino in do nekega mesta z mehanikom.... Domačini so to pozno popoldne že tovorili dobrine iz planine, ki so jih nabrali čez dan in tovorili proti vasem. Ker nismo mogli nikamor, smo v bližini poiskali nekaj ravnine za postavitev tabora za čez noč Medtem, ko so eni postavljali tabor, smo ddrugi šli nabrat les za oglenj. Domačini so rekli da so tod okoli volkovi in da moramo nabrati dovolj lesa, za ogenj za celo noč, da tako odženemo volkove. Kamp z lepim razgledom Domačin po imenu Julij je kar prenočil z nami. Znal je nekaj angleško, pa smo tako klepetali v noč, ob ognju. K sreči je Rok poznal nekaj o elektriki in premeril zadeve z multimetrom. Odločili smo se, da zamenjamo akumulatorje med motorji. V BMW gre dober akumulator, iz njega pa v Hondo, da vidimo če bo kaj napolnilo. Ker je bil akumulator suh, smo ga napolnili z vodo, ker drugega pač nismo imeli. Upajmo da bo delovalo zjutraj. Zjutraj smo bili še živi in zdravi, ponoči nismo slišali volkov. Zjutraj se odločimo, da zaradi čedalje več tehničnih težav ne moremo nadaljevati po planini in se še bolj oddaljevati od civilizacije. Urno spakiramo kamp, probamo zakurblat BMW-ja. Vžge. Tako se spustimo proti dolini in se napotimo proti Elbasanu, kjer bi našli kak servis, kupili kak akumulator za GS-a... ipd Pri spustu pridemo v tole prvo vas Ustavimo se in se osvežimo, ter napolnimo mehe z vodo. Sveži in pripravljeni za nove podvige. Prijazni domačini so nas postregli še s sladkarijami. Prosili smo jih še za nekaj orodja, da smo zategnili ležaje krmila, ker je Honda dobila malo lufta na tem mestu.
  39. papez47

Lovljenje motoristov !?

Tule bi dodal le še tole: - da enemu zakon dovoljuje prehitro vožnjo, obstaja pa velika verjetnost, da ta, ki mu zakon to dovoljuje NI enakovreden nasprotnik, vsaj glede opremljenosti vozila NE. - ker, medtem, ko drugemu ne, ta drugi ima svoj "fetiš" spedenan u nulo. Ima brezhibno vzdrževan in napedenan avtek, ima gumice in felgice, ki so kos obremenitvam in hitrosti, verjetno NE DIRKA prvič pa še kaj. Dočim pa - da enemu zakon dovoljuje prehitro vožnjo - zakon to res dovoljuje, ima pa avtek ki ni vedno tehnično brezhiben in v 100% kondiciji, najbolj vprašljiv pa je najbol važen element za "DIRKANJE" - TO PA SO GUMICE, OZIROMA PNEVMATIKE. Znane so namreč monade z "najugodnejšimi ponudniki" in "najugodnejšo" ceno. To dvoje pa nekako ne gre skupaj. Ob vsem tem, je provida potencialno ZELO nevarno OROŽJE. Da se na nivo psihofizičnih sposobnosti voznikov niti ne spuščam.
  40. Ditrich

KTM 990 SM

No, še zadnji kosi za letos.. Čakam nosilce, upam da še ta teden, pol pa vreme počakat (ja valda), pa daaaaaaaleč stran..

Rakitna

seveda.. sj ste bli trije na enga
  42. IBA

Moto GP 2014

Zanimiva dirka za prvo in tretje mesto. Lorenzo je presenetil še samega sebe in se odlično boril z MMjem. Glede na proste treninge in kvalifikacije je kazalo na še en mimohod MMja do zmage. Rossi in Pedrosa zgleda nista imela moči, da bi ostala z vodilnima. Dovi je nekje našel še nekaj rezerve, ki ga ima Ducati in je grizel do konca. Po drugi strani je Cal čisto pregorel. Mislim, da je od podpisa za LCR z mislimi še samo pri hondi. Če bo v tem stilu nadaljeval, je boljše, da ga pošljejo na plačan dopust in v svoje vrste vzamejo enega zagnanega z željo po dokazovanju. Kdaj so rekli da bo Ducati uporabil nov motor? že v Misanu? al kasneje?

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

.... bliža se spet prva nedelja v mesecu....
  44. Wakasaki

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Zadeva košta nekje 20eur in deluje brezhibno. louis
  45. Lani proti koncu sezone sem moral tako zadevo uporabit - spray za flikanje in polnjenje od Yamalube. Sem ga dobil v dar od mehanika kot pravijo Nemci geverbe geschenk. Prav presenečen sem bil, da je bilo ob demontaži gume notri le tekočina, ki jo je bilo enostavno obrisat kot vodo. Izgledala pa je kot čaj pomešan z mlekom. Nikakršnih ostankov kot ala purpen Priporočam in imam na motorju. Gumo popolnoma zatesni šele po ca 100km. Vsaj v mojem primeru je bilo tako.
  46. Tedybear

Neki čudni, čudni časi

Janševo metanje denarja skozi okno (2004 - 2008), vrhunske vodstvene sposobnosti menedžerjev, nastavljenih z njegove strani (Šrot, Bavčar, Lovšin, ... + tisti, ki je skoraj uničil do tedaj zelo uspešni HIT..) in pa seveda ostale zvezde iz levega gospodarkso-političnega pola...njihovi rezultati nas bodo še doolgo spremljali..... ..in to je rezultat. Rezultat je tudi Janševo vodenje gospodarske politike leta 2012 (po kvartalih je gospodarska rast nazadovala do -4,6%...) ..letos so ljudje z veliko večino izbrali NE Janšo in Ne Boruta... ..izbire itak ni nobene.
  47. L3v

Kawasaki Z 750

Končno dobil nalepke
  48. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Vcer zjutri sva startala s peshondo prot Krkinim slapovom....lepo in glih prov osvezilno glede ba to da je ze kmal dobr zgal pa tud guzve ni nikjer vec kt na zacetku avgusta k sva bla v teh koncih,se vid d je bl k ne konc sezone.za nazaj sva se motorizirala in sla na ladjico k jeze glih v ceni vstopnce.ker je popoldne se kr zgal je blo treba najt vodo za namocit rit.Skradin glih nima neke pametne plaze tko d sva sibnla proti Sibeniku pa se mal maprej.po uzivanju 'sladkosti" zadnjega zica ....scaredtodeathpress sva po dobrih 30km nasla wauuuu...turkizna voda,nikjer nobenga,sencka borovcev,edin miljavznt jezev v vod,sm sj jih preskocs pa je .prot konc so se prvalil sicer trije slovaki k so mel na motorjih spakiran vse kr cs do rezervnih gum,edin placa za kopalke pa ni blo .ko je sonce padu dol pa spet zadn zic pa nazaj na zasluzeno sea fast food pa se oblekco mi je moj kupu k nism akrobacij na zadnmu zicu zganjala .sm 60km pa se to zadi sm zih trojno stejejo hahaha
  49. Robson

Dober mesec brez motorja je minil... Garaža je bolj polna za dodatnih 20 konjičev, stari konjiči pa rezgetajo nekje po Tolminskem.. Občutki so pravi ....
  50. Snečer

Galerija avtomobilov

Da še jaz predstavim Opel Commodore C 2.5S letnik 1978 (prva reg. 04.01.1979) 2.5L-I6, 115PS, teža 1200kg Servo volan radiokasetofon Philips desno vzvratno ogledalo metalic barva OEM vlečena kljuka OEM zimske gume Michelin-made in West Germany dodatna hupa kardan in veriga 76800km (certifikat) lepo vzdrževan